Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9416 de 31.08.2022
Número identificador:  2022/7491
Referència Base de Dades:  007634/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau, Grup B. Títol de tècnic superior de Formació Professional



RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència (Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital) per a la seua execució en 2022. [2022/7491]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per al «Programa Investigo» mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels i les aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Les persones que siguen contractades hauran de ser joves de 16 o més anys i que no hagen complit 30 anys, i que es troben desocupades i inscrites com a demandants d'ocupació en el servei públic d'ocupació corresponent en el moment de començar la relació contractual.



No es podran contractar persones joves que hagen exercit qualsevol tipus de lloc d'investigació en la mateixa entitat en el termini de 6 mesos immediatament anteriors.

2.3. Hauran de complir els requisits exigits per a la modalitat de contracte que es formalitze, ajustant-se a les circumstàncies concretes de cada iniciativa, d'acord amb la legislació vigent. Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.



En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.



2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model

http://go.uv.es/F3LCmfj) i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte juntament al curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj) diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.



4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir en la pestanya cinquena el curriculum vitae cec en un document PDF. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj).

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.

7.4. Els contractes derivats d'aquest convocatòria seran finançats amb càrrec a la subvenció del Programa Investigo, de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021) per a la seua execució en 2022 i tal com s'indica en la pròpia Resolució, per a fer front als costos laborals i salarials les retribucions es realitzaran a través dels mòduls A i B en funció dels grups de la Seguretat Social i que figuren en la pròpia Resolució.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 29 de juliol de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-429».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació..

Grup: A,

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Síntesi de nous lligands auxiliars i formació de complexos basats en ferro i cobalt en estats d'oxidació de baixa estabilitat.

– Caracterització dels compostos preparats. Cristal·lització i determinació estructural per difracció de raigs X de monocristall de les diferents espècies metàl·liques.

– Estudi de la reactivitat dels complexos sintetitzats en transformacions orgàniques que impliquen activació d'enllaços C-C.

1.5. Objecte i Període: preparació de complexos metàl·lics per a reaccions d'inserció C-C.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster en Química Orgànica

Experiència en catàlisi i química organometàl·lica.

Síntesi i caracterització de lligands orgànics.

Experiència en l'ús de tècniques Schlenk i caixa seca.

Experiència en tècniques de difracció de raigs X de monocristall i ús de bases de dades cristal·logràfiques.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Gonzalo Blay Llinares, professor del Departament de Química Orgànica.

Vocal 1: María del Carmen Ramírez de Arellano, professora del Departament de Química Orgànica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Andrea Olmos Verge, professora del Departament de Química Orgànica.

Secretari: Salvador Gil Grau, professor del Departament de Química Orgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Carlos del Pozo Losada, professor del Departament de Química Orgànica.

Vocal 1: Mercedes Medio Simon, professora del Departament de Química Orgànica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: María Teresa Varea Muñoz, professora del Departament de Química Orgànica.

Secretari: Pau Arroyo Mañez, professor del Departament de Química Orgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Química Orgànica, Facultat de Farmàcia, de la Universitat de València.







ANNEX II

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-427».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Gestionar bases de dades observats i satel·litàries.

– Completar i filtrar aquestes bases de dades.

– Fer ús d'aplicacions de descàrrega d'imatges de satèl·lit, i identificar formats, metadades i variables.

– Utilitzar tècniques d'anàlisi estadística i Data Science amb la finalitat d'identificar tendències de canvi climàtic i impactes.

– Identificar zones de major i menor afectació.

– Fer ús de tècniques de desagregació.

– Analitzar fenòmens adversos associats.

– Participar en la difusió de resultats.

1.5. Objecte i Període: data science i anàlisi estadística per a l'estudi de tendències i impactes associats al canvi climàtic.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Física o en Ciència de Dades, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Coneixements de programació (matlab o python).

– Coneixements de ciència de dades.

– Coneixements de teledetecció.

– Coneixements en mesures experimentals de calibratge i validació.



– Experiència en l'anàlisi de fenòmens extrems associats al canvi.



– Nivell d'anglès B2 i nivell de valencià C1.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: María del Pilar Utrillas Esteban, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Raquel Niclos Corts, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Miguel Ángel Aloy Torás, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: Cesar Coll Company, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretari: Enric Valor i Mico, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Juan Carlos Jiménez Muñoz, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Vicente Caselles Miralles, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: María José Estrela Navarro, professora del Departament de Geografia.

Secretària: María Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Física de la Terra i Termodinàmica, Facultat de Física, de la Universitat de València.







ANNEX III

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-430».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Contribuir a avaluar la resposta de les comunitats aquàtiques dels aiguamolls costaners mediterranis a la contaminació química, i a altres factors d'estrés relacionats amb el canvi climàtic global, mitjançant l'ús de mesocosmos aquàtics.

– Rebre formació en el mostreig i seguiment de mesocosmos aquàtics, incloent l'anàlisi taxonòmica de zooplancton i macroinvertebrats, i l'anàlisi estadística de dades, així com en escriptura i difusió de resultats.

– Contribuir al manteniment i gestió de l'estació de mesocosmos aquàtics localitzada en l'Oficina de Gestió Tècnica de l'Albufera de València (situada en el Palmar) i que realitze una estada de 3 mesos en un centre d'investigació europeu per a formar-se.

1.5. Objecte i Període: participació en estudis de mesocosmos aquàtics.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Biologia o en Ciències Ambientals, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en la identificació de macroinvertebrats i zooplàncton d'aigua dolça.

Experiència en l'execució de campanyes de monitoratge ambiental i mostreig de qualitat d'aigües i sediments.

Nivell bàsic d'anglès parlat i escrit.

Permís de conduir (Tipus B).

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Salvador Monrós González, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 1: Andreu Rico Artero, investigador de l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva.

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: María Antonia Rodrigo Alacreu, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretària: María José Carmona Navarro, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Raquel Pilar Ortells Bañeres, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 1: Javier Armengol Díaz, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Antonio Camacho González, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretària: Carmen Rojo García-Morato, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva (ICBBE), de la Universitat de València.







ANNEX IV

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-438».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació..

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Programació de codi en Fortran, bash i python per a la realització de dinàmiques moleculars i càlculs d'energia lliure

– Simulacions de dinàmica molecular de l'enzim Helicasa del virus del Zika

– Càlculs mecano-quàntics de perfils de reacció en l'enzimHelicasa del virus Zika

– Integració de mètodes Machine Learning per a la correcció de simulacions

– Període de formació en Machine Learning amb desplaçaments a laboratoris de grups col·laboradors

1.5. Objecte i Període: programació i realització de simulacions combinant mètodes QM/MM i Machine Learning.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Màster en Química o Química Teòrica i Computacional

– Coneixements de programació en bash, python i Fortran

– Experiència en Dinàmica Molecular amb els programes NAMD i Amber

– Experiència en càlculs d'energia lliure mitjançant simulacions moleculars

– Experiència en l'estudi de reaccions enzimàtiques per mètodes QM/MM

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Luis E. Ochando Gómez, professor del Departament de Química Física.

Vocal 1: Ignacio Nilo Tuñon García de Vicuña, professor del Departament de Química Física.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: José Javier Ruiz Pernia, professor del Departament de Química Física.

Secretària: Begoña Milian Medina, professora del Departament de Química Física.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Clara M. Gómez Clarí, professora del Departament de Química Física.

Vocal 1: Enrique Ortí Guillen, professor del Departament de Química Física.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Lourdes Gracia Edo, professora del Departament de Química Física.

Secretària: Yolanda Porcar i Boix, professora del Departament de Química Física.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Química Física, Facultat de Química, de la Universitat de València.







ANNEX V

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-439».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupar estudis sobre la millora genètica la per a la producció sostenible d'insectes.

1.5. Objecte i Període: desenvolupament de tasques d'investigació associades al projecte.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: llicenciatura o grau en Biologia o en Bioquímica o en Agronomia, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en el treball amb insectes de cria massiva.

Experiència en l'àrea de microbiologia.

Experiència en tècniques de clonació i seqüenciació d'ADN.

Experiència en tècniques de silenciament gènic.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Salvador Herrero Sendra, professor del Departament de Genètica.

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: María Isabel Fariñas Gómez, professora del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Secretària: Ester Carbó Valverde, professora del Departament de Biologia Vegetal.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: María Cristina Crava, investigadora de l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina.

Vocal 1: Joel González Cabrera, professor del Departament de Genètica.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia,

Vocal 3: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretària: María José Martínez Sebastian, professora del Departament de Genètica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX VI

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-447».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realitzar una cerca bibliogràfica sobre el menjador col·lectiu, la valoració del desaprofitament generat per les persones usuàries, campanyes de conscienciació i millora d'eleccions alimentàries.

– Aconseguir planificar un projecte per a la realització d'un estudi sobre desaprofitament alimentari i la seua minimització en menjador col·lectiu, així com valorar l'estat nutricional de les persones usuàries.

– Dur a terme els contactes amb les Institucions pertinents per a poder desenvolupar el projecte i sol·licitar l'aprovació del Comité d'Ètica de la UV.

– Recollir dades per a calcular la valoració nutricional dels menús i el desaprofitament alimentari generat.

– Realitzar mesures antropomètriques encaminades a determinar l'estat nutricional de les persones usuàries del menjador col·lectiu.

– Conscienciar a les persones usuàries del menjador sobre el desaprofitament alimentari i realitzar accions informatives i formatives per a la disminució d'aquest i per a la millora en les eleccions d'aliments dins del menú oferit feia una Alimentació Saludable.

– Promoure accions informatives per a la millora de l'estat nutricional de les persones usuàries del menjador col·lectiu mitjançant la promoció d'una Alimentació Saludable per mitjà de l'Educació Alimentària.

– Preparació d'informes, presentar els resultats obtinguts en congressos científics i publicació en revistes científiques.

– Realització d'una estada de 3 mesos en un centre estranger.

1.5. Objecte i Període: cap a la millora en el menjador col·lectiu des de l'alimentació saludable i la sostenibilitat.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Nutrició Humana i Dietètica, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster Universitari en àmbit de la Nutrició.

Experiència com a Dietista-Nutricionista en restauració col·lectiva.

Experiència demostrable en la realització de mesures antropomètriques i valoració de l'estat nutricional.

Experiència demostrable en el càlcul de la valoració nutricional de propostes de menú.

Experiència demostrable en la valoració del desaprofitament alimentari.

Experiència demostrable en el treball en entorns amb menjador col·lectiu.

Experiència demostrable en el treball en entorns escolars.

Coneixement en la creació de bases de dades i anàlisi estadística.

Experiència internacional.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.

3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Carlos Moltó Cortés, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Jesús Blesa Jarque, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Houda Berrada Ramdani, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 3: María José Esteve Mas, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretària: Guadalupe García Llatas, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Amparo Alegría Torán, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Emilia Ferrer García, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Ana Polache Vengut, professora del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Vocal 3: Antonio Marcilla Díaz, professor del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Secretari: Pedro Martínez Culebras, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal, Facultat de Farmàcia, de la Universitat de València.







ANNEX VII

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-448».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realitzar activitats d'anàlisi contextual del problema i d'hàbits de mobilitat en persones majors.

– Definició de solucions al problema i activitats de formació.

1.5. Objecte i Període: col·laborar en projecte Mobilitat urbana i qualitat de vida en persones majors.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau en Psicologia, o titulació equivalent.

1.6.2 Màster en Psicologia General Sanitària, o titulació equivalent.



1.6.3. Anglès: Certificat de nivell B2, o titulació equivalent.

1.6.3. Alemany: Certificat nivell A2, o titulació equivalent.





2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en treballs de mobilitat, transport i seguretat viària.

Experiència en treballs d'anàlisis de dades i creació de bases de dades mitjançant ús de programari matemàtic de programació.

Experiència en preparació d'informes i instruments de difusió.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Francisco M. Alonso Pla, professor del Departament de Psicologia Bàsica.

Vocal 1: Cristina Esteban Martínez, professora del Departament de Psicologia Bàsica.

Vocal 2: Paula Samper García, professora del Departament de Psicologia Bàsica.

Vocal 3: Francisco Tortosa Gil, professor del Departament de Psicologia Bàsica.

Secretari: Andrés Gene Sampedro, professor del Departament d'Òptica i Optometria i Ciències de la Visió.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Jaime Sanmartín Arce, professor del Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament.

Vocal 1: Juan Carlos Pastor Soriano, professor del Departament de Psicologia Bàsica.

Vocal 2: Francisco José Rodenas Rigla, professor del Departament de Treball Social i Serveis Socials.

Vocal 3: María Elisa Alfaro Ferreres, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretària: Esther Escolano Zamorano, professora del Departament de Dret Financer i Història del Dret.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari d'Investigació en Trànsit i Seguretat Viària (INTRAS), de la Universitat de València.









ANNEX VIII

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-420».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Síntesi i caracterització de materials

– Elaboració d'informes

– Difusió de resultats

1.5. Objecte i Període: síntesi i caracterització de materials.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química, o titulació equivalent.

1.6.2. Màster en l'àrea de Química o en Ciència dels materials, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en síntesi de materials.

Experiència en caracterització de materials.

Coneixements d'anglès.

Publicacions i comunicacions a congressos relacionades amb síntesis i caracterització de materials.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Pascual Martínez Pastor, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Pedro José Amorós del Toro, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: José Vicente Ros Lis, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: M. Sonia Murcia Mascarós, professora del Departament de Química Inorgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Rafael Ibáñez Puchades, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Ana Cros Stotter, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: M. Ángeles Ubeda Picot, professora del Departament de Química Inorgànica.

Secretari: Francisco Pérez Pla, professor del Departament de Química Física.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV), de la Universitat de València.



ANNEX IX

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-434».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Síntesi i caracterització de materials.

– Elaboració d'informes.

– Difusió de resultats.

1.5. Objecte i Període: síntesi i caracterització de materials.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química, o titulació equivalent.

1.6.2. Màster en l'àrea de Química o en Ciència dels materials, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en síntesi de materials.

Experiència en caracterització de materials.

Coneixements d'anglès.

Publicacions i comunicacions a congressos relacionades amb síntesis i caracterització de materials.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Pascual Martínez Pastor, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Pedro José Amorós del Toro, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: José Vicente Ros Lis, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: M. Sonia Murcia Mascarós, professora del Departament de Química Inorgànica.







4. Comissió avaluadora suplent

President: Rafael Ibáñez Puchades, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Ana Cros Stotter, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: M. Ángeles Ubeda Picot, professora del Departament de Química Inorgànica.

Secretari: Francisco Pérez Pla, professor del Departament de Química Física.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV), de la Universitat de València.







ANNEX X

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-450».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Adaptació del mètode de digestió Infogest a condicions fisiològiques de l'ancià.

– Avaluació de bioaccesibilitat d'esterols en aliments per mètode in vitro Infogest.

– Determinació de paràmetres d'efecte antiproliferatiu, citoprotecció i eriptosis en cultius cel·lulars i mostres biològiques.

– Determinacions d'expressió gènica.

– Gestió de documentació i participació en assaig clínic.

– Estada d'investigació en grup nacional o internacional en relació directa amb la temàtica del projecte.

1.5. Objecte i Període: biodisponibilitat i efectes biològics d'esterols vegetals en aliments enriquits.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Nutrició Humana i Dietètica, o titulació equivalent.

1.6.2. Màster en Nutrició Personalitzada i Comunitària, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Experiència en preparació i determinació d'esterols en aliments.



– Experiència en sistemes de digestió in vitro Infogest: adaptació a condicions fisiològiques de l'ancià.

– Experiència en anàlisi per cromatografia gasosa-detector de ionització de flama.

– Avaluació de la bioaccesibilitat de compostos bioactius lipòfils.



– Experiència en tractament de dades (fulls de càlcul, estadística) i redacció d'articles.

– Experiència en atenció a pacients en nutrició clínica.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Carlos Moltó Cortés, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Guadalupe García Llatas, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Houda Berrada Ramdani, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 3: Jesús Blesa Jarque, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretari: Pedro Martínez Culebras, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Reyes Barberá Sáez, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Amparo Alegría Torán, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Ana Polache Vengut, professora del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Vocal 3: Antonio Marcilla Díaz, professor del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Secretari: Diego Miguel Cortés Martínez, professor del Departament de Farmacologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal, Facultat de Farmàcia, de la Universitat de València.







ANNEX XI

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-451».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació..

Grup: A.

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Cerca bibliogràfica d'informació.

– Preparació i conservació de reactius i patrons.

– Ús d'equipament de laboratori bàsic i avançat.

– Elaboració i execució de protocols de laboratori.

– Gestió de residus de laboratori.

– Selecció de les condicions d'extracció dels compostos bioactius dels residus de la indústria vitivinícola amb diferents solvents.



– Optimització del procés d'intensificació de l'extracció dels compostos bioactius dels residus de la indústria vitivinícola amb pretractament mitjançant mètodes no convencionals.

– Recuperació dels compostos bioactius dels extractes obtinguts.



– Activitat antifúngica dels extractes dels residus.

– Verificació i validació dels models matemàtics obtinguts en els processos d'optimització.

– Anàlisi de dades i suport a la difusió científica dels resultats.



1.5. Objecte i Període: aprofitament sostenible de residus vitivinícoles de compostos bioactius mitjançant extracció amb solvents naturals respectuosos amb el medi ambient.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster Universitari en Qualitat i Seguretat Alimentària.

Coneixements d'anglès.

Coneixements de valencià.

Experiència en:

– Anàlisi cromatogràfic (HPLC, LC-MS)

– Determinació de compostos bioactius en aliments d'origen vegetal.

– Extracció de compostos bioactius de matrius vegetals.

– Determinació antifúngica i antimicrobiana en aliments d'origen vegetal.

– Coneixements en tècniques d'anàlisi químic i fisicoquímic.

– Participació en congressos sobre alimentació.

– Qualificació per al maneig i ús de diferents softwares d'anàlisi de dades.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Carlos Moltó Cortés, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: María José Esteve Mas, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Houda Berrada Ramdani, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 3: Jesús Blesa Jarque, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretària: Amparo Alegría Torán, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Ana Frigola Cánoves, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Yelko Rodríguez Carrasco, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Ana Polache Vengut, professora del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Vocal 3: Antonio Cilla Tatay, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretària: Guadalupe García Llatas, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal, Facultat de Farmàcia, de la Universitat de València.







ANNEX XII

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-449».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a especialista de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a especialista de suport a la investigació.

Grup: B.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Preparació de mitjans de cultiu, solucions i materials per al maneig i conservació de microorganismes

– Neteja i esterilització de material de laboratori i autoclavat de material biològic residual

– Liofilització del material biològic: preparació de vials per a segellament al buit, etiquetatge i emmagatzematge.

– Control de viabilitat i puresa dels microorganismes conservats.



– Control de l'autenticitat dels microorganismes conservats mitjançant anàlisis de seqüències gèniques.

– Registre i documentació dels resultats en bases de dades.

– Preparació de ceps microbians per al seu enviament a altres entitats

– Estada en un dels mBRCs/CCs europeus integrants de MIRRI, la Micoteca de la Universitat de Torí.

1.5. Objecte i Període: suport en la conservació de microorganismes en la CECT

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: cicle formatiu de grau superior, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en preparació i esterilització de material per a treball amb microorganismes.

Experiència en el maneig de cultius de bacteris i llevats.

Experiència en tècniques de conservació de microorganismes (liofilització i congelació).

Experiència en extracció d'àcids nucleics, amplificació per PCR i anàlisi de seqüències de DNA.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Carlos Muñoz Collado, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 1: Rosa Aznar Novella, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: Carmen Amaro González, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretari: Sergi Ferrer Soler, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Elena González Biosca, professora del Departament de Microbiologia i Ecología.

Vocal 1: José Juan Mateo Tolosa, professor del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Sergi Maicas Prieto, professor del Departament de Microbiologia i Ecología.

Secretària: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Microbiologia i Ecologia, Facultat de Ciències Biològiques, de la Universitat de València.

Mapa web