Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9416 de 31.08.2022
Número identificador:  2022/7496
Referència Base de Dades:  007635/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència (Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital) per a la seua execució en 2022. [2022/7496]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per al «Programa Investigo» mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels i les aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Les persones que siguen contractades hauran de ser joves de 16 o més anys i que no hagen complit 30 anys, i que es troben desocupades i inscrites com a demandants d'ocupació en el servei públic d'ocupació corresponent en el moment de començar la relació contractual.



No es podran contractar persones joves que hagen exercit qualsevol tipus de lloc d'investigació en la mateixa entitat en el termini de 6 mesos immediatament anteriors.

2.3. Hauran de complir els requisits exigits per a la modalitat de contracte que es formalitze, ajustant-se a les circumstàncies concretes de cada iniciativa, d'acord amb la legislació vigent. Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.



En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model

http://go.uv.es/F3LCmfj) i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte juntament al curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj) diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.



4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir en la pestanya cinquena el curriculum vitae cec en un document PDF. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj).

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.

7.4. Els contractes derivats d'aquest convocatòria seran finançats amb càrrec a la subvenció del Programa Investigo, de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021) per a la seua execució en 2022 i tal com s'indica en la pròpia Resolució, per a fer front als costos laborals i salarials les retribucions es realitzaran a través dels mòduls A i B en funció dels grups de la Seguretat Social i que figuren en la pròpia Resolució.





Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6







Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 29 de juliol de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-441».

Oferta pública dun lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Publicar un article de revista en anglès sobre l'estratègia respectiva de la Comissió Europea.

– Assistència a classes del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i obtenció del grau B2 de l'idioma francès.

– Superar les lliçons metodològiques que impartixca el director d'aquest projecte.

– Assistència a cinc cursos formatius per anualitat de la Biblioteca de Ciències Socials «Gregorio Mayans»; al curs «Competències informacionals avançades» (CID-2); i a dos cursos formatius per anualitat del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de València.

– Publicar una monografia d'extensió reduïda (al voltant de 150 pàgines) en castellà sobre l'estratègia respectiva de la Comissió Europea.

1.5. Objecte i Període: publicar article i llibre sobre energies renovables.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: doble grau en Dret i Criminologia, o titulació equivalent.

1.6.2 Espanyol: Certificat de nivell C2, o titulació equivalent.

1.6.3 Anglès: Certificat de nivell C2, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Expedient acadèmic.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Valentín Enrique Bou Franch, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 1: María Carro Pitarch, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 2: Rafael Marimón Durá, professor del Departament de Dret Mercantil 'Manuel Broseta Pont'.

Vocal 3: Karla Zambrano González, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Secretària: María Torres Pérez, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Margarita M. Badenes Casino, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 1: María Cervera Vallterra, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 2: María Pilar Hernando Serra, professora del Departament de Dret Financer i Historia del Dret.

Vocal 3: José Roberto Pérez Salom, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Secretari: Pablo J. Quinzá Redondo, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Dret Internacional «Adolfo Miaja de la Muela», Facultat de Dret, de la Universitat de València.







ANNEX II

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-442».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Publicar un article de revista en anglès sobre l'estratègia respectiva de la Comissió Europea.

– Assistència a classes del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i obtenció del grau C2 de l'idioma anglès.

– Superar les lliçons metodològiques que impartixca el director d'aquest projecte.

– Assistència a cinc cursos formatius per anualitat de la Biblioteca de Ciències Socials «Gregorio Mayans»; al curs «Competències informacionals avançades» (CID-2); i a dos cursos formatius per anualitat del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de València.

– Publicar una monografia d'extensió reduïda (al voltant de 150 pàgines) en castellà sobre l'estratègia respectiva de la Comissió Europea.

1.5. Objecte i Període: publicar article i llibre sobre energies renovables.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Dret, o titulació equivalent.

1.6.2 Espanyol: Certificat de nivell C2, o titulació equivalent.

1.6.3 Anglès: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.

1.6.4 Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Expedient acadèmic.

Formació complementària, tant a Espanya com a l'estranger.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Valentín Enrique Bou Franch, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 1: María Carro Pitarch, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 2: Rafael Marimón Durá, professor del Departament de Dret Mercantil 'Manuel Broseta Pont'.

Vocal 3: Karla Zambrano González, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Secretària: María Torres Pérez, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Margarita M. Badenes Casino, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 1: María Cervera Vallterra, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 2: María Pilar Hernando Serra, professora del Departament de Dret Financer i Historia del Dret.

Vocal 3: José Roberto Pérez Salom, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Secretari: Pablo J. Quinzá Redondo, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Dret Internacional «Adolfo Miaja de la Muela», Facultat de Dret, de la Universitat de València.





ANNEX III

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-422».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Publicar un article de revista en anglès sobre l'estratègia respectiva de la Comissió Europea.

– Assistència a classes del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i obtenció del grau B2 de l'idioma francès.

– Superar les lliçons metodològiques que impartixca el director d'aquest projecte.

– Assistència a cinc cursos formatius per anualitat de la Biblioteca de Ciències Socials «Gregorio Mayans»; al curs «Competències informacionals avançades» (CID-2); i a dos cursos formatius per anualitat del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de València.

– Publicar una monografia d'extensió reduïda (al voltant de 150 pàgines) en castellà sobre l'estratègia respectiva de la Comissió Europea.

1.5. Objecte i Període: publicar article i llibre sobre energies renovables.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Relacions Internacionals.



1.6.2 Máster oficial, o titulació equivalent.

1.6.3 Espanyol: Certificat de nivell C2, o titulació equivalent.

1.6.4 Anglès: Certificat de nivell C2, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Valoració de coneixements en altres idiomes amb certificat oficial.

Expedient acadèmic.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Valentín Enrique Bou Franch, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 1: María Carro Pitarch, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 2: Rafael Marimón Durá, professor del Departament de Dret Mercantil 'Manuel Broseta Pont'.

Vocal 3: Karla Zambrano González, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Secretària: María Torres Pérez, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Margarita M. Badenes Casino, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 1: María Cervera Vallterra, professora del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Vocal 2: María Pilar Hernando Serra, professora del Departament de Dret Financer i Historia del Dret.

Vocal 3: José Roberto Pérez Salom, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.

Secretari: Pablo J. Quinzá Redondo, professor del Departament de Dret Internacional 'Adolfo Miaja de la Muela'.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Dret Internacional «Adolfo Miaja de la Muela», Facultat de Dret, de la Universitat de València.







ANNEX IV

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-454».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Preparació, realització i anàlisi d'estudis en Mineria de dades.



– Preparació, realització i anàlisi d'experiments en neurociència cognitiva i seguiment de moviments oculars.

– Preparació, realització i anàlisi d'experiments conductuals.

– Preparació de manuscrits.

1.5. Objecte i Període: mineria de dades i experimentació en psicologia/neurociència cognitiva.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Matemàtiques, o en Física, o en Informàtica, o en Psicologia, o en Magisteri, o en Traducció i Interpretació, o en Filologia, o titulació equivalent.

1.6.2 Màster Oficial en Neurociència Cognitiva, o en Matemàtiques/Estadística, o en Traducció, o en Anàlisi Lingüística,o en Educació Secundària, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixements de llenguatges Python, R o Java.

Experiència en la preparació d'experiments de temps de reacció en línia amb PsychPy i plataformes en línia (Qualtrics, LimeSurvey, Pavlovia o Gorilla).

Acreditació del nivell C1 (o superior) en anglès.

Presentacions a congressos o publicacions sobre Neurociència Cognitiva, Anàlisi de Dades o Anàlisi Lingüística.

Experiència en laboratoris de neurociència cognitiva o de recollida de dades per a la seva anàlisi.

Coneixements d'alemany, francès o xinès

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Marta Vergara Martínez, professora del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació.

Vocal 1: Manuel Perea Lara, professor del Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament.

Vocal 2: Paula Samper García, professora del Departament de Psicologia Bàsica.

Vocal 3: María Fernández López, investigadora a l'Estructura de Recerca Interdisciplinar de Lectura.

Secretari: Ladislao Salmerón González, professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Xavier Mínguez López, professor del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Vocal 1: Ana María Hernández Baeza, professora del Departament de Metodologia de les Ciències del Comportament.

Vocal 2: Pedro Rafael Gil Monte, professor del Departament de Psicologia Social.

Vocal 3: Eva María Rosa Martínez, professora del Departament de Psicologia Bàsica.

Secretari: Antonio M. Ferrer Manchon, professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Estructura de Recerca Interdisciplinar de Lectura, de la Universitat de València.







ANNEX V

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-455».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament de tècniques d'anàlisi estadística per a l'estudi geogràfic de dades basades en enquestes. La metodologia generada s'aplicarà a l'anàlisi de l'Enquesta de salut de la Comunitat Valenciana del 2021.

1.5. Objecte i Període: suport a l'anàlisi espacial de l'Enquesta de Salut de la Comunitat Valenciana.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Matemàtiques, o grau en Biotecnologia, o titulació equivalent.

1.6.2 Màster en Bioestadística, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència (domini) del llenguatge de programació R.

Experiència (domini) d'estadística bayesiana.

Coneixements d'estadística espacial.

Coneixements de tècniques de mostreig.

Coneixement de tècniques MCMC.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: David Valentín Conesa Guillén, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 1: Miguel Ángel Martínez Beneito, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 2: Antonio Baeza Manzanares, professor del Departament de Matemàtiques.

Vocal 3: Isabel Cordero Carrión, professora del Departament de Matemàtiques.

Secretària: Anabel Forte Deltell, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Antonio Manuel López Quilez, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 1: M. Carmen Armero Cervera, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 2: Rubén Amorós Salvador, professor del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 3: Rosa María Donat Beneito, professora del Departament de Matemàtiques.

Secretària: Ana Corberán Vallet, professora del Departament de d'Estadística i Investigació Operativa.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Estadística i Investigació Operativa, Facultat de Ciències Matemàtiques, de la Universitat de València.

ANNEX VI

Projecte«MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-453».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Compilació i organització documental de textos i documents de diversa índole en diferents llengües mitjançant la conversió electrònica i codificació.

– Transcripció d'entrevistes semiestructurades realitzades amb professorat de Primària i Secundària.

– Transcripció de grups de discussió.

– Transcripció d'enregistraments d'aula.

– Transcripció de textos d'alumnes.

– Tasques d'organització de bases de dades en termes quantitatius i anàlisi bàsica de dades quantitatives mitjançant Excel i SPSS.

1.5. Objecte i Període: codificació, transcripció i anàlisi quantitativa i qualitativa de dades.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Magisteri, o en Estudis Hispànics, o en Estudis Anglesos, o en Filologia Catalana, o en Traducció i Mediació Interlingüística, o en Llengües Modernes, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster de Professorat en Educació Secundària.

Màster de Recerca en Didàctiques Específiques.

Estudis de Doctorat.

Coneixements avançats de català-valencià.

Coneixements d'anglès.

Experiència en transcripció.

Experiència en tractament de dades.

Maneig d'Excel.

Maneig de programari de tractament de dades (coneixements d'Atlas.ti).

Coneixements d'estadística i maneig de SPSS.



La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Alexandre Bataller Catalá, professor del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Vocal 1: Carmen Rodríguez Gonzalo, professora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Vocal 2: Carme Peiró Velert, professora del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.

Vocal 3: M. Dolores García Pastor, professora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Secretari: Juan Carlos Tordera Illescas, professor del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: María Belén Soler Pardo, professora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Vocal 1: Raquel Sanz Moreno, professora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Vocal 2: Santiago Mengual Andrés, professor del Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació.

Vocal 3: Eduardo España Palop, professor del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.

Secretari: David Parra Monserrat, professor del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, Facultat de Magisteri, de la Universitat de València.







ANNEX VII

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-458».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Adaptació de la fase oral de digestions simulades a aliments sòlids.

– Determinació de bioaccessibilitat d'esterols en aliments per mètodes in vitro estàtics i dinàmics.

– Determinació d'esterols i metabòlits en aliments i mostres biològiques per cromatografia gasosa.

– Determinacions de microbiota.

– Estada de recerca en grup nacional o internacional amb relació directa amb la temàtica del projecte.

1.5. Objecte i Període: biodisponibilitat i efectes biològics d'esterols vegetals en aliments enriquits.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau o llicenciatura en Ciència i Tecnologia dels Aliments, o titulació equivalent.

1.6.2 Màster en Qualitat i Seguretat dels Aliments, o titulació equivalent.

1.6.3 Anglès: Certificat de nivell B1, o titulació equivalent.

1.6.4 Valencià: Certificat de nivell B1, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Experiència en preparació i anàlisi d'aliments.

– Experiència en anàlisi per cromatografia gasosa-detector d'ionització de flama.

– Experiència en sistemes de digestió in vitro Infogest: avaluació de les activitats d'enzims implicats en simulació gastrointestinal.



– Experiència en determinació d'esterols en aliments.

– Avaluació de la bioaccessibilitat de compostos bioactius lipòfils.



– Experiència en tractament de dades (fulls de càlcul, estadística) i redacció d'articles.



La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Carlos Moltó Cortés, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Guadalupe García Llatas, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Houda Berrada Ramdani, professora del Departament Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 3: Jesús Blesa Jarque, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretari: Pedro V. Martínez Culebras, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Reyes Barberá Sáez, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Amparo Asunción Alegría Torán, professora del Departament Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Ana Polache Vengut, professora del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Vocal 3: Antonio Marcilla Díaz, professor del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Secretari: Diego Miguel Cortés Martínez, professor del Departament de Farmacologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal, Facultat de Medicina, de la Universitat de València.







ANNEX VIII

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-457».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Investigació de la funció i regulació de repressors de la transició G1/S.

– Es desenvoluparan tècniques de microscòpia de fluorescència,

inmunoprecipitació de cromatina, tècniques d'anàlisis d'interacció proteïna-proteïna, Western blot, RT-PCR, mutagènesi dirigida, citometria de flux, sincronització de cultius.

1.5. Objecte i Període: col·laborar amb els investigadors del grup en la realització del treball experimental del projecte d'investigació.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Biotecnologia o en Bioquímica, o titulació equivalent.

1.5.2 Màster en I+D en Biotecnologia i Biomedicina, o titulació equivalent.

1.5.3 Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Experiència en cicle cel·lular en S. cerevisiae

– Experiència en anàlisi quantitativa d'imatges i dades de microscòpia amb programació de programari R i Fiji per a biologia molecular



– Experiència en tècniques de Biologia Molecular, Cel·lular i Genètica de S. cerevisiae

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Merce Gomar Alba, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: María del Carmen Baño Aracil, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Secretari: Juan Carlos Igual García, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Enrique Pérez Ortín, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: Ismael Mingarro Muñoz, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Inmaculada Quilis Bayarri, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Secretària: Isabel Fariñas Gómez, professora del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Bioquímica i Biologia Molecular, Facultat de Ciències Biològiques de la Universitat de València.







ANNEX IX

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-444».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Diagnòstic i avaluació de la sostenibilitat dels procediments analítics d'ús generalitzat en laboratoris de control i d'investigació,emprant criteris reconeguts i acceptats en l'àrea de la Química Analítica Verda.

– Identificació dels punts crítics de les metodologies analítiques i proposta d'alternatives que permeten millorar el seu nivell de sostenibilitat.

– Simplificació de les etapes de preparació de les mostres, incloent l'ús de materials intel·ligents i altament funcionalitzats,reduint la petjada de carboni associada a aquests.

– Disseny i desenvolupament de dispositius de pretractament de mostra que permeten simplificar i reduir la participació humana, reduint l'exposició de l'operador a agents químics i a oferint una alta productivitat i velocitat de resposta.

– Cerca de dissolvents alternatius i sostenibles per al seu ús en tractaments d'extracció i microextracció.

– Avaluació de la seua aplicabilitat a l'anàlisi de fluids biològics i de mostra ambientals.

– Alternatives als dissolvents convencionals en cromatografia líquida: avaluació de dissolvents obtinguts a partir de fonts naturals,renovables i baix impacte mediambiental per al seu ús com a fase mòbil.



– Realització de cursos formatius i participació en activitats de divulgació i transferència dels resultats.

– Realització d'una estada, per un mínim de 4 setmanes, en una Universitat o centre d'investigació estranger.

1.5. Objecte i Període: formar-se com a especialista en transició ecològica en laboratoris analítics.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació:llicenciatura o grau en Química, o en Enginyeria Química o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster relacionats amb l'àrea de la Química aplicada.

Coneixements i/o experiència en desenvolupaments basats en la Química Analítica Verda.

Coneixements i/o experiència en síntesi i/o maneig de materials intel·ligents.

Coneixements i/o experiència en pretractament de mostres.

Coneixements i/o experiència en miniaturització dels procediments analítics.

Coneixements i/o experiència en l'ús de dissolvents sostenibles.

Coneixements i/o experiència en el maneig d'instruments de cromatografia acoblats a detector de masses

Màster en Tècniques Experimentals en Química

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Salvador Garriques Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Francesc Albert Esteve Turrillas, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: José Manuel Herrero Martínez, professor del Departament de Química Analítica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Yolanda Moliner Martínez, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Sergio Armenta Estrela, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Laura Escuder Gilabert, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: Enrique García-España Monsonis, professor del Departament de Química Inorgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Química Analítica, Facultat de Química de la Universitat de València.







ANNEX X

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-480».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament i avaluació de procediments d'anàlisi directa de mostres industrials, aliments, clíniques i forenses mitjançant l'ús de FTIR-ATR o FTNIR-DR.

– Desenvolupaments de metodologies d'anàlisis in-situ emprant equips portàtils de mobilitat iònica.

– Adequació de programes de control de qualitat, conforme a la normativa ISO, en aplicacions industrials.

– Posada a punt de protocols per a assegurar la qualitat del procés analític.

– Realització d'accions de calibratge, revisió i manteniment de la instrumentació analítica del laboratori.

– Redacció de PNTs per a assegurar la qualitat en un laboratori (bio)químic.

– Coordinar les activitats d'adquisició de material, reactius i dissolvents necessaris per a les activitats que es desenvolupen en el laboratori.



– Descriure en tots els procediments desenvolupats un pla de Prevenció de riscos que definisca els punts crítics de risc i establisca accions especials per al control de la salut i higiene dels llocs de treball.



– Digitalització del laboratori, per a automatitzar la gestió de comandes, avaluar costos i identificar les etapes crítiques amb la finalitat d'optimitzar els recursos disponibles.

– Realització de cursos formatius i participació en activitats de divulgació i transferència dels resultats.

– Realització d'una estada, per un mínim de 4 setmanes, en una Universitat o centre d'investigació estranger.

1.5. Objecte i Període: formar-se com a especialista en control de qualitat i seguretat en el laboratori

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: llicenciatura o grau en Química, o en Enginyeria Química, o en Farmàcia o en Biotecnologia, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster relacionats amb Química, experimentació, seguretat en el treball/prevenció de riscos laborals i qualitat o similars.

Coneixements i/o experiència en desenvolupaments basats en la Química Analítica Verda.

Coneixements i/o experiència en anàlisis directes mitjançant tècniques vibracionals.

Coneixements i/o experiència en l'ús de l'espectrometria de mobilitat iònica (IMS).

Coneixements i/o experiència en el control, maneig de manteniment d'instrumentació analítica.

Experiència en l'anàlisi de mostres clíniques, forenses, aliments i d'interès per a la indústria.

Coneixement i/o experiència en metrologia i control de qualitat.

Màster en Tècniques Experimentals en Química

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Salvador Garriques Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Francesc Albert Esteve Turrillas, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: José Manuel Herrero Martínez, professor del Departament de Química Analítica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Yolanda Moliner Martínez, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Sergio Armenta Estrela, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Laura Escuder Gilabert, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: Enrique García-España Monsonis, professor del Departament de Química Inorgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Química Analítica, Facultat de Química de la Universitat de València.

Mapa web