Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'1 d'agost de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9416 de 31.08.2022
Número identificador:  2022/7497
Referència Base de Dades:  007636/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ d'1 d'agost de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència (Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital) per a la seua execució en 2022. [2022/7497]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per al «Programa Investigo» mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels i les aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Les persones que siguen contractades hauran de ser joves de 16 o més anys i que no hagen complit 30 anys, i que es troben desocupades i inscrites com a demandants d'ocupació en el servei públic d'ocupació corresponent en el moment de començar la relació contractual.



No es podran contractar persones joves que hagen exercit qualsevol tipus de lloc d'investigació en la mateixa entitat en el termini de 6 mesos immediatament anteriors.

2.3. Hauran de complir els requisits exigits per a la modalitat de contracte que es formalitze, ajustant-se a les circumstàncies concretes de cada iniciativa, d'acord amb la legislació vigent. Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.



En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model

http://go.uv.es/F3LCmfj) i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte juntament al curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj) diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.



4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir en la pestanya cinquena el curriculum vitae cec en un document PDF. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj).

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.

7.4. Els contractes derivats d'aquest convocatòria seran finançats amb càrrec a la subvenció del Programa Investigo, de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021) per a la seua execució en 2022 i tal com s'indica en la pròpia Resolució, per a fer front als costos laborals i salarials les retribucions es realitzaran a través dels mòduls A i B en funció dels grups de la Seguretat Social i que figuren en la mateixa resolució.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometre a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 1 d'agost de 2022.– La rectora,  (p. d., DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-432».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació..

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Preparació dels reactius i dissolvents necessaris i realització de les tasques de manteniment dels diferents equips del laboratori d'investigació.

– Gestió dels residus generats i realització i preparació de les reaccions, el seu procés i purificació.

– Caracterització dels productes obtinguts mitjançant tècniques espectroscòpiques d'RMN, GC o HPLC i/o espectrometria de masses acoblades, incloent l'escalat d'alguna de les etapes sintètiques.

– Col·laboració en el desenvolupament de formulacions adequades per a aquests compostos per a ala seua posterior implementació al camp, incloent els mètodes analítics necessaris que permeten seguir la seua cinètica d'alliberament.

1.5. Objecte i Període: optimització i desenvolupament de noves rutes sintètiques de feromones d'insectes. Escalat d'alguna etapa sintètica. Desenvolupament de formulacions, mètodes analítics i cinètiques d'emissió.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster en Química Orgànica.

Experiència en síntesi orgànica.

Experiència en determinació estructural de compostos orgànics per tècniques espectroscòpiques (RMN, MASAS).

Experiència en maneig de tècniques cromatogràfiques, com ara HPLC o GC o aquestes acoblades a masses.

Domini de programes informàtics Chem Draw, Chem 3D i Mestrec Nova.

Coneixement d'anglès escrit i parlat.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Gonzalo Blay Llinares, professor del Departament de Química Orgànica.

Vocal 1: Ismael Navarro Fuertes, professor del Departament de Química Orgànica.

Vocal 2: Carmen Molins Legua professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Antonio Abad Somovilla, professor del Departament de Química Orgànica.

Secretària: Amparo Sanz Marco, professora del Departament de Química Orgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Isabel Fernández Picot, professora del Departament de Química Orgànica.

Vocal 1: Carlos Del Pozo Losada, professor del Departament de Química Orgànica.

Vocal 2: Rossella Cecilia Mello Centonze, professora del Departament de Química Orgànica.

Vocal 3: María Teresa Varea Muñoz, professora del Departament de Química Orgànica.

Secretari: Rafael Ballesteros Campos, professor del Departament de Química Orgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Química Orgànica, Facultat de Química, de la Universitat de València.







ANNEX II

Projecte: « MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-431».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social.

La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Integrar els components de software desenvolupades pel grup CoMMLab en una interfície Gràfica (front-end) que permeta el seu ús de forma senzilla per investigadors i personal sanitari. A més a més, s'integrarà un mòdul de data anàlisi, l'objectiu de qual serà la interpretació dels resultats obtinguts, usant a tal fi ferramentes estàndard desenvolupades en CoMMLab basades en Machine Learning.

– Obtenir els descriptors de poblacions de pacients virtuals que representen les poblacions de pacients amb Fibril·lació Auricular i Taquicàrdia Ventricular, amb almenys els descriptors de 1000 pacients virtuals en cada base de dades. Aquests descriptors s'identificaran amb ferramentes de Data Science.

– Completar una base de dades de simulacions, tant de pacients reals com de poblacions de pacients virtuals, i extreure-hi marcadors mitjançant Machine/Deep Learning que permeten identificar els pacients i simulacions en els que les teràpies simulades tinguen el major èxit.

1.5. Objecte i Període: integrar models per computador per a simulació d'electrofisiologia cardíaca.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Enginyeria Electrònica Industrial o en Enginyeria Biomèdica, o titulació equivalent.

Màster en Enginyeria Biomèdica.

Anglès: certificat de nivell B2, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Experiència en programació mitjançant Matlab.

– Experiència en modelat i simulació de processos biològics.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Enrique Navarro Camba, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Rafael Sebastian Aguilar, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Esther De Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Miriam Gil Pascual, professora del Departament d'Informàtica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Julio Martos Torres, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Jaume Segura Garcia, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Miguel Lozano Ibáñez, professor del Departament d'Informàtica.

Secretària: Veronica Romero Gomez, professora del Departament d'Informàtica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament d'Informàtica, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria, de la Universitat de València.







ANNEX III

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-408».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Processament i anàlisi d'imatges procedents de ressonàncies magnètiques estructurals i funcionals de cervell, tant de pacients psiquiàtrics com de models d'animals d'aquestes malalties.

– Processament d'imatges mitjançant software específic per a determinar canvis volumètrics, de tractografia o funcionals.

– Anàlisis estadístics avançats dels resultats i correlació amb dades conductuals i clínics.

– Participació en la redacció i discussió de resultats.

1.5. Objecte i Període: anàlisi, amb ferramentes de processament d'imatges, de cervells de pacients psiquiàtrics i models animals d'aquestes malalties.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Biologia o en Bioquímica o en Medicina o en Farmàcia o en Psicologia o en Física o en Ciències Biomèdiques, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster en neurociència o en neurobiologia o en Salut Mental o Neurofarmacologia.

Experiència i/o formació bàsica en anàlisi d'imatge.

Formació en neurociència i en neuroanatomia.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.







3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Juan Nacher Rosello, professor del Departament de Biologia cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: Maria Dolores Molto Ruiz, professora del Departament de Genètica.

Secretària: Maria Isabel Fariña Gomez, professora del Departament de Biologia cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Miguel Blasco Ibáñez, professor del Departament de Biologia cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Vocal 1: Carlos Crespo Ruperez, professor del Departament de Biologia cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Alicia Otilia Salvador Fernández-Montejo, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretària: Martina Kirstein, professora del Departament de Biologia cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX IV

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-435».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació..

Grup: A,

subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Generació de models d'ML i IA per a la caracterització d'estreles, massa, radi i edat.

– Generació i actualització de les bases de dades d'entrenament.

– Anàlisi del millor model per a cada cas i verificació de la seua qualitat.

– Gestió i propagació de les errades intrínseques de cada element.

1.5. Objecte i Període: generació de models d'ML i IA per a la caracterització estel·lar.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Enginyeria o en Física o en Matemàtiques, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Màster en Astronomia i Astrofísica.

– Màster en Big Data o titulació equivalent.

– Coneixements en Machine Learning i Intel·ligència Artificial.

– Coneixements en Python.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Vicente Quilis Quilis, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 1: Andres Moya Bedon, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 2: Miguel Angel Aloy Toras, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: Gabriela Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Secretària: Susana Planelles Mira, professora del Departament d'Astronomia i Astrofísica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Juan Bautista Fabregat Llueca, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 1: Ivan Marti Vidal, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Maria Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.

Secretària: Pascuala Garcia Martinez, professora del Departament d'Òptica i Optometria i Ciències de la Visió.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Astronomia i Astrofísica, Facultat de Física, de la Universitat de València.







ANNEX V

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-479».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Tractament i modelització d'una gran quantitat de variables experimentals químiques, incloent dades d'espectrometria de masses, espectroscòpia infraroja i Raman, mitjançant llenguatges de programació dedicats com ara Matlab o Phyton.

– Desenvolupament de mètodes per a la classificació de mostres mitjançant anàlisi discriminant, incloent tècniques com ara random forest (RF) o support vector Machines (SVM).

– Predicció de paràmetres químics i bioquímics mitjançant tècniques de regressió multivariant como la modelització por mínims quadrats parcials (PLS) o regressió amb SVM o xarxes neuronals (ANN).



– Desenvolupament de mètodes per a la modelització d'imatges hiperespectrals.

– Implantació dels models de predicció en apps per a ser utilitzats per usuaris no especialitzats, emfatitzant l'ús del cloud computin i el maneig de grans bases de dades.

– Aplicacions del machine learning en camps com la metabolòmica, el diagnòstic clínic o la detecció de substàncies psicoactives.

– Realització de cursos formatius i participació en activitats de divulgació i transferència dels resultats.

– Realització d'una estància, per un mínim de 4 setmanes, en una Universitat o centre d'investigació estranger per a desenvolupar activitats específiques en el tractament de dades i imatges hiperespectrals.



1.5. Objecte i Període: formar-se com a especialista en enginyeria de dades (bio)químiques.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química o en Enginyeria o en Matemàtiques, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixements en Quimiometria.

Coneixements en Software PLS toolbox.

Coneixements en Machine Learning.

Experiència en programació en Matlab.

Experiència en desenvolupament d'APPs.

Màster en Química o en Tècniques Experimentals en Química o en Ciències de Dades.

Experiència amb tractament de dades químiques a partir de senyals analítiques/espectroscòpiques.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Salvador Garrigues Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Francesc Albert Esteve Turrillas, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: José Manuel Herrero Martinez, professor del Departament de Química Analítica.

4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Yolanda Moliner Martinez, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 1:David Pérez Guaita, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Miguel De la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Laura Escuder Gilabert, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: Enrique Garcia-España Monsonis, professor del Departament de Química Inorgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Química Analítica, Facultat de Química, de la Universitat de València.







ANNEX VI

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-417».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realització d'assajos experimentals de fermentació per a la producció de productes d'alt valor afegit, com ara l'àcid succínic a partir de palla d'arròs.

– Elaboració d'informes.

– Responsable de calibratge d'equips instrumentals.

– Manteniment general del laboratori, incloent realització de comandes i gestió de residus.

1.5. Objecte i Període: tasques de recolzament a la investigació de biorefineria de segona i tercera generació.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Enginyeria Química o en Biotecnologia, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster en Enginyeria Química o titulació equivalent.

Màster en Biotecnologia o titulació equivalent.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Alberto Bouzas Blanco, professor del Departament d'Enginyeria Química.

Vocal 1: Francisco Javier Álvarez Hornos, professor del Departament d'Enginyeria Química.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: María Carmen Gabaldon Garcis, professora del Departament d'Enginyeria Química.

Secretària: Paula Marzal Domenech, professora del Departament d'Enginyeria Química.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Sonia Loras Giménez, professora del Departament d'Enginyeria Química.

Vocal 1: Estela Lladosa López, professora del Departament d'Enginyeria Química.

Vocal 2: Miguel De la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Pau San Valero Tornero, professora del Departament d'Enginyeria Química.

Secretari: Benjamin Eduardo Solsona Espriu, professor del Departament d'Enginyeria Química.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament d'Enginyeria Química, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), de la Universitat de València.







ANNEX VII

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-428».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

Subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Definir models per a representar usuaris.

– Definir algoritmes per a especificar preferències dels usuaris.

– Definir regles de transformació per a passar de models a codi.

– Formació contínua a través dels mecanismes de la pròpia universitat.

– Elaboració d'articles d'investigació.

– Assistència a activitats formatives fora de la mateixa Universitat.



1.5. Objecte i Període: suport a les tasques d'investigació dins del grup d'investigació TADeSP de la Universitat de València i execució d'un pla formatiu per a la mateixa persona a contractar.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits: grau en Enginyeria Multimèdia o en Enginyeria Informàtica o en Enginyeria Telemàtica o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster oficial en l'àrea de la tecnologia cloud, mòbils i web.

Coneixements d'anglès tècnic.

Coneixements en l'àmbit del desenvolupament dirigit per models.

Coneixements en l'àmbit de la interacció persona ordinador.

Experiència en treballs d'investigació relacionats amb la informàtica.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Enrique Navarro Camba, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: José Ignació Panach Navarrete, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Veronica Romero Gomez, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Miriam Gil Pascual, professora del Departament d'Informàtica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Esther De Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Jaume Segura Garcia, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Pedro Morillo Tena, professor del Departament d'Informàtica.

Secretari: Juan José Martinez Dura, professor del Departament d'Informàtica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Informàtica, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), de la Universitat de València.







ANNEX VIII

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-452».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

Subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social.

La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

Programació i selecció d'algoritmes d'extracció de característiques de dades clíniques per a crear simulacions personalitzades. El tècnic utilitzarà les bases de dades clíniques de les que disposa el grup CoMMLab per a extreure característiques que permeten la simulació personalitzada: segmentació de la anatomia cardíaca de registres d'imatge mèdica (TAC/MRI), identificació d'infiltració fibròtica o cicatriu en la anatomia cardíaca, extracció de característiques elèctriques (ritme, variabilitat, restitució cardíaca) de senyals intracavitàries i de registres electrocardiogràfics.

Integració dels diferents algoritmes que permeten la construcció de pacients digitals (digital twin), és a dir, representacions que unifiquen totes les dades clíniques disponibles. Açò inclou resultats de segmentació 3D de ressonància magnètica de l'anatomia del pacient, incloent patologies (regions d'infart).

Programació de simulacions personalitzades a partir de les dades extretes dels pacients. Utilitzant per a això el software de simulació cardíaca desenvolupat pel grup CoMMLab (basat en CUDA/C++ i Java), el tècnic desenvoluparà una ferramenta que permeta realitzar les simulacions per a descriure el comportament electrofisiològic del pacient estudiat front a diferents situacions cardíaques, com el desenvolupament de la malaltia o l'aplicació de teràpies farmacològiques o quirúrgiques.



1.5. Objecte i Període: disseny d'algortimes per a digitalització 3D de pacients.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Enginyeria Multimèdia o en Enginyeria Biomèdica o en Ciències de Dades o en Enginyeria Informàtica, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en tasques d'investigació.

Publicacions científiques en revista o conferència.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Enrique Navarro Camba, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Rafael Sebastian Aguilar, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Esther De Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Miriam Gil Pascual, professora del Departament d'Informàtica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Julio Martos Torres, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Jaume Segura Garcia, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Miguel Lozano Ibáñez, professor del Departament d'Informàtica.

Secretària: Veronica Romero Gomez, professora del Departament d'Informàtica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Informàtica, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE) de la Universitat de València.









ANNEX IX

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-433».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació..

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions es destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establirà en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

Tasques formatives:

1. Formació dins del grup PAFZP.

2. Curs sobre anàlisi de gens, genomes i transcriptomes.

3. Curs sobre tècniques de biologia molecular.

4. Curs sobre metodologies d'entrega d'antígens per a vacunes animals.

5. Assistència a cursos de formació i orientació laboral ofertats per l'OPAL (Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral) i l'ADEIT (Fundació Universitat-Empresa de la UV).



Tasques de suport a la investigació:

1. Posada a punt d'una metodologia per a l'obtenció de mutants en Vibrio vulnificus, obtenció de mutants en gens seleccionats i creació d'un socari de mutants.

2. Disseny de vectors d'expressió per a V. Vulnificus.

3. Obtenció de DNA genòmic i anàlisi genòmic i filogenòmica (disseny de noves PCRs).

4. Obtenció d'RNA a partir de teixit, estudi transcriptòmic per qRT-PCR, hibridació amb microarrays y RNAseq.

6. Testatge de nanobiosensors per a Vibrio.

7. Generació de liposomes i vesícules de membrana i valoració de la seua utilitat com a vectors vacunals.

1.5. Objecte i Període: investigació i formació en el grup PAFZP dins del projecte.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Biologia o en Biotecnologia o en Ciències Biomèdiques, o titulació equivalent.

1.6.2. Anglès: certificat de nivell B1, o titulació equivalent.

2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Haver cursat o estar cursant un màster en l'àrea de la Biologia Molecular i/o la Microbiologia.

Experiència de treball en un laboratori de Microbiologia.

Experiència de treball en un laboratori de Biologia Molecular.

Coneixements bioinformàtics sobre anàlisi de gens i genomes.

Coneixements sobre anàlisi estadístic de dades.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Carmen Amaro González, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Jesús Bertomeu Muñoz, professor del Departament de Biología Vegetal.

Vocal 3: Belén Fouz Rodríguez, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretària: M.Isabel Pardo Cubillos, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Enrique Pérez Ortín, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecología.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia

Vocal 3: Eva Sanjuan Caro, investigadora de l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina.

Secretari: Sergi Ferrer Soler, professor del Departament de Microbiologia i Ecología.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX X

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-481».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Inducció de tumors cerebrals.

– Processat de mostres tumorals per a estudis d'histologia.

– Extracció de DNA i PCR per a seqüenciació.

– Piroseqüenciació amb l'aparell PyroMark Q48 de Qiagen.

1.5. Objecte i Període: piroseqüenciació per a estudis de metilació en tumors cerebrals murins i humans.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: llicenciatura o grau en Biologia, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Experiència en el treball en histologia i immunocitoquímica.

– Experiència en el treball amb animals.

– Experiència en el treball en un laboratori de biologia cel·lular i molecular.

– Coneixements d'anglès.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Sacramento Rodríguez Ferron, professora del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Vocal 2: Jesús Muñoz Bertomeu, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: Maria Isabel Fariña Gomez, professora del Departament de Biologia cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Secretari: Ismael Mingarro Muñoz, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Cristina Gil Sanz, investigadora de l'Institut Universitari de Biotecnologia i Biomedicina.

Vocal 1: Martina Kirstein, professora del Departament de Biologia cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Ester Carbo Valverde, professora del Departament de Biologia Vegetal.

Secretari: Francisco Pérez Sánchez, professor del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX XI

Projecte: «MRR-GVA Programa Investigo 2022 (ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació) CPI-22-456».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà de suport a la investigació..

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Cerca bibliogràfica en bases de dades científiques nacionals i internacionals

– Desenvolupament de metodologies analítiques de preparació de mostra per a anàlisi d'al·lergògens

– Desenvolupament de sensors per a la detecció d'al·lergògens

– Elaboració de resums, articles científics i altres documents relacionats amb la disseminació del projecte

1.5. Objecte i Període: extracció i monitoratge d'al·lergògens en aliments.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: llicenciatura o grau en Química, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Nota mitjana de l'expedient acadèmic

– Coneixements d'anglès

– Tindre o estar cursant el màster en Tècniques Experimentals de Química

– Publicacions científiques i participació en congressos

– Coneixement i/o experiència en la síntesi de materials funcionals i selectius amb prestacions millorades

– Experiència en tècniques de preparació de mostra aplicades a la determinació d'al·lergògens en matrius alimentàries

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Salvador Garrigues Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: José Manuel Herrero Martínez, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Enrique Javier Carrasco Correa, professor del Departament de Química Analítica.

Secretària: María Jesús Lerma García, professora del Departament de Química Analítica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Yolanda Moliner Martínez, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Ernesto Simo Alfonso, professor del Departament de Química Analítica

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Miriam Beneito Cambra, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: Sergio Armenta Estrela, professor del Departament de Química Analítica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Química Analítica, Facultat de Química, de la Universitat de València.

Mapa web