Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDRE 21/2018, de 13 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos administratiu de l'Administració de la Generalitat C1-01, torn de promoció interna i torn de promoció interna de persones amb diversitat funcional, Convocatòria 35/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8357 de 08.08.2018
Número identificador:  2018/7674
Referència Base de Dades:  007669/2018
 



ORDRE 21/2018, de 13 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos administratiu de l'Administració de la Generalitat C1-01, torn de promoció interna i torn de promoció interna de persones amb diversitat funcional, Convocatòria 35/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2018/7674]

El Decret 96/2016, de 4 d'agost, del Consell, pel qual s'aprova l'Oferta d'Ocupació Pública de 2016 per a l'Administració de la Generalitat, conté 72 places corresponents a llocs de treball del cos administratiu de l'Administració de la Generalitat, C1-01, sector administració general, torn de promoció interna i torn de promoció interna per a persones amb diversitat funcional.

De conformitat amb el que s'estableix en aquest Decret 96/2016, i en exercici de les atribucions previstes en l'article 9.1.i de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, (d'ara endavant LOGFPV), i vista la proposta de la Direcció General de Funció Pública





ORDENE



Primer

Convocar proves selectives d'accés al cos C1-01, sector administració general, torn de promoció interna i torn de promoció interna per a persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició per a cobrir 72 llocs de treball.



Segon

Les proves selectives s'han de regir pel que s'estableix en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; en la LOGFPV; en el Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i en altra normativa de desenvolupament i, pel que es disposa en les següents



Bases de la convocatòria



1. Objecte de la convocatòria

1.1. La present convocatòria té per objecte la selecció de personal, mitjançant el sistema de concurs oposició, per a cobrir 72 llocs de treball del cos administratiu de l'Administració de la Generalitat, C1-01, sector administració general, pel torn de promoció interna en les seues tres modalitats: vertical, horitzontal i mixta.

Només es pot optar a una de les modalitats, vertical, horitzontal o mixta.

Els 72 llocs de treball corresponen:

Torn de promoció interna: 65 llocs

Torn de promoció interna per a persones amb diversitat funcional: 7 llocs.

Només es pot optar a un dels torns convocats, i és motiu d'exclusió la presentació de sol·licituds a diversos torns, sinó que s'ha d'optar per un d'aquests.

1.2. Els llocs de treball que queden sense cobrir pel torn de persones de promoció interna s'acumulen als del torn de promoció interna per a persones amb diversitat funcional i viceversa.



2. Condicions generals de les persones aspirants

Les persones aspirants han de complir, a més de les condicions previstes en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, els següents requisits:

2.1. Ser personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat dels cossos als quals es fa referència en el present apartat per a cadascuna de les modalitats, i haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys com a personal funcionari de carrera en el cos o escala des del qual s'accedeix, tal com s'estableix en l'article 119 de la LOGFPV.

Les modalitats d'accés a la promoció interna han de tindre en cada cas, la següent procedència:

Modalitat A: Promoció interna vertical: personal funcionari de carrera que pertanga al Cos C2-01 (cos auxiliar de l'administració de la Generalitat, de l'annex I de la LOGFPV).

Modalitat B: Promoció interna horitzontal: personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del mateix subgrup de classificació professional (qualsevol subgrup C1 de l'annex I de la LOGFPV excepte el Cos C1-01).

Modalitat C: Promoció interna mixta: personal funcionari de carrera que pertanga a qualsevol cos o escala del subgrup C2 de l'annex I de la LOGFPV, excepte el Cos C2-01 corresponent a l'accés per promoció interna vertical.

El personal funcionari de carrera que no haja pogut ser integrat en els cossos que estableix l'annex I de la LOGFPV, pot igualment accedir al Cos C1-01 mitjançant promoció interna mixta si pertany al subgrup C2 o per promoció interna horitzontal si pertany al subgrup C1.



2.1.1. Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

2.1.2. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.



2.2. Titulació: estar en possessió del títol de batxiller o títol de grau mitjà de cicle formatiu de formació professional o complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposen del certificat que ho acredite.

Les persones aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger han d'estar en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si escau, del corresponent certificat d'equivalència. Aquest requisit no s'aplica a les persones aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.



2.3. Poden optar al torn de persones amb diversitat funcional aquelles persones aspirants, que complint els requisits anteriors, posseïsquen una diversitat funcional de grau igual o superior al 33 % i que ho formulen expressament en la sol·licitud de participació.

2.4. Les condicions per a l'admissió a les proves, han de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

2.5. L'Administració pot requerir a les persones aspirants que acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar, i també de tots els documents que puguen aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no foren acreditats en i el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podria quedar exclosa del procés selectiu.

2.6. No pot participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de personal funcionari de carrera del cos administratiu de l'Administració de la Generalitat, C1-01.



3. Persones aspirants amb diversitat funcional

3.1. L'òrgan tècnic de selecció ha d'establir, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en el present concurs oposició.

3.2. Si en el desenvolupament del procés selectiu se suscitaren dubtes raonables a l'òrgan tècnic de selecció respecte de la compatibilitat funcional d'una persona admesa, podria recaptar el dictamen corresponent de la Comissió d'Estudi de la Diversitat Funcional. En aquest cas la persona admesa inicialment pot participar condicionalment en el procés selectiu, i quedaria en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.





4. Forma i termini de presentació de sol·licituds

4.1. El termini per a la presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.2. Les sol·licituds han de presentar-se d'una de les següents formes:

I. Sol·licitud electrònica: Per a presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari posseir un certificat digital de signatura electrònica, DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE.

La sol·licitud s'ha de presentar por via electrònica emplenant el formulari habilitat en el portal de l'administració de la Generalitat «http://www.gva.es» (Apartat: Atenció al ciutadà, Guia PROP, Ocupació Pública, Descripció: «Cos administratiu C1-01, Convocatòria 35/16», tramitar amb certificat) i realitzant el pagament telemàtic de la taxa que es fixa en la base 5.

No seran vàlides aquelles sol·licituds que, encara que haja sigut pagada la taxa, no s'hagen registrat electrònicament.

La presentació electrònica requereix el compliment successiu dels següents passos:

– L'emplenament i inscripció en línia

– El pagament electrònic de taxes.

– El registre electrònic de la sol·licitud

II. Sol·licitud semipresencial: S'ha d'emplenar el formulari -model 046– habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat «http://www.gva.es» Apartat: Atenció al ciutadà, Guia PROP, Ocupació Pública, descripció «Cos administratiu C1-01, Convocatòria 35/16», tramitar sense certificat.

Una vegada emplenat el formulari, si s'ha optat per la modalitat de pagament en entitat bancària, s'ha de validar, descarregar i signar, i, una vegada abonada la taxa que es fixa en la base 5, s'ha de presentar a les oficines públiques que s'especifiquen en l'annex IV o en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas que s'haguera optat en la sol·licitud per la modalitat de pagament telemàtic, una vegada efectuat aquest amb targeta de dèbit, crèdit, Visa o Mastercard, s'ha de validar, descarregar, signar i presentar en les oficines públiques que s'especifiquen en l'annex IV o en la forma establida en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

III. Sol·licitud presencial: Excepcionalment, només quan no siga possible emplenar en línia el formulari 046 o presentar la sol·licitud de manera electrònica, pot presentar-se la sol·licitud en el model recollit en l'annex IV (recollint l'imprés en les oficines PROP) una vegada emplenat i abonada la taxa que es fixa en la base 5, en les oficines públiques que s'especifiquen en l'annex IV o en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.3. Les persones aspirants, en l'emplenament de la seua sol·licitud, han d'observar les instruccions següents:

4.3.1. En la sol·licitud s'ha de triar l'opció corresponent a la forma d'accés en el desplegable de l'apartat «forma d'accés» (apartat 30 model de l'annex III).

En l'apartat número 38 de la sol·licitud presencial, i apartat G «altres dades segons la convocatòria» de la sol·licitud telemàtica o semipresencial, «dada addicional 1», s'ha d'indicar la modalitat de promoció interna per la qual s'opta, marcant amb una ics (X) en el número corresponent d'acord amb la següent classificació:

1) Modalitat A: Promoció interna vertical.

2) Modalitat B: Promoció interna horitzontal.

3) Modalitat C: Promoció interna mixta.

Si la persona aspirant no indica aquesta opció, s'entendrà que opta per la promoció interna vertical sempre que complisca amb els requisits d'accés a aquesta.

4.3.2. Les persones amb diversitat funcional, que sol·liciten mesures d'adaptació, han d'indicar-ho en la sol·licitud, marcant el tipus de diversitat funcional: (F) física, (P) psíquica, (S) sensorial. En la sol·licitud electrònica o semipresencial, les persones amb diversitat funcional que sol·liciten mesures d'adaptació, han de marcar les caselles habilitades a aquest efecte en l'apartat I «Diversitat funcional».

Així mateix, poden sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten, detallades en la sol·licitud marcant la casella corresponent en l'apartat E.

En el model de l'annex III (presencial) s'ha de marcar l'apartat 34 i en l'apartat 35 s'han de reflectir les mesures que se sol·liciten d'acord amb la següent classificació:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de durada de la prova. Per a poder dur a terme aquesta mesura d'adaptació les persones aspirants han d'aportar, adjunt, obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique el diagnòstic i el temps (nombre de minuts) d'ampliació que sol·licita.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordesa.

5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invident.



6) Unes altres, especificant quines són.



5. Drets d'examen i forma de pagament

5.1. 5.1. Els drets d'examen són de 15 euros.

5.1.2. Exempcions: estan exempts del pagament de la taxa:

a) Les i els contribuents que siguen membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria» Exempcions «Família Nombrosa Especial» de la sol·licitud.

b) Les contribuents que siguen víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat«Altres dades segons la convocatòria», «uns altres», de la sol·licitud.

c) Les i els contribuents amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria» Exempcions «Diversitat Funcional» de la sol·licitud.

d) Les i els contribuents que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta l'acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria», «uns altres», de la sol·licitud.

5.1.3 Bonificacions:

a) Les persones membres d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general han de gaudir d'una bonificació del cinquanta per cent de la quota íntegra. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria» Exempcions «Família Nombrosa General» de la sol·licitud.

b) En el cas que la presentació de la sol·licitud de participació en les proves es realitze per mitjans telemàtics es gaudirà d'una bonificació del deu per cent de la quota íntegra, acumulable a la fixada en la lletra anterior.

5.2. El pagament de la taxa s'ha d'efectuar:

– Si es presenta sol·licitud electrònica, el pagament s'ha de fer electrònicament.

– Si es presenta sol·licitud semipresencial, el pagament s'ha de fer en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud o telemàticament amb targeta de dèbit, crèdit, Visa o Mastercard sense certificat de signatura digital.

– Si es presenta sol·licitud presencial, el pagament s'ha de fer en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en l'imprés.

5.3. L'abonament de la taxa s'ha de justificar:

– En el cas de pagament amb targeta, amb el justificant de pagament que s'ha de descarregar en presentar la sol·licitud semipresencial i que s'ha de presentar juntament amb aquesta.

– En cas d'abonament en entitat bancària col·laboradora, en la sol·licitud semipresencial i presencial -model 046 o sol·licitud – ha de constar que s'ha realitzat el corresponent ingrés mitjançant la validació per l'entitat en la qual es realitze l'ingrés, a través de certificació mecànica, o en defecte d'això segell i signatura, llevat que concórrega una de les causes d'exempció establides en la base 5.2 i es faça constar en la sol·licitud.

5.4. En cap cas el pagament de les taxes no suposarà la substitució del tràmit de presentació davant l'administració pública, en temps i forma, en el cas de la sol·licitud presencial o semipresencial prevista en la base 4.2.

La falta de la justificació de l'abonament dels drets d'examen determina l'exclusió de la persona aspirant.

5.5. Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i a través dels procediments contemplats en l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.





6. Admissió de les persones aspirants

6.1. Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds, i poden únicament demanar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establit en la base 4.1 per a la presentació de sol·licituds.

6.2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, després de la verificació que s'ha realitzat el pagament dels drets d'examen, l'òrgan convocant ha de dictar resolució, que s'ha de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que ha de contindre la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves per cadascun dels torns.

6.3. Les persones aspirants poden, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient, en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se possibilitar la seua esmena dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar no solament que no figuren recollides en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals i torn triat consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

6.5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes si procedira, es dictarà resolució que elevarà a definitiva la relació de persones admeses i excloses a la realització de les proves per a cadascun dels torns que s'ha de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

6.6. En la resolució mitjançant la qual es faça pública la relació definitiva de persones admeses a la realització de les proves s'ha d'establir, amb almenys 15 dies d'antelació, la data, el lloc de celebració i l'hora de començament de les proves, i també l'ordre de crida de les persones admeses. S'ha d'iniciar l'ordre en la lletra «B», conformement amb el resultat del sorteig celebrat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017).



7. Proves selectives

7.1. El procediment de selecció és el de concurs oposició, que consta d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

7.2. Desenvolupament de la fase d'oposició:

L'oposició consta de dos exercicis obligatoris i eliminatoris.

Les persones aspirants que accedisquen per la modalitat A, promoció interna vertical i modalitat B, promoció interna horitzontal, estan exemptes del primer exercici.

7.2.1 Primer exercici.

Consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 90 preguntes, sobre matèries comunes recollides en l'annex I (part general), amb quatre respostes alternatives de les quals només una és la correcta.

El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament per l'òrgan tècnic de selecció i en cap cas ha de ser inferior a 50 segons per pregunta.

7.2.2. Segon exercici.

Consistirà a contestar per escrit a un qüestionari de preguntes teòriques i pràctiques referides al programa de l'annex I (part especial) amb quatre respostes alternatives de les quals només una és la correcta.

El temps de realització de l'examen, serà determinat prèviament per l'òrgan tècnic de selecció.

7.3. Qualificació dels exercicis.

La puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició és de 65 punts, que es distribuirà de la següent manera:

7.3.1. Primer exercici: La qualificació del primer exercici és d'APTE /NO APTE.

Es considera que han superat l'exercici les persones aspirants que obtinguen la qualificació d'APTE.

El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir la qualificació d'apte en l'exercici és contestar el 50 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoren negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció és:

Respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3).

7.3.2. Segon exercici: L'exercici es qualifica de 0 a 65 punts, i és necessari obtindre per a superar-lo un mínim de 32,5 punts.

El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir els 32,5 punts en l'exercici és contestar el 50 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoren negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció és:



Respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3).

Després d'haver-se establit les respostes correctes netes, es converteixen en puntuacions finals mitjançant una distribució proporcional.

7.4. Qualificació final de la fase d'oposició.

Per a superar la fase d'oposició serà necessari obtindre un mínim de 32,5 punts, resultat determinat per les puntuacions obtingudes en el segon exercici.

7.5. Fase de concurs.

Només poden participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició.

Els mèrits al·legats per les persones participants han d'haver sigut obtinguts o computats fins al dia d'acabament del termini de presentació d'instàncies.

La puntuació màxima en la fase de concurs és de 35 punts, que es distribueixen d'acord amb el barem que figura en l'annex II.

7.6. Puntuació final del concurs oposició

La puntuació final del concurs oposició s'obté sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases.

Tot seguit s'han de confeccionar dues llistes corresponents al torn d'accés i lliure i al torn d'accés lliure per a persones amb diversitat funcional, ordenades per puntuació de major a menor que s'interromprà quan el nombre de persones incloses en aquestes coincidisca amb el nombre de llocs convocats, per cada torn, tenint en compte el que disposa la base 1.2. Aquestes constitueixen la llista definitiva de persones aprovades.

7.7. Els casos d'empat que es produïsquen s'han de dirimir de la següent manera: s'ha d'atendre, en primer lloc, a la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició, i, si persisteix l'empat, aquest s'ha de dirimir per la major puntuació obtinguda en els diferents apartats del barem del concurs, amb l'ordre en què apareixen.



En cas de persistir l'empat aquest s'ha de resoldre, en tercer lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produeix entre aquestes persones s'ha de triar la persona que haja acreditat un major percentatge de discapacitat.

En cas de persistir l'empat, si aquest fóra entre persones de diferent sexe, es dirimiria a favor del sexe femení en cas que estiguera infrarepresentat dins del col·lectiu de persones que formen part del Cos administratiu de l'Administració de la Generalitat, C1-01, en la data de publicació de la present convocatòria.

Finalment, si encara persisteix l'empat, aquest s'ha de dirimir per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'inicia l'esmentat ordre per la lletra «B», conformement amb el resultat del sorteig celebrat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017).



8. Desenvolupament de les proves selectives

8.1. El primer exercici s'ha realitzar en el lloc, en la data i l'hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves.

8.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de cada exercici en crida única. Quedaran perdudes el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara quan es dega a causes justificades. Tractant-se de proves orals o unes altres de caràcter individual i successiu, l'òrgan tècnic de selecció pot apreciar les causes al·legades i admetre a la persona aspirant, sempre que aquestes no hagen finalitzat i aquesta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.



Així mateix, si alguna de les aspirants no poguera completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, acreditat com cal, la seua situació quedaria condicionada a la finalització d'aquest i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades, però aquestes no podrien demorar-se de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa hauria de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció i, en tot cas, la realització d'aquestes hauria de tindre lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu. Idèntica previsió resulta aplicable a les víctimes de violència de gènere quan acrediten escaientment que no poden assistir-hi per motius de seguretat.



Les persones aspirants han d'observar en tot moment les instruccions de l'òrgan tècnic de selecció o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'aquestes. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'una persona aspirant, quedarà reflectida en l'acta corresponent, podent continuar aquesta persona aspirant el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que resolga l'òrgan tècnic de selecció sobre l'incident.

Abans de l'inici de cada exercici i sempre que s'estime convenient durant el seu desenvolupament, les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses mitjançant la presentació del DNI, NIE, del passaport o del permís de conduir emés a Espanya, sense que per a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades d'aquests documents; i també, si escau, de l'exemplar per a les persones interessades de la sol·licitud d'admissió a les proves.

8.3. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic per l'òrgan tècnic de selecció en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, en la web de la Direcció General de Funció Pública, amb una antelació mínima de 24 hores si la crida és per a la sessió següent d'un mateix exercici i de 2 dies com a mínim si es tracta de la convocatòria per a un exercici diferent, d'acord amb el preceptuat en l'article 16.2 del Decret del Consell 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.

8.4. En totes les proves d'aquesta convocatòria, l'òrgan tècnic de selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració d'aquestes, i seran anul·lats tots aquells exercicis en els quals es continguera alguna marca que puga identificar la seua autoria.



9. Publicitat de les llistes

9.1. En finalitzar cadascun dels exercicis de la fase d'oposició l'òrgan tècnic de selecció publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, la relació de persones que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms, document d'identitat, el torn d'accés i la puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament aquelles persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a superar els exercicis segons el que es disposa en la base 7.



9.2. Una vegada finalitzada la fase d'oposició, l'òrgan tècnic de selecció, mitjançant anunci publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes amb la qualificació final de la fase d'oposició a què fa referència la base 7.4 que constituirà la llista de les persones admeses que han superat la fase d'oposició en cadascun dels torns per ordre de puntuació i que han de passar a la fase de concurs.

A les persones incloses en les citades llistes se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè presenten, obligatòriament, un currículum acompanyat de tots aquells documents acreditatius dels mèrits previstos en l'annex II, degudament compulsats. Si els mèrits que s'al·leguen ja constaren en el registre de personal de la Generalitat, únicament és necessari citar-los en el currículum, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en el currículum.



9.3. Una vegada baremats els mèrits, l'òrgan tècnic de selecció exposarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes provisionals de persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs per cadascun dels torns, desglossada en els diferents apartats del barem, concedint-los un termini de 10 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació.



9.4. Resoltes les possibles reclamacions, l'òrgan tècnic de selecció, mitjançant anunci, publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes definitives amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els diferents apartats del barem, servint aquesta publicació de notificació a les persones interessades, i també la relació definitiva de persones aprovades en cadascun dels torns per la seua ordre de puntuació total a què es refereix la base 7.



En cap cas l'òrgan tècnic de selecció pot declarar que han aprovat el procés selectiu un número superior al de llocs de treball convocats, tenint en compte el que s'estableix en la base 1 i 10 de la present convocatòria.



10. Relació definitiva i presentació de documents

10.1. L'òrgan tècnic de selecció elevarà a la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació definitiva de persones aprovades, per ordre de puntuació total, perquè en el termini de 20 dies hàbils comptats des del següent al de la publicació aporten davant la Direcció General de Funció Pública els següents documents, sempre que no consten en el Registre de Personal de la Generalitat::

10.1.1. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons el que s'estableix en la base 2.2 de la convocatòria o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger fotocòpia compulsada de la credencial que acredite l'homologació que corresponga o, si escau, del corresponent certificat d'equivalència.

10.1.2. Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en aquests termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

10.1.3. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball oferits.

10.1.4. Segons el preceptuat en l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, els qui superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià en el corresponent Grau Elemental o B1, mitjançant certificat expedit o homologat per Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

El personal que no puga acreditar aquests coneixements haurà de realitzar l'exercici específic que es convoque i, cas de no superar-ho, assistir als cursos de perfeccionament que a aquest efecte s'organitzen.

10.2. Les persones que superen les proves selectives pel torn de persones amb diversitat funcional han de presentar, a més dels documents anteriors, la fotocòpia compulsada de la certificació de la Conselleria competent o òrgans competents d'altres administracions públiques que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, i també l'informe de compatibilitat per a l'acompliment de les tasques i funcions del lloc.



10.3. Les persones que superen les proves selectives i que van sol·licitar una de les exempcions establides en la base 5.1.2 o la bonificació prevista en la base 5.1.3 hauran de presentar una fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció o bonificació.

10.4. Les persones aspirants seleccionades que dins del termini indicat i excepte casos de força major, no presentaren la documentació acreditativa o d'aquesta es deduïra que manquen d'algun dels requisits exigits, no poden ser nomenades personal de l'administració de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.

10.5. No obstant el que disposen els apartats anteriors, d'acord amb el que s'estableix en l'article 28 de la Llei 39/2015, l'òrgan gestor del procés selectiu pot accedir a les bases de dades de les administracions públiques, exclusivament a l'efecte de verificar les dades relatives a la condició de personal amb diversitat funcional, família nombrosa, titulació acadèmica i certificat expedit per la JQCV, llevat que l'interessat manifeste expressament que no presta el seu consentiment marcant, per a això, la casella continguda en el formulari de la sol·licitud.





11. Nomenament de personal funcionari de carrera.

Transcorregut el termini de presentació de la documentació es dictarà resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, procedint al nomenament com a personal funcionari de carrera del cos administratiu de l'Administració de la Generalitat, C1-01, a les persones aprovades a què fa referència la base 9.4, prèvia l'adjudicació d'un lloc de treball d'acord amb la puntuació obtinguda.



Amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant pot requerir de l'òrgan tècnic de selecció relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



12. Òrgans tècnics de selecció.

12.1. L'òrgan tècnic de selecció de la convocatòria, estarà compost per: president/a, secretari/a i tres vocals, havent-se de designar aquest nombre de suplents.

12.2. La relació nominal de les persones que integren l'òrgan tècnic de selecció és publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant resolució que es publicarà en el Diari Oficial de l a Generalitat Valenciana, una vegada hagen sigut publicades les llistes provisionals de persones admeses i excloses.



12.3. L'òrgan tècnic de selecció, per a la realització de les proves pot sol·licitar la designació de personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que estime oportuns.

12.4. Correspon a l'òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, i també, en general, l'adopció de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenvolupament de les proves selectives.

12.5. Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, i també el personal assessor, han d'abstindre's i poden ser recusades per les persones interessades quan concórreguen en ells circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Així mateix han d'abstindre's les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció que hagueren realitzat tasques de preparació de persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

12.6. A l'efecte de comunicacions i de qualssevol una altra incidència l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seua seu en la Direcció General de Funció Pública, (C/ de la Democràcia, 77, Torre 4, 46018 València).

12.7. L'òrgan tècnic de selecció, a l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, es regeix pel que es disposa en el Decret 24/1997 d'11 de febrer.

12.8. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'ha d'adaptar al que estableix la Llei 40/2015, d'1 de octubre, de règim jurídic del sector públic, i altra normativa vigent.



13. Recursos

13.1. La present convocatòria, les seues bases i quants actes administratius siguen dictats en el seu desenvolupament, excepte les actuacions de l'òrgan tècnic de selecció, posen fi a la via administrativa, i poden ser impugnats per les persones interessades mitjançant la interposició de recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà al de la seua publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà al de la seua publicació, davant aquest òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre,. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.

13.2. Contra les resolucions i actes de tràmit de l'òrgan tècnic de selecció, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l'assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produeixen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims, pot interposar-se recurs d'alçada davant l'Hble. consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques en el termini d'un mes, a partir de l'endemà de la publicació del corresponent acord de l'òrgan tècnic de selecció.



València, 13 de juliol de 2018.– La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques: Gabriela Bravo Sanestanislao.







ANNEX I

Part general



I. Dret constitucional i organització administrativa

1. La Constitució Espanyola de 1978. Estructura i reforma. Els principis constitucionals.

2. La Corona. La seua regulació en la Constitució espanyola. Funcions constitucionals del Rei. Successió i regència.

3. Les Corts Generals en la Constitució. Congrés dels Diputats i el Senat: composició, atribucions i funcionament. Relacions entre les Càmeres.

4. El Govern. El President o Presidenta del govern. El Consell de Ministres. Designació, causes de cessament i responsabilitat del Govern. Les funcions del govern. Relacions entre el Govern i les Corts Generals.



5. L'Administració Pública: Principis constitucionals que la informen. Govern i Administració.

6. L'organització territorial de l'Estat. Les comunitats autònomes. El sistema de distribució de competències en la Constitució. La legislació bàsica de l'Estat. Les competències pròpies de les Comunitats Autònomes. El control de l'Estat sobre les Comunitats Autònomes. Estatuts d'autonomia.

II. Dret autonòmic

7. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. Reforma de l'Estatut. Relacions amb l'Estat i altres Comunitats Autònomes Relacions amb la Unió Europea

8. Govern i Administració. Els consellers o conselleres. Estatut Personal. L'Administració Pública de la Generalitat. Organització, competència i estructura. Organització territorial de les conselleries. L'Administració institucional.

III. Unió Europea

9. Característiques de l'ordenament jurídic de la Unió Europea. Fonts del dret de la Unió Europea. Tractats constitutius. Actes jurídics de la Unió. Els reglaments. Les directives i decisions.

10. Les institucions de la Unió Europea: El Parlament Europeu. El Consell d'Europeu. El Consell. La Comissió Europea. El Tribunal de Justícia de la Unió Europea. El Tribunal de Comptes.



Part especial



IV. Dret administratiu

11. Les fonts del dret administratiu: Classificació. Jerarquia normativa. La llei: Concepte i classes. Disposicions de l'Executiu amb força de Llei: decret llei i decret legislatiu.

12. El reglament: Concepte i classificació. La potestat reglamentària: Fonament, titularitat i límits. Procediment d'elaboració dels reglaments. Altres fonts del Dret administratiu.

13. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques: Àmbit d'aplicació i principis generals. La iniciativa legislativa i la potestat per a dictar reglaments i altres disposicions.

14. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic: disposicions generals, principis d'actuació i funcionament del sector públic institucional.

15. Els òrgans de les administracions públiques: concepte i classes. La competència: Classes i criteris de delimitació. Òrgans col·legiats: funcionament, abstenció i recusació. Funcionament electrònic del sector públic. Relacions electròniques entre les Administracions.

16. Les persones interessades en el procediment. Concepte. Capacitat d'obrar. Representació. Identificació. Pluralitat d'interessats. Drets dels interessats en el procediment. Llengua dels procediments. Els registres. Col·laboració i compareixença dels ciutadans. Arxiu de documents.



17. La responsabilitat de la tramitació. Obligació de resoldre en els procediments iniciats a sol·licitud dels interessats i falta de resolució expressa en procediments iniciats d'ofici. Emissió de documents per part de les administracions públiques. Validesa i eficàcia de documents i còpies. Termes i terminis. Còmput. Ampliació. Tramitació d'urgència.



18. L'acte administratiu: concepte, classes i elements. Requisits, eficàcia, nul·litat i anul·labilitat. Eficàcia i validesa dels actes administratius. La motivació i notificació d'aquests. Revisió, anul·lació i revocació. El principi de legalitat en l'actuació administrativa.

19. El procediment administratiu: La iniciació, ordenació, instrucció, finalització i execució.

20. Mitjans d'impugnació de l'actuació administrativa. La revisió d'ofici. Recursos administratius: concepte i classes.

21. La potestat sancionadora. Principis. Especialitats del procediment sancionador.

22. La responsabilitat patrimonial de l'Administració. Responsabilitat de les autoritats i personal al seu servei.

23. Objecte i àmbit d'aplicació de la Llei de Contractes del Sector Públic. Delimitació dels tipus contractuals. Parts del contracte. Objecte, pressupost base de licitació, valor estimat, preu del contracte i la seua revisió: normes generals. Garanties exigibles en la contractació del sector públic. Preparació dels contractes de les administracions públiques. Procediment, requisits i classes de criteris d'adjudicació del contracte.

24. La jurisdicció contenciosa administrativa. Àmbit. Les parts i l'objecte del recurs. El recurs contenciós administratiu: procediment en primera o única instància. Execució de sentències.



V. Funció pública

25. El text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic: Objecte. Àmbit d'aplicació.

26. La Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: Àmbit d'aplicació. Òrgans executius en matèria de funció pública

27. El Personal al servei de les administracions públiques en la llei 10/2010: Concepte i classes de personal empleat públic. Estructura de l'ocupació pública: Cossos, escales i agrupacions professionals funcionarials. Grups de classificació professional.

28. L'Ordenació dels llocs de treball en la llei 10/2010: Definició de lloc de treball. La classificació dels llocs de treball. Classes de llocs de treball. Les relacions de llocs de treball. Instruments de planificació i ordenació del personal en la llei 10/2010: Plans d'ordenació del personal. Les ofertes d'ocupació pública.

29. Naixement i extinció de la relació de servei en la llei 10/2010: La selecció del personal en l'Administració pública valenciana. Adquisició i pèrdua de la condició de personal empleat públic.



30. Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic en la llei 10/2010: Drets del personal empleat públic. Règim de jornada, permisos, llicències i vacances. Règim retributiu.



31. Deures, codi de conducta i règim d'incompatibilitats en la llei 10/2010. Llei d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Llei de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública

32. La provisió de llocs de treball en la llei 10/2010. La Promoció professional en la llei 10/2010. Situacions administratives del personal funcionari en la llei 10/2010.

33. Règim disciplinari en la Llei 10/2010. Representació, negociació col·lectiva i participació institucional en la llei 10/2010.

34. La prevenció de riscos laborals: conceptes bàsics i disciplines que la integren. Drets i obligacions. Sistemes de prevenció. Responsabilitats i sancions. Aplicació de la Llei de prevenció de riscos laborals en la Generalitat.

35. El règim de la Seguretat Social del personal empleat públic: El règim general. Afiliació del personal treballador: altes, baixes, forma de practicar-se i terminis. Cotització: bases i tipus.



VI. Gestió financera

36. El pressupost: concepte. Els principis pressupostaris. El cicle pressupostari. El pressupost per programes: concepte i fases. Terminologia i desenvolupament del procés pressupostari.

37. La llei 1/2015, de 6 de febrer de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector instrumental i de subvencions: àmbit d'aplicació i règim de la hisenda pública de la Generalitat.

38. El Pressupost de la Generalitat Valenciana. Concepte. Contingut, elaboració i estructura i aprovació.

39. Els crèdits pressupostaris de la Generalitat i les seues modificacions. Ampliacions de crèdit. Generacions de crèdit. Ampliacions de crèdit. Transferències de crèdit. Incorporacions de crèdit. Bestretes de tresoreria.

40. La gestió pressupostària. L'execució del pressupost de despeses de la Generalitat Valenciana. Fases. Competències. Ordenació de pagaments. Òrgans competents i documents comptables. Gestió del pressupost d'ingressos.

41. Control de la despesa pública. Classes. Especial referència al control de legalitat.

42. El control del pressupost. Control intern: Funció Interventora i control financer. La tresoreria. El control extern.







ANNEX II

Barem fase concurs cos administratiu de l'administració

de la Generalitat C1-01, sector administració general.

Torn de promoció interna



En la fase de concurs a la qual es refereix la base 7.5 de la present convocatòria, la valoració dels mèrits s'ha de fer d'acord amb el següent barem:

A) Antiguitat: 20 punts.

Es valorarà a raó de 0,13 punts per cada mes complet de serveis en actiu en les diferents administracions públiques, fins a un màxim de 20 punts. A aquests efectes també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.

B) Formació: Màxim 15 punts

1. Valencià: màxim 6 punts.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 6 punts, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, conformement amb la següent escala:

– Coneixement oral o A2: 1,00 punt

– Grau elemental o B1: 2,00 punts

– Nivell B2: 3,00 punts

– Grau mitjà o C1: 4,00 punts

– Grau mitjà o C1+ llenguatge administratiu o llenguatge en els mitjans de comunicació: 5 punts

– Grau superior o C2: 6,00 punts

La valoració del coneixement del valencià s'ha de fer puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

2. Idiomes comunitaris: màxim de 6 punts.

Cal valorar el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, amb l'acreditació documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), i també tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/ 2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari s'ha de valorar fins a un màxim de 3 punts, puntuant per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Europeu Comú de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), conformement amb l'escala que es detalla en la taula adjunta al present punt.

La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'ha de fer puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cadascun dels idiomes comunitaris.

Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels Reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula adjunta al present punt.

3. Titulació acadèmica: màxim 6 punts.

Per la possessió de títols acadèmics oficials iguals o superiors a l'exigit en la convocatòria per a pertànyer al Subgrup C1, excloent el necessari per a l'accés, a raó de 3 punts per títol, fins a un màxim de 6 punts.

4. Formació complementària: màxim 6 punts

4.1. Cursos de formació:

S'han de valorar els cursos de formació i perfeccionament, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions de les places que es convoquen, de durada igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, conformement amb la següent escala:

De 100 o més hores: 0,25 punts

De 75 o més hores: 0,20 punts

De 50 o més hores: 0,15 punts

De 25 o més hores: 0,10 punts

De 15 o més hores, 0,05 punts

En cap cas s'han de puntuar els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

4.2. Màsters universitaris:

Es valoren els màsters universitaris oficials o propis de cada universitat no inclosos en l'apartat titulació, conformement amb la següent escala:

Per màster de menys de 90 crèdits: 1 punt

Per màster de 90 o més crèdits: 2 punts

La formació complementària s'ha de valorar fins a un màxim de 6 punts.

En tot cas la puntuació màxima a aconseguir, per formació, no pot superar els 15 punts.



ANNEX IV

(Oficines públiques)



Alacant

Direcció Territorial de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques. Oficina PROP. Rambla Méndez Núñez, 41,03002 Alacant



Castelló

Direcció Territorial de Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques. Oficina PROP. Carrer Major, 78, 12001 Castelló



València

Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

C/ de la Democràcia, 77, Torre 4, 46018 València



Oficines Prop

Alacant

– Alcoi– C. Sant Llorenç, 2, – 03801

– Alacant – C. Churruca, 29 – 03003

– Alacant – Rambla de Méndez Núñez, 41, – 03002

– Benidorm – Foietes – Colònia de Madrid, Av. Beniardá, 61 – 03502

– Elx/Elx – Pl de la Mercé, 5 – 03202

– Elda – Pl. Constitució 1. 03600

– Dénia– Pl. de la Constitució, 10, – 03700

– Orihuela – C. López Pozas, s/n, – 03300

– Torrevieja – C. Germans Bazán, 6, Davall – 03181



Castelló

– Castelló – Germans Bou – Av. Germans Bou, 47 – 12003

– Castelló, Casa dels Caragols– c. Major núm. 76 – – 12001

– Castelló -Avinguda del Mar – – Av. del Mar, 16 – 12003

– Segorbe – Plaça de l'Almodí, 1 – 12400

– Vila-real – C. Josep Ramón Batalla, 38 – 12540

– Vinaròs – Plaça de Jovellar, 2 – 12500



València

– Alzira – Pl. Casassús, 1 – 46600

– Gandia, la Safor Av. República Argentina, 28 – 46700

– Llíria – Pl. Major, 1– 46160

– Ontinyent – C/ Maians, 19 – 46870

– Port Sagunt – Pl. Ramón de la Sota, s/n, (Edifici Rotonda) – 46520

– Requena – Pl. Consistorial, 2 – 46340

– Sagunt – Camí Reial, 65-67 – 46500

– València – Gregorio Gea I – C. Gregorio Gea, 27 – 46009

– València– Ciutat Administrativa 9 d'octubre– Torre 4. C/ de la Democràcia, 77– 46010

– València, La Cigonya, Passeig Albereda, 16-46010

– Xàtiva – Albereda de Jaume I, 35, – Xàtiva, 46800



TELÈFON 012 D'INFORMACIÓ ADMINISTRATIVA DE LA GENERALITAT

Si es disposa de tarifa plana a números fixos o si es telefona des de fora de la Comunitat Valenciana: 96 386 60 00

Mapa web