Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9417 de 01.09.2022
Número identificador:  2022/7278
Referència Base de Dades:  007671/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial, de les següents escales: escala de facultatius i facultatives d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants i ajudantes d'arxius, biblioteques i museus, d'aquesta universitat. [2022/7278]



Es troben vacants diversos llocs de treball, dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats del Servei de Biblioteques i Documentació d'aquesta Universitat, per la qual cosa en aplicació de l'article 191 dels Estatuts de la Universitat de València, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, així com per la resta de normativa de desenvolupament; les condicions del qual, requisits i mèrits s'especifiquen en la present resolució, aquest rectorat resol convocar un concurs específic de mèrits per a proveir els llocs de treball que s'especifiquen a l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les següents



Bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

1.1 Han de participar necessàriament en aquest concurs les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus d'aquesta Universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats.



Per als qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 120 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, han de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a disposició de la Gerència.

1.2 Podran participar en aquest concurs, les funcionàries i funcionaris de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial, de les escales objecte d'aquesta convocatòria, que presten serveis en aquesta Universitat.

1.3 No hi pot participar el personal suspès en ferm mentre dure la suspensió; el personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció, i el personal excedent voluntari per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació, segons el que disposa la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



Segona. Vacants

2.1 Es convoca a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.

En aquesta convocatòria s'oferten llocs de treball classificats en els subgrups A1/A2 i llocs classificats en el subgrup A2. Als llocs de treball classificats en els subgrups A1/A2, podran optar les persones funcionàries de carrera que pertanyen a l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques i a l'escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus i, als llocs de treball classificats al subgrup A2 podran optar les persones funcionàries de carrera que pertanyen a l'escala d'ajudants d'arxiu, biblioteques i museus.





Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1 Les persones interessades han de presentar la sol·licitud de participació utilitzant la instància interna en la seu electrònica, i adjuntant el pdf de l'ordre de prioritats dels llocs de treball sol·licitats. Al obrir-se el termini de presentació de sol·licituds de participació hi haurà una còpia per a omplir-la a la pàgina web de la convocatòria del Servei de Recursos Humans (PAS), la qual té la següent adreça: https://www.uv.es/pas.

La mecànica de la presentació ha de ser de la manera següent:



3.1.1 Primer: s'ha d'emplenar el document denominat «ordre de prioritats», que es troba a la pàgina web de la convocatòria, establint l'ordre de preferència dels llocs desitjats. Una vegada acabat, cal desar aquest document pdf, al seu propi ordinador.

És convenient que les persones que participen en el concurs identifiquen correctament els llocs que desitgen obtenir, i si compleixen els requisits de coneixements de valencià o d'idioma comunitari que requereix el lloc que es sol·licita.

Per tant, en emplenar l'ordre de prioritats, cal fixar-se a no incloure en la llista cap lloc per al qual no tinga el requisit exigit d'ocupació. Igualment, cal fixar-se de no incloure més d'una vegada el mateix lloc de treball.

3.1.2 Segon: entrar en la seu electrònica a través de l'enllaç: https://go.uv.es/kqp1IXC.

3.1.3 Tercer: identificar-se com a usuari de la UV.

3.1.4 Quart: accedir a la instància interna del registre electrònic on hi ha 3 pestanyes.

D'esquerra a dreta:

En la primera pestanya «Acceptació» ha de punxar-se en «accepte les condicions indicades». Si no s'emplena aquest camp no es podrà validar la sol·licitud.

En la segona pestanya, «General» és on s'ha d'identificar i escollir on es dirigeix la sol·licitud.

– En el camp «Tipus d'unitat destinatària», s'obri un desplegable i s'ha d'identificar els Serveis Universitaris, Generals i Centrals.

– En el camp «Nom de la unitat destinatària», s'obri un desplegable i ha d'identificar-se el Servei de Recursos Humans (PAS).

– En el camp «Grup Destinatari» s'ha de punxar en «CM A1/A2 E.F.ARX BCA-AJUD.ARX».

– En la descripció hi ha que indicar que vol presentar-se al concurs de mèrits de l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques o l'escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus.

– En els fitxers adjunts, és on ha d'adjuntar-se en format pdf els documents següents: l'ordre de prioritats, així com la resta de documentació referida en la base 3.5 d'aquesta convocatòria.

En la tercera pestanya, «Acabar» només cal indicar l'acceptació de comunicacions electròniques, la qual cosa és obligatòria per a les funcionàries o els funcionaris públics, per tant s'ha de punxar en «sí», i finalitzar la sol·licitud.

3.2 Les persones que desitgen presentar-se al concurs no han d'aportar cap documentació justificativa dels mèrits curriculars assenyalats a continuació, per constar en el Servei de Recursos Humans (PAS):

– Experiència professional

– Grau personal

– Carrera professional

– Escala, grup o subgrup al que pertany

– Cursos de formació convocats pel Servei de Formació Permanent de la Universitat de València

– Coneixements de valencià (segons el que es disposa en la base 3.3 d'aquesta convocatòria)

– Idiomes comunitaris. (Les persones participants que presenten idiomes comunitaris hauran de consultar la base 3.4 d'aquesta convocatòria)

Tota aquesta informació serà facilitada, a la Comissió Avaluadora, pel Servei de Recursos Humans (PAS).

Els coneixements de valencià inclosos en la base de dades de personal són aquells que es corresponen amb les proves de nivell que realitza el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, i per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana. Aquelles persones que tinguen certificats de valencià que no consten en el full de serveis perquè són d'altres organismes com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, una altra universitat o una altra administració pública, han de dirigir-se al Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València per al seu reconeixement i inclusió en la base de dades de personal.

3.4 Els coneixements d'idiomes comunitaris inclosos en la base de dades de personal són les proves de nivell que realitza el Centre d'Idiomes de la Universitat de València. No s'incorporarà la informació sobre els cursos rebuts per l'esmentat Centre.



Igual que el que s'estableix en el punt 3.3 de les bases, si es disposa d'altres certificats emesos per organismes diferents com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, o altres universitats espanyoles o estrangeres, han de dirigir-se al Servei de Llengües i Política Lingüísticade la Universitat de València per al seu reconeixement i inclusió en la base de dades de personal.

3.5. La resta de documentació que es desitge aportar per a la fase de mèrits, vinculats als apartats: formació (titulació acadèmica, cursos de formació no impartits pel Servei de Formació Pemanent de la Universitat de València), i altres mèrits, ha d'annexar-los en la pestanya segona com a documents pdf.

Els arxius han de nomenar-se de manera clara i precisa, per exemple: Tit-Acad, DNI, etc, sent preferible un arxiu únic per cada document a presentar, el qual ha de contindre el document complet. No s'admetran fotografies ni arxius en format jpg, o qualsevol altre diferent a l'indicat anteriorment.



Quarta. Termini de presentació

4.1 Les sol·licituds de participació i la documentació s'han de presentar en el termini de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Tal com s'ha indicat en la base tercera, les sol·licituds de participació es presentaran mitjançant instància interna.

4.2 La presentació mitjançant el registre electrònic general de la Universitat es regirà pel que disposa el Reglament del registre electrònic general de la Universitat de València, aprovat per ACGUV 92/2020, disponible al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://links.uv.es/KbTzW4y).



Cinquena. Barem

5.1 El concurs de mèrits es resol per aplicació del barem aprovat pel Consell de Govern d'aquesta Universitat el 20 de juny de 2019 (ACGUV 152/2019).

5.2 Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt V de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1 La comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta Universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València de 16 d'abril de 2019 (ACGUV 88/2019) pel qual s'aprova el III Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2 Serà aplicable als membres de la comissió avaluadora, i als assessors i assessores si n'hi haguera, el que es disposa en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.



A aquest efecte, hauran d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) que serà adjuntada a l'acta de constitució de la comissió, i formarà part de l'expedient administratiu. Es disposarà d'un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://links.uv.es/0a4lzeP.

6.3 Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1 Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2 La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haja obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'haurà de comunicar per escrit a la Gerència.



Vuitena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis; i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Novena. Informació respecte de les dades recollides

9.1 La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest concurs. La informació rebuda, es tractarà exclusivament per als fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.

Part de les dades podran ser publicades al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS). A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si escau.

9.2 Les polítiques de privacitat de la Universitat de València poden ser consultades en l'adreça: http://links.uv.es/qBf2qd6.

Per a més informació sobre el tractament de les dades, pot accedir al següent enllaç: http://go.uv.es/jOH4jp3.



Desena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà a la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes de la comissió, es pot interposar recurs d'alçada, previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de las administracions públiques.



València, 27 de juliol de 2022.– La rectora p. d. (R20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.























ANNEX I

Característiques dels llocs de treball oferts segons la relació de llocs de treball



N LLOC DENOMINACIÓ LLOC GRUP CD CE DESTINACIÓ DESTINAC2 TORN FORM

ESPECÍFICA (REQUISITS)

1715 COORDINADOR/A BCA A1/A2 22 40 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 10

1721 COORDINADOR/A ARXIU INTERMEDI A1/A2 22 40 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO ARXIU INTERMEDI M 10

1480 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

1482 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

1487 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

1748 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

2562 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

897 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIÈNCIES DE LA SALUT «PELEGRI CASANOVA» M 2

2529 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIÈNCIES DE LA SALUT «PELEGRI CASANOVA» V 2

3 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» V 2

N LLOC DENOMINACIÓ LLOC GRUP CD CE DESTINACIÓ DESTINAC2 TORN FORM

ESPECÍFICA (REQUISITS)

4 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

5 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

98 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

100 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

1483 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

751 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA DE CIÈNCIES «EDUARD BOSCÀ» V 2

2524 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'EDUCACIÓ «MARIA MOLINER» V 2

398 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

442 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

492 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

1387 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

1939 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» V 2

N LLOC DENOMINACIÓ LLOC GRUP CD CE DESTINACIÓ DESTINAC2 TORN FORM

ESPECÍFICA (REQUISITS)

985 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA M 2

986 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA V 2

989 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA V 2

2561 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA M 2

1940 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA PSICOLOGIA I ESPORT «JOAN LLUÍS VIVES» M 2

2530 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA PSICOLOGIA I ESPORT «JOAN LLUÍS VIVES» V 2

2492 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO CAMPUS D'ONTINYENT M 2







Codis de formació específica:

2. Coneixement del valencià nivell C1, o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del servei de política lingüística).

10. Coneixement del valencià nivell C1.



* * * * *



ANEXO I

Características de los puestos de trabajo ofertados según la relación de puestos de trabajo



N PUESTO DENOMINACIÓN PUESTO GRUPO CD CE DESTINACIÓN DESTINAC2 TURNO FORM

ESPECÍFICA (REQUISITOS)

1715 COORDINADOR/A BCA A1/A2 22 40 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 10

1721 COORDINADOR/A ARXIU INTERMEDI A1/A2 22 40 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO ARXIU INTERMEDI M 10

1480 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

1482 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

1487 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

1748 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

2562 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO   M 2

897 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIÈNCIES DE LA SALUT «PELEGRI CASANOVA» M 2

2529 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIÈNCIES DE LA SALUT «PELEGRI CASANOVA» T 2

3 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» T 2

N PUESTO DENOMINACIÓN PUESTO GRUPO CD CE DESTINACIÓN DESTINAC2 TURNO FORM

ESPECÍFICA (REQUISITOS9

4 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

5 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

98 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

100 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

1483 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA CIENCIES SOCIALS «GREGORI MAIANS» M 2

751 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA DE CIÈNCIES «EDUARD BOSCÀ» T 2

2524 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'EDUCACIÓ «MARIA MOLINER» T 2

398 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

442 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

492 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

1387 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» M 2

1939 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA D'HUMANITATS «JOAN REGLA» T 2

N PUESTO DENOMINACIÓN PUESTO GRUPO CD CE DESTINACIÓN DESTINAC2 TURNO FORM

ESPECÍFICA (REQUISITOS)

985 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA M 2

986 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA T 2

989 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA T 2

2561 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA HISTORICA M 2

1940 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA PSICOLOGIA I ESPORT «JOAN LLUÍS VIVES» M 2

2530 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO BIBLIOTECA PSICOLOGIA I ESPORT «JOAN LLUÍS VIVES» T 2

2492 AJUDANT BIBLIOTECA A2 20 35 S.BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIO CAMPUS D'ONTINYENT M 2





Códigos de formación específica:

2. Conocimiento del valenciano a nivel C1, o compromiso de adquirir este conocimiento en el plazo de un año desde la toma de posesión en el puesto (o en el tiempo que permita la programación del Servei de Llengües i Política Lingüística).

10. Conocimiento del valenciano a nivel C1.

Mapa web