Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector administració general, escala mitjana d'administració, amb denominació tècnic o tècnica mitjans d'administració, mitjançant el sistema de concurs oposició. Referència 2022/111771.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9418 de 02.09.2022
Número identificador:  2022/7394
Referència Base de Dades:  007700/2022
 



RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector administració general, escala mitjana d'administració, amb denominació tècnic o tècnica mitjans d'administració, mitjançant el sistema de concurs oposició. Referència 2022/111771. [2022/7394]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'educació superior, d'acord amb les competències que li són atribuïdes en l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, en relació amb l'article 75.2 d'aquesta, així com en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre) del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell,



Tenint en consideració que l'article 61.6 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, disposa que els sistemes selectius de funcionaris de carrera són els d'oposició i concurs oposició com a regla general alternativa.

En virtut de l'Acord d'aprovació del procediment de concurs oposició per a l'accés a la funció pública, per torn lliure, per a llocs catalogats com a grup A, subgrup A2, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern amb data de 28 de juny de 2022, i la correcció d'errors realitzada a aquest aprovada pel Consell de Govern amb data de 20 de juliol de 2022.

Vista la Resolució rectoral del 17 de desembre de 2020 (DOGV 22.12.2020) per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de l'any 2020 de places del personal funcionari d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i vista la modificació realitzada a aquesta per la Resolució rectoral amb data de 30 de juny de 2022 (DOGV 06.07.2022).

Aquest rectorat acorda convocar un concurs oposició per a l'ingrés en l'escala mitjana d'administració de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, segons les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives per a cobrir una plaça vacant de l'escala mitjana d'administració, amb denominació tècnic/a mitjà/ana d'administració, grup A, subgrup A2 pel sistema general de torn lliure.



Així mateix, es fa constar que els números dels llocs que consten en l'annex I d'aquestes bases s'oferiran amb caràcter previ, per concurs de mèrits, a les persones funcionàries de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en compliment de l'article 114.12 de la Llei 14/2021 de la funció pública valenciana.

1.2. A la present convocatòria li són aplicables la Llei orgànica 6/2001 d'universitats; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana; els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre) del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell; el que disposa la present convocatòria i altra normativa aplicable generalment.

De conformitat amb l'article 61.2.f de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, es fa constar que la distribució percentual de personal en l'escala mitjana d'administració és de: 34,62 % homes i 65,38 % dones.

1.3. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001 de 21 de desembre, d'universitats, aquesta convocatòria s'ha de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE), i aquesta publicació és la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a presentar les instàncies.

La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Els actes del tribunal de selecció es publicaran en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i seran vinculants als efectes, si escau, de la convocatòria per a la realització dels exercicis de la fase de l'oposició i per al concurs, així com per a l'inici del còmput de qualsevol dels terminis que estiguen establits i siguen aplicables, segons el que disposen les bases de la present convocatòria.





Segona. Requisits dels aspirants

2.1. Per a ser admés a la realització de les proves selectives, els aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, conforme al que disposa l'article 62 de la Llei 4/2021, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Haver complit els setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que es puga establir per llei.

2.1.3. Estar en possessió del títol de grau, diplomat; enginyer tècnic, arquitecte tècnic o equivalent, i titulació equivalent a nivell C2 (superior) de llengua valenciana, o complir els requisits per a obtindre'l en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.



2.1.4. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que calguen per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.



2.1.5. No haver sigut separat del servei com a personal funcionari de carrera o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques, i resta de consideracions establides en l'apartat d de l'article 62 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.

2.1.6. Haver abonat la taxa per drets d'examen a què es refereix la base 3.3, excepte trobar-se en algun dels supòsits d'exempció d'aquesta, conforme a la base 3.4.

2.2. Tots els requisits enumerats en la base 2.1 han de complir-se en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

2.3. El mes d'agost és inhàbil a l'efecte del còmput de terminis en aquest procediment administratiu de gestió pròpia, en el qual la resolució correspon a la Universitat, en virtut de l'article 2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.



Tercera. Sol·licituds

3.1. En virtut de la Resolució rectoral publicada en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx amb data de 4 d'octubre de 2021, per la qual s'incorporen els procediments de selecció de PAS al catàleg de procediments i serveis electrònics de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i per consegüent la tramitació per mitjans electrònics exclusiva i obligatòria per a les persones interessades en aquests tràmits, cal presentar la sol·licitud de participació adreçada al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx a través de la Seu Electrònica en el portal https://sede.umh.es/procedimientos/, triant l'opció «SELECCIÓ PAS-Funcionari de carrera».

3.2. A la sol·licitud s'ha d'unir la documentació següent:

Una fotocòpia del document nacional d'identitat; els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar una fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar la declaració d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.



Si escau, document justificatiu d'exempció o bonificació de taxes



3.3. Els drets de participació són els corresponents a la plaça convocada, en aquest cas 25,00 €. El pagament ha d'efectuar-se mitjançant targeta bancària de manera telemàtica a través de la plataforma que està inclosa en la Seu Electrònica de manera simultània a la presentació de la instància de participació.

3.4. Conforme al que estableix l'article 18.1-2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa establida en la base 3.3:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció cal adjuntar la certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.



b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció cal adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

e) Així mateix, estan exempts del pagament de la taxa establida en la base 3.3, les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció és requisit que no hagen rebutjat, en el termini referit, cap oferta d'ocupació adequada ni s'hagen negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professional i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. La certificació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, s'ha de sol·licitar en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes, s'acredita amb una declaració escrita de la persona sol·licitant en la qual s'afirme que no es perceben rendes superiors al salari mínim interprofessional. Ambdós documents han d'adjuntar-se inexcusablement a la sol·licitud de participació en aquestes proves selectives, de conformitat amb el que disposa l'article 17 de la Llei 50/1998, de 30 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l'ordre social.



Així mateix, conforme al que estableix l'article 18.1-6. de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa, els membres de famílies nombroses de categoria general o de famílies monoparentals de categoria general.

Els qui, no tenint dret a exempció, no abonen la taxa per drets d'examen durant el termini de presentació de sol·licituds seran exclosos del procediment.

L'impagament de la taxa per drets d'examen no és corregible durant el termini d'esmena de deu dies hàbils.

Els qui en la sol·licitud de participació al·leguen estar exempts del pagament de la taxa per drets d'examen, però no complisquen els requisits per a gaudir de l'exempció, quedaran exclosos del procés selectiu. Aquesta causa d'exclusió no serà corregible mitjançant l'abonament de la taxa durant el termini posterior de 10 dies hàbils. I això s'entendrà sense perjudici de la responsabilitat en la qual puga incórrer l'interessat per falsedat en la seua sol·licitud.

3.5. Els mers errors de fet de la sol·licitud que pogueren corregir-se com a tals, podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.6. La informació bàsica sobre la protecció de dades és la següent:



Responsable: Universitat Miguel Hernández d'Elx

Finalitat: Gestió de la selecció de personal aspirant a un lloc de treball en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, així com la gestió de la provisió de llocs de treball. Publicació de llistats d'admesos i exclosos, realització de proves selectives, llistat d'aprovats i valoració de mèrits, d'acord amb la normativa aplicable.

Legitimació: exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (art.6.1.e) i obligacions legals (art. 6.1 c) RGPD.

Cessions/transferències internacionals: publicitat en els processos de selecció en els butlletins oficials oportuns i aquells que siguen obligatoris per ministeri de la llei. No es preveuen transferències internacionals de dades.

Drets: accedir, rectificar i suprimir les dades personals, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

Más información: https://serviciopas.umh.es/files/2021/07/segunda-capa-procesos-selectivos_v4_bilig%C3 %BCe.pdf

Amb la signatura de la sol·licitud, el participant dona el consentiment a l'administració convocant perquè puga procedir a la publicació en la seua pàgina web o en qualsevol altre espai establit a aquest efecte, de les dades de caràcter personal necessàries per als actes de tràmit que es deriven del procés selectiu.

La presentació a aquesta convocatòria suposa la conformitat de l'aspirant amb la publicació de les qualificacions obtingudes en les diferents proves.

Les dades personals, domicili, adreça de correu electrònic, telèfon, així com qualsevol altra declarada pel participant en la seua sol·licitud en aquest procés selectiu, seran considerades com les úniques vàlides a l'efecte de les notificacions que, si escau, hagen de practicar-se, i és responsabilitat d'aquell la veracitat d'aquestes, així com la corresponent comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi en les dades inicialment consignades.

En cas d'haver de realitzar alguna notificació individual, es realitzarà per mitjans electrònics mitjançant compareixença en la Seu Electrònica de la UMH. L'avís de la posada a la disposició de la notificació s'enviarà a l'adreça electrònica i/o telèfon mòbil indicats per l'interessat.





Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, el rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx dictarà la resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i que contindrà la relació provisional d'admesos i exclosos, amb indicació de la causa d'exclusió.

4.2. Els aspirants poden, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient, i disposen, per a això, d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les persones que hagen d'esmenar errors o causes d'exclusió ho han de fer a través de la Seu Electrònica, en el seu propi expedient electrònic que es troba en «Els meus tràmits/ Els meus expedients»; punxant en «Detall» de l'expedient, opció «Esmenar/ altres tràmits».

4.3. En qualsevol cas, a fi d'evitar errors i per a possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma escaient, els aspirants han de comprovar fefaentment no sols que no figuren en la relació d'exclosos, sinó que, a més, els seus noms consten correctament en la pertinent relació d'admesos.

Els aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen l'exclusió o no al·leguen l'omissió seran definitivament exclosos de la participació de les proves i se'ls declararà desistits per no haver-ho fet dins del termini concedit.

4.4. Conclòs aquest termini, s'elevarà a definitives les llistes d'admesos i exclosos mitjançant resolució que es publicarà, igualment, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.

És causa d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, dins del termini de presentació d'instàncies, les taxes de participació.

4.5. En qualsevol moment del procés selectiu, si el tribunal tinguera coneixement que algun dels aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria amb l'audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar-ne l'exclusió al rector de la Universitat, i comunicar-li, així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l'aspirant en la sol·licitud d'admissió a les proves selectives, als efectes procedents.

Contra l'exclusió de l'aspirant pot interposar-se un recurs d'alçada davant de la mateixa autoritat indicada en el paràgraf anterior.



Cinquena. Tribunals

5.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran en el seu règim i funcionament al que estableix l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en l'esmentada llei i al que preveu l'article 67 de la la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana.

5.2. Amb anterioritat a la iniciació de les proves selectives, si fora el cas, es publicarà la resolució amb el nomenament dels nous membres del tribunal en substitució dels qui n'hagueren perdut la condició.



5.3. Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà el tribunal, que requerirà l'assistència del president i secretari, i la de la mitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

5.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que pogueren sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

5.5. El tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents, i aquests es limitaran a prestar-ne col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors ha de comunicar-se al rector de la Universitat.

Igualment, quan, en funció del nombre d'aspirants presentats, els exercicis de la fase d'oposició hagen de practicar-se en més d'una aula, el tribunal podrà disposar la incorporació de tots els col·laboradors que calguen. En aquest cas, el tribunal sol·licitarà l'autorització a la Gerència per a designar aquests col·laboradors, i aquests actuaran durant la realització dels exercicis conforme a les directrius que el mateix tribunal els haguera marcat.

5.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures necessàries en aquells casos en què calga, de manera que els aspirants amb una discapacitat gaudisquen de similars condicions per a fer els exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb discapacitat que ho sol·liciten, les adaptacions possibles en temps i mitjans per a dur-los a terme. Si en qualsevol moment del procés selectiu se li suscitaren dubtes al tribunal respecte a la capacitat d'un aspirant discapacitat per a l'acompliment de les activitats habitualment desenvolupades pels funcionaris de l'escala a què es refereixen aquestes proves, podrà demanar el corresponent dictamen dels òrgans competents de la comunitat autònoma corresponent i, en aquest cas, l'aspirant podrà participar condicionalment en el procés selectiu, de manera que quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió de les proves fins a la recepció del dictamen.



5.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal té la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.

5.8. Els membres del tribunal percebran les gratificacions per assistències fixades en les Normes d'execució i funcionament establides en els pressupostos anuals de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5.9. Els membres del tribunal qualificador seran nomenats pel rector, atés el que disposen l'article 67 de la Llei 4/2021 de la funció pública valenciana i concordants del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, mitjançant resolució, que es farà pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

5.10. El tribunal qualificador ha d'especificar els criteris de valoració i qualificació dels exercicis, i ha de fer-los públics amb antelació a la seua celebració perquè els aspirants en prenguen coneixement. El tribunal qualificador de les proves adoptarà les mesures oportunes per a garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguen corregits sense que es conega la identitat del personal aspirant. Seran excloses aquelles persones en els fulls d'examen de les quals figuren noms, trets, marques o signes que permeten conèixer-ne la identitat. El tribunal vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats.





Sisena. Procediment de selecció

El procediment de selecció de les persones aspirants és el de concurs oposició, amb un màxim de 100 punts.

6.1. Fase d'oposició:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 60 punts i consisteix en la superació d'un exercici, obligatori i eliminatori que consta de dues parts, que no són eliminatòries entre si, i cal obtindre un mínim de 30 punts, sumant les puntuacions de ambdues parts, per a superar la fase oposició:

1a part: Aquesta part puntua de 0 a 30 punts

Consisteix en la realització de 2 supòsits pràctics, proposats pel tribunal i que versaran sobre la totalitat del temari.

Cada supòsit consta d'entre 10-20 preguntes de resposta curta i puntuen entre 0-15 punts cadascun.

El temps de realització és de 120 minuts.

2a part: Aquesta part puntua de 0 a 30 punts.

Consisteix en el desenvolupament per escrit d'un tema del temari específic triat per sorteig entre dos. Aquest sorteig es realitzarà entre 15-20 temes triats pel tribunal.

El temps de realització és de 90 minuts.

6.2. La qualificació final de la fase d'oposició estarà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cadascuna de les parts de l'exercici que han de realitzar els aspirants.

6.3. Els exercicis tindran lloc en les dependències de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. L'exercici de la fase d'oposició es realitzarà en el lloc, la data i l'hora que establisca la resolució a què es refereix la base 4.4.

6.3.1. Els aspirants seran convocats per a l'exercici en única crida, i seran exclosos de l'oposició els qui no compareguen i en perdran el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades.

6.3.2. En cada exercici, els aspirants han d'acreditar-ne la identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, del passaport, o del permís de conduir, per als aspirants de nacionalitat espanyola. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola han d'acreditar-ne la identitat mitjançant el document original que en el país del qual són nacionals se'ls expedisca a aquest efecte.

L'incompliment d'aquest requisit per algun dels aspirants determinarà la seua exclusió de les proves. En cap cas seran vàlides les còpies o fotocòpies d'aquests documents.

6.3.3. En qualsevol moment els aspirants podran ser requerits pels membres del tribunal amb la finalitat d'acreditar-ne la identitat.

6.3.4. Els aspirants han d'observar en tot moment les instruccions dels membres del tribunal o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'aquestes.

6.4. Els exercicis corresponents a la fase oposició versaran sobre el programa que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria, vigent en la data de finalització de presentació d'instàncies.

6.5. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic pel tribunal de manera oficial en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i, a títol informatiu, en el lloc web https://serviciopas.umh.es/convocatorias/concurso-oposicion/ de la Universitat Miguel Hernández. La crida per a la sessió següent d'un mateix exercici ha de realitzar-se amb un termini mínim d'antelació de vint-i-quatre hores des de l'inici de la sessió anterior, mentre que la convocatòria per a un exercici diferent ha de respectar un termini mínim de dos dies.

6.6. El tribunal qualificador publicarà dins dels tres dies hàbils següents al de la realització de l'exercici les respostes correctes en la pàgina web https://serviciopas.umh.es/convocatorias/concurso-oposicion/.

6.7. Després de la realització de la fase d'oposició, el tribunal exposarà al públic, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la llista amb la qualificació final de la fase d'oposició, que constituirà la llista dels aspirants que han superat la fase d'oposició, per ordre de puntuació, i que han de passar a la fase de concurs, i els citarà perquè en el termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions, presenten la documentació acreditativa dels mèrits i experiència previstos en la base 6.8.

La documentació relativa als mèrits s'ha de presentar per mitjà de l'aplicació Espai Opositor. A l'aplicació es pot accedir de les maneres següents:

· Per mitjà de la URL: https://universite.umh.es/espacio-opositor

· O bé per mitjà del botó «Tramitar» de qualsevol dels procediments de selecció PAS publicats en la Seu Electrònica.

Si els interessats fan ús del dret que els assisteix de no presentar documentació que ja estiga en poder de l'administració convocant, han de fer referència expressa de quin expedient i a quina documentació en concret es refereix, així com en quina unitat o circumstàncies es pot localitzar.

6.8. Fase de concurs

La puntuació màxima en la fase de concurs és de 40 punts.



A) Mèrits professionals (màxim 30 punts)

Es puntua l'experiència professional de la persona interessada fins a la data fi del termini de presentació d'instàncies, d'acord amb el següent:

A.1. Experiència professional (màxim 24 punts)

Es puntua en aquest apartat el següent:

· Temps de serveis prestats en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, amb relació contractual laboral o funcionarial, en la mateixa categoria o escala que la convocada, a un valor 0,022 punts/dia fins a un màxim de 24 punts.

· Temps de serveis prestats en altres universitats o administracions públiques, en la mateixa categoria o escala que la convocada, a un valor 0,018 punts/dia, fins a un màxim de 24 punts.

· Es valorarà a 0,003 punts per cada dia complet de serveis prestats, amb funcions similars a la plaça objecte de la convocatòria en el sector privat, fins a un màxim de 24 punts.

L'experiència professional s'ha d'acreditar d'acord amb els criteris següents:

· Els treballs per a la Universitat Miguel Hernández i altres universitats i administracions públiques s'han d'acreditar sempre aportant la certificació oficial de períodes de cotització al règim general de la Seguretat Social (informe de vida laboral) dins del grup de cotització 2 i certificació oficial de l'òrgan competent.

· La resta dels treballs per compte d'altri s'ha d'acreditar sempre aportant la certificació oficial de períodes de cotització al règim general de la Seguretat Social (informe de vida laboral) dins del grup de cotització 2 i el contracte de treball en el qual s'especifique la categoria convocada.

· Per al supòsit de professionals i autònoms: llicència fiscal o IAE en què s'acredite l'epígraf o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, així com la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan siga procedent, i en substitució d'aquests documents, s'ha d'aportar la certificació oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent. En tot cas, la documentació que es presente per l'interessat/ada ha de demostrar inequívocament que les funcions estan enquadrades en l'escala que es convoca, mitjançant documentació emesa per l'organisme públic corresponent.

A.2. Nivell de responsabilitat (màxim 6 punts)

Es puntua en aquest apartat el següent:

· Temps de serveis prestats en qualsevol universitat o administració pública ocupant un lloc de la mateixa escala a la convocada, pertanyent al subgrup A2 i classificat en la RLT amb nivells de responsabilitat complement de destinació 22 a un valor de 0,006 punts/dia, fins a un màxim de 6 punts.

El nivell de responsabilitat s'ha d'acreditar aportant un certificat emés per l'administració pública que corresponga, en el qual es faça constar el nivell de complement de destinació de les places que hagen sigut ocupades per la persona interessada.

B) Mèrits acadèmics (màxim 7,250 punts)

Es puntua la formació rebuda per la persona interessada, conforme als apartats redactats a continuació, fins a la data de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.

B.1. Cursos de formació i perfeccionament: fins a un màxim de 3 punts.

Es valoren els cursos de formació i perfeccionament, específics de la plaça que es convoca, a 0,015 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la UMH o per un altre centre o organisme públic. Als cursos específics que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima d'1 punt.

Es consideraran formació específica els cursos que tinguen relació amb el temari específic. Igualment es consideren formació específica els cursos de prevenció de riscos laborals així com els que tinguen contingut en matèria d'igualtat de gènere i diversitat.

Respecte als cursos que tinguen diverses edicions, només serà valorada l'última edició d'aquest curs.

En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni cursos que hagen sigut reconeguts en plans d'estudis de titulacions oficials, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Només es valoren aquests cursos si han sigut impartits per centres oficialment reconeguts, o si estan homologats per un organisme públic competent en el marc de programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics, i la persona aspirant ha d'acreditar aquest punt.

Es consideren a aquest efecte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'Administració.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificació de competència lingüística en valencià, són les que publica l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els certificats oficials administratius de coneixements de valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el personal examinador i l'homologació i la validació d'altres títols i certificats.



B.2. Idiomes comunitaris: fins a un màxim d'1,250 punt.

El coneixement de l'idioma comunitari es valora, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat, amb un màxim d'1,250 punt, d'acord amb l'escala següent. Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,200

Nivell A2: 0,400

Nivell B1: 0,600

Nivell B2: 0,800

Nivell C1: 1,000

Nivell C2: 1,250



Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificació de competència lingüística, són les que publiquen l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat «Certificats i diplomes que acrediten la competència en llengües estrangeres» del Decret 61/2013, de 17 de maig, i el Decret 242/2019, de 25 d'octubre, d'establiment dels ensenyaments i del currículum d'idiomes de règim especial en la Comunitat Valenciana.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoren amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideren els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

B.3. Altres titulacions: fins a un màxim de 2 punts.

Es valora qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que hi va servir de base, amb un màxim de 2 punts. A aquest efecte, es puntua únicament una sola titulació, la del nivell més alt de titulació acreditada, i s'hi entenen incloses aquelles altres titulacions necessàries per a obtindre-la.

S'estableix l'escala de puntuació següent:

Titulació general:

· 0,500 punts per un títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent.

· 0,700 punts per un títol de grau, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent.

· 0,900 punts per títol de màster universitari.

· 1,100 punts per títol de doctor.

Titulació relacionada amb les funcions del lloc:

· 1,100 punts per un títol de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent.

· 1,400 punts per un títol de grau, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent.

· 1,700 punts per títol de màster universitari.

· 2,000 punts per títol de doctor.

En cap cas es valorarà una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu.

En aquest apartat només es puntuen titulacions diferents a les requerides per a presentar-se al lloc.

En cap cas es valora una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu. Per a això, el candidat ha d'aportar i acreditar no sols el títol que vulga fer valdre en aquest apartat, sinó que també ha d'aportar la titulació requerida per a presentar-se al lloc. Això és, ha de presentar i acreditar ambdues titulacions.



B.4. Superació de procediments selectius en la Universitat Miguel Hernández d'Elx

Es valora haver superat la fase d'oposició del procediment selectiu per a l'accés a l'escala mitjana d'administració convocat amb data de 12 de desembre de 2018, de referència 2907/18, amb 1 punt.

Aquest punt es valorarà d'ofici pel tribunal amb la informació que se li aporte a aquest per part del Servei de Personal d'Administració i Serveis.



C) Altres mèrits (màxim 2,750 punts)

C.1. Es valoren els cursos de formació i perfeccionament impartits, amb anterioritat a la data de la publicació de la convocatòria i relacionats amb les funcions de la plaça, sempre que aquesta formació no forme part de les funcions pròpies de la plaça/ces convocades, a raó de 0,009 punts per hora impartida, amb un màxim d'1 punt per curs, i fins a 1,375 punts màxim en total.

C.2. Així mateix, es valora la participació activa en congressos, publicacions relacionades amb les funcions del lloc i altres activitats realitzades per les persones aspirants en diferents activitats, sempre que estiguen relacionades amb les funcions del lloc, fins a un màxim de 1,375 punts.

C.3. Així mateix, es poden valorar els títols de màster de formació permanent, diploma d'especialització, o expert universitari, sempre que es troben relacionats amb les funcions de la plaça convocada.



Tota la documentació acreditativa de mèrits està sotmesa a terminis preclusius, i ha de presentar-se dins del termini requerit, sense que es puga esmenar respecte de la documentació no aportada.

En cas de noves obertures de terminis, els mèrits seran valorats amb els efectes de la primera publicació.



Resolució d'empats:

Els empats es resoldran atesa la puntuació obtinguda en la segona part de la prova de la fase oposició. Si persisteix l'empat, s'atendrà l'apartat A «Mèrits professionals». Si persistira, es realitzarà un sorteig.



6.9. Finalitzat el termini de presentació de documentació establit en la base 6.7, el tribunal publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx la llista provisional de valoracions de la fase de concurs i concedirà un termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació perquè els interessats formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació amb la seua baremació.

6.10. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes el tribunal dictarà resolució en què es fixe la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris.

6.11. Perdran els drets derivats de la seua participació en les proves selectives els aspirants que no hagueren superat la fase d'oposició, els que no sol·liciten plaça en la data i conforme al procediment que s'establisca, així com aquells als quals, per la puntuació aconseguida, no corresponga cap plaça d'entre les convocades.

6.12. Per a la confecció d'aquesta relació se sumaran les qualificacions obtingudes per cada aspirant en la fase d'oposició i en la fase de concurs. A continuació s'ordenaran per ordre de puntuació de major a menor, i la relació s'interromprà quan el nombre d'aspirants coincidisca amb el de nombre de places convocades, sense que en cap cas puga contindre un nombre superior al de places convocades.

6.13. No obstant l'anterior, i amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les vacants convocades, sempre que els òrgans de selecció hagen proposat el nomenament d'igual nombre d'aspirants que el de vacants convocades, quan es produïsquen renúncies o concórrega alguna de les causes de pèrdua de la condició de personal funcionari en les persones proposades abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant requerirà de l'òrgan de selecció la relació complementària d'aspirants aprovats que seguisquen les persones proposades, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



En cas que el nombre d'aspirants aprovats fora inferior al de places convocades, les sobrants es declararan desertes.

6.14. En cas que es convoque més d'un lloc, les persones que han superat el procediment han de presentar el seu llistat d'«ordre de preferència de llocs», a través de l'aplicació Espai Opositor (https://universite.umh.es/espacio-opositor/), i presentar-la per registre electrònic en un termini de 5 dies hàbils.

El tribunal publicarà prèviament el llistat dels nombres de llocs vacants, si escau.

Si la persona interessada desitja realitzar alguna esmena a un llistat de preferències ja presentat, pot fer-ho dins del termini de presentació i ha de fer una sol·licitud íntegra que substituirà la presentada. El tribunal valorarà únicament l'última sol·licitud presentada, que anul·larà les anteriors.



Setena. Llista d'aprovats

Finalitzat el procés selectiu, la Universitat farà pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris, per ordre de puntuació aconseguida, confeccionada segons el que preveu la base 6.10 de la present convocatòria, que en cap circumstància podrà ser superior al de places convocades.



D'aquesta convocatòria, no se'n constituirà borsa de treball.



Huitena. Presentació de documents i nomenament de funcionaris



8.1. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà d'aquell en què es van fer públiques en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana les llistes definitives d'aspirants que han superat el procés selectiu, els opositors han de presentar els documents que figuren en aquest punt 8.1 en el Registre General de la Universitat o en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, ambdós amb cita prèvia.



La cita prèvia ha de ser concertada pels interessats a través dels correus electrònics de les oficines de registre que poden trobar en https://smca.umh.es/covid-19/.

Així mateix, els documents es poden presentar en les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre que estan connectades al Sistema d'Interconnexió de Registres que es pot consultar en la URL següent: https://administracion.gob.es/pagFront/atencionCiudadana/oficinas/encuentraOficina.htm

Documents que cal presentar:

a) Document nacional d'identitat en vigor. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar la declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) Títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si escau, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal presentar a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex II. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, a més, han d'efectuar una declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex III a aquesta convocatòria

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb discapacitat, han de presentar la certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit establit en la base 2.1 no previst en els apartats anteriors.

8.2. Els qui tinguen la condició de funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx estan exempts de justificar documentalment les condicions i els altres requisits ja provats per a obtindre el seu anterior nomenament.

Si fora personal funcionari de carrera d'una altra administració pública, cal presentar la certificació del ministeri o organisme del qual depenga per a acreditar aquesta condició, amb expressió del nombre i import dels triennis que tinguera acreditats així com la data del seu compliment.

8.3. Els qui dins del termini fixat i excepte els casos de força major no presenten la documentació o de l'examen d'aquesta es deduïra que manca d'algun dels requisits assenyalats en la base 2.1, no poden ser nomenats funcionaris i quedaran anul·lades les seues actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagueren incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial. La plaça no ocupada per l'aspirant que incórrega en els supòsits detallats en aquesta base quedarà vacant, i es procedirà conforme disposa la base 6.13.

8.4. Per resolució del rector, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, es procedirà al nomenament del personal com a funcionari de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



8.5. La presa de possessió dels aspirants aprovats serà efectuada en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

8.6. Quan un aspirant no prenga possessió de la plaça que se li haguera adjudicat en el termini indicat, perdrà tots els drets derivats de la seua participació en el concurs oposició, llevat que es dega a causa justificada així apreciada per l'òrgan convocant.



Novena. Consulta via telemàtica

La present convocatòria i els actes que se'n deriven que requerisquen publicació poden ser consultats, als efectes purament informatius, en el lloc web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx l'adreça de la qual és http://serviciopas.umh.es/, de conformitat amb el que disposa l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Desena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen l'article 114, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'article 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament poden interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposen l'article 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Davant de les actuacions del tribunal relatives a l'acta de resultat de la fase d'oposició i a l'acta de baremació de mèrits, pot presentar-se un escrit de reclamacions i esmenes en el termini de deu dies davant del tribunal mateix.

Contra la resta de les actuacions del tribunal, pot interposar-se el recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs pot interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.





Elx, 29 de juliol de 2022.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.





ANNEX I



Plaça vacant núm.: F52059

Bloc I. Temari general

1. Constitució espanyola: títol preliminar i títol I (Dels drets i deures fonamentals).

2. Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: títol primer (La Comunitat Valenciana) i capítol primer del títol tercer (La Generalitat Valenciana).

3. Administració electrònica: Marc normatiu i aplicació; La seua aplicació en l'àmbit dels òrgans col·legiats; Registre, tramitació i notificació electròniques; Identitat, signatura electrònica i certificats digitals; Seguretat i protecció de dades.

4. Objectius i àmbit d'aplicació de les lleis 39/15 i 40/15; interessats, principis generals, òrgans administratius, competència i òrgans col·legiats; els actes administratius i el procediment administratiu comú (iniciació, tràmit i finalització dels procediments); així com la revisió d'actes en via administrativa: la revisió d'ofici i els recursos administratius.

5. Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana: Personal al servei de les administracions públiques; Estructura i ordenació de l'ocupació pública; Naixement i extinció de la relació de servei; Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic; Provisió de llocs i mobilitat; Promoció professional; Situacions administratives del personal funcionari de carrera.



6. Llei orgànica d'universitats.

7. Estatuts de la Universitat Miguel Hernández.

8. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes: Títol preliminar, títol I «El principi d'igualtat i la tutela contra la discriminació» i Títol II «Polítiques públiques per a la igualtat».



Bloc II. Temari específic

1. Lingüística general. Definició. Principals corrents lingüístics des del segle XX.

2. Lingüística aplicada. Definició. Disciplines que engloba i àmbits de desenvolupament.

3. El concepte de gramàtica. Gramàtica prescriptiva i gramàtica descriptiva.

4. Fonètica i fonologia. Definició. Les branques de la fonètica.

5. Morfologia. Definició. Principals conceptes de morfologia. Els processos morfològics: flexió, cliticització, derivació i composició.

6. Sintaxi. Definició. Principals corrents d'estudi de la sintaxi des del segle XX.

7. La semàntica. Camps semàntics. Connotació i denotació. Polisèmia. Sinonímia. Locucions i frases fetes.

8. La lexicologia. Formació del lèxic. Derivació i composició. Lèxic científic i tècnic.

Castellanismes, anglicismes, etc.



9. La terminologia. Especialitat respecte al lèxic general. Metodologia de recerca. La

normalització terminològica. La normalització documental.

10. La lingüística del text. El text com a unitat comunicativa. El concepte de text.

11. Competència lingüística i competència comunicativa.

12. Els nivells de l'anàlisi textual. Adequació, coherència i cohesió. Les tipologies textuals.

13. Els documents administratius. Estructura i redacció d'informes, la resolució.

14. Diversitat lingüística i legislació a la Unió Europea.

15. La sociolingüística. Precedents i desenvolupament. La sociolingüística com a interdisciplina entre la sociologia i la lingüística.

16. Recursos i material per a l'aprenentatge de llengües.

17. El procés d'estandardització. Fases. Normes socials i codificació normativa.

18. Conceptes sociolingüístics fonamentals: el plurilingüisme en la societat, diglòssia i substitució.

19. Competències lingüístiques i tecnologies per a l'assessorament lingüístic.

20. Marc europeu comú de referència per a les llengües. Finalitats i objectius de la política lingüística del Consell d'Europa.

21. Marc europeu comú de referència per a les llengües. Usos del MECR.

22. Normalització lingüística en l'Administració pública.

23. Normalització lingüística en els mitjans de comunicació.

24. Principis generals de la traducció. Principals criteris de traducció amb especial referència a la documentació juridicoadministrativa.



25. Planificació lingüística i promoció cultural.

26. La comunicació institucional: recomanacions d'usos lingüístics.

27. Correcció de textos.

28. La CIEACOVA, Comissió Interuniversitària d'Estandardització d'Acreditacions de Coneixements de Valencià: estructura, organigrama i funcions.

29. La CIEACOVA, Comissió Interuniversitària d'Estandardització d'Acreditacions de Coneixements de Valencià: competències, reglament, programes i criteris de correcció.

30. El sexisme en el llenguatge. Posicionament dels principals organismes oficials i de les institucions acadèmiques. Recomanacions per a un ús no sexista del llenguatge.





ANNEX II

Declaració que cal presentar per tots els aspirants aprovats



Sr./Sra. ________________________________________________amb domicili en ____________________________________ i document nacional d'identitat número ___________ declara, a l'efecte de ser nomenat/ada funcionari/ària de l'escala mitjana d'administració, que no ha sigut separat/ada del servei de cap de les administracions públiques i que no es troba inhabilitat/ada penalment per a l'exercici de funcions públiques.





Elx, de de





ANNEX III

Declaració que cal presentar, a més, per tots els aspirants aprovats la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola



Sr./Sra. ___________________________________________________amb domicili en________________________________________ i document d'acreditació de nacionalitat número________________________ declara, a l'efecte de ser nomenat/ada funcionari/ària de l'escala mitjana d'administració, que no està sotmés/esa a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.



Elx, de de

Mapa web