Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'1 de setembre, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9425 de 12.09.2022
Número identificador:  2022/7993
Referència Base de Dades:  007858/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, Grup C, Subgrup C2. Titulació de graduat en ESO



RESOLUCIÓ d'1 de setembre, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C (subgrup C2), sector d'administració general, de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu d'aquesta universitat. [2022/7993]

Hi ha vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats dels serveis, per això, la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de trasllats per a funcionàries i funcionaris del grup C (subgrup C2), sector d'administració general, de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, per a proveir els llocs de treball que s'assenyalen en l'annex I i els llocs de treball de resultes que se relacionen en l'annex II d'aquesta convocatòria, d'acord amb les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Han de participar necessàriament en aquest concurs les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrup C2), sector d'administració general, escala auxiliar bàsica de suport administratiu, que es troben en situació d'ocupació temporal del lloc de treball.



Per als qui es troben en adscripció provisional i els siga aplicable l'article 120.5 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, han de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren, quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. Voluntàriament s'hi poden presentar les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrup C2), sector d'administració general, de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, que presten serveis en aquesta Universitat.

1.3. No hi pot participar el personal suspès en ferm mentre dure la suspensió; el personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció, i el personal excedent voluntari per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació, segons el que es disposa en la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



Segona. Vacants i resultes

Les persones participants poden triar els llocs de treball «vacants» convocats, i llocs de treball de «resultes», o bé poden triar vacants i resultes conjuntament, en l'ordre de prioritats que estimen més convenient.

1) Vacants. El llocs «vacants» que es convoquen a concurs de trasllats son els que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.

2) Resultes. Es considera com de «resultes» aquells llocs de treball que podrien quedar vacants com a conseqüència del fet que la persona que l'ocupa obtinga una nova destinació en el concurs actual. Per tant, es pot sol·licitar de resultes qualsevol lloc de treball que figure en l'annex II, si s'indica expressament en la sol·licitud.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud utilitzant la instància interna en la seu electrònica, i adjuntant el pdf de l'ordre de prioritats dels llocs de treball sol·licitats. Al obrir-se el termini de presentació de sol·licituds de participació hi haurà una còpia per a emplenar-la a la pàgina web de la convocatòria del Servei de Recursos Humans (PAS), que té l'adreça següent: https://www.uv.es/pas.

La mecànica de la presentació ha de ser de la següent manera:

3.1.1. Primer: s'ha d'emplenar el document denominat «ordre de prioritats», que es troba a la pàgina web de la convocatòria, establint l'ordre de preferència dels llocs desitjats. Una vegada acabat, cal desar aquest document pdf, al seu propi ordinador.

És convenient que les persones que participen en el concurs identifiquen correctament els llocs que desitgen obtenir, i si compleixen els requisits de coneixements de valencià que requereix el lloc que es sol·licita.

Per tant, en emplenar l'ordre de prioritats, cal fixar-se a no incloure en la llista cap lloc per al qual no tinga el requisit exigit d'ocupació. Igualment, cal fixar-se de no incloure més d'una vegada el mateix lloc de treball. Atès que el procés d'adjudicació es farà informàticament, en cas que se li adjudique un lloc de treball del qual no posseeix algun dels requisits, no podrà prendre possessió en aquest lloc, ni se li podrà oferir cap altre del concurs.

3.1.2 Segon: s'ha d'entrar en la seu electrònica a través de la següent url: https://www.uv.es/einterna.

3.1.3 Tercer: cal identificar-se com a usuari de la Universitat de València.

3.1.4 Quart: accedir a la instància interna del registre electrònic on hi ha 3 pestanyes.

D'esquerra a dreta:

En la primera pestanya, «Acceptació», ha de punxar-se en «accepte les condicions indicades». Si no s'emplena aquest camp no es podrà validar la sol·licitud.

En la segona pestanya, «General» és on s'ha d'identificar i escollir on es dirigeix la sol·licitud.

– Al camp «Tipus d'unitat destinatària», s'obri un desplegable i s'ha d'identificar els Serveis Universitaris, Generals i Centrals.

– Al camp «Nom de la unitat destinatària», s'obri un desplegable i ha d'identificar-se el Servei de Recursos Humans (PAS).

– Al camp «Grup destinatari» s'ha de punxar en «ConcursTrasll.AUX.SERV_2022».».

– En la descripció ha d'indicar que vol presentar-se al concurs de trasllats de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu.

– En els fitxers adjunts, és on ha d'adjuntar-se el document pdf d'ordre de prioritats.

En la tercera pestanya, «Acabar» només cal indicar l'acceptació de comunicacions electròniques, la qual cosa és obligatòria per a les funcionàries o funcionaris públics, per tant s'ha de punxar en «sí», i finalitzar la sol·licitud.

3.2. Les persones que desitgen presentar-se al concurs no han d'aportar cap documentació justificativa, donat que el certificat de serveis prestats i els coneixements de valencià s'adjunten d'ofici a les sol·licituds presentades.

Al portal de l'empleat o empleada es pot consultar el full de serveis, en el què apareixen, de manera merament informativa, els serveis prestats que consten al Servei de Recursos Humans (PAS) i els coneixements de valencià que s'incorporen a la base de dades de personal pel Servei de Llengües i Política Lingüística.

Els coneixements de valencià inclosos en la base de dades de personal són les proves de nivell que realitza el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, i les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià de la Generalitat Valenciana. Aquelles persones que tinguen certificats de valencià que no consten en el full de serveis perquè són d'altres organismes com ara l'Escola Oficial d'Idiomes, una altra universitat o una altra administració pública, han de dirigir-se al Servei de Llengües i Política Lingüística per al seu reconeixement i inclusió en la base de dades de personal.





Quarta. Termini i lloc de presentació

Les sol·licituds de participació i la documentació s'han de presentar en el termini de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Tal com s'ha indicat en la base tercera, les sol·licituds de participació es presentaran mitjançant instància interna. Com a personal funcionari públic, les sol·licituds d'aquest procediment han de presentar-se necessàriament per registre electrònic (instància general i el document pdf amb l'ordre de prioritats establert) Hi ha un reglament sobre el registre electrònic general aprovat per Acord del Consell de Govern (ACGUV 92/2020), disponible al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València:https://lins.uv.es/KbTzW4y.



Cinquena. Barem, adjudicació i desempats

5.1. El concurs de trasllats es resol per la valoració de l'antiguitat i el coneixement del valencià, segons el barem aprovat pel Consell de Govern d'aquesta Universitat, de 20 de juny de 2019 (ACGUV 152/2019) En la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) hi ha una còpia del barem i de la fórmula del logaritme per a la valoració de l'antiguitat.

L'antiguitat es puntuarà segons la fórmula següent:4log(1+nre.d'anys)/log (31) El temps màxim que es valora és de trenta anys i no es consideren fraccions inferiors a l'any.

Només es valora el coneixement de valencià que es trobe en el full de serveis prestats, que haja estat incorporat pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València tal com estableix la base 3.3 d'aquesta convocatòria.

5.2. L'adjudicació es du a terme per l'ordre de puntuació obtinguda i segons la prioritat manifestada per les persones participants.

Si s'adjudica un lloc a una persona que no compleix el requisit del lloc sol·licitat, la persona interessada no podrà prendre possessió d'aquest lloc, i no se li podrà adjudicar cap altre lloc en el concurs.

Els casos d'empat es resolen tenint en compte els criteris següents amb caràcter successiu:

Primer. S'adjudicarà la plaça a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent davant la que no ho acredite; si l'empat es produeix entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

Segon. S'adjudicarà a la persona concursant que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Coneixements de valencià

b) Antiguitat

Tercer. Si persisteix l'empat, la adjudicació de la plaça es resoldrà per sorteig.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que realitza la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta Universitat. Hi ha una còpia en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'ha d'adaptar a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració, i en allò no previst s'ha d'ajustar a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'ha d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i ha de tendir en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València, de 16 d'abril de 2019 (ACGUV 88/2019), pel qual s'aprova el III Pla d'igualtat de la Universitat de València.



6.2. Serà aplicable als membres de la comissió avaluadora, i als assessors i assessores si n'hi haguera, el que es disposa en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, les persones membres d'aquesta comissió hauran d'emplenar la declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) que serà adjuntada a l'acta de constitució de la comissió perquè forme part de l'expedient administratiu.

Es pot trobar un model de DACI a la pàgina web: https://go.uv.es/2026BgX.



6.3. Els noms de les persones que formen part de la comissió avaluadora es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds de participació, al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), en l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini, no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada és irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haja obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i, amb caràcter merament informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és:

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest concurs. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats que són objecte de la convocatòria, així com, si s'escau, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.

Part de les dades pot ser publicada al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS)

A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

10.2. Les polítiques de privacitat de la Universitat de València poden ser consultades en l'adreça: https://go.uv.es/s3ab6IS. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/jOH4jp3.



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 1 de setembre de 2022.– La rectora p. d. (R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.

Mapa web