Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 6 de setembre de 2022, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 68/2022, per a la provisió de llocs de treball, de naturalesa funcionarial, d'administració general, del cos C2-01 auxiliar de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9426 de 13.09.2022
Número identificador:  2022/8035
Referència Base de Dades:  007893/2022
 



RESOLUCIÓ de 6 de setembre de 2022, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 68/2022, per a la provisió de llocs de treball, de naturalesa funcionarial, d'administració general, del cos C2-01 auxiliar de l'Administració de la Generalitat. [2022/8035]

Actualment existeixen en l'Administració del Consell llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració general, del cos C2-01 auxiliar de l'administració de la Generalitat, la forma de provisió dels quals és el concurs general i que, inclosos en les relacions de llocs de treball vigents, aprovades per Resolució de 12 de maig de 2021, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública (DOGV 9083, 13.05.2021), es troben vacants.

La disposició transitòria segona de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, estableix que, en tant no es publiquen les relacions de llocs de treball a les quals fa referència la disposició addicional cinquena, la conselleria competent en matèria de funció pública podrà convocar procediments de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'acord amb els elements inclosos en l'última relació de llocs de treball aprovada amb anterioritat a l'entrada en vigor de la present llei, adaptant en tot cas el requisit de titulació al que s'estableix en la disposició addicional novena.



Les ofertes d'ocupació pública per al personal de l'administració de la Generalitat dels anys 2017-2019, actualment en execució, inclouen la convocatòria de llocs de treball corresponents al cos enumerat en l'encapçalament de la present resolució.

L'article 21.1 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana (DOGV 7964, 24.01.2017), disposa que, amb caràcter general, l'adjudicació de destins al personal de nou ingrés s'efectuarà entre els llocs que hagen quedat vacants després de concurs previ del personal funcionari de carrera.



El Pacte de la Mesa Sectorial de Funció Pública per al desenvolupament de les ofertes d'ocupació pública i el Pla d'estabilitat en l'ocupació pública 2017-2020 (DOGV 8403, 16.10.2018), recullen l'acord que les adjudicacions de destins al personal de nou ingrés es realitzaran als llocs que hagen quedat vacants després del concurs previ entre el personal funcionari de carrera.

Així doncs, escau convocar el present concurs, de conformitat amb el que es disposa en els articles 110 i següents de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana (d'ara endavant LFPV), i 38 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.

La valoració dels mèrits es realitzarà conforme al que es preveu en l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'administració de la Generalitat.



El personal funcionari que passe a ocupar llocs de treball mitjançant aquesta convocatòria i provinga d'una administració pública o universitat pública diferent, d'acord amb l'article 34 de l'LFPV, no s'integrarà en els cossos, escales o agrupació professional funcionarial propis d'aquell a què accedisca, però tindrà els mateixos drets i deures que el seu personal propi, i es regirà per les normes relatives a promoció professional, situacions administratives i règim retributiu d'aquesta.



De conformitat amb el que es preveu en el II Pla d'igualtat de dones i homes de l'administració de la Generalitat en la seua Mesura 3.1, en les convocatòries de concursos s'ha d'incloure una clàusula de desempat favorable a les dones en cas que es troben infrarepresentades. A l'efecte, l'Ordre 12/2017 estableix, en el seu article 10.3r.2, que hi ha infrarepresentació quan la proporció de les dones en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial afectat per la convocatòria siga inferior al 40 % respecte del total, circumstància que no es dona en la present convocatòria en la data de la seua publicació; per tant, no hi resulta d'aplicació la clàusula de desempat favorable a les dones.



D'altra banda, la Mesura 2.1 del II Pla d'igualtat preveu que l'administració de la Generalitat designarà als seus representants en òrgans col·legiats d'acord amb el principi de presència equilibrada de dones i homes sempre que això no implique vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. Igual principi es recull en l'article 48.2 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, que estableix que les persones membres de les comissions de valoració seran nomenades atenent criteris de paritat, principi que s'ha seguit en la conformació de la comissió de valoració del present concurs. Finalment, resulta també d'aplicació el recollit en la Mesura 5.4 del II Pla d'Igualtat, que preveu que totes les persones que formen part de comissions de valoració hauran de realitzar cursos específics en matèria d'igualtat d'oportunitats i aplicació de perspectiva de gènere, mesura que queda recollida en l'apartat segon de la present resolució.



Per l'anterior, i fent ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Publica l'art. 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i l'article 11 del Decret 172/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, resolc:





Primer

Convocar la provisió dels llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració general, del cos a C2-01 auxiliar de l'administració de la Generalitat, relacionats en l'annex I d'aquesta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les bases següents:



Primera. Participants

A) Per a participar en la present convocatòria caldrà estar en possessió dels requisits exigits en la classificació del lloc de treball al qual es concorre, i altres previstos en la normativa vigent, i mantindre'ls durant tot el procediment, fins al dia de la presa de possessió.



La participació en el present concurs de mèrits podrà tindre caràcter voluntari o forçós:

1) Podrà participar-hi amb caràcter voluntari:

a) El personal funcionari de carrera en actiu integrat en l'administració de la Generalitat del cos C2-01 auxiliar.

El personal amb destinació definitiva haurà d'haver romàs un mínim de dos anys en el lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, excepte en els supòsits assenyalats en l'apartat 7 de l'article 114 de l'LFPV.



b) El personal funcionari de carrera integrat en el cos C2-01 auxiliar, que reingresse al servei actiu a través del present concurs.

Si el personal funcionari de carrera que pretén reingressar no ha estat integrat amb anterioritat en el cos relacionat en l'apartat primer, també podrà participar en el present concurs sempre que les característiques de l'últim lloc de treball que es va obtindre amb destinació definitiva siguen equiparables a les dels cossos convocats, d'acord amb el que s'estableix en la disposició tercera de l'LFPV.

El personal funcionari de carrera en excedència voluntària per interés particular haurà d'haver romàs un mínim de dos anys en tal situació, d'acord amb el que es disposa en l'apartat 1 de l'article 147 de l'LFPV.



c) El personal declarat en suspensió ferma de funcions per un període superior a 6 mesos, en virtut de sentència penal o sanció disciplinària, sempre que haja complit el període de suspensió.

d) Conforme al que es disposa en l'article 85.3 del Decret 3/2017, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, per a aquells llocs que estiguen oberts a altres administracions públiques, el personal participant que no tinga la condició de funcionari de carrera de l'administració de la Generalitat haurà d'aportar, juntament amb la sol·licitud de participació, un certificat de la seua administració d'origen en el qual es faça constar:

1. la condició de personal funcionari de carrera i sector d'administració, general o especial.

2. el cos, escala o agrupació de personal funcionari de carrera a la qual pertany, així com les funcions i requisits d'accés a aquesta.



Si l'administració d'origen no estiguera estructurada en cossos, escales o qualsevol altra agrupació de funcionaris, s'especificaran les funcions i característiques del lloc de treball que exerceix en la seua administració d'origen.

3. la titulació que li va servir per a accedir al cos, escala o agrupació al qual pertany.

La no aportació d'aquest certificat suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

2) Participarà amb caràcter forçós el personal funcionari de carrera de l'administració de la Generalitat, sector administració general, del cos relacionat en l'apartat primer:

a) En situació d'excedència forçosa. L'obligació de participar en el concurs per part d'aquest personal ve limitada a llocs de la seua localitat.

b) En expectativa de destí. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, els llocs convocats en la seua localitat.

c) En adscripció provisional en algun dels llocs convocats per a la seua provisió en la present resolució. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, el lloc que ocupa provisionalment.

De no participar en el present concurs de mèrits, el personal inclòs en el supòsit a) serà declarat en la situació d'excedència voluntària per interés particular, d'acord amb el que es preveu en els articles 161.2 i 147.3 de l'LFPV. I el personal inclòs en el supòsit b) serà declarat en situació d'excedència forçosa, d'acord amb el que es disposa en l'article 160.b) de l'LFPV.



B) No podran prendre part en aquest concurs:

1. El personal suspés en ferm, mentre dure la suspensió.

2. El personal que per sanció de demèrit estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció.

3. El personal excedent voluntari per interés particular, durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

4. Els sancionats amb trasllat forçós amb canvi de localitat, per a sol·licitar destí en la localitat en la qual se'ls va imposar la sanció, fins que transcórrega el període de sanció.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, en la qual s'haurà de realitzar l'autobaremació de tots els mèrits i indicar els llocs de treball convocats als quals es concorre per ordre de preferència, es presentarà en el Registre Electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, apartat Descripció –indicar núm. de convocatòria i any (68/2022), entrant en l'apartat de concursos); o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública:

https://cjusticia.gva.es/es/web/recursos-humanos/

El termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació serà de quinze dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Tercera. Acreditació de mèrits

Solament procedirà la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent relació de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

Es valoraran els mèrits obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies per a participar en el corresponent concurs. Les sol·licituds hauran de relacionar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen indicant si es troben o no inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat.

S'entendran al·legats i acreditats els mèrits generals que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i que hagen de valorar-se conforme a la convocatòria sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Respecte als mèrits al·legats que no consten anotats i estiguen en condicions d'obtindre's abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, haurà de presentar-se còpia de la documentació acreditativa corresponent o, en defecte d'això, declaració responsable, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Aquest tràmit de presentació de documentació haurà de realitzar-se de manera telemàtica, segons el que es disposa en l'article 14.2.e de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a través de l'enllaç següent:

http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18922&version=amp

En qualsevol moment del procés la comissió de valoració podrà requerir del personal participant aclariment sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats, a fi de comprovar-ne l'existència o d'aclarir dubtes sobre la seua interpretació. La no aportació d'aquesta documentació en el termini que s'indique, cas de ser necessari, o la constatació, a la vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, suposarà l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que hi pertocaren.

Amb la finalitat de facilitar la gestió del procediment, aquesta documentació haurà de presentar-se en el mateix ordre en el qual venen relacionats els apartats del barem indicat en la base cinquena.



Quarta. Llocs de treball a sol·licitar

El personal que participe voluntàriament, comprés en l'apartat A).1 de la base primera podrà sol·licitar, per ordre de preferència, tots els llocs de treball relacionats en l'annex I, sempre que complisquen els requisits exigits.

El personal en excedència forçosa, comprés en l'apartat A).2.a) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs convocats de la seua localitat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que es disposa en l'art. 161.2 de l'LFPV i 45.3 del Decret 3/2017.



El personal en expectativa de destí, comprés en l'apartat A).2.b) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs situats en la localitat on estava destinat per als que complisca els requisits exigits, d'acord amb el que es disposa en l'art. 163.2.b) de l'LFPV.



El personal en adscripció provisional, comprés en l'apartat A).2.c) de la base primera haurà de sol·licitar, almenys, el lloc de treball que ocupa provisionalment, d'acord amb el que es disposa en l'art. 120.5 de l'LFPV i 45.4 del Decret 3/2017.

El personal declarat en suspensió ferma, comprés en l'apartat A).1.c) de la base primera, podrà sol·licitar tots els llocs de treball relacionats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits, a l'efecte del que es disposa en l'art. 166.1 de l'LFPV.

Per raons de convivència familiar, si dues persones participants estigueren interessades en els llocs oferits en el present concurs per a un determinat municipi, podran condicionar les seues peticions al fet que ambdues obtinguen destí en aquest municipi, entenent-se en cas contrari anul·lada la petició formulada per ambdues. Els qui s'acullen a aquesta petició condicional hauran de concretar-ho en la seua sol·licitud i acreditar-ho degudament en l'expedient.



Cinquena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que es preveu en l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'administració de la Generalitat, específicament l'article 9 que regula el barem tipus 3, que és l'aplicable a la present convocatòria.

Solament escaurà la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent relació de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

La puntuació màxima no superarà els 60 punts.

1) Antiguitat i pertinença al cos:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 20 punts, i no podran computar-se més de 10 punts en antiguitat ni més de 10 punts en pertinença al cos.

1.1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei actiu com a personal funcionari de carrera en les diferents administracions públiques. A l'efecte també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 10 punts.

1.2) Temps de pertinença al cos: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 10 punts.

A l'efecte també es computaran en aquest apartat:

a) Els serveis prestats com a personal funcionari de carrera de la Generalitat amb anterioritat a la integració en els cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials previstos en la LOGFPV, en el mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de l'esmentada llei, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

b) Els serveis prestats com a personal laboral fix amb anterioritat a l'adaptació de la seua relació jurídica a la naturalesa del lloc, sempre que es referisquen al mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la LOGFPV, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

c) Els serveis prestats en llocs de treball del cos, escala o agrupació professional funcionarial adscrits a un grup o subgrup inferior, quan aquests llocs hagen sigut objecte d'un pla d'ordenació de personal que contemplara la reclassificació del col·lectiu professional (art. 51.2.c) de l'Ordre de barems.

2) Carrera professional:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 5 punts, obtinguts pels conceptes següents:

2.1) Grau de desenvolupament professional reconegut. Es valorarà el grau de desenvolupament professional reconegut corresponent al grup o subgrup professional en què estiga classificat el cos, escala o agrupació professional funcionarial al qual estiguen adscrits els llocs objecte de la convocatòria. La valoració del grau de desenvolupament professional s'efectuarà puntuant exclusivament el GDP més alt reconegut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, segons el que es disposa en la present convocatòria, d'acord amb la puntuació següent:



GDP reconegut punts

I 1

II 2

III 3

IV 4



2.2) Grau de nivell competencial reconegut igual o superior al del lloc sol·licitat: es valorarà amb 1 punt. Conforme al que es preveu en la disposició addicional tercera del Decret 3/2017, el grau personal consolidat és equivalent al grau de nivell competencial reconegut.

3) Formació:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 20 punts, obtinguts pels conceptes següents:

3.1) Titulacions acadèmiques oficials.

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 3 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell a l'exigit per a l'accés al cos, la puntuació més alta de les següents:

· Doctorat, Màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 3 punts.

· Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 2,5 punts.



· Cicle formatiu grau superior de Formació Professional: 2 punts.



· Batxiller Superior o equivalent, Cicle formatiu grau mitjà de Formació Professional: 1,5 punts.

· Educació secundaria: 1 punt.

La possessió de titulacions acadèmiques no es presumirà en cap cas, per la qual cosa l'al·legació de titulacions de nivell superior no comportarà que es tinguen en compte les de nivell inferior, ni tan sols la que va servir per a accedir al respectiu grup de titulació.

En conseqüència, amb la finalitat de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'aquest apartat, i sense perjudici del que es disposa en les bases tercera i setena de la present convocatòria, les persones interessades hauran de poder acreditar la totalitat de les titulacions que hagen de tindre's en compte.

3.2) Cursos de formació i perfeccionament. Es valoraran les accions formatives següents, rebudes o impartides, fins a un màxim de 7 punts:



3.2.1) Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la seua realització, conforme a les escales següents:

I. Cursos que s'hagen realitzat en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

a) De 100 o més hores: 2,00 punts.

b) De 75 o més hores: 1,50 punts.

c) De 50 o més hores: 1,00 punt.

d) De 25 o més hores: 0,50 punts.

e) De 15 o més hores: 0,20 punts.

II. Cursos en matèria d'igualtat o de prevenció de riscos laborals que s'hagen realitzat en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

a) De 100 o més hores: 2,50 punts.

b) De 75 o més hores: 2,00 punts.

c) De 50 o més hores: 1,25 punts.

d) De 25 o més hores: 0,60 punts.

e) De 15 o més hores: 0,25 punts.

III. Cursos que s'hagueren realitzat més de deu anys abans de la data de publicació de la convocatòria:

a) De 100 o més hores: 1,00 punts.

b) De 75 o més hores: 0,75 punts.

c) De 50 o més hores: 0,50 punt.

d) De 25 o més hores: 0,25 punts.

e) De 15 o més hores: 0,10 punts.

IV. Cursos en matèria d'igualtat o de prevenció de riscos laborals que s'hagueren realitzat més de deu anys abans de la data de publicació de la convocatòria:

a) De 100 o més hores: 1,25 punts.

b) De 75 o més hores: 1,00 punt.

c) De 50 o més hores: 0,60 punts.

d) De 25 o més hores: 0,30 punts.

e) De 15 o més hores: 0,15 punts.

Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



3.2.2) Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, no sent susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.



La impartició es valorarà d'acord amb la següent escala:

· 100 o més hores: 3 punts.

· 50 o més hores: 2 punts.

· 10 o més hores: 1 punt.

3.2.3) Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagueren servit per a l'accés al cos o escala a què estan adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria, ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'aquesta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de post-grau es valorarà d'acord amb la següent escala:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1,00 punts.

3.3) Coneixements de valencià: s'acreditaran mitjançant la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat por la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt obtingut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, d'acord amb el que es preveu en la present convocatòria. En aquest cas, els certificats obtinguts es valoraran igualment, però es restarà la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.



La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 7 punts.

La valoració es realitzarà d'acord amb l'escala següent:

a) Grau Oral (o A2): 1 punt

b) Grau Elemental (o B1): 2 punts

c) B2: 2,5 punts

d) Grau Mitjà (o C1): 4 punts.

e) Grau Superior (o C2): 6 punts.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos), s'afegirà 1 punt.

3.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.



Aquest apartat es valorarà fins a un màxim de 3 punts.

Per cada idioma es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga conforme al quadre següent:

4) Acompliment com a personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats. L'acompliment es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, excepte quan s'haguera exercit en comissió de serveis, valorant-se en aquest últim cas a raó de 0,05 punts per mes treballat. La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 5 punts.



5) Víctimes del terrorisme o víctimes de violència de gènere: les persones ocupades públiques que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o amenaçades, així com les empleades públiques que acrediten la condició de víctimes de violència de gènere. Es puntuarà amb 10 punts.

A l'efecte, la condició de víctima de violència de gènere s'acreditarà amb l'ordre de protecció a favor de la víctima i, de manera excepcional en tant es dicte la necessària ordre de protecció, amb l'informe del Ministeri Fiscal sobre l'existència d'indicis que l'empleada pública és víctima de violència de gènere.

En el cas de les persones que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o d'amenaçades, només se'ls assignarà la corresponent puntuació per tal motiu quan la persona participant acredite que l'obtenció d'un dels llocs convocats és necessària per a la consecució dels fins de protecció i assistència social integral d'aquestes persones, ja siga per raó de les seqüeles provocades per l'acció terrorista, ja siga per l'amenaça a què es troba sotmesa.



Sisena. Puntuació màxima.

La puntuació màxima possible a obtindre per tots els apartats establits en la base cinquena serà de 60 punts, conforme al que es preveu en l'article 9 de l'ordre per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball en l'administració de la Generalitat.



Setena. Desenvolupament del concurs i adjudicació dels llocs de treball.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i resta de documentació, la Direcció General de Funció Pública, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Una vegada rebuda la documentació, la comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon de la present resolució, procedirà a avaluar els mèrits del personal concursant i formularà la proposta d'adjudicació provisional que inclourà:

a) una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en cadascun dels apartats del barem, així com, si escau, els mèrits al·legats que hagen de ser acreditats documentalment per no estar inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat ni haver-se aportat la documentació acreditativa corresponent juntament amb la sol·licitud. Així mateix, en la relació s'inclourà el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que haguera fet constar en la sol·licitud.

b) en aquesta relació es detallaran les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive la seua exclusió.

Aquestes relacions seran exposades al públic en la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, apartat descripció –indicar núm. de convocatòria i any (68/2022) , entrant en convocatòria, certificat telemàtic), o en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública:

https://cjusticia.gva.es/es/web/recursos-humanos/

Respecte a la publicitat i difusió d'informació de les persones participants en la convocatòria, s'aplicarà el que es disposa en l'article 78.6 del Decret 3/2017, en virtut del qual s'ha de garantir en tot moment la intimitat de les víctimes de violència de gènere o violència terrorista, especialment les seues dades personals.

Les persones concursants disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació, per a formular les reclamacions que consideren oportunes i, si fa el cas, justificar el que estimen pertinent davant la comissió de valoració.

Si en el desenvolupament del concurs se suscitaren dubtes respecte a la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitarà dictamen de la Comissió d'Estudi de la Diversitat Funcional, que especificarà les causes per les quals no ha de ser-li adjudicat el lloc o les mesures necessàries per a la seua adaptació. En tal cas, la persona podrà participar condicionadament en el concurs, i quedarà en suspens el transcurs del termini màxim per a dictar la resolució que aprova la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.

Posteriorment la comissió elevarà la proposta d'adjudicació definitiva a la Direcció General de Funció Pública per a la seua resolució i publicació en el DOGV, i aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades.

L'adjudicació dels llocs de treball es farà segons l'ordre de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base cinquena.





Vuitena. Resolució d'empats.

Els empats que es produïsquen es dirimiran amb l'adjudicació de la plaça atesos els criteris següents amb caràcter successiu:

1r. S'adjudicarà a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent enfront de la qual no l'acredite. Si l'empat es produïra entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

2n. S'adjudicarà a la persona que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Formació.

b) Pertinença al cos en què estiga classificat el lloc.

c) Antiguitat.

d) Grau de desenvolupament professional

e) Acompliment de llocs de treball d'igual o superior nivell competencial.

3r. Finalment, si persisteix l'empat, la plaça s'adjudicarà per ordre alfabètic entre els cognoms de les persones empatades, iniciant-se l'ordre per la lletra F, resultant en el sorteig celebrat el 7 de gener de 2019 (Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, publicada en el DOGV de 28.01.2019) a l'efecte de la resolució d'empats en els processos selectius.



Novena. Termini de resolució del concurs.

En el termini màxim de sis mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria, la Direcció General de Funció Pública dictarà la resolució aprovant la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.









Deu. Desistiment i renúncia.

1) Desistiment: el personal que participe voluntàriament en el present concurs de mèrits podrà desistir per escrit de la totalitat de la sol·licitud de participació dins del termini de presentació d'instàncies. Transcorregut el termini indicat no cabrà el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedarà vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: no farà cap efecte la renúncia al lloc de treball adjudicat en aquest concurs llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc per resolució d'una convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació. En aquest cas, dins d'aquest termini s'haurà d'optar per un dels llocs de treball adjudicats, mitjançant escrit dirigit a la Direcció General de Funció Pública, entenent-se que renuncia a la resta de llocs adjudicats en les convocatòries concurrents.

A l'efecte, s'entén que dues convocatòries són concurrents quan, en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'una d'elles, no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació definitiva de l'altra.

Així mateix, hom podrà desistir de la participació en el present concurs o renunciar al lloc adjudicat, quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



Onze. Cessament i presa de possessió.

En la resolució del concurs s'indicarà la data en què haurà d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries, així com la data de presa de possessió dels destins adjudicats, excepte casos de força major degudament justificats.



Si la persona adjudicatària d'un lloc de treball de la present convocatòria prové d'una situació d'excedència voluntària per interés particular i no estiguera integrada en cap cos ni escala, serà integrada d'ofici mitjançant resolució simultània a la presa de possessió en el cos que corresponga.

Si el personal adscrit provisionalment a algun dels llocs convocats per a la seua provisió en la present resolució no resultara adjudicatari de cap d'ells i el lloc que ocupa provisionalment fora adjudicat en el present concurs, serà adscrit provisionalment a un altre lloc.





Segon

La comissió de valoració del present concurs s'ha conformat atenent criteris de paritat i té la composició següent:



Titulars

Presidència:

Amparo Hernández Garcia

Vocalies:

Javier Mulleras Corchón

M.Dolores Martínez Verdú

Vicente Gómez Garcia

Vocal secretaria:

Paula Selva Sapena

Suplents

Presidència:

Juan Pablo Sarrió Montes

Vocalies:

Marta Sala Herrero

Jesús Larios Cebrian

Marta Navarro Ballester

Vocal secretaría:

Joaquin Campos Pérez



Les persones que formen part de comissions de valoració han de realitzar un curs específic en matèria d'igualtat d'oportunitats i aplicació de perspectiva de gènere. Aquesta formació està inclosa en l'oferta formativa de l'Institut Valencià d'Administració Pública, forma part del Pla d'igualtat d'oportunitats, i pot realitzar-se a través de la seua Plataforma de formació en línia durant tot l'any en l'enllaç següent: http://www.ivap.gva.es/va/generals

La comissió de valoració podrà sol·licitar de la Direcció General de Funció Pública la designació de persones expertes per a l'assessorament, que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic es facilitarà per part de la Direcció General de Funció Pública.

Les persones que formen part de la comissió de valoració, a l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, es regiran pel que es disposa en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, i posteriors modificacions.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que es preveu en el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i al que s'estableix en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altre que estimen escaient.



València, 6 de setembre de 2022.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web