Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es realitza l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes d'investigació.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9426 de 13.09.2022
Número identificador:  2022/7928
Referència Base de Dades:  007906/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau, Grup B. Títol de tècnic superior de Formació Professional, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es realitza l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes d'investigació. [2022/7928]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el currículum en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç:

http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3 d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.

5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.



Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 27 de juliol de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Projecte: «Etiquetat automatitzat de dades multimodals (3D, Imatge, Video, So, etc) mitjançant intel-ligència artificial. CPI-22-317», finançat per l'Agència Estatal d'Investigació –AEI– i per la Unió Europea a través del Fons Social Europeu – «El FSE Invierte en tu futuro».





Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.541,34 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Disseny i implementació d'eines informàtiques per a la visualització de dades, prenent especial rellevància dades georreferenciades, l'àmbit d'estudi serà previsiblement el de patrimoni cultural i/o turisme.



– Realitzar avaluacions d'usuaris, principalment, dins de l'àmbit acadèmic.

– Redacció d'informes tècnics i d'articles de comunicació i/o difusió científica, sota la supervisió de la investigadora responsable.



1.5. Objecte i Període: disseny i implementació d'eines informàtiques per a la visualització de dades.

Avaluació d'usuaris d'eines informàtiques.

Redacció d'informes tècnics.

Suport en la redacció d'articles de comunicació i/o difusió científica.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Ciència de Dades, o titulació equivalent.



Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol

1.6.2 Anglès: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.

1.6.3 Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

– Experiència en la gestió de dades de l'àmbit cultural i/o turístic.



– Coneixement i maneig (repositoris, formats, edició, etc.) de dades obertes.

– Experiència en la visualització de dades.

– Programació en R.

– Programació en Python.

– Maneig de la llibreria Leaflet, per a la visualització de dades georreferenciades.

– Maneig de QGIS (o similar) per a l'anàlisi de dades espacials.

– Experiència en l'anàlisi de xarxes/grafs.

– Es valorarà positivament el coneixement d'altres idiomes.

– Bon expedient acadèmic.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.

3. Comissió avaluadora titular

President: Marcos Fernández Marín, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Cristina Portales Ricart, investigadora de l'Institut Universitari d'Investigació de Robòtica i Tecnologies de la Informació i Comunicació.

Vocal 2: Jaume Segura García, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Esther de Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Rafael Javier Martínez Dura, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Pedro Morillo Tena, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Asunción Edith Navarro Antón, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari d'Investigació de Robòtica i Tecnologies de la Informació i Comunicació (IRTIC), de la Universitat de València.







ANNEX II



Projecte: « MRR/Desarrollar aplicaciones del agua electrolizada y arrays de sensores de aplicación en acuicultura. CPI-22-323». Finançat per la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.541,34 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament d'assajos amb aigua electrolitzada per a aqüicultura.

– Elaboració d'informes.

1.5. Objecte i Període: preparació i assaig d'aigua electrolitzada.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol

1.6.2 Permís de conduir tipus B.

1.7. Informació addicional sobre el lloc de treball:

El treball requereix mobilitat geogràfica.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.



2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

Estar cursant o en possessió d'un màster universitari en l'àrea de Química.

Experiència en la preparació, caracterització i aplicació de l'aigua electrolitzada.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Ana María Costero Nieto, professora del Departament de Química Orgànica.

Vocal 1: José Vicente Ros Lis, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Carlos del Pozo Losada, professor del Departament de Química Orgànica.

Secretària: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Salvador Sagrado Vives, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Pedro José Amorós del Toro, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Amparo Chafer Ortega, professora del Departament d'Enginyeria Química.

Secretària: Laura Escuder Gilabert, professora del Departament de Química Analítica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Interuniversitari d'Investigació de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic (IDM), de la Universitat de València.







ANNEX III



Projecte: «Metal oxide nanoclusters for sustainable energy applications (NANO4ENERGY). (CDEIGENT/2021/037). CPI-22-312», a càrrec del Programa per al suport a persones investigadores amb talent (Pla GenT), ajudes convocades per Resolució de 24 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per a l'exercici 2021.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a especialista de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a especialista de suport a la investigació.

Grup: B.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons l'establert en l'annex II, punt primer, apartat 7.A) de la Resolució de 24 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen, per a l'exercici 2021, subvencions del programa per al suport a persones investigadores amb talent – Pla Gent (DOGV 8964 / 01.12.2020)

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Síntesi de clústers metàl·lics i nanopartícules.

– Desenvolupament de nanocomposites basats en materials 2D.

– Caracterització de materials.

– Escalat de nanocomposites.

– Preparació de dissolucions tampó.

– Neteja i manteniment d'equips.

– Preparació d'elèctrodes i caracterització electroquímica.

1.5. Objecte i Període: investigació en l'àrea de nanomaterials per a energia renovable.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: cicle formatiu de grau superior de Laboratori d'Anàlisi i Control de Qualitat, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en:

– Tècniques cromatogràfiques (HPLC, GC, etc.)

– Preparació i optimització de mitjans complexos per a reaccions.

– Preparació de dissolucions tampó.

– Caracterització mitjançant tècniques analítiques (pH, UV-vis, IR, etc.).

– Relacions comercials i atenció al client.

– Control d'estoc i realització de comandes.

– Experiència de treball en laboratori d'investigació en química.

– Coneixement d'idiomes: valencià, anglès i alemany.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Eugenio Coronado Miralles, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Joaquín Soriano López, investigador de l'Institut de Ciència Molecular.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Juan Modesto Clemente Juan, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: Alicia Forment Aliaga, professora del Departament de Química Inorgànica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Enrique Ortí Guillen, professor del Departament de Química Física.

Vocal 1: Julia Pérez Prieto, professora del Departament de Química Orgànica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Miguel Clemente León, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: María González Bejar, professora del Departament de Química Orgànica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Ciència Molecular (ICMOL), de la Universitat de València.





ANNEX IV



Projecte: «Física del sabor del bosón de Higgs y de las interacciones fuertes en el LHC y la frontera de intensidad. CPI-22-315». Finançat per la Agencia Estatal d'Investigació –AEI– i pel Ministeri de Ciència e Innovació.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

Complement de destinació: 20.

Complement específic: E029.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament de nous algorismes quàntics en física d'altes energies.

– Implementació d'algoritmes quàntics per a obtindre prediccions teòriques basades en càlculs pertorbatius.

– Anàlisi de les propietats matemàtiques de les amplituds de scattering multiloop.

1.4. Objecte i Període: desenvolupament i aplicacions d'algoritmes quàntics en física d'altes energies.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: llicenciatura o grau en Física, o en Matemàtiques, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster en Física Avançada, o en Matemàtiques, o titulació equivalent

Bona formació en Física Teòrica o en Matemàtiques.

Experiència en Teoria Quàntica de Camps i mètodes pertorbatius.



Experiència en fenomenologia d'interaccions fortes.

Experiència en aplicacions d'algorismes quàntics en física d'altes energies.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Nuria Rius Dionis, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1: Antonio Pich Zardoya, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 2: Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: Germán Rodrigo García, investigador del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Secretària: María Aranzazu de Oyanguren Campos, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: María José Costa Mezquita, investigadora del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Vocal 1: Jorge Portoles Ibáñez, investigador del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Vocal 2: Miguel Angel Aloy Toras, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica

Vocal 3: Martín González Alonso, investigador de l'Institut de Física Corpuscular.

Secretària: Verónica Sanz González, investigadora de l'Institut de Física Corpuscular.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC), de la Universitat de València.







ANNEX V



Projecte: « DA: Higgs boson and top quark physics with the atlas experiment at the LHC. CPI-22-325».



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 23 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Anàlisi de dades de l'experiment ATLES en processos amb quarks top i bosons d'Higgs.

– Tasques de servei en l'experiment.

1.4. Objecte i Període: col·laboració amb l'experiment ATLES del LHC.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Física, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster relacionat amb Física de Partícules.

Estades d'investigació en centres o laboratoris fora d'Espanya.

Experiència en instrumentació per a experiments de Física de Partícules.

Experiència en anàlisi de dades d'experiments de Física de Partícules.

Coneixements de tècniques d'aprenentatge automàtic («machine learning»).

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Nuria Rius Dionis, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1: Joaquín Poveda Torres, investigador de l'Institut de Física Corpuscular.

Vocal 2: Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: Luca Fiorini, professor del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.

Secretària: M. Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Berta Rubio Barroso, investigadora del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Vocal 1: Juan Antonio Valls Ferrer, investigador del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Vocal 2: Abilio Cándido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica

Vocal 3: José Alberto Valero Biot, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: María José Costa Mezquita, investigadora del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC), de la Universitat de València.

Mapa web