Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de juliol de 2018, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8372 de 30.08.2018
Número identificador:  2018/7591
Referència Base de Dades:  008152/2018
 



RESOLUCIÓ de 24 de juliol de 2018, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial, de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus d'aquesta universitat. [2018/7591]

Hi ha vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats dels serveis, per la qual cosa la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol:

Convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial, de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus d'aquesta universitat, per proveir els llocs de treball vacants que es relacionen a l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus d'aquesta universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats.



Per als qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi poden presentar els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial, de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus, que presten serveis en aquesta universitat i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

1.3. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial, de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus d'aquesta universitat, al qui els siga d'aplicació el disposat a l'article 101, apart. 3r de la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.



1.4. Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, es podrà presentar també el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus d'aquesta universitat, que haja prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.



Segona. Vacants

Es convoquen a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud amb el model que figura a l'annex II i l'ordre de prioritats segon el model que figura en l'annex III, els quals es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça: http//www.uv.es/pas.



A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa, mitjançant còpia comparada dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



3.3. Els cursos que han estat impartits i homologats pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris i funcionàries (formació contínua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar-hi documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que estiga a disposició d'aquesta universitat, ho haurà de sol·licitar expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba i ha d'estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

Les sol·licituds i la documentació s'hauran de presentar en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es pot fer al Registre General de la Universitat (av. de Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores (durant els mesos de juny i juliol el Registre només romandrà obert de 09.00 a 14.00 hores).



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, i modificat per l'acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'hi ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendiran en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València de 29 d'octubre de 2013 (ACGUV 210/2013) pel qual s'aprova el II Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formen part de la comissió avaluadora es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas.





Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas.

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. Finalitat del tractament.

Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que pertoquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb allò establert en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

10.2. Responsable del tractament i dades de contacte del delegat de protecció de dades.

El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València.

Delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades a la Universitat de València, edifici de Rectorat, avinguda de Blasco Ibáñez, 13, València 46010 lopd@uv.es

10.3. Destinataris o categories de destinataris de les dades i països de destinació de les dades.

Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de l'afectat/dóna:

a) Publicació de les diferents resolucions en el tauló oficial de la Universitat de València així com en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de Generalitat Valenciana. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se mitjançant enllaç al tauler oficial, la resolució en pàgines web allotjades sota el domini oficial de la Universitat de València.

10.4. Termini de conservació de les dades.

Les dades es conservaran i seran si escau cancel·lats d'acord amb els següents criteris:

– Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

10.5. Drets.

Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i a la seua rectificació o supressió, o a la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic dirigit a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si escau, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades en la Universitat de València.

10.6. Dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control.

L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és:

Agència Espanyola de Protecció de Dades

Carrer Jorge Juan, 6 (28001 Madrid)

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebagpd/index-ides-idphp.php

10.7. Polítiques de privadesa de la Universitat de València.

Podeu consultar les nostres polítiques de privadesa en https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.html



Onze. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà a la seua publicació i davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des del dia següent a la seua publicació i davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 24 de juliol de 2018.– La rectora, p. d. (DOGV 09.07.2018), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.

Requisit de formació específica:

10. Coneixement del valencià a nivell mitjà.

Barem per a puntuar els mèrits:

El barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, modificat per acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998.

Puntuació mínima per a l'adjudicació de les vacants:

1. La puntuació mínima que cal obtenir en els llocs denominats de Cap de Secció per a l'adjudicació serà, segons el que estableix la disposició quarta del barem: 8 punts

2. La puntuació mínima que cal obtenir en els llocs denominats de Coordinador/a per a l'adjudicació serà, segons el que estableix la disposició quarta del barem: 5 punts.









ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS

Primer cognom:



Segon cognom: Nom:



DNI:



Grup a què pertanyeu:

Data de naixement:

Adreça:



Localitat/Província: Telèfon:











DADES PROFESSIONALS

Destinació:



Tel. oficial:



Denominació del lloc de treball del qual és titular:



Classificació:



Adreça electrònica:





DEMANE: L'admissió en el concurs de mèrits, per a cobrir llocs del grup A (subgrups A1 i A2), sector d'administració especial, de les següents escales: escala de facultatius d'arxius i biblioteques i escala d'ajudants d'arxius, biblioteques i museus d'aquesta universitat, que s'indiquen a l'annex I, acompanyant de l'annex III «ordre de prioritats».



(Signatura)



València, de/d' de 2018



El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que s'hi pogueren derivar de les inexactituds que hi consten.



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA









ANNEX III

Ordre de prioritats del concurs mèrits



Núm. d'ordre Núm. de lloc Denominació Destinació Destinació 2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Mapa web