Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 6 de setembre de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió provisional de diferents llocs de treball de l'Agència a funcionaris i funcionàries de carrera de les diferents administracions públiques, en règim de comissió de serveis o adscripció provisional



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8633 de 12.09.2019
Número identificador:  2019/8582
Referència Base de Dades:  008156/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1, C/C1, D/C2



RESOLUCIÓ de 6 de setembre de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió provisional de diferents llocs de treball de l'Agència a funcionaris i funcionàries de carrera de les diferents administracions públiques, en règim de comissió de serveis o adscripció provisional (núm. convocatòria CS.3/2019). [2019/8582]





I. Mitjançant la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, es crea l'Agència, que s'adscriu a les Corts i es configura com a entitat amb personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d'obrar per al compliment de les seues finalitats.

L'article 29 d'aquesta llei estableix que els llocs de treball es classificaran i proveiran d'acord amb les normes de la Llei de funció pública valenciana, i hauran de ser exercits per funcionaris i funcionàries de carrera de les diferents administracions públiques.



II. Mitjançant la Resolució de 27 de juny de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, s'aprova el Reglament de funcionament i règim interior d'aquesta (DOGV 8582, 02.07.2019), conforme a l'habilitació concedida en la disposició transitòria, apartat dos, de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat.

L'article 62.3 del dit reglament, en relació a les formes de provisió de llocs de treball, preveu que «Quan per raons d'urgència siga necessari ocupar un lloc vacant, es podrà adscriure provisionalment, mitjançant els procediments de comissió de serveis o adscripció provisional, a un funcionari o funcionària de carrera per al seu acompliment pel temps indispensable fins a la seua cobertura definitiva».

III. Per Resolució de 19 d'agost de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, s'aprova la relació de llocs de treball de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (DOGV 8624, 30.08.2019).

L'aprovació de la nova relació de llocs de treball, conté, no com la que ha substituït, una exhaustiva definició de cadascun dels llocs, amb la concreció de requisits, mèrits i funcions, que configura l'exigència d'un capital humà tècnicament qualificat, del qual es preval la diversitat de la seua procedència.

Aquesta aprovació, de fa poc, possibilita a l'Agència l'inici dels processos necessaris per a la provisió definitiva dels seus llocs de treball. Paral·lelament, l'ara vigent relació de llocs de treball conté llocs de nova creació i la reclassificació d'altres preexistents, algun d'aquests vacants actualment. És, mentre no es procedisca a la seua cobertura definitiva, urgent la provisió d'aquests llocs vacants amb la finalitat de procurar l'equip tècnic necessari que possibilite el compliment de les funcions i finalitats que l'Agència ha de complir.



En aquest estat de la situació, l'Agència recorre, a través de la present convocatòria, a la cobertura transitòria, a través de la figura de la comissió de serveis o adscripció provisional, fins que es cobrisquen aquests llocs mitjançant els sistemes ordinaris de provisió, lliure designació o concurs específic, previstos en la relació de llocs de l'Agència.



En virtut d'això, de conformitat amb el que disposen els articles 99 i següent de la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i de conformitat amb les atribucions conferides en l'article 29 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana i en els articles 13.1.d i 61 del seu reglament de funcionament i règim interior de 27 de juny de 2019, resolc:





Primer

Convocar la provisió temporal dels llocs de treball de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana que figuren en l'annex I, en règim de comissió de serveis o adscripció provisional, a funcionaris i funcionàries de carrera de les diferents administracions públiques que reunisquen els requisits exigits en la relació de llocs de treball de l'Agència.





Segon

La sol·licitud, adaptada al model que es publica com a annex II, es presentarà preferentment en el Registre de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (c/ Navellos, 14, 3, 46003 València) en horari de 09.00 a 14.00 h, de dilluns a divendres, o a través de qualsevol altre dels mitjans previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas de no ser objecte de presentació en el Registre físic de l'Agència, dins del termini de presentació d'instàncies, haurà de remetre's una còpia del document que acredite la remissió en termini de la sol·licitud a l'adreça de correu electrònic recursoshumanos@antifraucv.es.

Únicament es prendran en consideració aquelles sol·licituds que s'ajusten al model de referència (annex II), així com les dades i mèrits que expressament queden consignats o referenciats en aquestes.

La dita sol·licitud, annex II, es troba disponible en la pàgina web de l'Agència https://www.antifraucv.es/portal-de-transparencia/informacio-institucional/



Tercer

Les persones sol·licitants que no siguen seleccionades per a la provisió temporal dels llocs de treball oferits, es podran tindre en compte per a proveir noves vacants que puguen produir-se respecte de llocs de la mateixa classificació professional.



Quart

El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils, comptats de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 6 de setembre de 2019.– El director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana: Joan A. Llinares Gómez.





ANNEX I



Relació de llocs de treball per a la seua provisió temporal mitjançant comissió de serveis o adscripció provisional

Funcions dels llocs de treball de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana



Núm. lloc-Denominació-Funcions



22. Investigador/a II

1. Rebre i analitzar les sol·licituds, les denúncies i les comunicacions presentades per persones físiques i jurídiques, públiques o privades, òrgans o institucions de caràcter públic.

2. Efectuar, coordinar i supervisar el tractament i l'anàlisi de la informació de la qual tinga coneixement que siga susceptible de donar lloc a actuacions d'investigació.

3. Proposar l'arxiu, la inadmissió, la iniciació d'actuacions d'investigació, la interrupció, la remissió a l'òrgan competent o l'arxiu respecte a les seues pròpies investigacions, i sotmetre-les a l'aprovació del servei corresponent.

4. Proposar al servei corresponent la realització d'activitats d'investigació i inspecció.

5. Realitzar les visites d'inspecció i entrevistes personals oportunes.



6. Assessorar el servei corresponent en la conclusió o la reobertura dels expedients d'investigació, així com realitzar el seguiment de les actuacions i recomanacions adoptades.

7. Les altres tasques que li encomane el director o directora d'Anàlisi i Investigació o la Direcció de l'Agència.



23. Tècnic/a superior de Contractació i Personal

Sota la direcció del cap o la cap de l'Àrea d'Administració, Recursos Humans i Gestió Econòmica, li correspon l'acompliment de les següents funcions:

1. Executar i controlar la gestió de recursos humans, amb especial implicació en:

– Col·laborar en l'estudi i elaboració de les instruccions i circulars internes que corresponguen i que afecten l'organització i les condicions de treball del personal de l'Agència.

– Col·laborar en l'elaboració i confecció de nòmines mensuals i quotes socials.

– Col·laborar en la gestió del registre de personal, de llocs de treball i de condicions de treball de l'Agència.

2. Executar els processos de provisió definitiva i temporal de llocs de treball.

3. Executar les activitats derivades per a la implementació del Pla anual de contractació, preparant les licitacions corresponents (memòria justificativa, plecs de clàusules administratives particulars, assessorament en plecs tècnics, quadre de característiques, acords marc, redacció de resolucions de l'òrgan de contractació, etc.).

4. Les altres tasques que li encomane el cap o la cap d'Àrea d'Administració, Recursos Humans i Gestió Econòmica.



29. Cap del Negociat de Suport Administratiu i Jurídic

1. Suport administratiu a la Direcció d'Assumptes Jurídics mitjançant el maneig de dades, informació i contingut digital, utilitzant paquets d'ofimàtica per a editar continguts digitals en diferents formats (text, taules, gràfics, imatges, presentacions, infografies, diagrames, vídeos, multimèdia, bases de dades pròpies de la direcció d'Assumptes Jurídics, etc.).

2. Navegació, cerca, filtratge, avaluació i gestió, tant de dades com d'informació i continguts digitals relacionats amb la documentació legislativa, jurisprudencial i de protecció de persones denunciants, informants o alertadores.

3. Manteniment de pàgines web mitjançant el maneig del gestor de continguts WordPress.

4. Qualssevol altres del seu nivell de classificació professional que li encomane la Direcció d'Assumptes Jurídics o la Direcció de l'Agència.



35. Tècnic/a de Prevenció

1. Elaborar estudis i anàlisis de risc, d'acord amb les indicacions dels seus supervisors.

2. Col·laborar en l'execució d'estudis, propostes i recomanacions en matèria d'integritat, ètica pública, prevenció i lluita contra la corrupció, sobre disposicions normatives vigents o en tràmit d'aprovació.



3. Col·laborar en la formulació de recomanacions a les administracions i entitats públiques, una vegada concloses les actuacions d'investigació sense que els fets siguen constitutius de conductes fraudulentes o de corrupció, sobre modificació, anul·lació o incorporació de criteris amb la finalitat d'evitar disfuncions detectades o millorar pràctiques administratives en els supòsits i les àrees de risc de conductes irregulars detectades.

4. Col·laborar en l'elaboració de la memòria anual de l'Agència, en la part relativa al Servei de Prevenció.

5. Analitzar informacions en els àmbits de risc per a la integritat i identificar patrons susceptibles d'orientar les actuacions preventives de l'Agència.

6. Elaborar continguts i documents per a assistir i donar suport a les tasques d'integritat que proporciona la Direcció.

7. Estudiar i comparar models de prevenció existents i analitzar la seua viabilitat en el context propi.

8. Recopilar i ordenar millors pràctiques en l'àmbit de la prevenció i lluita contra la corrupció.

9. Col·laborar en les activitats de formació i de difusió que se li encomanen.

10. Donar suport i assistència tècnica en projectes de la Direcció de Prevenció, Formació i Documentació, d'acord amb les instruccions dels seus superiors.

11. Qualssevol altres que li assignen la Direcció de Prevenció, Formació i Documentació, així com el cap o la cap del Servei de Prevenció.



36. Tècnic/a de Formació

1. Desenvolupar les tasques de docència que se li encomanen.

2. Donar suport i assistència tècnica en les tasques de detecció, planificació, coordinació disseny i execució de les accions i recursos formatius.

3. Realitzar la gestió administrativa de les accions formatives.

4. Donar suport i assistència tècnica en projectes de la Direcció de Prevenció, Formació i Documentació, d'acord amb les instruccions dels seus superiors.

5. Estudiar i comparar models de prevenció existents i analitzar la seua viabilitat en el context propi.

6. Recopilar i ordenar millors pràctiques en l'àmbit de la prevenció i lluita contra la corrupció.

7. Col·laborar en les actuacions de prevenció que se li encomanen.



8. Qualssevol altres que li assignen la Direcció de Prevenció, Formació i Documentació, així com el cap del Servei de Formació.

Mapa web