Ficha disposicion

Ficha disposicion





Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana. RESOLUCIÓ de 13 d'agost de 2021, de la directora gerent, per la qual disposa donar publicitat a les bases de la convocatòria pública d'ocupació per a la contractació d'un lloc de gestor o gestora de l'àrea de gestió econòmica. Referència 108/2021.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9162 de 30.08.2021
Número identificador:  2021/8830
Referència Base de Dades:  008205/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 13 d'agost de 2021, de la directora gerent, per la qual disposa donar publicitat a les bases de la convocatòria pública d'ocupació per a la contractació d'un lloc de gestor o gestora de l'àrea de gestió econòmica. Referència 108/2021. [2021/8830]



L'Institut d'Investigació Sanitària La Fe Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant, IIS La Fe), fundació pertanyent al sector públic instrumental de la Generalitat, entitat sense ànim de lucre, amb personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d'obrar, i sota la tutela del protectorat que exerceix la Generalitat Valenciana, amb l'objecte fundacional de la generació i la difusió del coneixement i el foment de la investigació sanitària i biomèdica a la Comunitat Valenciana, sobre la base de la motivació de necessitat que s'exposa en el següent paràgraf, resol:

Convocar un procés de selecció per a la contractació d'un (1) lloc de gestor/a de l'Àrea Econòmica de l'IIS La Fe, en règim de concurrència competitiva, de la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, segons el que es preveu en aquestes bases.



El sistema de selecció respectarà els principis de publicitat, mèrit, capacitat i lliure concurrència de les persones candidates, així com els principis de celeritat i eficàcia, i garantirà, en tot moment, la transparència del procés de selecció.



I. Descripció del lloc i condicions del contracte de treball:

– Règim jurídic: contractació laboral temporal per interinitat.

– Duració inicialment prevista: fins a cobertura definitiva per OPO.



– Període de prova: segons conveni col·lectiu aplicable.

– Jornada: completa

– Retribució bruta anual: 26.000,00 €.

– Lloc de treball: IIS La Fe, València.

– Procés selectiu: concurs de mèrits d'acord amb el barem que es detalla en l'apartat corresponent.



II. Principals funcions del lloc

Missió del lloc:

És un tècnic/a qualificat en l'àrea economicofinancera. Sota la supervisió d'un superior/a, executa les tasques amb autonomia màxima.

La persona que resulte seleccionada i contractada tindrà encomanades, entre altres, amb caràcter orientatiu i sense perjudici de les que es determinen, les següents funcions:

– Identificació i registre de les dades econòmiques i comptables de projectes d'investigació propis, institucionals, competitius, assajos clínics i estudis observacionals d'àmbit transversal de l'IISLAFE en l'ERP Fundanet.

– Punteig i conciliació dels extractes bancaris, així com el seguiment de cobrament de clients i organismes públics i del pagament a proveïdors i investigadors.

– Revisió, registre, facturació i seguiment de les fites econòmiques dels convenis, donacions i contractes signats amb tercers.

– Facturació de les plataformes cientificotecnològiques.

– Facturació dels assajos clínics.

– Revisió i introducció de factures rebudes de proveïdors, contractes menors i altres despeses en l'ERP Fundanet.

– Maneig del gestor documental per a la introducció de tota la documentació relativa al departament econòmic.

– Donar informació detallada del compte de resultats (despeses i ingressos) dels projectes i estudis a tercers.

– Preparació de la documentació i compte justificatiu de les ajudes públiques o privades de l'entitat davant dels organismes.

– Elaboració i presentació de les obligacions fiscals.

– Elaboració i presentació de les obligacions comptables.

– Col·laboració en les diferents auditories de l'entitat.

– Atenció a persones investigadores, clients i proveïdors.

– Creació i gestió de tercers (proveïdors/clients).

– Realització de totes aquelles activitats anàlogues pròpies del lloc de treball que li siguen assignades.

La persona seleccionada quedarà vinculada mitjançant un contracte laboral temporal a jornada completa amb la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana (IIS La Fe) fins a cobertura definitiva per OPO.



III. Requisits de les persones candidates

Per a poder participar en el procés de selecció, les persones candidates hauran de reunir els següents requisits en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de formalització del contracte, els següents requisits:

III.1. Requisits generals

a) Tindre la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret segons el que preveu el Reial decret 543/2001, de 18 de maig, o, en defecte d'això, estar en possessió del permís de treball corresponent en cas de pertànyer a un estat no membre de la Unió Europea.

b) Haver complit setze anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa o aquella que puga establir-se per llei.



c) Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents al lloc objecte de la convocatòria.

d) No haver sigut separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitat/ada amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, si és el cas, per a la professió corresponent. En cas que siga nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a la funció pública.

III.2. Requisits necessaris:

Titulació oficial requerida. S'exigeix titulació universitària (NIVELL MECES 3 O NIVELL 7 EQF) en alguna de les disciplines següents:

– Títol universitari de llicenciatura en Ciències Econòmiques i Empresarials, en Administració i Direcció d'Empreses, en Economia o similar, així com qualsevol titulació (llicenciatura) amb denominació equivalent a les esmentades anteriorment.

– Títol universitari oficial de grau en Administració i Direcció d'Empreses, en Economia o similar, així com qualsevol titulació (grau) amb denominació equivalent a les anteriorment esmentades, més el títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a l'exercici de les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions pròpies del lloc de treball oferit, o tindre complides les condicions per a obtindre-les abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.

Les persones candidates amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, en si és el cas, del corresponent certificat d'equivalència.

Per a ser admesos/es en la selecció, les persones candidates hauran de reunir tots els requisits indispensables (generals i necessaris) en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. El no-compliment dels requisits esmentats suposarà l'exclusió de la persona participant.

Quedaran excloses del procés selectiu aquelles persones candidates que no presenten la documentació acreditativa dels requisits necessaris exigits dins del termini de presentació de sol·licituds.



IV. Presentació de sol·licituds

Les persones aspirants hauran d'inscriure's en línia seguint els passos que s'indiquen en la web de l'IIS La Fe (www.iislafe.es) i aportar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguen:



– Còpia del DNI o NIE (les dues cares).

– Documentació acreditativa del fet que es té la titulació exigida en l'apartat III d'aquestes bases (les dues cares del títol)

– Expedient acadèmic.

– Currículum de la persona aspirant.

– Informe de vida laboral expedit per la Seguretat Social (cal incloure aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).

– Contracte/s de treball on figure el lloc desenvolupat o, en defecte d'això, certificat de funcions de l'empresa que acredite l'experiència professional, d'acord amb els mèrits que es recullen en l'apartat VI de les bases (cal incloure aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).

– Documentació acreditativa dels mèrits que les persones candidates desitgen que se'ls valore, d'acord amb els mèrits que es recullen en l'apartat VI de les bases (cal incloure aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).

– Si és el cas, documentació oficial acreditativa de la diversitat funcional igual o superior al 33 %.

– Es valorarà positivament l'aportació de cartes de recomanació o de contactes professionals de referència (cal incloure aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).

Els mèrits al·legats s'han de tindre a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i han d'estar oportunament documentats perquè puguen ser valorats.

No es valorarà cap mèrit que no s'haja acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze (15) dies naturals, a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria, en la web de l'IIS La Fe (https://www.iislafe.es/va/treball/), en el portal d'ocupació pública de la Generalitat Valenciana (Guia PROP), així com en el DOGV.

La inscripció en aquest procés de selecció implica l'acceptació d'aquestes bases per la persona candidata.

La persona candidata queda vinculada a les dades que faça constar en la seua sol·licitud, i reconeix la veracitat i l'exactitud de la documentació aportada. La consignació de dades falses en la sol·licitud d'aquesta convocatòria o la falsedat en la documentació aportada comportarà l'expulsió automàtica del procés de selecció.



V. Tribunal de selecció:

El tribunal de selecció d'aquest procés selectiu és el que figura a continuació:

– Directora gerent de l'IIS La Fe: Sonia Galdón Tornero o, si és el cas, persona que designe per a substituir-la.

– Subdirectora econòmica de personal de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe: Fina Vidal Santandreu o, si és el cas, persona que designe per a substituir-la.

– Responsable superior de gestió de l'IIS La Fe: María José Carrión Martínez o, si és el cas, persona que designe per a substituir-la.

– Coordinadora de gestió econòmica de l'IIS La Fe: Cristina Clemente Parrilla o, si és el cas, persona que designe per a substituir-la.

Correspondrà al tribunal de selecció la consideració, verificació i apreciació de les incidències que pogueren sorgir en el desenvolupament del procés de selecció, que adoptarà sobre aquest tema les decisions motivades que estime pertinents.

El tribunal de selecció podrà demanar la col·laboració i assessorament de persones expertes en la matèria objecte del lloc oferit, que col·laboraran amb el tribunal i tindran veu, però no vot.

El tribunal de selecció pot declarar, amb l'informe motivat previ, la convocatòria deserta per la no-adequació de les persones candidates o per raons d'interés per a l'entitat.



VI. Descripció del procés selectiu

Concurs de mèrits

El procés selectiu consistirà en un concurs de mèrits en el qual es valoraran, fins a un màxim de 10 punts, els mèrits que es detallen a continuació, que han d'estar relacionats amb les funcions i tasques que s'exerciran en el lloc de treball convocat i que s'han de tindre a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



BAREMACIÓ DE MÈRITS

1. MÈRITS PROFESSIONALS RELACIONATS AMB L'ACTIVITAT/FUNCIONS A DESENVOLUPAR (7,50 punts) Puntuació màxima per apartat

Experiència professional en llocs de treball en centres o entitats d'investigació, amb funcions i tasques similars i directament relacionades amb les del lloc al qual s'opta, a raó de 0,72 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. 3,60 punts

Experiència professional en llocs de treball en el sector públic i/o privat amb funcions i tasques similars i directament relacionades amb les del lloc al qual s'opta, a raó de 0,36 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. 1,80 punts

Experiència en el maneig de l'ERP FUNDANET, a raó de 0,50 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. 1 punts

Experiència en justificació de projectes privats i públics davant d'organismes oficials, a raó de 0,13 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. 0,40 punts

Experiència en revisió, anàlisi i interpretació de centres de costos (comptabilitat analítica), a raó de 0,13 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos, si no es compleix l'any complet. 0,40 punts

Experiència en la implantació de sistemes de gestió integrals ERP, a raó de 0,10 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. 0,30 punts

2. MÈRITS FORMATIUS (2,40 punts) Puntuació màxima per apartat

Doctorat relacionat amb les funcions del lloc de treball; titulació universitària (grau, diplomatura o llicenciatura) addicional a la titulació mínima requerida en la convocatòria, relacionada amb les funcions del lloc; o màster oficial relacionat amb les funcions del lloc, que ha de ser addicional al títol oficial de màster universitari requerit en la convocatòria per als candidats que concórreguen al lloc amb el títol universitari de grau. 0,60 punts

Cursos de formació i perfeccionament relacionats amb les funcions del lloc i impartits per centres autoritzats i reconeguts oficialment, a raó: de 50 o 100 hores (0,20 punts); de 101 a 200 hores (0,40 punts); de 201 hores o més (0,60 punts) 0,60 punts

Coneixement acreditat en EXCEL a raó de 50 a 100 hores

(0,15 punts); de 101 a 200 hores (0,30 punts); de 201 hores o més (0,50 punts) 0,50 punts

Coneixement acreditat de l'ERP FUNDANET 0,50 punts

Coneixement acreditat d'idioma anglés (0,05 punts nivell B1; 0,10 punts nivell B2; 0,20 punts nivell C1 i C2) 0,20 punts

3. PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL (0,10 punts)

Diversitat funcional igual o superior a 33 % 0,10 punts

TOTAL PUNTUACIÓ 10 punts





La valoració de l'experiència professional es reduirà, de manera proporcional, en aquells serveis prestats a temps parcial.

La valoració d'un mateix període d'experiència professional no podrà computar-se en més d'un dels apartats indicats en els mèrits professionals.

Únicament es tindran en compte aquells mèrits que hagen sigut degudament acreditats dins del termini i de la forma especificats en aquestes bases.

Forma d'acreditació:

– L'acreditació del temps de servei efectiu treballat es realitzarà presentant un certificat de la vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

– Per a saber si els serveis s'han prestat en llocs amb les mateixes funcions o similars, s'haurà d'aportar certificat de funcions o tasques desenvolupades emés per l'empresa o contracte/s de treball que contemple el temps treballat, la categoria /o grup professional i una descripció de les funcions desenvolupades.

– L'acreditació de les pràctiques es realitzarà mitjançant el certificat de la institució formativa reglada corresponent que indique clarament el nombre d'hores realitzades o bé un certificat de l'empresa on van ser realitzades o document oficial i formal que les acredite.



– Les titulacions universitàries (grau, llicenciatura, màster o doctorat) s'acreditaran presentant el títol oficial corresponent.



– L'acreditació de la realització de qualsevol curs es farà presentant el diploma o certificació de l'entitat que l'ha impartit, on figure el nombre d'hores lectives. En cas contrari, no es tindrà en consideració el curs que es pretenga puntuar. No es tindrà en consideració com a curs les matèries que en aquest mateix sentit s'hagen pogut realitzar amb els estudis de la titulació que es pretén tant per a ser admés/esa al procés com per titulació superior a l'exigida.



– La valoració de l'idioma anglés es realitzarà mitjançant l'acreditació de certificats expedits per organismes reconeguts per a concedir un títol oficial. Només es puntuarà el nivell màxim.

– L'acreditació del coneixement o experiència en el maneig de programes informàtics o altres mèrits indicats en aquesta convocatòria es realitzarà mitjançant la presentació de certificats expedits per l'empresa o entitat en la qual s'haja adquirit aquest coneixement o experiència o, si és el cas, per l'entitat que ha impartit la formació.



– Documentació acreditativa de la diversitat funcional igual o superior al 33 % oficialment reconeguda.

No es valorarà cap mèrit que no s'haja acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.



VII. Procés de selecció

El procés de selecció consistirà en la valoració dels mèrits acreditats per les persones candidates, tal com s'expressa en el punt VI.



La suma de les diferents puntuacions obtingudes en els mèrits acreditats donarà un resultat que suposarà la puntuació aconseguida. Amb això s'obtindrà el llistat de puntuacions, que el tribunal de selecció publicarà en la web de l'IIS La Fe, i les persones interessades disposaran d'un termini de tres (3) dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació, per a la presentació d'al·legacions.

Aquestes al·legacions es realitzaran mitjançant un escrit presentat en el registre d'entrada de l'IIS La Fe, situat a l'avinguda de Fernando Abril Martorell, 106 (València), torre A, planta 7a, on s'indicarà el número de convocatòria i el motiu de la reclamació.

En cas de produir-se un empat entre les persones candidates, es dirimirà per l'ordre establit a continuació:

En primer lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut una major puntuació en els diferents apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en el qual figuren relacionats.

En cas de persistir l'empat, s'atendrà, en segon lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i, si l'empat es produeix entre aquestes persones, se seleccionarà qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

En cas de persistir l'empat, es dirimirà, en tercer lloc, si l'empat fora entre persones de diferent sexe, en favor del sexe que estiga infrarepresentat, dins del col·lectiu de persones que formen part del grup o categoria professional convocat.

Finalment, si encara persistira l'empat, aquest es dirimirà finalment per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, iniciant-se aquest ordre per la lletra B, d'acord amb el resultat del sorteig que tingué lloc el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017) o posterior que el substituïsca.

La Fundació i/o el tribunal de selecció, per raons d'interés per a l'entitat degudament motivades, podran desistir en qualsevol moment de la resolució d'aquesta convocatòria.



VIII. Resolució de la convocatòria i publicació:

Finalitzat el procés de selecció, el tribunal de selecció elevarà a l'òrgan convocant la llista de la persona seleccionada i dels/de les suplents per ordre de prelació segons les puntuacions finals obtingudes, que dictarà la corresponent resolució i adjudicarà el lloc, la qual es publicarà en la pàgina web de l'IIS La Fe.

La persona seleccionada per al lloc disposarà d'un termini de tres (3) dies hàbils comptats a partir del següent dia hàbil al de la data de publicació de la resolució per a la presentació de la documentació original acreditativa dels requisits exigits en la convocatòria i de conformitat amb la normativa aplicable.

En el cas en què, una vegada finalitzat el termini anterior, no s'acrediten els requisits exigits en la convocatòria dins del termini establit, es presente renúncia o no haja sigut possible contactar amb la persona seleccionada, l'òrgan convocant podrà adjudicar el lloc al següent suplent indicat en la resolució, si acredita que compleix els requisits de la convocatòria i la normativa aplicable.

Les persones seleccionades queden advertides que la inexactitud o falsedat de les dades i documentació aportada determinarà l'anul·lació de la relació contractual establida amb l'IIS La Fe, i assumeixen les conseqüències legals que pogueren derivar-se d'aquesta actuació.

Si una vegada formalitzat el contracte de treball, la persona contractada en virtut d'aquestes bases fora baixa voluntària, no superara el període de prova, es trobara en situació d'incapacitat temporal, excedència o qualsevol situació anàloga, podrà substituir-se per la següent persona suplent de la resolució, per ordre de prelació de conformitat amb la puntuació final obtinguda en la valoració que resulte de la convocatòria, si acredita complir els requisits de la convocatòria i compleix la normativa aplicable.

Aquesta contractació podrà estar supeditada a la pertinent autorització administrativa.



IX. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es puga interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.



X. Protecció de dades personals

La Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la CV (d'ara en avant, IIS La Fe), amb CIF G97067557, en la condició de responsable del tractament, informa que les dades personals facilitades a través d'aquesta convocatòria seran tractades de conformitat amb el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, i la Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.



La persona candidata que aporta les seues dades personals en garanteix la veracitat. Així mateix, la persona candidata, amb la finalitat de mantindre les seues dades permanentment actualitzades, comunicarà a l'IIS La Fe, qualsevol modificació que puga produir-se.

Fi del tractament: gestionar la candidatura, realitzar la tramitació del procés de selecció i provisió del lloc de treball, així com per al compliment de la resta d'obligacions que se'n deriven.

Legitimació del tractament: consentiment inequívoc donat per la persona interessada a inscriure's de manera voluntària en el procés de selecció.

Criteris de conservació de les dades: les dades seran conservades de manera confidencial durant el temps necessari per a complir la finalitat amb la qual van ser sol·licitades i per a determinar les possibles responsabilitats que se'n pogueren derivar.

Actualització de les dades: el domicili, correu electrònic i telèfons de contacte que s'indiquen en la inscripció es consideraran com els únics vàlids a l'efecte de notificacions i per a contactar amb les persones candidates en qualsevol fase del procés de selecció, sent de la seua exclusiva responsabilitat tant els errors en la consignació d'aquestes dades, com el fet de no comunicar per escrit a aquesta entitat qualsevol canvi de domicili, correu electrònic i/o telèfon de contacte.



Comunicació de les dades: les dades de caràcter personal podran ser publicades en la pàgina web de l'IIS La Fe amb la finalitat de donar a conéixer les llistes de puntuacions i resolucions corresponents. Les dades i altra documentació facilitada podran ser cedides a entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir-les per a poder gestionar aquesta convocatòria, així com en els supòsits previstos, d'acord amb la llei.

Drets que assisteixen les persones interessades: podrà exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat o, si és el cas, oposició, mitjançant una sol·licitud escrita, acompanyada de la còpia del DNI o document acreditatiu equivalent, per correu postal a l'adreça avinguda de Fernando Abril Martorell, 106, torre A, planta 7a, 46026 València, o mitjançant correu electrònic a: fundacion_lafe@gva.es, indicant en l'assumpte «Protecció de dades». Així mateix, en cas que es considere que s'ha vulnerat el dret a la protecció de dades personals, es podrà interposar una reclamació davant de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

Dades de contacte del DPD: dpdsectorpublico@gva.es



València, 13 d'agost de 2021.– La directora gerent de l'IIS La Fe: Sonia Galdón Tornero.

Mapa web