Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 14 de setembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9437 de 28.09.2022
Número identificador:  2022/8397
Referència Base de Dades:  008378/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 14 de setembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca. [2022/8397]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el currículum en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.

5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 14 de setembre de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Projecte: «Clean energy based on low dimensional Pb-Free perovskite for optoelectronic applications (CIDEGENT/2021/044). CPI-22-344», a càrrec del Programa per al Suport de Persones Investigadores amb Talent (Pla GenT), convocades per Resolució de 24 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per a l'exercici 2021.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a en formació.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons l'establert en l'annex I, punt primer, apartat 8.A.2 de la Resolució de 24 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen, per a l'exercici 2021, subvencions del programa per al suport a persones investigadores amb talent – Pla Gent (DOGV 8964 / 01.12.2020).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Síntesi de semiconductors tipus perovskita amb fórmula ASnX3 (principalment halurs metàl·lics sense plom) en forma de capes primes.



– Caracterització de les propietats morfològic-estructurals, òptiques i elèctriques de les capes preparades ASnX3.

– Preparació de cèl·lules solars amb una estructura de múltiple laminar sobre un substrat conductor i finalment evaporació tèrmica de metalls com a elèctrode.

– Caracterització de les cèl·lules solars mitjançant tècniques adequades.

– Comunicació, discussió i presentació de resultats en congressos internacionals, així com en el marc del projecte 2DPb-Free CIDEGENT.



1.5. Objecte i període: síntesi de semiconductors amb estructura tipus perovskita ASnX3. Caracterització de propietats morfològiques, òptiques i elèctriques. Aplicacions fotovoltaiques i altres dispositius elèctrics.

El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: Enginyeria en Nanotecnologia, o titulació equivalent.

1.6.2 Màster en Nanociència i Nanotecnologia, o titulació equivalent.

1.6.3 Estar admès en un programa de doctorat en la Universitat de València en el moment de la contractació.

2. Barem

2.1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en Base 10, calculada, d'acord amb Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel que s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del 1er i del 2on cicle.



2.2. Beca de Col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts

2.3. Premi extraordinari de Diplomatura, Llicenciatura, Grau o Máster: per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assignarà un únic valor de 0,25 punts

2.4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 1,70 punts):

a) Per cada publicació en una revista relacionada a l'Índex Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts



b) Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en els llistats esmentats al punt anterior: 0,25 punts

c) Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts

2.5. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts):

Experiència en la síntesi de perovskitas.

Experiència en la deposició de pel·lícules primes de perovskita.

Experiència en la caracterització d'estructures mitjançant difracció de Raigs X, absorció, fotoluminescència...

Experiència en la preparació i caracterització de cèl·lules solars.

El Tribunal podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.

3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Pascual Martínez Pastor, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Teresa Ripollès Sanchís, investigadora a l'Institut Universitari de Ciència Dels Materials.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Enrique García-España Monsonis, professor del Departament de Química Inorgánica.

Secretària: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: M. Sonia Murcia Mascaros, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Pedro José Amorós del Toro, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Rossella Cecilia Mello Centonze, professora del Departament de Química Orgànica.

Secretari: Bernardo Celda Muñoz, professor del Departament de Química Física.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV), de la Universitat de València.





ANNEX II



Projecte: «Desarrollo de herramientas digitales para la detección temprana de plagas clave en Citricultura-SENSOPLAG. CPI-22-490», cofinançat per la Unió Europea mitjançant el Programa Operatiu del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Comunitat Valenciana 2014-2020 i per l'Agència Valenciana de la Innovació –AVI.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.541,34 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupar un radioenllaç basat en tecnologia Wifi per a la comunicació punt a punt entre dos nodes, i implementació d'una passarel·la entre les tecnologies Wifi i 3G.

– Integració del radioenllaç i realització de les proves necessàries per a avaluar el rendiment del sistema desenvolupat.

1.5. Objecte i Període: desenvolupament d'un radioenllaç de comunicacions basat en tecnologia Wifi.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Enginyeria Informàtica, o en Enginyeria Telemàtica, o en Enginyeria Electrònica de Telecomunicacions, o en Enginyeria Electrònica Industrial, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol

2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

Coneixements de sistemes de comunicacions, programació, microcontroladors (Arduino), sistemes embeguts (raspberry Pi), xarxes de sensors.

Haver cursat algun cicle formatiu (Grau mitjà o superior) relacionat amb Instal·lacions de Telecomunicacions o Sistemes de Telecomunicacions.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.

3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Carmen Guillem Villar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Antonio Soriano Asensi, professor del Departament de Informàtica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Carlos Del Pozo Losada, professor del Departament de Química Orgànica.

Secretària: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

4. Comissió avaluadora suplent

President: Salvador Sagrado Vives, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: José Vicente Ros Lis, professor del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Laura Escuder Gilabert, professora del Departament de Química Analítica.

Secretària: Amparo Chafer Ortega, professora del Departament d'Enginyeria Química.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Interuniversitari d'Investigació de Reconeixement Molecular i Desenvolupament Tecnològic (IDM), de la Universitat de València.





ANNEX III



Projecte: «Convenio de colaboración entre la Generalitat, a través de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport i la Universitat de Valencia -Estudi General– per a la creació i funcionament de la Cátedra Dona i Esport. CPI-22-495».



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.541,34 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament d'investigacions en temes relacionats amb la dona en l'àmbit de l'activitat física i l'esport (revisions, mesuraments,anàlisis de dades, redacció articles, etc.)

– Gestió dels projectes, jornades i difusió de resultats de les activitats de la Càtedra de Dona i Esport.

1.5. Objecte i Període: desenvolupament d'investigació en temes de dona i esport.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol

1.6.2 Màster en Investigació en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, o en Professorat d'ESO i Batxillerat, o titulació equivalent.



1.6.3 Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.

1.6.4 Anglès: Certificat de nivell B1, o titulació equivalent.

2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.

2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

Premi extraordinari de Grau.

TFG o TFM relacionat amb la temàtica de la Càtedra.

Experiència en investigació en temes de Gènere i Esport.

Doctorat en Ciències de l'Activitat Física i Esportiva.

Coneixement d'altres idiomes.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.

3. Comissió avaluadora titular

President: José Devis Devis, professor del Departament d'Educació Física i Esportiva.

Vocal 1: María Teresa Pellicer Chenoll, professora del Departament d'Educació Física i Esportiva.

Vocal 2: Santiago Mengual Andrés, professor del Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació.

Vocal 3: Inmaculada Aparicio Aparicio, professora del Departament d'Educació Física i Esportiva.

Secretària: María Cristina Blasco Lafarga, professora del Departament d'Educació Física i Esportiva.

4. Comissió avaluadora suplent

President: Ferran Calabuig Moreno, professor del Departament d'Educació Física i Esportiva.

Vocal 1: Ana María Gómez Tafalla, professora del Departament d'Educació Física i Esportiva.

Vocal 2: Carmen Peiró Velert, professora del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.

Vocal 3: Salvador Llana Belloch, professor del Departament d'Educació Física i Esportiva.

Secretari: Javier Molina García, professor del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, de la Universitat de València.





ANNEX IV



Projecte: «Nuevas técnicas de teledetección y modelización para la mejora de la predicción de fenómenos extremos asociados al cambio climático en la cuenca mediterránea ibérica. CPI-22-492», finançat per l'Agència Estatal d'Investigació –AEI– i pel Ministeri de Ciència i Innovació.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

Complement de destinació: 20.

Complement específic: E029.

1.2. Jornada de treball: 24 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Manteniment i calibratge de la instrumentació requerida en el projecte.

– Manteniment de l'adquisició automatitzada des d'estacions de mesura.

– Participació en campanyes de mesura en camp i en mesures de laboratori.

– Processament i filtrat de dades observades i de satèl·lit.

– Tasques de programació per al tractament de dades, i suport en el desenvolupament d'algorismes i tècniques d'anàlisis de sèries temporals.

– Mapatge de les dades generades.

– Participació en tasques de difusió dels resultats de la investigació desenvolupada.

1.4. Objecte i Període: adquisició i processament de dades experimentals i de satèl·lit, i ús de tècniques d'anàlisis de dades i sèries temporals.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Enginyeria Electrónica de Telecomunicació, o titulació equivalent.

1.5.2 Màster en Teledetecció, o titulació equivalent.

2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Coneixements de programació en Matlab.

– Coneixements de Sistemes d'Informació Geogràfica.

– Experiència en l'ús de programes de tractament digital d'imatges de satèl·lit.

– Experiència en campanyes de mesures amb radiòmetres en l'infraroig tèrmic i manteniment d'estacions de mesura radiomètrica.

– Experiència en calibratge de radiòmetres i fonts de calibratge.



– Coneixements avançats de cerca bibliogràfica en bases de dades científiques com WOS.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: María del Pilar Utrillas Esteban, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Raquel Niclos Corts, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Miguel Ángel Aloy Torás, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: Enric Valor i Mico, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretari: Víctor Estellés Leal, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

4. Comissió avaluadora suplent

President: Juan Carlos Jiménez Muñoz, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: María José Estrela Navarro, professora del Departament de Geografia.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjosé, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Cesar Coll Company, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretària: María Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Física de la Terra i Termodinàmica, de la Facultat de Física, de la Universitat de València.







ANNEX V



Projecte: «Contrato abierto para el asesoramiento sobre el control de calidad de productos cosméticos entre Derex, SA, y la Universitat de València. CPI-22-468», a càrrec del Programa d'ajudes per a la contractació de personal de suport vinculat a un projecte d'investigació o de transferència tecnològica, (CIAPOT/2021/004), convocades per Resolució de 14 de setembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons allò establert a l'Annex VI, punt Primer, apartat 3, de la Resolució de 14 de setembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la que es convoquen, per a l'exercici 2022, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana (DOGV 9185 / 30.09.2021).



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupar i aplicar mètodes analítics per al control de qualitat de productes cosmètics.

1.5. Objecte i Període: col·laborar en el projecte d'investigació.

La duració del contracte estarà determinada per la duració màxima de les ajudes que financen el contracte segons l'Ordre 19/2020, d'1 d'octubre, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana i per la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: llicenciatura o grau en Química, o titulació equivalent.

2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Doctorat en Tècniques Experimentals de química.

– Experiència en el desenvolupament de mètodes analítics per a la determinació de substàncies permeses, restringides i/o prohibides en productes cosmètics.

– Experiència en treball en tècniques cromatogràfiques.

– Experiència en treball en espectrometria de masses acoblada a cromatografia.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Salvador Garrigues Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Alberto Chisvert Sania, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: María Desamparados Salvador Carreño, professora del Departament de Química Analítica.

Secretària: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Pilar Campins Falcó, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: José Manuel Herrero Martínez, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Rosa Herráez Hernández, professora del Departament de Química Analítica.

Secretària: Yolanda Moliner Martínez, professora del Departament de Química Analítica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Química Analítica, de la Facultat de Química, de la Universitat de València.

Mapa web