Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 18 de setembre de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial cap de la Unitat de Gestió Econòmica, número 13, i s'aproven les bases de la convocatòria.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8641 de 24.09.2019
Número identificador:  2019/8845
Referència Base de Dades:  008448/2019
 



RESOLUCIÓ de 18 de setembre de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial cap de la Unitat de Gestió Econòmica, número 13, i s'aproven les bases de la convocatòria. [2019/8845]



Convocatòria número LD.6/2019



L'article 29.2 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, sotmet la provisió dels llocs de treball de l'Agència a les normes de la Llei de funció pública valenciana.

Es troba pendent de provisió definitiva el lloc de treball denominat cap de la Unitat de Gestió Econòmica de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (en endavant, l'Agència), que figura en el número 13 de la relació de llocs de treball aprovada per Resolució de 19 d'agost de 2019, del director de l'Agència (DOGV 8624, 30.08.2019).

El sistema de provisió d'aquest lloc de treball és el de lliure designació, conforme al que es disposa en l'article 102 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (en endavant LOGFPV) i la citada relació de llocs de treball de l'Agència.

De conformitat amb l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic (en endavant EBEP) i amb el citat article 102.1 de la LOGFPV, el procediment de lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates en relació amb els requisits exigits per a l'acompliment del lloc.

En virtut d'això, d'acord amb el que es disposa en els articles 99 i següents de la LOGFPV i de conformitat amb les atribucions conferides en l'article 29 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat, i en l'article 13.1.d del Reglament de funcionament i règim interior de l'Agència, de 27 de juny de 2019 (DOGV 8582, 02.07.2019), resolc:





Primer

Convocar per a la seua provisió pel sistema de lliure designació el lloc de treball que s'assenyala en l'annex I d'aquesta resolució.



Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que figuren en l'annex II d'aquesta resolució.



Tercer

Aprovar la sol·licitud d'admissió per a la provisió de llocs de treball pel sistema de lliure designació, que figura com a annex III d'aquesta resolució.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altra acció que estimen procedent.



València, 18 de setembre de 2019.– El director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana: Joan A. Llinares Gómez.



Funcions

Sota la direcció del/de la cap de l'Àrea d'Administració, Recursos Humans i Gestió Econòmica, li correspon l'acompliment de les funcions següents:

1. Coordinar, executar i controlar la gestió economicofinancera i pressupostària, de comptabilitat i tresoreria, amb especial implicació en:

– Elaborar i proposar les instruccions i les circulars internes que procedisquen i que afecten la Gestió Pressupostària de l'Agència.

– L'elaboració i informe de l'avantprojecte de pressupost, les bases d'execució, la liquidació i el compte general de l'Agència.

– La comptabilitat pressupostària i patrimonial de l'Agència, elaborant la informació o documentació que siga requerida.

– La gestió del registre comptable de factures i el seu seguiment.

– Les relacions amb els òrgans de control extern.

– Qualsevol altra tasca de gestió economicopressupostària i de comptabilitat afí, que puga ser-li encomanada per raó de les competències que té assignades.

2. Coordinar, executar i controlar la contractació de l'Agència, amb especial implicació en:

– L'elaboració i l'execució del pla anual de contractació de l'Agència, a través de la preparació i la gestió de les licitacions corresponents.



– Manteniment, seguiment i informació dels expedients de contractació.

– Coordinació i compliment de la publicació en les plataformes, els diaris oficials i compliment de les obligacions de rendició de l'activitat de contractació a través del Registre Oficial de Contractes de la Generalitat Valenciana, els òrgans de control extern i el portal de transparència.



3. Elaborar la proposta de memòria anual de l'Agència, en la part relativa a gestió econòmica.

4. Col·laborar en la formulació de la proposta del pla estratègic de l'Àrea de Gestió Econòmica i Contractació.

5. Les altres tasques que li encomane el/la cap de l'Àrea d'Administració, Recursos Humans i Gestió Econòmica o la Direcció de l'Agència.







ANNEX II

Bases de la convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial cap de la Unitat de Gestió Econòmica, lloc de treball número 13 de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana



Primera. Objecte i forma de provisió

És objecte d'aquesta convocatòria la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de treball denominat cap de la Unitat de Gestió Econòmica de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, descrit en l'annex I d'aquesta resolució.





Segona. Requisits de participació

1. Podrà participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de les diferents administracions públiques, institucions i entitats públiques, que reunisca els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detallen en la convocatòria que s'efectua a través de la present resolució.

2. Els requisits de participació hauran de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



Tercera. Sol·licitud de participació, lloc i termini de presentació

1. La sol·licitud ha d'adaptar-se al model que es publica en l'annex III d'aquesta convocatòria i que es troba disponible en la pàgina web de l'Agència:

https://www.antifraucv.es/portal-de-transparencia/informacio-institucional/

2. Les sol·licituds de participació i la documentació que l'acompanyen es presentaran, preferentment, en el Registre de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (C/ Navellos, 14, 3, 46003 València), en horari de 09.00 a 14.00 h, de dilluns a divendres, o a través de qualsevol altre dels mitjans previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas de no ser objecte de presentació en el registre físic de l'Agència, dins el termini de presentació d'instàncies, haurà de remetre's còpia del document que acredite la remissió, en termini de la sol·licitud, a l'adreça de correu electrònic recursoshumanos@antifraucv.es.



3. Únicament es prendran en consideració aquelles sol·licituds que s'ajusten al model de referència (annex III), així com les dades i els mèrits que expressament queden consignats en aquestes.

La no-aportació d'aquesta documentació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

4. El termini de presentació serà de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Així mateix, la present convocatòria serà objecte de publicació en el Butlletí Oficial de les Corts.



Quarta. Documentació acreditativa dels requisits i els mèrits

1. A l'efecte de l'apreciació discrecional per la persona titular de l'Agència de la idoneïtat de les persones candidates per a l'exercici del lloc de treball, a la sol·licitud s'adjuntarà la documentació següent:



a) En relació al compliment dels requisits per a participar:

– Nomenament com a funcionari de carrera del grup de titulació que dona accés al lloc al qual s'opta o documentació que l'acredite, mitjançant còpia acarada.

– Acreditació de l'experiència professional en l'acompliment de llocs de treball amb funcions similars al que es convoca.

– Acreditació de la formació configurada com a requisit del lloc de treball.

b) En relació als mèrits s'acompanyarà justificant de tots els al·legats, així com un historial professional de competències i capacitats.



c) Projecte de planificació i organització de l'activitat contractual de l'Agència amb una definició d'objectius, anàlisis i detecció de les àrees de millora i identificació de les mesures oportunes per a la seua consecució.

Presentarà amb claredat els continguts següents:

I. Una contextualització de l'àrea i un diagnòstic de la situació de partida.

II. Els objectius generals i específics. Es descriuran les principals activitats a executar, proposant i justificant la seua priorització.

III. Establiment d'indicadors per al mesurament i el seguiment dels resultats.

La memòria inclourà, en apartat independent, la descripció de totes les fases de la contractació d'un servei mitjançant el procediment obert simplificat, especificant per a cadascuna de les fases administratives quin document comptable cal emetre. Igualment s'especificaran les actuacions que, una vegada haja sigut formalitzat el contracte i iniciada la prestació, cal seguir amb vista a l'acreditació de la prestació i poder abonar el preu.

La memòria ha de tindre una extensió màxima de 20 pàgines (10 fulles a doble cara), tipus de lletra Arial i grandària 11, interlineat simple i marges justificats.

Per a la seua elaboració, els interessats en aquest procés de selecció disposen d'informació relativa a l'activitat contractual de l'Agència en el seu portal de transparència:

– Memòria d'activitat corresponent a l'any 2017, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana. Pàg. 99 a 101.

– Memòria d'activitat corresponent a l'any 2018, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana. Pàg. 171 a 174.

https://www.antifraucv.es/portal-de-transparencia/informes/

– Activitat contractual de l'Agència, exercicis 2017, 2018 i 2019 (1r i 2n trimestre)

https://www.antifraucv.es/portal-de-transparencia/contractacio/

– Resolució de 19 d'agost de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció, per la qual s'aprova la relació de llocs de treball de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana. Relació de llocs de treball de l'Agència (DOGV 8624, 30.08.2019).



https://www.antifraucv.es/portal-de-transparencia/informacio-institucional/

– Informació relativa al pressupost anual i les execucions trimestrals de l'Agència.

https://www.antifraucv.es/portal-de-transparencia/gestio-economica/



Cinquena. Comprovació del compliment dels requisits de participació i avaluació dels mèrits

1. La persona titular de l'Àrea d'Administració, Gestió Econòmica i Recursos Humans de l'Agència comprovarà el compliment dels requisits dels participants i, si escau, requerirà les persones interessades perquè en un termini de deu dies hàbils realitzen les esmenes que siguen procedents.

Una vegada realitzats els tràmits anteriors, emetrà informe preceptiu i vinculant en relació amb les sol·licituds que complisquen els requisits, i el remetrà a la persona titular de la direcció de l'Agència per a la seua resolució d'acord amb el que es preveu en la LOGFPV i en l'article 13.1.d del seu Reglament de funcionament i règim interior de 27 de juny de 2019.

2. Amb caràcter previ a la resolució, es podran realitzar entrevistes a les persones participants en la convocatòria, per a la comprovació dels requisits, els mèrits al·legats i l'avaluació del contingut de la memòria presentada a què es refereix la base quarta punt primer, apartats a, b i c d'aquest annex, així com les habilitats i les aptituds de les persones participants.



Sisena. Resolució de la convocatòria del procés de selecció

1. La persona titular de la direcció de l'Agència resoldrà, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 102.3 de la LOGFPV, bé la seua adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'acompliment del lloc de treball convocat, bé que es declare desert, fins i tot existint personal que reunisca els requisits exigits, si considerara que cap resulta idoni per al seu acompliment.

2. La resolució de nomenament es motivarà amb referència al compliment per la persona triada dels requisits exigits en la convocatòria, així com del mèrit i capacitat tinguts en compte per a considerar que resulta la més idònia per a l'acompliment del lloc de treball.



3. La resolució de la convocatòria haurà d'indicar el termini en el qual haja de tindre lloc la presa de possessió en la nova destinació, a comptar des de l'endemà a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4. La resolució serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de les Corts.

5. La present convocatòria es resoldrà en un termini no superior a dos mesos, comptats des de l'endemà de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web