Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 23 de setembre de 2019, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 32/2019 per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial d'administració especial del cos A2-20, superior de gestió en fisioteràpia, de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8642 de 25.09.2019
Número identificador:  2019/9001
Referència Base de Dades:  008487/2019
 



RESOLUCIÓ de 23 de setembre de 2019, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 32/2019 per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial d'administració especial del cos A2-20, superior de gestió en fisioteràpia, de l'Administració de la Generalitat. [2019/9001]

Actualment hi ha en l'Administració del Consell llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració especial, del cos A2-20 superior de gestió en fisioteràpia de l'Administració de la Generalitat, la forma de provisió de la qual és el concurs general i que, inclosos en les relacions de llocs de treball vigents, aprovades per la Resolució de 27 de desembre de 2018, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8456, 03.01.2019), es troben vacants.

L'oferta d'ocupació pública per al personal de l'Administració de la Generalitat de l'any 2016, actualment en execució, inclou la convocatòria de llocs de treball corresponents als cossos enumerats en l'encapçalament de la present resolució.

L'article 21.1 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la Funció Pública Valenciana (DOGV 7964, 24.01.2017) disposa que, amb caràcter general, l'adjudicació de destinacions al personal de nou ingrés s'efectuarà entre els llocs que hagen quedat vacants després del concurs previ del personal funcionari de carrera.

El pacte de la mesa sectorial de funció pública relatiu als criteris que regiran les bases de les convocatòries corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8028, 27.04.2017) recull el compromís de l'Administració d'agilitar els processos de provisió dels llocs de treball vacants relacionats amb els cossos inclosos en l'oferta d'ocupació pública, a fi que el personal funcionari públic integrat en aquests puga participar en concursos de trasllats abans de la finalització dels processos selectius, de manera que puga optar als llocs vacants en el moment d'aprovar-se l'oferta abans que aquests s'oferisquen als funcionaris i les funcionàries de nou ingrés.



Així doncs, cal convocar el present concurs de conformitat amb el que estableixen els articles 99 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (d'ara endavant LOGFPV), i 38 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.



La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que s'estableix l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat.



La present convocatòria és el primer concurs general per a llocs de nivells base del cos A2-20 superior de gestió en fisioteràpia, de l'Administració de la Generalitat, que es convoca després de l'entrada en vigor de l'esmentada Ordre 12/2017 i, per això, d'acord amb el que es disposa en l'apartat primer de la seua disposició transitòria segona, les puntuacions previstes en el seu article 5.4 no seran aplicables en el primer concurs general que es convoque per a cada agrupació de llocs d'un determinat cos, escala o agrupació professional funcionarial, circumstància que es dona en la present convocatòria. En conseqüència, l'exercici com a personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, qualsevol que fora la forma de provisió.



Així mateix, en aplicació del que es preveu en la disposició transitòria primera de la mateixa ordre, la valoració dels cursos de formació mitjançant quatre tipus diferents d'escala previstos en l'apartat 3.2 de l'article 5 no serà aplicable dins dels tres anys posteriors a l'entrada en vigor d'aquesta, i s'aplicarà en tal cas l'escala I per a la valoració de tot tipus de cursos en els concursos generals. Atés que l'entrada en vigor de la citada ordre va ser el 4 de juliol de 2017, és d'aplicació al present concurs aquest règim transitori de valoració.

De conformitat amb el que estableix el II Pla d'igualtat de dones i homes de l'Administració de la Generalitat en la mesura 3.1, en les convocatòries de concursos s'ha d'incloure una clàusula de desempat favorable a les dones en cas que es troben infrarepresentades. A aquest efecte, l'Ordre 12/2017 estableix en l'article 10.3r.2 que hi ha infrarepresentació quan la proporció de les dones en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial afectat per la convocatòria siga inferior al 40 % respecte del total, circumstància que no es dona en la present convocatòria en la data de la publicació i, per tant, no és aplicable la clàusula de desempat favorable a les dones.



D'altra banda, la mesura 2.1 del II Pla d'igualtat preveu que l'Administració de la Generalitat designarà els seus representants en òrgans col·legiats d'acord amb el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no implique vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. El mateix principi es recull en l'article 48.2 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, que estableix que les persones membres de les comissions de valoració seran nomenades atenent criteris de paritat, principi que s'ha seguit en la formació de la comissió de valoració del present concurs. Finalment és també d'aplicació el que recull la mesura 5.4 del II Pla d'igualtat que estableix que totes les persones que formen part de comissions de valoració hauran de realitzar cursos específics en matèria d'igualtat d'oportunitats i aplicació de perspectiva de gènere, mesura que queda recollida en l'apartat segon de la present resolució.



Per tot el que s'ha exposat anteriorment, i en ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Pública l'article 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i l'article 11 del Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:



Primer

Convocar la provisió dels llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració especial, del cos A2-20 superior de gestió en fisioteràpia de l'Administració de la Generalitat, esmentats en l'annex I d'aquesta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les bases següents:



Primera. Participants

A) Per a participar en la present convocatòria serà necessari estar en possessió dels requisits exigits en la classificació del lloc de treball al qual es concorre, i la resta que preveu la normativa vigent, i mantindre'ls durant tot el procediment, fins al dia de la presa de possessió.



La participació en el present concurs de mèrits podrà tindre caràcter voluntari o forçós:

1) Podrà participar amb caràcter voluntari:

a) El personal funcionari de carrera en actiu integrat en l'Administració de la Generalitat del cos esmentat en l'apartat primer.



El personal amb destinació definitiva haurà d'haver romàs un mínim d'un any en el lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, excepte en els supòsits assenyalats en l'apartat 3 de l'article 101 de la LOGFPV.



b) El personal funcionari de carrera integrat en el cos relacionat en l'apartat primer que reingresse al servei actiu a través del present concurs.

Si el personal funcionari de carrera que pretén reingressar no ha estat integrat anteriorment en el cos esmentat en l'apartat primer també podrà participar en el present concurs sempre que les característiques de l'últim lloc de treball que es va obtindre amb destinació definitiva siguen equiparables a les dels cossos convocats, d'acord amb el que es disposa en la disposició addicional primera, apartat 5 de la LOGFPV.

El personal funcionari de carrera en excedència voluntària per interés particular haurà d'haver romàs un mínim de dos anys en tal situació, d'acord amb el que es disposa en l'apartat 1 de l'article 127 de la LOGFPV.

c) El personal declarat en suspensió ferma de funcions per un període superior a 6 mesos, en virtut de sentència penal o sanció disciplinària, sempre que haja complit el període de suspensió.

d) D'acord amb el que es disposa en l'article 85.3 del Decret 3/2017, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la Funció Pública Valenciana, per a aquells llocs que estiguen oberts a altres administracions públiques, el personal participant que no tinga la condició de funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat haurà d'aportar, juntament amb la sol·licitud de participació, un certificat de l'administració d'origen en el qual es faça constar:

1) la condició de personal funcionari de carrera i sector d'administració, general o especial;

2) el cos, escala o agrupació de personal funcionari de carrera a la qual pertany, així com les funcions i requisits d'accés a aquesta.



Si l'administració d'origen no estiguera estructurada en cossos, escales o qualsevol altra agrupació de funcionaris, s'especificaran les funcions i característiques del lloc de treball que exerceix en l'administració d'origen.

3) la titulació que li va servir per a accedir al cos, escala o agrupació a què pertany.

La falta d'aportació d'aquest certificat suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

2. Hi participarà amb caràcter forçós el personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat, sector administració especial, dels cossos esmentats en l'apartat primer:

a) En situació d'excedència forçosa. L'obligació de participar en el concurs per part d'aquest personal està limitada a llocs de la seua localitat.

b) En expectativa de destinació. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, els llocs convocats en la seua localitat.

c) En adscripció provisional en algun dels llocs convocats per a la seua provisió en la present resolució. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, el lloc que ocupa provisionalment.

Si no participa en el present concurs de mèrits, el personal inclòs en els supòsits a i c serà declarat en la situació d'excedència voluntària per interés particular, d'acord amb el que estableixen els articles 133.3, 105.5 i 127.3 de la LOGFPV. I el personal inclòs en el supòsit b serà declarat en situació d'excedència forçosa, d'acord amb el que es disposa en l'article 133.1.b de la LOGFPV.

B) No podran prendre part en aquest concurs:

1. El personal suspés en ferm, mentre dure la suspensió.

2. El personal que per sanció de demèrit estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció.

3. El personal excedent voluntari per interés particular, durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

4. Els sancionats amb trasllat forçós amb canvi de localitat, per a sol·licitar destinació en la localitat en la qual se'ls va imposar la sanció, fins que transcórrega el període de sanció.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, en la qual s'haurà de realitzar l'autobaremació de tots els mèrits i indicar els llocs de treball convocats als quals es concorre per ordre de preferència, es presentarà en el Registre electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat Descripció – cal indicar núm. de convocatòria i any (32/2019), entrant en l'apartat de concursos), o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

El termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació serà de quinze dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Tercera. Acreditació de mèrits

Solament serà procedent la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la relació de llocs de treball corresponent aprovada i degudament publicada.

Es valoraran els mèrits obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies per a participar en el concurs corresponent. Les sol·licituds hauran d'esmentar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen indicant si es troben o no inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat.

S'entendran al·legats i acreditats els mèrits generals que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i que hagen de valorar-se conforme a la convocatòria sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Respecte als mèrits al·legats que no consten anotats i estiguen en condicions d'obtindre's abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds haurà de presentar-se còpia compulsada de la documentació acreditativa corresponent o, en defecte d'això, declaració responsable, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, en el Registre de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, en els corresponents registres dels serveis centrals i territorials de les diferents conselleries o en qualsevol de les oficines públiques a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest tràmit de presentació de documentació haurà de realitzar-se preferentment de manera telemàtica a través de l'enllaç següent: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18922&version=amp

En qualsevol moment del procés la comissió de valoració podrà requerir al personal participant qualsevol aclariment sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats a fi de comprovar la seua existència o aclarir dubtes sobre la seua interpretació. La no-aportació d'aquesta documentació en el termini que s'indique, en el cas que siga necessari, o la constatació, a la vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, suposarà l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertocara.

Amb la finalitat de facilitar la gestió del procediment, aquesta documentació haurà de presentar-se en el mateix ordre en el qual estan esmentats els apartats del barem indicat en la base cinquena.



Quarta. Llocs de treball per a sol·licitar

El personal que participe voluntàriament, comprés en l'apartat A.1 de la base primera podrà sol·licitar, per ordre de preferència, tots els llocs de treball esmentats en l'annex I, sempre que complisquen els requisits exigits.

El personal en excedència forçosa, comprés en l'apartat A) 2.a) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs convocats de la seua localitat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 133.3 de la LOGFPV i 45.3 del Decret 3/2017.

El personal en expectativa de destinació, comprés en l'apartat A) 2.b) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs situats en la localitat on estava destinat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 134.4 de la LOGFPV.



El personal en adscripció provisional, comprés en l'apartat A) 2.c) de la base primera haurà de sol·licitar, almenys, el lloc de treball que ocupa provisionalment, d'acord amb el que disposa l'article 105.5 de la LOGFPV i 45.4 del Decret 3/2017.

El personal declarat en suspensió ferma, comprés en l'apartat A.1.c) de la base primera, podrà sol·licitar tots els llocs de treball esmentats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits, a l'efecte del que es disposa en l'article 136.1 de la LOGFPV.

Per raons de convivència familiar, si dues persones participants estigueren interessades en els llocs oferits en el present concurs per a un determinat municipi, podran condicionar les seues peticions al fet que ambdues obtinguen destinació en aquest municipi, entenent-se en cas contrari anul·lada la petició formulada per ambdues. Els qui s'acullen a aquesta petició condicional hauran de concretar-ho en la seua sol·licitud i acreditar-ho degudament en l'expedient.



Cinquena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que es preveu en l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, específicament l'article 8 que regula el barem tipus 2, que és l'aplicable a la present convocatòria.

La puntuació màxima no superarà els 60 punts.

1) Antiguitat i pertinença al cos:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 20 punts, i no podrà computar-se més de 10 punts en antiguitat ni més de 10 punts en pertinença al cos.

1.1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei actiu com a personal funcionari de carrera en les diferents administracions públiques. A aquests efectes també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 10 punts.

1.2) Temps de pertinença al cos: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 10 punts.

A aquests efectes també es computaran en aquest apartat:

a) Els serveis prestats com a personal funcionari de carrera de la Generalitat abans de la integració en els cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials previstos en la LOGFPV, en el mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de l'esmentada llei, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.



b) Els serveis prestats com a personal laboral fix abans de l'adaptació de la seua relació jurídica a la naturalesa del lloc, sempre que es referisquen al mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la LOGFPV, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

c) Els serveis prestats en llocs de treball del cos, escala o agrupació professional funcionarial adscrits a un grup o subgrup inferior, quan aquests llocs hagen sigut objecte d'un pla d'ordenació de personal que prevera la reclassificació del col·lectiu professional (article 5, 1.2.c) de l'ordre de barems.

2) Carrera professional:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 5 punts, obtinguts pels conceptes següents:

2.1) Grau de desenvolupament professional reconegut. Es valorarà el grau de desenvolupament professional reconegut corresponent al grup o subgrup professional en què estiga classificat el cos, escala o agrupació professional funcionarial al que estiguen adscrits els llocs objecte de la convocatòria. La valoració del grau de desenvolupament professional s'efectuarà puntuant exclusivament el GDP més alt reconegut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, segons el que es disposa en la present convocatòria, d'acord amb la següent puntuació:



GDP reconegut Punts

I 1

II 2

III 3

IV 4



2.2) Grau de nivell competencial reconegut igual o superior al del lloc sol·licitat: es valorarà amb 1 punt. D'acord amb el que es preveu en la disposició addicional tercera del Decret 3/2017, el grau personal consolidat és equivalent al grau de nivell competencial reconegut.

3) Formació:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 20 punts, obtinguts pels següents conceptes:

3.1) Titulacions acadèmiques oficials.

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 3 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell a l'exigit per a l'accés al cos, la puntuació més alta de les següents:

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 3 punts

– Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 2,5 punts.

La possessió de titulacions acadèmiques no es presumirà en cap cas, per la qual cosa l'al·legació de titulacions de nivell superior no comportarà que es tinguen en compte les de nivell inferior, ni tan sols la que va servir per a accedir al respectiu grup de titulació.

En conseqüència, amb la finalitat de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'aquest apartat, i sense perjudici del que es disposa en les bases tercera i setena de la present convocatòria, les persones interessades hauran de poder acreditar la totalitat de les titulacions que hagen de tindre's en compte.

3.2) Cursos de formació i perfeccionament. Es valoraran les accions formatives rebudes o impartides següents fins a un màxim de 7 punts:



3.2.1) Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la seua realització, d'acord amb l'escala següent:

– De 100 o més hores: 2,00 punts.

– De 75 o més hores: 1,50 punts.

– De 50 o més hores: 1,00 punt.

– De 25 o més hores: 0,50 punts.

– De 15 o més hores: 0,20 punts.

Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



3.2.2) Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, i no seran susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.

La impartició es valorarà d'acord amb l'escala següent:

– 100 o més hores: 3 punts.

– 50 o més hores: 2 punts.

– 10 o més hores: 1 punt.

3.2.3) Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagueren servit per a l'accés al cos o escala a què estiguen adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'aquesta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de postgrau es valorarà d'acord amb l'escala següent:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1,00 punts.

3.3) Coneixements de valencià: s'acreditaran mitjançant la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt obtingut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc d'acord amb el que es preveu en la present convocatòria. En aquest cas, els certificats obtinguts es valoraran igualment, però es restarà la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.



La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 7 punts.

La valoració es realitzarà d'acord amb l'escala següent:

a) Grau elemental (o B1): 1,5 punts.

b) B2: 2 punts

c) Grau mitjà (o C1): 4 punts.

d) Grau superior (o C2): 6 punts.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos), s'afegirà 1 punt.

3.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.



Aquest apartat es valorarà fins a un màxim de 3 punts.

Per cada idioma es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga d'acord amb el quadre següent:

4) L'exercici com a personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats. L'exercici es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, qualsevol que fora la forma de provisió. La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 5 punts.

5) Víctimes del terrorisme o víctimes de violència de gènere: a les persones empleades públiques que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o amenaçades, així com les empleades públiques que acrediten la condició de víctimes de violència de gènere. Es puntuarà amb 10 punts.

A aquests efectes, la condició de víctima de violència de gènere s'acreditarà amb l'ordre de protecció a favor de la víctima i, de manera excepcional mentre es dicte la necessària ordre de protecció, amb l'informe del Ministeri Fiscal sobre l'existència d'indicis que l'empleada pública és víctima de violència de gènere.

En el cas de les persones que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o d'amenaçades, només se'ls assignarà la corresponent puntuació per tal motiu quan la persona participant acredite que l'obtenció d'un dels llocs convocats és necessària per a la consecució de les finalitats de protecció i assistència social integral d'aquestes persones, ja siga per raó de les seqüeles provocades per l'acció terrorista, ja siga per l'amenaça a què es troba sotmesa.



Sisena. Puntuació màxima

La puntuació màxima possible a obtindre per tots els apartats establits en la base cinquena serà de 60 punts, d'acord amb el que es preveu en l'article 8 de l'ordre.

Setena. Desenvolupament del concurs i adjudicació dels llocs de treball

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i resta de documentació, la Direcció General de Funció Pública, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Una vegada rebuda la documentació, la comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon de la present resolució, procedirà a avaluar els mèrits del personal concursant i formularà la proposta d'adjudicació provisional que inclourà:

a) Una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en cadascun dels apartats del barem, així com, si escau, els mèrits al·legats que hagen de ser acreditats documentalment per no estar inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat ni haver-se aportat la documentació acreditativa corresponent juntament amb la sol·licitud. Així mateix, en la relació s'inclourà el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que haguera fet constar en la sol·licitud.

b) En aquesta relació es detallaran les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive la seua exclusió.

Aquestes relacions seran exposades al públic en la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, apartat descripció – cal indicar núm. de convocatòria i any (32/2019), entrant en convocatòria, certificat telemàtic), o en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

Respecte de la publicitat i difusió d'informació de les persones participants en la convocatòria, s'aplicarà el que es disposa en l'article 78.6 del Decret 3/2017, en virtut del qual s'ha de garantir en tot moment la intimitat de les víctimes de violència de gènere o violència terrorista, especialment les seues dades personals.

Les persones concursants disposaran d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la seua publicació, per a formular les reclamacions que consideren oportunes i, si escau, justificar el que estimen pertinent davant la comissió de valoració.

Si en el desenvolupament del concurs se suscitaren dubtes respecte de la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitarà dictamen de la comissió d'estudi de la diversitat funcional, que especificarà les causes per les quals no ha de ser-li adjudicat el lloc o les mesures necessàries per a la seua adaptació. En tal cas, la persona podrà participar condicionadament en el concurs, i quedarà en suspens el transcurs del termini màxim per a dictar la resolució que aprova la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.

Posteriorment la comissió elevarà la proposta d'adjudicació definitiva a la Direcció General de Funció Pública per a la seua resolució i publicació en el DOGV, i aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades.

L'adjudicació dels llocs de treball es farà segons l'ordre de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base cinquena.





Huitena. Resolució d'empats

Els empats que es produïsquen es dirimiran amb l'adjudicació de la plaça atesos els següents criteris amb caràcter successiu:

1r S'adjudicarà a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent davant d'aquella que no ho acredite. Si l'empat es produeix entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

2n S'adjudicarà a la persona que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Formació.

b) Pertinença al cos en què estiga classificat el lloc.

c) Antiguitat.

d) Grau de desenvolupament professional

e) Exercici de llocs de treball d'igual o superior nivell competencial.



3r Finalment, si persisteix l'empat, la plaça s'adjudicarà per ordre alfabètic entre els cognoms de les persones empatades, i s'iniciarà l'ordre per la lletra F, resultant en el sorteig realitzat el 7 de gener de 2019 (Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, publicada en el DOGV de 28.01.2019) a l'efecte de la resolució d'empats en els processos selectius.



Novena. Termini de resolució del concurs

En el termini màxim de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria, la Direcció General de Funció Pública dictarà la resolució en què s'aprova la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el DOGV.



Deu. Desistiment i renúncia

1) Desistiment: el personal que participe voluntàriament en el present concurs de mèrits podrà desistir per escrit de la totalitat de la sol·licitud de participació abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut el termini indicat, no pertocarà el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedarà vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: no farà cap efecte la renúncia al lloc de treball adjudicat en aquest concurs llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc per resolució d'una convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació. En aquest cas, dins d'aquest termini s'haurà d'optar per un dels llocs de treball adjudicats, mitjançant escrit dirigit a la Direcció General de Funció Pública, entenent-se que renuncia a la resta de llocs adjudicats en les convocatòries concurrents.

A aquests efectes, s'entén que dues convocatòries són concurrents quan en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'una d'aquestes, no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació definitiva de l'altra.

Així mateix, podrà desistir-se de la participació en el present concurs o renunciar al lloc adjudicat quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



Onze. Cessament i presa de possessió

En la resolució del concurs s'indicarà la data en què s'haurà d'efectuar el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries, així com la data de presa de possessió de les destinacions adjudicades, excepte casos de força major degudament justificats.

Si la persona adjudicatària d'un lloc de treball de la present convocatòria procedeix d'una situació d'excedència voluntària per interés particular i no estiguera integrada en cap cos ni escala, serà integrada d'ofici mitjançant resolució simultània a la presa de possessió en el cos que corresponga.

Si el personal adscrit provisionalment a algun dels llocs convocats per a la seua provisió en la present resolució no resultara adjudicatari de cap d'aquests i el lloc que ocupa provisionalment fora adjudicat en el present concurs, serà adscrit provisionalment a un altre lloc.



El personal que, trobant-se en situació de millora d'ocupació, a la data de publicació d'aquesta convocatòria, presente sol·licitud de participació en aquesta, haurà d'incorporar-se al lloc que, si és el cas, se li adjudique. No obstant això, el personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que es preveu en la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en el present concurs, podrà optar per romandre en aquest nomenament o incorporar-se a la destinació adjudicada en el concurs.

L'opció haurà de comunicar-se al Servei de Provisió de Llocs, al compte de correu provisio_llocs@gva.es en el termini de 10 dies naturals des de la publicació de la resolució d'adjudicació, entenent que en el supòsit de no exercir opció tria la incorporació al lloc de treball obtingut en el concurs.



Segon

La comissió de valoració del present concurs s'ha format atenent criteris de paritat i té la següent composició:

Titulars

Presidència: Amparo Sais Cobo

Vocalies

– Francisco Galarza Abril

– Ana María Soria Barragán

– Juana Huelamo Santiago

Vocalia secretaria: Fco. Javier Organero Vico

Suplents

Presidència: M. Mercedes Gomis Sanchis

Vocalies:

– Palmira Yanini Baeza

– M. Amparo Pérez Pérez

– Emerencia Gómez Guillén

Vocalia secretaria: Ignacio Ortolá Fabra

Les persones que formen part de comissions de valoració han de realitzar un curs específic en matèria d'igualtat d'oportunitats i aplicació de perspectiva de gènere. Aquesta formació està inclosa en l'oferta formativa de l'Institut Valencià d'Administració Pública formant part del Pla d'igualtat d'oportunitats i pot realitzar-se a través de la seua Plataforma de formació en línia durant tot l'any en l'enllaç següent: http://www.ivap.gva.es/va/cursos-autoformatius

La comissió de valoració podrà sol·licitar de la Direcció General de Funció Pública la designació de persones expertes per a l'assessorament que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic es facilitarà per part de la Direcció General de Funció Pública.

Les persones que formen part de la comissió de valoració, a l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, es regiran pel que es disposa en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, i posteriors modificacions.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que es preveu en el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i al que s'estableix en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes, des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercir, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.



València 23 de setembre de 2019.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web