Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 18 de setembre de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica superior de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Implementación y demostración de la funcionalidad de una nueva sonda para el aumento de la resolución espacial en tomografía por emisión de positrones



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8642 de 25.09.2019
Número identificador:  2019/8940
Referència Base de Dades:  008490/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 18 de setembre de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica superior de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Implementación y demostración de la funcionalidad de una nueva sonda para el aumento de la resolución espacial en tomografía por emisión de positrones (PET). CPI-19-316». Programa SEJI 2019, Subvencions a l'excel·lència científica de júniors investigadors. SEJI/2019-014. [2019/8940]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Fer l'oferta pública d'una plaça de tècnic/a superior de suport a la investigació d'acord amb les bases següents:



Primera. Requisits generals dels aspirants

1.1. Tenir nacionalitat espanyola, o ser nacional d'un estat membre de la Unió Europea, o ser persona estrangera amb permís de residència o estància en Espanya.

Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert deurà acreditar almenys el permís de treball i de residència, en el moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Posseir una titulació espanyola: de grau, llicenciatura, enginyeria, arquitectura, enginyeria tècnica, diplomatura o tècnic superior de formació professional. En aquesta convocatòria la titulació concreta exigida es aquella que apareix en l'annex I punt 6.

1.4. Quan en l'annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la taula d'equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per un acord del Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzat per l'ACGUV 169/2013, actualitzada per la Comissió de Llengües L2 de 2 de desembre de 2015.



1.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



1.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública o, si no en tenen, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part de la persona interessada.

1.7. Tots aquests requisits s'han de tenir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els que s'assenyalen en l'annex I, han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, adreçada a Nuria Rius Dionis, directora de l'Institut de Física Corpuscular (IFIC) de la Universitat de València, carrer Catedràtic José Beltrán, 2, 46980 Paterna (València), al Registre de la Gerència de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, baix, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Les instàncies presentades a les oficines de Correus s'han de presentar en un sobre obert perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta universitat.

2.2. Com a instància, es farà servir el model que facilita el Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i Serveis (RRHH-PAS) de la Universitat de València a les seues dependències de l'avinguda de Blasco Ibáñez, 13, 46010 València; n'hi ha una còpia en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

2.3. El termini de presentació de les instàncies és de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació que cal presentar

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades han de presentar la documentació següent:

3.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.

3.2. Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició.

3.3. Curriculum vitae, amb acreditació dels mèrits mitjançant documents fotocopiats. No cal la compulsa d'aquests documents acreditatius; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat dels documents i sobre les dades que figuren en la instància. En qualsevol moment, però, la comissió o la Universitat pot demanar als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i els documents aportats que hagen estat objecte de valoració.



3.4. Tres mesos després d'haver acabat el procés de selecció i quan haja estat publicada la proposta de contractació en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest les persones interessades podran sol·licitar la devolució dels currículums a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC) de la Universitat de València. Transcorreguts sis mesos, els currículums que resten en aquest Servei seran destruïts d'ofici.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex IV, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex III. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. La comissió pot, si ho considera, realitzar una entrevista als aspirants. El nombre d'aquells que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.



4.3. Acabat el procediment selectiu, es farà pública la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i de Serveis (RRHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

4.4. D'aquesta convocatòria es pot establir que els aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

4.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.





Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir-hi quan es troben en alguna circumstància de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.

5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC) de la Universitat de València.



Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que procedisquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.2. El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria correspon a la Universitat de València.

Delegació Acadèmica del Rectorat per la Protecció de Dades en la Universitat de València (Ed. Rectorat, Av.Blasco Ibáñez, 13, València 46010, lopd@uv.es)

6.3. Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de l'afectat/da:

– Publicació de les diferents resolucions en el tauler oficial de la Universitat de València. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se la resolució a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pasinvest

6.4. Les dades es conservaran i seran en el seu cas cancel·lades d'acord amb els següents criteris:

– Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

6.5. Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic adreçat a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, adreçat a la Delegació Acadèmica del Rectorat per la Protecció de Dades en la Universitat de València.



6.6. L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és l'Agencia Española de Protección de Datos, Carrer Jorge Juan, 6 (28001-Madrid).

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php

6.7. Podeu consultar les nostres polítiques de privacitat a:

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.htm



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar un recurs d'alçada, d'acord amb el que fixa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 18 de setembre de 2019.– La rectora, p. d. (DOGV 27.06.2019), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Condicions generals del lloc de treball ofert



1. Projecte: «Implementación y demostración de la funcionalidad de una nueva sonda para el aumento de la resolución espacial en tomografía por emisión de positrones (PET). CPI-19-316». Programa SEJI 2019 (Subvencions a l'excel·lència científica de juniors investigadors), segons Ordre de bases 86/2016 de 21 de desembre i la convocatòria per Resolució d'1 d'agost de 2018 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, que contempla la contractació de personal tècnic de suport i de gestió.

2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

3. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

4. Dotació de l'ajuda: 943,57 euros mensuals (12 pagues incloses les pagues extraordinàries prorratejades).

5. Objecte i període:

Suport al desenvolupament d'un sistema d'adquisició de dades.

El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

6. Requisits:

Titulació: titulació espanyola de grau en Enginyeria Electrònica, Enginyeria Tècnica Electrònica, Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, o titulació equivalent.

7. Mèrits preferents:

Experiència en disseny PCB. Definició d'esquemàtics, creació de footprints i enrutat de placa.

Coneixements de disseny electrònic.

Recerca de components, disseny de circuits i simulació.

Coneixement en programació de dispositius programables de control (ePLC) i disseny de sistemes embeguts.

Coneixement de programació de FPGAs.







ANNEX II



La instància ha de contenir, si més no, les dades següents:

1. Dades personals: cognoms i nom, data de naixement, DNI, NIE, passaport, telèfon de contacte i adreça.

2. Denominació del lloc de treball: tècnic/a superior de suport a la investigació.

3. Denominació del projecte: «Implementación y demostración de la funcionalidad de una nueva sonda para el aumento de la resolución espacial en tomografía por emisión de positrones (PET). CPI-19-316». Programa SEJI 2019 (Subvencions a l'excel·lència científica de juniors investigadors»

4. Signatura i data de la sol·licitud.

5. Declaració semblant a la següent: «La persona sotasignada declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten».

6. Ha d'expressar si desitja o no recuperar el seu curriculum vitae.

7. Ha d'estar adreçada a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC) de la Universitat de València.





ANNEX III

Barem



1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punts per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

3. Mèrits preferents relacionats en el punt 7 de l'annex I, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

4. Entrevista: fins a 2 punts.

ANNEX



Comissió avaluadora titular

Presidenta: Nuria Rius Dionis, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1:

– Ana Ros García, investigadora de l'Institut de Física Corpuscular.

Vocal 2:

– Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3:

– Santiago González de la Hoz, professor del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.

Secretari: Enrique Nacher González, professor del científic del CSIC.



Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Berta Rubio Barroso, professora d'investigació del CSIC.

Vocal 1:

– Carlos Lacasta LLacer, investigador del CSIC.

Vocal 2:

– Rosario Gil García, professora del Departament de Genètica.

Vocal 3:

– Nadia Yahlali Haddou, professora del Departament de Física Atòmica Molecular i Nuclear.

Secretari: Benito Gimeno Martínez, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Mapa web