Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 2 de novembre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es constitueixen les comissions de selecció encarregades de l'elaboració i correcció de la part comuna en els exercicis de les proves selectives d'accés, mitjançant processos d'estabilització d'ocupació, per als cossos/escales: A1-12, A1-15, A1-16, A1-18, A1-20, A1-24, A1-27-01, A1-27-03, A1-31-02 i A1-32 d'administració especial, de les convocatòries derivades de les ofertes d'ocupació pública de 2017, 2018 i 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8944 de 04.11.2020
Número identificador:  2020/9205
Referència Base de Dades:  008814/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 2 de novembre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es constitueixen les comissions de selecció encarregades de l'elaboració i correcció de la part comuna en els exercicis de les proves selectives d'accés, mitjançant processos d'estabilització d'ocupació, per als cossos/escales: A1-12, A1-15, A1-16, A1-18, A1-20, A1-24, A1-27-01, A1-27-03, A1-31-02 i A1-32 d'administració especial, de les convocatòries derivades de les ofertes d'ocupació pública de 2017, 2018 i 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/9205]





Les ofertes d'ocupació pública de 2017, 2018 i 2019 van ser determinades i aprovades en el Decret 210/2017, de 22 de desembre; el Decret 224/2018, de 14 de desembre; i el Decret 61/2019, de 12 d'abril, del Consell, respectivament.

En execució d'aquells decrets i a proposta de la Direcció General de Funció Pública, la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, en exercici de les atribucions conferides en la lletra i) de l'apartat de l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, va dictar les ordres per les quals es convoquen les proves selectives d'accés als cossos d'administració especial adés citats, i que es descriuen en els annexos de la present resolució, les bases de les quals comparteixen múltiples aspectes comuns.

En aquestes bases, sota el títol «Proves selectives» s'estableix, en tots els casos, que el procediment de selecció serà el de concurs oposició que constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori i d'una fase de concurs de caràcter obligatori.

Igualment, en totes elles s'assenyala que l'oposició constarà de dos exercicis obligatoris i eliminatoris, consistint el primer d'ells, a contestar per escrit un qüestionari de 120 preguntes, sobre la totalitat del temari recollit en el seu annex I, de les quals 48 preguntes versaran sobre les matèries comunes recollides en la seua «part general», i les altres 72 es formularan sobre el temari específic denominat «part especial», amb quatre respostes alternatives, de les quals només una d'elles serà la correcta, coincidint alhora en la determinació del temps mínim per a la realització de l'exercici, en la forma de conducta en la seua qualificació, en el nivell de coneixements mínims exigits i en la fórmula aplicable per a la correcció i establiment de les qualificacions finals.



Els òrgans tècnics de selecció de les proves selectives es troben regulats en l'article 57 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, en els articles 28 a 31 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i en les respectives bases de cadascuna de les convocatòries afectades per la present resolució.



Per part seua, l'article 29 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, adés esmentat, preveu que en les convocatòries que efectue l'Administració de la Generalitat, al costat dels òrgans tècnics de selecció de cadascun dels cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials, es podrà nomenar una comissió de selecció, integrada per membres dels esmentats òrgans, a la qual correspondrà l'elaboració i correcció de les proves comunes, sent la seua composició imparella i el seu nombre no inferior a tres titulars i tres suplents.

L'article 51 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana estableix, entre altres, com a principis que han de regir els procediments de selecció, els d'agilitat, eficàcia i eficiència. En aqueix sentit i donada l'apressant necessitat de dotar aquesta administració del personal qualificat necessari per a la consecució de les finalitats que li són pròpies, i per a impulsar el desenvolupament dels processos selectius convocats d'acord amb les ofertes d'ocupació pública de 2017, 2018 i 2019, es considera adequat, convenient i oportú, constituir les comissions de selecció resultants de les agrupacions de les convocatòries que s'indiquen en els annexos que acompanyen aquesta resolució, a fi d'agilitar el desenvolupament i execució dels processos selectius inclosos en cadascuna d'aquelles agrupacions; tot això, de conformitat amb el que es preveu en el citat article 29 del Decret 3/2017.

D'acord amb l'exposat, en virtut de les competències atribuïdes pels articles 9 de la Llei 10/2010, i 28.2 i 29 del Decret 3/2017, adés esmentats, resolc:



Primer. Constitució de les comissions de selecció

Es constitueixen les comissions de selecció a què es refereix l'article 29 del Decret 3/2017, mitjançant les agrupacions resultants de les convocatòries publicades per a la selecció de personal dels cossos i escales pertanyents als grups o subgrups de titulació A1, d'administració especial, que s'indiquen en cadascun dels annexos de la present resolució, que tindran com a missió principal l'elaboració i correcció de la part comuna corresponent a la «part general» del primer exercici per a cadascuna d'aquelles en el torn lliure i, si fa el cas, diversitat funcional, amb les persones que han sigut designades com a titulars i suplents (mantenint aquesta condició) de les secretaries dels òrgans tècnics de selecció nomenats en cadascuna d'aquelles convocatòries.



Segon. Presidència i secretaria

D'entre les persones titulars i suplents de cadascuna de les comissions de selecció resultants de les agrupacions que consten en els annexos adjunts, exerciran les funcions pròpies de la presidència, les de major edat, i de la secretaria, les de menor edat.



Tercer. Atribucions i seu

Les comissions de selecció gaudiran, de tots els drets, facultats i atribucions que les disposicions aplicables assignen als òrgans tècnics de selecció, i el seu funcionament es regirà per la mateixa normativa i se subjectarà als mateixos principis que aquests, amb les particularitats que s'estableixen, quant al seu funcionament, a fi de coordinar els seus treballs amb els dels OTS de cadascuna de les convocatòries de la seua agrupació.



A l'efecte de comunicacions i de qualssevol una altra incidència, les comissions de selecció resultants de les agrupacions tindran la seua seu en la Direcció General de Funció Pública, C/ de la Democràcia núm. 77, Torre 4, 46018 València.



Quart. Funcions

Correspon a les comissions de selecció:

a) La determinació concreta del contingut de les preguntes del primer exercici de la part general o comuna, dels temaris inclosos en cadascuna de les convocatòries agrupades el contingut de les quals és idèntic per a totes elles.

b) Procedir a l'elaboració de la plantilla de respostes per a la seua correcció i publicació.

c) Resoldre tota mena d'al·legacions relatives a aquestes preguntes i, si escau, fer la modificació, correcció i publicació de la plantilla resultant.

d) Informar sobre les impugnacions que contra les preguntes pogueren formular-se.

e) Qualsevol altra que es precise per a l'efectiva coordinació amb els OTS de les convocatòries agrupades.



Cinqué. Contingut de la part comuna del primer exercici

D'acord amb el que es disposa en les respectives convocatòries, lus exercicis per als aspirants que concórreguen als cossos pertanyents als grups o subgrups de titulació A1, d'administració especial que es relacionen en els annexos, consistiran a contestar per escrit a un qüestionari de 120 preguntes, de les quals 48 versaran sobre les matèries comunes recollides en els annexos de les seues respectives convocatòries corresponents a la «part general» del torn, lliure i/o diversitat funcional, amb quatre respostes alternatives de les quals només una d'elles serà la correcta.



Sisé. Qualificació del primer exercici i efectes

El resultat de les qualificacions obtingudes en la part comuna, d'acord amb les decisions adoptades per cada comissió de selecció, afectarà per igual a totes les persones aspirants d'una mateixa agrupació de convocatòries i s'adherirà a les qualificacions que cada òrgan tècnic de selecció determine en la part especial, l'elaboració de la qual, plantilla de respostes i resolució o informe de tota mena de reclamacions i/o recursos, correspon exclusivament a aquest últim òrgan.



Seté. Eficàcia dels actes de les comissions de selecció

Tots els actes i acords adoptats per les comissions de selecció, en l'àmbit de les matèries i atribucions assignades, vincularan el personal aspirant i la resta d'òrgans tècnics de selecció dels quals provinguen els membres de cadascuna de les seues corresponents agrupacions.





Huité

Es faculta la persona titular de la Direcció General de Funció Pública, per a dictar quants actes es precisen per al desenvolupament i l'execució de la present resolució.



La present resolució posa fi a la via administrativa i, en contra, podrà interposar-se, postestativament, recurs de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o, directament, recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, conforme al que s'estableix en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altre que estimen escaient.





València, 2 de novembre de 2020.– La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública: Gabriela Bravo Sanestanislao







ANNEX I

Comissió de selecció



AGRUPACIÓ 1-E



Queda constituïda la Comissió de Selecció Agrupació 1-E, per les persones designades, tant en qualitat de titulars com de suplents, i conservant aquesta condició, per a l'exercici de les funcions pròpies de la Secretaria dels OTS, nomenats en les convocatòries que es relacionen a continuació i l'àmbit de les quals comprén els cossos A1-12,A1-15, A1-16, A1-20 i A1-27-01:

– Ordre 12/2020, d'11 de febrer, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'enginyeria industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-12, convocatòria 87/18 (DOGV 8745, 21.02.2020).

– Ordre 55/2019, de 10 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'enginyeria agrònoma de l'Administració de la Generalitat, A1-15, convocatòria 46/18 (DOGV 8697, 13.12.2019).

– Ordre 10/2019, de 21 d'octubre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic de geodèsia i cartografia de l'Administració de la Generalitat, A1-16, convocatòria 1/19 (DOGV 8666, 29.10.2019).

– Ordre 15/2019, de 2 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic de psicologia de l'Administració de la Generalitat, A1-20, convocatòria 13/18 (DOGV 8694, 10.12.2019).



– Ordre 38/2020, de 4 de març, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic de l'administració del medi ambient de l'Administració de la Generalitat, escala administració del medi ambient, A1-27-01, convocatòria 107/18 (DOGV 8774, 30.03.2020).





MEMBRES DE LA COMISSIÓ DE SELECCIÓ AGRUPACIÓ 1-E



A1-12,A1-15, A1-16, A1-20 i A1-27-01



Titulars:

Presidència: Amparo Palomares Palacios, funcionària de carrera del cos A1-01

Vocalies:

– Isabel Fernández Fernández, funcionària de carrera del cos A1-01

– Maria Amparo Navarro Cerdan, funcionària de carrera del cos A1-01

– Miguel Angel Martínez Sanchis, funcionari de carrera del cos A1-01



Secretaria: Carmen Juárez Sanmartín, funcionària de carrera del cos A1-01



Suplents:

Presidència: Antonio Domenech Jorda, funcionari de carrera del cos A1-01

Vocalies:

– Juan Carlos Romero Ibáñez, funcionari de carrera del cos A1-01



– Jesús Ignacio Silla Llopes, funcionari de carrera del cos A1-01



– Bernardo Gavila Alcalá funcionari de carrera del cos A1-01

Secretaria: Paula Maria Martínez Navarro, funcionària de carrera del cos A1-01





ANNEX II

Comissió de selecció



AGRUPACIÓ 3-E



Queda constituïda la Comissió de Selecció Agrupació 3-E, per les persones designades, tant en qualitat de titulars com de suplents i conservant aquesta condició, per a l'exercici de les funcions pròpies de la Secretaria dels OTS, nomenats en les convocatòries que es relacionen a continuació i l'àmbit de les quals comprén els cossos A1-18, A1-24, A1-27-03, A1-31-02 i A1-32:

– Ordre 58/2019, de 16 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'arquitectura de l'Administració de la Generalitat, A1-18, convocatòria 55/18 (DOGV 8702, 20.12.2019).



– Ordre 19/2019, de 2 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic de medicina de l'Administració de la Generalitat, A1-24, convocatòria 17/18 (DOGV 8694, 10.12.2019).



– Ordre 26/2020, de 4 de març, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic de l'administració del medi ambient de l'Administració de la Generalitat, escala avaluació del medi ambient, A1-27-03, convocatòria 91/18 (DOGV 8768, 23.03.2020).



– Ordre 23/2020, de 27 de febrer, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic de tecnologia agroalimentària de l'Administració de la Generalitat, escala tecnòleg especialista, A1-31-02, convocatòria 2/19 (DOGV 8768, 23.03.2020).

– Ordre 19/2020, de 27 de febrer, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convocaren proves selectives d'accés al cos superior tècnic de laboratori de l'Administració de la Generalitat, A1-32, convocatòria 93/18 (DOGV 8768, 23.03.2020).



MEMBRES DE LA COMISSIÓ DE SELECCIÓ, AGRUPACIÓ 3-E

A1-18, A1-24, A1-27-03, A1-31-02 i A1-32



Titulars:

Presidència: Juan Llacer Peris, funcionari de carrera del cos A1-01



Vocalies:

– Felipe Peña López, funcionari de carrera del cos A1-01

– Maria Carmen Zaragoza Torrent, funcionària de carrera del cos A1-01

– Magin Andrés Fonfria, funcionari de carrera del cos A1-01

Secretaria: Maria Isabel Gonzálvez Meseguer, funcionària de carrera del cos A1-01



Suplents:

Presidència: Juan Carlos Gil Jaén, funcionari de carrera del cos A1-01

Vocalies:

– María José Zaragoza Granell, funcionària de carrera del cos A1-01



– Maria López Laso, funcionària de carrera del cos A1-01

– María Carmen Orient Olegario, funcionària de carrera del cos A1-01

Secretaria: Victoria Martín Sevilla, funcionària de carrera del cos A1-01

Mapa web