Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2021, del director general de Ciutat de les Arts i de les Ciències, SAU, per la qual s'aprova la convocatòria del procés selectiu per a la cobertura com a personal laboral indefinit del lloc 18, tècnic o tècnica arquitectura, en torn lliure i pel sistema de concurs oposició, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'entitat de 2018, i se li dona publicitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9184 de 29.09.2021
Número identificador:  2021/9649
Referència Base de Dades:  008901/2021
 



RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2021, del director general de Ciutat de les Arts i de les Ciències, SAU, per la qual s'aprova la convocatòria del procés selectiu per a la cobertura com a personal laboral indefinit del lloc 18, tècnic o tècnica arquitectura, en torn lliure i pel sistema de concurs oposició, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'entitat de 2018, i se li dona publicitat. [2021/9649]



El lloc de treball que es convoca, correspon al torn lliure de l'oferta d'ocupació pública de Ciutat de les Arts i de les Ciències, SAU, de l'any 2018 (DOGV 8688, 29.11.2019), per la qual es dona publicitat i conté un lloc de treball de tècnic/a d'arquitectura, per a la seua cobertura indefinida mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició.



El present procés es regirà pel que s'estableix en la Resolució de 15 de maig de 2018, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació de l'II Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat en matèria de criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries en el sector públic instrumental de la Generalitat; pel que es disposa en l'II Conveni col·lectiu del Personal Laboral al servei de l'Administració Autonòmic; pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors; per les lleis emanades de la Generalitat Valenciana d'aplicació a aquesta entitat, i pel que es disposa en aquestes bases.

La present convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. El procés de selecció garantirà el dret d'accés a l'ocupació pública de les persones interessades de conformitat amb els principis recollits en l'article en l'article 60 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



Per tant, resolc:



Primer

Convocar la provisió definitiva del lloc de treball de naturalesa laboral, número 18 tècnic/a d'arquitectura per torn lliure mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició.



Segon

Aprovar les bases de la convocatòria que han sigut negociades amb el Comité d'Empresa de CACSA, i que figuren com a annex a la present resolució, les quals regiran en aquesta convocatòria a fi de regular el procés selectiu per a la cobertura, en torn lliure i en règim laboral de duració indefinida, d'un lloc de tècnic(a) d'arquitectura pertanyent a l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2018.



Tercer

Publicar la present resolució i les bases de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el portal d'ocupació de CACSA. https://www.cac.es/portalocupacio/index.jsp?lang=va_ES

A través del portal d'ocupació de CACSA, https://www.cac.es/portalocupacio/ s'informarà sobre les formes, dates i terminis d'admissió de sol·licituds per a participar en el procés selectiu i es publicaran els successius anuncis que procedisquen relatius a aquesta convocatòria.

La present resolució tindrà els efectes que procedisquen d'acord amb les seues característiques i naturalesa a partir de l'endemà de la seua publicació.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se potestativa ment, recurs de reposició, en el termini d'un mes, davant del mateix òrgan que dicta la resolució, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, o aquell en la circumscripció de la qual tinga la persona recurrent el seu domicili, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la present resolució, de conformitat amb el que es disposa en els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i sense perjudici de qualsevol altre recurs que es poguera interposar.



València, 22 de setembre de 2021.– El director general: Enrique Vidal Pérez.





Bases específiques de la convocatòria per la qual es convoquen proves selectives d'accés al lloc de tècnic/a arquitectura en torn d'accés lliure pel sistema de concurs oposició corresponent a l'oferta d'ocupació pública 2018



1. Condicions generals

La Ciutat de les Arts i de les Ciències, SAU, d'ara en avant, CACSA, convoca aquest procés selectiu per a la cobertura d'un lloc de naturalesa laboral corresponent al lloc de tècnic(a) d'arquitectura.



Aquest procés es regirà pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic dels empleats públics, en els termes previstos en la disposició addicional primera, per les lleis emanades de la Generalitat Valenciana aplicables a aquesta entitat, pel que es disposa en el II Conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració autonòmica i en el II Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat Valenciana, i pel que disposen aquestes bases.



El sistema de selecció ha de respectar els principis d'igualtat, publicitat, mèrit, capacitat i lliure concurrència dels / les candidats/ates i garantir, en tot moment, la transparència del procés de selecció.

La selecció es durà a terme mitjançant el sistema de concurs oposició, d'acord amb els exercicis i el barem que es despleguen en aquestes bases.

Conclòs el procés selectiu, els/les aspirants seleccionats/ades seran titulars del lloc amb caràcter personal laboral fix, i la data de nomenament serà la que determine la Ciutat de les Arts i de les Ciències, SAU.



2. Condicions dels llocs oferits

– Lloc: 18 tècnic/a arquitectura

– Personal laboral

– Conveni col·lectiu: II conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració autonòmica.

– Grup professional: A CD20 E023

– Enquadrament: Direcció Tècnica i de Manteniment

– Requisits: títol universitari oficial enginyeria, arquitectura, o equivalent o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assenyalades.

– Funcions generals: gestionar la conservació arquitectònica i neteja de les infraestructures de CACSA.

A manera enunciativa, però no limitadora, les funcions principals que corresponen al lloc i la categoria són:

– Supervisió conservació arquitectònica dels edificis, incloent l'oceanogràfic

· Detecció i control desperfectes.

· Control i seguiment d'objectius i indicadors.

· Interlocució tècnica conservació.

· Supervisió constructiva actuacions conservació arquitectònica al Parc.

– Organització i supervisió constructiva actuacions conservació arquitectònica.

– Implementació, gestió i modificació de la senyalística del complex.

– Coordinació contractes de conservació arquitectònica del complex:

· Unificació de criteris i objectius de diferents edificis (Imatge arquitectura).

· Desenvolupament procediment control subcontracta.

· Interlocució tècnica contractes Ciutat de les Arts i les Ciències.

· Anàlisi estructura SAP: objectes tècnics i preventiu.

· Seguiment i coordinació en diferents activitats del complex.

– Realització de visites arquitectòniques.



3. Requisits exigits dels / les candidats/ates

Per a ser admés/esa en la participació del procés selectiu, els/les aspirants hauran de tindre els següents requisits el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre'ls fins al moment de la formalització del contracte de treball:

3.1. Requisits generals

a) Tindre la nacionalitat espanyola, ser ciutadà dels estats membres de la Unió Europea o ser persona inclosa en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en què siga aplicable la lliure circulació de treballadors/es.



Les previsions del paràgraf anterior seran aplicables, siga quina siga la nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, i als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.

b) Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les funcions o tasques corresponents.

c) Tindre complits setze anys, i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació.

d) No haver sigut separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, o per a exercir funcions similars a les que s'exercien, en el cas de personal laboral, i de les quals haja sigut separat o inhabilitat. En el cas que siga nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

e) Titulació: estar en possessió de les titulacions que s'assenyalen en el punt 3.2 o en condicions d'obtindre-les, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Els aspirants amb titulacions acadèmiques professionals obtingudes en l'estranger han d'acreditar que estan en possessió de la convalidació corresponent o de la credencial que n'acredite, si és el cas, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

g) Accés a persones aspirants amb diversitat funcional. L'òrgan tècnic de selecció (en avant, OTS) establirà, per a les persones amb diversitat funcional que ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades hauran de formular en la sol·licitud de participació en aquest concurs oposició la petició corresponent al tipus de diversitat funcional: (F) física, (P) psíquica, (S) sensorial. Així mateix, podran sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten d'acord amb la següent classificació: 1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes. 2) Ampliació del temps de duració de la prova. 3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió. 4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordesa. 5) Sistema Braille d'escriptura o ajuda d'una persona, per invident. 6) Altres, cal especificar quines. L'OTS podrà, segons el seu criteri i en qualsevol moment del procediment, sol·licitar a qui ho haja comunicat l'acreditació de la condició de diversitat funcional mitjançant un dictamen tècnic facultatiu emés per l'òrgan competent. En tot cas, i de manera independent, qui resulte seleccionat al final del procés, o en qualsevol altre moment del desenvolupament si se li requereix, haurà de presentar un certificat d'estar en possessió de la capacitat funcional necessària, tant física com psíquica i sensorial, per a exercir les tasques corresponents al lloc objecte de la convocatòria corresponent.

h) Coneixement del castellà. Les persones que no tinguen nacionalitat espanyola i de l'origen de les quals no es desprenga el coneixement del castellà n'hauran d'acreditar el coneixement mitjançant la presentació d'un dels documents que s'indiquen a continuació:

– Certificat d'acord amb el fet que s'ha cursat l'Educació Primària, la Secundària o el Batxillerat a Espanya.

– Diploma d'espanyol que estableix l'RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o equivalent, o certificació acadèmica que acredite haver superat totes les proves dirigides obtindre'l.

– Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficials d'idiomes.

En cas que no puguen procedir a l'acreditació, hauran de fer obligatòriament una prova de coneixement d'espanyol, en la qual es comprovarà que tenen un nivell adequat de compressió i expressió oral i escrita en aquesta llengua. El contingut d'aquesta prova s'ha d'ajustar al que disposa el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com a llengua estrangera. La prova es considerarà apta o no apta. La no superació d'aquesta prova implicarà que l'aspirant no compleix amb el requisit exigit en la convocatòria.



3.2. Requisits específics

– Formació acadèmica: títol universitari oficial enginyeria, arquitectura, o equivalent o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assenyalades.





4. Presentació de sol·licituds. Forma i termini

4.1. Termini per a la presentació de sol·licituds. El termini serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. A l'efecte de termini, s'exclouen del còmput de dies hàbils els dissabtes, els diumenges i els declarats festius.

Qui vulga prendre part en aquestes proves selectives haurà de fer el següent i en aquest ordre:

4.2. Abonar i justificar el pagament dels drets d'examen. Una vegada efectuat l'ingrés en l'entitat bancària indicada en aquestes bases, la justificació d'abonament dels drets d'examen s'ha de fer efectiva annexant el document que justifique el pagament en el moment de la inscripció en el portal https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES.

4.3. Inscripció en la plataforma telemàtica. Per a inscriure's serà necessari omplir telemàticament el model de sol·licitud que estarà disponible en la pàgina web del portal de transparència de CACSA, https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES. El termini d'inscripció serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria. El domicili, correu electrònic i telèfon/s de contacte que figuren en les sol·licituds que s'hagen omplit telemàticament es consideraran com els únics vàlids, a l'efecte de notificacions i per a la crida en la contractació, i seran responsabilitat exclusiva del sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquestes dades com la no comunicació de qualsevol canvi de domicili i/o telèfon de contacte.



Aquestes comunicacions s'han de fer obligatòriament mitjançant un correu electrònic de notificació del canvi dirigit a empleo@cac.es. Els interessats a inscriure's en aquesta convocatòria i que no tinguen la possibilitat de tramitar la inscripció a través de la plataforma telemàtica poden posar-se en contacte amb CACSA a través del correu electrònic empleo@cac.es. CACSA els facilitarà un procediment alternatiu per a fer la inscripció.

4.4. Documentació que s'ha d'omplir i presentar en l'apartat habilitat per a l'oferta en https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES a cada moment:

– 1a. Inscripció:

a) Omplir la sol·licitud d'inscripció.

b) Documentació: DNI, titulació requerida en l'apartat 3.2. (títols acreditatius).

c) Justificant del pagament per drets d'examen. Si la persona interessada està exempta de l'abonament dels drets d'examen per alguna de les exempcions establides en la base cinquena d'aquesta convocatòria, ho ha de fer constar en la sol·licitud d'inscripció.

d) Declaració responsable. En el moment de proporcionar les dades personals a través de la plataforma telemàtica, l'aspirant ha de procedir igualment a omplir la declaració responsable en l'apartat corresponent de la inscripció, a través de la qual dona fe d'estar en possessió de cadascun dels requisits exigibles per a l'accés a la convocatòria. A través de la declaració mateixa cada aspirant es compromet, des de l'inici del procediment, a proporcionar informació veraç en totes les fases. Qualsevol desviació en la veracitat de la informació que ha proporcionat l'aspirant implicarà la seua separació permanent del procediment, sense excloure l'adopció de les mesures legals que foren aplicable.



– 2a. Participació fase mèrits:

a) Annex III (autobarem). Només hauran de presentar-lo els/les aspirants que superen la fase d'oposició. S'haurà d'omplir i presentar al costat del currículum i els títols acreditatius. No ha de presentar-se en el moment de la inscripció; s'indicarà el termini de presentació, posteriorment, en la publicació de les llistes definitives de puntuacions obtingudes en la fase de concurs.

b) Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'inscripció.

Aspirants amb diversitat funcional i mesures d'adaptació. Les persones amb diversitat funcional que sol·liciten mesures d'adaptació per a la realització de les proves hauran d'assenyalar en la sol·licitud d'inscripció el tipus de diversitat funcional.

Resolució de consultes. Qualsevol qüestió relacionada amb les diferents convocatòries regulades per aquesta resolució podrà ser objecte de consulta en empleo@cac.es.

Aquesta convocatòria serà publicada en la pàgina web de CACSA https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES, i a través d'aquest mateix mitjà es publicitarà l'estat del procés d'acord amb el que s'estableix en els punts següents.

4.5. Els errors de fet, materials o aritmètics que s'advertisquen en la sol·licitud podran esmenar-se fins a la finalització del període de presentació de sol·licituds, d'ofici o a petició de l'interessat/ada.

4.6. La participació d'un/una aspirant en aquest procés de selecció comportarà:

– La seua confirmació que compleix els requisits indispensables exigits.

– El seu reconeixement de l'autenticitat de la documentació que hi adjunta i de la informació que apareix en el seu currículum.



– La seua acceptació expressa de tot el que s'estableix en les bases reguladores d'aquesta convocatòria.

– La seua autorització a CACSA per al tractament automatitzat de les seues dades.

– La seua autorització a CACSA per a la publicació, en la seua pàgina web, dels resultats obtinguts en el procés de selecció.

Una vegada rebudes les sol·licituds per la Direcció de CACSA, s'aprovarà una llista d'admesos/es i exclosos/es, que serà publicada en la pàgina WEB de CACSA, https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES. Per als exclosos/es, es concedirà un termini d'esmena de DEU dies hàbils. Transcorregut aquest termini, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si procedira, es dictarà resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves.



5. Pagament de drets d'examen

Els drets d'examen seran de 30 euros. Amb caràcter general, l'import de la taxa està minorat en un 10 % en utilitzar-se en aquest procés exclusivament mitjans telemàtics, per la qual cosa el pagament és de 27 euros.

El pagament s'ha d'efectuar mitjançant una transferència al compte de Ciutat de les Arts i de les Ciències, SAU, del Banc Sabadell amb les següents dades de referència:

ES09 0081 1518 90 0001007911 Banc Sabadell BSABESBBXXX

En el concepte de la transferència, l'aspirant haurà de consignar ARQ_DNI_1r cognom_2n cognom.

En cap cas el pagament dels drets d'examen eximirà del tràmit de registre electrònic de la sol·licitud en la plataforma. La falta de justificació de l'abonament dels drets d'examen o de la presentació dins del termini i en la forma escaient en la plataforma electrònica de la sol·licitud determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

5.1. Exempcions al pagament dels drets d'examen D'acord amb el que es disposa en l'article 18.1-2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de taxes de la Generalitat, estan exempts del pagament:

a) Els contribuents que siguen membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial.



b) Les contribuents que siguen víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

c) Els contribuents que siguen persones amb discapacitat, amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent.

d) Els contribuents que estiguen en situació d'exclusió social quan l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència ho acredite.

Els aspirants en qui concórreguen una o diverses d'aquestes circumstàncies ho han de constar en la sol·licitud d'inscripció telemàtica marcant la casella destinada a aquest efecte i adjuntant el document acreditatiu de tal condició dins del termini previst per a fer la inscripció.

Gaudirà d'una bonificació del 50 % de la taxa el personal que acredite ostentar el títol de membre de família nombrosa de categoria general, o de família monoparental de categoria general compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental en la Comunitat Valenciana.

La devolució dels drets d'examen no serà procedent en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causa imputable a la persona interessada.

5.2. Acreditació del pagament i fi de la inscripció Una vegada efectuat el pagament del dret d'examen, hauran d'annexar-hi el document que acredita el pagament en el moment de la inscripció. La plataforma generarà un justificant de registre de lliurament per a cada aspirant.

5.3. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior hauran de presentar una fotocòpia compulsada dels documents acreditatius d'aquesta exempció. En cas contrari, no podran formalitzar el contracte com a personal laboral fix de CACSA, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

Serà procedent la devolució dels drets d'examen únicament en els supòsits i procediments que preveu l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de taxes de la Generalitat.



6. Protecció de dades personals

En matèria de protecció de dades de caràcter personal cal atindre's al que es disposa en el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), així com en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Una vegada els procediments de selecció s'estiguen desenvolupant, els/les aspirants podran conéixer l'estat del desenvolupament de la convocatòria a través de https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES. En compliment del que s'estableix en el Reglament general de protecció de dades de la Unió Europea 2016/679, els/les aspirants podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, portabilitat —en funció de les possibilitats tècniques— i oblit en els termes legalment establits, o sol·licitant-ho mitjançant un escrit dirigit a lopd@cac.es.

La cancel·lació de les dades personals proporcionades una vegada iniciat el procediment s'entendrà com a expressió de la voluntat de l'aspirant de ser separat del procediment de manera permanent. Totes les dades personals que CACSA haja de recaptar per a poder dur a terme aquest procés s'integraran en fitxers que seran tractats per a aquests fins i en l'àmbit de les competències legalment atribuïdes a CACSA, i es conservaran adoptant les mesures de seguretat adequades per protegir-les, mentre siguen necessàries per a completar els procediments en el curs dels quals van ser sol·licitades.







7. Proves selectives

El procediment de selecció serà mitjançant el sistema de concurs oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs (valoració de mèrits) de caràcter obligatori.

La fase d'oposició representarà el 60 % de la puntuació total, i a la fase de concurs (valoració de mèrits) li correspondrà el 40 % de la puntuació total. Per a passar a la fase de valoració de mèrits serà necessari superar la fase d'oposició.

7.1. Fase d'oposició

L'oposició constarà de dos exercicis, que s'indiquen a continuació, sent el primer d'ells obligatori i eliminatori. Totes les preguntes i qüestions que es plantegen en aquests exercicis, es formularan sobre els temaris de l'annex I.

7.1.1. Exercici 1

L'exercici consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 60 preguntes tipus test, amb quatre respostes alternatives de les que només una d'elles serà correcta. El temps de realització de la prova serà determinat prèviament per l'òrgan tècnic de selecció i en cap cas serà inferior a 60 segons per pregunta. La puntuació màxima a obtindre en l'exercici serà de 20 punts, sent necessaris obtindre un mínim de 10 punts. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen.



El 30 % de les preguntes versaran sobre el tema general (18 preguntes) i el 70 % preguntes es realitzaran sobre la part específica (42 preguntes).

La fórmula de correcció serà: Respostes correctes netes = nre. d'encerts – (nre. d'errors/3)

7.1.2. Exercici 2

Es realitzarà en el mateix dia que la celebració de l'exercici 1.

Sense que per a la seua resolució les persones aspirants puguen utilitzar textos legislatius o material de consulta de cap mena consistirà a respondre per escrit 10 preguntes teoricopràctiques de resposta breu sobre el temari específic.

El temps de realització serà determinat prèviament per l'OTS i, en cap cas, serà inferior a 1 hora i 30 minuts.

7.1.3 Qualificació dels exercicis.

La puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició serà de 60 punts, que es distribuiran de la següent manera:

– Primer exercici: la qualificació del primer exercici serà de 0 a 20 punts, sent necessari obtindre un mínim de 10 punts per a superar-lo. Si no se supera la prova, no s'accedeix al segon exercici.

– Segon exercici: la qualificació del segon exercici serà de 0 a 40 punts, sent necessari obtindre un mínim de 20 punts per a superar-lo. Es presumirà idèntic valor a totes les preguntes, llevat que l'OTS, en atenció a l'extensió, complexitat i/o dificultat tècnica, establisca diferent puntuació a cadascuna les qüestions formulades, i en aquest cas, ho comunicarà a les persones aspirants, amb caràcter previ a la realització de l'exercici.

– Qualificació final de la fase d'oposició. Per a superar la fase d'oposició serà necessari obtindre un mínim de 30 punts, puntuació que vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en els dos exercicis, sempre que s'aconseguisquen els mínims establits en cada exercici.

– L'òrgan tècnic de selecció, en l'exercici de les seues competències i per a garantir una eficaç selecció, podrà baixar el mínim dels punts necessaris per a superar les proves, en cas que, després de la qualificació de tots dos exercicis, no existisca un nombre suficient de participants amb una puntuació igual o superior a la mínima establida.

7.2. Fase de concurs (valoració de mèrits)

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició obtenint un mínim de punts establit.

Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

La puntuació d'aquesta fase de concurs serà de 40 punts, que es distribuiran:

– 10 punts correspondran a mèrits relacionats amb la formació de les i els aspirants d'acord amb el que es determina en l'Annex II de la convocatòria.

– 30 punts correspondran a mèrits relacionats amb l'experiència de les i els aspirants d'acord amb el que es determine en l'Annex II de la convocatòria.

7.3. Resultat del concurs oposició

La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases.

Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent: caldrà tindre en compte, en primer lloc, la puntuació més alta obtinguda en la fase d'oposició, i si persisteix l'empat, es dirimirà per la puntuació més alta obtinguda en els diferents apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en què figuren enumerats. En cas de persistir l'empat, s'adjudicarà a favor de la persona amb diversitat funcional, i si l'empat es produeix entre aquestes persones, es triarà la persona que tinga acreditat el percentatge més elevat de discapacitat.

En cas de persistir l'empat, si són persones de diferent sexe, es dirimirà a favor del sexe que estiga infrarepresentat, tenint en compte el total de persones amb contracte laboral fix enquadrades en la categoria A dins del Grup Direcció Tècnica i de Manteniment-Departament Conservació Arquitectònica– cap d'Àrea; es considerarà infrarepresentat el sexe que no ocupe almenys el quaranta per cent corresponent a la categoria A dins del grup indicat. Per a acabar, si persisteix l'empat, es dirimirà finalment per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades; l'ordre esmentat s'iniciarà per la lletra que es determine en l'últim sorteig publicat a aquest efecte en el DOGV.



7.4. Totes les publicacions referents a aquesta convocatòria es faran en el portal d'ocupació de CACSA https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES, en l'apartat corresponent, i es faran referides al document d'identitat de cadascun/a dels/les candidats/ates.

7.5. A partir de la publicació tant de la puntuació obtinguda en primera o la segona fase, i fins a la publicació del resultat final del procés en la web, es podran presentar reclamacions/al·legacions.



8. Desenvolupament de les proves selectives

El primer i segon exercici prevists en la fase oposició es realitzaran en el lloc, data i hora que s'establisca en l'acord de l'òrgan tècnic de selecció on s'aprova la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves, la qual serà publicada en el portal d'Ocupació de CACSA https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES

Les persones admeses seran convocades per a la realització de cada exercici en crida única. Perdran el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o si no hi assisteixen, encara que es dega a causes justificades, a excepció dels casos detallats en el paràgraf següent.

Així mateix, si alguna de les aspirants no pot completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditat, la seua situació quedarà condicionada a la finalització del procés i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades, i aquestes no poden ajornar-se de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució de procés ajustada a temps raonables, cosa que haurà de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció, i, en tot cas, la realització de les proves ha de tindre lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu. La mateixa previsió és aplicable a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no hi poden assistir per motius de seguretat.



Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres de l'òrgan tècnic de selecció o del personal ajudant o assessor durant la celebració de la prova, amb vista al desenvolupament adequat de les proves. Qualsevol alteració en el desenvolupament normal de les proves per part d'una persona aspirant quedarà reflectida en l'acta corresponent i aquesta persona aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que resolga l'òrgan tècnic de selecció sobre l'incident. Abans de l'inici de l'exercici i sempre que s'estime convenient durant el desenvolupament, els membres de l'òrgan tècnic de selecció, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses per mitjà de la presentació del DNI, el NIE, el passaport o el permís de conduir emés a Espanya, sense que per a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades dels documents esmentats, així com, si és el cas, de l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

En la prova, l'òrgan tècnic de selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració, de manera que s'anul·laran els exercicis que continguen alguna marca que puga identificar-ne l'autoria.



9. Publicitat de les llistes

Fase oposició: en finalitzar els dos exercicis de la fase d'oposició, l'OTS publicarà en el Portal d'Ocupació de CACSA https:// www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES relació de persones que han superat les proves amb expressió del seu nom, cognoms, document d'identitat anonimitzat i la puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament les persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a superar cadascun dels exercicis, segons el que es disposa en el punt 7.1, i es concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè es formulen les reclamacions que s'estimen pertinents.

Transcorregut el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació dels resultats, i una vegada revisades les al·legacions per l'OTS, es procedirà a publicar les llistes amb les qualificacions definitives obtingudes per els/les aspirants que han superat cadascun dels dos exercicis eliminatoris.

Una vegada finalitzada la fase d'oposició, l'OTS publicarà les llistes amb la qualificació final de la fase d'oposició. Es constituirà la llista de persones que han superat la fase d'oposició per ordre de puntuació i que han de passar a la fase de concurs.

Fase de concurs: a les persones incloses en les llistes esmentades, se'ls concedirà com a mínim un termini de 10 dies hàbils perquè presenten, obligatòriament, un currículum acompanyat del full d'autobaremació (annex III, que es publicarà a aquest efecte en el portal d'ocupació de CACSA, https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES), juntament amb tots els documents acreditatius dels mèrits que s'hi declaren. Només es valoraran els mèrits al·legats i que s'hagen fet constar en el full d'autobaremació. Si els mèrits que s'al·leguen ja constaren en el registre de personal de CACSA, únicament serà necessari citar-los en el currículum, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en el currículum i que s'hagen fet constar en la fulla d'autobaremació

Una vegada baremats els mèrits, l'òrgan tècnic de selecció publicarà en el portal d'ocupació de CACSA, https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES, les llistes provisionals de persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els diferents apartats del barem, i se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació.

Resoltes les possibles reclamacions, l'òrgan tècnic de selecció, mitjançant un anunci, publicarà en el portal d'ocupació de CACSA, https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES, les llistes definitives amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els diferents barems, i aquesta puntuació servirà de notificació a les persones interessades, així com la relació definitiva de persones aprovades per ordre de puntuació total referida en el punt 7.3.



10. Nomenament

Amb caràcter previ al nomenament, se citarà el/la millor candidat/a perquè presente una còpia compulsada de tota la documentació que certifique els mèrits al·legats en l'annex III, en la forma indicada en la convocatòria.

La millor persona aspirant amb més puntuació disposa del termini de cinc dies hàbils, des de l'endemà de la publicació de la llista definitiva de persones aprovades per ordre de puntuació, per a presentar còpies compulsades de la documentació següent perquè l'òrgan tècnic de selecció les valide:

– Fotocòpia del document d'identitat o NIE.

– Titulacions acadèmiques com a requisits específics d'accés indicades en l'apartat 3.2, que, en el cas que s'hagen obtingut en l'estranger, han d'haver sigut homologades a Espanya.

– Acreditació original de l'experiència laboral que s'indica en l'annex III, en la forma indicada en l'annex II.

– Original o còpia compulsada dels mèrits aportats i indicats en l'annex III: titulacions acadèmiques, idiomes, certificats d'assistència a cursos, indicats en l'annex III, en la forma indicada en l'annex II.



En cas que la documentació no siga correcta, se sol·licitarà el/la candidat/a següent en la llista, i així successivament.

Conclòs el procés de selecció, la Direcció General de CACSA dictarà resolució, i procedirà al nomenament de la persona aspirant que haja obtingut la millor puntuació resultant del concurs oposició, com a personal laboral fix de CACSA, per a l'acompliment de les funcions assignades en el lloc convocat, que inclourà un període de prova en funció del grup o la categoria segons l'art. 8 del Conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració autonòmica.





11. Borsa d'ocupació

Segons les previsions del punt tercer 1.a del III Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, de 6 de juliol de 2018, amb les persones aspirants que superen el procés selectiu però hagen quedat sense plaça es conformaran borses d'ocupació per a la cobertura de necessitats temporals que puguen sorgir.



Finalitzada la fase de concurs, es configurarà una borsa d'ocupació temporal, formada per totes les persones que hagen aprovat l'exercici de la fase d'oposició, segons l'ordre de prioritat que s'obtinga per la puntuació total aconseguida, per la suma obtinguda en les diferents fases del procés selectiu i que hagen quedat per davall de la persona triada per a l'adjudicació del lloc.

Aquesta borsa d'ocupació, que es publicarà en el portal de personal de CACSA, https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES, estarà en vigor fins que es produïsca un nou procés selectiu per a la incorporació de personal fix en CACSA que cobrisca noves ofertes d'ocupació pública dels mateixos llocs o categories professionals, i, en aquest cas, de tal procés es derivaran noves borses d'ocupació temporal que les substituiran. Segons el que es preveu en el punt onzé de l'esmentat III Acord de la Comissió de Diàleg Social, s'establirà la corresponent comissió de seguiment de les borses que es constituïsquen.

El funcionament d'aquestes borses serà el que es preveu en l'esmentat III Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, de 6 de juliol de 2018.

Durant el termini de vigència esmentat, les persones incloses en aquesta borsa d'ocupació podran ser cridades per a substituir les persones seleccionades per a cobrir els llocs de treball o en el cas que no hagen superat el període de prova establit o es produïsca renúncia o baixa. Així mateix, en el supòsit de produir-se noves vacants en llocs objecte exclusiu d'aquesta borsa amb els mateixos requisits que el lloc de treball convocat, les vacants podran ser cobertes, amb caràcter temporal, per les persones que conformen la borsa d'ocupació.



12. Òrgan tècnic de selecció

L'òrgan tècnic de selecció estarà compost per: president/a, secretari/ària i dos vocals designats per resolució de la sotssecretaria de Presidència, a la qual està adscrita CACSA, en virtut del que es disposa en l'apartat dotzé del II Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat Valenciana. Només un podrà ser personal al servei de CACSA. Aquest membre haurà d'exercir les funcions de secretari/ària, amb veu però sense vot. La resta del personal serà designat entre el personal de la Generalitat i el seu sector públic instrumental o d'altres administracions públiques que ocupen places els requisits de formació i funcions assignades de les quals siguen equivalents o similars als que s'estableixen per a les places objecte de la convocatòria.



El nomenament de les persones membres de l'òrgan tècnic de selecció es farà amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant una resolució que es publicarà en el portal d'ocupació https://www.cac.es/portalocupacio/?lang=va_ES

Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal assessor, hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones interessades quan es done en elles alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. No podran haver fet tasques de preparació d'aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'ha d'adaptar al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i a la resta de normativa vigent, i ha de tindre consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració, i adoptar-ne acta corresponent. En cas d'empat, decidirà qui n'ocupe la presidència. Corresponen a aquest òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a l'execució dels procediments selectius i l'avaluació de les proves i els mèrits de les i els aspirants, tant en la fase d'oposició com en la fase de concurs, així com, en general, les adopcions de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al desenvolupament correcte de les proves selectives i per a una adequada administració del procés, adoptant les mesures necessàries perquè en cada prova concórrega un nombre suficient d'opositors per a aconseguir una eficaç selecció.

L'òrgan tècnic analitzarà els requisits presentats pels candidats i les candidates, i resultarà exclòs qui no reunisca els que s'exigeixen per al lloc a què opte.





ANNEX I

Temari



I. Temari general



A. Constitució, organització administrativa i dret autonòmic

1. La Constitució Espanyola de 1978.

2. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana.

3. La Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell

4. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5. Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic: Disposicions generals, principis d'actuació i funcionament del sector públic.

6. Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions: Àmbit d'aplicació de la Llei. La Hisenda Pública. Els pressupostos de la Generalitat.

7. Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic: títol preliminar, Capítol I: Disposicions generals: objecte i àmbit d'aplicació; capítol II: contractes del sector públic, Secció 1a Delimitació de tipus contractuals; Llibre primer, Configuració general de la contractació del sector públic i elements estructurals dels contractes: Títol III, Objecte, pressupost base de licitació, valor estimat, preu del contracte i la seua revisió; Llibre segon, Dels contractes de les administracions públiques: Títol I: Capítol I: Secció 1a, De la preparació dels contractes de les administracions públiques.

B. Institucions de la Unió Europea

1. Característiques de l'ordenament jurídic de la Unió Europea. Fonts del dret de la Unió Europea. Tractats constitutius. Actes jurídics de la Unió. Els reglaments. Les directives.

2. Les institucions de la Unió Europea: El Parlament Europeu. El Consell Europeu. El Consell. La Comissió Europea. El Tribunal de Justícia de la Unió Europea. El Banc Central Europeu. El Tribunal de Comptes.

C. Personal

1. El text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.



2. La Llei d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.

3. La Llei de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

4. El Decret 42/2019, de 22 de març, del Consell, de regulació de les condicions de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat.

5. II Conveni col·lectiu del Personal Laboral al servei de l'Administració Autonòmica (DOGV 2527, 12.06.1995 text consolidat).

6. Acords de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic instrumental de la Generalitat.

D. Temes transversals

1. La Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes: títol preliminar, Objecte de la Llei; Títol I, El principi d'igualtat i la tutela contra la discriminació; Títol II, Polítiques públiques per a la igualtat. La Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.

2. La Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere: Títol preliminar; Títol I, mesures de sensibilització, prevenció i detecció; Títol II, Drets de les dones víctimes de violència de gènere.

3. Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern: Títol preliminar; Títol I, Transparència de l'activitat pública. Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.

4. La Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals:

a. Capítol I: objecte, àmbit d'aplicació i definicions

b. Capítol III: drets i obligacions

5. Reial decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s'aprova el Reglament dels Serveis de Prevenció: capítols I, II, III i VI.



II. Temari específic



1. Els contractes del sector públic. Normes que els regulen. Requisits per a contractar amb l'administració. Tipus de contractes. Procediments d'adjudicació. Prerrogatives de l'administració. Plecs de clàusules administratives. Plec de prescripcions tècniques. Normativa aplicable per a la supervisió de l'execució dels contractes del sector públic.



2. Actuacions preparatòries del contracte d'obres estudi de viabilitat. Memòries valorades, avantprojectes i projectes d'obres. Supervisió de projectes. Tot això en el marc dels contractes de les administracions públiques.

3. Execució del contracte d'obres. Certificacions: caràcter, tipus i conceptes integrants. La recepció d'obra i certificació final d'obres. Modificació del contracte d'obres i altres incidències contractuals. Cessió i subcontractació.

4. La Llei 3/2004, de 30 de juny, de la Generalitat, d'Ordenació i Foment de la Qualitat de l'Edificació (LOFCE). Objecte i àmbit d'aplicació. Requisits de l'edificació en relació amb la qualitat i accions de l'Administració. Projecte i execució de les obres. Vida útil, manteniment i rehabilitació de l'edifici. 26. El control de qualitat en l'edificació. Conceptes bàsics i generalitats. Plecs de recepció de materials. Control de formigons i estructures d'acord amb la EHE-08. El llibre de control. Normativa de la Comunitat Valenciana.



5. Codi Tècnic de l'Edificació (CTE). RD 314/2006, de 17 de març, del Ministeri d'Habitatge, disposicions generals, condicions tècniques i administratives, exigències bàsiques i annexos. RD 1371/2007, de 19 d'octubre, pel qual es modifica el codi Tècnic de l'Edificació.



6. Codi Tècnic de l'Edificació. Seguretat estructural: bases de càlcul i accions en l'edificació. Document Bàsic SE Document Bàsic ES-AE. Codi Tècnic de l'Edificació. Seguretat Estructural. Fonaments. Document Bàsic ES-C.

7. Codi Tècnic de l'Edificació. Seguretat Estructural. Fàbrica. Document Bàsic ES-F.

8. Codi Tècnic de l'Edificació. Seguretat Estructural. Acer. Document Bàsic ES-A. Seguretat Estructural. Fusta. Document Bàsic ES-M.



9. Codi Tècnic de l'Edificació. Seguretat en cas d'incendi. Document Bàsic SI.

10. Codi Tècnic de l'Edificació. Seguretat d'utilització i accessibilitat. Document bàsic SUA.

11. Codi Tècnic de l'Edificació. Salubritat i protecció enfront del soroll. Documents Bàsics HS i HR.

12. Codi Tècnic de l'Edificació. Exigències bàsiques estalvi d'energia. Document Bàsic HE.

13. Reglaments d'instal·lacions tèrmiques en els edificis. Eficiència energètica. Aplicació a les demandes dels edificis públics i habitatges.



14. Seguretat i salut en les obres de construcció. L'estudi de seguretat i salut en els projectes d'obres. Pla de seguretat i salut. Llibre d'incidències. Normativa reguladora. Aplicació de la prevenció de riscos laborals en les obres de construcció. Agents que intervenen.



15. Accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques, urbanístiques i d'edificació a la Comunitat Valenciana. Decrets de desenvolupament en matèria d'accessibilitat en l'edificació de pública concurrència i mig urbà. Normes per a l'accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques.

16. Patologia en edificació: fonamentació, estructura, forjats, façanes, cobertes, fusteries, revestiments i en instal·lacions. Causes més freqüents i sistemes de reparació.

17. El llibre de l'edifici. Àmbit d'aplicació. Parts de què consta. Formalització. Documentació específica que ha d'incloure el document d'Especificacions Tècniques. Restauració, conservació i manteniment d'edificis. Normativa. Instruccions d'ús, conservació i manteniment. Inspecció tècnica d'edificis.

18. Tractament digital de la informació territorial. Sistemes d'informació territorial GVSIG. Metodologia BIM (Building Information Modeling) per a la gestió informàtica de projectes i altres aplicacions informàtiques en arquitectura, conceptes generals i aplicació en les fases de projecte.

19. Materials de construcció

a) Formigó armat

b) Acer

c) Vidre

d) Trencadís.

20. Ordenança reguladora d'activitats i obres de l'Ajuntament de València.

21. SAP Gestió. Mòdul de manteniment.





ANNEX II

Barem de la fase de concurs de la convocatòria de concurs oposició per a la provisió definitiva del lloc tècnic/a arquitectura



En la fase de concurs a què es refereix el punt 7.2 d'aquesta convocatòria, la valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el barem següent:

1. Experiència professional: màxim 30 punts

1.1. Es valorarà l'experiència de les persones participants tenint en compte això:

– 0,20 punts per cada mes complet de servei actiu en CACSA desenvolupant les mateixes funcions relacionades del lloc convocat.

– 0,12 punts per cada mes complet treballat en altres societats públiques mercantils, fundacions públiques, en l'Administració de la Generalitat Valenciana, en altres administracions públiques o Entitats de dret públic, vinculades o dependents d'una administració pública en llocs amb funcions directament relacionades amb la conservació arquitectònica d'edificis singulars. Per a la seua valoració, és imprescindible acreditar l'experiència en l'acompliment de les funcions descrites.



– 0,10 punts per cada mes complet treballat en el sector privat, en treballs per compte d'altri, autònoms i professionals en llocs amb les mateixes funcions amb funcions directament relacionades amb la conservació arquitectònica d'edificis singulars. Per a la seua valoració, és imprescindible acreditar l'experiència en l'acompliment de les funcions descrites.

– 0,05 punts per cada mes complet de servei en actiu treballat en CACSA en diferents categories/llocs del convocat.

1.2. L'experiència professional s'ha d'acreditar d'acord amb els següents criteris:

1.2.1. Treballs per compte d'altri: mitjançant un contracte de treball en què s'especifique la categoria o el lloc convocat i la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat en la Seguretat Social durant tot el temps que al·legue en el grup de cotització corresponent a la categoria de les places convocades, i s'ha d'acompanyar d'una certificació de l'empresa de les funcions desenvolupades, quan aquestes funcions no puguen deduir-se dels termes del contracte, sense que s'admeta contradicció entre tots dos documents.

1.2.2. Per al supòsit de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE en què s'acrediten el o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, i certificació de col·legiació quan siga procedent, així com certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan siga procedent, i en substitució d'aquests documents, s'haurà d'aportar una certificació oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent. S'ha d'acompanyar d'una certificació de l'empresa de les funcions desenvolupades, quan no puguen deduir-se dels termes del contracte, sense que s'admeta contradicció entre tots dos documents.



En tot cas la puntuació màxima que es pot aconseguir per experiència no podrà superar els 30 punts.



2. Formació addicional: màxim 10 punts

S'han d'aportar còpies compulsades dels títols o certificats oficials que acrediten el següent:

2.1. Valencià: màxim 4 punts

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 4 punts, una vegada que s'haja acreditat estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià (JQCV), la CIEACOVA i l'EOI, d'acord amb l'escala següent:

– Coneixement oral o A2: 0,5 punts.

– Grau elemental o B1: 1 punt.

– Nivell B2: 1,50 punts.

– Grau mitjà o C1: 2,00 punts.

– Grau superior o C2: 4,00 punts.

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

2.2. Idiomes comunitaris: màxim 4 punts

Es valoraran fins a un màxim de 4 punts les llengües oficials de la Unió Europea diferents de la llengua espanyola. S'ha d'acreditar documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats de l'Espai Europeu d'Educació Superior que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots els que s'indiquen en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig), i per la disposició final 1a del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula adjunta a aquest punt.





2.3. Titulació acadèmica oficial: màxim 3 punts

Per la possessió de títols acadèmics addicionals a l'exigit en la convocatòria de nivell igual o superior a l'exigit, vinculats a la plaça convocada, exclòs el títol que haja servit per a això.

En aquest apartat, només es puntuarà el títol de més nivell, i s'hi entenen compreses les altres titulacions necessàriament prèvies per a l'obtenció del de nivell superior.

2.4. Formació complementària: màxim, 6 punts.

2.4.1. Cursos de formació que s'hagen realitzat anteriors a la data de publicació de la convocatòria de contingut relacionat amb les funcions del lloc, en concret, es valoraran els cursos de: AUTOCAD, PREST/ARQUIMEDES, REVIT, CYPE Càlcul Estructures, PHOTOSHOP, ILUSTRATOR, 3D STUDIO, SAP PM, cursos de paisatgisme/jardineria i cursos rehabilitació d'edificis: màxim 6 punts.



Haurà de tractar-se de cursos de formació i perfeccionament rebut que hagen sigut convocats, organitzats o homologats per les administracions públiques, universitats o fundacions universitàries, instituts o escoles oficials, col·legis professionals i centres o organismes públics de formació, així com per entitats de prestigi reconegut en la matèria impartida, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions de la plaça que es convoca, de duració igual o superior a 15 hores.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o els de les diferents institucions de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud, d'acord amb l'escala següent:

De 100 o més hores: 0,25 punts.

De 75 hores o més: 0,20 punts.

De 50 hores o més: 0,15 punts.

De 25 hores o més: 0,10 punts.

De 15 o més hores: 0,05 punts.

2.4.2. Cursos de postgrau i/o màsters universitaris: es valoraran els cursos de postgrau i màsters universitaris oficials o propis de cada universitat, relacionats amb l'acompliment del lloc oferit i/o la Direcció/Àrea d'adscripció, conformement a la següent escala:

Per curs postgrau universitari o màster universitari de menys de 90 crèdits: 1 punt

Per màster de 90 o més crèdits: 2 punts

En cap cas, la puntuació màxima a aconseguir per «altres mèrits-formació» podrà superar els 10 punts.

La inscripció, declaració responsable i annex III (autobarem, es publicarà en el portal d'ocupació de CACSA, juntament amb la declaració responsable. https://www.cac.es/portalocupacio/

Mapa web