Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de setembre de 2021, del director general del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, per la qual es dona publicitat a la convocatòria del procés selectiu per a cobrir, com a personal laboral fix, dos llocs de treball de l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, de violí, en torn lliure i mitjançant el sistema d'oposició, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de l'entitat de 2018 i 2020.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9186 de 01.10.2021
Número identificador:  2021/9888
Referència Base de Dades:  008982/2021
 



RESOLUCIÓ de 20 de setembre de 2021, del director general del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, per la qual es dona publicitat a la convocatòria del procés selectiu per a cobrir, com a personal laboral fix, dos llocs de treball de l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, de violí, en torn lliure i mitjançant el sistema d'oposició, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de l'entitat de 2018 i 2020. [2021/9888]







Les resolucions del 21 de desembre de 2018, i del 24 de març de 2020 de la direcció general del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 8454 de 31.12.2018 i núm. 8784 de 08.04.2020) donen publicitat a les ofertes d'ocupació pública d'aquesta entitat per a 2018 i 2020.

Entre els llocs integrants de les ofertes esmentades hi ha 6 llocs de violins de l'Orquestra de la Comunitat Valenciana.

En data 22 de març de 2021 es va publicar la Resolució de 15 de març de 2021, del director general del Palau de les Arts Reina Sofia, Fundació de la Comunitat Valenciana, per la qual es donava publicitat a la convocatòria del procés selectiu per a cobrir com a personal laboral fix llocs de treball de l'Orquestra de la Comunitat Valenciana (violí), en torn lliure i mitjançant el sistema d'oposició, corresponents a les ofertes d'ocupació pública de l'entitat de 2018 i 2020.



El procés selectiu corresponent va finalitzar amb la cobertura de 5 llocs, i va quedar desert el lloc núm. 4086 de violí II, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de l'any 2018.

La persona seleccionada per a cobrir el lloc núm. 4078 de violí I, hi va renunciar el passat 30 de juliol de 2021 i, per tant, va quedar sense cobrir el lloc convocat per no haver-hi cap altra persona candidata que haguera obtingut la nota mínima exigida.

Aquesta resolució dona publicitat a una nova convocatòria del procés selectiu per a cobrir definitivament 1 lloc de violí I i un altre de violí II, per torn lliure, mitjançant el sistema selectiu d'oposició.



Aquest procés selectiu es regirà per les bases i els annexos a aquestes, les quals s'adjunten a aquesta resolució i que han sigut aprovades per la Comissió Executiva de la Fundació en reunió de data 20.09.2021 de conformitat amb el que estableix l'article 19 lletra p) dels Estatuts del Palau de les Arts en tractar-se de llocs de naturalesa artística, i d'acord amb la delegació de competències de data 21 de maig de 2018 efectuada pel Patronat a aquesta.

En allò no previst a les bases esmentades, se seguiran les indicacions adreçades a les persones aspirants que la Direcció de la Fundació Palau de les Arts Reina Sofia i l'òrgan tècnic de selecció, segons les respectives competències, faran públiques a través de la seu electrònica ocupacio.lesarts.com. Igualment, a través d'aquesta seu electrònica, s'informarà sobre les formes, dates i terminis d'admissió de sol·licituds per a participar en el procés selectiu.

Per tant, i en virtut de les facultats atorgades per l'article 25 i) dels Estatuts del Palau de les Arts i la Direcció General de Pressupostos en data 20 de desembre de 2018 i 18 de febrer de 2020, resolc:





1. Normes generals

1.1. El caràcter d'entitat pública de la Fundació de la Comunitat Valenciana Palau de les Arts Reina Sofia (d'ara en avant Les Arts), integrant del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat, segons recullen els articles 2 i 3 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, determina que en l'accés als llocs de treball d'aquesta s'hagen de garantir els principis constitucionals de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat, així com la resta de principis recollits en la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



Els llocs a cobrir es determinen a través de la corresponent oferta d'ocupació pública, la qual s'ha definit d'acord amb les premisses legalment aplicables.

1.2. L'objecte d'aquesta convocatòria és regular el procés selectiu per a cobrir, pel procediment d'oposició, en torn lliure, en règim especial d'artistes laboral de duració indefinida, 2 llocs de l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, d'ara en avant OCV, que pertanyen a l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2018 i 2020, de conformitat amb el detall que s'indica en l'annex I.

1.3. Aquest procés es regirà per la Resolució de 15 de maig de 2018, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del II Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat en matèria de criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries en el sector públic instrumental de la Generalitat, així com les modificacions introduïdes en aquesta per a la provisió de places que es corresponen amb la prestació de serveis de caràcter artisticomusical; pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors; per la resta de normes d'aplicació general i pertinent, i pel que es disposa en aquesta convocatòria.

1.4. Aquesta convocatòria tindrà en compte el principi d'igualtat de tracte entre homes i dones pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, i el que estableix el mateix Pla d'igualtat de Les Arts.



1.5. El procés de selecció garantirà el dret d'accés a l'ocupació pública de les persones interessades, de conformitat amb els principis recollits en l'article 51 de la Llei de funció pública valenciana.





2. Característiques del lloc

2.1. Els grups i nivells professionals corresponents al lloc objecte d'aquest procés selectiu són:

Grup ProfessionalNivellDenominació



I Violí Primer6Tutti

II Violí Segon6Tutti



2.2. La retribució bruta anual corresponent al lloc objecte d'aquest procés selectiu és de 48.098 € per a l'exercici 2021.

2.3. Les persones que resulten seleccionades es vincularan a Les Arts a través d'un contracte indefinit en règim laboral d'artistes en espectacles públics, acollit al Reial decret 1435/85, d'1 d'agost, amb un període de prova de 6 mesos i estaran subjectes al règim d'incompatibilitats de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques i normativa de desenvolupament.

Per a la superació del període de prova serà necessària una certificació favorable emesa per la comissió de valoració que s'indica en l'apartat 8.5 pel que fa a l'execució correcta del lloc de treball.





3. Requisits

3.1. Aquelles persones que desitgen participar en el procés selectiu hauran de posseir, en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la formalització del contracte de treball, els següents requisits:

3.1.1 Tindre nacionalitat espanyola, o ser nacional d'algun de la resta d'estats membres de la Unió Europea, o persones estrangeres amb residència legal a Espanya. No obstant això, podrà presentar candidatura també qualsevol persona que no es trobe en les situacions esmentades de nacionalitat i/o residència, tot i que haurà d'obtindre de forma obligatòria la residència legal a Espanya en el termini màxim de 6 mesos des de la data de publicació del resultat d'aquesta convocatòria, en el cas de ser la persona seleccionada per a cobrir el lloc objecte de la convocatòria.

3.1.2 Tindre capacitat legal per a contractar la prestació del treball, d'acord amb el que preveu l'article 7 de l'Estatut dels Treballadors.



3.1.3 Haver complit 16 anys i no excedir, si escau, l'edat màxima legal de jubilació.

3.1.4 No incórrer en cap causa d'incompatibilitat que li impedisca l'exercici de funcions en règim general amb una entitat pública.

3.1.5 Posseir les capacitats funcionals i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a realitzar les corresponents funcions o tasques. Les persones amb diversitat funcional podran participar en el procediment selectiu, en igualtat de condicions que la resta d'aspirants, sempre que puguen acreditar el grau de diversitat funcional, així com la compatibilitat amb la realització de les corresponents funcions o tasques. Aquelles persones que superen les proves selectives hauran d'acreditar, durant el període de prova, mitjançant certificat mèdic oficial, que posseeixen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a la realització de les funcions corresponents o tasques.



3.1.6 Habilitació: no trobar-se inhabilitat/ada per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat/ada disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes al seu estat, l'accés a l'ocupació pública.

Els aspirants, la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en els mateixos termes al seu estat, l'accés a l'ocupació pública.



3.1.7 Posseir la titulació exigida de títol Superior de Música, en l'especialitat de l'instrument (violí) que correspon amb la sol·licitud presentada, o equivalent, i s'haurà d'acreditar l'homologació en cas de titulació obtinguda en l'estranger, o complir els requisits per a la seua obtenció en la data de finalització del termini de presentació de candidatures.

Els requisits anteriors s'hauran de reunir en referència a l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds, i es mantindran fins a la data de formalització del contracte. El contracte de treball no podrà formalitzar-se amb aquella persona que no acredite que reuneix els requisits i condicions exigits en la convocatòria.

En qualsevol cas, a la data de formalització del contracte, la persona que haja obtingut la titulació a l'estranger i haja sol·licitat en temps i forma l'homologació corresponent, s'entendrà que compleix aquest requisit i haurà d'obtindre la pertinent homologació en el termini màxim de 4 anys.

En el cas que, una vegada obtinguda l'homologació, aquesta ho siga per un nivell inferior al requerit en aquesta convocatòria, per les diferents regulacions entre països existents en aquesta matèria, la persona contractada disposarà d'un termini màxim de 2 anys, des de l'obtenció de l'homologació, per a adquirir la titulació al nivell requerit. En cas de no obtindre-la, aquesta circumstància suposarà l'extinció contractual immediata segons el que estableix l'article 52 de l'Estatut dels Treballadors.

Les Arts, en la mesura de les seues possibilitats, assessorarà i facilitarà el procés dels tràmits corresponents per a l'obtenció de l'homologació corresponent, tot i que serà responsable únic del compliment i obligació d'obtenció d'aquesta el mateix professor/a contractat/ada.

3.2. Les persones amb diversitat funcional seran admeses en igualtat de condicions amb la resta d'aspirants, sense establir exclusions per limitacions psíquiques o físiques, tret dels casos en què siguen incompatibles per a la realització de les tasques o funcions corresponents. Per a aquestes persones, si ho han sol·licitat prèviament a la instància, l'òrgan tècnic de selecció adaptarà, en la mesura que siga possible, el temps i mitjans de realització dels exercicis de manera que gaudisquen d'igualtat de condicions.



4. Presentació de sol·licituds: forma i termini

4.1. Aquelles persones que desitgen participar en aquest procés selectiu hauran d'emplenar el model de sol·licitud d'inscripció a través de la web muv.ac: www.muv.ac/orquestra-de-la-comunitat-valenciana, i caldrà completar el perfil en “muv.ac”, amb, com a mínim, les següents dades i documents:

a) En l'apartat “Dades Personals”, dades personals completes.

b) En l'apartat “Currículum”, currículum acadèmic i professional.

c) En l'apartat “Documents”.

c1) Requisit 3.1.1

Document d'Identitat / Passaport / NIE / Permís de treball i residència

c2) Requisit 3.1.2 / 3.1.3

Declaració jurada de no haver sigut inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes al seu estat, l'accés a l'ocupació pública.



c3) Requisit 3.1.7.

Diploma escanejat o document acreditatiu de la possessió del títol superior o equivalent de l'instrument al qual es presenta.

La participació d'un/a aspirant en aquest procés de selecció comportarà per la seua part:

-confirmació que compleix els requisits indispensables exigits per a participar-hi.

-reconeixement de l'autenticitat de la documentació que hi adjunta i de la informació que apareix al seu currículum.

-acceptació expressa de tot el que s'estableix a les bases reguladores d'aquesta convocatòria.

-autorització a Les Arts i, si escau, per al tractament automatitzat de les seues dades.

-autorització a Les Arts per a la publicació, a la pàgina web d'aquesta i al web muv.ac, dels resultats obtinguts en el procés de selecció.



-autorització a Les Arts per a la gravació audiovisual de cadascuna de les proves, d'acord amb el que s'estableix a les bases d'aquesta convocatòria.

4.2. Totes les persones inscrites hauran d'indicar un compte de correu electrònic a l'efecte de comunicacions.

El domicili, correu electrònic i telèfons de contacte que s'indiquen en la inscripció es consideraran com els únics vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva del sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquests, com la no comunicació per escrit a aquesta entitat de qualsevol canvi de domicili, correu electrònic i/o telèfon de contacte.

4.3. En cas de no presentar-se alguna documentació de la manera establida, la persona que no complisca aquest requeriment no serà contractada i això suposarà la seua expulsió com a candidat/a vàlid/a.

El control de validesa d'aquests documents podrà determinar l'exclusió del procés de les persones que no complisquen algun dels requisits, sense perjudici que Les Arts puga requerir en qualsevol moment a les persones aspirants que aporten els documents originals per a fer-ne la confrontació, fins i tot una vegada haja conclòs el procés selectiu, i eliminar la persona aspirant o rescindir la relació laboral si s'observa qualsevol irregularitat.

4.4. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 30 dies naturals i començarà a comptar a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta convocatòria, a més, es farà pública en la pàgina web de Les Arts.

4.5. Durant el procés de selecció i fins a la finalització de les proves, tota la informació que hagen de saber els participants es publicarà a les webs https://ocupacio.lesarts.com/ i www.muv.ac/orquestra-de-la-comunitat-valenciana, i aquesta publicació serà la notificació a tots els efectes.

Correspon als i les aspirants prestar la deguda atenció a la publicació dels llistats, així com a la informació dels terminis i als requeriments que Les Arts poguera fer-los amb caràcter general, els quals es realitzaran sempre i únicament a través de les webs esmentades.

Els possibles requeriments personals es faran a través del telèfon o correu electrònic facilitat pels/per les aspirants, i també serà responsabilitat seua prestar la deguda atenció a aquestes comunicacions.







5. Admissió de les persones aspirants

5.1. Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, la direcció general de Les Arts, a proposta de l'òrgan tècnic de selecció, dictarà resolució i declararà aprovat el llistat d'aspirants admesos/es i exclosos/es provisionalment, amb indicació de la causa d'exclusió, que es publicarà en les webs esmentades en l'apartat 4.5.



5.2. Les persones aspirants disposaran d'un termini màxim de 7 dies naturals, a partir de l'endemà de la publicació del llistat provisional, per a esmenar els defectes en què hagen incorregut a la sol·licitud o per a realitzar les al·legacions que consideren pertinents. Transcorregut el termini i vistes les al·legacions, i, si escau, esmenats els defectes, la direcció general de Les Arts, dictarà resolució i farà definitiva la relació de persones admeses i excloses per a la realització de les proves, la qual es publicarà a les webs esmentades, junt amb la data concreta i hora en què tindran lloc les proves selectives, que, en qualsevol cas, es duran a terme en un termini no inferior a 15 dies naturals des de la publicació del llistat definitiu. Aquesta publicació servirà de notificació a efectes d'impugnacions i recursos.



L'esmena es farà a través de les webs esmentades, en els apartats habilitats a l'efecte.



6. Òrgan tècnic de selecció: tribunal

6.1. Per a l'execució del procés selectiu, avaluació de la fase d'oposició de les persones aspirants, es constitueix un òrgan tècnic de selecció col·legiat, el qual actuarà sotmés a les causes generals d'abstenció i recusació que contenen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.2. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció serà l'establit per als òrgans col·legiats de les administracions públiques als articles 15 a 19 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i adoptarà les seues decisions de forma col·legiada, les quals quedaran recollides en l'acta corresponent.

6.3. El nomenament de les persones que constituiran l'òrgan tècnic de selecció es farà amb una antelació mínima de 5 dies a la data d'inici de les proves, mitjançant resolució que es publicarà a la web de Les Arts.

6.4. Serà competència de l'òrgan tècnic la resolució de les incidències que durant el transcurs del procés, es puguen produir, i aquest vetlarà pel seu desenvolupament correcte.

6.5. Si, en qualsevol moment del procés, l'òrgan tècnic de selecció tinguera coneixement que alguna de les persones sol·licitants no reuneix els requisits exigits, o els mèrits al·legats, els haurà de requerir per a la seua acreditació. En cas de no ser acreditats en un termini de 5 dies naturals des que s'ha requerit, quedarà exclòs del procés, prèvia indicació de les inexactituds o falsedats formulades per la persona sol·licitant.





7. Procediment de selecció

7.1. El procediment de selecció serà el d'oposició.

7.2. La fase d'oposició, consistirà en una audició, amb els exercicis que s'especifiquen en l'annex II i consistirà en dues proves obligatòries, i la primera serà eliminatòria respecte de la segona.



7.2.1 1a Prova. – Primera prova, que es realitzarà amb cortina. L'ordre d'actuació de les persones aspirants serà per ordre alfabètic segons el primer cognom.

Durant la celebració de la primera prova cada aspirant se cenyirà a la interpretació estricta del programa exigit pel tribunal. L'incompliment d'aquesta disposició determinarà, per a la persona aspirant, la impossibilitat de continuar amb les proves d'audició.

Finalitzada la primera prova, el tribunal estendrà acta amb el llistat de persones presentades, on indicarà apte/a o no apte/a. La decisió del tribunal serà adoptada per majoria simple i el vot serà secret i es farà en silenci una vegada haja finalitzat l'exercici. Aquest llistat es publicarà a la finalització de la prova en les pàgines web esmentades en l'apartat 4.5 i als taulers habilitats a l'efecte.

7.2.2 2a Prova. – Segona prova, sense cortina. Les persones que hagen passat la primera prova realitzaran la segona prova. L'ordre de citació serà alfabètic i començarà per la lletra del primer cognom.

La segona prova podrà consistir en un o dos exercicis, en funció de l'instrument, com es detalla en l'annex II.

L'exercici a realitzar serà puntuat de l'1 al 10 per cadascuna de les persones que componen el tribunal. La puntuació final de cada candidat/a s'obtindrà de la mitja de les puntuacions assignades per cada membre del tribunal.

El vot serà secret i es farà una vegada haja finalitzat l'exercici.

Finalitzada la segona prova, el tribunal estendrà acta amb el llistat de persones presentades i hi indicarà la puntuació obtinguda. Aquest llistat serà publicat a la finalització de la prova en les pàgines web esmentades en l'apartat 4.5 i als taulers habilitats a l'efecte.

En funció del nombre total de persones admeses a realitzar l'audició, el procés selectiu podrà tindre una duració de més d'un dia. El detall dels dies i persones a assistir segons el que s'assenyala al punt 7.2 serà publicat en les webs esmentades.

No es proporcionaran còpies de cap dels extractes orquestrals: les persones candidates les hauran d'obtindre pels seus mitjans.



En cada exercici, el tribunal es guarda la potestat de posar-ne fi en el moment que considere oportú.

En les dates en què tinguen lloc les audicions, si la situació de pandèmia ho recomana i amb la finalitat tant d'evitar posar en risc les persones participants, així com els mateixos membres del tribunal, com de facilitar la màxima participació de candidats/tes en l'àmbit nacional i internacional, el tribunal podrà decidir realitzar la primera prova per videoconferència, i es garantirà que tindran les condicions tècniques requerides per igual totes les persones aspirants per al desenvolupament correcte de les proves i condicions establides en aquesta convocatòria per al desenvolupament d'aquestes, i que seran gravades igualment d'acord amb el que s'exposa en els paràgrafs següents.



En el cas que l'òrgan tècnic de selecció adopte aquesta decisió, s'haurà de comunicar amb una antelació mínima de 7 dies naturals a l'inici de les audicions.

Queda prohibit l'ús de telèfons mòbils, tant per a totes les persones que formen part del tribunal com per als participants, durant la realització de les proves per tal d'impedir qualsevol tipus de comunicació entre el tribunal i/o participants i qualsevol persona externa a aquest, amb la finalitat d'evitar distraccions i aconseguir la màxima imparcialitat possible de les proves.

Es procedirà a la gravació audiovisual de cada prova (primera i segona) de cada aspirant, a l'efecte corresponent del contingut del desenvolupament de la prova i possibles reclamacions, sense que aquesta gravació puga tindre altres finalitats que les indicades en aquest apartat.

Les proves seran públiques, i s'haurà de mantindre com a límit l'aforament permés de la sala on es realitzen. El públic no les podrà gravar amb cap mitjà ni per a cap finalitat, i s'haurà de guardar silenci absolut. Per tal de garantir la igualtat d'oportunitats, els aspirants sols podran accedir a la sala de l'audició en les proves en les quals no participen.

Seran excloses les persones que no es presenten el dia de la prova al lloc i l'hora que s'hi haja establit a l'efecte, o bé que es presenten quan ja s'hi hagen iniciat les proves. La convocatòria a cada exercici corresponent es farà per citació única, en un termini mínim de 2 dies, i seran excloses les persones que no compareguen.

El tribunal podrà requerir, en qualsevol moment del procés, l'acreditació d'identitat de les persones aspirants. Així mateix, si tinguera coneixement que algun/a dels/de les aspirants no compleix qualsevol dels requisits exigits en la convocatòria, prèvia audiència a la persona interessada, haurà de proposar la seua exclusió.

Si el tribunal ho considera oportú, podrà sol·licitar d'algun/a aspirant la repetició de tota o part de l'audició (alguna obra, passatge, reinterpretar un fragment, concert, etc.) en qualsevol de les proves.





8. Resultat final

8.1. Finalitzada l'oposició es publicarà el llistat provisional de persones candidates amb el resultat de la prova d'oposició, amb el detall de primera i segona prova, el qual inclourà la puntuació corresponent obtinguda. Aquesta publicació es realitzarà pels mitjans esmentats en l'apartat 4.5. A partir de la data de publicació, es comptarà amb un termini de 5 dies naturals per a possibles reclamacions. Finalitzat el termini per a la presentació de reclamacions, el tribunal publicarà el llistat definitiu d'aspirants amb la puntuació pels mateixos mitjans.



8.2. Es configurarà una relació de les persones aspirants ordenada per puntuació de major a menor, i es consideraran les persones seleccionades per a ocupar els llocs objecte d'aquesta convocatòria, aquelles que hagen obtingut les puntuacions més altes per l'ordre corresponent, i sempre que la puntuació de la fase d'oposició obtinguda siga igual o superior a 7 punts. Aquest llistat serà publicat per resolució de la Direcció General de Les Arts, a proposta de l'òrgan tècnic de selecció i es publicarà tant en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana com en les webs habilitades a l'efecte.



8.3. En cas d'empat, es decidirà de la següent manera:

-Primer: Per la puntuació més alta que s'haja obtingut en la segona prova de l'audició, comptant amb la puntuació més alta i la més baixa.



-Segon: En cas de persistir l'empat s'atendrà en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produeix entre aquestes persones, s'elegirà aquella que tinga acreditat un percentatge més alt de discapacitat.

-Tercer: Si l'empat fora entre persones de distint sexe, en favor del sexe menys representat dins del col·lectiu de persones que formen part del grup o categoria professional convocat.

-Quart: per últim, en cas de persistir, per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'iniciarà aquest ordre per la lletra «B» d'acord amb el resultat del sorteig celebrat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017) o posterior que el substituïsca.

8.4. La convocatòria podrà declarar-se deserta si no existeix cap candidat/a que haja obtingut la puntuació mínima requerida.

8.5. La persona que resulte seleccionada, d'acord amb el que s'ha estipulat en l'apartat 2.3., serà contractada amb caràcter indefinit i haurà de superar un període de prova de 6 mesos.

8.6. En cas que alguna de les persones candidates no presente la documentació corresponent, no complisca els requisits exigits, renuncie, o si la certificació emesa per la comissió de valoració pel que fa a l'execució correcta del lloc de treball durant el període de prova és desfavorable, el lloc s'adjudicarà a la següent persona candidata de la relació a la qual es refereix el punt 8.2.

La comissió de valoració estarà formada per:

– La Direcció Artística.

– La persona que ostente la Direcció Musical de l'OCV.

– Els i les Principals de la secció que corresponga al candidat/a, els quals hauran recopilat també l'opinió de tota la secció.

– La persona que ostente el càrrec de Concertino o bé, si no n'hi ha, Concertino Associat.

– I la Comissió Artística.

Durant el període de prova, la persona contractada amb caràcter indefinit serà valorada per aquesta Comissió, la qual emetrà la seua valoració del candidat/a amb caràcter previ al compliment dels 6 mesos, i n'informarà la direcció de Les Arts.



9. Normes finals

9.1. Les persones que participen en les proves corresponents hauran d'observar, en tot moment, les instruccions de les persones que componen el tribunal, o del personal ajudant de Les Arts, durant la celebració d'aquestes, i en especial assumiran i compliran totes les mesures higièniques i sanitàries que siguen exigides per l'entitat com a conseqüència de la Covid-19. Qualsevol alteració en el desenvolupament normal de les proves per part d'alguna de les persones aspirants, quedarà reflectida en l'acta corresponent, i aquest/a aspirant podrà continuar l'exercici amb caràcter condicional fins que el tribunal resolga l'incident.



9.2. Qualsevol de les actuacions adoptades per l'òrgan tècnic de selecció derivades del procés selectiu, podrà ser impugnada pels/per les interessats/ades en els casos i en la forma establits per la normativa d'aplicació.

9.3. Les despeses de desplaçament i estada a València van a càrrec dels aspirants. Els aspirants disposaran d'un espai comú per a preparar-se abans de la seua intervenció. En la mesura que siga possible, s'intentarà que l'espai per a practicar en els últims deu minuts siga d'ús individual.

9.4. Les persones candidates utilitzaran, en totes les rondes de les audicions, l'instrument que utilitzarien si, efectivament, s'incorporaren a Les Arts. Si finalment, una vegada incorporada la persona, haguera de canviar d'instrument, aquest no podrà ser d'inferior qualitat al que s'ha utilitzat en l'audició i s'haurà de notificar amb dos mesos d'antelació a l'inici de la seua contractació a la Direcció de Les Arts.

9.5. Es posarà a disposició dels aspirants que ho desitgen un pianista acompanyant, quan la prova es faça de manera presencial, prèvia indicació a la inscripció El pianista estarà disponible durant un màxim de 10 minuts abans de l'audició (i en la mateixa audició).





10. Tractament de dades personals

D'acord amb el que estableix el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us comuniquem que les dades facilitades a través d'aquesta sol·licitud d'ocupació seran incorporades a un fitxer denominat nòmines, personal i recursos humans titularitat de Palau de les Arts “Reina Sofia”, Fundació de la Comunitat Valenciana, a fi de formar part en els processos de selecció de personal que realitze l'entitat. Les dades es conservaran durant el període de temps que es requerisca per al procés de selecció i no seran cedides tret d'obligació legal.



Aquestes dades seran utilitzades amb l'única finalitat de fer-vos participar en els processos de selecció de personal realitzats per Palau de les Arts “Reina Sofia”, Fundació de la Comunitat Valenciana.

En cas de produir-se alguna modificació en les vostres dades, us preguem que ens ho comuniqueu degudament.

Així mateix, us informem que en qualsevol moment podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament de les vostres dades, així com de retirar el consentiment prestat o de formular reclamacions davant de l'autoritat de control. Aquestes accions podran exercir-se enviant la sol·licitud per correu electrònic a lopd@lesarts.com o per correu postal a l'avinguda del Professor López Piñero (Historiador de la Medicina) 1, 46013 València.



València, 20 de setembre de 2021.– El director general de la Fundació de la Comunitat Valenciana Palau de les Arts Reina Sofia: José C. Monforte Albalat.





ANNEX I

Lloc convocatòria



CODI

LLOC DENOMINACIÓ GRUP.PROF. I NIVELL

1 4078 Tutti (violí primer) I-6

4086 Tutti (violí segon) II-6







ANNEX II

Audició



VIOLÍ TUTTI PRIMER I VIOLÍ TUTTI SEGON



REPERTORI 1a PROVA (primera ronda)

Primer moviment, amb cadència de J. Joachim a elegir entre els següents concerts:

– Mozart: Concert per a violí núm. 4, K 218, en re major.

– Mozart: Concert per a violí núm. 5, K 219, en la major.



Interpretació de fins a dos passatges d'orquestra del llistat publicat més avall.



REPERTORI 2a PROVA (segona ronda)

Primer moviment, amb cadència, a elegir entre:

– Beethoven: Concert per a violí, op. 61, en re major

– Brahms: Concert per a violí, op. 77, en re major

– Bruch: Concert per a violí núm.1, op. 26, en sol menor

– Mendelssohn-Bartholdy: Concert per a violí, op. 64, en mi menor

– Sibelius: Concert per a violí, op. 47, en re menor



– Txaikovski: Concert per a violí, op. 35, en re major



Interpretació de passatges d'orquestra del següent llistat:



Violí tutti primer:

– Beethoven: Simfonia núm. 3, tercer moviment (des de l'inici al compàs 68)

– Brahms: Simfonia núm. 4, quart moviment (des del compàs 33 al compàs 80)

– Mendelssohn-Bartholdy: Simfonia núm. 4, primer moviment (des de l'inici al compàs 50, de 90 a 110, de 210 a 216, de 222 a 247, de 391 a 405)

– Mozart: Simfonia núm. 39, K 543, quart moviment, Finale (des de l'inici al compàs 41)

– Schumann: Simfonia núm.2, segon moviment (des de l'inici al compàs 48)

– R. Strauss: Don Juan (des de l'inici al compàs 35, de 50 a 62)

– Verdi: La forza del destino, obertura

– Wagner: Siegfried, acte III, tercera escena (set compassos abans del número 58 fins a cinc després del 58)

– Wagner: Die Walküre, acte II, introducció (des de l'inici al compàs 74)



Violí tutti segon:

– Mozart: Così fan tutte, acte II, núm.31 (Finale)

– Smetana: Prodaná nevsta, obertura

(La major part dels passatges orquestrals es poden trobar al llibre Orchester Probespiel de l'editorial SCHOTT. Les Arts no proporcionarà còpies de cap dels extractes orquestrals. Les persones candidates hauran d'obtindre'ls pels seus mitjans.)

Mapa web