Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 29 de setembre de 2021, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, d'un lloc de treball vacant de naturalesa funcionarial en la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, convocatòria número 102/2021.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9187 de 04.10.2021
Número identificador:  2021/9885
Referència Base de Dades:  009034/2021
 



RESOLUCIÓ de 29 de setembre de 2021, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, d'un lloc de treball vacant de naturalesa funcionarial en la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, convocatòria número 102/2021. [2021/9885]

De conformitat amb l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'article 115.1 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana (d'ara endavant LFPV), el procediment de lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat i de les competències de les persones candidates en relació amb els requisits exigits per a l'exercici del lloc. Així mateix, el Reial decret legislatiu 5/2015 estableix que les lleis de desplegament d'aquest establiran els criteris per a determinar els llocs que, per la seua especial responsabilitat i confiança, puguen cobrir-se pel procediment de lliure designació amb convocatòria pública.



Vist que hi ha un lloc de treball en la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, el sistema de provisió del qual és el de lliure designació, conforme al que es disposa en l'article 115.6 de l'LFPV, i en les relacions de llocs de treball de la Presidència de la Generalitat i de les conselleries, així com dels organismes i entitats gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública, aprovades per la Resolució de 12 de maig de 2021, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública (DOGV 9083, 13.05.2021).



Fent ús de les atribucions conferides per l'article 60 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, així com per l'article 11 del Decret 172/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, resolc:





Primer

Convocar per a la seua provisió pel sistema de lliure designació el lloc de treball que s'indica en l'annex II d'aquesta resolució.





Segon

Aprovar les bases que regiran aquesta convocatòria i que figuren en l'annex I.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la recepció de la notificació d'aquesta. Així mateix, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la notificació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercir, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.





València, 29 de setembre de 2021.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.











ANNEX I

Bases de la convocatòria



Primera. Requisits de participació

Podrà participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat que complisca els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detalla en l'annex II d'aquesta resolució, així com les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, serà requisit necessari tindre una antiguitat mínima de tres anys com a personal funcionari de carrera del mateix grup o subgrup professional, d'acord amb l'article 115.4 de l'LFPV.



Els requisits de participació hauran de complir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la presa de possessió.



Segona. Criteris d'adjudicació

A) Els criteris objectius i raonats d'interés general que es consideren prioritaris per a decidir l'adjudicació del lloc de treball convocat són els següents:

– Coneixements:

· Planificació urbanística i desenvolupaments urbans.

· Gestió de sistemes gràfics d'Informació.

· Desenvolupament i contingut de pàgines web i comunicació en xarxes.

· Presentació de conferències, ponències i comunicació.

– Experiència:

· Gestió d'urbanitzacions i desenvolupaments urbanístics

· Redacció de projectes i direccions d'obra pública.

· Execució i desenvolupament de pàgines web i continguts digitals.

– Habilitats:

· Habilitats de gestió i direcció d'equips.

· Habilitats de relació i negociació.

· Aptituds i habilitats de comunicació i transmissió d'informació, tant personal com per mitjans informàtics.

B) Les raons i circumstàncies per les quals, si és el cas, es declararà desert el procediment i vacant el lloc, són les següents:

– Que no es presenten sol·licituds de participació o que el personal funcionari de carrera sol·licitant no complisca els requisits del lloc, o els requisits de la convocatòria establits en la base primera d'aquesta resolució.

– Que el personal funcionari de carrera sol·licitant, una vegada admesa la seua sol·licitud de participació per la Direcció General de Funció Pública, no complisca els criteris objectius d'interés general per al lloc, d'acord amb la base segona, apartat A) d'aquesta resolució. Aquesta circumstància serà apreciada per l'òrgan competent per a resoldre la convocatòria.



Tercera. Sol·licituds de participació

La sol·licitud, acompanyada d'un historial professional de competències i capacitats i de la documentació acreditativa del compliment dels requisits i dels mèrits avaluables -llevat que consten anotats en el Registre de personal de la Generalitat-, es presentarà en el Registre electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, guia PROP, Ocupació pública, apartat Descripció –indiqueu núm. de convocatòria i any (ex. 01/2021)–, entrant en Convocatòria, Certificat telemàtic), o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública

http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

El termini de presentació serà, en tot cas, de deu dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Quarta. Comprovació del compliment dels requisits de participació



La Direcció General de Funció Pública comprovarà el compliment dels requisits dels participants i, si escau, sol·licitarà a les persones interessades que en un termini de deu dies hàbils realitzen les esmenes que siguen procedents.

Una vegada realitzats els tràmits anteriors, la Direcció General de Funció Pública emetrà un informe preceptiu i vinculant en relació amb les sol·licituds que complisquen els requisits i el remetrà a la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per a la seua resolució conforme al que es preveu en l'LFPV.



Cinquena. Resolució de la convocatòria

La persona titular de l'òrgan competent resoldrà, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 115, apartats 1 i 7, de l'LFPV, bé l'adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'execució de cada lloc de treball, bé que aquest es declare desert.

La resolució haurà d'expressar l'exposició circumstanciada i justificada dels mèrits que segons la convocatòria han sigut considerats prioritaris per a elegir una persona candidata sobre les altres aspirants amb referència expressa dels coneixements, experiència, habilitats o aptituds determinants d'aquella.

Si la resolució declara deserta la convocatòria, indicarà expressament les raons o circumstàncies que motiven aquesta declaració, d'acord amb la base segona apartat B).

La resolució haurà d'indicar que el cessament en l'actual lloc de treball, si és el cas, es produirà d'ofici el mateix dia en què es publique la resolució de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i que la presa de possessió en el nou destí s'efectuarà l'endemà de la publicació, llevat que en aquesta es dispose una altra data.



La resolució haurà de remetre's a la Direcció General de Funció Pública per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisena. Termini de resolució

Aquesta convocatòria es resoldrà en un termini no superior a tres mesos, comptats des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web