Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 14 d'octubre de 2019, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu, corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector Administració especial, escala tècnica mitjana d'estadística amb la denominació de tècnic mitjà estadístic, convocades per Resolució de 13 de desembre del 2018. Ref: 2915/18.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8659 de 18.10.2019
Número identificador:  2019/9783
Referència Base de Dades:  009049/2019
 



RESOLUCIÓ de 14 d'octubre de 2019, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu, corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector Administració especial, escala tècnica mitjana d'estadística amb la denominació de tècnic mitjà estadístic, convocades per Resolució de 13 de desembre del 2018. Ref: 2915/18. [2019/9783]



De conformitat amb el que disposa l'article 10 del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei de Funció Pública Valenciana, en què regula el desenvolupament dels processos selectius, i de conformitat amb el que disposa la base setena de la referida convocatòria.

Concloses les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector Administració especial, escala tècnica mitjana d'estadística amb denominació tècnic mitjà estadístic, convocades per Resolució de 13 de desembre del 2018 (DOGV núm. 8458 de 07.01.2019).

Vista la proposta formulada pel tribunal qualificador de les proves selectives esmenades adés, resolc:



Primer

Publicar la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu, confeccionada segons el que preveu la base 6.11 de la referida convocatòria, ordenada per ordre de puntuació aconseguida, i que s'especifica a continuació.



Cognoms i nom Puntuació total

Amorós Cortés, Francisco Javier 91,318 punts





Segon

Proposar a l'aspirant referenciat en el resolc primer d'aquesta Resolució per al seu nomenament com a funcionari de carrera.



Tercer

Requerir-lo perquè, en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, presente en el Registre General de la Universitat i en els Registres Auxiliars dels Centres de Gestió de Campus els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o certificat de naixement expedida per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que n'acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre Estat el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, hauran de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si és el cas, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si escau, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà de presentar-se a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant d'expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons model que figura com annex II, en les bases de la convocatòria. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, a més, han d'efectuar la declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la funció pública, segons model que figura com annex III a les bases de la convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb minusvalideses, hauran de presentar certificació de la Conselleria o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite tal condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit establit en la base 2.1 no contemplat en els apartats anteriors



Quart

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat del Contenciós Administratiu d'Elx, en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la seua publicació.

No obstant l'anterior, les persones interessades podran interposar un recurs potestatiu de reposició davant del rector en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació; en aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs potestatiu de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Elx, 14 d'octubre de 2019.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.

Mapa web