Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 3 de novembre de 2020, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8950 de 12.11.2020
Número identificador:  2020/9289
Referència Base de Dades:  009092/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional, Grup C, Subgrup C2. Titulació de graduat en ESO



RESOLUCIÓ de 3 de novembre de 2020, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C (subgrups C1 i C2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de suport administratiu i escala auxiliar bàsica de suport administratiu, per a llocs de treball de coordinador o coordinadora de serveis, d'aquesta universitat. [2020/9289]



Hi ha vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats dels serveis d'aquesta universitat, per la qual cosa la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de trasllats per a les funcionàries i els funcionaris del grup C (subgrups C1 i C2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de suport administratiu i escala auxiliar bàsica de suport administratiu, per a proveir els llocs de treball vacants que s'assenyalen en l'annex I i els llocs de treball de resultes que s'assenyalen en l'annex II, d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrups C1 i C2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de suport administratiu i escala auxiliar bàsica de suport administratiu, que es troben en situació de destinació provisional en un lloc de coordinador/a de serveis.

Els qui i les qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a disposició de la Gerència.

1.2. S'hi poden presentar les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrups C1 i C2), sector d'administració general, que siguen titulars d'un lloc de coordinador/a de serveis, de les següents escales: escala de suport administratiu i escala auxiliar bàsica de suport administratiu, que presten serveis en aquesta universitat i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



1.3. Queden exempts i exemptes del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup C (subgrups C1 i C2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de suport administratiu i escala auxiliar bàsica de suport administratiu, als qui i a les qui els siguen d'aplicació les excepcions de l'art. 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui i les qui hagen estat traslladats i traslladades en aplicació de l'art. 188 dels estatuts d'aquesta universitat.

1.4. Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, es podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de coordinador/a de serveis, de l'escala de suport administratiu o de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, que haja prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.







Segona. Vacants i resultes

Les persones participants poden triar els llocs de treball vacants convocats, i poden triar places de «resultes», o bé poden triar vacants i resultes conjuntament, en l'ordre de prioritats que estimen més convenient.

1) Vacants. Els llocs vacants que es convoquen a concurs de trasllat són els que figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.

2) Resultes. Es considera com de «resultes» aquells llocs de treball que queden vacants com a conseqüència del fet que la persona que l'ocupa obtinga una nova destinació en el concurs actual. Per tant, es pot sol·licitar de resultes qualsevol lloc de treball que figure en l'annex II, si s'indica expressament en la sol·licitud.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud mitjançant el model que figura en l'annex III i l'ordre de prioritats dels llocs de treball sol·licitats (annex IV). Aquests models es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té l'adreça següent: https://www.uv.es/pas.

3.2. Els cursos de coneixement de valencià impartits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, pel Servei de Política Lingüística d'aquesta universitat o els certificats, títols o diplomes que es posseeixen, convalidats d'acord amb allò que estableix l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats, caldrà relacionar-los en la sol·licitud i aportar la documentació justificativa, mitjançant fotocòpies acarades amb l'original.

3.3. La documentació que ja consta al Servei de RRHH (PAS) i que ja està reflectida al full de serveis (certificat de serveis prestats i coneixements de valencià) no caldrà presentar-la, perquè s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació s'hauran de presentar en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es podrà fer al Registre General de la Universitat de València (avinguda de Blasco Ibáñez, 13 – 46010 València), mitjançant qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté vigent en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat de València està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores, i dimarts i dijous, de 16 a 17.30 hores.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de trasllats es resoldrà per la valoració de l'antiguitat i el coneixement del valencià, segons el barem aprovat pel Consell de Govern d'aquesta universitat de 20 de juny de 2019 (ACGUV 152/2019). A la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) es poden consultar el barem i de la fórmula del logaritme per a la valoració de l'antiguitat.

L'antiguitat es puntuarà segons la fórmula següent: 4 log (1+num. anys) / log(31). El temps màxim que es valorarà serà de trenta anys i no es consideraran fraccions inferiors a l'any.

Només es valorarà el coneixement de valencià que haja estat certificat per la Junta Qualificadora de la Generalitat Valenciana, pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, o els certificats, títols o diplomes que es posseeixen, convalidats d'acord amb allò establert a l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats.



5.2. L'adjudicació es realitzarà per l'ordre de puntuació obtinguda i segons la prioritat manifestada per les persones participants.

Els casos d'empat es resoldran tenint en compte els següents criteris, amb caràcter successiu:

Primer. S'adjudicarà la plaça a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent enfront de la que no l'acredite, si l'empat es produïra entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

Segon. S'adjudicarà a la persona concursant que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Coneixements de valencià

b) Antiguitat

De persistir l'empat, l'adjudicació de la plaça es resoldrà per sorteig.



Sisena. Comissió Avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Està disponible a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò establert al Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix a l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, a l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i a l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València, de 16 d'abril de 2019 (ACGUV 88/2019), pel qual s'aprova el III Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds, al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.





Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació d'aquestes. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas hauria de comunicar-se per escrit a la Gerència.



Huitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la Universitat de València i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants i les aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el Tauler Oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, en el seu cas, pels aspirants i les aspirants.

10.2. Les dades dels aspirants i les aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.

10.3. Els aspirants i les aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si escau, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València.

10.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat

http://links.uv.es/qBf2qd6



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 3 de novembre de 2020.– La rectora p. d. (DOGV 27.06.2019), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX III

Sol·licitud



DADES PERSONALS



Primer cognom:

Segon cognom:

Nom:



DNI:

Grup a què pertanyeu:

Data de naixement:



Adreça:

Localitat/Província:

Telèfon:







DADES PROFESSIONALS



Destinació:

Tel. oficial:



Denominació del lloc de treball del qual és titular:

Classificació:



Adreça electrònica:



Coneixement del valencià:





DEMANE: L'admissió en el concurs de trasllats, convocat per la Resolució de 3 de novembre de 2020, per a cobrir els llocs de treball del grup C (subgrups C1 i C2), sector d'administració general, de les següents escales: escala de suport administratiu i escala auxiliar bàsica de suport administratiu, de coordinador/a de serveis, especificats en els annexos I i II, acompanyant l'annex IV «ordre de prioritats del concurs».



Signatura:



València, ... de/d'... de 2020



La persona signant declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i que assumeix en cas contrari les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten.



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA







ANNEX IV

Ordre de prioritat del concurs



Núm.

ordre Núm.

lloc Destinació 1 Destinació 2 V/R





















































V: vacants

R: resultes

Mapa web