Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 16 d'octubre de 2019, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca una borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació, cos superior de gestió en tecnologies de la informació, A2-02, sector d'administració especial, corresponent a l'OOP 2015.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8663 de 24.10.2019
Número identificador:  2019/9928
Referència Base de Dades:  009167/2019
 



RESOLUCIÓ de 16 d'octubre de 2019, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca una borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació, cos superior de gestió en tecnologies de la informació, A2-02, sector d'administració especial, corresponent a l'OOP 2015. [2019/9928]



L'article 5 de l'Ordre de 18/2018, 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, sobre regulació de borses d'ocupació temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, disposa que a la finalització de cada procés selectiu d'ingrés en l'Administració de la Generalitat, la direcció general competent en matèria de funció pública, oïda la comissió de seguiment, convocarà la constitució de la borsa entre les persones aspirants que complisquen els requisits per a formar-ne part previstos en l'article 4.1 de l'ordre esmentada:



a) El personal que ha participat en les proves selectives d'accés al cos i escala i que haja aprovat algun exercici.

b) El personal funcionari interí, laboral temporal o en nomenament provisional per millora d'ocupació cessat en un lloc del cos i escala la borsa del qual es convoca, sempre que haja participat i haja sigut qualificat en el procés selectiu del qual deriva la borsa que es constitueix.



c) El personal funcionari de carrera que haja participat en el procés selectiu del cos i escala del qual es constitueix la borsa i que haja aprovat algun exercici en un procés d'aquest cos, escala, agrupació professional funcionarial (d'ara endavant, APF) o categoria professional derivat d'un decret d'oferta d'ocupació anterior. A aquest efecte, es considera que els llocs sempre han estat classificats en el cos, escala, APF o categoria professional que conste en la relació de llocs de treball.



Els articles 34 i 35 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el reglament de selecció, provisió de llocs i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, regula la constitució i funcionament de les borses d'ocupació temporal. En aquestes, seran integrats els aspirants ordenats per la suma de la puntuació que els corresponga, d'acord amb la baremació de mèrits prevista en l'article 9 de l'Ordre 18/2018, si bé aquesta ordre de prelació tindrà les excepcions establides en l'article 6 de l'ordre esmentada.



Per mitjà de l'Ordre 12/2016 i l'Ordre 13/2016, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, es van convocar proves selectives d'accés al cos superior de gestió en tecnologies de la informació A2-02, sector d'administració especial, corresponent a l'OOP-2015 per al personal de l'Administració de la Generalitat, torn d'accés lliure i torn de persones amb diversitat funcional (convocatòria 9/15) i torn de promoció interna (convocatòria 10/15).

Una vegada acabat el procés selectiu corresponent a la convocatòria esmentada, en l'exercici de les facultats que té conferides aquesta Direcció General de Funció Pública, i oïda la comissió de seguiment de borses d'ocupació temporal i de conformitat amb el que estableix el Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, es convoca la constitució de la borsa d'acord amb les bases següents:



Primera. Convocatòria de la borsa d'ocupació temporal

Convocar la constitució de la borsa d'ocupació temporal per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació, del cos A2-02, sector d'administració especial, cos superior de gestió en tecnologies de la informació, a fi que, quan les necessitats del servei ho requerisquen, puguen proveir-se provisionalment llocs de treball classificats per aquest personal de l'Administració de la Generalitat, de conformitat amb el que estableix l'Ordre de 18/2018, 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, reguladora de la matèria.



Segona. Integrants de la borsa

La borsa estarà integrada per les persones que s'indiquen tot seguit:



a) El personal que haja participat en les proves selectives d'accés al cos A2-02, cos superior de gestió en tecnologies de la informació, convocatòries 9/15 (torn lliure i torn de persones amb diversitat funcional) i 10/15 (torn de promoció interna), i que haja aprovat algun exercici.



b) El personal funcionari interí, laboral temporal o en nomenament provisional per millora d'ocupació cessat en un lloc del cos A2-02, cos superior de gestió en tecnologies de la informació, sempre que haja participat i haja sigut qualificat en el procés selectiu del qual deriva la borsa que es constitueix.

c) El personal funcionari de carrera que haja participat en el procés selectiu del cos A2-02, cos superior de gestió en tecnologies de la informació, del qual es constitueix la borsa, i que haja aprovat algun exercici en un procés selectiu d'aquest cos inclòs en un decret d'oferta d'ocupació anterior al corresponent a l'OOP 15. A aquest efecte es considera que els llocs sempre han estat classificats en el cos A2-02.





Tercera. Requisits dels i les aspirants

1. Per a formar part de la borsa cal que l'últim dia de termini de la presentació de sol·licituds per a formar-ne part s'estiga en possessió dels requisits exigits en la convocatòria de les proves selectives d'accés al cos A2-02, superior de gestió en tecnologies de la informació, sector d'administració especial, convocatòries 9/15 i 10/15. A més, per al nomenament de personal funcionari interí i/o nomenament provisional per millora d'ocupació caldrà tindre els requisits específics del lloc a exercir, si escau.

2. Els requisits exigits per a participar en les convocatòries 9/15 i 10/15 s'han de mantindre durant la vigència d'aquesta borsa.

3. La possessió del requisit de titulació s'ha d'acreditar dins del termini de presentació de sol·licituds, llevat que ja conste acreditat i inscrit en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, en aquest cas serà suficient al·legar-ho. La resta dels requisits exigits hauran d'acreditar-se abans del nomenament, en el termini que es concedisca a aquest efecte.

4. L'ordre de prelació en la formació de la borsa s'obtindrà de la suma de la puntuació obtinguda d'acord amb el barem de mèrits que es desenvolupa en l'apartat següent. En cas d'igualtat de puntuació, dirimirà l'obtinguda pel personal amb diversitat funcional. Si l'empat es produeix entre persones amb diversitat funcional, prevaldrà la de major grau de discapacitat. Si encara persisteix l'empat, resoldrà la puntuació total obtinguda en les dues fases del procés. Si encara persisteix l'empat, prevaldrà la puntuació obtinguda en cada apartat del barem començant pel primer. Finalment, es dirimirà a favor de la persona sol·licitant de major edat.

5. El personal interí o en millora d'ocupació que, a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds indicat en la base sisena, exercisca un lloc de treball enquadrat en el cos A2-02, per al qual haja sigut nomenat de la borsa gestionada per aquesta direcció general, haurà de sol·licitar la seua integració en la borsa en el termini de presentació de sol·licituds, si bé en aquesta constarà com a «actiu» per estar laboralment actiu, i ha de presentar, en el termini de deu dies comptadors a partir de l'endemà de la data del cessament, davant de la comissió de seguiment, la sol·licitud d'activació en la situació de «disponible» o «disponible especial» que li corresponga.



Quarta. Barem de mèrits

Les persones aspirants seran ordenades d'acord amb els mèrits i puntuacions següents:

1. Experiència professional. El màxim de punts a obtindre en aquest apartat serà de 36:

– Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, o dels seus organismes autònoms, classificats per a la seua provisió per personal del cos A2-02, sector d'administració especial, cos superior de gestió en tecnologies de la informació, les competències del qual en matèria de personal les exercisca la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública: 0,15 punts per mes complet de servei en actiu.

– Temps de serveis prestats en altres llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, o dels seus organismes autònoms, les competències del qual en matèria de personal les exercisca la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, no previstos en l'apartat anterior: 0,10 punts per cada mes complet de servei en actiu.



– Temps de serveis prestats en altres administracions públiques, entitats públiques empresarials de la Generalitat i altres entitats de dret públic del sector públic de la Generalitat en llocs de treball amb iguals funcions a les corresponents al cos A2-02: 0,08 punts per cada mes complet de servei en actiu.

2. Proves selectives. Es valorarà fins a un màxim de 50 punts, segons la puntuació obtinguda pels conceptes següents:

a) Fins a un màxim de 25 punts per haver superat la totalitat de les proves eliminatòries, o, si escau, una puntuació proporcional al nombre de proves superades en el concurs oposició per a l'ingrés en l'Administració de Generalitat en el cos A2-02, superior de gestió en tecnologies de la informació, convocatòries 9/15 i 10/15.

b) Fins a un màxim de 25 punts assignats proporcionalment a la suma de les notes de les proves realitzades per l'aspirant en el concurs oposició per a l'ingrés en l'Administració de la Generalitat en el cos A2-02, superior de gestió en tecnologies de la informació, convocatòries 9/15 i 10/15.

c) Fins a un màxim de 12 punts, per la superació de proves en anteriors processos selectius d'accés al cos A2-02, superior de gestió en tecnologies de la informació, per a l'ingrés en l'Administració de la Generalitat. Es valoraran 3 punts per prova aprovada de les dues últimes convocatòries.

3. Valencià. La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant, fins a un màxim de 8 punts, el nivell més alt obtingut dels següents.



Nivells Puntuació

A1 0,5

A2 (oral) 1

B1 (elemental) 3

B2 4

C1 (mitjà) 6

C2 (superior) 8





Addicionalment, però sense excedir el límit de 8 punts, es valoraran els certificats de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge de mitjans de comunicació i correcció de textos) expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, amb 0,5 punts cadascun.



4. Idiomes comunitaris. Es valorarà fins a 4 punts el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats en la taula adjunta.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà d'acord amb les puntuacions per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Europeu Comú de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), segons l'escala que es detalla en la taula adjunta a aquest punt.



La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cadascun dels idiomes comunitaris.

Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i els regulats pels reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula següent:







5. Altres titulacions. Es valorarà la possessió de títols acadèmics iguals o superiors al que siga exigit per a l'exercici dels llocs a cobrir fins a un màxim de 4 punts. S'assignaran dos punts per:

a) Cada titulació que s'acredite de superior nivell acadèmic a l'establida com a requisit de participació en la borsa.

b) Cada titulació addicional del mateix nivell acadèmic de l'acreditada com a requisit de participació en la borsa.

La superació de les proves d'accés als diferents nivells educatius únicament s'entendran vàlides com a compliment del requisit d'accés, quan no s'estiga en possessió de la titulació exigida i, en cap cas, seran valorades com a mèrit.

6. Grau de discapacitat. Si la persona aspirant acredita un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent se li assignaran 5 punts, i si acredita un grau igual o superior al 65 per cent la puntuació serà de 10 punts. Aquesta circumstància pot ser al·legada i puntuada en qualsevol moment en què s'acredite, així com rectificada en cas de millora de la persona després d'una revisió.



Cinquena. Acreditació dels mèrits

Sense perjudici del que disposa la normativa general reguladora del procediment administratiu comú, i mentre no siga possible la comprovació telemàtica entre administracions dels mèrits al·legats, en el termini concedit a aquest efecte, el personal aspirant acreditarà els requisits i els mèrits de la manera següent:

1. Experiència professional: certificats oficials expedits per l'òrgan competent de l'Administració corresponent.

a) Als efectes exclusius d'aquest barem, els llocs de treball la naturalesa jurídica dels quals haja sigut objecte de modificació es consideraran que sempre han tingut la mateixa classificació que posseïsquen en el moment de la sol·licitud d'integració en la borsa corresponent. Igualment, els llocs es consideraran que sempre han pertangut al cos, escala, APF o categoria professional en la qual es van integrar.

b) Respecte dels serveis prestats i al·legats per les persones aspirants en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat gestionats per la direcció general amb competències en matèria de funció pública, seran comprovats d'ofici. Si s'han prestat, però no s'han al·legat, no li seran valorats fins a l'actualització de la borsa.



2. Proves selectives: es comprovarà d'ofici la puntuació obtinguda en cadascun dels exercicis realitzats per les i els aspirants.

3. Valencià: certificats oficials expedits o homologats per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals mentre la Junta no haja expedit els certificats definitius corresponents.

4. Idiomes comunitaris: títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), com també els que s'indiquen en la normativa per la qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana.

A l'efecte d'acreditar aquest mèrit, cal tindre en compte que les paperetes no serviran com a acreditació.

5. Altres titulacions: titulacions acadèmiques oficials expedides per l'òrgan competent. En aquells casos en què l'expedició del títol estiga en tràmit, es podrà acreditar mitjançant la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per la universitat, juntament amb el rebut de l'abonament de les taxes corresponents.



6. Persones amb diversitat funcional: certificat acreditatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent expedit per l'òrgan competent. Com també certificat de capacitats a l'efecte de demanda d'ocupació o, si escau, l'acreditació d'haver-lo sol·licitat.



Sisena. Sol·licituds de participació i procediment de constitució

1. Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud d'inscripció, el full d'autobaremació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits a què fa referència l'apartat segon, com també els mèrits al·legats, en el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. La sol·licitud d'inscripció i el full d'autobaremació als quals fa referència l'apartat anterior estan disponibles en l'enllaç següent de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública:

http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos

S'ha d'emplenar en el web i hi ha dues maneres de presentar la documentació segons es dispose de signatura electrònica o no:

– El personal aspirant que dispose de signatura electrònica presentarà tota la documentació telemàticament sense necessitat d'acudir a cap registre presencial.

– El personal aspirant que no dispose de signatura electrònica haurà de presentar la documentació en el Registre d'Entrada de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública (c/ de la Democràcia, 77, torre 4, Ciutat Administrativa) o en qualsevol de les oficines establides en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Les persones queden vinculades a les dades que hagen fet constar en la seua sol·licitud. Si els requisits o els mèrits ja consten acreditats i inscrits en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat serà suficient al·legar-ho.

4. La comissió de seguiment de les borses d'ocupació temporal efectuarà la baremació de mèrits al·legats per les persones aspirants que complisquen els requisits per a l'admissió a la borsa, i les hi integrarà d'acord amb la puntuació resultant. La llista provisional d'aquesta es publicarà en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública http://www.justicia.gva.es/web/recursos-humanos amb indicació de les causes d'exclusió i la puntuació assignada als aspirants admesos.

5. Els aspirants exclosos i aquells aspirants admesos que hagen d'esmenar o aclarir algun mèrit disposaran d'un termini de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per a al·legar les consideracions pertinents sobre la valoració provisional de mèrits. No podrà invocar-se cap mèrit que no haja sigut al·legat en la sol·licitud d'inscripció. La comissió de seguiment estudiarà les al·legacions presentades i formularà la proposta de llista definitiva a la Direcció General de Funció Pública, que dictarà resolució i ordenarà la seua publicació en els llocs indicats anteriorment.



6. En el cas que el nombre de sol·licituds siga molt superior a l'estimació de vacants que es preveja ocupar, la comissió de seguiment d'ocupació temporal podrà acordar l'exclusió d'aquelles persones sol·licitants que no superen, segons l'autobaremació efectuada, una determinada puntuació mínima.

7. Els mèrits que no consten inscrits i que no s'acrediten de la manera establida en aquesta convocatòria no es valoraran, i els mèrits al·legats hauran d'haver sigut obtinguts amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds d'inscripció en la borsa.





Setena. Àmbit territorial de les borses

1. L'àmbit territorial d'aquesta borsa d'ocupació temporal és de caràcter provincial i la provisió de llocs s'efectuarà de conformitat amb el que disposa l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

2. Les persones interessades hauran d'indicar en la seua sol·licitud d'inscripció les províncies a les quals estiguen interessades a ser nomenades, i no s'admetran, excepte causa justificada acordada per la comissió de seguiment d'ocupació temporal, posteriors canvis o ampliacions de província.



Huitena. Normes de funcionament

1. Aquesta borsa s'ajustarà en el seu funcionament al que disposa l'Ordre 18/2018, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, i també als criteris de la comissió de seguiment de borses.

2. Els llocs seran proveïts per ordre de puntuació en el barem, amb les excepcions a l'ordre de prelació previstes en l'ordre reguladora.



3. De conformitat amb el que estableix l'article 4.1 de l'ordre esmentada, aquesta borsa tindrà caràcter preferent, i la borsa vigent fins a la constitució d'aquesta adquirirà el caràcter de supletòria.



Novena. Recursos

1. Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant del mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb els articles 112, 114, 115, 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. Si no s'interposa un recurs de reposició i de conformitat amb el que disposen els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

3. Les citacions en els recursos contenciosos administratius que se substancien contra aquesta resolució es realitzaran mitjançant la inserció del corresponent edicte en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





València, 16 d'octubre de 2019.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web