Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'1 d'octubre de 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca un procés de selecció per a la contractació sota la modalitat de contractes predoctorals dins del marc del programa d'ajudes per a la formació de doctors en col·laboració amb empreses.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9194 de 14.10.2021
Número identificador:  2021/10006
Referència Base de Dades:  009373/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Politècnica de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ d'1 d'octubre de 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca un procés de selecció per a la contractació sota la modalitat de contractes predoctorals dins del marc del programa d'ajudes per a la formació de doctors en col·laboració amb empreses. [2021/10006]

I. Objecte i condicions del programa

La Universitat Politècnica de València té entre les seues finalitats contribuir i donar suport científic, tècnic i artístic al desenvolupament cultural, social i econòmic de l'Estat i, en particular, de la Comunitat Valenciana, així com assegurar una formació en contacte directe amb els problemes reals.

En aplicació d'aquests principis, la Universitat ha subscrit amb la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana un conveni per a garantir la promoció de fórmules de col·laboració efectiva i de transferència de coneixements entre el món acadèmic i el món empresarial que contribuïsquen a la transformació del model productiu.

Per a assolir aquest objectiu es considera convenient potenciar la captació de joves investigadors i investigadores perquè desenvolupen projectes de recerca en col·laboració amb les empreses que permeten tant la transferència de coneixements com proporcionar noves eixides professionals a les persones que participen en aquests projectes, de manera que s'aconseguisca una formació doctoral innovadora que integre en el programa formatiu aspectes de caràcter multidisciplinari i habilitats de l'entorn empresarial.



1. Persones beneficiàries

Podran ser persones beneficiàries dels contractes les que tinguen un títol universitari i complisquen, en la data de tancament del termini de presentació de sol·licituds, tots els requisits que s'estableixen en el punt 13 d'aquesta convocatòria.

Les persones beneficiàries d'aquestes ajudes seran donades d'alta en l'estructura d'investigació de la UPV a la qual pertanga el seu director o directora de tesi quan es produïsca el seu contracte. A aquest efecte, la signatura del director o directora de l'estructura d'investigació en la sol·licitud de la persona candidata representarà la seua proposta al Vicerectorat d'Investigació, esmentada en el Reglament del registre oficial d'estructures d'investigació i de personal d'investigació de la UPV, per a donar d'alta la persona candidata en la seua estructura posat cas que se li concedisca el contracte.

Les estructures d'investigació de la UPV són les regulades mitjançant el Reglament per a les estructures d'investigació, desenvolupament i innovació a la Universitat Politècnica de València, aprovat pel Consell de Govern de 27 de juliol de 2006 en el text vigent des de 15 de desembre de 2016, i que es troben inscrites en el Registre oficial d'estructures d'investigació i de personal d'investigació de la UPV.



2. Duració dels contractes

El contracte de treball es formalitzarà mitjançant la modalitat de contracte predoctoral d'acord amb el que s'estableix en l'article 21 de la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació, i el Reial decret 103/2019, d'1 de març, pel qual s'aprova l'estatut del personal investigador.

La duració del contracte serà d'un any, amb dedicació a temps complet. No obstant això, l'estructura d'investigació podrà sol·licitar, a càrrec dels seus fons, la pròrroga del contracte per altres períodes anuals successius, amb un màxim de quatre anys. Aquestes pròrrogues han d'estar supeditades en qualsevol cas a les disponibilitats pressupostàries en el moment de formalitzar les pròrrogues corresponents i al fet que la persona contractada continue complint els requisits establits en la present convocatòria. La data d'inici serà la que figure en la resolució de concessió.

Les situacions d'incapacitat temporal, risc durant l'embaràs, permís per naixement, adopció, guarda, acolliment, progenitor diferent de la mare biològica, i risc durant la lactància suspendran el còmput de la duració del contracte. Igualment el suspendran les situacions previstes en l'article 45.1.n del Text refós de la llei de l'estatut dels treballadors, com a mesura de protecció de les dones víctimes de violència de gènere.

Si durant el període cobert per l'ajuda, i de conformitat amb els articles 20 i 21 de la llei 14/2011 d'1 de juny, el personal investigador en formació que resulte beneficiari d'aquestes ajudes obtinguera el títol de Doctor/a o acabara la seua permanència en el programa de doctorat, d'acord amb l'objecte de l'ajuda, es donarà per acabat el contracte, així com el període d'execució de l'ajuda predoctoral. Només a aquests efectes es considera que s'ha obtingut el títol de Doctor /a en la data de l'acte de defensa i aprovació de la tesi doctoral.



3. Drets de les persones beneficiàries

Les persones beneficiàries d'ajudes d'aquest programa tindran els drets següents:

a) Obtenir de les estructures d'investigació a les quals s'incorporen la col·laboració i el suport necessaris per al desenvolupament normal dels seus estudis i programes d'investigació, d'acord amb les disponibilitats de les estructures en qüestió.

b) Percebre l'ajuda econòmica que corresponga en la forma establida en la present convocatòria.

c) Els drets establits en l'article 14 de la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació, i els drets específics reconeguts en l'article 12 del Reial decret 103/2019, d'1 de març, pel qual s'aprova l'estatut del personal investigador predoctoral en formació.





4. Obligacions de les persones beneficiàries

L'acceptació del contracte per part de la persona beneficiària implica l'acceptació de les normes fixades en aquesta convocatòria, les establides en l'article 15 de la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació, i els deures específics reconeguts en l'article 13 del Reial decret 103/2019, d'1 de març, per el qual s'aprova l'estatut del personal investigador predoctoral en formació. Segons la importància que presenten, s'enumeren les obligacions següents.



El personal investigador predoctoral en formació contractat cal que:

a) S'incorpore a l'estructura d'investigació dins del termini que assenyale la resolució de concessió, llevat que tinga autorització per a ajornar aquesta incorporació; la no incorporació s'entendria com a renúncia al contracte.

b) Estar matriculat en un programa de doctorat durant tota la duració del contracte i la realització d'un treball de recerca encaminat a l'obtenció del títol de Doctor/a.

c) Complisca les condicions i obligacions establides en la convocatòria; porte a terme les activitats previstes de manera que aconseguisca els objectius del seu programa de formació i especialització en la recerca amb aprofitament; i participe i col·labore en altres projectes emmarcats en la línia de recerca a la qual s'incorpore durant el seu període contractual, sempre que es relacionen amb el marc general de la seua recerca.

d) S'ajuste a les normes de funcionament pròpies de l'estructura d'investigació i de la Universitat Politècnica de València, quant a la dedicació, la funció que ha d'exercir, els horaris i les vacances.

e) Realitze la seua labor en l'estructura d'investigació d'adscripció del contracte, i conega i complisca les normes de seguretat i salut laboral del centre en el marc de la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals, sens perjudici del fet que per a portar a terme determinades activitats de recerca relacionades amb el projecte es requerisca el seu desplaçament puntual a les instal·lacions de l'empresa, complint tots els requisits establits i, en concret, els relacionats amb les mesures de prevenció de riscos laborals.

f) Presente, en la data de terminació del contracte, la documentació requerida per la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat per a l'emissió de l'informe favorable a la pròrroga del contracte.

g) Presente també, una vegada que haja acabat el contracte, la memòria indicada en l'apartat 12, punt 4, d'aquesta convocatòria, dins del termini màxim d'un mes comptador des de la data de finalització corresponent.

h) Incloga, en qualsevol publicació o activitat de difusió de resultats generats durant el període de contractació, l'esment que ho ha finançat la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital; també s'hi ha d'esmentar el cofinançament per part del Fons Social Europeu, i cal que hi figure l'emblema de la Unió Europea i el lema del Fons esmentat.

i) Es dedique exclusivament a les activitats de formació i recerca científica o tècnica objecte del contracte, tot complint el règim d'incompatibilitats de l'apartat 11 d'aquesta convocatòria. Aquest compromís s'entén que resta formalitzat implícitament en el moment de la signatura del contracte per part de la persona contractada.

j) Si renuncia al contracte, ho comunique a l'estructura d'investigació i al Vicerectorat d'Investigació amb una antelació mínima de 15 dies naturals.

k) Comunique al Vicerectorat d'Investigació i al Servei de Recursos Humans la lectura i defensa de la tesi doctoral dins del termini màxim de 5 dies comptadors des de la data de defensa, i presentar dons d'aquest mateix termini una còpia del resguard de la sol·licitud del títol de Doctor/a.

l) Se sotmeta a les actuacions de comprovació que efectue el Vicerectorat d'Investigació de la UPV, així com qualssevol altres actuacions de comprovació i control financer que puguen portar a terme els òrgans de control competents, tant valencians i espanyols com europeus, aportant tota la informació que li siga requerida en l'exercici de les actuacions anteriors.

m) Comunique al Vicerectorat d'Investigació de la UPV l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financen les activitats subvencionades. Aquesta comunicació s'ha de fer tan prompte com es conega l'obtenció i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.



n) Comunique també al Vicerectorat d'Investigació de la UPV qualsevol tipus d'absència per estada breu en altres institucions, tant nacionals com estrangeres.

o) Sol·licite l'autorització corresponent per a qualsevol absència temporal.

p) Complisca les condicions de confidencialitat a les quals obligue el conveni amb l'empresa a què es vincule la tesi doctoral.

L'incompliment de qualsevol obligació esmentada en els apartats anteriors pot comportar les responsabilitats i efectes escaients d'acord amb la normativa laboral vigent, i es considera com un incompliment contractual.



5. Docència

El personal investigador contractat sota aquesta modalitat pot col·laborar en les tasques docents d'un departament de la UPV fins a un màxim de 60 hores anuals en estudis oficials de grau i màster, d'acord amb la regulació i les directrius internes de la UPV, i sense que en cap cas puga desvirtuar-se la finalitat investigadora i formativa del contracte. Per a poder portar a terme aquesta col·laboració, la persona beneficiària del contracte, amb la conformitat prèvia de l'estructura d'investigació, del director de la tesi i del departament implicat, ha de sol·licitar l'autorització corresponent al Vicerectorat d'Investigació i al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat, tot especificant el tipus de tasques que se li han encomanat i la duració d'aquestes tasques.



6. Reserva dels resultats d'investigació

D'acord amb el que es disposa en els punts 27 i 28 del Marc sobre ajudes estatals d'R+D+I, tot dret de propietat intel·lectual i industrial resultant del projecte d'investigació, així com els corresponents drets d'accés, s'atribueixen als diferents socis de la col·laboració de forma adequada i en funció de les tasques, les contribucions i els interessos respectius.

A l'efecte de reserva dels resultats d'investigació cal tenir en compte el que es disposa en el conveni o acord de col·laboració amb una empresa per al desenvolupament d'un projecte d'R+D, requerit en el punt 14 de la present convocatòria.

En qualsevol moment, si dels treballs objecte del conveni s'obté un resultat patentable o protegible mitjançant un altre títol de propietat industrial, el director o directora de la tesi o bé el doctorand o doctoranda ho han de comunicar a l'empresa i a la Universitat mitjançant una descripció de la invenció i la identificació dels inventors.

El treballador o treballadora es compromet a col·laborar en la mesura necessària per a aconseguir l'efectivitat dels drets reconeguts. Aquesta col·laboració ha d'incloure la signatura com a inventor/a o autor/a dels documents necessaris per a la tramitació dels títols de propietat industrial o intel·lectual, així com per a l'extensió d'aquests títols a altres països quan així es decidisca. El treballador/a ha de constar com a inventor/a en les sol·licituds de títols de propietat industrial, o bé com a autor/a en els registres de propietat intel·lectual que s'hi basen.



7. Obligacions de les estructures d'investigació

Les estructures d'investigació que tinguen adscrits investigadors en formació sota aquest programa cal que...

a) Vetlen pel desenvolupament adequat del programa de formació, sense que puga exigir-se a l'investigador o investigadora la realització de qualsevol activitat que no estiga relacionada amb el desenvolupament de la seua investigació o de la formació específica requerida per a portar-la a terme.

b) Comuniquen al Vicerectorat d'Investigació qualsevol incidència o renúncia dins el termini de 10 dies comptadors des que es produïsca.

c) Emplenen els informes, formularis i altres documents que, amb relació al gaudi del contracte, li envie el Vicerectorat d'Investigació per a la gestió del programa.

La Universitat Politècnica de València es compromet a proporcionar a l'investigador o investigadora en formació el suport necessari i facilitar-li la utilització dels mitjans, instruments o equips que calguen per al desenvolupament normal de la seua activitat, a través de l'estructura d'investigació a què s'adscriga.

Quan, per causa de força major, siga necessari canviar el director o directora de tesi, caldrà sol·licitar-ne autorització a la vicerectora d'Investigació, que hi ha de resoldre en vista de l'informe del director o directora de tesi i del director/a o responsable de l'estructura d'investigació a què estiga adscrita la persona beneficiària. En tot cas, els canvis que s'autoritzen no han de desequilibrar les circumstàncies que van motivar la concessió del contracte i, especialment, les qualificacions atorgades en cadascun dels criteris d'avaluació.



8. Retribucions

La retribució dels contractes serà la següent: 18.000,00 € bruts anuals. Aquesta quantia es distribueix en dotze mensualitats i dues pagues extraordinàries, i no inclou la quota patronal, que també se sufraga.



D'acord amb l'article 17.5 de la Llei de la ciència, la tecnologia i la innovació, es pot autoritzar les persones beneficiàries del contracte per a fer estades formatives en centres de prestigi reconegut, tant en territori nacional com a l'estranger. En els desplaçaments, que ha d'autoritzar el Vicerectorat d'Investigació, les persones contractades en aquest programa han de tenir una assegurança d'accidents i assistència sanitària, i de responsabilitat civil, quan es tracte de països sense concert amb la Seguretat Social espanyola, o bé quan les cobertures de aquest concert siguen insuficients.

Les persones contractades que hagen de desplaçar-se fora d'Espanya per motius de l'activitat de recerca a càrrec de la Universitat hauran de tramitar, dins d'un termini mínim de 15 dies naturals previs al desplaçament, la sol·licitud que es troba en la intranet (signada per la persona interessada i el director/a o responsable de la unitat), adjuntant-hi la documentació que se sol·licite en el seu moment.



9. Finançament dels contractes

Els contractes d'aquest programa es financen amb càrrec a l'aplicació pressupostària 006701268 541 68313 20210128 de la UPV. Es pot concedir a l'empara d'aquesta convocatòria un màxim de 6 contractes predoctoral, amb un pressupost total de 160.000 €.



10. Interrupció i suspensió dels contractes

El Vicerectorat d'Investigació pot autoritzar l'ajornament de la incorporació de la persona beneficiària a l'estructura d'investigació receptora a sol·licitud del beneficiari o beneficiària, per raons justificades, segons que es fixe en la resolució definitiva, amb la conformitat de l'estructura i del director o directora de la tesi, per un període no superior a un mes comptador des de la data indicada en la resolució de la concessió. Si no s'hi incorpora una vegada que haja conclòs el termini concedit, s'entendrà que renúncia al contracte.

En les situacions d'incapacitat temporal, risc durant l'embaràs, permís per naixement, adopció, guarda, acolliment, progenitor diferent de la mare biològica, i risc durant la lactància, d'acord amb la normativa aplicable, la persona beneficiària té dret a la suspensió del còmput de la duració del contracte. Igualment el suspenen les situacions previstes en l'article 45.1.n del Text refós de la llei de l'estatut dels treballadors, com a mesura de protecció de les dones víctimes de la violència de gènere. Durant tot el temps de permanència d'aquesta situació, la Universitat Politècnica de València complementarà la prestació econòmica de la Seguretat Social segons el que s'estableix a la Universitat. El període suspès podrà recuperar-se sempre que les disponibilitats pressupostàries ho permeten. També se suspendrà la duració del contracte en el supòsit previst en l'article 6 apartat 3 de l'EPIF.



11. Règim d'incompatibilitats

Quant al règim d'incompatibilitats, l'investigador o investigadora en formació es troba subjecte al que es disposa en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

Aquest contracte és incompatible amb altres ajudes finançades amb fons públics o privats que tinguen una finalitat anàloga, així com amb sous o salaris de naturalesa similar, amb altres activitats amb horaris coincidents amb la formació i, amb caràcter general, amb la percepció de qualsevol quantia que tinga naturalesa salarial, sempre que puguen afectar el compliment de l'objecte de l'ajuda o la finalitat formativa i investigadora corresponent, o bé es produïsquen en el mateix horari.

Els contractes seran compatibles amb aquells complements no salarials provinents de projectes i contractes d'R+D en aplicació de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, en la redacció donada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, i la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia, i la innovació, així com amb les ajudes complementàries per a fomentar la formació i la mobilitat dels investigadors, sempre que aquestes no impliquen la formalització de contractes laborals o relació estatutària.

L'incompliment d'aquesta obligació, així com la utilització indeguda de la informació, suposarà incórrer en les responsabilitats que escaiguen. Les quantitats percebudes indegudament s'han de reintegrar immediatament a la Universitat Politècnica de València.



12. Renúncies, baixes i finalització dels contractes

1. Es consideren com a renúncies als contractes objecte d'aquest programa les que es produïsquen dins del termini d'acceptació i incorporació de la persona beneficiària a què fa referència el punt 18 d'aquesta convocatòria.

2. Es consideren com a baixes les no incorporacions a les estructures d'investigació després d'una interrupció quan es complisca el termini d'incorporació assenyalat, com també les sol·licitades a instància de les persones beneficiàries d'aquestes baixes.

3. Les baixes i renúncies s'han de comunicar a l'estructura d'investigació d'adscripció del contracte i al Vicerectorat d'Investigació amb una antelació mínima de 15 dies naturals.

4. Les persones beneficiàries dels contractes han de presentar, dins del termini màxim d'un mes comptador des de la data de finalització del període de permanència en aquest programa, una memòria amb una extensió màxima de 3.000 paraules que expose els resultats que s'hi hagen obtingut, tot fent èmfasi en els objectius assolits relatius al procés de formació. Cal adjuntar-hi la constatació de la difusió i publicació d'aquests resultats, els quals han de contenir la referència al Programa tal com s'indica en l'apartat 4. Obligacions, apartat h d'aquesta convocatòria.

5. Els efectes econòmics de les baixes es produeixen des de la mateixa data en la qual s'esdevé la baixa, sens perjudici dels reintegraments que puguen caldre si s'han efectuat pagaments indeguts.

6. Les baixes voluntàries sense que les persones beneficiàries del contracte n'hagen aconseguit els objectius s'han d'acompanyar amb la memòria, en la forma i dins del termini a què fa referència el punt 4 anterior, que al seu torn s'ha d'acompanyar amb un informe del director o directora de la tesi per la UPV. En vista de l'informe de la persona beneficiària i de l'informe del director o directora, la vicerectora d'Investigació emet una resolució en la qual assenyala la data exacta a partir de la qual esdevé efectiva la renúncia o la baixa i la causa corresponent, així com si escau o no el reintegrament de l'ajuda.

7. A més de per les causes establides en l'article 49 del text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, el contracte s'extingeix per alguna de les causes següents:

a) Rescissió per incompliment d'obligacions o per variació de les condicions que es van prendre en compte per a la concessió.

b) Informe negatiu del director o directora de tesi.

c) Incompatibilitat sobrevinguda.

d) Inexistència de crèdit pressupostari per a l'ajuda.

e) Deixar de ser estudiant de doctorat de la UPV.

f) Obtenció del títol de Doctor/a.

g) Informe desfavorable d'avaluació motivat emès per la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat o, si s'escau, de l'Escola de Doctorat.



II. Procediment de sol·licitud i selecció dels contractes



13. Requisits de les persones sol·licitants

1. Podran ser sol·licitants les persones que estiguen matriculades o hagen sigut admeses en un programa de doctorat, per al curs 2021-2022, a la Universitat Politècnica de València, i complisquen els requisits esmentats més avall. El compliment d'aquests requisits es pot acreditar fins al dia que acabe el termini de presentació de sol·licituds. Posat cas que resulte beneficiària del contracte, la persona candidata s'haurà de matricular per al curs 2021-2022 en el programa de doctorat de la UPV en el qual va ser admesa (si no hi estava matriculada encara) i presentar còpia del justificant de matrícula per a la formalització del contracte.



2. No podran ser sol·licitants les persones que ja estiguen en possessió del títol de Doctor/a, per qualsevol universitat espanyola o estrangera, o estiguen en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

3. La persona candidata ha de tenir la nacionalitat espanyola, o bé ser nacional d'algun dels Estats membres de la Unió Europea. També hi podran participar el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret ni siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat que visquen a expenses seues. S'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en què es preveja la lliure circulació de treballadors, i als estrangers amb residència legal a Espanya. Els estudiants estrangers no nacionals d'algun Estat membre de la Unió Europea que no estiguen en possessió del NIE hauran d'acreditar que tenen el domicili a Espanya.

4. Haver complit els setze anys i no ultrapassar l'edat màxima de jubilació forçosa.

5. No patir malaltia, ni estar afectat o afectada per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'acompliment de les funcions corresponents.

6. No haver sigut separat o separada, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o de les que siguen pròpies del cos, l'agrupació professional o l'escala objecte de la convocatòria. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes al seu Estat.

14. Requisits i obligacions dels directors de tesi i del grup investigador

1. Cada sol·licitud requereix un director o directora de tesi per la UPV, un grup investigador en el qual s'integre la persona sol·licitant, i un responsable designat per l'empresa, que podrà ser, si s'escau, codirector/a de la tesi, d'acord amb la normativa pròpia del programa de doctorat.

2. El projecte de tesi presentat ha de tenir vinculació a un conveni o acord de col·laboració amb una empresa per al desenvolupament d'un projecte d'R+D («Reptes col·laboració», AVI o d'altres que complisquen els requisits de conveni), que al seu torn ha d'estar relacionat directament amb la temàtica de la tesi doctoral que es pretén elaborar, i disposar d'un investigador principal/responsable (IP) que ha de ser un doctor/a vinculat permanentment a la UPV, o bé del CSIC i que desenvolupe la seua investigació a la UPV, d'acord amb el conveni subscrit per la UPV amb aquesta institució. Addicionalment, es prendran en consideració els investigadors d'excel·lència doctors Ramón y Cajal i els professors distingits la vinculació dels quals amb la UPV es puga mantenir per un termini suficient per a la consecució de la tesi doctoral. Poden haver-hi diversos convenis o acords de cooperació als quals es vincule cada contractació. Aquest conveni de col·laboració ha de reflectir, entre altres aspectes, la transferència dels resultats del projecte d'investigació esmentat a l'empresa i qualsevol dret de propietat intel·lectual i industrial que en resulte, així com els corresponents drets d'accés, s'atribuiran als diferents socis de la col·laboració de forma adequada i en funció de les seues tasques, contribucions i interessos respectius.

3. A l'efecte de la present convocatòria, s'entén com a grup investigador un nombre d'investigadors comprès entre un mínim de dos i un màxim de sis investigadors doctors (incloent el director de tesi per la UPV com a membre del grup) que col·laboren com a investigadors en un projecte d'R+D, convenis amb empresa, o línia de recerca determinada, constatable per les col·laboracions realitzades o en execució, i que queden compromesos a participar en el desenvolupament del programa de formació de la persona sol·licitant.

4. Tant el director o directora per la UPV de la tesi com els membres del grup investigador de la UPV han d'estar inscrits en el Registre oficial d'estructures d'investigació i de personal d'investigació de la Universitat Politècnica de València.

5. El director o directora per la UPV de la tesi ha de tenir una capacitat formativa i investigadora acreditada mitjançant la participació en programes de doctorat, direcció de tesis doctorals o projectes de fi de màster, i participació en projectes d'investigació competitius. Per a la comprovació de aquest apartat, el Vicerectorat d'Investigació fa ús de la base de dades de producció científica Senia.

6. Cap membre d'un grup investigador pot participar en més d'una sol·licitud d'aquesta convocatòria (el director o directora es considera com un membre integrant del grup). La presentació de dues o més sol·licituds avalades per un mateix investigador que forme part dels grups investigadors corresponents és motiu d'exclusió corregible de totes les sol·licituds afectades.

7. Els directors de tesi de les persones beneficiàries resten obligats a fer funcions de seguiment i control de l'activitat de la persona contractada a l'empara d'aquesta convocatòria i a comunicar al Vicerectorat d'Investigació qualsevol incidència o circumstància que afecte les condicions exigides en aquesta.



15. Documentació i termini de presentació de sol·licituds

1. Els impresos de sol·licitud es faran públics en la pàgina web del Vicerectorat d'Investigació, en l'adreça http://www.upv.es/entidades/vinv/, dins de l'apartat de «Recursos Humans en R+D+I». El termini de presentació de sol·licituds comença l'endemà de la publicació i es tanca el 21 d'octubre de 2021 a les 14.00 hores.

Per a efectuar aquesta presentació cal fer clic sobre el botó Presenta (no n'hi ha prou amb desar la informació i documentació pujades). Llavors l'estat de sol·licitud canviarà de esborrany a presentada. Una vegada que s'haja presentat la sol·licitud no se'n pot modificar cap dada ni pujar més documentació. El director o directora de tesi i el director/a de l'estructura d'investigació a què estiga adscrit el primer han de confirmar la sol·licitud.

2. Les persones candidates només poden presentar una sol·licitud. La presentació de dues o més sol·licituds invalidarà totes les sol·licituds presentades pel mateix candidat o candidata.

3. La formalització de sol·licituds es fa a través de l'aplicació informàtica Xaló, que es troba en la intranet d'alumne, bloc Secretaria Virtual, opció «Sol·licitud ajudes de contractes predoctorals del programa propi (Xaló)», o bé directament en la URL https://aplicat.upv.es/xalo-app/

A través d'aquesta aplicació informàtica cal pujar-hi tota la documentació exigida. Els mèrits al·legats no acreditats mitjançant documents basats en sistemes de certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica s'han de pujar igualment a Xaló i acreditar-se mitjançant la presentació dels documents al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, planta baixa, al costat del Rectorat, Camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer Paranimf, 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques per a l'acarament abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds: https://www.upv.es/entidades/spet/infoweb/ag/info/1121900normalc.html, per a l'enviament a l'Àrea de Programes d'Investigació i Innovació:

a) Certificat acadèmic personal, en què consten totes les assignatures superades, amb els crèdits corresponents, les qualificacions obtingudes, el curs acadèmic i la nota mitjana de l'expedient. El certificat ha d'expressar que el conjunt d'assignatures i crèdits cursats constitueixen la llicenciatura o equivalent. Només s'admet el certificat oficial, i no el justificant del pagament de les taxes. En tot cas, si no se'n disposa al tancament de la present convocatòria, això es podrà esmenar dins del període d'esmena.

En els casos en què l'accés de la persona sol·licitant als ensenyaments de doctorat, en funció de les diferents ordenacions acadèmiques vigents, s'haja acreditat a través de més d'un títol consecutiu de nivell diferent, s'ha d'aportar el certificat acadèmic corresponent per cadascun dels títols acadèmics.

En el cas dels estudis realitzats parcialment o totalment a l'estranger, el certificat de l'expedient acadèmic o un altre certificat amb què s'acompanye el primer ha de recollir quines són les qualificacions màxima i mínima dins del sistema d'avaluació corresponent; de la mateixa manera, cal fer constar quina és la qualificació mínima necessària per a aprovar. En el cas dels certificats acadèmics estesos en un idioma diferent de l'espanyol, hauran de acompanyar-se amb la traducció jurada corresponent.

En el cas dels estudis realitzats parcialment o totalment a l'estranger, hauran d'anar a la pàgina web del MEFP http://www.educacionyfp.gob.es/eu/servicios-al-ciudadano/catalogo/gestion-titulos/estudios-universitarios/titulos– extranjeros/equivalencia-notas-medias.html i sol·licitar el càlcul de notes mitjanes equivalents en estudis universitaris realitzats a l'estranger, i aportar aquesta equivalència.

b) Certificat o «fa constar» del centre responsable de la titulació a la universitat que corresponga, en què s'especifique el número que ocupa la persona sol·licitant en la promoció corresponent, i el nombre total d'alumnes de la promoció.

A aquests efectes exclusius es considerarà que obtingueren el títol durant el mateix curs acadèmic i que formen part de la mateixa promoció tots els alumnes que hagen finalitzat els mateixos estudis, incloent-hi, si és el cas, el projecte de fi de carrera, o el treball de fi de grau o màster, així com els que hagen obtingut la totalitat de validacions i reconeixements de crèdits d'acord amb el calendari acadèmic.

c) Currículum de la persona candidata, amb un màxim de mil paraules (imprès 1: DOCEMPR21 – Currículum de la persona sol·licitant), que ha d'estar redactat almenys en idioma espanyol. Si s'ha obtingut el Premi Extraordinari de Fi de Carrera concedit pel Ministeri d'Educació, s'ha d'indicar degudament la referència de la publicació oficial amb la concessió. S'ha d'incloure la documentació acreditativa dels mèrits del currículum. En el cas de publicacions en revistes indexades, n'hi haurà prou amb aportar la primera i la darrera pàgines de la publicació.

No es valorarà cap mèrit que no haja sigut al·legat i acreditat abans del tancament de la convocatòria.

d) Fotocòpia del Document nacional d'identitat, o l'equivalent en el cas dels ciutadans de la Unió Europea, i targeta de resident en vigor per a ciutadans de països no comunitaris. En el cas dels estudiants estrangers no comunitaris que no estiguen en possessió del NIE, passaport i acreditació de domicili a Espanya mitjançant la inscripció en el padró municipal.

e) Document acreditatiu de la titulació o titulacions amb què la persona fou admesa en el programa de doctorat. Suplement europeu al títol (Diploma Supplement), en els casos dels països de l'EEES en què estiga regulada l'expedició.

f) Memòria del projecte formatiu que incloga la tesi doctoral, amb un màxim de dues mil paraules, que fixe: objectius, antecedents, metodologia, pla de treball i referències (imprès 2: DOCEMPR21 – Memòria del projecte de tesi). Les tasques d'investigació que presente en la seua proposta s'hauran d'integrar en l'àmbit de convenis o acords de col·laboració en investigació amb empreses, que donen suport a les tasques d'investigació de la persona candidata. Aquest conveni d'investigació ha d'avalar únicament una sol·licitud en aquesta convocatòria.

g) Dades curriculars del director o directora per la UPV de la tesi en el model d'imprès normalitzat (imprès 3: DOCEMPR21 – Dades curriculars del director o directora per la UPV de tesi).

h) Dades curriculars dels últims quatre anys del grup investigador receptor (Imprès 4: DOCEMPR21 – Dades curriculars del grup investigador).

i) Justificant de la matrícula o admissió per al curs 2021-2022 en un programa de doctorat de la UPV per part de l'Escola de Doctorat.



j) Conveni d'investigació: el conveni o acord de col·laboració en recerca amb una empresa per al desenvolupament d'un projecte d'R+D amb la UPV amb data de finalització posterior al 30 de desembre de 2022, les activitats del qual han d'estar relacionades amb la temàtica de la tesi doctoral a realitzar, i l'investigador principal/responsable (IP) de la qual hi tinga vinculació laboral o funcionarial. Aquest conveni ha de reflectir, entre altres aspectes, la transferència dels resultats de l'esmentat projecte d'investigació a l'empresa i qualsevol dret de propietat intel·lectual i industrial que en resulte, així com els corresponents drets d'accés, que s'atribuiran als diferents socis de la col·laboració de forma adequada i en funció de les seues tasques, contribucions i interessos respectius.

k) Conveni de col·laboració per a realització de la tesi doctoral (Imprès 5: DOCEMPR21 – CONVcolaboración). Posat cas que resulte beneficiària del contracte, la persona candidata ha de presentar el conveni signat per a la formalització del contracte.

l) Vistiplau de l'IP del conveni d'investigació, posat cas que no actue com a director o directora per la UPV. Carta amb format lliure que ha de contenir les dades del doctorand o doctoranda, el director o directora per la UPV i la persona responsable de l'empresa, junt amb les dades del conveni o acord d'investigació vinculat i la signatura de l'investigador o investigadora principal.

El nom de cadascun dels fitxers pujats per Xaló serà: a) CertificadoAcadémico, b) numpromoción, c) currículumsolicitante, d) DNI, e) titulación, f) memoria, g) currículumdirectorUPV, h) currículumgrupo, i) admisión/matricula j) CONINVempresa k) CONVcolaboración l) VistoBuenoIP. Així mateix, el format d'aquests fitxers podrà ser Word o PDF i no superar els 10 Mb.

4. Tant els requisits establits en la present convocatòria com els mèrits a valorar s'han de posseir en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.



16. Admissió de sol·licituds

Quan haja acabat el termini de presentació de sol·licituds, la vicerectora d'Investigació dictarà una resolució que contindrà la relació provisional de sol·licituds i candidats admesos i exclosos a la participació en la selecció del programa propi, i que es publicarà al web del Vicerectorat d'Investigació (http://www.upv.es/entidades/vinv/).

Les persones sol·licitants podran, en el cas d'error corregible o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud, o bé fer les al·legacions que consideren convenients dins del termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses. La brevetat d'aquest termini s'estableix, tal com exigeixen els articles 68.1 i 33.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú, per a poder complir les condicions i els terminis establits en el Conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat Politècnica de València per a la realització de doctorats en col·laboració amb empreses en què se sustenta aquesta convocatòria.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit que se'n produïsquen, per a possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma escaients, les persones candidates han de comprovar de manera fefaent no sols que no apareixen recollides en la relació provisional de persones excloses, sinó, a més, que els seus noms i dades consten correctament en la relació de persones admeses.

Quan haja transcorregut el termini de cinc dies hàbils, s'hagen esmenat els defectes si n'hi ha, i s'hagen vist les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva de persones admeses i excloses. Aquesta resolució de la relació definitiva persones admeses i excloses es publicarà al web del Vicerectorat d'Investigació (http://www.upv.es/entidades/vinv/).

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs d'alçada davant el rector d'aquesta Universitat, dins del termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la resolució en la pàgina web del Vicerectorat d'Investigació, en l'adreça http://www.upv.es/entidades/vinv/, tot això de conformitat amb el que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



17. Avaluació i criteris de puntuació de les sol·licituds

L'Escola de Doctorat de la UPV ha de comprovar que la persona sol·licitant, en la data de tancament de la convocatòria, està matriculada o admesa en un programa de doctorat de la UPV per al curs 2021-2022.

En la concessió dels contractes es respecten en tot cas els principis de publicitat, objectivitat, mèrit i capacitat. La proposta d'assignació dels contractes s'elabora atenent els criteris i l'avaluació de la Subcomissió d'R+D+I de la UPV, creada per acord de 18 de juliol de 2006, de la Comissió d'Investigació, Desenvolupament i Innovació d'aquesta Universitat. Si es produïra algun cas no explicitat en aquestes bases, la Subcomissió d'Investigació d'R+D+I determinaria el procediment que caldria seguir, per analogia amb els indicats per a altres casos i respectant els principis esmentats adés.

El Vicerectorat d'Investigació pot establir, després d'haver escoltat la Subcomissió d'R+D+I i tenint en compte el volum i la qualitat de les sol·licituds, un nombre mínim i/o màxim de contractes a distribuir segons les àrees o àmbits dels programes de doctorat de la Universitat Politècnica de València definits en l'annex I d'aquesta convocatòria.

El procés de selecció consta d'una única fase d'avaluació d'acord amb el barem i els criteris següents:

Per al càlcul de la nota mitjana de l'expedient (nota_E) es tindran en compte únicament les titulacions necessàries per a l'accés al doctorat, siga aquesta una titulació única de 300 o més crèdits, o les titulacions necessàries per a accedir-hi.

a.1) Per als estudis cursats en centres espanyols, el càlcul s'ha de fer en l'escala numèrica de 0-10, establida en l'article 5 del Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa arreu del territori nacional, i en el paràgraf 4.3.4 de l'annex del Reial decret 1044/2003, d'1 d'agost, pel qual s'estableix el procediment per a l'expedició per les universitats del Suplement europeu al títol.

Les notes mitjanes dels títols obtinguts en ensenyaments cursats en dues o més universitats han de contenir la totalitat d'assignatures i crèdits superats, amb la puntuació corresponent. Les assignatures convalidades han de tenir l'equivalència en punts corresponent a la qualificació obtinguda al centre de procedència; per a les assignatures adaptades es computa la qualificació obtinguda al centre de procedència; i el reconeixement de crèdits en què no hi haja qualificació o que corresponguen a activitats formatives no integrades en el pla d'estudis no es té en compte a l'efecte del càlcul de la nota mitjana, de conformitat amb el que estableix el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre.



Posat cas que la qualificació de l'expedient arreplegara exclusivament la qualificació qualitativa, el càlcul de la nota mitjana es faria tenint en compte la valoració de cadascuna de les diferents qualificacions, que per a la present convocatòria serà la següent:

– Matrícula d'honor: 10 punts.

– Excel·lent: 9,25 punts.

– Notable: 7,75 punts.

– Aprovat: 5,75 punts.

En tots els casos, la nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis acreditats per a l'obtenció del títol corresponent és el resultat de l'aplicació de la fórmula següent: suma dels crèdits obtinguts per l'estudiant multiplicats cadascun pel valor de les qualificacions que corresponguen, i dividida pel nombre de crèdits totals obtinguts per l'estudiant.

a.2) Per a estudis cursats en centres estrangers. En el cas dels títols obtinguts per estudis realitzats parcialment o totalment en sistemes universitaris estrangers, adaptats o no a l'EEES, l'equivalència de les qualificacions obtingudes en l'escala de qualificació que corresponga a l'escala numèrica espanyola de 0-10 l'expedeix el Ministeri d'Educació i Formació Professional (MEFP), que té la informació a la disposició dels usuaris en el portal http://www.educacionyfp.gob.es/eu/servicios-al-ciudadano/catalogo/gestion-titulos/estudios-universitarios/titulos-extranjeros/equivalencia-notas-medias.html



a.3) En el cas de qui opte a la convocatòria amb la presentació de més d'un títol, quan amb el primer no s'aconseguisquen els 240 crèdits, la nota mitjana conjunta s'obtindrà com segueix:

a.3.1.) Per a estudis de 1r i 2n cicle. La nota mitjana de l'expedient acadèmic de les persones sol·licitants que presenten els títols de llicenciatura o enginyeria de segon cicle universitari, abans de cursar estudis de 1r cicle universitari de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o magisteri, es calcula tenint en compte el conjunt d'assignatures i crèdits superats entre tots dos cicles.

a.3.2.) Per a estudis de 1r cicle i de màster. La nota mitjana de l'expedient acadèmic de les persones sol·licitants que presenten el títol de màster a què accediren amb estudis inicials de 1r cicle universitari de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o magisteri té en compte la totalitat dels crèdits superats en el 1r cicle i els del màster, en què cal haver completat almenys 300 crèdits en el conjunt dels estudis universitaris de primer cicle i els del màster.

a.3.3.) Per a estudis de 1r cicle i curs pont per a l'obtenció del títol de grau, més màster. La nota mitjana de l'expedient acadèmic de les persones sol·licitants que presenten el títol de grau a què accediren amb estudis inicials de 1r cicle universitari de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o magisteri té en compte la totalitat dels crèdits superats en el 1r cicle, els del curs pont que completen el grau, en què cal haver completat almenys 240 crèdits en el conjunt dels estudis universitaris de primer cicle i els del grau, més els crèdits del màster, en què cal haver completat almenys 300 crèdits en el conjunt dels estudis.



a.3.4.) Per a estudis de grau de menys de 240 crèdits i de màster. La nota mitjana de l'expedient acadèmic de les persones sol·licitants que presenten un títol universitari de grau amb menys 240 crèdits i el màster d'accés al programa de doctorat inclou la totalitat dels crèdits superats en el grau i en el màster, en què cal haver completat almenys 300 crèdits en el conjunt dels estudis.

En cada cas, la nota mitjana de la titulació es troba a partir de la nota obtinguda en cada matèria o assignatura multiplicada pel nombre de crèdits de cadascuna d'aquestes, i la suma total es divideix pel total de crèdits de les assignatures. En cas de dues o més titulacions, la nota de l'expedient es calcula com una mitjana ponderada de les titulacions involucrades. Així, si X_1 és la nota mitjana obtinguda en el grau o primer títol i X_2 és la nota mitjana obtinguda en el màster o segon títol, la nota mitjana final serà el resultat de (X_1*G + X_2*M)/(G+M), on G denota el nombre de crèdits realitzats en el grau o primer títol i M denota el nombre de crèdits realitzats en el màster o segon títol (com en el càlcul de X_2). Tant X_1 com X_2 s'han de calcular també en l'escala de 0 a 10 i dos decimals. Si es produïra cap cas diferent, el Vicerectorat sotmetria a criteri de la Subcomissió d'Investigació d'R+D+I la determinació del procediment, per analogia amb els indicats per a altres casos, tot vetlant p els principis d'objectivitat i equitat.



Valoració de les sol·licituds: en l'elaboració de la proposta s'apliquen els criteris i el barem següents:

a) Interès científic, qualitat del projecte formatiu que incloga la tesi doctoral, que fixe: objectiu, antecedents, metodologia, pla de treball i referències. Serà avaluable positivament la relació amb l'activitat recollida en el conveni amb l'empresa i adequació dels objectius del projecte a algun/s dels 17 objectius de desenvolupament sostenible aprovats per l'ONU https://www.un.org/sustainabledevelopment/es/objetivos-de-desarrollo-sostenible/

Fins a 2 punts.

b) Currículum de la persona sol·licitant relacionat amb el projecte presentat, fins a 1 punt, amb els criteris següents:

b.1) Les persones candidates que acrediten haver obtingut el Premi Nacional de Fi de Carrera Universitària concedit pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, tinguen publicat un article en una revista indexada internacional, hagen realitzat una exposició artística internacional o hagen rebut un premi en concurs internacional obtindran, en tot cas, 1 punt.

b.2) Comunicacions en congrés internacional, article en revista nacional, premi en concurs nacional, altres títols de màster oficial diferents del d'accés al doctorat, 0,25 punts/ítem

b.3) Beques oficials, altres mèrits. Fins a 0,25 punts màxim.

c) Fins a 2 punts per l'expedient acadèmic de la persona sol·licitant basats en la nota mitjana de l'expedient (nota_E) i en la posició relativa que ocupa en la seua promoció (nota_P). Aquesta puntuació s'assignarà de manera que es cobrisca el rang complet de 0 a 4 punts, tenint l'avaluació més baixa un valor de zero i la més alta de 4. El procediment de càlcul serà el següent:

c.1) Si n és el lloc ocupat per la persona candidata dins de la seua promoció i aquesta és de grandària N, per a n=1 es prendrà nota_P=10. Per a la resta de valors de n, es prendrà nota_P=MAX(0; 10x (1+3(1-n)/(N-3))). Així, el primer de la promoció obté nota_P=10, i el situat en posició N/3 o posterior, obté nota_P=0.

En cas que hi haja més d'una titulació considerada en 17, n i N es correspondran amb les dades de la primera titulació universitària completada explicitada en 13.4. En el cas no esperat assenyalat en 13.4, si aquesta primera titulació universitària aportada per a accedir als estudis de doctorat no arriba als 180 crèdits, n i N es calculen com la mitjana aritmètica dels llocs ocupats i les grandàries de les promocions de les titulacions en què es requereix una posició Q1 en 13.4.



c.2) Considerant la distribució completa de les notes d'expedients (nota_E), per al càlcul de les quals, segons el procediment descrit en 17, en tots els casos només s'ha d'haver considerat les titulacions requerides per a l'accés al doctorat i no altres titulacions no necessàries, s'efectua una transformació lineal perquè la màxima nota passe a ser de 10 i la mínima 0, i s'obté per a cada persona candidata un valor nota_E2.



c.3) Els punts per expedient acadèmic finals de cada persona candidata es calculen mitjançant l'expressió 0,2x (0,40xnota_P+0,6xnota_E2).

d) Currículum del director o directora per la UPV de tesi sol·licitant, fins a 2 punts repartits com segueix:

d.1) S'hi atorguen 0,5 punts si el director o directora de tesi sol·licitant té el seu últim tram d'investigació avaluat positivament viu. En aquesta situació es podrà obtenir 0,5 punts addicionals si té algun tram addicional i, els últims 25 anys o des de l'any que es va obtenir el títol de doctorat, la relació entre el nombre d'anys avaluats favorablement corresponents a sexennis d'activitat investigadora per la Comissió Nacional d'Avaluació de l'Activitat Investigadora (CNEAI) i la seua antiguitat com a doctor/a és superior o igual a 0,66.

A aquest efecte, es considera que un sexenni és no viu quan hagen transcorregut més de 7 anys des de l'entrada en vigor de l'última avaluació positiva.

d.2) Fins a 0,50 punts per la capacitat formativa tot considerant el nombre de tesis dirigides durant els últims 10 anys. Per a això, si A és el mínim entre 10 i la diferència entre 2021 i l'any que el director/a va obtenir el doctorat, la puntuació es determina com el mínim entre 0,5 i el quocient del nombre de tesis dirigides pel director/a des del 2021-A, dividit per (A+1).

d.3) Fins a 0,50 punts pel VAIP de l'any 2019, exclosos els punts relatius a tesis dirigides i a sexennis.

e) Activitat investigadora del grup en què s'integrarà el doctorand o doctoranda, fins a 1 punt. Aquesta activitat investigadora es mesura mitjançant el factor de productivitat anual [VAIP 2019 del grup/Nre. de membres]. El grup d'investigació s'ha d'entendre en els termes descrits en el punt 14 de la present convocatòria.

Quan haja acabat la valoració de totes les persones candidates, la vicerectora d'Investigació dictarà una resolució que contindrà les puntuacions obtingudes per les persones sol·licitants en cadascun dels criteris, la qual es publicarà al web del Vicerectorat d'Investigació (http://www.upv.es/entidades/vinv/).

Les persones sol·licitants podran realitzar les al·legacions que consideren pertinents dins del termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional.

Quan haja transcorregut el termini de cinc dies hàbils i s'hagen vist les al·legacions que corresponguen, el VINV elevarà una resolució motivada al rector per a l'aprovació de les llistes definitives i la publicació en la pàgina web esmentada.

Contra la resolució definitiva, les persones interessades hi podran interposar recurs de reposició dins del termini d'un mes davant el rector, o bé recurs contenciós administratiu davant els òrgans jurisdiccionals contenciosos administratius de la Comunitat Valenciana dins del termini de 2 mesos, segons el que preveuen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol.

18. Resolució de concessió

La concessió o denegació dels contractes per resolució de la vicerectora d'Investigació es publicarà al web del Vicerectorat d'Investigació (http://www.upv.es/entidades/vinv/).

Es publicarà inicialment una relació provisional prioritzada a fi que les persones beneficiàries confirmen l'acceptació de l'ajuda dins d'un termini de cinc dies hàbils, amb l'advertiment que, si no ho fan, es considerarà que renuncien al contracte.

La relació provisional inclourà una llista de candidats suplents per al cas que es produïsquen renúncies dins del termini d'acceptació a què es refereix el segon paràgraf d'aquest apartat, o bé els candidats proposats no pogueren acreditar alguna de les condicions requerides.

Una vegada resoltes les possibles al·legacions presentades a la relació provisional, es publicarà la relació definitiva de persones candidates que han aconseguit l'ajuda per resolució del rector de la Universitat Politècnica de València, i una llista de suplents per al cas que algun beneficiari o beneficiària renunciara a l'ajuda en el moment de l'adjudicació.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant l'òrgan competent de la jurisdicció contenciosa administrativa, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució en la pàgina web del Vicerectorat d'Investigació, en l'adreça http://www.upv.es/entidades/vinv/.

No obstant això, les persones interessades podran optar per interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició, dins del termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que la va dictar; en aquest cas, no caldrà interposar el recurs contenciós administratiu esmentat més amunt mentre no hi haja resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, i tot això de conformitat amb el que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



19. Modificacions

La modificació de les condicions inicials de concessió de les ajudes i dels terminis per a l'execució l'ha d'autoritzar el rector, que pot demanar els informes que considere oportuns i donar lloc a la modificació dels termes de la concessió mitjançant una nova resolució.





20. Informació respecte de les dades arreplegades

1. En compliment del Reglament 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques, pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, informem que el responsable del tractament d'aquestes dades és la Universitat Politècnica de València, i que les dades personals seran tractades a fi de gestionar la selecció de personal i la provisió de llocs de treball mitjançant convocatòries públiques.

2. Aquest tractament es porta a terme segons les bases jurídiques arreplegades en el 6.1.b) del Reglament, per ser necessari per a l'execució d'un contracte en què la persona interessada és part o per a l'aplicació a petició d'aquesta persona de mesures precontractuals, i en la clàusula 6.1.c), per ser necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament. En concret, allò que estableixen el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i el Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors.

3. No es preveuen cessions o transferències internacionals de les dades tractades.

4. Si voleu, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat previstos, així com la limitació o oposició al seu tractament adreçant una sol·licitud a la Universitat Politècnica de València, Camí de Vera, s/n, – 46022 València.



21. Disposició final

La concessió i el gaudi d'un contracte en aquest marc no implica cap compromís quant a la posterior incorporació de la persona interessada a la plantilla de la Universitat.



Contra aquesta resolució de convocatòria, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant l'òrgan competent de la jurisdicció contenciosa administrativa, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació. No obstant això, les persones interessades poden optar per interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició, dins del termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que la va dictar; en aquest cas, no cal interposar el recurs contenciós administratiu esmentat adés mentre no hi haja resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Disposició addicional única. Referències genèriques

Totes les referències per a les quals en la present resolució s'utilitza la forma de masculí genèric s'han d'entendre com a aplicables, indistintament, a dones i homes.



València, 1 d'octubre de 2021.– El rector de la Universitat Politècnica de València: José Esteban Capilla Romá.

Mapa web