Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 28 d'octubre de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció d'una plaça de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps parcial. Projecte: «Ayuda para grupos consolidables de Generalitat Valenciana



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8670 de 05.11.2019
Número identificador:  2019/10380
Referència Base de Dades:  009474/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 28 d'octubre de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció d'una plaça de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps parcial. Projecte: «Ayuda para grupos consolidables de Generalitat Valenciana (2019)». Referència projecte: AICO/2019/202. Referència comptable 19I383. [2019/10380]

El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant la Resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny), convoca una oferta pública de personal tècnic de suport a la investigació d'acord amb les bases següents:



Primera. Denominació del lloc de treball

Personal tècnic de suport.



Segona. Retribució íntegra mensual

La retribució íntegra mensual, inclosa la part proporcional de les pagues extres, serà de 646,70 euros en concepte de sou base.



Tercera. Objecte i període

Col·laborar en la realització del projecte d'investigació: noves estratègies en l'estudi de l'extinció de memòries condicionades al consum de drogues d'abús: contribució del sistema noradrenégic, a través de la transferència de lactat astrocito-neurona, en l'escorça prefrontal infralímbica, amb referència AICO/2019/202, amb funcions de tècnic o tècnica superior de suport a la investigació. Funcions:

1. Maneig d'aparells especialitzats de laboratori, manipulació d'animals, preparació i administració de drogues i fàrmacs. El personal treballarà amb models de conducta animal utilitzats per avaluar els efectes neurobiològics de les drogues d'abús.

2. Presa de mostres biològiques i anàlisi d'aquestes mitjançant l'ús de tècniques moleculars i bioquímiques en el laboratori.

3. Recollida de dades per a la posterior anàlisi.

4. Escriptura i preparació de protocols del laboratori.

5. Preparació de figures resultants de les dades experimentals obtingudes per a la posterior publicació en format pòster o article científic.



La durada prevista d'aquest contracte serà de dotze mesos. En tot cas, la durada del contracte estarà vinculada a la durada del projecte i a la seua disponibilitat pressupostària.

El període de prova establert serà el que s'indica en la legislació laboral en vigor.



Quarta. Jornada de treball

A temps parcial (18 hores setmanals).



Cinquena. Requisits dels aspirants

Tindre la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats en els quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es trobe definida en el tractat constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar, almenys, el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

– Tenir complits setze anys el dia que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

– Estar en possessió de la titulació de grau en Psicologia o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència de la titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que havien obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions del dret comunitari. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, que no tinguen declarada l'equivalència o que no estiguen reconegudes a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit sempre que l'òrgan convocant presumisca que la titulació és equivalent a l'exigida en la convocatòria, per acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. Es rescindirà el contracte si l'autoritat competent resol denegar-la, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, en la mesura que no es complisquen.



– No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



– No haver sigut separat mitjançant expedient un disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar igualment no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactituds o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte inesmenable i es resoldrà amb l'exclusió del procediment.





Sisena. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència sobre els següents punts:

1. Investigació (publicacions, pòsters i comunicacions en congressos, participació en projectes d'investigació, beques prèvies).

2. Experiència en treball amb animals de laboratori.

3. Curs que acrediti i capaciti la realització de procediments en animals d'experimentació en laboratori.

4. Cursos relacionats amb l'àrea de recerca (Inmunohistoquímica, microscòpia i processament d'imatge).



Setena. Sistema selectiu

La comissió encarregada de resoldre aquesta selecció valorarà el currículum de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex I. La comissió, si ho considera oportú, pot realitzar una prova i/o entrevista als aspirants. En el supòsit de fer la prova, aquesta serà eliminatòria i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts, i caldrà obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.



Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació de sol·licituds no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en el cas que valorats els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajustara en la totalitat a les necessitats del projecte.



Huitena. Comissió avaluadora

La comissió avaluadora tindrà l'estructura que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Els membres de la comissió hauran d'abstenir-se d'intervenir-hi quan coincidisca en aquests alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en el que puga produir-se dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de la comissió s'haurà d'ajustar en tot moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se a la professora Laura Font Hurtado, adreça electrònica: laura.font@uji.es.



Novena. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud per a participar en aquest procediment es pot presentar en el registre electrònic de la Universitat Jaume I de Castelló, en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari tenir un compte d'usuari/a UJI (registrar un compte nou, en cas de no posseir un), un certificat digital de signatura electrònica o DNI electrònic. Les sol·licituds es formalitzaran a través del registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

(buscar codi: 18446)

En la sol·licitud genèrica s'ha d'indicar:

Dades personals.

EXPOSE: que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.

SOL·LICITE: l'admissió en el procés selectiu per la constitució, pel sistema abreujat, per a la selecció d'una plaça de personal tècnic de suport a la investigació amb un contracte laboral temporal per obra i servei), amb el codi 18446.

Destinació: Servei de Recursos Humans.

A la sol·licitud electrònica cal adjuntar un únic fitxer en format PDF, amb la còpia del document nacional d'identitat, currículum amb els documents que acrediten els requisits acadèmics i els mèrits preferents sol·licitats en la convocatòria.

No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat d'aquells, així com les seues dades que figuren en la instància, sense perjuí que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir els aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, que hagen sigut objecte de valoració.

Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar-hi han de presentar una fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre estat amb el qual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar una declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Desena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

Finalitzat el termini per a presentar sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovaran la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-ho.

Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis oficials (TAO) https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/



Onzena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, poden ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 28 d'octubre de 2019.– El vicerector d'Investigació i Transferència (p. d., R 12.06.2018, de la rectora; DOGV 14.06.2018): Jesús Lancis Sáez.



ANNEX I

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça: fins a 60 punts.

A.1) Expedient acadèmic global: fins a 20 punts.

A.2) Acreditació del curs de capacitació per a la realització de procediments en animals d'experimentació al laboratori: fins a 30 punts.



A.3) Acreditació dels cursos relacionats amb l'àrea de recerca (Inmunohistoquímica, microscòpia i processament d'imatge): fins a 10 punts.

Es tindrà en compte l'assistència a cursos, congressos, conferències, jornades, seminaris rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, amb contingut relacionat amb l'objecte i perfil fixat en la convocatòria.

B) Activitat investigadora vinculada amb el perfil del concurs: fins a 10 punts.

Es tindran en compte la participació en projectes d'investigació, el desenvolupament de tesi, TFG, TFM en l'àmbit de la recerca, les publicacions científiques, participació en congressos amb comunicacions o ponències, la concessió d'altres beques d'investigació.

C) Experiència en activitats professionals relacionades amb el perfil de la plaça: fins a 5 punts.

Es valorarà l'experiència en les tècniques que es requereixen en el perfil i objecte de la convocatòria, en pràctiques de llicenciatura i grau o en beques realitzades en universitats.

D) Altres mèrits: fins a 5 punts.

Els idiomes i coneixements d'informàtica s'avaluaran segons el nivell amb la següent puntuació: nivell elemental: 1 punt; nivell mitjà: 3 punts; nivell superior: 5 punts.

D.1) Idiomes d'interès científic: anglès, francès, altres...

D.2) Valencià.

D.3) Coneixements d'informàtica

E) Entrevista, destinada a avaluar els coneixements del candidat o candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 20 punts. Nota: aquest apartat no superarà el 20 % del total de la puntuació.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça.







ANNEX II

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I.

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos.



Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web