Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 d'octubre de 2022, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 124/2022, per a la provisió de llocs de treball de direcció, de naturalesa funcionarial, d'administració especial, dels cossos A1-07 superior tècnic de traducció i interpretació lingüística i A2-03 superior de de promoció lingüística, de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9464 de 07.11.2022
Número identificador:  2022/10078
Referència Base de Dades:  009742/2022
 



RESOLUCIÓ de 27 d'octubre de 2022, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 124/2022, per a la provisió de llocs de treball de direcció, de naturalesa funcionarial, d'administració especial, dels cossos A1-07 superior tècnic de traducció i interpretació lingüística i A2-03 superior de de promoció lingüística, de l'Administració de la Generalitat. [2022/10078]





Actualment hi ha en l'Administració del Consell llocs de treball de direcció, de naturalesa funcionarial, d'administració especial, dels cossos A1-07 superior tècnic de traducció i interpretació lingüística i A2-03 superior de promoció lingüística de l'Administració de la Generalitat, la forma de provisió dels quals és el concurs general, i que, inclosos en les relacions de llocs de treball vigents, aprovades per la Resolució de 12 de maig de 2021, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública (DOGV 9083/13.05.2021), es troben vacants.



La disposició transitòria segona de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, estableix que, mentre no es publiquen les relacions de llocs de treball a què fa referència la disposició addicional cinquena, la conselleria competent en matèria de funció pública podrà convocar procediments de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'acord amb els elements inclosos en l'última relació de llocs de treball aprovada amb anterioritat a l'entrada en vigor d'aquesta llei, adaptant en tot cas el requisit de titulació a allò que s'estableix en la disposició addicional novena.



Així doncs, és procedent convocar aquest concurs de conformitat amb el que es disposa en l'article 110 i següents de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana (d'ara en avant LFPV), i 38 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.

La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que es preveu en l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat.



L'article 10.3r de l'Ordre 12/2017, estableix que, s'inclourà una clàusula de desempat favorable a les dones, en cas que es troben infrarepresentades. A aquests efectes, s'entén que hi ha infrarepresentació quan la diferència entre els valors següents (A i B) fora superior a 10 punts percentuals per al sexe femení:

A. Proporció (%) per sexe respecte del total de les persones en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial afectat per la convocatòria.

B. Proporció (%) per sexe respecte de les persones titulars de llocs de treball de les característiques dels convocats.

Diferència que en aquesta convocatòria no és superior a 10 punts percentuals per al sexe femení i, en conseqüència, no es produeix infrarepresentació en la data de la seua publicació i, per tant, no resulta aplicable la clàusula de desempat favorable a les dones.

D'altra banda, la mesura 3,4 del III Pla d'igualtat de dones i homes de l'Administració de la Generalitat aprovat per Acord del Consell de 5 d'agost de 2022 (DOGV 9405 / 16.08.2022) preveu que la composició dels tribunals i òrgans de selecció es respectarà el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no implique vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. Igual principi es recull en l'article 48.2 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, que estableix que les persones membres de les comissions de valoració seran nomenades atenent criteris de paritat, principi que s'ha seguit en la conformació de la comissió de valoració del present concurs.



Per tot l'anterior, i fent ús de les atribucions que confereixen a aquesta Direcció General de Funció Publica l'article 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i l'article 11 del Decret 172/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, resolc:



Primer

Convocar la provisió dels llocs de treball de direccions, de naturalesa funcionarial, d'administració especial, dels cossos A1-07 superior tècnic de traducció i interpretació lingüística i A2-03 superior de promoció lingüística, indicats en l'annex I d'aquesta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les bases següents:





Primera. Participants

A) Per a participar en aquesta convocatòria caldrà estar en possessió dels requisits exigits en la classificació del lloc de treball a què es concorre, i d'altres previstos en la normativa vigent, i mantindre'ls durant tot el procediment, fins al dia de la presa de possessió.

La participació en aquest concurs de mèrits podrà tindre caràcter voluntari o forçós:

1) Podrà participar amb caràcter voluntari:

a) El personal funcionari de carrera en actiu integrat en l'Administració de la Generalitat dels cossos inclosos en la classificació dels llocs objecte d'aquesta convocatòria.

El personal amb destinació definitiva haurà d'haver romàs un mínim de dos anys en el lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, excepte en els supòsits assenyalats en l'apartat 7 de l'article 114 de l'LFPV.



b) El personal funcionari de carrera dels cossos inclosos en la classificació dels llocs objecte d'aquesta convocatòria que reingresse al servei actiu a través d'aquest concurs.

Si el personal funcionari de carrera que pretén reingressar no ha estat integrat amb anterioritat en el cos d'aquesta convocatòria, també podrà participar en aquest concurs sempre que les característiques de l'últim lloc de treball que es va obtindre amb destinació definitiva siguen equiparables a les del cos convocat, d'acord amb el que s'estableix en la disposició addicional tercera de l'LFPV.

El personal funcionari de carrera en excedència voluntària per interés particular haurà d'haver romàs un mínim de dos anys en aquesta situació, d'acord amb el que es disposa en l'apartat 1 de l'article 147 de l'LFPV.

c) El personal declarat en suspensió ferma de funcions per un període superior a sis mesos, en virtut de sentència penal o sanció disciplinària, sempre que haja complit el període de suspensió.

2) Participarà amb caràcter forçós el personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat, sector administració especial, dels cossos A1-07 superior tècnic de traducció i interpretació lingüística i A2-03 superior de promoció lingüística:

a) En situació d'excedència forçosa. L'obligació de participar en el concurs per part d'aquest personal està limitada a llocs de la seua localitat.

b) En expectativa de destinació. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, els llocs convocats en la seua localitat.

c) En adscripció provisional en algun dels llocs convocats per a la seua provisió en aquesta resolució. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, el lloc que ocupa provisionalment.

En cas de no participar en aquest concurs de mèrits, el personal inclòs en el supòsit a) serà declarat en la situació d'excedència voluntària per interés particular, d'acord amb el que es preveu en els articles 161.2 i 147.3 de l'LFPV. El personal inclòs en el supòsit b) serà declarat en situació d'excedència forçosa, d'acord amb el que es disposa en l'article 160.b) de l'LFPV.



B) No podran prendre part en aquest concurs:

1. El personal suspés en ferm, mentre dure la suspensió.

2. El personal que per sanció de demèrit estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció.

3. El personal excedent voluntari per interés particular, durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

4. Els sancionats amb trasllat forçós amb canvi de localitat, per a sol·licitar destinació en la localitat en què se'ls va imposar la sanció, fins que transcórrega el període de sanció.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud en què s'haurà d'efectuar l'autobaremació de tots els mèrits i indicar els llocs de treball convocats als quals es concorre per ordre de preferència, es presentarà en el Registre Electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat Descripció –indiqueu núm. de convocatòria i any (124/2022), entrant en l'apartat de concursos), o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública

https://cjusticia.gva.es/va/web/recursos-humanos

El termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació serà de quinze dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Tercera. Acreditació de mèrits

Solament serà procedent la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent relació de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

Es valoraran els mèrits obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies per a participar en el corresponent concurs. Les sol·licituds hauran de detallar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen indicant-hi si es troben o no inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat.

S'entendran al·legats i acreditats els mèrits generals que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i que hagen de valorar-se d'acord amb la convocatòria, sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Pel que fa als mèrits al·legats que no consten anotats i estiguen en condicions d'obtindre's abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, haurà de presentar-se còpia de la documentació acreditativa corresponent o, si de cas hi manca, declaració responsable, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Aquest tràmit de presentació de documentació haurà de realitzar-se de manera telemàtica, segons el que es disposa en l'article 14.2.e de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a través de l'enllaç següent:

http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18922&version=amp

En qualsevol moment del procés, la comissió de valoració podrà requerir al personal participant, aclariment sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats per comprovar-ne l'existència o aclarir dubtes sobre la seua interpretació. La no-aportació d'aquesta documentació en el termini que s'indique, en cas que siga necessari, o la constatació, en vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, suposarà l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que correspongueren.

Amb la finalitat de facilitar la gestió del procediment, aquesta documentació haurà de presentar-se en el mateix ordre en què estan especificats els apartats del barem indicat en la base cinquena.



Quarta. Llocs de treball a sol·licitar

El personal que participe voluntàriament, comprés en l'apartat A.1 de la base primera podrà sol·licitar, per ordre de preferència, tots els llocs de treball indicats en l'annex I, sempre que complisquen els requisits exigits.

El personal en excedència forçosa, comprés en l'apartat A.2.a) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs convocats de la seua localitat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que es disposa en l'article 161.2 de l'LFPV i 45.3 del Decret 3/2017.



El personal en expectativa de destinació, comprés en l'apartat A.2.b) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs situats en la localitat on estava destinat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que es disposa en l'article 163.2.b) de l'LFPV.



El personal en adscripció provisional, comprés en l'apartat A.2.c) de la base primera, haurà de sol·licitar, almenys, el lloc de treball que ocupa provisionalment, d'acord amb el que es disposa en els articles 120.5 de l'LFPV i 45.4 del Decret 3/2017.

El personal declarat en suspensió ferma, comprés en l'apartat A.1.c) de la base primera, podrà sol·licitar tots els llocs de treball indicats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits, als efectes del que es disposa en l'article 166.1 de l'LFPV.

Per raons de convivència familiar, si dues persones participants estigueren interessades en els llocs oferits en aquest concurs per a un determinat municipi, podran condicionar les seues peticions al fet que ambdues obtinguen destinació en aquest municipi, entenent-se en cas contrari anul·lada la petició formulada per ambdues. Les persones que s'acullen a aquesta petició condicional hauran de concretar-ho en la seua sol·licitud i acreditar-ho degudament en l'expedient.



Cinquena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que es preveu en l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, específicament l'article 7, que regula el barem tipus 1, que és l'aplicable a la present convocatòria.

Solament serà procedent la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent relació de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

La puntuació màxima no superarà els 70 punts.

1) Antiguitat i pertinença al cos:

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 24 punts, i no es podran computar més de 12 punts en antiguitat ni més de 12 punts en pertinença al cos.

1.1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei actiu com a personal funcionari de carrera en les diferents administracions públiques. A aquest efecte, també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'Administració pública. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 12 punts.

1.2) Temps de pertinença al cos: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 12 punts.

A aquest efecte, també es computaran en aquest apartat:

a) Els serveis prestats com a personal funcionari de carrera de la Generalitat amb anterioritat a la integració en els cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials previstos en la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (LOGFPV), en el mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de l'esmentada llei, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

b) Els serveis prestats com a personal laboral fix amb anterioritat a l'adaptació de la seua relació jurídica a la naturalesa del lloc, sempre que es referisquen al mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de l'LOGFPV, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

c) Els serveis prestats en llocs de treball del cos, escala o agrupació professional funcionarial adscrits a un grup o subgrup inferior, quan aquests llocs hagen sigut objecte d'un pla d'ordenació de personal que incloguera la reclassificació del col·lectiu professional (art. 5, 1.2, c) de l'ordre de barems.





2) Carrera professional:

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 10 punts, obtinguts pels conceptes següents:

2.1) Grau de desenvolupament professional reconegut. Es valorarà el grau de desenvolupament professional reconegut corresponent al grup o subgrup professional en què estiga classificat el cos, escala o agrupació professional funcionarial a què estiguen adscrits els llocs objecte de la convocatòria. La valoració del grau de desenvolupament professional s'efectuarà puntuant exclusivament el GDP més alt reconegut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, segons el que es disposa en aquesta convocatòria, d'acord amb la puntuació següent:



GDP reconegut Punts

I 2

II 4

III 6

IV 8



2.2) Grau de nivell competencial reconegut igual o superior al del lloc sol·licitat: es valorarà amb 2 punts. D'acord amb el que es preveu en la disposició addicional tercera del Decret 3/2017, el grau personal consolidat és equivalent al grau de nivell competencial reconegut.

3) Formació:

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 24 punts, obtinguts pels conceptes següents:

3.1) Titulacions acadèmiques oficials.

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 4 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell a l'exigit per a l'accés al cos, la puntuació més alta de les següents:

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 4 punts.

– Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 3,5 punts.

En conseqüència, amb la finalitat de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'aquest apartat, i sense perjudici del que es disposa en les bases tercera i setena d'aquesta convocatòria, les persones interessades hauran de poder acreditar la totalitat de les titulacions que s'hagen de tindre en compte.

3.2) Cursos de formació i perfeccionament. Es valoraran les accions formatives següents, rebudes o impartides, fins a un màxim de 8 punts:



3.2.1) Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la seua realització, d'acord amb les escales següents:

I. Cursos que s'hagen realitzat en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

– De 100 o més hores: 2,00 punts.

– De 75 o més hores: 1,50 punts.

– De 50 o més hores: 1,00 punt.

– De 25 o més hores: 0,50 punts.

– De 15 o més hores: 0,20 punts.

II. Cursos en matèria d'igualtat o de prevenció de riscos laborals que s'hagen realitzat en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

– De 100 o més hores: 2,50 punts.

– De 75 o més hores: 2,00 punts.

– De 50 o més hores: 1,25 punts.

– De 25 o més hores: 0,60 punts.

– De 15 o més hores: 0,25 punts.

III. Cursos que s'hagueren realitzat més de deu anys abans de la data de publicació de la convocatòria:

– De 100 o més hores: 1,00 punts.

– De 75 o més hores: 0,75 punts.

– De 50 o més hores: 0,50 punts

– De 25 o més hores: 0,25 punts.

– De 15 o més hores: 0,10 punts.

IV. Cursos en matèria d'igualtat o de prevenció de riscos laborals que s'hagueren realitzat més de deu anys abans de la data de publicació de la convocatòria:

– De 100 o més hores: 1,25 punts.

– De 75 o més hores: 1,00 punt.

– De 50 o més hores: 0,60 punts.

– De 25 o més hores: 0,30 punts.

– De 15 o més hores: 0,15 punts.

Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



3.2.2) Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, i no seran susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.

La impartició es valorarà d'acord amb l'escala següent:

– 100 o més hores: 3 punts.

– 50 o més hores: 2 punts.

– 10 o més hores: 1 punt.

3.2.3) Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagen servit per a l'accés al cos o escala a què estan adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'aquesta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de postgrau es valorarà d'acord amb l'escala següent:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1,00 punts.

3.3) Coneixements de valencià: s'acreditaran mitjançant la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt obtingut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, d'acord amb el que es preveu en aquesta convocatòria. En aquest cas, els certificats obtinguts es valoraran igualment, però es restarà la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.



La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 8 punts.

La valoració es realitzarà d'acord amb l'escala següent:

1) Grau elemental (o B1): 2 punts.

2) B2: 3 punts.

3) Grau mitjà (o C1): 5 punts.

4) Grau superior (o C2): 7 punts.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos) expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, fins a un màxim de dos, s'afegirà 1 punt.

3.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (CALES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors mitjançant ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

Aquest apartat es valorarà fins a un màxim de 4 punts.

Per cada idioma, es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga d'acord amb el quadre següent:

4) Acompliment com a personal funcionari de carrera en llocs dels cossos des dels quals s'accedeix a aquesta convocatòria, d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats. L'acompliment es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, excepte quan s'haguera exercit en comissió de serveis, valorant-se en aquest últim cas a raó de 0,05 punts per mes treballat. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 12 punts.





Sisena. Puntuació màxima

La puntuació màxima possible a obtindre per tots els apartats establits en la base cinquena serà de 70 punts, d'acord amb el que es preveu en l'article 7 de l'ordre per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat.

La puntuació mínima necessària per a obtindre l'adjudicació de les vacants serà de 14 punts.



Setena. Desenvolupament del concurs i adjudicació dels llocs de treball

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Direcció General de Funció Pública, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades, amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Una vegada rebuda la documentació, la comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon d'aquesta resolució, avaluarà els mèrits del personal concursant i formularà la proposta d'adjudicació provisional, que inclourà:

a) Una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en cadascun dels apartats del barem, i també, si escau, els mèrits al·legats que hagen de ser acreditats documentalment per no estar inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat ni haver-se aportat la documentació acreditativa corresponent juntament amb la sol·licitud. Així mateix, en la relació s'inclourà el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que haguera fet constar en la sol·licitud.

b) Una segona relació de les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive la seua exclusió.

Aquestes relacions seran exposades al públic en la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat Descripció –indiqueu núm. de convocatòria i any (124/2022), entrant en convocatòria, certificat telemàtic), o en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública

https://cjusticia.gva.es/va/web/recursos-humanos

Respecte a la publicitat i difusió d'informació de les persones participants en la convocatòria, s'aplicarà el que es disposa en l'article 78.6 del Decret 3/2017, en virtut del qual s'ha de garantir en tot moment la intimitat de les víctimes de violència de gènere o violència terrorista, especialment les seues dades personals.

Les persones concursants disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la seua publicació, per a formular les reclamacions que consideren oportunes i, si escau, justificar el que consideren pertinent davant la comissió de valoració.

Si en el desenvolupament del concurs se suscitaren dubtes respecte a la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitarà dictamen de la comissió d'estudi de la diversitat funcional, que especificarà les causes per les quals no li ha de ser adjudicat el lloc o les mesures necessàries per a la seua adaptació. En aquest cas, la persona podrà participar condicionadament en el concurs, i quedarà en suspens el transcurs del termini màxim per a dictar la resolució que aprova la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.

Posteriorment, la comissió elevarà la proposta d'adjudicació definitiva a la Direcció General de Funció Pública per a la seua resolució i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades.

L'adjudicació dels llocs de treball es farà segons l'ordre de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base cinquena.





Huitena. Resolució d'empats

Els empats que es produïsquen es dirimiran amb l'adjudicació de la plaça, atesos els criteris següents amb caràcter successiu:

1r. S'adjudicarà a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent enfront de la que no l'acredite. Si l'empat es produïra entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

2n. S'adjudicarà a la persona que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Formació.

b) Pertinença al cos en què estiga classificat el lloc.

c) Antiguitat.

d) Grau de desenvolupament professional.

e) Acompliment de llocs de treball d'igual o superior nivell competencial.

3r. Finalment, si persisteix l'empat, la plaça s'adjudicarà per ordre alfabètic entre els cognoms de les persones empatades, iniciant-se l'ordre per la lletra Q, resultant en el sorteig celebrat el 18 d'octubre de 2022 (Resolució de 19 d'octubre de 2022, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, publicada en el DOGV de 21.10.2022) a l'efecte de la resolució d'empats en els processos selectius.



Novena. Termini de resolució del concurs

En el termini màxim de sis mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria, la Direcció General de Funció Pública dictarà la resolució que aprova la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Desena. Desistiment i renúncia

1) Desistiment: el personal que participe voluntàriament en aquest concurs de mèrits podrà desistir per escrit de la totalitat de la sol·licitud de participació abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut el termini indicat, no serà possible el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedarà vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: no tindrà cap efecte la renúncia al lloc de treball adjudicat en aquest concurs llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc per resolució d'una convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació. En aquest cas, dins d'aquest termini s'haurà d'optar per un dels llocs de treball adjudicats, mitjançant un escrit dirigit a la Direcció General de Funció Pública, i s'entendrà que renuncia a la resta de llocs adjudicats en les convocatòries concurrents.

A aquest efecte, s'entén que dues convocatòries són concurrents quan en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'una d'aquestes, no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació de l'altra.

Així mateix, podrà desistir-se de la participació en aquest concurs o renunciar-se al lloc adjudicat quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



Onzena. Cessament i presa de possessió

En la resolució del concurs s'indicarà la data en què haurà d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries, així com la data de presa de possessió de les destinacions adjudicades, excepte casos de força major degudament justificats.

Si la persona adjudicatària d'un lloc de treball d'aquesta convocatòria procedeix d'una situació d'excedència voluntària per interés particular i no estiguera integrada en cap cos ni escala, serà integrada d'ofici mitjançant resolució simultània a la presa de possessió en el cos corresponent de l'Administració de la Generalitat.



Si el personal adscrit provisionalment a algun dels llocs convocats per a la seua provisió en aquesta resolució no resultara adjudicatari de cap d'aquests i el lloc que ocupa provisionalment fora adjudicat en el present concurs, serà adscrit provisionalment a un altre lloc.





Segon

La comissió de valoració d'aquest concurs s'ha conformat atenent criteris de paritat i té la composició següent:



Titulars

Presidència:

– Marc Jiménez Agulló

Vocalies:

– Inmaculada Àngel Carbonell

– Katia Uchan Gutiérrez

– Josep Francesc Nogues Quijal

Vocalia secretaria:

– Amparo Hernández García



Suplents

Presidència:

– Laura Escriba Suárez

Vocalies:

– M. Aurea Garcia Francés

– Vicent Ferrer Puchol

– Enric Bosch Espert

Vocalia secretaria:

– José Roselló Morató



La comissió de valoració podrà sol·licitar de la Direcció General de Funció Pública la designació de persones expertes per a l'assessorament, que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic serà facilitat per la Direcció General de Funció Pública.

Les persones que formen part de la comissió de valoració, als efectes de gratificacions i indemnitzacions, es regiran pel que es disposa en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, i les posteriors modificacions.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que es preveu en el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i al que s'estableix en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar-ne, si escau, qualsevol altre que consideren procedent.



València, 27 d'octubre de 2022.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web