Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 d'octubre de 2022, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca un concurs públic per a la provisió de places de personal docent contractat de caràcter indefinit



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9464 de 07.11.2022
Número identificador:  2022/9984
Referència Base de Dades:  009760/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 27 d'octubre de 2022, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca un concurs públic per a la provisió de places de personal docent contractat de caràcter indefinit (professorat contractat doctor). Convocatòria número 3/2022. [2022/9984]

D'acord amb l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2022, relativa a places de cossos docents universitaris i de professorat contractat doctor de la Universitat de València, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 5 de maig de 2022 amb l'autorització prèvia de la Conselleria competent en matèria d'universitats, la Universitat de València convoca un concurs públic per a la provisió de 13 places (OOP 2022) de professorat contractat doctor que es detallen en l'annex I d'aquesta resolució, dotades en l'estat de despeses del pressupost de la Universitat de València i incloses en la seua vigent relació de llocs de treball.



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

El concurs es regeix pel que disposen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats (BOE 24.12.2001) –d'ara endavant, LOU–; l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (BOE 31.10.2015); els Estatuts de la Universitat de València (DOGV 03.08.2004); el Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, aprovat per l'Acord del Consell de Govern de data 27 de maig de 2003 i posteriors modificacions; el Reglament d'administració electrònica de la Universitat de València, aprovat pel Consell de Govern de la Universitat de València de data 23 de juny de 2020, que estableix l'obligatorietat de relacionar-se a través de mitjans electrònics amb la Universitat de les persones que tinguen la condició d'interessades en procediments que puguen donar lloc a la seua incorporació com a membres de la comunitat universitària; el Reglament per a la realització de reunions i l'adopció d'acords a distància per part d'òrgans col·legiats de la Universitat, aprovat pel Consell de Govern de la Universitat de València de data 18 de febrer de 2019; així com per les bases d'aquesta convocatòria.





Segona. Requisits generals i específics

Per a l'admissió al concurs, cal complir els requisits següents en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.



2.1. Requisits generals

a) Haver fet setze anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

b) Les persones estrangeres no comunitàries i les que no puguen ser incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, han de disposar del permís de residència i de treball abans de la formalització dels contractes corresponents.

c) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca el compliment de les funcions corresponents a les places convocades.

d) No haver estat separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat o inhabilitada per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola han d'acreditar igualment no estar inhabilitades o en situació equivalent, ni estar sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, dins del seu estat, l'accés a la funció pública o l'ocupació pública.



e) Estar en possessió del títol de doctor o doctora. Les titulacions d'universitats estrangeres han d'estar degudament homologades o, si escau, disposar de la resolució d'equivalència corresponent.

f) En el cas de les persones estrangeres, és requisit per a concursar el coneixement degudament acreditat de qualsevol de les dues llengües oficials a la Universitat de València.

El coneixement de valencià es pot acreditar mitjançant el certificat de nivell C1 de valencià expedit pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València o equivalents, segons l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, sobre equivalències d'altres títols, diplomes i certificats.

El coneixement de castellà es pot acreditar mitjançant el certificat de nivell C1 d'espanyol del Centre d'Idiomes de la Universitat de València, del Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera (Institut Cervantes), de les escoles oficials d'idiomes o equivalents. A més, s'entén que acrediten el coneixement de nivell C1 d'espanyol les persones que aporten un títol de grau universitari o equivalent, bé de l'estat espanyol, bé de qualsevol estat on l'espanyol siga llengua oficial.



g) Haver satisfet les taxes per a participar en el procés selectiu o acreditar estar exempta o exempt del seu pagament.

2.2. Requisits específics

2.2.1. Tenir avaluada positivament l'activitat curricular per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva, per a l'accés a la figura de professorat contractat doctor.

2.2.2. Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement de valencià és necessari acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del certificat corresponent al nivell C1. A aquest efecte, s'hi apliquen les equivalències que estableix l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement d'una determinada llengua estrangera és necessari acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del certificat corresponent al nivell C1. A aquest efecte, s'hi apliquen les equivalències d'acreditació de llengües L2 que estableix l'Acord de Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

2.2.3. Cal estar en possessió d'una titulació universitària oficial concreta, de grau o postgrau, si així ho estableix la descripció de les places que s'efectua en l'annex I. Si s'exigeix un grau concret, s'admetran també les titulacions de grau i llicenciatura, si escau, que per la denominació i el contingut puguen considerar-se equiparables a aquest, així com la diplomatura de què procedeix el grau requerit. Les titulacions universitàries estrangeres han d'estar degudament homologades o, si és el cas, disposar de la resolució d'equivalència corresponent.





Tercera. Taxa per drets d'examen

Per a participar en aquesta convocatòria cal efectuar un ingrés de 30,00 euros per plaça en el compte «Drets d'examen de la Universitat de València» número ES21-0049-6721-65-2010001382 de Banco Santander.

Estan exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, els membres de famílies nombroses de caràcter especial, els membres de famílies monoparentals de categoria especial i les víctimes d'actes de violència sobre la dona.

Les persones aspirants esmentades en el paràgraf anterior han de fer-ho constar expressament en l'apartat corresponent de la sol·licitud i han de presentar les certificacions corresponents que acrediten la seua condició de discapacitades, de ser membre de família nombrosa o de família monoparental (mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent) o d'haver sigut víctimes d'actes de violència sobre la dona mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que determina l'article 9, punts 1 i 2, de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat Valenciana, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa les persones que formen part de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general.

La falta d'abonament o l'abonament inferior a la quantitat indicada com a taxes és motiu d'exclusió, no esmenable, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o el fet de no presentar-se a les proves no comporta el dret a la devolució de les taxes.



Quarta. Presentació de sol·licituds

4.1. El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV.

Tots els terminis indicats en aquesta convocatòria s'entenen com a hàbils, i s'exclouen del còmput els dissabtes, els diumenges i els dies declarats festius.

4.2. Les sol·licituds s'han de presentar exclusivament a través del formulari electrònic de la instància general que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València en l'adreça: https://www.uv.es/eregistre.

En aquest entorn s'han de fer tots els tràmits de presentació d'instàncies i d'aportació de documents.

4.3. Cal fer servir obligatòriament el model d'instància específic per a la categoria de la plaça que s'inclou en els annexos III i IV d'aquesta convocatòria, que es troben en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI http://www.uv.es/pdi o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/7XJWy02. El fet que no s'utilitze el model d'instància esmentat és motiu d'exclusió, no esmenable, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.

La Guia per a presentar-se a les convocatòries per a la provisió de places de personal docent contractat de caràcter indefinit, que inclou les instruccions per a emplenar el formulari de la instància general i la forma d'adjuntar la documentació que la persona sol·licitant ha de presentar, es pot trobar en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI http://www.uv.es/pdi o directament en l'enllaç electrònic: https://ir.uv.es/1J1p5Hz. Cal emplenar la instància seguint les instruccions que recull aquesta guia.



4.4. Les persones amb discapacitats que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació han d'indicar-ho expressament en la sol·licitud i adjuntar el certificat del grau de discapacitat expedit per l'òrgan competent.



4.5. Juntament amb la instància general (formulari electrònic) cal adjuntar, com a annexos, la instància model (annex III), la relació dels mèrits acadèmics (annex IV) i la còpia escanejada de la documentació següent:

–DNI o passaport.

–Títol acadèmic. En el cas de títols estrangers, cal adjuntar la credencial corresponent d'homologació amb els títols de caràcter oficial a Espanya o amb els que són reconeguts per les autoritats espanyoles segons la normativa vigent en aquesta matèria.

–Documentació acreditativa dels requisits generals i específics.



–Justificació d'haver efectuat l'ingrés dels drets d'examen. A aquest efecte, cal acompanyar la sol·licitud amb un dels exemplars del rebut d'ingrés o transferència en què figuren el nom de la persona aspirant i el número de la plaça a què concursa.

En cas d'exempció del pagament de la taxa, cal acreditar aquesta circumstància amb el certificat corresponent.

4.6. Les persones que opten a més d'una plaça han de presentar una sol·licitud i un justificant de pagament de la taxa independent per a cadascuna de les places, i acompanyar cada sol·licitud amb la documentació complementària que justifique el compliment dels requisits generals i específics. En el cas de convocatòria conjunta de places, cal especificar en una instància totes les places a què es refereix la convocatòria, abonar una sola taxa i acompanyar la sol·licitud amb una única documentació complementària.

4.7. La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en l'annex IV, així com les cinc còpies del programa que les persones candidates admeses es proposen desenvolupar, cal lliurar-les a la presidència de la comissió en l'acte de presentació, juntament amb la còpia de la instància currículum adjuntada en el termini de presentació d'instàncies.

La concurrència dels mèrits al·legats ha d'anar referida a la data d'acabament del termini de presentació d'instàncies.

4.8. En cas d'incidència tècnica a què es refereix l'article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que impossibilite el funcionament ordinari del sistema o aplicació que corresponga, i fins que aquella se solucione, la Universitat de València pot determinar una ampliació dels terminis no vençuts. Tant la incidència tècnica esdevinguda com l'ampliació concreta del termini no vençut s'han de publicar al tauler d'anuncis.



4.9. Els sistemes d'identificació i de signatura admesos per a les persones interessades, d'acord amb el contingut dels articles 9 i 10 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, són els que es recullen en la seu electrònica de la Universitat de València.

4.10. Si alguna persona presenta la sol·licitud presencialment, l'òrgan convocant li requerirà que ho esmene a través de la presentació del formulari electrònic de la instància general que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València, en els termes de l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de manera que la sol·licitud només serà admesa si es presenta mitjançant instància electrònica en el canal que assenyala la convocatòria i dins del termini que s'hi determina.



Cinquena. Comissions de selecció

5.1. Les comissions de selecció són, per a cadascuna de les places, les que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria. D'acord amb el que disposa l'article 17 del Reglament de selecció de personal docent i investigador de la Universitat de València, cada comissió està formada per cinc membres, amb veu i vot, i els seus suplents, funcionaris i funcionàries dels cossos docents universitaris o professores i professors contractats doctors, i la seua composició és la que segueix:



a) Dos membres i els seus suplents, designats per la rectora o el rector entre una proposta de quatre noms formulada per la junta de centre. Aquests membres actuen en tots els concursos que haja de resoldre la comissió durant un curs acadèmic.

b) Per a cada concurs, els altres tres membres han de ser de la mateixa àrea de coneixement a què pertany la plaça o, si no, de les àrees afins que estableix l'annex IV del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València. Un membre i el seu suplent, aliens a la Universitat de València, són designats pel rector a proposta de la junta de centre, i els altres dos membres i els seus suplents els designa el consell del departament a què està adscrita la plaça.



Entre els membres de la Universitat de València que formen part de la comissió no pot haver-hi més de dues persones del mateix departament o de la mateixa àrea de coneixement. Per tal de fer efectiva aquesta darrera norma, quan es tracte de seleccionar personal dels departaments d'algun dels dos membres designats a proposta de la junta de centre, han d'actuar els seus suplents.

A les sessions de les comissions de selecció pot assistir, en qualitat d'observadora, una persona proposada per les seccions sindicals amb presència en la Mesa Negociadora.

Les comissions de selecció poden reunir-se en sessió presencial o pels mitjans electrònics que habilite la Universitat de València.

5.2. Els membres de les comissions han de pertànyer al professorat funcionari o contractat de categoria igual o superior a la plaça que s'ha de cobrir. La presidència és exercida sempre pel professor o la professora de major categoria i antiguitat en el cos docent o figura contractual. Com a secretari o secretària hi actua el o la vocal de menor categoria i antiguitat entre les persones de la Universitat de València designades a proposta de la junta de centre.

5.3. En el cas d'unitats docents adscrites a un altre centre o de seccions departamentals que integren tot el professorat d'una àrea de coneixement, la selecció del professorat d'aquesta àrea ha de correspondre a la comissió de selecció del centre on radique la unitat o secció departamental.



Sisena. Barems

Els barems específics de cada centre, aprovats pel Consell de Govern de 7 de juliol de 2017 (ACGUV 147/2017) i adequats a les modificacions dels barems marc aprovats pel Consell de Govern de 26 d'abril de 2017 (ACGUV 79/2017), són els que hi ha publicats en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI http://www.uv.es/pdi o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/bvFp54K, i s'exposen en la pàgina web del centre al qual estiga adscrita la comissió de selecció fins que no es resolga el concurs i acabe el termini per a la presentació de recursos.

A l'efecte de baremar els coneixements de valencià, s'apliquen les equivalències que estableix l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

A fi de baremar una determinada llengua estrangera, s'apliquen les equivalències d'acreditació de llengües L2 que estableix l'Acord de Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València: https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.



Setena. Procediment de selecció

7.1. Llistes provisional i definitiva de persones admeses i excloses i convocatòria de l'acte de presentació de candidats i candidates.

7.1.1. Dins del termini màxim de vint dies des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, el vicerectorat amb competències en matèria de professorat ha de publicar al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València https://webges.uv.es/uvTaeWeb/ i, amb caràcter informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI http://www.uv.es/pdi/ o directament en l'enllaç electrònic https://ir.uv.es/1J1p5Hz, una resolució en què s'aprove la llista provisional de persones admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió. Contra aquesta llista provisional es poden presentar reclamacions dins del termini de deu dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'esmentada resolució. Acabat el termini de reclamacions, el vicerectorat amb competències en matèria de professorat, dins del termini màxim de quinze dies, ha de publicar pel mitjà citat una resolució en què s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió. Contra aquest acord es pot interposar un recurs de reposició davant la rectora dins del termini d'un mes.



Tots els actes administratius que deriven de la convocatòria, inclòs el requeriment d'esmena de documentació a les persones concursants, es fan mitjançant publicació al tauler oficial de la Universitat de València, publicació que té efectes de notificació, d'acord amb l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les comunicacions que es realitzen per altres mitjans a les persones interessades tenen caràcter addicional i no s'han de considerar notificacions.



7.1.2. En el termini màxim de quinze dies des de la data de publicació de les llistes definitives, la presidència de la comissió de selecció ha de convocar els membres de la comissió per a l'acte de constitució. Dins del mateix termini ha de convocar les persones concursants admeses, amb una antelació mínima de quinze dies, a l'acte de presentació. La constitució de la comissió i la presentació de les persones concursants pot tenir lloc en la mateixa data. En tot cas, amb anterioritat a l'acte de presentació de candidats i candidates, la comissió ha de fer públics els criteris de valoració de la primera fase.

Les proves tindran lloc a les instal·lacions de la Universitat de València.

7.2. Valoració dels mèrits

7.2.1. La valoració dels mèrits al·legats i acreditats per les persones concursants consta de dues fases: una primera, amb caràcter exclusivament eliminatori, consisteix en la defensa d'un programa raonat corresponent a l'àrea de coneixement i, si s'escau, al perfil de la plaça, i en l'exposició i defensa d'un dels seus temes escollit pel candidat o la candidata entre tres temes triats per sorteig. El programa ha d'incloure almenys una assignatura obligatòria o bàsica de grau assignada a l'àrea de coneixement. La segona consisteix en l'aplicació dels barems de la convocatòria als mèrits al·legats i acreditats en l'acte de presentació de les persones candidates i serveix per a ordenar la prelació d'aquelles que superen la primera fase.

7.2.2. En l'acte de presentació de candidates i candidats, les persones interessades han de lliurar al president o la presidenta de la comissió una còpia de la instància currículum acadèmic (annex IV) que han adjuntat en el termini de presentació d'instàncies, amb la relació del mèrits al·legats, així com la documentació acreditativa dels mèrits esmentats i cinc còpies del programa que es proposen desenvolupar. La comissió sortejarà l'ordre d'intervenció de les persones participants i els temes que cadascuna podrà triar. Tot seguit, convocarà la realització de la prova, que haurà de tenir lloc dos dies naturals després de l'acte de presentació.

7.2.3. La prova és pública i consisteix en l'exposició oral del programa a càrrec del candidat o la candidata, amb una duració màxima d'una hora, la defensa d'un tema triat per sorteig, amb una duració màxima d'una hora, i un debat amb els membres de la comissió. Finalitzada la prova, els membres de la comissió han de votar positivament o negativament, amb un informe motivat, cadascuna de les persones candidates. Per a superar aquesta primera fase s'ha d'obtenir un nombre de vots superior a la meitat del nombre reglamentari dels membres de la comissió de selecció. En cas d'unanimitat, l'informe de la comissió pot ser únic.

7.2.4. Finalitzada la primera fase, la comissió ha de procedir a l'aplicació del barem als mèrits, al·legats en la instància currículum acadèmic (annex IV) i acreditats en l'acte de presentació, de les persones candidates que hagen superat la fase eliminatòria.

Si algun mèrit al·legat no està prou documentat, es donaran deu dies perquè es presente la documentació justificativa que falta. Si transcorregut aquest termini la documentació presentada és insuficient, no es puntuarà el mèrit. Aquest termini no permet en cap cas adduir i documentar mèrits que no hagen estat esmentats en les instàncies.



Per a facilitar l'apreciació de l'adequació dels mèrits de les persones concursants a les necessitats de la Universitat, les comissions de selecció poden convocar els candidats i les candidates que superen la primera fase a una exposició oral dels seus mèrits i un debat, amb una duració màxima d'una hora per cadascun dels candidats i candidates. Aquesta convocatòria, si escau, s'ha de publicar juntament amb els resultats de la primera fase. L'exposició dels mèrits i el debat són elements de judici per a l'aplicació del barem per la comissió de selecció; en cap cas no són un apartat puntuable dins del barem.



La puntuació obtinguda en aquesta segona fase determina la proposta de provisió de la plaça.

7.3. Resolució del concurs

7.3.1. La proposta, la motivació dels resultats de la primera fase i les puntuacions obtingudes per les persones concursants en cada apartat general i en cada subapartat del barem, es publiquen al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València https://webges.uv.es/uvTaeWeb/, dins del termini màxim de tres mesos comptadors a partir de l'endemà de l'acabament del termini per a la presentació d'instàncies i s'han de mantenir exposades durant el termini establert per a la interposició de recursos. Aquesta publicació substitueix la notificació individual a les persones interessades i té els mateixos efectes, d'acord amb el que disposa l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En cas de regularització de les puntuacions, perquè alguna de les persones concursants haja superat la puntuació màxima prevista en algun subapartat del barem, en els termes que determina l'article 20.6 del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, s'ha d'expressar la puntuació obtinguda per cadascuna d'elles en l'apartat en qüestió abans i després de la regularització.



7.3.2. Contra la proposta de la comissió es pot interposar un recurs d'alçada davant la rectora dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua publicació.



Vuitena. Signatura del contracte

8.1. La persona seleccionada ha de signar el contracte dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la recepció de la notificació que, a aquest efecte, trametran els serveis administratius corresponents.

La formalització del contracte de les persones seleccionades queda condicionada a la presentació per part de les persones interessades, i la seua comprovació pel Servei de Recursos Humans-PDI, de la total identitat entre els documents originals i les fotocòpies aportades en el procés selectiu relatives al compliment dels requisits.

8.2. Quan, per causa no imputable a l'Administració, la persona candidata més valorada per la comissió de selecció no signe el contracte en els terminis que estableix l'apartat anterior, o la persona candidata renuncie a la plaça o trie un altre contracte o nomenament incompatible, es contractarà la persona concursant següent per ordre de puntuació, sempre que aquesta arribe a la puntuació mínima que, si és el cas, exigeix el barem.

8.3. No obstant el que s'ha establert en els paràgrafs anteriors, i amb caràcter extraordinari, el Rectorat, a petició de la persona interessada, pot suspendre el termini de signatura del contracte quan, per motius de força major o cas fortuït, siga impossible o extraordinàriament dificultós al candidat o la candidata la incorporació a la universitat en els terminis establerts, o quan puga produir-se una situació de precarietat laboral amb la signatura del contracte, perquè estiga impugnada en via administrativa la proposta de provisió de la plaça i haja de renunciar la persona aspirant a un altre contracte vigent o beca incompatible. En qualsevol cas, es resoldrà amb la ponderació prèvia motivada dels interessos públics i el contingut de les al·legacions de la persona interessada, amb l'informe previ del departament. No se'n pot acordar la suspensió quan les necessitats docents facen necessària la incorporació immediata de la persona adjudicatària de la plaça, per estar previst l'inici de la docència.





Novena. Informació respecte de les dades recollides

La Universitat de València (Estudi General) és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones concursants en aquest procés. La informació facilitada per les persones concursants es tracta exclusivament amb els fins objecte de la convocatòria i, si és el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la LOU. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al tauler oficial de la Universitat de València.

Les dades de les persones concursants es conserven indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



Les persones concursants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, la limitació i l'oposició a l'hora de tractar-les, i la portabilitat d'aquestes, mitjançant un escrit acompanyat d'una còpia d'un document d'identitat i, si s'escau, de la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit a la Delegació de Protecció de Dades a la Universitat de València.



La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les nostres polítiques de privacitat es poden consultar en http://links.uv.es/qBf2qd6.



Desena. Recursos

Contra aquesta convocatòria, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs de reposició, davant la rectora, dins del termini d'un mes, o bé directament un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos. Tots dos terminis es computen a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 27 d'octubre de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: Ernest Cano Cano.

Mapa web