Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 d'octubre de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial cap del Servei de Documentació i d'Informes, número 34, i s'aproven les bases de la convocatòria. Convocatòria número LD 4/2019.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8678 de 15.11.2019
Número identificador:  2019/10814
Referència Base de Dades:  009790/2019
 



RESOLUCIÓ de 22 d'octubre de 2019, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial cap del Servei de Documentació i d'Informes, número 34, i s'aproven les bases de la convocatòria. Convocatòria número LD 4/2019. [2019/10814]





L'article 29.2 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, sotmet la provisió dels llocs de treball de l'Agència a les normes de la Llei de funció pública valenciana.

Es troba pendent de provisió definitiva el lloc de treball denominat cap del Servei de Documentació i d'Informes de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (en endavant, l'Agència), que figura en el número 33 de la relació de llocs de treball aprovada per la Resolució de 19 d'agost de 2019, del director de l'Agència (DOGV 8624, 30.08.2019).



El sistema de provisió d'aquest lloc de treball és el de lliure designació, conforme amb el que es disposa en l'article 102 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (en endavant, LOGFPV) i la mencionada relació de llocs de treball de l'Agència.

De conformitat amb l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic (en endavant EBEP) i amb el mencionat article 102.1 de l'LOGFPV, el procediment de lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates en relació amb els requisits exigits per a l'acompliment del lloc.

En virtut d'això, d'acord amb el que es disposa en els articles 99 i següents de l'LOGFPV, i de conformitat amb les atribucions conferides en l'article 29 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat, i en l'article 13.1.d del Reglament de funcionament i règim interior de l'Agència, de 27 de juny de 2019 (DOGV 8582, 02.07.2019), resolc:





Primer

Convocar, per a ser proveït pel sistema de lliure designació, el lloc de treball que s'assenyala en l'annex I d'aquesta resolució.



Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que figuren en l'annex II d'aquesta resolució.



Tercer

Aprovar la sol·licitud d'admissió per a la provisió de llocs de treball pel sistema de lliure designació que figura com a annex III d'aquesta resolució.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació; així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen fer ús, si escau, de qualsevol altra acció que estimen procedent.





València, 22 d'octubre de 2019.– El director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana: Joan A. Llinares Gómez.

Núm. lloc-denominació-funcions

34 – Cap del Servei de Documentació i d'Informes

1. Dissenyar, coordinar i supervisar el fons documental especialitzat en la prevenció i la lluita contra el frau i la corrupció.

2. Dissenyar el sistema d'arxius de l'Agència. Coordinar i supervisar les actuacions de gestió documental i de tractament arxivístic dels fons documentals.

3. Dissenyar, coordinar i supervisar la política de documents i d'arxius electrònics.

4. Proporcionar als professionals de l'Agència els serveis documentals i bibliotecaris per al correcte desenvolupament de les seues funcions.

5. Gestionar les necessitats de contractació del servei.

6. Formular la proposta del pla estratègic del Servei de Documentació.

7. Elaborar la proposta de memòria anual de l'Agència, en la part relativa al Servei de Documentació.

8. Qualsevol altra que la Direcció de Prevenció, Formació i Documentació, així com el director o la directora de l'Agència, li assignen.





ANNEX II

Bases de la convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial, cap del Servei de Documentació i d'Informes, lloc de treball núm. 34, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana



Primera. Objecte i forma de provisió

És objecte d'aquesta convocatòria la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de treball denominat cap del Servei de Documentació i d'Informes de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, descrit en l'annex I d'aquesta resolució.



Segona. Requisits de participació

1. Podrà participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de les diferents administracions públiques, institucions i entitats públiques, que reunisca els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detallen en la convocatòria que s'efectua a través de la present resolució.

No hi podrà participar el personal suspés en ferm mentre dure la suspensió i el personal excedent voluntari per interés particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

2. Els requisits de participació hauran de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i gaudir d'aquests durant tot el procés de selecció fins al moment de la presa de possessió.





Tercera. Sol·licitud de participació, lloc i termini de presentació

1. La sol·licitud ha d'adaptar-se al model que es publica en l'annex III d'aquesta convocatòria i que es troba disponible en la pàgina web de l'Agència https://www.antifraucv.es/portal-de-transparencia/informacio-institucional/.

2. Les sol·licituds de participació i la documentació que l'acompanyen es presentaran, preferentment, en el Registre de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (c/ Navellos, 14, 3, 46003 València), en horari de 09.00 a 14.00 h, de dilluns a divendres, o a través de qualsevol altre dels mitjans previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas de no ser objecte de presentació en el registre físic de l'Agència, dins el termini de presentació d'instàncies, haurà de remetre's còpia del document que acredite la remissió, en termini de la sol·licitud, a l'adreça de correu electrònic recursoshumanos@antifraucv.es.



3. Únicament es prendran en consideració aquelles sol·licituds que s'ajusten al model de referència (annex III), així com les dades i els mèrits que expressament queden consignats en aquestes.

La falta d'aportació d'aquesta documentació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

4. El termini de presentació serà de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Així mateix, la present convocatòria serà objecte de publicació en el Butlletí Oficial de les Corts, en els butlletins oficials de la província de València, Castelló i Alacant i en el Boletín Oficial del Estado.



Quarta. Documentació acreditativa dels requisits i els mèrits

1. A l'efecte de l'apreciació discrecional per la persona titular de l'Agència de la idoneïtat de les persones candidates per a l'exercici del lloc de treball, a la sol·licitud s'acompanyarà la següent documentació:



a) En relació al compliment dels requisits per a participar-hi:

a.1) Nomenament com a funcionari de carrera del grup de titulació que dona accés al lloc al qual s'opta o documentació que l'acredite, mitjançant una còpia acarada.

a.2) Titulació universitària exigida en la relació de requisits d'aquest lloc de treball.

a.3) Acreditació, mitjançant certificat de la seua administració d'origen i/o d'aquelles en les quals haguera prestat serveis, en el qual es faça constar l'experiència professional en l'acompliment de llocs de treball amb funcions similars al que es convoca.

La falta d'aportació d'aquest certificat suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria

a.4) Acreditació de la formació configurada com a requisit del lloc de treball.

La falta d'acreditació documental de la formació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

a.5) Acreditació del requisit nivell C1 de valencià.

b) En relació als mèrits s'acompanyarà justificant de tots els al·legats, així com un historial professional de competències i capacitats.



c) Memòria que continga una proposta de disseny, planificació i gestió d'un fons documental especialitzat en la prevenció i la lluita contra el frau i la corrupció, d'acord amb les funcions, destinataris i àmbit d'actuació de l'Agència.

La memòria ha de tindre una extensió màxima de vint pàgines (deu fulls a doble cara), tipus de lletra Arial i grandària onze, interlineat simple i marges justificats.



Cinquena. Comprovació del compliment dels requisits de participació i avaluació dels mèrits

1. La persona titular de l'àrea d'Administració, Gestió Econòmica i Recursos Humans de l'Agència comprovarà el compliment dels requisits dels participants i, si escau, requerirà les persones interessades perquè en un termini de deu dies hàbils realitzen les esmenes que procedisquen.

Una vegada realitzats els tràmits anteriors, emetrà un informe preceptiu i vinculant en relació amb les sol·licituds que complisquen els requisits, i el remetrà a la persona titular de la direcció de l'Agència per a la seua resolució conforme amb el que es preveu en l'LOGFPV i en l'article 13.1d del seu Reglament de funcionament i règim interior de 27 de juny de 2019.

2. Amb caràcter previ a la resolució, es podran realitzar entrevistes a les persones participants en la convocatòria, per a la comprovació dels requisits, els mèrits al·legats i l'avaluació del contingut de la memòria presentada a què es refereix la base quarta punt primer, apartats a, b i c, d'aquest annex, així com les habilitats i les aptituds de les persones participants.







Sisena. Resolució de la convocatòria del procés de selecció

1. La persona titular de la direcció de l'Agència resoldrà, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 102.3 de la LOGFPV, l'adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'acompliment del lloc de treball convocat, o que es declare desert, fins i tot existint personal que reunisca els requisits exigits, si considerara que cap és idoni per a acomplir-lo.

2. La resolució de nomenament motivarà, en referència al compliment per la persona triada, els requisits exigits en la convocatòria, així com el mèrit i capacitat tinguts en compte per a considerar que és la més idònia per al lloc de treball.



3. La resolució de la convocatòria haurà d'indicar el termini en el qual haja de tindre lloc la presa de possessió en la nova destinació, a comptar des de l'endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4. La resolució serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de les Corts.

5. La present convocatòria es resoldrà en un termini no superior a tres mesos, comptats des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web