Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 30 de setembre de 2022, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca un procés selectiu d'accés al grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9466 de 09.11.2022
Número identificador:  2022/9133
Referència Base de Dades:  009880/2022
 



RESOLUCIÓ de 30 de setembre de 2022, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca un procés selectiu d'accés al grup A (subgrup A1), sector d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil de cultius cel·lulars i citometria de flux, pel torn lliure, d'aquesta universitat. [2022/9133]

Aquest rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20, en relació amb el 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, i en compliment del que estableix l'article 2.2 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, acorda convocar un procediment selectiu corresponent als processos d'estabilització, en compliment de les disposicions addicionals sisena i vuitena de la referida llei, pel torn lliure, mitjançant el sistema selectiu de concurs, del grup A (subgrup A1), sector d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil de cultius cel·lulars i citometria de flux, de la Universitat de València, de conformitat amb les següents





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té l'objecte de seleccionar personal per a cobrir 1 lloc vacant del grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil de cultius cel·lulars i citometria de flux, mitjançant el sistema de concurs. (Corresponent a l'oferta d'ocupació pública extraordinària UVEG: 2022).

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, la realització d'aquest procés selectiu s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana, la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats i en els Estatuts de la Universitat de València, així com a les normes que estableix aquesta convocatòria.

1.3. El procés selectiu serà un concurs i consistirà en la valoració dels mèrits que figuren en el barem de l'annex I.

1.4. El lloc s'adjudicarà a la persona aspirant que supere aquest procés selectiu d'acord amb l'ordre de puntuació que obtinguen al concurs, sempre que reunisquen els requisits determinats per als llocs en la relació de llocs de treball.

1.5. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE). Aquesta última publicació serà la que es prendrà com a referència en el còmput dels terminis per a presentar les sol·licituds de participació. La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

1.6. De conformitat amb el que disposa l'apartat f de l'article 61.2 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, la distribució percentual dels dos sexes en l'escala tècnica superior d'investigació és de 61 % de dones i un 39 % d'homes.





Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admesos en aquest procés selectiu caldrà complir els requisits següents:

2.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea, o ser nacional d'algun estat en què s'aplique la lliure circulació de treballadors o treballadores en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya.

Igualment, hi podran participar els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, qualsevol que en siga la nacionalitat, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els del cònjuge sempre que no estiguen separats de dret i siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat si són dependents.

2.1.2. Haver complit 16 anys i, si és el cas, no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa o la que es puga establir per llei.



2.1.3. Tenir el títol de doctor o doctora, grau universitari, llicenciatura, enginyeria superior, arquitectura superior, o titulació equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo abans que acabe el termini de presentació de la sol·licitud de participació.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona aspirant haurà de tenir la credencial que acredite la seua homologació.



2.1.4. Tenir el certificat acreditatiu de coneixements de valencià del nivell C1, expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana o pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o tenir els certificats, els títols o els diplomes, convalidats segons determina l'ACGUV 66/2018, que estableix els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats.



L'ACGUV 66/2018 es pot consultar en aquest enllaç: https://go.uv.es/ter0r99.

2.1.5. Tenir l'acreditació de reconeixement de capacitació per al desenvolupament de les funcions a), b) i c) de l'Ordre ECC/566/2015.

2.1.6. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques necessàries per a l'acompliment de les funcions o tasques corresponents als llocs convocats.

2.1.7. No haver estat separat/da del servei com a personal funcionari de carrera ni haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública, organisme públic, consorci, universitat pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o de les pròpies dels llocs de treball de l'escala objecte d'aquesta convocatòria.



En el cas de les persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitat/da ni en situació equivalent, ni haver estat sotmès/a a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública al seu estat.

2.2. Els requisits per a l'admissió en aquest procés selectiu, recollits en l'apartat 2.1, s'han de tenir en el moment de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds de participació i mantenir-se durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.



2.3. En el moment de presentar la sol·licitud de participació, només cal presentar una declaració expressa i formal del fet que es reuneixen els requisits establerts en els subapartats 2.1.1 al 2.1.7 de la convocatòria, els quals s'hauran d'acreditar posteriorment en cas de superar el procés selectiu.

2.4. No podrà participar en aquest procés selectiu el personal que ja pertanga a la mateixa escala d'aquesta Universitat que és objecte d'aquesta convocatòria.



Tercera. Presentació de sol·licituds de participació

3.1. Els qui desitgen participar en aquest procés selectiu han d'emplenar el model oficial de formulari electrònic de participació que estarà operatiu a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE), en l'adreça electrònica: https://go.uv.es/gDuz6f0 de la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU).

Tots els tràmits per a la presentació de la sol·licitud de participació, inclosa l'aportació de documents, s'hauran de fer en aquest entorn.

Per facilitar l'emplenament de les sol·licituds de participació, la Universitat facilita a les persones sol·licitants una guia amb les instruccions per a emplenar el formulari electrònic i adjuntar degudament la documentació requerida. La guia està disponible en la url:

https://go.uv.es/HH4IPWy

Les sol·licituds de participació s'hauran d'emplenar seguint les instruccions que s'hi indiquen. És necessari identificar-se en la seu electrònica per qualsevol dels sistemes d'identificació o signatura electrònica admesos.

La presentació per aquesta via permet:

– La inscripció telemàtica en el model oficial.

– Adjuntar documents a la sol·licitud de participació.

– El pagament electrònic de les taxes.

– El registre electrònic de la sol·licitud de participació.

Es considerarà que la sol·licitud de participació estarà presentada i registrada en la Universitat de València en el moment en què es complete tot el procés telemàtic. Les persones aspirants han de guardar el justificant generat de registre i pagament, si és el cas, com a confirmació de la presentació telemàtica.

Les sol·licituds de participació emplenades o registrades per altres mitjans diferents de la via telemàtica indicada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria es consideraran no presentades en termini.

No pagar l'import de les taxes per la via indicada en aquesta convocatòria o fer-ho fora de termini determinarà l'exclusió de la persona aspirant, que no tindrà dret a participar en el procés selectiu objecte d'aquesta convocatòria.

3.2. Per a qualsevol incidència o dubte de caràcter tècnic en emplenar la sol·licitud de participació, es pot contactar amb la Universitat de València:

– Si es tracta d'incidències tècniques relacionades amb la tramitació electrònica de la sol·licitud de participació, es podrà sol·licitar ajuda tècnica al correu institucional entreu@uv.es.

– Si es tracta d'un dubte sobre les bases de la convocatòria, caldrà dirigir-se al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de Convocatòries i Concursos, mitjançant el correu electrònic: convocatories@uv.es.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds de participació és de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE). La publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) tindrà només caràcter informatiu.

3.4. Al formulari electrònic de què es tracta en la base 3.1 d'aquesta convocatòria cal adjuntar els documents següents:



3.4.1. Una còpia completa del document nacional d'identitat. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola, però sí el dret a participar en aquest procés selectiu, segons el que indica la base 2.1.1, hauran d'adjuntar la còpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si és el cas, els documents que acrediten el vincle de parentiu i dependència del nacional d'un altre estat quan aquesta circumstància habilite per a participar en el procés selectiu.

Si les persones aspirants participen per la seua condició de cònjuges, hauran de presentar una declaració jurada de no estar separats de dret del seu cònjuge. Les persones aspirants que participen per la condició de descendent dels qui no tenen la nacionalitat espanyola ni de cap altre estat de la Unió Europea, hauran de presentar una declaració jurada de la no separació de dret del progenitor, així com, si és el cas, del fet que la persona aspirant estiga al seu càrrec.

Els documents que no estiguen redactats en castellà o valencià s'hauran de presentar amb la traducció jurada corresponent.

3.4.2. En el supòsit d'acollir-se a l'exempció o bonificació de taxes, s'haurà d'adjuntar el document que justifique el motiu de l'exempció o bonificació (apartat 3.6 d'aquesta convocatòria).

3.4.3. Caldrà adjuntar a la sol·licitud de participació tots els mèrits digitalitzats, en format PDF, que siguen baremables segons l'annex I de la convocatòria, així com el full d'autovaloració per a la presentació de documents que estarà disponible al següent enllaç: https://go.uv.es/HH4IPWy

No serà necessari presentar la documentació requerida si ja està en poder de la Universitat de València. A aquest efecte, la persona aspirant haura d'adjuntar a la sol·licitud de participació, a través de la seu electrònica, un escrit amb una relació precisa i detallada de tots els mèrits al·legats, amb la indicació exacta del procediment en què aportà aquesta documentació a la Universitat. En el cas de no haver-ho sol·licitat en aquest tràmit, no podrà al·legar-ho amb posterioritat.

3.5. L'import dels drets d'admissió al procés selectiu (27 euros) s'haurà d'ingressar mitjançant targeta bancària dins del termini de presentació de sol·licituds de participació.

A aquest import ja se li ha aplicat la bonificació del 10 % per presentació telemàtica de la sol·licitud de participació establerta en l'article 18.1-6 de la Llei 20/2017, de la Generalitat, de taxes.



No pagar la quantitat indicada sobre drets d'admissió al procés selectiu en el termini de presentació de sol·licituds de participació, es considerarà un incompliment inesmenable que determinarà l'exclusió de la persona aspirant en el procés selectiu.

3.6. D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de la Generalitat Valenciana, de taxes, s'aplicaran les exempcions o bonificacions següents en el pagament de drets d'admissió al procés selectiu:



3.6.1. Estaran exemptes del pagament dels drets d'admissió al procés selectiu:

– Les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic els certificats corresponents que acrediten la condició de persones amb discapacitat (certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgan competent).



– Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquests persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició.

– Les víctimes d'actes de violència contra la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

– Les persones que estiguen en situació d'exclusió social. Aquests persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició, expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.



3.6.2. Gaudiran d'una bonificació del 50 % en el pagament dels drets d'admissió al procés selectiu:

– Els membres de famílies nombroses i famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició.

No justificar l'abonament dels drets d'admissió al procés selectiu o el fet d'estar exempt/a del pagament determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

3.7. Els errors materials que es puguen advertir en la sol·licitud de participació es podran corregir en qualsevol moment, d'ofici o a instàncies de la persona interessada.

3.8. Les persones aspirants que hagen iniciat el procediment acreditant la seua identitat amb un NIE i hagen obtingut amb posterioritat el DNI, hauran d'adjuntar el nou document d'identitat a la sol·licitud de participació a través de la seu electrònica, juntament amb el certificat de concordança entre tots dos documents, expedit per l'Oficina d'Estrangers per a la modificació de les dades corresponents.





Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de participació, i després de la comprovació del compliment de tots els requisits assenyalats en aquesta convocatòria, així com del pagament dels drets d'admissió al procés selectiu i/o la justificació de l'exempció de l'abonament d'aquests, la rectora dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) amb la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu.



4.2. L'endemà del dia de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, s'iniciarà un termini de deu dies hàbils per a formular al·legacions o esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les al·legacions o l'esmena de defectes que hagen motivat l'exclusió s'hauran de presentar en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU), en l'adreça electrònica assenyalada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria.

En qualsevol cas, per a evitar equivocacions i possibilitar l'esmena de possibles errors dins del termini i en la forma oportuna, les persones aspirants hauran de comprovar fefaentment, no sols que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més a més, el seu nom, cognoms i dades del DNI, NIE o passaport, consten correctament en la relació de persones admeses.

Les persones aspirants que no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions dins del termini assenyalat seran definitivament excloses de la participació en aquest procés.

4.3. Una vegada finalitzat el termini per a reclamacions i al·legacions, i esmenats els defectes, es dictarà una nova resolució amb la llista definitiva de persones admeses i excloses en el procés selectiu. Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.4. Serà causa d'exclusió, a més de les que s'indiquen en altres apartats d'aquestes bases, no haver adjuntat la còpia completa del DNI, NIE o passaport o que aquest resulte il·legible.

4.5. Devolució dels drets d'admissió al procés selectiu

De conformitat amb el que estableix l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, no és procedent retornar l'import de les taxes dels drets d'admissió al procés selectiu en els supòsits d'exclusió per causes imputables exclusivament a la persona aspirant.



Cinquena. Informació i actuacions de l'òrgan tècnic de selecció

5.1. Tota la informació sobre el procés selectiu es comunicarà a les persones aspirants mitjançant la publicació en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvtaeweb). Així mateix, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas, es crearà una pàgina específica per a aquesta convocatòria, en què amb caràcter merament informatiu es podrà visualitzar tota la informació publicada en el tauler.

5.2. Una vegada acabat el procés selectiu de concurs, s'elaborarà la llista de les persones aspirants que l'hagen superat, d'acord amb la puntuació obtinguda i el nombre de places convocades.

Amb el resultat de les puntuacions obtingudes, l'òrgan tècnic de selecció, d'acord amb el que estableix l'article 16 del Reglament de selecció del personal d'administració i serveis de la Universitat de València (ACGUV 11/2021), exposarà la relació definitiva de les persones per ordre de puntuació i elaborarà la llista amb el nom de la persona aspirant que haja superat el procés selectiu i la puntuació obtinguda.



5.3. Si es produeix un empat en la puntuació, l'ordre s'establirà d'acord amb els criteris següents:

En primer lloc, la major puntuació obtinguda per temps treballat en l'escala i perfil, si escau, objecte d'aquesta convocatòria, en la Universitat de València.

En segon lloc, en cas de continuar l'empat, la persona aspirant de major antiguitat en la Universitat de València.

Si persisteix la igualtat, es donarà preferència a la persona aspirant de major edat.



Sisena. Coneixements de valencià

La persona que supere el procés selectiu haurà d'acreditar el coneixement de valencià del nivell establert en la base 2.1.4 aportant els certificats, els diplomes o els títols expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o bé el certificat d'homologació expedit per aquest Servei.



Setena. Publicació de la relació de persones que hagen superat el procés selectiu i presentació de documents

7.1. Una vegada finalitzat el procés selectiu es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), per resolució del Rectorat, els noms de les persones que hagen superat el procés selectiu i la puntuació.

7.2. En el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) de la llista amb el nom de la persona seleccionada, aquesta ha de presentar en el Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat la documentació següent:

7.2.1. Certificat de naixement expedit pel registre civil corresponent o fotocòpia del DNI o NIE.

7.2.2. Fotocòpia acarada amb l'original del certificat acreditatiu del coneixement de valencià del nivell exigit en aquesta convocatòria.

7.2.3. Fotocòpia acarada amb l'original del títol acadèmic exigit en aquesta convocatòria.

7.2.4. Fotocòpia acarada amb l'original de l'acreditació de reconeixement de capacitació per al desenvolupament de les funcions a) i b) de l'Ordre ECC/566/2015.

7.2.5. Fotocòpia acarada amb l'original de tots els mèrits al·legats en la sol·licitud de participació, llevat dels que ja estiguen en poder de la Universitat de València i s'haja fet constar a aquest efecte en la sol·licitud de participació.

7.2.6. Declaració de no haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari de cap administració o càrrec públic, així com de no estar inhabilitat o inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Si la persona seleccionada és nacional d'un altre estat comunitari, haurà de presentar una declaració de no estar sotmès/a a cap sanció disciplinària o condemna penal que li impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.

7.2.7. Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions del lloc de treball ofert. A aquest efecte, el reconeixement es farà a través dels serveis mèdics concertats per la Universitat de València.

7.2.8. Si la persona seleccionada té alguna discapacitat, haurà d'aportar un certificat de l'òrgan competent de la seua comunitat autònoma sobre la capacitat per a dur a terme les tasques que corresponguen al lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria.

7.2.9. La persona seleccionada que haja tingut una exempció o una bonificació de les taxes haurà de presentar la fotocòpia acarada amb l'original de la documentació que justifique el motiu d'aquesta.

7.3. Si la persona seleccionada no presenta la documentació en el termini indicat (excepte en el cas de força major) o si hi ha falsedat en els documents presentats, comportarà la invalidesa de les actuacions d'aquesta persona i la nul·litat subsegüent dels actes de l'òrgan tècnic de selecció referents a ella, sense perjudici de les responsabilitats en què haja pogut incórrer.

7.4. No obstant l'anterior, l'òrgan convocant podrà sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació dels requisits quan ho considere convenient pel temps transcorregut des de la seua obtenció o perquè guarden relació directa amb les funcions o tasques del lloc a exercir.





Vuitena. Nomenament de funcionaris o funcionàries

Una vegada transcorregut el termini de presentació de la documentació especificada en la base setena d'aquesta convocatòria, i després d'haver-se verificat el compliment dels requisits exigits, la rectora dictarà una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), mitjançant la qual la persona seleccionada que haja superat el procés selectiu serà nomenada funcionari o funcionària de carrera.



Novena. Borsa de treball

Després de la presa de possessió com a funcionari o funcionària de carrera, de la persona que haja superat el procés selectiu, les persones aspirants que no hagen superat el procés selectiu, complisquen els requisits establits en aquesta convocatòria, i hagen obtingut una puntuació mínima de 20 punts, seran inclosos al final de la borsa de treball de la corresponent escala que es trobe vigent.

També s'inclouran en la borsa de treball, les persones que hagen format part del procés d'estabilització de la Universitat de València i no hagen obtingut un lloc de funcionari o funcionària de carrera.



Si alguna persona ja estava inclosa en la borsa en una posició superior, es quedarà en la posició que li resulte més beneficiosa.



Desena. Òrgan tècnic de selecció

10.1. D'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, l'òrgan tècnic de selecció ha de vetlar pel compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre tots dos sexes.

La composició de l'òrgan tècnic de selecció d'aquest procés s'ha d'ajustar al que disposa la secció cinquena del Reglament de selecció del personal d'administració i serveis de la Universitat de València, aprovat per l'acord del Consell de Govern de la Universitat, de 2 de febrer de 2021, (ACGUV 11/2021). Aquest document es pot consultar en l'enllaç: https://go.uv.es/tdf09zq.

La relació nominal de les persones que l'integren es farà pública en la mateixa resolució en què es publique la llista definitiva de persones admeses i excloses.

10.2. La composició de l'òrgan tècnic de selecció s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendir en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i la Llei 4/2021 de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



10.3. Quan ho considere necessari, la presidència del tribunal podrà nomenar assessors i assessores pels seus coneixements tècnics, amb veu i sense vot.

10.4. Serà aplicable als membres de l'òrgan tècnic de selecció, i als assessors i assessores si n'hi haguera, el que es disposa en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.



A aquest efecte, hauran d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) que serà adjuntada a l'acta de constitució del tribunal, aquestes declaracions formaran part de l'expedient administratiu. Es disposarà d'un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://n9.cl/ktpv7.

10.5. Les persones que componen l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal col·laborador, especialista i ajudant, s'han d'abstenir d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim jurídic del sector públic, o si han fet tasques de preparació de persones opositores a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



10.6. Prèvia la convocatòria de la presidència, l'òrgan tècnic de selecció s'ha de constituir amb la presència de la totalitat de les persones que el componen. Les persones titulars que no concórreguen a l'acte de constitució, cessaran i seran substituïdes pels seus suplents.

Durant el procés selectiu l'òrgan tècnic de selecció ha de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir sobre l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

El procediment d'actuació de l'òrgan tècnic de selecció s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

10.7. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen sorgir, l'òrgan tècnic de selecció té la seu al Rectorat de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

10.8. Les persones que formen part de l'òrgan tècnic de selecció que actue en aquest procés han de tenir la categoria que per a aquests casos determine la legislació vigent.

10.9. En cap cas l'òrgan tècnic de selecció pot declarar que ha superat el procés selectiu un nombre de persones superior al dels llocs convocats. Qualsevol proposta que contravinga el que s'ha establert serà nul·la de ple dret.



Onzena. Informació respecte de les dades recollides

11.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants en aquest procés. Es tracta la informació facilitada per les persones aspirants, exclusivament amb les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió del personal, de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Part de les dades facilitades són publicades en el Boletín Oficial del Estado (BOE) i/o en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Així mateix, aquestes dades es publiquen en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i es cedeixen als membres del tribunal per a la resolució del procés selectiu.

11.2. Les dades de les persones aspirants es conserven indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, conforme al que es disposa en la Llei 3/2005, de 15 de juny, de la Generalitat, d'Arxius.



11.3. Les persones aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant escrit acompanyat de la còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades a la Universitat de València.

11.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les polítiques de privacitat de la Universitat de València poden ser consultades en l'adreça: http://links.uv.es/qBf2qd6.



Dotzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



Contra els actes de l'òrgan tècnic de selecció es pot interposar recurs d'alçada, previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució s'anunciaran en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), perquè les persones interessades en prenguen coneixement i als efectes oportuns.



València, 30 de setembre de 2022.– La rectora, p. d. (R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Sistema selectiu



Barem per al concurs

1. Experiència professional, fins a 60 punts:

0,45 punts per mes treballat en la mateixa escala a la Universitat de València.

0,18 punts per mes treballat en la mateixa escala en una altra Universitat pública.

0,09 punts per mes treballat en la mateixa escala en una altra Administració pública.

La puntuació s'obtindrà pels serveis prestats en la escala objecte de la convocatòria. En el seu cas, la puntuació només es considerarà en els serveis prestats en el mateix perfil.

2. Titulació fins a 10 punts:

Doctorat: 8,75 punts

Màster oficial: 7,5 punts

Segones llicenciatures o graus: 5 punts

Títols universitaris de postgrau no oficials, fins a 2,5 punts d'acord amb l'escala següent:

• De 30 crèdits ECTS o més, o de 300 hores o més en els títols antics: 2,5

• De 20 crèdits ECTS o més, o de 200 hores o més en els títols antics: 1,75

• De 10 crèdits ECTS o més, o de 100 hores o més en els títols antics: 0,75

3. Idiomes (anglès, francès, alemany, italià) fins a 10 punts:

• Nivell C2: 8 punts

• Nivell C1: 7 punts

• Nivell B2: 5 punts

• Nivell B1: 3 punts

• Nivell A2: 1 punt

• Nivell A1: 0,40 punts

4. Valencià fins a 10 punts:

• Nivell C2: 10 punts

5. Proves selectives anteriors, 6 punts:

Superació d'algun exercici en processos selectius de la mateixa escala convocats per la Universitat de València.

6. Cursos de formació, fins a 4 punts:

Es valoraran en aquest apartat els cursos rebuts que hagen sigut convocats pel Servei de Formació Permanent de la Universitat de València o l'òrgan equivalent d'altres universitats públiques, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. També es valoraran dins d'aquest apartat els cursos convocats per la CRUE o les seues sectorials i cursos convocats per altres entitats, prèviament homologats per centres oficials de formació de personal empleat públic. En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els de idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o els dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



De 100 o més hores: 2,5 punts

De 75 a 99 hores: 2 punts

De 50 a 74 hores: 1,5 punts

De 25 a 49 hores: 1 punt

De 15 a 24 hores: 0,5 punts

Mapa web