Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 2 de novembre de 2022, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la constitució de borses de treball per a la cobertura de pròximes necessitats de caràcter temporal de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professorat associat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9467 de 10.11.2022
Número identificador:  2022/10302
Referència Base de Dades:  009967/2022
 



RESOLUCIÓ de 2 de novembre de 2022, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la constitució de borses de treball per a la cobertura de pròximes necessitats de caràcter temporal de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professorat associat. [2022/10302]

De conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 de abril; el Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'acord del Consell de Govern de 24 de juliol de 2007, pel qual s'aprova la normativa de contractació i els criteris d'avaluació per a la selecció de professorat contractat, s'obri procés de selecció de professorat associat, per a la contractació en règim laboral d'aquest, d'acord amb les bases següents:

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que es refereix a l'accés a l'ocupació pública utilitzant-se un llenguatge inclusiu en la redacció de la mateixa, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.





Primer. Objecte de la convocatòria

Aquesta convocatòria té per objecte la constitució de borses de treball de professorat associat, amb les característiques que figuren en l'annex I, a les quals caldrà acudir per a la cobertura de necessitats de docència sobrevingudes en aquesta Universitat.



Segon. Requisits dels aspirants

Les persones que vulguen participar en aquesta convocatòria hauran de reunir els següents requisits:

1. Tenir compliments 16 anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

2. No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública o d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en situació d'inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les que corresponen a les places.



En cas de ser nacional d'un altre estat, ha d'acreditar que no està inhabilitat o en situació equivalent, ni que ha sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, al seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

3. Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

4. Estar exercint en la actualitat una activitat professional fora de l'àmbit acadèmic universitari y haver-ho fet durant un període mínim de 3 anys dins dels 5 últims.

5. Tenir nacionalitat espanyola o ser nacional dels Estats membres de la Unió Europea, així com els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret i els seus descendents i els de el seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat depenents.

Així mateix s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels Tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

També poden participar en aquesta convocatòria les persones estrangeres no incloses en els apartats anteriors amb residència legal a Espanya.

6. Les persones aspirants estrangeres han de posseir un coneixement de la llengua castellana equivalent al nivell C1. Així mateix, en cas que es requerisca la impartició d'assignatures en un altre idioma, segons indique la convocatòria, el nivell de coneixement de llengües requerit és l'equivalent al nivell C1 de l'idioma corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercer. Sol·licituds

3.1. El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.2. Les sol·licituds s'han d'emplenar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (Professorat contractat)» disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=ca_ES#/tramita/20/277/cauce?idform=EINSTANCIA_PDI

Per a l'accés a aquest formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, d'acord amb el que s'estableix en l'article 14 del Decret 3/2017, i per tant cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex II de la present convocatòria.

Haurà de presentar-se una sol·licitud per a cada plaça o concurs en el qual es desitge participar.

3.3. A les dependències de l'oficina del Registre General a València i a les oficines dels registres dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València es posarà a la disposició de les persones interessades que ho requerisquen els recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web i poder tramitar així la seua instància.



3.4. Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud, heu de portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-vos en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud i emplenar-lo.



c) Pagar la taxa corresponent (si escau, en funció de la vostra situació personal), bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari, dins del termini de presentació de sol·licituds.

d) Registrar la sol·licitud electrònicament.

3.5. No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.

Excepcionalitat tècnica

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'administració no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc, disponible en l'adreça web següent:

(http://www.upv.es/entidades/SRH/pdi/U0781102.doc)

b) Emplenar aquest model i incloure-hi una signatura manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, en funció de la vostra situació personal), mitjançant un rebut bancari, mitjançant ingrés, dins del termini de presentació d'instàncies, en efectiu o transferència bancària, en la cuenta ES49 2100 7084 5113 0002 1698 de CaixaBank, especificant en el resguard el nom i cognoms i el número de la plaça o places que conformen el concurs en què es desitja participar.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i la documentació exigida, en el Registre General de la Universitat, i els seus Registres Auxiliars a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi i a l'Escola Politècnica Superior de Gandia, o per qualsevol dels sistemes previstos en l'article 16.4 de la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, sense que es produïren circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat la seua sol·licitud presencialment mitjançant el procés descrit adés.

3.6. La taxa per a l'admissió a aquestes proves serà de 15 euros, per cada plaça a la qual es desitge concursar.

El pagament d'aquesta taxa es pot realitzar en efectiu (mitjançant rebut bancari) o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació esmentada.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'esmentada aplicació.

3.7. La falta d'abonament dins del termini de presentació de sol·licituds, de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determina l'exclusió de la persona aspirant, excepte que hi concórrega alguna de les circumstàncies següents i es faça constar en la sol·licitud de participació.

3.7.1. Els membres de famílies nombroses de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, <Família nombrosa especial>, de la sol·licitud.

3.7.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova prevists en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

3.7.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, <Diversitat funcional>, de la sol·licitud.

3.7.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social acreditada per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

3.7.5. Les persones que superen el procés selectiu i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior, hauran de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de tal benefici, dins del termini de presentació de documents, de conformitat amb la base 12 d'aquesta convocatòria. En el cas que no el presenten dins d'aquest termini, no podran ser contractats, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.

3.8. En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència suposa la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient.



3.9. Tan sols procedirà la devolució de taxes quan aquestes s'hagen ingressat i, per causa imputable a l'administració, no s'haja realitzat el procés selectiu.

3.10. A cada sol·licitud haurà d'acompanyar-se, incorporant-los en un fitxer digital per a incloure en cadascun dels apartats existents en l'aplicació, la següent documentació:

a) Curriculum vitae, que haurà utilitzar-se, obligatoriament, el model que podran trobar en la pàgina Web:

http://www.upv.es/entidades/srh/pdi/579900normalc.html

b) Justificants Currículum. S'inclourà certificat acadèmic personal o document substitutiu (els concursants la titulació dels quals no siga espanyola, hauran de presentar certificat de la nota mitjana del seu expedient acadèmic emès pel Ministeri Espaynol d'Educació) i documents acreditatius de cada un dels mèrits consignats en el currículum.



Els mèrits al·legats en el currículum que no hagen sigut justificats documentalment no es tindran en compte. Una vegada finalitzat el termini d'admissió de sol·licituds, no s'admetran nous mèrits.

c) Justificants requisits específics de la convocatòria: En concret, exercici de l'activitat professional remunerada, base Segona.4):

– El professional que treballe per compte propi, mitjançant fotocòpia del pagament de l'impost d'activitats econòmiques, mitjançant fotocòpia de les declaracions trimestrals dels pagaments a compte del IVA o IRPF o mitjançant informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social (Règim Especial Treballadors Autonoms).

– El professional que treballa per compte d'altri mitjançant informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social (no es tindran en compte els períodes de beca o els actuals contractes en formació que apareguen en aquest informe -segons Estatut del Personal Investigador en Formació/ Llei de Ciència-, perquè no es considera exercici professional sinó activitats realitzades en el marc d'un programa formatiu). Cas de ser empleats públics podrà aportar-se certificat de serveis expedit per les unitats de personal de l'administració en qüestió. Així mateix haurà d'aportar-se, a més, còpia dels contractes de treball corresponents, a fi de confirmar les labors o activitats que efectivament desenvolupen

Quart. Informació respecte de les dades arreplegades

4.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades de la UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que l'entitat responsable del tractament de les dades tractades a l'efecte d'aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.

4.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'aquesta convocatòria.

4.3. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

4.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport), i si fora necessària, documentació acreditativa de la seua sol·licitud davant la Delegació de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València (Secretaria General), Universitat Politècnica de València, Camí de Vera, s/n, – 46022 València.

4.5. En cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

4.6. Les dades es conserven en virtut de la legislació aplicable al present tractament.



Cinquè. Llista d'admesos

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el director del departament fa pública la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses en cadascun dels concursos convocats, amb indicació en aquest últim cas de la causa d'exclusió. Aquesta publicació s'efectua mitjançant exposició de les llistes corresponents al tauler d'anuncis del departament i, de manera complementària i sense caràcter oficial, a la microweb del departament o al servidor UPV notícies, grup de notícies UPV administració, que es pot consultar a través de la web de la UPV, en el menú Perfils / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v)

Seran motius d'exclusió:

– Presentar la sol·licitud fora del termini establit.

– No presentar la sol·licitud o el currículum segons el procés o el model obligatòriament establit.

– Falta d'abonament dels drets de participació, llevat que s'haja declarat trobar-se exempt del pagament d'aquests.

– No acreditar el compliment dels requisits específics de la convocatòries; base Segona.4).

Les persones aspirants excloses o omeses disposen de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per a esmenar el defecte que haja motivat l'exclusió o l'omissió de l'aspirant. No es considera esmenable, entre d'altres, la falta de pagament dels drets de participació dins del termini de presentació d'instàncies. La sol·licitud d'esmena haurà de presentar-se exclusivament en el Departament convocant de la plaça.

Transcorregut el termini d'esmena d'errors, es publiquen a través del mateix procediment les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses.



Sisè. Procés de selecció

El procés de selecció constarà de dues fases:

1. Concurs de mèrits en el qual es valoren els mèrits acreditats per cada aspirant. Els mèrits es valoren fins a un màxim de 10 punts, sense perjudici de la puntuació per mèrit preferent que puga correspondre a l'aspirant. Per a superar aquesta fase del procés de selecció és necessari aconseguir un mínim de 3 punts.

2. Entrevista. La comissió citarà els aspirants que superen la fase de concurs a una entrevista personal per tal de perfilar la selecció definitiva. Aquesta versarà sobre els seus mèrits, sobre el seu historial acadèmic, investigador i professional, i sobre tots aquells aspectes que la comissió considere rellevants per al perfil docent de la plaça. Aquesta segona fase del procés de selecció es valorarà fins a un màxim de 4 punts; per a superar-la caldrà aconseguir un mínim de 2 punts.

Les persones aspirants estrangeres han de posseir un coneixement suficient de la llengua castellana. Si s'escau, també es requereix posseir el coneixement de l'idioma en el qual es requerisca la impartició de les assignatures segons indique la convocatòria.

A aquest efecte, el nivell de coneixement de llengües requerit és l'equivalent al nivell C1 de l'idioma corresponent. A les persones candidates que hagen inclòs i justificat en els currículums respectius la possessió d'un certificat de nivell C1 o superior en aquesta llengua, havent-lo obtingut en el cas de l'anglès amb menys de cinc anys d'antiguitat, els reconeixen com a acreditat el coneixement suficient d'aquests idiomes. Els títols, diplomes i certificats amb validesa a aquest efecte són els expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles) i, també, els que la normativa vigent en matèria lingüística indica. Es pot trobar aquesta informació en la següent direcció web:

https://cdl.upv.es/el-centro/normativa/normativa-oficial-certificaciones-competencia-lingueistica

En cas de no acreditar en el currículum la possessió del certificat corresponent, cal superar, davant de la Comissió de Selecció, una prova específica per a acreditar el coneixement de l'idioma.



Setè. Comissió de selecció

Els mèrits dels aspirants seran jutjats per Comissions de Selecció que tindran la següent composició:

– Tres membres designats pel rector, entre els quals designarà al president, sent almenys un de l'àrea de coneixement a la qual correspon la plaça objecte de provisió.

– Dos membres de l'àrea de coneixement designats pel Consell del Departament al que pertanga la plaça, havent de ser de la mateixa àrea de coneixement que la de la plaça oferida.



Si no hi ha professorat de l'àrea de coneixement a la qual s'adscriu la plaça, es pot designar professorat d'una àrea afí.

La composició definitiva de cada Comissió de Selecció es publicarà en els taulers d'anuncis dels Departaments corresponents, juntament amb les llistes definitives d'admesos i exclosos.

Tots els membres de les Comissions de Selecció hauran de pertànyer a cossos de funcionaris docents universitaris i ostentar titulació oficial igual o superior a la de la plaça convocada.



Les comissions de selecció es regeixen, pel que fa al funcionament, pel que es disposa en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

Els membres de les comissions s'han d'abstenir d'intervenir en aquesta convocatòria quan hi haja alguna de les circumstàncies que es preveuen en els articles 23 i 24 de la citada Llei 40/2015.



Vuitè. Desenvolupament del procés selectiu

La constitució es podrà dur a terme per mitjans electrònics, havent de publicar-se el corresponent acord en el tauler d'anuncis del Departament. Així mateix s'haurà de publicar de forma complementària i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, per a coneixement de tots els aspirants. Així mateix, en la sessió de Constitució, la Comissió de Selecció podrà establir el caràcter no presencial de les proves, amb idèntiques garanties de publicitat que en la modalitat presencial.

Les diferents actuacions no presencials s'hauran de realitzar seguint les instruccions que, a aquest efecte, dicte la Universitat que seran publicades i posades en coneixement de tots els aspirants i en concret quan siguen convocats a la realització de la defensa del projecte docent i/o entrevista davant la Comissió.

Amb la finalitat que puga produir-se l'oportuna interacció entre les persones aspirants i/o les persones integrants de la Comissió de Selecció que pogueren assistir de forma no presencial, s'ha de fer ús d'eines que permeten una videoconferència grupal en la qual tots els assistents puguen interactuar.

En la sessió de constitució, la Comissió de Selecció procedeix, d'acord amb el barem aplicable a cada figura contractual (que consta en l'annex III), a elaborar els criteris de valoració dels mèrits de les persones aspirants. Aquests criteris han de publicar-se en el tauler d'anuncis del departament.

Una vegada publicats els criteris de valoració, la Comissió de Selecció es reuneix a fi de valorar els mèrits de les persones concursants. La Comissió pot sol·licitar l'aportació de documentació original a fi de comprovar la validesa dels mèrits inclosos en el currículum.

Una vegada valorats els mèrits de les persones concursants, la Comissió de Selecció fa pública aquesta valoració en el tauler d'anuncis del departament, i així mateix, de forma complementària i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, fent-se constar la qualificació obtinguda per cadascun dels aspirants en cada apartat del barem. Cas que, en aplicació del que es disposa en la base Tercera 10.b), no s'haja valorat algun mèrit al·legat per un participant en el seu currículum, per no haver sigut justificat documentalment el mateix, es farà constar tal circumstància en la resolució de valoració, concedint-se un termini de 5 dies hàbils, des de la seua publicació, perquè es puga esmenar aportant la documentació necessària.

La sol·licitud d'esmena haurà de presentar-se, exclusivament, davant el Departament convocant de la plaça que la farà arribar a la Comissió corresponent. Per a això pot utilitzar-se qualsevol sistema dels establits per la norma, inclosa la presentació telemàtica a través del Registre Electrònic Comú (accés al mateix es pot trobar en la web del Registre General de la UPV l'adreça de la qual és:

http://www.upv.es/entidades/USG/infoweb/ag/info/741041normalc.html.

S'informa que, per a aquesta presentació, no serà vàlid utilitzar el procediment electrònic «Sol·licitud Genèrica» existent en la Seu Electrònica de la UPV, al no tenir aquest procediment electrònic entre els seus destinataris als diferents Departaments de la UPV. Qualsevol altra reclamació per incorrecta valoració o error haurà de ser realitzada pels candidats en aquest mateix termini i de la mateixa manera.

Finalitzat el termini d'esmena i cas que s'hagueren presentat reclamacions, la Comissió es reunirà per a valorar les mateixes, publicant-se la valoració definitiva de la manera abans indicada

Les persones aspirants que superen la fase de concurs són convocades a la realització de l'entrevista davant de la Comissió mitjançant anunci publicat al tauler del departament, i així mateix, de forma complementària i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, amb una antelació de 2 dies hàbils a la data de realització d'aquesta, sense perjudici de l'ús d'altres mitjans de notificació que la Comissió estime procedents. Aquesta fase serà pública.



Novè. Resolució del concurs

Finalitzat el procés de selecció, la comissió conformarà una relació dels aspirants que hagen superat les dues fases del concurs, ordenant-los de major a menor segons la puntuació total que s'obtinga en sumar las qualificacions del concurs i l'entrevista personal, així com, si escau, la puntuació atorgada per mèrit preferent.

La comissió de selecció elevarà al rector la relació d'aspirants que hagen resultat aprovats, i que constituirà la llista de reserva objecte de la present convocatòria a què s'acudirà per a formalitzar, si és el cas, contractacions de duració determinada per a atendre necessitats docents sobrevingudes o substitucions.

Aquesta relació es publicarà en el tauler d'anuncis del Departament i, així mateix, complementàriament i sense caràcter oficial en el microweb del Departament o en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració que pot ser consultat a través de la web de la UPV, en el menú Perfils / PAS i PDI / Eines i Recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v), així com certificació en la qual es faça constar el dia de la seua publicació en el citat tauler d'anuncis. La publicació en el tauler d'anuncis del Departament tindrà caràcter de notificació als concursants d'acord amb el que es preveu en l'article 45.1 b) de la Llei 39/2015.

Finalment, la Comissió traslladarà al Servei de Gestió de Personal les actes del concurs.



Desè. Característiques dels contractes

– Tipus de Contracte: Contracte laboral de naturalesa especial.

– Jornada: dedicació a temps parcial.

– Activitats a exercir: tasques exclusivament docents, en l'àrea de coneixement que figura en l'annex I.

– Retribucions: Les retribucions venen determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se si escau aquelles variacions que aproven les administracions competents, així com els òrgans de la Universitat Politècnica de València.



Onzè. Validesa temporal de les borses de treball

Les borses de treball que es constituïsquen seran vàlides fins que es genere una nova bossa, resultant d'una convocatòria posterior de bossa o de plaça de perfil docent semblant. S'informa que la previsió de duració de les bosses, en funció de l'anterior, serà de 2 cursos acadèmics.



Dotzé. Documentació

Quan procedisca efectuar una contractació a favor dels candidats que formen part de la llista, s'acudirà als mateixos, segons l'orde de prelació establit, moment en què hauran de presentar la documentació següent:

a) Fotocòpia del DNI o passaport.

b) Fotocòpia acarada del títol.

c) Certificat mèdic oficial de no patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca l'exercici de les funcions corresponents.



d) Declaració jurada de no haver sigut separat de l'administració pública en virtut d'expedient disciplinari i de no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.

e) Resolució autoritzant la compatibilitat per a l'exercici de la plaça de professor associat amb la seua activitat principal.

f) Permís de residència, segons es detalla en el requisit 5, paràgraf tercer de l'apartat segon «Requisits de les persones aspirants».

Les persones aspirants no cal que aporten la documentació que ja tinga la Universitat Politècnica de València.



Tretzè. Formalització i signatura dels contractes

Amb anterioritat a l'inici de la prestació de serveis el candidat proposat per a la contractació que poguera correspondre haurà de presentar la documentació indicada en la base anterior que acredita que reuneix tots els requisits assenyalats en la convocatòria, així com els establits en la normativa aplicable i haurà de procedir a la formalització i firma del contracte i alta en el règim de seguretat social corresponent.



Cas de no formalitzar-se el contracte en el termini d'incorporació que establisca el Departament (que serà com a mínim de 3 dies hàbils i un màxim d'un mes), el candidat proposat decaurà en el seu dret i es durà a terme la contractació de l'aspirant següent, per ordre de puntuació.



Catorzè. Recursos

Contra les resolucions del departament i de les comissions de selecció podrà interposar-se recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions, tot açò de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es podrà interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per a resoldre-ho.

Es pot interposar contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs que es considere convenient.

La instrucció d'aquests recursos administratius la resolució dels quals competeix al rector, es porta a terme per la Comissió de Reclamacions de la UPV.



València, 2 de novembre de 2022.– El rector: José Esteban Capilla Romá.

Mapa web