Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca un concurs de trasllats i de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A, subgrup A2 d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana d'investigació, perfils B1, B2, B3, d'aquesta universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8685 de 26.11.2019
Número identificador:  2019/10858
Referència Base de Dades:  010060/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, B/A2



RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca un concurs de trasllats i de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A, subgrup A2 d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana d'investigació, perfils B1, B2, B3, d'aquesta universitat. [2019/10858]

Atés que hi ha vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient per atendre les necessitats del servei d'aquesta universitat, d'acord amb els articles 191 i 193 dels seus Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i amb el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar concurs de trasllats per a proveir els llocs de treball de tècnic o tècnica mitjans de laboratori, perfils B1, B2 i B3, que s'indiquen en l'annex i d'aquesta convocatòria, i s'oferiran a resultes els llocs que es queden vacants entre els que figuren en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Igualment, es convoca concurs de mèrits. Una vegada finalitzat el concurs de trasllats i adjudicats els llocs (vacants o resultes) començarà el concurs de mèrits per a proveir els llocs de treball de tècnic o tècnica mitjans de laboratori, perfils B1, B2 i B3 que queden vacants en el concurs anterior entre els que s'indiquen en els annexos i i II d'aquesta convocatòria.



Bases de la convocatòria



Primera. Participants per al concurs de trasllats

1.1. Per a participar en el concurs de trasllats, cal ser funcionària o funcionari de carrera del grup A, subgrup A2, d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana d'investigació, de qualsevol dels 3 perfils (B1, B2 i B3).

1.1.1. Hauran de participar obligatòriament en aquest concurs les funcionàries i els funcionaris de carrera d'aquest grup que presten serveis en aquesta universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats.

Aquells o aquelles que es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren, quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.1.2. Podran participar-hi voluntàriament les funcionàries i els funcionaris de carrera d'aquest grup que presten serveis en aquesta universitat i hagen prestat serveis almenys un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i els qui hagen estat traslladats o traslladades en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.

1.1.3. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball els funcionaris i les funcionàries als qui els siga aplicable l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i els funcionaris i les funcionàries que hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.

1.1.4. Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, és podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de l'escala tècnica mitjana d'investigació, que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.

1.2. Al concurs de trasllats amb resultes, tan sols es podran elegir llocs de treball del perfil en el qual es troba adscrit cada funcionari o funcionària de carrera. Per a poder elegir llocs de treball d'altre perfil, hauran de participar en el concurs de mèrits.





Segona. Participants en el concurs de mèrits

2.1. Per al concurs de mèrits els i les participants hauran de ser funcionàries o funcionaris de carrera del grup A, subgrup A2, d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana d'investigació, dels perfils B1, B2 o B3, trobar-se prestant serveis en aquesta universitat i estar com a mínim un any en una destinació definitiva.

2.1.1. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball els funcionaris i les funcionàries als qui els siga aplicable l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i els funcionaris i les funcionàries que hagen estat traslladats o traslladades en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.

2.2. Al concurs de mèrits, tan sols es podran elegir llocs de treball de perfil diferent al qual es troba adscrit el funcionari o la funcionària de carrera. Per a elegir llocs del mateix perfil hauran de participar en el concurs de trasllats amb resultes.



Tercera. Concurs de trasllats amb resultes: llocs vacants i llocs oferts a resultes

3.1. Els llocs vacants són els que no es troben ocupats per funcionàries o funcionaris de carrera o no es troben reservats a favor del seu titular. Es troben relacionats a l'annex i d'aquesta convocatòria.



3.2. Els llocs que s'ofereixen a resultes són els que es troben ocupats per funcionàries o funcionaris de carrera o tenen reserva legal a favor del seu titular. En el cas que un funcionari o una funcionària de carrera aconseguisca un nou lloc de treball en aquest concurs, el lloc es consideraria a resultes. Es troben indicats a l'annex II d'aquesta convocatòria.

3.3. Les persones interessades en participar en el concurs de trasllats podran incloure en la sol·licitud llocs vacants solament, llocs de resultes solament, o llocs de treball vacants i de resultes conjuntament, tot indicant-hi l'ordre de prioritat de cada lloc de treball.



Quarta. Concurs de mèrits

4.1. El concurs de mèrits se celebrarà quan haja finalitzat el concurs de trasllats amb les resultes. Es podran sol·licitar tots els llocs de treball d'un perfil diferent al qual es trobe adscrit el funcionari o la funcionària de carrera, amb els criteris establerts al document de regularització dels perfils del personal de laboratori, aprovat pel Consell de Govern el 14 de juny de 2005 (ACGUV 139/05), modificat per l'ACGUV 97/2010.



4.2. Les persones interessades que desitgen participar en el concurs de mèrits hauran d'adjuntar una llista prioritzada en la qual indiquen tots els llocs que aspiren a ocupar tant de l'annex i com de l'annex II, conjuntament o indistintament.



Cinquena. Procediment del concurs

5.1. En primer lloc, es resoldrà el concurs de trasllats amb les resultes.

5.2. Finalitzat el concurs de trasllats i adjudicades les vacants i les resultes a les funcionàries i els funcionaris que s'hagen presentat, es resoldrà el concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries de carrera de la mateixa escala i diferent perfil.

5.3. Les persones interessades podran participar tant en el concurs de trasllats com en el de mèrits, i donat el cas d'obtindre una destinació en ambdós concursos, hauran d'optar per una d'ambdues destinacions abans de la presa de possessió.



Sisena. Sol·licituds

6.1. Les persones interessades que desitgen participar en el concurs de trasllats han de presentar la sol·licitud mitjançant el model que figura a l'annex III i l'ordre de prioritats segons el model que figura a l'annex IV.

Igualment, per a participar en el concurs de mèrits hauran d'emplenar el model que figura a l'annex V i l'ordre de prioritats de l'annex VI. Tots aquests models es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té l'adreça següent: https://www.uv.es/pas.



A la sol·licitud per a participar en el concurs de trasllat s'adjuntarà el certificat de serveis prestats (que serà aportat per la Universitat d'ofici), i els coneixements de valencià.

A la sol·licitud per a participar en el concurs de mèrits s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats, mitjançant fotocòpies acarades amb l'original.

6.2. La documentació que ja consta en el Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



6.3. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) hi aporte una altra documentació de què dispose aquest servei, ho haurà de sol·licitar expressament en una instància separada i estar referenciada al currículum corresponent.



Setena. Termini i lloc de presentació

Tant per al concurs de trasllats com per al concurs de mèrits, les sol·licituds i la documentació s'hauran de presentar en el termini de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), al Registre General de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, número 13, 46010 de València); a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).





Vuitena. Barem del concurs de trasllats i adjudicació

8.1. El concurs de trasllats serà resolt mitjançant la valoració de l'antiguitat i el coneixement del valencià.

8.2. L'antiguitat es puntuarà segons la fórmula següent: 4 log.(1 + nre. d'anys)/log.(31). El temps màxim que es valorarà serà de trenta anys i no es consideraran fraccions inferiors a l'any. A la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) hi ha una còpia:

https://www.uv.es/pas/v/Normativa/LogaritmeNeperia.pdf.

8.3. El valencià es puntuarà d'acord amb el barem aprovat en el Consell de Govern d'aquesta universitat el 20 de juny de 2019 (ACGUV 152/2019). A la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) hi ha una còpia:

https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/normatives-/provisio-llocs-treball/provisio-llocs-treball-1285911228890.html

Només es valoraran els nivells de coneixement de valencià impartits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, pel Servei de Política Lingüística d'aquesta universitat o els certificats, títols o diplomes que es posseeixen, convalidats d'acord amb allò que estableix l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats. Haurà de presentar-se fotocòpia acarada amb l'original de la documentació justificativa.

8.4. L'adjudicació es realitzarà per l'ordre de puntuació obtinguda i segons l'ordre de prioritat manifestada per les persones participants. Els casos d'empat es resoldran tenint en compte el criteri d'antiguitat; si persisteix l'empat, s'adjudicarà a la persona concursant de més edat, i si encara continua l'empat, la situació es resoldrà per sorteig.





Novena. Barem del concurs de mèrits i adjudicació

9.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació conjunta del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València el 22 d'octubre de 1991 –modificat per Acord de Junta de Govern el 21 de juliol de 1998 (excepte els apartats relatius a la valoració de títols i valencià que s'aplicarà l'ACGUV 152/2019) i del document de regularització dels perfils del personal de laboratori, aprovat pel Consell de Govern el 14 de juny de 2005 (ACGUV 139/05), modificat per l'ACGUV 97/2010.

Hi ha una còpia del contingut d'aquests documents en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

9.2. L'adjudicació es realitzarà segons l'ordre de puntuació obtinguda i l'ordre de prioritat manifestada per les persones participants. Si dos o més persones concursants obtenen idèntica puntuació, el desempat es dirimirà a favor de qui obtinga més puntuació en l'apartat d'aptituds per al lloc de treball; si persisteix l'empat, es resoldrà a favor de qui acredite major antiguitat; si encara continua l'empat, s'adjudicarà a la persona concursant de més edat, i si aquest continua, la situació es resoldrà per sorteig.



Desena. Comissió avaluadora

10.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015 pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València, de 16 d'abril de 2019 (ACGUV 88/2019), pel qual s'aprova el III Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



10.2. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics, abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds, al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Onzena. Irrenunciabilitat de les destinacions

11.1. Els i les participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

11.2. La destinació adjudicada és irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública. En aquest cas, s'haurà de comunicar per escrit, a la Gerència de la Universitat de València, en quina de les dues destinacions prendrà possessió.



Dotzena. Participació

La participació en el concurs, tant en el concurs de trasllats i/o resultes com en el de mèrits, implica l'acceptació de totes les bases.





Tretzena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la Universitat de València i amb caràcter merament informatiu a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).



En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Catorzena. Informació respecte de les dades recollides

14.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el tauler oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, en el seu cas, pels aspirants.

14.2. Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



14.3. Els aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, la rectificació i la supressió d'aquestes, la limitació i l'oposició a l'hora de tractar-les i la portabilitat, mitjançant un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, de la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit a la Delegació de Protecció de Dades en la Universitat de València.



14.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat http://links.uv.es/qBf2qd6



Quinzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, de conformitat amb l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptat des de l'endemà de ser publicada, davant dels òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 13 de novembre de 2019.– La rectora p. d. (DOGV 27.06.2019), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.

Mapa web