Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'11 de novembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es realitza l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la promoció de doctorats en Col·laboració amb Empreses en 2022.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9475 de 22.11.2022
Número identificador:  2022/10673
Referència Base de Dades:  010402/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ d'11 de novembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es realitza l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la promoció de doctorats en Col·laboració amb Empreses en 2022. [2022/10673]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de quatre places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del Conveni de Col·laboració Entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València per a la promoció de Doctorats en Col·laboració amb Empreses en 2022, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les següents bases:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir quatre llocs de personal laboral per a projectes d'investigació mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana, i per la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També li serà aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'Universitats, la Llei de la Ciència i en els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.

1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria serà mitjançant un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits, i, si escau, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs, a les persones aspirants que superen aquests processos selectius, s'efectuarà d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits exigits, per a cada lloc de treball, en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauló oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica de la qual és:

https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&gruponavegacion=0&servicionavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu, es publicaran en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits:

2.1. Tindre nacionalitat espanyola o, tindre la nacionalitat d'un país membre o ésser de qualsevol dels estats en els quals, en virtut de tractats internacionals establits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació està definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, en aquest cas hauran de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, es podran presentar aspirants amb nacionalitat diferent de l'esmentada anteriorment i únicament serà necessari complir els requisits establits en la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball oferit haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència, en el moment de la contractació.

2.2. Tindre compliments, almenys, 16 anys el dia en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les quals figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licite, o estar en condicions d'obtindre el títol corresponent, en la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger haurà d'estar-se en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o declaració d'equivalència a Espanya, havent d'acompanyar-se a la sol·licitud fotocopia d'aquesta. Quan no es troben homologades, ni s'hagen declarat la seua equivalència.

Es podrà substituir aquest requisit, per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. Es rescindirà el contracte si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació, entenent que existeix denegació quan la mateixa es condiciona al compliment de determinats requisits, en tant no es complisquen.

Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari en el cas de titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, declarada la seua equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

2.4. Quan s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitzarà per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern del 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoraran els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. Estar matriculat/a o admés/a en un programa de doctorat, per al curs 2022-2023, a la Universitat de València.

El compliment d'aquests requisits podrà acreditar-se fins la data en la que finalitze el termini de presentació de sol·licituds. En cas de resultar beneficiari, el candidat s'haurà de matricular per al curs 2022-2023 en el programa de doctorat de la Universitat de València en el qual va ser admés (si no estava matriculat encara) i presentar còpia del justificant de matrícula

2.6. No estar en possessió del títol de doctor o doctora amb anterioritat a la data d'inici del gaudi de l'ajuda.

2.7. No ser beneficiari d'una ajuda pública o beca predoctoral en el moment de la publicació de la convocatòria.

2.8. No trobar-se en cap dels supòsits contemplats en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

2.9. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.10. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, hauran d'acreditar, igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedeix en el seu cas, l'accés a la funció pública o, en defecte, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

2.11. No haver estat vinculat laboralment amb l'entitat amb la que sol·licita les ajudes d'aquest concurs ni amb cap altra relacionada accionarialment o socialment amb aquesta abans de l'1 de gener de 2022. A les empreses derivades no s'exigirà aquest requisit si la vinculació laboral s'ha mantingut amb una institució de R+D, pública o privada, sense ànim de lucre que participe en l'accionariat o en el capital de la nova empresa.

Tots aquests requisits hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada, podent exigir-se'ls la responsabilitat corresponent en cas de falsedat en aquests, sense perjudici, en el seu cas, de la seua exclusió del procés selectiu.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en la base segona i en l'annex corresponent a la plaça sol·licitada. Hauran de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament, a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posarà a la seua disposició, i l'enllaç de la qual (url), es publicarà en la pàgina web de la Secció de PAS-Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a la disposició de les persones interessades una guia a la qual pot accedir a través del següent enllaç: https://go.uv.es/snh0jds.

Els qui tinguen dificultats per a realitzar la tramitació electrònica, poden accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través del següent correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS, mitjançant correu electrònic a l'adreça: convopi@uv.es



3.2. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir del següent hàbil al de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Les persones candidates podran presentar únicament una sol·licitud a aquesta convocatòria. L'incompliment d'aquest requisit invalidarà totes les sol·licituds presentades per aqueixa persona.



Quarta. Documentació que s'ha d'adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requerirà que s'adjunte diversa documentació, preferentment, en format PDF. Aquesta documentació haurà d'inserir-se en les pestanyes i en l'espai reservat per a això de la següent manera:

4.1. S'inserirà en la pestanya quarta el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, serà necessari acreditar l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per a aquesta.



També s'inserirà en aquesta mateixa pestanya, la resta de documents PDF, que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. S'inserirà en la pestanya cinquena el document PDF del DNI, Passaport o NIE. Aquests dos últims documents, només si es presenta una persona que no tinga la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'inserirà en la pestanya cinquena el Curriculum vitae, en un document PDF, o un ZIP, podent utilitzar per a això el model establit en el següent enllaç: http://go.uv.es/f3lcmfj.

4.4. Memòria del projecte formatiu de la tesi doctoral, amb un màxim de dos mil paraules, que incloga: Objectius, Antecedents, Metodologia, Pla de Treball i Referències bibliogràfiques.

Les tasques d'investigació que presente en la seua proposta hauran d'integrar-se en l'àmbit de convenis o acords de col·laboració en investigació entre la Universitat de València i empreses o institucions que donen suport a les tasques d'investigació del candidat. Aquest conveni d'investigació haurà d'avalar únicament una sol·licitud en aquesta convocatòria.

4.5. Carta de suport per part de l'empresa o institució en la qual s'expose el compromís de contractació del personal investigador predoctoral en el termini màxim d'un any i de dur a terme el projecte fins que el personal investigador predoctoral obtinga el títol de doctor. A aquest efecte, es considera que s'ha obtingut l'esmentat títol en la data de l'acte de defensa i aprovació de la tesi doctoral.

4.6. Conveni d'investigació o acord de col·laboració en investigació entre la Universitat de València i una empresa o institució per al desenvolupament d'un projecte de R+D+i les activitats de la qual hauran d'estar relacionades amb la temàtica de la tesi doctoral a realitzar pel sol·licitant, i l'investigador principal del qual (IP) o responsable haurà de ser de la Universitat de València i tindre una vinculació laboral o funcionarial.

Aquest conveni reflectirà, entre altres aspectes, la transferència dels resultats de l'esmentat projecte d'investigació a l'empresa o institució i tot dret de propietat intel·lectual i industrial resultant d'aquest, així com els corresponents drets d'accés que s'atribuiran als diferents socis de la col·laboració de manera adequada i en funció de les seues tasques, contribucions i interessos respectius.

4.7. Curriculum vitae del director o directora de la tesi doctoral, que serà el responsable del projecte d'investigació entre la Universitat de València i l'empresa o institució.

No serà necessari que els documents adjuntats es troben degudament acreditats, en aquest moment del procediment, sent suficient la declaració jurada de la persona interessada, sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir a els aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consistirà en un concurs que consistirà en la valoració dels mèrits curriculars dels aspirants per la comissió avaluadora, i, en el seu cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoraran, d'acord amb el barem que figura en l'annex V. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

5.2. La comissió pot, de considerar-ho oportú, realitzar una entrevista als aspirants. El número d'aquells que passen a la fase d'entrevista, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, es publicarà la baremació dels aspirants, i es farà la proposta de contractació i de la formació de la bossa, en el tauler d'anuncis de la Universitat de València, i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es realitzarà per resolució de la gerència, i es publicarà igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora podrà declarar desert el procediment de selecció en cas que valorats els mèrits i, si escau, realitzada l'entrevista, el perfil dels candidats més ben puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte d'investigació per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es realitzaran per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex VI.

6.2. Serà aplicable als membres d'aquesta comissió el que es disposa en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interés.

A aquest efecte, hauran d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) que serà adjuntada a l'acta de constitució de la comissió, i formaran part de l'expedient administratiu. Hi haurà un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://links.uv.es/goo6oat.

6.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ajustarà a cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora tindrà la seu en lloc indicat en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licitarà.



Setena. Contractació

7.1. Finalitzats els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzaran per escrit, i s'utilitzarà la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest, d'entre les que es troben vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici vindrà fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes podrà realitzar-se per qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les consignades en el propi contracte, entre les quals s'establiran les següents:

7.3.1. Finalització o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2. Finalització de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3. Finalització del projecte.



Octava. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda, es tractarà exclusivament per als fins objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal de conformitat amb el que es disposa en l'en la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades podran ser publicats en el Tauló Oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si escau.

8.2. Els qui desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants hauran de sol·licitar-lo prèviament, a la Comissió Avaluadora o al Servei de RH (PAS), Secció de PAS-Investigació.

En aquesta sol·licitud es comprometen a mantindre el deure de confidencialitat de les dades i a guardar l'oportuna reserva dels mateix, podent fer sol ús d'aquests a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats podrà implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, pot accedir al següent enllaç: http://go.uv.es/88bqyh6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es podrà interposar el recurs d'alçada previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, podrà revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 11 de noviembre de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I



Projecte: «Realització d'una tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant pública com privada, o una Administració Pública, enquadrat en una línia de recerca d'un Programa de Doctorat de la branca d'Humanitats de la Universitat de València. CPI-22-671», segons conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.

Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a en formació.





1. Condicions generals del lloc de treball ofert

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A, subgrup. A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons el que s'estableix en l'epígraf a) de l'apartat segon de la clàusula Tercera del conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.

https://www.uv.es/sgeneral/convenis/112-2022.pdf

1.4. Funcions i tasques a desenvolupar:

– Preparació d'informes i documentació científica.

– Labors tècniques de difusió i gestió del projecte.

– Assistència a reunions per a la coordinació del projecte.

– Tasques de recerca definides pel grup de recerca.

1.5. Objecte i període: realització de la tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant privada com pública, o una Administració Pública, enquadrat en alguna de les línies de recerca d'un Programa de Doctorat de la Universitat de València i haurà d'anar encaminat al desenvolupament d'un Doctorat Industrial.



El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits: Titulació, o titulacions, suficients que permeten l'accés a un programa de Doctorat.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que pugui sorgir, la comissió avaluadora tindrà la seu a l'Escola de Doctorat de la Universitat de València.







ANNEX II



Projecte: «Realització d'una tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant pública com privada, o una Administració Pública, enquadrat en una línia de recerca d'un Programa de Doctorat de la branca de Ciències Socials de la Universitat de València. CPI-22-672», segons conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a en formació.





1. Condicions generals del lloc de treball ofert

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A, subgrup. A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons el que s'estableix en l'epígraf a) de l'apartat segon de la clàusula Tercera del conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.

https://www.uv.es/sgeneral/convenis/112-2022.pdf

1.4. Funcions i tasques a desenvolupar:

– Preparació d'informes i documentació científica.

– Labors tècniques de difusió i gestió del projecte.

– Assistència a reunions per a la coordinació del projecte.

– Tasques de recerca definides pel grup de recerca.

1.5. Objecte i període: realització de la tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant privada com pública, o una Administració Pública, enquadrat en alguna de les línies de recerca d'un Programa de Doctorat de la Universitat de València i haurà d'anar encaminat al desenvolupament d'un Doctorat Industrial.



El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits: Titulació, o titulacions, suficients que permeten l'accés a un programa de Doctorat.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que pugui sorgir, la comissió avaluadora tindrà la seu a l'Escola de Doctorat de la Universitat de València.







ANNEX III



Projecte: «Realització d'una tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant pública com privada, o una Administració Pública, enquadrat en una línia de recerca d'un Programa de Doctorat de la branca de Ciències de la Salut de la Universitat de València. CPI-22-673», segons conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a en formació.



1. Condicions generals del lloc de treball ofert

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A, subgrup. A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons el que s'estableix en l'epígraf a) de l'apartat segon de la clàusula Tercera del conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.

https://www.uv.es/sgeneral/convenis/112-2022.pdf

1.4. Funcions i tasques a desenvolupar:

– Preparació d'informes i documentació científica.

– Labors tècniques de difusió i gestió del projecte.

– Assistència a reunions per a la coordinació del projecte.

– Tasques de recerca definides pel grup de recerca.

1.5. Objecte i període: realització de la tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant privada com pública, o una Administració Pública, enquadrat en alguna de les línies de recerca d'un Programa de Doctorat de la Universitat de València i haurà d'anar encaminat al desenvolupament d'un Doctorat Industrial.



El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits: Titulació, o titulacions, suficients que permeten l'accés a un programa de Doctorat.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que pugui sorgir, la comissió avaluadora tindrà la seu a l'Escola de Doctorat de la Universitat de València.





ANNEX IV



Projecte: «Realització d'una tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant pública com privada, o una Administració Pública, enquadrat en una línia de recerca d'un Programa de Doctorat de la branca de Ciències Bàsiques i Enginyeria de la Universitat de València. CPI-22-674», segons conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a en formació.





1. Condicions generals del lloc de treball ofert

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A, subgrup. A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Segons el que s'estableix en l'epígraf a) de l'apartat segon de la clàusula Tercera del conveni de col·laboració subscrit entre la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat de València, per a la «Promoció de Doctorats en col·laboració amb empreses» en 2022.

https://www.uv.es/sgeneral/convenis/112-2022.pdf

1.4. Funcions i tasques a desenvolupar:

– Preparació d'informes i documentació científica.

– Labors tècniques de difusió i gestió del projecte.

– Assistència a reunions per a la coordinació del projecte.

– Tasques de recerca definides pel grup de recerca.

1.5. Objecte i període: realització de la tesi doctoral en el marc d'un projecte de recerca en col·laboració amb una empresa, tant privada com pública, o una Administració Pública, enquadrat en alguna de les línies de recerca d'un Programa de Doctorat de la Universitat de València i haurà d'anar encaminat al desenvolupament d'un Doctorat Industrial.



El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits: Titulació, o titulacions, suficients que permeten l'accés a un programa de Doctorat.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que pugui sorgir, la comissió avaluadora tindrà la seu a l'Escola de Doctorat de la Universitat de València.





ANNEX V

Criteris de valoració i selecció



1. Qualitat i viabilitat científic-tecnològica del projecte de R+D proposat.

Puntuació: de 0 a 30 punts.

2. Mèrits curriculars de la persona proposada i adequació de la mateixa a les tasques a realitzar en funció de la seua formació i la seua experiència professional.

Puntuació: de 0 a 30 punts.

3. Currículum del director o directora de la tesi.

Valoració: de 0 a 20 punts.

4. Carta de suport, compromís de contractació, i impacte de l'ajuda en l'activitat de R+D+i de l'entitat amb la qual s'ha signat el conveni. Es valorarà l'impacte i l'efecte incentivador de l'ajuda en l'increment del grau d'activitat de R+D+i a través d'aspectes com ara el volum, a l'àmbit, les quanties invertides, la rapidesa de les activitats de R+D+i o altres factors qualitatius i/o quantitatius.

Puntuació: de 0 a 20 punts.

Per a proposar la contractació dels candidats i candidates, aquesta haurà d'obtindre una puntuació total mínima de 60 i en l'apartat 4, addicionalment, una puntuació mínima de 10.

En els casos de sol·licituds que obtinguen igual puntuació, a l'efecte de resoldre l'empat aquest es dirimirà a favor de la sol·licitud que tinga major puntuació en la valoració dels criteris anteriors, segons l'ordre en el qual se citen.





ANNEX VI



Comissió d'avaluació i selecció

Presidenta: Isabel Vázquez Navarro. Vicerectora d'Estudis

Vocal 1: José Vicente Bagán Sebastián. Director de l'Escola de Doctorat

Vocal 2: Raquel Niclós Corts. Vicedirectora de l'Escola de Doctorat



Vocal 3: Remedios Roqueta Buj. Vicedirectora de l'Escola de Doctorat

Secretari: Ricardo Franch Benavent. Secretari de l'Escola de Doctorat



Comissió d'avaluació i selecció suplent

President: Carlos Hermenegildo Caudevilla, vicerector de Recerca



Vocal 1: Rosa María Donat Beneito, vicerectora d'Innovació i Transferència

Vocal 2: Lucía Echevarría Gil, vicegerenta de Recerca, Transferència i Innovació

Vocal 3: José Ramírez Martínez, vicegerent de Recursos Humans i Organització Administrativa

Secretària: Consuelo Cuenca Belenguer, cap del servei de Transferència i Innovació

Mapa web