Ficha disposicion

Ficha disposicion





Fundació Universitat - Empresa de València



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8694 de 10.12.2019
Número identificador:  2019/11578
Referència Base de Dades:  010447/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Fundació Universitat - Empresa de València (ADEIT)
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, A/A1, B/A2, C/C1



Bases de la convocatòria per a la creació de cinc borses d'ocupació. [2019/11578]

1. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte la creació de cinc borses de treball per a cobrir contractacions de treball temporal per acumulacions de treball o substitució de treballadors en situació de baixa per incapacitat temporal, per períodes de suspensió del contracte per naixement d'un fill o filla, adopció, acolliment, risc durant l'embaràs, risc durant la lactància natural, o qualsevol altra situació que done lloc al dret a la reserva de lloc de treball de la Fundació Universitat-Empresa de València (Consell Social de la Universitat de València-Estudi General de València) de la Comunitat Valenciana, mitjà propi de la Universitat de València (d'ara en avant, «ADEIT» o «la Fundació»), amb la finalitat de fer complir el que disposa la disposició addicional primera del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, així com l'article 27 del codi ètic d'ADEIT publicat en el portal de transparència de la Fundació en l'enllaç següent http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-institucional/codigo-etico-y-de-buen-gobierno/.



1.2. Es convoca aquest procés selectiu per a la formació de cinc borses d'ocupació corresponents a les categories laborals següents:

– Oficial/a administratiu/iva: annex I

– Tècnic/a de gestió: annex II

Per al Departament de Congressos i altres activitats

Per a la Càtedra de Cultura Empresarial

Per a la resta de departaments d'ADEIT

– Informàtics/àtiques: annex III

1.3. Es farà un procés selectiu amb valoració d'una prova, les característiques de la qual seran les que figuren en els annexos esmentats en l'apartat anterior. Així mateix, es valoraran els mèrits que figuren en els annexos corresponents.

1.4. El temari que ha de regir aquesta prova figura en els annexos esmentats.

1.5. Aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el portal de transparència d'ADEIT (http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-organizativa-y-de-planificacion/procesos-de-seleccion-de-personal-2/) i en les xarxes socials que utilitza la Fundació. La resta de resolucions derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el portal de transparència d'ADEIT, en l'apartat de processos de selecció de personal.

1.6. La durada de la borsa laboral serà d'un any, a comptar des de la constitució de la borsa. Aquesta podrà ser objecte de pròrroga d'un any addicional. La pròrroga serà notificada a les persones integrants de la borsa als efectes oportuns.

1.7. Es formarà la borsa amb els aspirants que reunisquen els requisits exigits per a cada categoria laboral i superen la prova específica establida. Els mèrits es valoraran, després de la publicació dels resultats de la prova, per a determinar l'ordre de prelació de la borsa, ordenats de major a menor puntuació.

1.8. El lloc de treball serà a la seu de la Fundació.



2. Règim de contractació

2.1. Una vegada constituïdes les borses, els candidats seran cridats per ordre de puntuació.

2.2. El contracte de treball de caràcter temporal que escaiga, segons la causa que done origen a la contractació (situacions d'obra o serveis, eventual per circumstàncies de la producció i interinitat), es regirà pel dret laboral comú i li serà aplicable el Conveni col·lectiu d'oficines i despatxos de València.

2.3. La relació contractual de les persones que siguen contractades de la borsa, creada en virtut d'aquestes bases, serà eventual i tindrà una durada estimada segons la necessitat del lloc que calga cobrir i fins a la finalització de l'acumulació del treball o la substitució.

2.4. La retribució estarà determinada pel lloc de treball que calga cobrir d'acord amb el conveni col·lectiu.

2.5. El personal contractat estarà sotmés a un període de prova, en el qual no es computarà el temps de suspensió del contracte del progenitor per naixement d'un fill o filla, adopció o tutela amb finalitats d'adopció o acolliment, i la durada del qual serà la que determine el conveni col·lectiu aplicable.



3. Requisits dels aspirants

3.1. Per a ser admeses en aquestes proves, les persones que siguen aspirants han de reunir els requisits següents:

3.1.2 Tindre la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea, o ser nacional d'algun estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors en virtut de tractats internacionals establits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, en els termes en què es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, d'acord amb el que disposa l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana. Igualment, podran participar-hi els familiars (cònjuges, ascendents o descendents) dels treballadors o treballadores que complisquen els requisits establits en la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial decret 800/1995, de 19 de maig.



3.1.3 Haver complit setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.

3.1.4 Tindre els requisits exigits per a accedir als llocs de treball que es figuren en els annexos I, II i III.

3.1.5 Tindre la capacitat física i psíquica necessària per a exercir les funcions corresponents als llocs a què es pot accedir a través de la borsa convocada.

3.1.6 No haver sigut separat de l'Administració pública per un expedient disciplinari. En cas que tinga nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no està inhabilitada o en situació equivalent ni sotmesa a una sanció disciplinària o equivalent que li impedisca l'accés a la funció pública en el seu estat.

3.2. Els requisits per a l'admissió a aquestes proves, que figuren en l'apartat 2.1 i els annexos corresponents, hauran de reunir-se en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.



4. Sol·licituds

4.1. Qui vulga participar en aquestes proves selectives ho haurà de fer constar en la sol·licitud que es troba en aquesta convocatòria com a annex IV.

També es podrà accedir a una còpia de la sol·licitud esmentada a través de la pàgina web http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-organizativa-y-de-planificacion/procesos-de-seleccion-de-personal-2/

4.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV.

4.3. Presentació de sol·licituds: Les sol·licituds s'hauran de presentar per duplicat, una per a la Fundació i una altra per a la persona interessada, en el registre d'entrada de la Fundació (situat a València, a la plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3), que es troba obert al públic de dilluns a divendres (horari: de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h) i dissabtes (horari: de 09.00 a 14.00 h).

4.4. Els candidats hauran de presentar la documentació següent, de compliment obligat, sense perjudici de la que resulte exigible per a cada borsa de candidats.

– Instància de sol·licitud d'acord amb l'annex IV.

– Currículum actualitzat (màxim de dues pàgines) en què s'especifique, imprescindiblement i entre altres circumstàncies que el candidat considere rellevants, les dates concretes d'inici i fi de cada experiència professional, així com les funcions realitzades en cada una de manera detallada.

– Fotocòpia del títol oficial exigit o fotocòpia del document de sol·licitud del títol (abonament de drets de sol·licitud). En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, caldrà presentar la credencial de l'homologació del títol.

– Si és el cas, fotocòpia dels títols universitaris diferents dels exigits per al perfil del lloc.

– Certificat de vida laboral actualitzat.

– En el cas de ser necessari, altres documents que acrediten l'experiència professional (certificats d'empresa, contractes, nòmines, etc.).



– Fotocòpia dels títols i diplomes de formació complementària.

– Fotocòpies de títols oficials d'idiomes.



5. Admissió de les persones aspirants

5.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà en el portal de transparència en l'enllaç web següent http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-organizativa-y-de-planificacion/procesos-de-seleccion-de-personal-2/ la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció, i es concedirà un termini de cinc dies hàbils per a l'esmena d'errors, comptats des de l'endemà de ser publicada.

5.2. Una vegada conclòs el termini indicat anteriorment, es publicarà, pel mateix procediment, la relació definitiva de persones admeses i excloses i es convocaran les persones aspirants incloses en la llista a la realització de la prova teòrica.

5.3. Les persones aspirants que, dins del termini assenyalat, no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions seran excloses definitivament de la participació en les proves convocades.

5.4. Seran causes d'exclusió:

– No haver signat la sol·licitud.

– No haver presentat la fotocòpia del DNI o que siga il·legible.

– No tindre els requisits d'admissió establits en aquestes bases i en els annexos corresponents en el moment de presentació de les sol·licituds.



6. Desenvolupament de les proves selectives

6.5. L'exercici es durà a terme a ADEIT, en el lloc, la data i l'hora que s'establisca en la resolució del director o directora gerent, mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

6.6. Les persones aspirants hauran d'acreditar la identitat exclusivament amb la presentació del DNI, el passaport o el permís de conduir.



6.7. L'incompliment d'aquest requisit per part d'alguna persona l'exclourà de la realització de la prova.

6.8. Les còpies o les fotocòpies d'aquests documents no seran vàlides en cap cas.

6.9. Les persones aspirants seran convocades per a l'exercici en una crida única i seran excloses les que no compareguen. Si la persona arriba al lloc de la realització de la prova quan ja s'haja iniciat, o no s'hi presenta, encara que siga per una causa justificada, perdrà el dret a fer-la. Les persones que integren el tribunal i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es faça l'exercici a les persones que no complisquen els requisits anteriors ni a aquelles que compareguen després que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.



6.10. Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal s'assabenta que alguna de les persones aspirants no compleix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb l'audiència prèvia de la persona interessada, se li requerirà que acredite aquests requisits. Si la persona no els acredita en el termini dels cinc dies hàbils següents a la notificació del requeriment, el tribunal proposarà que siga exclosa de la prova, i indicarà les inexactituds o les falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà una resolució motivada que l'excloga de les proves.





7. Informació i actuacions del tribunal

7.1. Tota la informació que calga comunicar a les persones aspirants es publicarà en el portal de transparència d'ADEIT en l'enllaç següent http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-organizativa-y-de-planificacion/procesos-de-seleccion-de-personal-2/



7.2. Finalitzada la prova del procés selectiu, el tribunal de selecció elaborarà una llista provisional amb el nom de les persones que l'hagen superada, per ordre de puntuació. En cas d'empat, l'ordre s'establirà de la manera següent:

1r. Si les persones que han empatat són de sexes diferents, prevaldrà la persona o persones el col·lectiu de les quals estiga infrarepresentat en l'escala.

2n. Si totes les persones són del mateix sexe, prevaldrà la persona que tinga diversitat funcional i, entre aquestes, la d'un percentatge de discapacitat major.

3r. Si es manté l'empat, aquest es dirimirà per sorteig.

7.3. Els candidats podran sol·licitar la revisió de l'examen durant els cinc dies hàbils següents a la data de publicació del llistat provisional.

7.4. Finalitzat aquest termini, el tribunal publicarà la llista definitiva.

7.5. Els membres del tribunal procediran posteriorment a avaluar els mèrits dels candidats que hagen superat la prova i publicaran els resultats provisionals d'aquesta valoració.

7.6. Posteriorment, els candidats disposaran d'un termini de tres dies hàbils per a sol·licitar al tribunal aclariments pel que fa a la valoració dels mèrits.

7.7. Una vegada transcorregut aquest termini, el tribunal publicarà la valoració definitiva dels mèrits, i es constituiran amb aquest acte les borses corresponents en el portal de transparència, en la secció de processos de selecció.



8. Constitució de la borsa de treball i normes de funcionament

8.1. Quan haja finalitzat el procés selectiu i s'haja publicat el llistat definitiu amb les persones que hagen aprovat la prova, i després de la valoració dels mèrits i dels terminis indicats en l'apartat anterior, es conformarà la borsa de treball, per mitjà d'una resolució que es publicarà en el portal de transparència d'ADEIT en l'enllaç següent: http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-organizativa-y-de-planificacion/procesos-de-seleccion-de-personal-2/

8.2. S'acudirà a aquesta borsa en els casos previstos en l'apartat 1.1 d'aquestes bases. La crida dels candidats es farà per ordre de puntuació, i tindran preferència els candidats que hagen tingut una puntuació més alta.



9. Tribunal de selecció

9.1. El procés de selecció es desenvoluparà sota la direcció d'un tribunal de selecció, que estarà compost pels membres que figuren en l'annex V per a cada borsa que es constituïsca, i es nomenarà, a més, un suplent per cada vocal.

9.2. El tribunal de selecció guardarà la paritat entre homes i dones.



9.3. El tribunal de selecció podrà disposar d'assessors especialistes per a la seua tasca, per a tots o alguns dels llocs.

9.4. El tribunal de selecció té capacitat per a la interpretació de les normes que regeixen aquesta convocatòria, i podrà resoldre de manera motivada totes les incidències que puguen sorgir en el desenvolupament dels processos de selecció.

9.5. El tribunal de selecció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, vetlarà pel compliment estricte del principi d'igualtat d'oportunitats entre els dos sexes. En qualsevol moment del procés, el tribunal de selecció podrà requerir qualsevol altra documentació que considere necessària o útil en relació amb els requisits o els mèrits al·legats en la sol·licitud.

9.6. El tribunal, així mateix, també podrà disposar en qualsevol moment proves de coneixement de l'idioma (valencià, anglés) que, si no se superen, suposaran també l'exclusió dels candidats del procés.



9.7. Corresponen al tribunal les funcions següents:

· Aplicar la normativa corresponent.

· Admetre o denegar sol·licituds presentades.

· Convocar les sessions.

· Determinar i avaluar les proves corresponents.

· Valorar els mèrits.

· Proposar a la direcció d'ADEIT la selecció de candidats que formaran part de la borsa o, si escau, la declaració de desert del concurs convocat.

Corresponen a la secretaria del tribunal les funcions següents:

· Convocar les sessions del tribunal i remetre, en cada cas, la documentació pertinent a tots els membres d'aquest.

· Estendre l'acta de les reunions i els acords que adopte el tribunal, incloses les qualificacions del barem general, quan siga aplicable, i del barem específic.

L'acta serà signada pels membres del tribunal i se'n lliurarà una còpia al comité d'empresa.

· Ajudar els membres del tribunal en el compliment de la normativa que resulte aplicable.

9.8. Les persones que componen el tribunal hauran d'abstindre's d'intervindre en les activitats del tribunal si es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic o, amb caràcter general, es troben en alguna situació de conflicte d'interés real o potencial.



9.9. La presidència podrà sol·licitar a les persones que formen part del tribunal una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats i l'absència de conflictes d'interés.

9.10. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen sorgir, el tribunal té la seu a la Fundació, situada a València, a la plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3.



10. Protecció de dades. Informació respecte de les dades recollides



10.1. La Fundació és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. La informació facilitada per l'aspirant es tractarà exclusivament amb les finalitats objecte de la convocatòria, i, si escau, com a part de la gestió posterior que en faça personal, de conformitat amb el que disposa la normativa laboral corresponent.

10.2. Totes o part de les dades facilitades seran publicades en el portal de transparència d'ADEIT respectant la normativa reguladora de protecció de dades.

10.3. Aquestes dades se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades pels aspirants, si escau.

10.4. Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, conformement al que disposa la normativa laboral corresponent.

10.5. Les persones aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, la rectificació o la supressió d'aquestes, la limitació en el tractament o l'oposició al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, amb un escrit acompanyat de la còpia d'un document d'identitat i, si escau, la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de protecció de dades de la Fundació.

10.6. La Fundació té habilitada una adreça (datos@adeituv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant de l'autoritat de control competent. Poden consultar-se les nostres polítiques de privacitat en http://www.adeituv.es/politica-de-privacidad/.





València, 2 de desembre de 2019.– El director gerent de la Fundació Universitat-Empresa: Antonio Juan Jorge|Aracil| García.





ANNEX I

Oficial/a de segona administratiu/iva.

Definició de funcions i tasques



– Tasques que s'executen amb dependència de superiors o professionals de qualificació més alta dins de l'esquema de l'empresa, normalment amb un grau alt de supervisió, però amb certs coneixements professionals.

– Tasques administratives desenvolupades amb l'ús d'aplicacions informàtiques amb una destresa i domini totals.

– Tasques de valoració de costos, funcions de cobrament i pagament, amb dependència i en execució directa de les ordres d'un superior.

– Tasques d'arxivament, registre, càlcul, facturació o similars que requerisquen algun grau d'iniciativa.

– Tasques de maneig d'equips d'ensobrament, multicopista programable i impressores d'alta producció.

– Tasques d'atenció i informació al públic.



Requisits d'admissió

Els requisits necessaris que hauran de complir els candidats de manera cumulativa per a poder formar part de la borsa d'oficial/a de segona administratiu/iva d'ADEIT són els següents:

1. Titulació: BUP o equivalent, o tècnic especialista de segon grau (mòduls de nivell II) amb formació específica en el lloc de treball i coneixements adquirits en la professió, així com els que actualment s'exerceixen amb aquestes funcions en l'empresa.

2. Experiència acreditable en llocs similars d'almenys dos anys.

3. Anglés equivalent a B1.

4. Valencià equivalent a B1.



Requisits de la prova: fins a un màxim de 40 punts

La prova consistirà en un examen de tipus test de 20 preguntes amb tres opcions, de les quals només una serà correcta. Les respostes incorrectes restaran 1 punt i les correctes en sumaran 2, amb una puntuació màxima de 40 punts.

Per a poder superar la prova i ser admés en la borsa de treball objecte d'aquestes bases serà necessari haver obtingut una puntuació igual o superior al 50 % del total, és a dir, una puntuació igual o superior a 20 punts.

El temari per a superar la prova en aquesta categoria professional són els continguts inclosos en el web d'ADEIT http://www.adeituv.es/.





Mèrits professionals: fins a un màxim de 10 punts



Mèrit avaluable Ponderació Forma d'avaluació

Experiència professional en l'acompliment de treballs d'assistència al públic. 2 Es valorarà de manera proporcional: amb més puntuació el candidat que tinga més experiència professional, i a la resta de manera proporcional.

Experiència laboral addicional l'exigida en llocs administratius en general. 2 Es valorarà de manera proporcional: amb més puntuació al candidat que tinga més experiència professional, i a la resta de manera proporcional.

Coneixements de valencià addicionals als exigits com a requisit d'admissió. 2,5 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B2: 1 punt.

Coneixements equivalents a C1: 2 punts.

Coneixements equivalents a C2: 2,5 punts

Coneixements d'anglés addicionals als exigits com a requisit d'admissió. 2,5 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B2: 1 punt.

Coneixements equivalents a C1: 2 punts.

Coneixements equivalents a C2: 2,5 punts.

Coneixements d'altres llengües. 1 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B1: 0,5 punts.

Coneixements equivalents a B2 o superiors: 1 punt.







ANNEX II

Tècnic/a gestor/a



En la categoria de tècnic/a gestor/a es constituiran tres borses diferents:

(1) Borsa de tècnic/a gestor/a per al Departament de Congressos i altres activitats d'ADEIT.

(2) Borsa de tècnic/a gestor/a per a la Càtedra de Cultura Empresarial.

(3) Borsa de tècnic/a gestor/a per a la resta de departaments d'ADEIT.



I. BORSA DE TÈCNIC/A GESTOR/A PER AL DEPARTAMENT DE CONGRESSOS I ALTRES ACTIVITATS D'ADEIT

1.1. Definició de funcions i tasques

1. Tracte directe amb la direcció de l'activitat (congrés, curs, seminari).

2. Assessorament al comité organitzador en qüestions relacionades amb el disseny i la planificació de l'activitat, recerca de seus, contractacions, elaboració de comités, presentació de candidatures, etc.

3. Control pressupostari i financer.

4. Planificació de recursos i elaboració de cronogrames.

5. Planificació i gestió de tots els procediments de contractació relacionats amb l'activitat i subjectes a la Llei de contractes del sector públic.

6. Gestió i tramitació de convenis i contractes relacionats amb l'activitat.

7. Secretaria tècnica: Cerca, selecció, negociació i coordinació de tots els proveïdors de l'activitat (viatges, restauració, espais, etc.).

8. Disseny i gestió del programa d'activitats i el programa social.



9. Secretaria administrativa: Supervisió de totes les activitats relacionades amb les inscripcions a les activitats, facturació, cobrament, liquidació, etc.

10. Secretaria comercial: Contractació amb expositors, col·laboradors i/o patrocinadors.

11. Coordinació de l'equip de treball de l'activitat.

12. Atenció i coordinació, abans i durant el muntatge.

13. Tasques relacionades amb el protocol de l'activitat.

1.2. Requisits d'admissió

Els candidats que vulguen participar en les proves per a la borsa de treball de tècnic/a gestor/a per al Departament de Congressos hauran de complir els requisits següents:

1. Titulació universitària de grau superior o mitjà.

2. Anglés equivalent a B2.

3. Experiència professional d'almenys 1 any en gestió de projectes relacionats amb activitats turístiques, culturals o formatives.

1.3. Requisits de la prova: fins a un màxim de 40 punts.

El procés selectiu consistirà en una prova teòrica que es podrà configurar en forma de vint preguntes de desenvolupament o bé vint de tipus test amb quatre respostes alternatives; en aquest cas, només una opció serà correcta, cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'1 punt i les contestacions en blanc no puntuaran. La pregunta contestada correctament tindrà una puntuació de 2 punts per cada resposta correcta.

La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 40 punts, i per a aprovar-lo serà necessari obtindre, com a mínim, 20 punts.

El temari per a superar la prova en aquesta categoria professional serà:

1. Els continguts inclosos en el web d'ADEIT: http://www.adeituv.es/

2. Els continguts que figuren en el portal de transparència d'ADEIT: http://portaldetransparencia.adeituv.es/

3. Els continguts inclosos en l'àmbit de congressos i altres activitats: http://www.adeituv.es/congresos-y-seminarios-2/

4. Els continguts inclosos en l'enllaç següent: https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/universitat/estructura-organitzativa- 1285853446013.html

5. Els continguts inclosos en el web de la UV: https://www.uv.es/uvweb/empresa/ca/espais-empreses-1285853328321.html

6. Els continguts inclosos en el web de la UV que figuren en l'enllaç següent: https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/universitat/organs-govern/introduccio-1285853449734.html

1.4. Mèrits professionals: fins a un màxim de 10 punts









Mèrit avaluable Ponderació Forma d'avaluació

Experiència professional en l'organització i la gestió d'esdeveniments i congressos (addicional a l'exigida com a requisit d'admissió). 3 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major experiència professional, i a la resta de manera proporcional.

Experiència en l'àmbit de la contractació pública. 1 Es valorarà amb més puntuació al candidat amb major experiència professional, i a la resta de manera proporcional.

Formació relacionada amb el sector turístic. 2 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major formació, i a la resta de manera proporcional.

Coneixements de valencià. 1 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B2: 0,5 punts. Coneixements equivalents a C1: 0,75 punts. Coneixements equivalents a C2: 1 punt.

Coneixements d'anglés. 3 S'assignarà:

Coneixements equivalents a C1: 1,5 punts. Coneixements equivalents a C2: 3 punts.







II. BORSA DE TÈCNIC/A GESTOR/A PER A LA CÀTEDRA DE CULTURA EMPRESARIAL

2.1. Definició de funcions i tasques

Disseny de programes: Coordinació de reunions, elaboració de calendaris, esborranys de programa del curs.

Campanya de difusió: Elaboració de missatges, canals de comunicació, enviament de correu electrònic, actualització web amb formulari d'inscripció.

Contacte amb professorat: Invitació a participar en el curs, enviament d'informació, propostes de dates i matèria, reunions prèvies per a preparar l'enfocament i l'estructura, confirmació de la participació i la data.

Entrevistes a candidats: Plantejament previ de les preguntes, realització d'entrevistes, valoració de candidatures, comunicació de l'admissió.

Atenció a alumnes: Gestió d'incidències, dubtes específics, tutories individualitzades.

Desenvolupament dels programes: Reserva d'aules, reconfirmació amb professorat, suport i coordinació de les sessions. Classes: Suport a l'aula, cobertura mediàtica, correus d'agraïment, suport del curs també en l'aula virtual.

Coordinació de les visites: Contacte amb les empreses, contacte amb agències de viatges, planificació, confirmacions de l'alumnat, acompanyament en visites, cobertura mediàtica.

Planificació actes d'inauguració i clausura dels diversos programes: Proposta del ponent, contacte amb el ponent, tancament del tema i la data, actualització en el web, formularis d'inscripció, elaboració d'esborranys dels programes dels actes, informació a diferents agents, enviament d'invitacions, confirmació d'assistències, desenvolupament de l'acte.

Planificació de jornades i esdeveniments (jornada empresa, presentació de llibres, etc.): Proposta del ponent, contacte amb el ponent, tancament del tema i la data, actualització en el web, formularis d'inscripció, elaboració d'esborranys dels programes dels actes, informació a diferents agents, enviament d'invitacions, confirmació d'assistències, desenvolupament de l'acte.

Contacte permanent amb les empreses adjudicatàries del lot 6. Màrqueting relacional. Reunions prèvies, posada en funcionament de les campanyes de cada un dels programes, elaboració de la planificació setmanal.

Organització i coordinació amb els diferents col·laboradors en les jornades que es facen en totes les fases: disseny, execució, seguiment, etc.

Col·laboració amb antics alumnes en el disseny d'esdeveniments, inserció en webs i xarxes, enviament de correus als antics alumnes, confirmacions d'assistència, encàrrec del servei d'àpats, etc.

Contacte amb patrons: convocatòria de reunions i gestió de correus i telefonades ordinàries.

Seguiment de la facturació.

Actualització web de la informació de nous patrons i programes: Creació de formularis web per a la gestió d'esdeveniments.

Trobades amb patrons: Contacte amb l'empresa, gestió d'assistències, coordinació de l'esdeveniment.

Atenció individualitzada a plantejaments i propostes específiques dels patrons.

2.2. Requisits d'admissió

Els candidats que vulguen participar en les proves per a la borsa de treball de tècnic/a gestor/a per a la Càtedra de Cultura Empresarial hauran de complir els requisits següents:

1. Titulació universitària de grau superior o mitjà (s'admeten els estudis acreditats en escoles de negocis), preferentment ADE, Dret, Economia i Turisme.

2. Anglés equivalent a B2.

3. Experiència professional d'almenys un any en la gestió d'esdeveniments i en l'ecosistema emprenedor.

2.3. Requisits de la prova: fins a un màxim de 40 punts

El procés selectiu consistirà en una prova teòrica que es podrà configurar en forma de vint preguntes de desenvolupament o bé vint de tipus test amb quatre respostes alternatives; en aquest cas, només una opció serà correcta, cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'1 punt i les contestacions en blanc no puntuaran. La pregunta contestada correctament tindrà una puntuació de 2 punts per cada resposta correcta.

La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 40 punts, i per a aprovar-lo serà necessari obtindre, com a mínim, 20 punts.

El temari per a superar la prova en aquesta categoria professional serà:

1. Els continguts inclosos en el web d'ADEIT: http://www.adeituv.es/

2. Els continguts que figuren en el portal de transparència d'ADEIT: http://portaldetransparencia.adeituv.es/

3. Els continguts inclosos en el web http://catedraculturaempresarial.adeituv.es/

4. Els continguts inclosos en el web de la UV: https://www.uv.es/uvweb/empresa/ca/espais-empreses-1285853328321.html

2.4. Mèrits professionals: fins a un màxim de 10 punts





Mèrit avaluable Ponderació Forma d'avaluació

Experiència professional addicional a l'exigida en gestió d'esdeveniments i l'ecosistema emprenedor. 2 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major experiència professional,

i a la resta de manera proporcional.

Màster universitari en Direcció d'Empreses. MBA màster universitari en Estratègia d'Empresa o equivalent.

Màster universitari en Creació i Gestió d'Empreses Innovadores o equivalent.

Màster en Innovació i Desenvolupament de Projectes de Negoci o equivalent. 2 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major formació, i a la resta de manera proporcional.

Experiència en l'àmbit de l'emprenedoria (docent, àmbit d'assessorament a emprenedors). 2 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major experiència professional,

i a la resta de manera proporcional.

Coneixements de valencià. 2 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B2: 1 punt. Coneixements equivalents a C1: 1,5 punts.

Coneixements equivalents a C2: 2 punts.

Coneixements d'anglés. 2 S'assignarà:

Coneixements equivalents a C1: 1 punt. Coneixements equivalents a C2: 2 punts.







III. BORSA DE TÈCNIC/A GESTOR/A PER A ALTRES DEPARTAMENTS D'ADEIT

3.1. Definició de funcions i tasques

– El personal laboral que, amb un nivell alt d'autonomia, iniciativa i responsabilitat, faça tasques tècniques amb objectius definits.

– Aquest perfil professional és responsable directe de la coordinació i la supervisió de funcions, realitzades per un conjunt de persones que participen en una mateixa àrea funcional.

– Amb independència de les funcions pròpies del contracte, té a més les que suposen la responsabilitat de gestionar, coordinar i supervisar l'execució de tasques d'administració i serveis o unes altres.

3.2. Requisits d'admissió

Els candidats que vulguen participar en les proves per a la borsa de treball de tècnic/a gestor/a hauran de complir els requisits següents:

1. Titulació universitària de grau superior o mitjà.

2. Anglés equivalent a B2.

3. Valencià equivalent a C1.

4. Experiència professional d'almenys un any en llocs similars.

3.3. Requisits de la prova: fins a un màxim de 40 punts

El procés selectiu consistirà en una prova teòrica que es podrà configurar en forma de vint preguntes de desenvolupament o bé vint de tipus test amb quatre respostes alternatives; en aquest cas, només una opció serà correcta, cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'1 punt i les contestacions en blanc no puntuaran. La pregunta contestada correctament tindrà una puntuació de 2 punts per cada resposta correcta.

La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 40 punts, i per a aprovar-lo serà necessari obtindre, com a mínim, 20 punts.

El temari per a superar la prova en aquesta categoria professional serà:

1. Els continguts inclosos en el web d'ADEIT: http://www.adeituv.es/

2. Els continguts que figuren en el portal de transparència d'ADEIT: http://portaldetransparencia.adeituv.es/

3. La normativa reguladora dels títols propis de la Universitat de València.

4. La normativa reguladora de les pràctiques en empreses.

5. Els continguts inclosos en l'enllaç següent:

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/universitat/estructura-organitzativa-1285853446013.html

6. Els continguts inclosos en el web de la UV que figuren en l'enllaç següent: https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/universitat/organs-govern/introduccio-1285853449734.html

3.4. Mèrits professionals: fins a un màxim de 10 punts



Mèrit avaluable Ponderació Forma d'avaluació

Experiència professional addicional a l'exigida. 4 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major experiència professional, i a la resta de manera proporcional.

Experiència en l'àmbit de la contractació pública. 1 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major experiència professional, i a la resta de manera proporcional.

Coneixements de valencià. 2 S'assignarà:

Coneixements equivalents a C2: 2 punts.

Coneixements d'anglés. 2 S'assignarà:

Coneixements equivalents a C1: 1 punt. Coneixements equivalents a C2: 2 punts.

Coneixements d'altres llengües. 1 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B1: 0,5 punts.

Coneixements equivalents a B2 o superior: 1 punt.







ANNEX III

Informàtic/a



Requisits d'admissió

Estar en possessió del títol de llicenciatura o diplomatura en Informàtica. Els estudis universitaris hauran de correspondre a titulacions oficialment reconegudes pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport. Les persones aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la credencial d'homologació corresponent. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

Experiència acreditada d'almenys dos anys en tasques relacionades amb la informàtica i la programació.

Requisits de la prova: fins a un màxim de 40 punts

El procés selectiu consistirà en una prova teòrica que es podrà configurar en forma de vint preguntes de desenvolupament o bé vint de tipus test amb quatre respostes alternatives; en aquest cas, només una opció serà correcta, cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'1 punt i les contestacions en blanc no puntuaran. La pregunta contestada correctament tindrà una puntuació de 2 punts per cada resposta correcta.

La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 40 punts, i per a aprovar-lo serà necessari obtindre, com a mínim, 20 punts.

El temari per a superar la prova en aquesta categoria professional serà:

1. Eines aplicables en l'administració electrònica (seu electrònica, notificacions electròniques, arxiu electrònic, registre electrònic en el marc de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, i Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic).

2. Programes de gestió per a sol·licitud telemàtica d'informació i formació, practiques en empreses, etc.

3. Coneixements en material de seguretat informàtica i protecció de dades.

4. Gestió de bases de dades.

5. Els continguts inclosos en el web d'ADEIT: http://www.adeituv.es/

6. Els continguts que figuren en el portal de transparència d'ADEIT: http://portaldetransparencia.adeituv.es/



Mèrits professionals: fins a un màxim de 10 punts



Mèrit avaluable Ponderació Forma d'avaluació

Experiència professional superior a l'exigida. 3 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major experiència professional, i a la resta de manera proporcional.

Formació acreditada en aspectes relacionats amb la seguretat informàtica, l'esquema nacional de seguretat i l'administració electrònica. 2 Es valorarà amb més puntuació el candidat amb major formació acreditada, i a la resta de manera proporcional.

Coneixements de valencià. 2,5 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B2: 1 punt. Coneixements equivalents a C1: 2 punts. Coneixements equivalents a C2: 2,5 punts.

Coneixements d'anglés. 2,5 S'assignarà:

Coneixements equivalents a B1: 1 punt. Coneixements equivalents a B2: 2 punts. Coneixements equivalents a C1 o superior: 2,5 punts.





ANNEX V

Tribunal



Borsa d'oficial/a de segona administratiu/iva

– Presidència: director/a del Departament de Pràctiques. Suplent: Subdirector/a del Departament de Pràctiques.

– Vocalia: director/a del Departament de Congressos i altres activitats. Suplent: Carolina Gil.

– Secretaria: Mercedes Molina. Suplent: director/a del Departament de Comptabilitat i Pressupostos.

Hi assisteix amb veu però sense vot un membre del Comité d'Empresa.



Borsa de tècnic/a gestor/a (congressos i altres activitats)

– Presidència: director/a del Departament de Congressos i altres activitats. Suplent: Carolina Gil.

– Vocalia: director/a de Formació Contínua. Suplent: director/a d'Assessoria Jurídica.

– Secretaria: Mercedes Molina. Suplent: director/a del Departament de Comptabilitat i Pressupostos.

Hi assisteix amb veu però sense vot un membre del Comité d'Empresa.



Borsa de tècnic/a gestor/a (altres departaments d'ADEIT i Càtedra de Cultura Empresarial)

– President: director/a del Departament de la Càtedra de Cultura Empresarial. Suplent: director/a del Departament de Congressos.

– Vocalia: director/a del Departament de Pràctiques en Empreses. Suplent: Subdirector/a del Departament de Pràctiques.

– Secretaria: Mercedes Molina. Suplent: director/a d'Assessoria Jurídica.

Hi assisteix amb veu però sense vot un membre del Comité d'Empresa.



Borsa d'informàtic/a

– President: Subdirector/a d'ADEIT. Suplent: director/a de Formació Contínua.

– Vocalia: director/a del Departament de Sistemes i Manteniment. Suplent: director/a d'Assessoria Jurídica.

– Secretaria: Mercedes Molina. Suplent: director/a del Departament de Comptabilitat i Pressupostos.

Hi assisteix amb veu però sense vot un membre del Comité d'Empresa.



Ref.: Resolució d'aprovació de la borsa d'ocupació amb núm. d'expedient.

València, 2 de desembre de 2019





Resolució de contractació adoptada pel director gerent

Antonio Aracil García, director gerent de la Fundació Universitat-Empresa de València (Consell Social de la Universitat de València. Estudi General de València) de la Comunitat Valenciana, mitjà propi de la Universitat de València (d'ara en avant «la Fundació»), en virtut dels poders atorgats per l'Acord 1/90 de 5 de febrer, del Consell Executiu de la Fundació, elevat a escriptura pública davant del notari de València Octavio Taló Martínez, amb el número 237 de protocol,





MANIFESTA

I. Que la Fundació és una entitat que pertany al sector públic que ha d'aplicar en matèria d'incorporació de personal el que disposa la disposició addicional primera del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

II. Que, addicionalment, i en el marc del sistema de compliment normatiu, l'article 27 del codi ètic d'ADEIT publicat en el portal de transparència de la Fundació en l'enllaç http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-institucional/codigo-etico-y- de-buen-gobierno/ preveu: «La selecció del personal es farà d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit i capacitat. 2. ADEIT seleccionarà el seu personal per mitjà de procediments en els quals es garantisquen els principis següents: a) Publicitat de les convocatòries i de les bases assignades, b) Transparència, c) Imparcialitat i professionalitat dels membres dels òrgans de selecció, d) Independència i discrecionalitat tècnica en l'actuació dels òrgans de selecció, e) Adequació entre el contingut dels processos selectius i les funcions o tasques que calga desenvolupar, f) Agilitat, sense perjudici de l'objectivitat, en els processos de selecció.»



III. Que, amb la finalitat de complir aquest compromís i, alhora, cobrir llocs de treball amb celeritat en els casos d'acumulacions de treball o substitució de treballadors en situació de baixa per incapacitat temporal, per períodes de suspensió del contracte per naixement d'un fill o filla, adopció, acolliment, risc durant l'embaràs, risc durant la lactància natural, o qualsevol altra situació que done lloc al dret a la reserva de lloc de treball de la Fundació, es fa recomanable crear borses de treball que permeten fer la selecció respectant els principis establits i cobrir els llocs de treball amb personal.



IV. Que es pretén constituir cinc borses de treball per a les categories professionals següents:

– Oficial/a administratiu/iva

– Tècnics/Tècniques de gestió de congressos i altres activitats

– Tècnics/Tècniques de gestió de cultura empresarial

– Tècnics/Tècniques de gestió de caràcter general

– Informàtics/àtiques

V. Que en atenció al que s'ha exposat anteriorment, el director gerent de la Fundació, en el marc de les competències que té assignades, aprova aquesta



Resolució

I. S'aproven les bases per a la constitució de cinc borses de treball segons l'annex I adjunt a aquesta resolució.

II. Es publiquen les bases en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en el portal de transparència d'ADEIT en l'enllaç http://portaldetransparencia.adeituv.es/portada/informacion-organizativa-y-de-planificacion/procesos-de-seleccion-de-personal-2/ i en les xarxes socials de la Fundació.



S'acorda als efectes oportuns,



València, 2 de desembre de 2019.– El director gerent de la Fundació Universitat-Empresa de València (ADEIT): Antonio Aracil García.

Mapa web