Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 23 de novembre de 2022, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'enginyeria industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-12, sector administració especial, convocatòria 16/22, torn lliure general, pel sistema d'oposició, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9479 de 28.11.2022
Número identificador:  2022/11217
Referència Base de Dades:  010638/2022
 



RESOLUCIÓ de 23 de novembre de 2022, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés al cos superior tècnic d'enginyeria industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-12, sector administració especial, convocatòria 16/22, torn lliure general, pel sistema d'oposició, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2022/11217]

D'acord amb el que estableixen l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 22/2022, de 27 d'octubre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria anteriorment esmentada (DOGV 9460, 31.10.2022), resolc:



Primer

Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex I de la present resolució.



Segon

Publicar la llista provisional de persones excloses, amb expressió dels motius de la seua exclusió, que s'assenyalen en l'annex II de la present resolució.



Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar les errades que hagen motivat la seua no admissió o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Al tràmit anteriorment esmentat es podrà accedir a través de l'enllaç https://bit.ly/al-legacionsDGFP o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública https://bit.ly/oposicionsDGFP, emplenar el corresponent formulari i, si pertoca, annexar els documents pertinents; no és vàlida cap altra forma de presentació.





València, 23 de novembre de 2022.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web