Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 de novembre de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça d'investigador o investigadora en formació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Evaluación económica pública de impuestos y prestaciones en la Comunitat Valenciana. CPI-19-465». Concessió de subvencions destinades al suport de grups d'investigació en economia pública dels centres d'investigació de la Comunitat Valenciana de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8697 de 13.12.2019
Número identificador:  2019/11552
Referència Base de Dades:  010662/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 27 de novembre de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça d'investigador o investigadora en formació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Evaluación económica pública de impuestos y prestaciones en la Comunitat Valenciana. CPI-19-465». Concessió de subvencions destinades al suport de grups d'investigació en economia pública dels centres d'investigació de la Comunitat Valenciana de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic (HIECPU/2019/2).

[2019/11552]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, resol:



Fer l'oferta pública d'una plaça d'investigador/a en formació d'acord amb les bases següents:



Primera. Requisits generals dels aspirants a mes dels exigits en l'Annex I de la present convocatòria, que es tenen que reunir al finalitzar el termini de presentació de sol·licituds:

1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o, ser nacional d'un estat membre de la Unió Europea, o ser estranger amb autorització o permís de residencia o d'estància per estudis en Espanya,

Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofertat deurà acreditar al menys el permís de treball i de residència, en el moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Quan en l'Annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la Taula d'Equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzat per l'ACGUV 169/2013, actualitzada per la Comissió de Llengües L2 de 2 de desembre de 2015.



1.4. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



1.5. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública o, si no en tenen, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part de la persona interessada.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els que s'assenyalen en l'annex I, han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, adreçada a Amadeo Fuenmayor Fernández, director del Departament d'Economia Aplicada, Facultat d'Economia de la Universitat de Valencia, avinguda Tarongers, s/n, 46022 València, al Registre de la Gerència de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, baix, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Les instàncies presentades a les oficines de Correus s'han de presentar en sobre obert, perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta Universitat.

2.2. Com a instància, es farà servir el model que facilita el Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i Serveis (RRHH-PAS) de la Universitat de València a les seues dependències de l'avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València; n'hi ha una còpia en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

2.3. El termini de presentació de les instàncies és de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació que cal presentar

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades han de presentar la documentació següent:

3.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.

3.2. Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició.

3.3. Curriculum vitae, amb acreditació dels mèrits mitjançant documents fotocopiats. No cal la compulsa d'aquests documents acreditatius; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat dels documents i sobre les dades que figuren en la instància. En qualsevol moment, però, la comissió o la Universitat pot demanar als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i els documents aportats que hagen estat objecte de valoració.



3.4. Tres mesos després d'haver acabat el procés de selecció i quan haja estat publicada la proposta de contractació en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest les persones interessades podran sol·licitar la devolució dels currículums al Departament d'Economia Aplicada, Facultat d'Economia de la Universitat de València. Transcorreguts sis mesos, els currículums que resten en aquest Servei seran destruïts d'ofici.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex IV, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex III. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. La comissió pot, si ho considera, realitzar una entrevista als aspirants. El nombre d'aquells que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.



4.3. Acabat el procediment selectiu, es farà pública la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i de Serveis (RRHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

4.4. D'aquesta convocatòria es pot establir que els aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

4.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.





Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir quan es troben en alguna circumstància de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic



El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.



5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Economia Aplicada, Facultat d'Economia de la Universitat de València.



Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que procedisquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb el que s'estableix en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, de Universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.2. El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València. Delegació Acadèmica del Rectorat per la Protecció de Dades en la Universitat de València (Ed. Rectorat, Av.Blasco Ibáñez, 13, VALÈNCIA 46010, lopd@uv.es)

6.3. Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de l'afectat/da:

– Publicació de les diferents resolucions en el tauler oficial de la Universitat de València. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se la resolució a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pasinvest

6.4. Les dades es conservaran i seran en el seu cas cancel·lades d'acord amb els següents criteris:

– les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

6.5. Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic adreçat a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, adreçat al Delegat Acadèmic de la Rectora per a la Protecció de Dades en la Universitat de València.



6.6. L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és l'Agencia Española de Protección de Datos, Carrer Jorge Juan, 6 (28001-Madrid).

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php

6.7. Podeu consultar les nostres polítiques de privacitat a https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.htm



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb el que fixa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 27 de novembre de 2019.– La rectora, p. d. (DOGV 27.06.2019), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Condicions generals del lloc de treball ofert

1. Projecte: «Evaluación económica pública de impuestos y prestaciones en la Comunitat Valenciana. CPI-19-465». Subvenciones destinades al suport de grups d'investigació en economia pública de centres d'investigació de la Comunitat Valenciana de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, segons l'Ordre 2/2019, de 7 de febrero de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.

2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

3. La dotació de l'ajuda es destinarà a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, serà de 1.485,84 euros (12 pagues).

4. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

5. Objecte i període:

Recerca en avaluació de polítiques públiques.

El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

6. Requisits:

6.1. Estar en possessió d'un títol expedit per una universitat espanyola o estrangera de grau: en Economia, o equivalent.

Màster en Política Econòmica i Economia Pública, o equivalent.

6.2. No estar en possessió del títol de doctor/a amb anterioritat a la data d'inici del gaudi de l'ajuda i estar admès en un programa oficial de doctorat en la Universitat de València.

7. Mèrits preferents, a més dels inclosos en l'Annex III d'aquesta convocatòria:

Experiència amb EUROMOD.





ANNEX II



La instància ha de contenir, si més no, les dades següents:

1. Dades personals: cognoms i nom, data de naixement, DNI/NIF/Passaport, telèfon de contacte i adreça.

2. Denominació del lloc de treball: investigador/a en formació.



3. Denominació del projecte: «Evaluación económica pública de impuestos y prestaciones en la Comunitat Valenciana. CPI-19-465».

4. Signatura i data de la sol·licitud.

5. Declaració semblant a la següent: «La persona sotasignada declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten».

6. Ha d'expressar si desitja o no recuperar el seu curriculum vitae.

7. Ha d'estar adreçada al Departament d'Economia Aplicada, Facultat d'Economia de la Universitat de València.





ANNEX III

Barem



1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en Base 10, calculada, d'acord amb Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel que s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del 1er i del 2on cicle.



2. Beca de Col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts

3. Premi extraordinari de Diplomatura, Llicenciatura, Grau o Máster: per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assignarà un únic valor de 0,25 punts

4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 1,70 punts):

a) Per cada publicació en una revista relacionada a l'Índex Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts



b) Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en els llistats esmentats al punt anterior: 0,25 punts

c) Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts

5. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts): el Tribunal podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.





ANNEX IV



Comissió avaluadora titular

President: Amadeo Fuenmayor Fernández, professor del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 1: Rafael Granell Pérez, professor del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 2: José Manuel Pavía Miralles, professor del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 3: Trinidad Casasus Estellés, professora del Departament de Matemàtiques per a l'Economia i l'Empresa.

Secretaria: Olga Blasco Blasco, professora del Departament d'Economia Aplicada.



Comissió avaluadora suplent

Presidenta: José Manuel Roig Cotanda, professor del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 1: Concepción Salvador Cifre, professora del Departament d'Economia Aplicada.

Vocal 2: Alejandro Mollá Descals, professor del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats.

Vocal 3: Pilar Soriano Felipe, professora del Departament d'Economia Financera i Actuarial.

Secretaria: Penélope Hernández Rojas, professora del Departament d'Anàlisi Econòmica.

Mapa web