Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es disposa la publicació de l'Acord del Consell de Govern en el qual s'aprova l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2019.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8699 de 17.12.2019
Número identificador:  2019/10929
Referència Base de Dades:  010814/2019
 



RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es disposa la publicació de l'Acord del Consell de Govern en el qual s'aprova l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2019. [2019/10929]

El Consell de Govern de la Universitat de València, en la sessió ordinària del 5 de novembre de 2019, va aprovar l'oferta pública d'ocupació per a l'any 2019, referida al personal d'administració i serveis de la Universitat de València (ACGUV 226/2019).

Per la qual cosa, aquest rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20, en relació amb els articles 2.2 i 75 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i en compliment del disposat en l'article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, l'article 46 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat Valenciana, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i el que estableixen els articles 90 i 190 dels Estatuts de la Universitat de València, resol:



Primer

Enviar a publicar al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) l'acord del Consell de Govern 226/2019, que figura com annex a aquesta resolució.



Segon

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar potestativament un recurs de reposició en el termini d'un mes a partir de l'endemà a la seva publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o un recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà a la seva publicació.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució, seran anunciats en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), a l'efecte d'emplaçaments als possibles interessats.



València, 13 de novembre de 2019.– La rectora: M.ª Vicenta Mestre Escrivà.





Oferta d'ocupació pública del personal d'administració i serveis per a l'any 2019



1. Contingut de l'oferta d'ocupació pública

Els pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2018, en aplicació de la previsió continguda en l'article 134.4 de la Constitució, i en l'article 38.1 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, general pressupostària, han estat prorrogats automàticament per a l'any 2019.

La Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, estableix en el seu article 19 que la incorporació de nou personal en el sector públic estarà subjecta als límits i requisits fixats en aquesta norma. S'exceptua d'aquesta limitació la incorporació de personal que puga derivar-se de l'execució de processos selectius corresponents a ofertes d'ocupació pública d'exercicis anteriors.

En l'article 19 es fixa una taxa de reposició d'un màxim del 100 per cent, per a determinats sectors entre els quals es troben les universitats en l'apartat un.3.I) i s'aplicarà a les places de personal d'administració i serveis de les universitats, sempre que per part de les administracions públiques de les quals depenguen s'autoritzen les corresponents convocatòries, prèvia acreditació que l'oferta d'ocupació pública de les citades places no afecta el compliment dels objectius d'estabilitat pressupostària establerts per a la corresponent universitat, ni dels altres límits fixats en la Llei orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.



Aquesta previsió està també continguda en l'article 36 de la Llei 28/2018, de 28 de desembre, de 2018, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2019, on s'estableix en l'apartat 2, que en tot cas, respectant les disponibilitats pressupostàries del capítol I, la taxa de reposició es fixarà fins a un màxim del 100 per cent, quedant inclòs el personal de les universitats públiques. La incorporació de nou personal està subjecta a aquests límits excepte els que puguen derivar-se de l'execució de processos selectius corresponents a ofertes d'ocupació pública d'exercicis anteriors i de l'establert en relació amb les taxes addicionals per a l'estabilització de l'ocupació temporal.

En l'article 19.un.7 de la Llei 6/2018 s'estableix la forma de calcular la taxa de reposició d'efectius. El percentatge màxim s'aplicarà sobre la diferència resultant entre el nombre d'empleats fixos que, durant l'exercici pressupostari anterior, van deixar de prestar serveis en cadascun dels respectius sectors, àmbits, cossos o categories, i el nombre d'empleats fixos que s'hagueren incorporat en aquests, en el referit exercici, per qualsevol causa, excepte els procedents d'ofertes d'ocupació pública, o reingressats o des de situacions que no comporten la reserva de llocs de treball. A aquests efectes, es computaran els cessaments en la prestació de serveis per jubilació, retir, defunció, renúncia, declaració en situació d'excedència sense reserva de lloc de treball, pèrdua de la condició de funcionari de carrera o l'extinció del contracte de treball o en qualsevol altra situació administrativa que no supose la reserva de lloc de treball o la percepció de retribucions amb càrrec a l'Administració en la qual se cessa. Igualment, es tindran en compte les altes i baixes produïdes pels concursos de trasllats a altres Administracions Públiques. Addicionalment, s'ofereix un 5 % del total de la taxa de reposició, donat l'alt volum de jubilacions esperades (331 persones de més de 60 anys), d'acord amb el que estableix l'apartat un.4. de l'article 19.

No computaran dins del límit màxim de places derivat de la taxa de reposició d'efectius les places que es convoquen per a la seua provisió mitjançant processos de promoció interna i les corresponents al personal declarat indefinit no fix mitjançant sentència judicial.

Aplicant els criteris de l'article 19.un.7 s'obté una xifra de 28 llocs de treball, als que afegint un 5 % addicional d'acord amb l'article 19.un.4, s'obté un total de 29 llocs de treball.

En l'apartat sisé.1 de l'article 19 de la Llei 6/2018, es diu que la taxa de reposició d'efectius corresponent a un o varis dels sectors o col·lectius prioritaris podrà acumular-se en un altre o uns altres dels sectors o col·lectius prioritaris. A aquests efectes, es consideren prioritaris els sectors i col·lectius enumerats en l'article 19.un.3 i un.5. Igualment, la taxa de reposició dels sectors no prioritaris podrà acumular-se en els sectors prioritaris. En aplicació d'aquesta normativa, les escales on s'ofereixen llocs són: escala tècnica superior d'informació (perfil màrqueting), escala de tècnics de gestió, escala tècnica superior d'assessorament lingüístic, escala de gestió universitària, escala administrativa, escala tècnica bàsica d'informàtica, escala tècnica bàsica d'arquitectura i escala auxiliar bàsica de suport administratiu. A més hi ha lloc de personal laboral, tècnic/a especialista d'oficis.



Juntament amb aquests llocs pel torn lliure es publica una oferta de promoció interna de 15 llocs, que tenen per objecte contribuir a la consecució d'una major eficàcia en la prestació de la gestió pública, que no computen dins del límit de la taxa de reposició d'efectius. En aquells llocs de treball classificats indistintament per a la seua provisió per escales amb diferent grup de titulació, es podrà convocar un torn especial. Les escales d'aquests llocs són: escala de tècnics de gestió, escala de gestió universitària, escala tècnica mitjana d'audiovisuals i escala administrativa.



2. Persones amb diversitat funcional

D'acord amb el previst en l'article 59 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, es reservarà una quota no inferior al set per cent dels llocs oferits per a ser coberts per persones amb diversitat funcional, sempre que superen els processos selectius i acrediten la seua discapacitat a més de la compatibilitat en l'acompliment de les seues funcions.

En les proves selectives s'establiran, per a les persones amb diversitat funcional, amb grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent que ho sol·liciten, les adaptacions i els ajustos raonables necessaris de temps i mitjans per a la seua realització, d'acord amb el que disposa l'ordre PRE/1822/2006, de 9 de juny, per la que s'estableixen criteris generals per a l'adaptació de temps addicionals en els processos selectius per a l'accés al treball públic de persones amb discapacitat.

En el cas que, algun dels aspirants amb diversitat funcional s'haguera presentat pel contingent de reserva, superara els exercicis i no obtinguera plaça en el citat contingent, sent la seua puntuació superior a l'obtinguda per altres aspirants del sistema d'accés general, aquest aspirant, serà inclòs per la seua ordre de puntuació en el sistema d'accés general.

Es reserven 2 llocs per a persones amb diversitat funcional que es convocaran en el torn lliure: 1 en l'escala administrativa i 1 en l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu.

Igualment es reserva 1 lloc per al torn de promoció interna en l'escala administrativa. En cas de no aprovar cap persona amb discapacitat, s'acumularà al torn general.



3. Composició dels tribunals

La composició dels tribunals i els òrgans de selecció s'atendran al que estableix l'article 60 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

La seua estructura s'ha d'ajustar al Reglament de composició i funcionament de tribunals de proves selectives que va ser aprovat pel Consell de Govern de 30 de juliol de 2012 (ACGUV 185/2012).

En aplicació d'aquest Reglament, es garantirà la composició equilibrada del nombre de dones i homes en els tribunals d'aquestes proves selectives.



4. Termini per a les convocatòries previstes en l'oferta

De conformitat amb el que disposa l'article 70.1 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), el termini màxim per a la convocatòria dels processos selectius previstos en aquesta oferta és de 3 anys, comptats a partir de la publicació de l'oferta en el DOGV.



OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA PER A L'ANY 2019



TORN LLIURE

Nombre de llocs de treball per a funcionaris Total: 28



Grup A, Subgrup A1 TOTAL

Escala Tècnica Superior d'Informació (perfil màrqueting) 1

Escala de Tècnics de Gestió 2

Escala Tècnica Superior d'Assessorament Lingüístic 1

Total A1 4



Grup A, Subgrup A2

Escala de Gestió Universitària 1

Total A2 1



Grup C, Subgrup C1

Escala Administrativa 9

Escala Tècnica Bàsica d'Informàtica 4

Escala Tècnica Bàsica d'Arquitectura 1

Total C1 14



Grup C, Subgrup C2

Escala Auxiliar Bàsica de Suport Administratiu 9

Total C2 9





Nombre de llocs de treball per a laborals: Total: 1



Grup C

Tècnic Especialista d'Oficis 1

Total C 1





PROMOCIÓ INTERNA



Nombre de llocs de treball per a funcionaris Total: 15



Grup A, Subgrup A1 TOTAL

Escala de Tècnics de Gestió 2

Total A1 2



Grup A, Subgrup A2

Escala de Gestió Universitària 2

Escala Tècnica Mitjana d'Audiovisuals 1

Total A2 3



Grup C, Subgrup C1

Escala Administrativa 10

Total C1 10

Mapa web