Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 30 de novembre del 2022, de la Presidència de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de concurs, d'un lloc de treball vacant de naturalesa funcionarial, sector administració especial, grup A1



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9484 de 05.12.2022
Número identificador:  2022/11480
Referència Base de Dades:  010917/2022
 



RESOLUCIÓ de 30 de novembre del 2022, de la Presidència de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de concurs, d'un lloc de treball vacant de naturalesa funcionarial, sector administració especial, grup A1 (concurs 1/2022). [2022/11480]

D'acord amb els apartats c) i e) de l'article 19 de la Llei 7/1998, de 16 de setembre, de la Generalitat, de Creació de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, i vist que en la plantilla hi ha un lloc del grup A1, corresponent a l'administració especial, la provisió del qual s'ha d'efectuar pel sistema de concurs, de conformitat amb el que disposen els articles 110 i següents de la Llei 4/21, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana i els articles 38 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resolc:





Convocar, per a la seua provisió, el lloc de treball que es detalla en la base primera d'esta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Lloc que s'ha de proveir

Lloc de treball número 10.

Denominació: tècnic superior informàtic.

Adscripció orgànica: Secretaria General Administrativa.

Localitat: València.

Naturalesa: funcionarial.

Sector: administració especial.

Grup: A1.

Complement competencial: 24.

Complement d'exercici del lloc: AVL8.

Requisits:

– Cos A1-06 o equivalent en altres institucions de la Generalitat.



– Certificat C2 de valencià.

Forma de provisió: concurs.

Funcions: assessorar, orientar i informar en matèries de sistemes informàtics; direcció de projectes informàtics; elaboració de metodologies i normatives de treball referides a la direcció de projectes informàtics; elaboració de metodologies i normatives de treball referides a la seguretat i a l'accés dels sistemes informàtics i de bases de dades; organització, control i manteniment de xarxes, sistemes informàtics i bases de dades de l'AVL; disseny, control i manteniment dels sistemes de comunicació de l'AVL.



Segona. Participants

1. Poden participar en esta convocatòria els funcionaris de carrera de la Generalitat del mateix grup i sector dels llocs que es convoquen, que estiguen en possessió dels requisits i les condicions exigits en la classificació del lloc i els mantinguen durant tot el procés fins al dia de la presa de possessió.

2. El personal amb destinació definitiva ha d'haver estat un mínim de dos anys en el seu lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, llevat dels supòsits assenyalats en l'apartat 7, de l'article 114, de la Llei 4/2021 de la Funció Pública Valenciana.

El personal en excedència voluntària per interés particular ha d'haver estat un mínim de dos anys en esta situació, d'acord amb el que disposa l'article 147.1, de la Llei 4/2021 de la Funció Pública Valenciana.





Tercera. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han de presentar en el Registre Electrònic de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua (https://www.avl.gva.es/seuelectronica) per mitjà del tràmit «Sol·licitud d'assumptes diversos», en el termini de quinze dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Caldrà indicar en la sol·licitud el número i la denominació de la convocatòria. A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la còpia digital del DNI del sol·licitant i la documentació justificativa dels mèrits al·legats.

Per a acreditar el compliment dels requisits, competències i capacitats s'ha de presentar un certificat del Registre de Personal de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública o del departament de personal de la institució estatutària a què pertany la persona aspirant. 





Quarta. Barem de mèrits

1. L'avaluació dels mèrits dels concursants s'ha de fer d'acord amb el que establix la present base.

1) Antiguitat i pertinença al cos:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 24 punts, i no es podran computar més de 12 punts en antiguitat ni més de 12 punts en pertinença al cos.

1.1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servici actiu com a personal funcionari de carrera en les diferents administracions públiques. A este efecte també es computaran els servicis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels servicis previs en l'Administració pública. La puntuació màxima possible a obtindre en este apartat serà de 12 punts.

1.2) Temps de pertinença al cos: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servici en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria. La puntuació màxima possible a obtindre en este apartat serà de 12 punts.

A este efecte també es computaran en este apartat:

a) Els servicis prestats com a personal funcionari de carrera de la Generalitat amb anterioritat a la integració en els cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials previstos en la LOGFPV, en el mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sexta de la mencionada llei, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

b) Els servicis prestats com a personal laboral fix amb anterioritat a l'adaptació de la seua relació jurídica a la naturalesa del lloc, sempre que es referisquen al mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la LOGFPV, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

c) Els servicis prestats en llocs de treball del cos, escala o agrupació professional funcionarial adscrits a un grup o subgrup inferior, quan estos llocs hagen sigut objecte d'un pla d'ordenació de personal que contemplara la reclassificació del col·lectiu professional.



2) Carrera professional:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 10 punts, obtinguts pels conceptes següents:

2.1) Grau de desenvolupament professional reconegut: es valorarà el grau de desenvolupament professional reconegut corresponent al grup o subgrup professional en què estiga classificat el cos, escala o agrupació professional funcionarial al qual estiguen adscrits els llocs objecte de la convocatòria. La valoració del grau de desenvolupament professional s'efectuarà puntuant exclusivament el GDP més alt reconegut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, segons el que disposa la present convocatòria, d'acord amb la puntuació següent:



GDP reconegut Punts

I 2

II 4

III 6

IV 8





2.2) Grau de nivell competencial reconegut igual o superior al del lloc sol·licitat: es valorarà amb 2 punts. D'acord amb el que preveu la disposició addicional tercera del Decret 3/2017, el grau personal consolidat és equivalent al grau de nivell competencial reconegut.

3) Formació:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 17 punts, obtinguts pels conceptes següents:

3.1) Titulacions acadèmiques oficials.

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 4 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell a l'exigit per a l'accés al cos, la puntuació més alta de les següents:

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 4 punts.

3.2) Cursos de formació i perfeccionament: es valoraran les accions formatives següents, rebudes o impartides, fins a un màxim de 8 punts:



3.2.1) Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la seua realització, d'acord amb les escales següents:

I. Cursos que s'hagen realitzat en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

De 100 o més hores: 2,00 punts.

De 75 o més hores: 1,50 punts.

De 50 o més hores: 1,00 punt.

De 25 o més hores: 0,50 punts.

De 15 o més hores: 0,20 punts.

II. Cursos en matèria d'igualtat o de prevenció de riscos laborals que s'hagen realitzat en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

De 100 o més hores: 2,50 punts.

De 75 o més hores: 2,00 punts.

De 50 o més hores: 1,25 punts.

De 25 o més hores: 0,60 punts.

De 15 o més hores: 0,25 punts.

III. Cursos que s'hagen realitzat més de deu anys abans de la data de publicació de la convocatòria:

De 100 o més hores: 1,00 punt.

De 75 o més hores: 0,75 punts.

De 50 o més hores: 0,50 punts.

De 25 o més hores: 0,25 punts.

De 15 o més hores: 0,10 punts.

IV. Cursos en matèria d'igualtat o de prevenció de riscos laborals que s'hagen realitzat més de deu anys abans de la data de publicació de la convocatòria:

De 100 o més hores: 1,25 punts.

De 75 o més hores: 1,00 punt.

De 50 o més hores: 0,60 punts.

De 25 o més hores: 0,30 punts.

De 15 o més hores: 0,15 punts.

Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



3.2.2) Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, i no seran susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.

La impartició es valorarà d'acord amb l'escala següent:

100 o més hores: 3 punts.

50 o més hores: 2 punts.

10 o més hores: 1 punt.

3.2.3) Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagen servit per a l'accés al cos o escala a què estan adscrits els llocs objecte d'esta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'esta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de postgrau es valorarà d'acord amb l'escala següent:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1,00 punts.

3.3) Coneixements de valencià:

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà d'1 punt.

Per estar en possessió d'un certificat de capacitació tècnica expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (Llenguatge Administratiu, Llenguatge als Mitjans de Comunicació o Correcció de Textos), s'afegirà 1 punt.

3.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'establix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per orde de la Conselleria competent en matèria d'educació.



Este apartat es valorarà fins a un màxim de 4 punts.

Per cada idioma es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga d'acord amb el quadre de puntuació següent:



4) Acompliment com a personal funcionari de carrera en llocs dels cossos detallats en el paràgraf primer, d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats. L'acompliment es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, excepte quan s'haguera exercit en comissió de servicis, i es valorarà en este últim cas a raó de 0,05 punts per mes treballat. La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 12 punts.

2. La puntuació màxima que es pot obtindre per tots els apartats és de 63 punts.

3. Els empats que es produïsquen es dirimiran amb l'adjudicació de la plaça atesos els criteris següents amb caràcter successiu:

1r. S'adjudicarà a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33% enfront de la persona que no l'acredite. Si l'empat es produïra entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

2n. S'adjudicarà a la persona que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que s'assenyalen a continuació, segons l'orde de preferència següent:

a) Formació.

b) Pertinença al cos o agrupació professional funcionarial.

c) Antiguitat.

d) Grau de desenvolupament professional.

e) Exercici de llocs de treball d'igual o superior nivell competencial.



3r. De persistir l'empat, la plaça s'adjudicarà a favor de l'aspirant que siga dona, ja que el gènere femení està infrarepresentat en este cos i escala dins de l'organització.

4t. Si encara persistix l'empat, la plaça s'adjudicarà per orde alfabètic entre els cognoms de les persones empatades, iniciant-se l'orde per la lletra resultant de l'últim sorteig celebrat als efectes de la resolució d'empats en els processos selectius de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública.



Quinta. Puntuació mínima

Per a obtindre l'adjudicació d'un dels llocs, cal que s'haja aconseguit un mínim de 12 punts.



Sexta. Avaluació de mèrits

Només es tindran en compte els mèrits al·legats, obtinguts i acreditats, abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds per a participar en este concurs.

Les sol·licituds hauran de detallar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen indicant si es troben o no inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat o òrgan competent equivalent de la institució estatutària a què pertanga la persona concursant.

S'entendran al·legats i acreditats els mèrits generals que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat o òrgan competent equivalent de la institució estatutària a què pertanga la persona concursant abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i que s'hagen de valorar d'acord amb la convocatòria sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Pel que fa als mèrits al·legats que no consten anotats i estiguen en condicions d'obtindre's abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, haurà de presentar-se, juntament amb la sol·licitud telemàtica de participació, una còpia de la documentació acreditativa corresponent o, en defecte d'això, una declaració responsable.

Els mèrits seran avaluats per una comissió d'avaluació, la composició de la qual s'indica en la base dècima de la present resolució.

Sols serà procedent la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan estes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc.

En qualsevol moment del procés, la Comissió de Valoració podrà requerir del personal participant aclariment sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats, a fi de comprovar-ne l'existència o aclarir dubtes sobre la seua interpretació. La no aportació d'esta documentació en el termini que s'indique, en cas de ser necessari, o la constatació, a la vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, suposarà l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjuí de les responsabilitats penals, civils o administratives que corresponguen.



Sèptima. Adjudicació de destinacions

L'adjudicació de destinació es farà segons l'orde de la puntuació que hagen obtingut els participants en cada lloc de treball convocat per aplicació del barem assenyalat en la base quarta. En l'adjudicació se seguirà l'orde de preferència expressat en la sol·licitud per la persona interessada. L'orde de preferència és l'orde d'enumeració dels llocs de treball en l'apartat corresponent de la sol·licitud.

La Comissió de Valoració elaborarà la proposta de resolució i l'exposarà en la pàgina web de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua (https://www.avl.gva.es/en/web/convocatories/convocatories) perquè en prenguen coneixement les persones interessades, les quals podran presentar, en el termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la seua exposició, les al·legacions i justificacions que consideren pertinents davant de la Comissió de Valoració de la convocatòria.

Una vegada estudiades les al·legacions, la Comissió elevarà la proposta d'adjudicació definitiva a la Presidència de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.



Octava. Resolució del concurs

La Presidència dictarà la resolució que siga procedent i ordenarà la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Esta publicació servirà de notificació a les persones interessades.

La resolució es produirà i s'ordenarà la corresponent publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana en un termini no superior a sis mesos, comptadors des de l'endemà de la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds.

En la resolució d'esta convocatòria s'indicarà expressament la data de començament dels terminis per a la presa de possessió.



Novena. Desistiment i renúncia

1) Desistiment: els concursants podran desistir de la seua petició en qualsevol moment del procediment anterior a l'elevació de la proposta de resolució a la Presidència de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua. Després del tràmit indicat, no s'acceptarà cap desistiment, per la qual cosa les persones que hi participen quedaran vinculades a les seues sol·licituds i al resultat del concurs.

Així mateix, podrà desistir-se de la participació en el present concurs o renunciar-se al lloc adjudicat quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.

2) Renúncia: no produirà cap efecte la renúncia a la destinació adjudicada en este concurs, llevat que abans que acabe el termini de presa de possessió, excloses les pròrrogues que eventualment s'acorden, les persones interessades obtinguen una altra destinació per resolució d'una altra convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació, i en este cas podran optar per una de les destinacions adjudicades per mitjà d'un escrit dirigit a la Presidència de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

A este efecte, s'entenen per convocatòries concurrents aquelles en què, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, no s'haja publicat la resolució d'una altra.



Dècima. Comissió d'Avaluació

La Comissió d'Avaluació del present concurs estarà composta pels membres següents:

President: Agustí Colomer Ferràndiz

Vocals:

– Rafael Martínez Molada.

– Anna Soriano Ribelles.

– Josep Lacreu Cuesta.

Vocal secretari amb veu i vot: Ernest Gonzàlez Fabra.

La Comissió d'Avaluació podrà sol·licitar a la Presidència de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua la designació d'experts que, en qualitat d'assessors, actuaran amb veu però sense vot.

El funcionament de la Comissió de Valoració s'ajustarà al que preveu el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i al que s'establix en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.



Onzena. Recursos

D'acord amb els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i els articles 10, 14 i 46 de la Llei 23/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, contra este acte, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar potestativament un recurs de reposició, o bé es podrà plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació:

a) El recurs de reposició s'ha d'interposar davant de la Presidència de l'AVL en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'este acord.

b) El recurs contenciós administratiu s'ha de plantejar davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'este acord.





València, 30 de novembre del 2022.– La presidenta de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua: Verònica Cantó Doménech.

Mapa web