Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de novembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9485 de 07.12.2022
Número identificador:  2022/11231
Referència Base de Dades:  010971/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions



RESOLUCIÓ de 24 de novembre de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca. [2022/11231]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el currículum en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.



Cinquena. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.

5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 24 de novembre de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Projecte: «Research and development contract and exclusive patent license option between European Laser Therapeutics SLU, Centro de Investigaciones en Óptica, A.C. and Universitat De València. CPI-22-684».

Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a doctor/a júnior.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a doctor/a júnior.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució.

La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 2.266,56 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realitzar muntatges de fibra òptica, làsers i detectors, així com presa de mesures i anàlisis d'aquestes.

– Realitzar càlculs numèrics amb ordinador emprant programari de simulació i escriure rutines de càlcul.

– Redacció d'informes en anglés.

1.5. Objecte i Període: muntatge d'un làser de fibra òptica.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: Doctorat en Física, o titulació equivalent.

Obtenció del títol amb una antelació màxima de 4 anys respecte a la publicació de la convocatòria. S'entén com a data d'obtenció del grau de doctor la data de lectura i aprovació de la tesi doctoral.



2. Barem

2.1. Producció científica (fins a 40 punts): la direcció de tesis, la publicació d'articles científics, llibres, capítols de llibre i monografies i la presentació de treballs en reunions científiques es valora d'acord amb el barem per a la valoració de la memòria anual d'investigació vigent en el moment de la publicació de la convocatòria.

2.2. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a 20 punts): el tribunal pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.

– Experiència en fabricació i caracterització de fibres de cristall fotònic.

– Experiència en muntatge i caracterització de sistemes de fibra òptica lineals i no lineals.

– Experiència en simulació de propagació lineal i no lineal en fibres de cristall fotònic.

– Experiència en preparació d'informes i presentacions de física en anglés.

2.3. Participació en projectes de recerca competitius (fins a 15 punts):

2.3.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en projectes de recerca de convocatòries competitives del Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 3 punts.

2.3.2 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip en projectes de recerca europeus, s'assignen 5 punts.

2.4. Participació en activitats de transferència del coneixement (fins a 15 punts):

2.4.1 Per cada any de participació acreditada com a membre de l'equip a temps complet en contractes i convenis per a realitzar projectes de recerca, s'assignen 3 punts. En queden excloses les prestacions de serveis, assessories i activitats formatives.

2.4.2 Per figurar com a coinventor/coautor en patents, models d'utilitat o qualsevol altre tipus de propietat industrial o intel·lectual, s'assignen 5 punts.

2.5. Estades postdoctorals en una altra universitat i centres de recerca diferents del centre d'obtenció de la tesi doctoral (fins a 10 punts):



2.5.1 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, finançada per convocatòries competitives del Programa Marc Europeu, Pla Nacional d'R+D o programes autonòmics, s'assignen 5 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.

2.5.2 Per cada any acreditat d'estada en unes altres universitats i centres de recerca, sense finançament competitiu, s'assignen 2 punts. Les estades han de tenir una durada mínima de 30 dies consecutius.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Chantal M. Ferrer Roca, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Miguel Vicente Andrés Bou, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 2: Miguel Ángel Aloy Torás, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: M. Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretari: José Manuel Bordes Villagrasa, professor del Departament de Física Teòrica.

4. Comissió avaluadora suplent

President: Juan Pascual Martínez Pastor, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Antonio Díez Cremades, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 2: Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: Gabriela Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Secretària: M. del Carmen Martínez Tomás, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV), de la Universitat de València.





ANNEX II



Projecte: «Risk stratification for cardiac arrhythmia based on fibrosis and scar-specific simulations (SCARISK). CPI-22-691» (AICO/2021/318). Subvencions a grups d'investigació consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, convocades per Resolució de 20 de novembre de 2020.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Recull de dades clíniques juntament amb cardiòlegs a l'hospital.

– Suport i supervisió per a la reconstrucció en 3D de models geomètrics de l'aurícula.

– Extracció de biomarcadors d'imatge i de simulacions.

– Simulacions 3D d'arrítmies auriculars.

– Disseny i entrenament de xarxes neuronals amb dades mèdiques i simulades.

1.4. Objecte i Període: estratificació de pacients amb fabricació auricular mitjançant simulació i intel·ligència artificial.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Matemàtiques, o en Física, o en Enginyeria Informàtica, o en Enginyeria Electrònica, o en Enginyeria Biomèdica, o titulació equivalent.

2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Coneixements de mecànica de fluids computacional o de simulació basada en el mètode dels elements finits.

– Coneixements en simulació per a enginyeria biomèdica.

– Publicacions científiques relacionades amb els temes anteriors.

– Coneixement d'anglès.

– Coneixements de Matlab.

– Coneixements de Python.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Enrique Navarro Camba, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Rafael Sebastián Aguilar, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 2: Abilio Cándido Reig Escrivá, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Esther de Ves Cuenca, professora del Departament d'Informàtica.

Secretària: Miriam Gil Pascual, professora del Departament d'Informàtica.

4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Inmaculada Coma Tatay, professora del Departament d'Informàtica.

Vocal 1: Julio Martos Torres, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Jaume Segura García, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: Asuncion Edith Navarro Anton, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Informàtica, de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), de la Universitat de València.







ANNEX III



Projecte: «MRR/Recubrimientos funcionales de óxidos metálicos biocidas y anti-uv. CPI-22-670», cofinançat pel Ministeri de Ciència i Innovació, l'Agència Estatal d'Investigació -AEI– i el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de la Unió Europea, «Unió Europea –NextGenerationEU».

Oferta pública d'un lloc de treball de investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps parcial, és de 893,71 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Preparació d'òxids metàl·lics per diferents tècniques de deposició en humit per a formació de capes primes.

– Caracterització morfològica (SEM, AFM), estructural (Difracció de raigs X) de les capes primes preparades.

– Propietats òptiques i elèctriques de les capes primes preparades. Efecte anti-UV i biocida de les capes.

– Optimització de recobriments superficials basats en els òxids metàl·lics desenvolupats sobre diferents tipus de peces en volum.

1.5. Objecte i Període: preparació i estudi de recobriments funcionals basats en òxids metàl·lics.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Química, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.

2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

– Assignatures d'especialitat en Química relatives a materials funcionals i les seues propietats.

– Assignatures i/o titulació de Màster en diferents especialitats de Química relacionades amb materials funcionals.

– Experiència en síntesi d'òxids metàl·lics i preparació de capes.



– Experiència en Electroquímica.

– Experiència en Tècniques de caracterització de materials (òxids metàl·lics, preferentment) en forma de capes primes.

– L'experiència es valorarà en base a treballs fi de grau, fi de màster, publicacions i altres treballs científics.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.

3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Pascual Martínez Pastor, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Rafael Abargues López, investigador de l'Institut Universitari de Ciència dels Materials.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3: Pedro José Amorós del Toro, professor del Departament de Química Inorgànica.

Secretària: Carmen Molins Legua, professora del Departament de Química Analítica.

4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: M. Sonia Murcia Mascarós, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 1: Pablo Pérez Boix, investigador del Institut Universitari de Ciència dels Materials.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Nuria Garro Martínez, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Secretària: Clara M. Gómez Clarí, professora del Departament de Química Física.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV), de la Universitat de València.





ANNEX IV



Projecte: «Novedosos compuestos termoplásticos basados en polímeros naturales sin modificación química procesables mediante tecnologías convencionales de transformación de plásticos, OCEÁNIDE. CPI-22-662», cofinançat per la Unió Europea mitjançant el Programa Operatiu del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Comunitat Valenciana 2021-2027 i per l'Agència Valenciana de la Innovació –AVI.

Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a no doctor/a.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a no doctor/a.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: es destina a finançar, entre altres conceptes, la retribució.

La retribució bruta mensual, a temps complet, és de 1.564,00 euros (12 pagues).

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Preparació de mitjans de cultiu i sembra de microorganismes.

– Maneig general del laboratori i de la campana de flux laminar de microbiologia.

– Activitat antimicrobiana de bacteris àcid-làctics contra fongs toxigènics.

– Desenvolupament d'un envàs actiu per a l'augment de la vida útil d'aliments envasats.

– Maneig d'instruments de cromatografia, preparació de mostres i anàlisis de resultats.

1.5. Objecte i Període: realitzar estudis de vida útil sobre fongs productors de micotxoines en aliments envasats mitjançant tecnologies convencionals en comparació amb aliments envasats amb compostos termoplàstics naturals.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments, o en Ciències Ambientals, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol.

2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.

2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

– Publicacions científiques relacionades amb la presència de micotxines i fongs toxigènics en aliments.

– Presentacions a congressos relacionades amb la presència de micotxines i fongs toxigènics en aliments.

– Capítols de llibre.

– Experiència en tècniques de descontaminació de micotoxines en aliments.

– Experiència en l'elaboració de materials de difusió de resultats sobre la temàtica proposada.

– Participació en projectes relacionats amb la temàtica del treball.

– Nivell d'anglès B2.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.

3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Carlos Moltó Cortés, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Giuseppe Meca de Caro, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Houda Berrada Ramdani, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 3: Pedro V. Martínez Culebras, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretària: Emilia Ferrer García, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: María José Ruiz Leal, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 1: Jordi Mañes Vinuesa, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 2: Ana Polache Vengut, professora del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia.

Vocal 3: María José Esteve Mas, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Secretari: Jesús Blesa Jarque, professor del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal, Facultat de Farmàcia, de la Universitat de València.





ANNEX V



Projecte: «Cámara dual de visualización neutrón-gamma para protonterapia. CPI-22-669».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a de suport a la investigació.

Grup: C.

Subgrup: C1.

Complement de destinació: 16.

Complement específic: E011.

1.2. Jornada de treball: 27 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Muntatge de detectors basats en vidres centellejadors i tubs fotmultiplicadors (PMT) o fotomultiplicadors de silici (SIPM).

– Caracterització de detectors de radiació amb fonts radioactives exemptes al laboratori de l'IFIC.

– Anàlisi de dades i aplicació d'algoritmes de discriminació neutró/gamma per forma de pols amb programari basat en C++, ROOT, Python,...

– Caracterització del detector en instal·lacions externes a la Universitat de València (per exemple, Centre Nacional d'Acceleradors, Sevilla).

– Elaboració d'informes, presentacions i articles en anglès.

1.4. Objecte i Període: desenvolupament de detector amb capacitat d'imatge dual de neutrons i gamma.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1. Titulació: batxillerat, o titulació equivalent.

1.5.2. Anglès: certificat nivell C1, o titulació equivalent.

2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Tindre aprovats almenys 120 crèdits ECTS d'un grau en Física.

– Haver cursat l'assignatura de Física Nuclear i de Partícules.

– Tindre experiència en pràctiques de laboratori de Física nuclear.

– Coneixement de física computacional i eines de programació i anàlisi de dades: ROOT, C++, Python.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Nuria Rius Dionis, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 1: Jorge Lerendegui Marco, investigador de l'Institut de Física Corpuscular.

Vocal 2: Oscar Manuel Vives García, professor del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: César Domingo Pardo, científic titular del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Secretària: Berta Rubio Barroso, professora de investigació del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

4. Comissió avaluadora suplent

President: Juan de Dios Zornoza Gomez, professor del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.

Vocal 1: Maria Moreno Llacer, investigadora de l'Institut de Física Corpuscular.

Vocal 2: Rosario Gil Garcia, professora del Departament de Genètica.

Vocal 3: José Luis Taín Enríquez, investigador científic del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Secretari: José Pérez Garcia, administratiu de l'Institut de Física Corpuscular.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Física Corpuscular (IFIC), de la Universitat de València.





ANNEX VI



Projecte: « Producción científica española en oncología: de las publicaciones a los datos. CPI-22-680». (CIAICO/2021/205). Subvencions a grups d'investigació consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, convocades per Resolució de 14 de setembre de 2021, per a l'exercici 2022.

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realització de cerques bibliogràfiques.

– Normalització de bases de dades. recuperació de dades en obert.

– Assignació de gènere als autors.

1.4. Objecte i Període: descàrrega d'informació de bases de dades, anàlisis bibliomètriques, homogeneïtzació i normalització de les bases de dades.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: grau en Informació i Documentació, o titulació equivalent.

2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Estar admès a un màster de l'àrea d'Informació o Documentació o Bibliometria.

– Maneig de bases de dades.

– Haver gaudit de beca de col·laboració a l'àrea d'Informació i Documentació.

– Experiència en estudis bibliomètrics.

La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Carmel Ferragud Domingo, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 1: Juan Carlos Valderrama Zurian, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 2: Houda Berrada Ramdani, professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal.

Vocal 3: Ruth Lucas Domínguez, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Secretari: Antonio Martín Vidal Infer, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Ana Polache Vengut, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 1: Adolfo Alonso Arroyo, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació

Vocal 2: Manuel Mata Roig, professor del Departament de Patologia.

Vocal 3: Cristina Rius Leiva, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Secretaria: Nuria Romero Cuenca, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Història de la Ciència i Documentació, de la Facultat de Medicina i Odontologia, de la Universitat de València.

Mapa web