Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 12 de desembre de 2017, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 70/2017, per a la provisió de llocs de treball de caps de secció de naturalesa funcionarial d'administració especial dels cossos A1-12, A1-13, A2-09, A1-06, A2-02, A1-11, A2-08, A1-27, A1-18, A2-17 i A1-29.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8190 de 14.12.2017
Número identificador:  2017/11400
Referència Base de Dades:  011062/2017
 



RESOLUCIÓ de 12 de desembre de 2017, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 70/2017, per a la provisió de llocs de treball de caps de secció de naturalesa funcionarial d'administració especial dels cossos A1-12, A1-13, A2-09, A1-06, A2-02, A1-11, A2-08, A1-27, A1-18, A2-17 i A1-29. [2017/11400]

Actualment existeixen en l'Administració del Consell llocs de treball de caps de secció de naturalesa funcionarial, sector administració especial dels cossos A1-12, Superior Tècnic d'Enginyeria Industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-13, Superior Tècnic d'Enginyeria de Mines de l'Administració de la Generalitat, A2-09, Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica Industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-06, Superior Tècnic d'Enginyeria en Informàtica de l'administració de la Generalitat, A2-02, Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica en Informàtica de l'Administració de la Generalitat, A1-11, Superior Tècnic d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de l'administració de la Generalitat, A2-08, Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica en Obres Públiques de l'Administració de la Generalitat, A1-27, Superior Tècnic de l'Administració del Medi Ambient de l'Administració de la Generalitat, A1-18, Superior Tècnic d'Arquitectura de l'Administració de la Generalitat, A2-17, Superior de Gestió en Arquitectura Tècnica de l'Administració de la Generalitat i A1-29, Superior Tècnic d'Estadística de l'Administració de la Generalitat, la forma de provisió dels quals és el concurs general i que, inclosos en les relacions de llocs de treball vigents, aprovades per Resolució de 19 d'octubre de 2017, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8155, 24.10.2017), es troben vacants.



Les ofertes d'ocupació pública per al personal de l'Administració de la Generalitat dels anys 2015 i 2016, actualment en execució, inclouen la convocatòria de llocs de treball corresponents als cossos enumerats en l'encapçalament de la present resolució.

L'article 21.1 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana (DOGV 7964, 24.01.2017), disposa que, amb caràcter general, l'adjudicació de destinacions al personal de nou ingrés s'efectuarà entre els llocs que hagen quedat vacants, després del concurs previ del personal funcionari de carrera.

Els pactes de la Mesa Sectorial de Funció Pública relatius als criteris que regiran les bases de les convocatòries corresponents a les ofertes d'ocupació pública de 2015 i 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat (DOGV 7724, de 19.02.2016 i 8028, de 27.04.2017), van arreplegar el compromís de l'Administració d'agilitzar els processos de provisió dels llocs de treball vacants relacionats amb els cossos inclosos en l'oferta d'ocupació pública, amb l'objecte que el personal funcionari públic integrat en aquells puga participar en concursos de trasllats abans de la finalització dels processos selectius, de manera que puga optar als llocs vacants en el moment d'aprovar-se l'oferta, abans que aquests s'oferisquen als funcionaris i les funcionàries de nou ingrés.



Així doncs, escau convocar el present concurs de conformitat amb el que disposen els articles 99 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (d'ara endavant LOGFPV), i 38 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.



La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que preveu l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat.



D'acord amb el que estableix l'apartat primer de la disposició transitòria segona de l'ordre esmentada, les puntuacions previstes en l'article 5.4 no seran aplicables en el primer concurs general que es convoque per a cada agrupació de llocs d'un determinat cos, escala o agrupació professional funcionarial, circumstància que es dóna en la present convocatòria. En conseqüència, l'exercici com a personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, siga quina en siga la forma de provisió.

Així mateix, en aplicació del que preveu la disposició transitòria primera de la mateixa ordre, la valoració dels cursos de formació per mitjà de quatre tipus diferents d'escala previstos en l'apartat 3.2 del seu article 5 no serà aplicable dins dels tres anys posteriors a la seua entrada en vigor, aplicant-se en aquest cas l'escala I per a la valoració de qualsevol tipus de cursos en els concursos generals. Atès que l'entrada en vigor de l'esmentada ordre va ser el 4 de juliol de 2017, resulta d'aplicació al present concurs el règim transitori de valoració adés esmentat.

De conformitat amb el que preveu el II Pla d'Igualtat de Dones i Homes de l'administració de la Generalitat en la seua Mesura 3.1, en les convocatòries de concursos s'ha d'incloure una clàusula de desempat favorable a les dones en el cas que es troben infrarepresentades. A l'efecte, en la present convocatòria el criteri de desempat s'aplicarà segons el que disposa l'article 10,3.1 de l'Ordre 12/2017, segons el qual s'entén que existeix infrarepresentació quan la diferència entre els següents valors (A i B) siga superior a 10 punts percentuals per al sexe femení:

A. Proporció (%) per sexe respecte del total de les persones en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial afectat per la convocatòria.

B. Proporció (%) per sexe respecte de les persones titulars de llocs de treball de les característiques dels convocats.

Diferència que en la present convocatòria és superior a 10 punts percentuals per al sexe femení i, en conseqüència, es dóna infrarepresentació en la data de la publicació i, per tant, resulta d'aplicació la clàusula de desempat favorable a les dones.

Per l'anterior, i fent ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Publica l'article 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i l'article 11 del Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:



Primer

Convocar la provisió dels llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració especial, dels cossos A1-12, Superior Tècnic d'Enginyeria Industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-13, Superior Tècnic d'Enginyeria de Mines de l'administració de la Generalitat, A2-09, Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica Industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-06, Superior Tècnic d'Enginyeria en Informàtica de l'Administració de la Generalitat, A2-02, Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica en Informàtica de l'Administració de la Generalitat, A1-11, Superior Tècnic d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de l'Administració de la Generalitat, A2-08, Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica en Obres Públiques de l'Administració de la Generalitat, A1-27, Superior Tècnic de l'Administració del Medi Ambient de l'administració de la Generalitat, A1-18, Superior Tècnic d'Arquitectura de l'Administració de la Generalitat, A2-17, Superior de Gestió en Arquitectura Tècnica de l'Administració de la Generalitat i A1-29, Superior Tècnic d'Estadística de l'Administració de la Generalitat, relacionats en l'annex I d'aquesta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les bases següents:



Primera. Participants

A) Per a participar en la present convocatòria serà necessari estar en possessió dels requisits exigits en la classificació del lloc de treball a què es concorre, i la resta de previstos en la normativa vigent, i mantindre durant tot el procediment, fins al dia de la presa de possessió.



La participació en el present concurs de mèrits podrà tindre caràcter voluntari o forçós:

1) Podrà participar amb caràcter voluntari:

a) El personal funcionari de carrera en actiu integrat en l'Administració de la Generalitat dels cossos esmentats en l'apartat primer.



El personal amb destinació definitiva haurà d'haver romàs un mínim d'un any en el lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, excepte en els supòsits assenyalats en l'apartat 3 de l'article 101 de la LOGFPV.



b) El personal funcionari de carrera integrat en els cossos relacionats en l'apartat primer que reingresse al servei actiu a través del present concurs.

Si el personal funcionari de carrera que pretén reingressar no ha estat integrat amb anterioritat en els cossos relacionats en l'apartat primer també podrà participar en el present concurs sempre que les característiques de l'últim lloc de treball que es va obtindre amb destinació definitiva siguen equiparables a les dels cossos convocats, d'acord amb el que estableix la disposició addicional primera, apartat 5 de la LOGFPV.

El personal funcionari de carrera en excedència voluntària per interès particular haurà d'haver romàs un mínim de dos anys en tal situació, d'acord amb el que disposa l'apartat 1 de l'article 127 de la LOGFPV.



c) El personal declarat en suspensió ferma de funcions per un període superior a 6 mesos, en virtut de sentència penal o sanció disciplinària, sempre que haja complit el període de suspensió.

2) Participarà amb caràcter forçós el personal funcionari de carrera de l'administració de la Generalitat, sector administració especial, dels cossos relacionats en l'apartat primer:

a) En situació d'excedència forçosa. L'obligació de participar en el concurs per part d'aquest personal ve limitada a llocs de la seua localitat.

b) En expectativa de destinació. El personal esmentat haurà de sol·licitar, almenys, els llocs convocats en la seua localitat.

c) En adscripció provisional en algun dels llocs convocats per a la seua provisió en la present resolució. El personal esmentat haurà de sol·licitar, almenys, el lloc que ocupa provisionalment.

De no participar en el present concurs de mèrits, el personal inclòs en els supòsits a) i c) serà declarat en la situació d'excedència voluntària per interès particular, d'acord amb el que preveuen els articles 133.3, 105.5 i 127.3 de la LOGFPV. I el personal inclòs en el supòsit b) serà declarat en situació d'excedència forçosa, d'acord amb el que disposa l'article 133.1.b) de la LOGFPV.

B). No podran prendre part en aquest concurs:

1. El personal suspens en ferm, mentre dure la suspensió.

2. El personal que per sanció de demèrit estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció.

3. El personal excedent voluntari per interés particular, durant el termini legal obligatori de permanència en la situació esmentada.

4. Els sancionats amb trasllat forçós amb canvi de localitat, per a sol·licitar destinació en la localitat en què se'ls va imposar la sanció, fins que transcórrega el període de sanció.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, en la qual s'haurà de realitzar l'autobaremació de tots els mèrits i indicar els llocs de treball convocats als quals es concorre per ordre de preferència, es presentarà en el Registre electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat Descripció –indicar núm. de convocatòria i any (36/2017), entrant en l'apartat de concursos, o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

El termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació serà de 15 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





Tercera. Acreditació de mèrits

Només escaurà la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent relació de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

Es valoraran els mèrits obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies per a participar en el corresponent concurs. Les sol·licituds hauran de relacionar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen indicant si es troben o no inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat.

S'entendran al·legats i acreditats els mèrits generals que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i que hagen de valorar-se d'acord amb la convocatòria sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Respecte als mèrits al·legats que no consten anotats i estiguen en condicions d'obtindre's abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, haurà de presentar-se còpia compulsada de la documentació acreditativa corresponent o, a falta d'això, declaració responsable, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, en el Registre de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, en els corresponents registres dels serveis centrals i territorials de les distintes conselleries o en qualsevol de les oficines públiques a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Este tràmit de presentació de documentació haurà de realitzar-se preferentment de manera telemàtica a través del següent enllaç: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18922&version=amp

En qualsevol moment del procés la comissió de valoració podrà requerir del personal participant aclariment sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats, amb l'objecte de comprovar la seua existència o aclarir dubtes sobre la seua interpretació. La no-aportació de la documentació esmentada en el termini que s'indique, cas de ser necessari, o la constatació, a la vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, suposarà l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjuí de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquen.

A fi de facilitar la gestió del procediment, la documentació esmentada haurà de presentar-se en el mateix ordre en què vénen esmentats els apartats del barem indicat en la base cinquena.



Quarta. Llocs de treball a sol·licitar

El personal que participe voluntàriament, comprés en l'apartat A).1 de la base primera podrà sol·licitar, per ordre de preferència, tots els llocs de treball relacionats en l'annex I, sempre que complisquen els requisits exigits.

El personal en excedència forçosa, comprés en l'apartat A).2.a) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs convocats de la seua localitat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 133.3 de la LOGFPV i 45.3 del Decret 3/2017.

El personal en expectativa de destinació, comprés en l'apartat A).2.b) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs situats en la localitat on estava destinat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 134.4 de la LOGFPV.



El personal en adscripció provisional, comprés en l'apartat A).2.c) de la base primera haurà de sol·licitar, almenys, el lloc de treball que ocupa provisionalment, d'acord amb el que disposa l'article 105.5 de la LOGFPV i 45.4 del Decret 3/2017.

El personal declarat en suspensió ferma, comprés en l'apartat A).1.c) de la base primera, podrà sol·licitar tots els llocs de treball relacionats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits, als efectes del que disposa l'article 136.1 de la LOGFPV.

Per raons de convivència familiar, si dues persones participants estigueren interessades en els llocs oferits en el present concurs per a un determinat municipi, podran condicionar les seues peticions al fet que ambdues obtinguen destinació en el municipi esmentat, entenent-se en cas contrari anul·lada la petició formulada per ambdues. Els qui s'acullen a aquesta petició condicional hauran de concretar-ho en la seua sol·licitud i acreditar-ho degudament en l'expedient.



Cinquena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que preveu l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, específicament l'article 7 que regula el barem tipus 1, que és l'aplicable a la present convocatòria.

La puntuació màxima no superarà els 70 punts.

1) Antiguitat i pertinença al cos: la puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 24 punts, no podent computar-se més de 12 punts en antiguitat ni més de 12 punts en pertinença al cos.



1.1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei actiu com personal funcionari de carrera en les distintes administracions públiques. A aquests efectes també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 12 punts.

1.2) Temps de pertinença al cos: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 12 punts.

A aquests efectes també es computaran en aquest apartat:

a) Els serveis prestats com a personal funcionari de carrera de la Generalitat amb anterioritat a la integració en els cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials previstos en la LOGFPV, en el mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la mencionada llei, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

b) Els serveis prestats com a personal laboral fix amb anterioritat a l'adaptació de la seua relació jurídica a la naturalesa del lloc, sempre que es referisquen al mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la LOGFPV, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

c) Els serveis prestats en llocs de treball del cos, escala o agrupació professional funcionarial adscrits a un grup o subgrup inferior, quan aquests llocs hagen sigut objecte d'un pla d'ordenació de personal que contemplara la reclassificació del col·lectiu professional (art. 5, 1.2.c de l'ordre de barems; en la de tributs no s'hi va posar).



2) Carrera professional: la puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 10 punts, obtinguts pels conceptes següents:



2.1) Grau de desenvolupament professional reconegut. Es valorarà el grau de desenvolupament professional reconegut corresponent al grup o subgrup professional en què estiga classificat el cos, escala o agrupació professional funcionarial a què estiguen adscrits els llocs objecte de la convocatòria. La valoració del grau de desenvolupament professional s'efectuarà puntuant exclusivament el GDP més alt reconegut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, segons el que disposa la present convocatòria, d'acord amb la puntuació següent:



GDP reconegut Punts

I 2

II 4

III 6

IV 8





2.2) Grau de nivell competencial reconegut igual o superior al del lloc sol·licitat: es valorarà amb 2 punts. D'acord amb el que preveu la disposició addicional tercera del Decret 3/2017, el grau personal consolidat és equivalent al grau de nivell competencial reconegut.

3) Formació.

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 24 punts, obtinguts pels conceptes següents:

3.1) Titulacions acadèmiques oficials.

La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 4 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell a l'exigit per a l'accés al cos o escala en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria, la puntuació més alta de les següents:

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 4 punts.

– Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 3,5 punts.

– Cicle formatiu grau superior de Formació Professional: 3 punts.



– Batxiller Superior o equivalent, cicle formatiu grau mitjà de Formació Professional: 2,5 punts.

A aquests efectes, i en el cas que el lloc es trobe adscrit a dos o més cossos de dos grups o subgrups de titulació, es considerarà exigida la titulació corresponent al cos o cossos del grup o subgrup superior.



La possessió de titulacions acadèmiques no es presumirà en cap cas, per la qual cosa l'al·legació de titulacions de nivell superior no comportarà que es tinguen en compte les de nivell inferior, ni tan sols la que va servir per a accedir al respectiu grup de titulació.

En conseqüència, a fi de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'aquest apartat, i sense perjuí del que disposen les bases tercera i sèptima de la present convocatòria, les persones interessades hauran de poder acreditar la totalitat de les titulacions que hagen de tindre's en compte.

3.2) Cursos de formació i perfeccionament. Es valoraran les següents accions formatives rebudes o impartides fins a un màxim de 8 punts:

3.2.1) Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la seua realització, d'acord amb l'escala següent:

– De 100 o més hores: 2,00 punts.

– De 75 o més hores: 1,50 punts.

– De 50 o més hores: 1,00 punt.

– De 25 o més hores: 0,50 punts.

– De 15 o més hores: 0,20 punts.

Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans, o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



3.2.2) Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les Administracions Públiques vigents en el moment de realització dels cursos. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, no sent susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.



La impartició es valorarà d'acord amb l'escala següent:

– 100 o més hores: 3 punts.

– 50 o més hores: 2 punts.

– 10 o més hores: 1 punt.

3.2.3) Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagueren servit per a l'accés al cos o escala a què estan adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat C.2.a) d'aquesta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de postgrau es valorarà d'acord amb l'escala següent:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1,00 punts.

3.3) Coneixements de valencià: s'acreditaran per mitjà de la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt obtingut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc d'acord amb el que preveu la present convocatòria. En aquest cas, els certificats obtinguts es valoraran igualment, però es restarà la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.



La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 8 punts.

La valoració es realitzarà d'acord amb l'escala següent:

a) Grau elemental (o B1): 2 punts.

b) Grau mitjà (o C1): 5 punts.

c) Grau superior (o C2): 7 punts.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge als mitjans de comunicació i correcció de textos), s'afegirà 1 punt.

3.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.



Aquest apartat es valorarà fins a un màxim de 4 punts.

Per cada idioma es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga conforme al quadre següent:

4) Exercici com personal funcionari de carrera en llocs dels cossos des dels quals es pot concursar als llocs convocats segons la seua classificació aprovada, que siguen d'igual o superior nivell competencial al dels llocs als quals es concursa. L'exercici es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, siga quina en siga la forma de provisió. La puntuació màxima possible a obtindre en el present apartat serà de 12 punts.



Sisena. Puntuacions màxima i mínima

La puntuació màxima possible a obtindre per tots els apartats establits en la base cinquena serà de 70 punts, d'acord amb el que preveu l'article 7 de l'ordre per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'administració de la Generalitat.

La puntuació mínima necessària per a obtindre l'adjudicació de les vacants serà de 14 punts.



Setena. Desenvolupament del concurs i adjudicació dels llocs de treball

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i resta de documentació, la Direcció General de Funció Pública, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Una vegada rebuda la documentació, la comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon de la present resolució, avaluarà els mèrits del personal concursant i formularà la proposta d'adjudicació provisional, que inclourà:

a) una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en cada un dels apartats del barem, així com, si és el cas, els mèrits al·legats que hagen de ser acreditats documentalment per no estar inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat ni haver-se aportat la documentació acreditativa corresponent junt amb la sol·licitud. Així mateix, en la relació s'inclourà el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que haguera fet constar en la sol·licitud.

b) una segona relació de les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive la seua exclusió.

Aquestes relacions seran exposades al públic en la pàgina web de la Generalitat www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat descripció –indicar núm. de convocatòria i any (70/2017) , entrant en convocatòria, certificat telemàtic, o en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

Respecte a la publicitat i difusió d'informació de les persones participants en la convocatòria, s'aplicarà el que disposa l'article 78.6 del Decret 3/2017, en virtut del qual s'ha de garantir en tot moment la intimitat de les víctimes de violència de gènere o violència terrorista, en especial les seues dades personals.

Les persones concursants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació, per a formular les reclamacions que consideren oportunes i, si és el cas, justificar el que estimen pertinent davant la comissió de valoració.

Si en el desenvolupament del concurs se suscitaren dubtes respecte a la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitarà dictamen de la Comissió d'Estudi de la Diversitat Funcional, que especificarà les causes per les quals no ha de ser-li adjudicat el lloc o les mesures necessàries per a la seua adaptació. En aquest cas, la persona podrà participar condicionadament en el concurs, quedant en suspens el transcurs del termini màxim per a dictar la resolució que aprova la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.

Posteriorment la comissió elevarà la proposta d'adjudicació definitiva a la Direcció General de Funció Pública per a la seua resolució i publicació en el DOGV, servint la publicació esmentada de notificació a les persones interessades.

L'adjudicació dels llocs de treball es farà segons l'ordre de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base cinquena.





Huitena. Resolució d'empats

Els empats que es produïsquen es dirimiran amb l'adjudicació de la plaça atesos els criteris següents amb caràcter successiu:

1r. S'adjudicarà a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 % enfront de la que no l'acredite. Si l'empat es produïra entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb un major percentatge de discapacitat.

2n. S'adjudicarà a la persona que haja obtingut major puntuació en algun dels mèrits que a continuació s'assenyalen, segons l'ordre de preferència següent:

a) Formació.

b) Pertinença al cos en què estiga classificat el lloc.

c) Antiguitat.

d) Grau de desenvolupament professional

e) Exercici de llocs de treball d'igual o superior nivell competencial.



3r. Si persisteix l'empat, la plaça s'adjudicarà a favor de la dona per ser el sexe infrarepresentat.

4t. Finalment, si persisteix l'empat, la plaça s'adjudicarà per ordre alfabètic entre els cognoms de les persones empatades, iniciant-se l'ordre per la lletra B, resultant en el sorteig fet el 10 d'abril de 2017 (Resolució de 10 d'abril de 2017, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques publicada en el DOGV de 08.05.2017), als efectes de la resolució d'empats en els processos selectius.



Novena. Termini de resolució del concurs

En el termini màxim de sis mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria, la Direcció General de Funció Pública dictarà la resolució per la qual aprovarà la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el DOGV.



Deu. Desistiment i renúncia

1) Desistiment: el personal que participe voluntàriament en el present concurs de mèrits podrà desistir per escrit de la totalitat de la sol·licitud de participació abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut el termini indicat no cabrà el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedarà vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: no produirà cap efecte la renúncia al lloc de treball adjudicat en aquest concurs llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc per resolució d'una convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació. En aquest cas, dins del termini esmentat s'haurà d'optar per un dels llocs de treball adjudicats, per mitjà d'un escrit dirigit a la Direcció General de Funció Pública, entenent-se que renuncia a la resta de llocs adjudicats en les convocatòries concurrents.

A aquests efectes, s'entén que dues convocatòries són concurrents quan en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'una d'elles, no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació de l'altra.



Així mateix, podrà desistir-se de la participació en el present concurs o renunciar-se al lloc adjudicat quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



Onze. Cessament i presa de possessió

En la resolució del concurs s'indicarà la data en què haurà d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries, així com la data de presa de possessió de les destinacions adjudicades, excepte casos de força major degudament justificats.

Si la persona adjudicatària d'un lloc de treball de la present convocatòria prové d'una situació d'excedència voluntària per interès particular i no estiguera integrada en cap cos ni escala, serà integrada d'ofici mitjançant una resolució simultània a la presa de possessió en el cos que corresponga: A1-12, Superior Tècnic d'Enginyeria Industrial de l'Administració de la Generalitat, A1-13, Superior Tècnic d'Enginyeria de Mines de l'Administració de la Generalitat, A2-09, Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica Industrial de l'administració de la Generalitat i A2-10,Superior de Gestió en Enginyeria Tècnica de Mines de l'Administració de la Generalitat.

Si el personal adscrit provisionalment a algun dels llocs convocats per a la seua provisió en la present resolució no en resultara adjudicatari de cap i el lloc que ocupa provisionalment fóra adjudicat en el present concurs, serà adscrit provisionalment a un altre lloc.



El personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que preveu la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en el present concurs, podrà optar per romandre en el nomenament esmentat o incorporar-se a la destinació adjudicat en el concurs.

L'opció haurà de comunicar-se al Servei de Selecció, Provisió i Carrera Professional Horitzontal al compte de correu provisio llocs@gva.es_en el termini de 10 dies naturals des de la publicació de la resolució d'adjudicació, entenent que en el supòsit de no exercir-hi opció, tria la incorporació al lloc de treball obtingut en el concurs.





Segon

La comissió de valoració del present concurs tindrà la composició següent:

Titulars

Presidència: Antonio Peris Armengot

Vocalies:

Manuel Illescas Bolaños

M.ª Ángeles Segura Farre

Alfredo Sambeat Esteve

Vocalia secretaria: Carmen Jofré Garrigues



Suplents

Presidència: M.ª Dolores Tarrazona Gregori

Vocalies:

José García García

José Miguel Cortés López

Gerardo Nebot García

Vocalia secretaria: M.ª Esther Barrios Vuelta



La comissió de valoració podrà sol·licitar de la Direcció General de Funció Pública la designació de persones expertes per a l'assessorament que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic es facilitarà per part de la Direcció General de Funció Pública.

Les persones que formen part de la comissió de valoració, als efectes de gratificacions i indemnitzacions, es regiran pel que disposa el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, i posteriors modificacions.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que preveu el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjuí que les persones interessades puguen exercitar, si és el cas, qualsevol altre que estimen escaient



València, 12 de desembre de 2017.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.

Mapa web