Ficha disposicion

Ficha disposicion





Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Licitació número CNMY16/18-18/58. Servei de teleassistència domiciliària del Sistema per a l'Autonomia i Atenció a la Dependència



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8198 de 26.12.2017
Número identificador:  2017/11831
Referència Base de Dades:  011571/2017
 



Licitació número CNMY16/18-18/58. Servei de teleassistència domiciliària del Sistema per a l'Autonomia i Atenció a la Dependència (SAAD) a la Comunitat Valenciana. [2017/11831]

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

Domicili: c/ De la Democràcia, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Telèfon: 961 247 458.

Telefax: 961 247 431.

Correu electrònic: contratacion_bienestarsocial@gva.es

Adreça d'internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es

Data límit d'obtenció de documentació i informació: 29 de gener de 2018 fins a les 15.00 h.

d) Número d'expedient: CNMY16/18-18/58.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei de teleassistència domiciliària del Sistema per a l'Autonomia i Atenció a la Dependència (SAAD) a la Comunitat Valenciana.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: 2.

– Lot 1: província d'Alacant, màxim 3.922 usuaris.

– Lot 2: províncies de Castelló i València, màxim 7.678 usuaris.



d) Lloc d'execució/entrega:

Domicili: –

Localitat i codi: –

e) Termini d'execució/entrega: el termini d'execució de la prestació del servei serà de 2 anys a comptar des de l'endemà de la seua formalització, havent-se previst l'inici de la prestació del servei l'1 de desembre de 2016 i la finalització el 30 de novembre de 2018.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) Establiment d'un acord marc (si és el cas): –

h) Sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas): –

i) CPV (Referència de nomenclatura): 85320000-8 Serveis Socials.





3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, en atenció a diversos criteris.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d'adjudicació:

– Criteris avaluables mitjançant judici de valor:

1r. Projecte del servei: màxim 44 punts.

– Criteris avaluables mitjançant fórmules.

1r. Oferta econòmica: màxim 36 punts.

2n. Serveis addicionals al plec i opcionals per a la persona usuària: màxim 15 punts.

3r. Millores que oferisquen les empreses licitadores: màxim 5 punts.



4. Valor estimat del contracte

10.760.919,00 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 5.332.119,00 euros, IVA exclòs. Import total: 5.545.403,76 euros, IVA inclòs.





6. Garanties exigides

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: 5 % de l'import de licitació (sense IVA).



7. Requisits específics del contractista

a) Classificació (grup, subgrup i categoria) (si és el cas): no se n'exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (si és el cas).

La solvència econòmica i financera s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 75, lletra b del TRLCSP, és a dir, aportant algun dels documents següents:

– Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals en quantia mínima del 30 % del pressupost màxim de licitació del contracte, que cobrisca tots els possibles riscs derivats de l'execució del contracte, amb vigència anual i prorrogable durant totes les anualitats d'execució.

La solvència professional o tècnica s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 78, lletra a del TRLCSP, per mitjà de l'experiència aportada per l'empresa en l'àmbit objecte del contracte, concretament per mitjà d'una relació dels principals serveis o treballs realitzats pel licitador durant els últims cinc anys conclosos, l'import anual executat dels quals durant l'any de major execució aconseguisca, com a mínim, el 30 % del pressupost màxim de licitació del contracte, i que incloga import, dates i destinatari, públic o privat, dels mateixos.

Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran per mitjà de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, per mitjà d'un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, per mitjà d'una declaració de l'empresari. No serà necessària l'aportació dels certificats quan es referisca a serveis o treballs realitzats per a aquesta conselleria, i en aquest cas bastarà la mera relació dels treballs mencionats

Per tractar-se d'un servei de teleassistència, enquadrat dins de la categoria 25 de l'annex II del TRLCSP, és a dir, Serveis socials i de salut, de conformitat amb el que preveu l'art. 67.7.b del Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, es tindran en compte l'acreditació de serveis que estiguen justificats i inclosos dins de la classificació 85 del CPV com a «Serveis de salut i assistència social»

c) Altres requisits específics: no se n'exigeixen.

d) Contractes reservats: no.



8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 29 de gener de 2018 fins a les 15.00 h.

b) Modalitat de presentació. Es presentaran en tres sobres separats (1, 2 i 3) els documents següents:

Sobre 1: documentació administrativa.

Sobre 2: documentació tècnica avaluable per mitjà d'un judici de valor.

Sobre 3: proposició econòmica i documentació tècnica quantificable per mitjà de mera aplicació de fórmules matemàtiques.

c) Lloc de presentació: Registre General de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Dependència: Registre General.

Domicili: c/ Castán Tobeñas, 77. Torre 4. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Adreça electrònica:

d) Nombre previst d'empreses que es pretén invitar a presentar ofertes (procediment restringit).

e) Admissió de variants, si és procedent: no.

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 2 mesos comptadors des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques. Aquest termini s'ampliarà 15 dies hàbils més si hi ha ofertes presumptament desproporcionades.







9. Obertura d'ofertes

a) Adreça: c/ De la Democràcia, 77. Ciutat administrativa 9 d'Octubre. El lloc concret de celebració de l'acte d'obertura d'ofertes es publicarà en el perfil del contractant amb la suficient antelació.

b) Localitat i codi postal: València 46018.

c) Data: l'obertura del sobre 2 es realitzarà el 13 de febrer de 2018.



d) Hora: 12.30 hores.

e) El lloc, dia i hora de l'obertura del sobre 3 es publicarà en el perfil del contractant i es notificarà als licitadors.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicació del present anunci seran per compte de l'adjudicatari.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)

19 de desembre de 2017.



12. Altres informacions

Les consultes sobre la licitació i presentació d'ofertes es realitzaran a través del perfil del contractant: www.contrataciondelestado.es



València, 19 de desembre de 2017.– La consellera, p. d. (DOCV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web