Ficha disposicion

Ficha disposicion





CORRECCIÓ d'errades del Decret 6/2017, de 20 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de concerts educatius en la Comunitat Valenciana i es convoca el procés general d'accés o renovació.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7972 de 03.02.2017
Número identificador:  2017/872
Referència Base de Dades:  001220/2017
 



CORRECCIÓ d'errades del Decret 6/2017, de 20 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de concerts educatius en la Comunitat Valenciana i es convoca el procés general d'accés o renovació. [2017/872]

En el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 7964, de 24 de gener de 2017, ha sigut publicada la disposició de referència. Han estat detectades algunes errades, que es rectifiquen com segueix.



En l'annex,



Article 4

On diu:

«4. Els centres privats els i les titulars dels quals sol·liciten la incorporació o modificació del concert en els ensenyaments de formació professional s'han d'ajustar al que estableix l'article 44 d'aquest decret.»;

Ha de dir:

«4. Els centres privats els i les titulars dels quals sol·liciten la incorporació o modificació del concert en els ensenyaments de formació professional s'han d'ajustar al que estableix l'article 44 d'aquest reglament.»



Article 19, segon paràgraf

On diu:

«El procediment a seguir en la tramitació de les sol·licituds de pròrroga dels concerts serà idèntic al que se segueix en les sol·licituds de renovació en els casos de concerts generals, segons disposen els articles 31 a 35 d'aquest decret. Si es tractaren de concerts singulars s'haurà de seguir el procediment establert per a la incorporació al règim de concerts en els articles 39 i 40 d'aquest decret.»;

Ha de dir:

«El procediment a seguir en la tramitació de les sol·licituds de pròrroga dels concerts serà idèntic al que se segueix en les sol·licituds de renovació en els casos de concerts generals, segons disposen els articles 31 a 35 d'aquest reglament. Si es tractara de concerts singulars, s'haurà de seguir el procediment establert per a la incorporació al règim de concerts en els articles 39 i 40 d'aquest reglament.»



Article 28

On diu:

«Poden sol·licitar la incorporació al règim de concerts educatius les persones titulars de centres docents privats autoritzats, de conformitat amb el que estableix l'article 4 d'aquest decret»;

Ha de dir:

«Poden sol·licitar la incorporació al règim de concerts educatius les persones titulars de centres docents privats autoritzats, de conformitat amb el que estableix l'article 4 d'aquest reglament».



Article 37, segon paràgraf,

On diu:

«A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació que acredite, si escau, els criteris de preferència de l'article 38 d'aquest decret.»;

Ha de dir:

«A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació que acredite, si escau, els criteris de preferència de l'article 38 d'aquest reglament.»



Article 39, segon paràgraf,

On diu:

«L'informe ha de contindre les dades d'identificació del centre, la informació de la situació d'escolarització del centre en qüestió, i totes les dades que es consideren necessàries d'acord amb l'article 38 d'aquest decret.»;

Ha de dir:

«L'informe ha de contindre les dades d'identificació del centre, la informació de la situació d'escolarització del centre en qüestió, i totes les dades que es consideren necessàries d'acord amb l'article 38 d'aquest reglament.»





Article 42

On diu:

«1. En la incorporació i modificació dels ensenyaments postobligatoris de batxillerat, les unitats per a les quals s'aprove el concert han de ser, per a cada centre, les que s'expressen en les resolucions corresponents per les quals es resolguen els expedients d'incorporació i modificació dels concerts educatius singulars, sempre que, després de la comprovació prèvia de la Inspecció d'Educació, aquestes unitats s'hagen constituït, inclòs el període extraordinari de presentació de sol·licituds, per una ràtio mínima d'alumnat per unitat escolar de:



a) 25 alumnes per a constituir la primera unitat de cada curs. A partir de la segona unitat, cal ajustar-se al que disposen les resolucions a què fa referència l'article 14.2 d'aquest decret en matèria de ràtios alumnat/unitat.

b) Es poden constituir unitats mixtes en el cas que el nombre d'alumnat de diverses modalitats siga inferior a 35. L'administració pot concertar aquestes unitats com a modalitat «mixta».

2. Aquestes relacions d'alumnat per unitat s'exigeixen en tots els centres que tinguen concertades unitats dels ensenyaments de batxillerat. La titular del centre és la responsable del compliment del requisit en el moment de la firma del concert, i l'incompliment serà causa d'extinció del concert educatiu. Tot això de conformitat amb els articles 14 i 15 d'aquest decret.

Així mateix, les direccions territorials competents han de sol·licitar a la Inspecció d'Educació un informe sobre el compliment d'aquest requisit, informe que s'ha de remetre a la direcció general competent en centres docents abans del 30 de juliol, a fi que es redacte la proposta de resolució en què es faça pública la resolució efectiva final. L'informe s'ha d'emetre sobre tots els centres i cursos concertats.

3. Les unitats que no arriben al nombre mínim d'alumnat previst en aquest article i en la resolució a què es refereix l'article 14 d'aquest decret no es consideraran concertades ni constaran en el document corresponent que s'ha de firmar. Això suposarà, si és el cas, la modificació del concert que tenien subscrit l'any de la concertació general i fins a la següent concertació general. En aquest cas, la direcció general competent en centres docents iniciarà l'expedient de reducció d'unitats corresponent.

La direcció general competent en centres docents, amb audiència prèvia a l'interessat, d'acord amb el que preceptua l'article 82 de la Llei 39/2015, ha d'elevar la proposta corresponent al titular de la conselleria competent en matèria d'educació, la qual dictarà la resolució efectiva final per a la posterior publicació. Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 7 d'aquest decret.»;

Ha de dir:

«1. En la incorporació i modificació dels ensenyaments postobligatoris de batxillerat, les unitats per a les quals s'aprove el concert han de ser, per a cada centre, les que s'expressen en les resolucions corresponents per les quals es resolguen els expedients d'incorporació i modificació dels concerts educatius singulars, sempre que, després de la comprovació prèvia de la Inspecció d'Educació, aquestes unitats s'hagen constituït, inclòs el període extraordinari de presentació de sol·licituds, per una ràtio mínima d'alumnat per unitat escolar de:



a) 25 alumnes per a constituir la primera unitat de cada curs. A partir de la segona unitat, cal ajustar-se al que disposen les resolucions a què fa referència l'article 14.2 d'aquest reglament en matèria de ràtios alumnat/unitat.

b) Es poden constituir unitats mixtes en el cas que el nombre d'alumnat de diverses modalitats siga inferior a 35. L'administració pot concertar aquestes unitats com a modalitat «mixta».

2. Aquestes relacions d'alumnat per unitat s'exigeixen en tots els centres que tinguen concertades unitats dels ensenyaments de batxillerat. La titular del centre és la responsable del compliment del requisit en el moment de la firma del concert, i l'incompliment serà causa d'extinció del concert educatiu. Tot això de conformitat amb els articles 14 i 15 d'aquest reglament.

Així mateix, les direccions territorials competents han de sol·licitar a la Inspecció d'Educació un informe sobre el compliment d'aquest requisit, informe que s'ha de remetre a la direcció general competent en centres docents abans del 30 de juliol, a fi que es redacte la proposta de resolució en què es faça pública la resolució efectiva final. L'informe s'ha d'emetre sobre tots els centres i cursos concertats.

3. Les unitats que no arriben al nombre mínim d'alumnat previst en aquest article i en la resolució a què es refereix l'article 14 d'aquest reglament no es consideraran concertades ni constaran en el document corresponent que s'ha de firmar. Això suposarà, si és el cas, la modificació del concert que tenien subscrit l'any de la concertació general i fins a la següent concertació general. En aquest cas, la direcció general competent en centres docents iniciarà l'expedient de reducció d'unitats corresponent.

La direcció general competent en centres docents, amb audiència prèvia a l'interessat, d'acord amb el que preceptua l'article 82 de la Llei 39/2015, ha d'elevar la proposta corresponent al titular de la conselleria competent en matèria d'educació, la qual dictarà la resolució efectiva final per a la posterior publicació. Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 7 d'aquest reglament.»





Article 43

On diu:

«1. Poden sol·licitar la incorporació al règim de concerts educatius singulars de batxillerat els i les titulars de centres docents privats autoritzats, de conformitat amb el que estableix l'article 4 d'aquest decret, i que sense ser de nova creació, hagen obtingut l'autorització d'obertura i funcionament almenys cinc anys abans. Aquests centres, juntament amb la sol·licitud, han d'aportar també la documentació exigida en l'article 5 d'aquest decret.

2. Les persones titulars de les direccions territorials, després de la verificació prèvia i, si és el cas, esmena de deficiències per part del titular de les dades contingudes en la sol·licitud i en la documentació adjunta, han de sol·licitar informe de la Inspecció d'Educació, el qual ha de tindre en compte els aspectes que assenyala l'article 38 d'aquest decret.

3. Les persones titulars de les direccions territorials han de remetre un informe respecte de les sol·licituds presentades, amb la documentació, a la direcció general amb competències en centres docents d'acord amb el procediment descrit en els articles 39 i 40 d'aquest decret.»;

Ha de dir:

«1. Poden sol·licitar la incorporació al règim de concerts educatius singulars de batxillerat els i les titulars de centres docents privats autoritzats, de conformitat amb el que estableix l'article 4 d'aquest reglament, i que sense ser de nova creació, hagen obtingut l'autorització d'obertura i funcionament almenys cinc anys abans. Aquests centres, juntament amb la sol·licitud, han d'aportar també la documentació exigida en l'article 5 d'aquest reglament.

2. Les persones titulars de les direccions territorials, després de la verificació prèvia i, si és el cas, esmena de deficiències per part del titular de les dades contingudes en la sol·licitud i en la documentació adjunta, han de sol·licitar informe de la Inspecció d'Educació, el qual ha de tindre en compte els aspectes que assenyala l'article 38 d'aquest reglament.

3. Les persones titulars de les direccions territorials han de remetre un informe respecte de les sol·licituds presentades, amb la documentació, a la direcció general amb competències en centres docents d'acord amb el procediment descrit en els articles 39 i 40 d'aquest reglament.»





Article 44



Apartat 1.a)

On diu:

«A partir de la segona unitat, caldrà ajustar-se al que disposen les resolucions a què fa referència l'article 14.2 d'aquest decret en matèria de ràtios alumnat/unitat»;

Ha de dir:

«A partir de la segona unitat, caldrà ajustar-se al que disposen les resolucions a què fa referència l'article 14.2 d'aquest reglament en matèria de ràtios alumnat/unitat».



Apartat 3 in fine

On diu:

«Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 6 d'aquest decret.»;

Ha de dir:

«Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 7 d'aquest reglament.»



A més, en la versió en castellà del decret, exclusivament:



Article 5



Apartat 1 in fine

On diu:

«https://se/se/web/sedo_electronica/sedo_certificados»;

Ha de dir:

«https://sede.gva.es/es/web/sede_electronica/sede_certificados».



Apartat 4.c)

On diu:

«Estos informes estarán actualizados en los últimos tres meses y acreditar»;

Ha de dir:

«Estos informes estarán actualizados en los últimos tres meses y acreditarán».



Article 9.3, tercer paràgraf,

On diu:

«Las datos facilitados»;

Ha de dir:

«Los datos facilitados».



Article 10.1.a

On diu:

«De la Agencia Estatal de Administración Tributaria, el certificado a que acredite»;

Ha de dir:

«De la Agencia Estatal de Administración Tributaria, el certificado que acredite».



Article 14.2

On diu:

«las datos de escolarización»;

Ha de dir:

«los datos de escolarización»



Article 44.2, segon paràgraf,

On diu:

«Las unidades de segundo curso de los ciclos formativos de grado medio o superior, adscritas»;

Ha de dir:

«Las unidades de segundo curso de los ciclos formativos de grado medio o superior, destinadas».

Mapa web