Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Tous. Resolució de 4 de març de 2016, de l'alcalde president, per la qual es creen, modifiquen i suprimeixen fitxers de dades de caràcter personal.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7742 de 16.03.2016
Número identificador:  2016/1683
Referència Base de Dades:  001945/2016
 
  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Legislació
    Matèries: Protecció de dades
    Descriptors:
      Descriptors toponímics: Tous



Resolució de 4 de març de 2016, de l'alcalde president, per la qual es creen, modifiquen i suprimeixen fitxers de dades de caràcter personal. [2016/1683]

La Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, estableix en el seu article 20 que la creació, modificació o supressió dels fitxers de les administracions públiques haurà d'efectuar-se per mitjà d'una disposició de caràcter general, la qual haurà de ser publicada en el Boletín Oficial del Estado o diari oficial corresponent. Així mateix, al seu apartat 2, aquest article estableix els aspectes que aquesta resolució de creació o modificació de fitxers ha de contenir.

A fi de crear els fitxers de dades personals dels quals aquest ajuntament és responsable, en els termes establerts en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'acorda en resolució d'Alcaldia de data 4 de març de 2016 la creació dels fitxers de dades de caràcter personal que s'indiquen com a annex al present edicte.

El que es fa públic per a general coneixement.



Tous, 4 de març de 2016.– L'alcalde president: Cristóbal García Santafilomena.





ANNEX I

Fitxers de nova creació



Fitxer: Gestió de recursos humans

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Gestió de recursos humans.

a.2) Finalitat i usos previstos: la finalitat del fitxer és la gestió del personal adscrit a l'organisme. Els usos seran els derivats de la gestió de recursos humans, inclosa la relativa a plans de pensions, control d'incompatibilitats, situació laboral, formació de personal, obtenció d'estadístiques i impresos necessaris en la gestió de personal, control de presència del personal, gestió de riscos i accidents laborals, promoció i selecció de personal mitjançant oposicions o concursos. (Recursos humans [Gestió de personal – promoció i selecció de personal, oposicions i concursos]).

b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre el qual es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: personal laboral i funcionari destinat en l'organisme. Candidats en oposicions i concursos. (Empleats).

b.2) Procedència: transmissió per mitjans informàtics de les dades relatives al personal de la unitat, procedent del Registre Central de Personal del Ministeri d'Administracions Públiques i de formularis emplenats pel personal funcionari o laboral (el mateix interessat o el seu representant legal).

Procediment de recollida: transmissió electrònica de dades, internet, formularis.

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon, signatura/emprempta.

Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (data de naixement – lloc de naixement – edat – sexe – nacionalitat)

Dades acadèmiques i professionals (formació, titulacions)

Dades de detalls d'ocupació (llocs de treball)

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

d) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.



e) Òrgans responsables del fitxer: Cristóbal García Santafilomena.



f) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda Constitució, núm. 11, C, 46269 Tous (València).



g) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.





Fitxer: Nòmina

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Nòmina.

a.2) Finalitat i usos previstos: la finalitat del fitxer és la gestió de la nòmina del personal adscrit a l'organisme.

Els usos que es donaran del fitxer són els derivats de l'emissió de la nòmina del personal de l'organisme, així com els destinats a l'obtenció de tots els productes derivats d'aquesta. (Recursos humans [Control horari – Gestió de nòmina]).

b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre el qual es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: personal funcionari i laboral destinat en l'organisme (empleats).

b.2) Procedència: transmissió per mitjans informàtics de les dades relatives al personal de la unitat, procedent del Registre Central de Personal del Ministeri d'Administracions Públiques i de formularis emplenats pel personal funcionari o laboral (el mateix interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: transmissió electrònica de dades, internet, formularis.

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, núm. SS/mutualitat, nom i cognoms, adreça, signatura /emprempta.

Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (data de naixement – edat – sexe – nacionalitat).

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer: Cristobal García Santafilomena.



g) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda Constitució, núm. 11, C, 46269 Tous (València).



h) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.





Fitxer: Clients i proveïdors

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Clients i proveïdors.

a.2) Finalitat i usos previstos: gestió de clients i proveïdors comptable, fiscal i administrativa.

b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre es qual es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: proveïdors de l'ens públic. Personal funcionari i laboral destinat en l'organisme. Personal extern. (Proveïdors).

b.2) Procedència: a través del propi interessat o el seu representant legal (el mateix interessat o el seu representant legal, entitat privada)

Procediment de recollida: formularis, transmissió electrònica de dades, internet.

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, nom i cognoms, telèfon, signatura/emprempta.

Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (data de naixement – edat – sexe).

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer: Cristóbal García Santafilomena.



g) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda de Constitució, núm. 11, C, 46269 Tous (València).

h) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.





Fitxer: Llar d'infants municipal

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Escola bressol municipal.

a.2) Finalitat i usos previstos: la finalitat del fitxer és el manteniment d'una agenda amb les dades, tant dels pares com dels fills matriculats en l'Escola bressol municipal. (Educació i cultura [Ensenyament infantil i primària]).

b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre el qual es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulein obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: ciutadans que es relacionen amb l'organisme i personal d'aquest (empleats, ciutadans i residents, estudiants).

b.2) Procedència: s'obtenen directament de l'interessat o el seu representant legal (el propi interessat o el seu representant legal).

Procediment de recollida: formularis.

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon.



Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (data de naixement – edat – sexe – nacionalitat).

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer: Cristóbal García Santafilomena.



g) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda Constitució, núm. 11, C, 46269 Tous (València).



h) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.





Fitxer: Policia local

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Policia local.

a.2) Finalitat i usos previstos: atenció de les necessitats dels ciutadans i la prestació del servei de seguretat. (Seguretat pública i defensa [Protecció civil – seguretat viària]).

b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre el qual es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: persones físiques o persones jurídiques. (Ciutadans i residents, propietaris o arrendataris).

b.2) Procedència: a través del propi interessat o el seu representant legal (el propi interessat o el seu representant legal).

Procediment de recollida: internet, enquestes, formularis.

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon, signatura/emprempta.

Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (data de naixement – lloc de naixement – edat – sexe – nacionalitat).

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer: Cristóbal García Santafilomena.



g) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda Constitució, núm. 11, C, 46269 Tous (València).



h) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.





Fitxer: Esports, cultura i festes

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Esports, cultura, festes.

a.2) Finalitat i usos previstos: la finalitat del fitxer és el manteniment d'una agenda amb les dades dels representants esports, cultura i festes, amb les que l'organisme manté relacions, a fi de realitzar actes i gestionar les relacions institucionals. (Educació i cultura [Esports – Foment i suport a activitats artístiques i culturals]).



b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre el quas es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: persones físiques o representants de persones jurídiques. (Representants legals, sol·licitants).

b.2) Procedència: el propi interessat o el seu representant legal (el propi interessat o el seu representant legal).

Procediment de recollida: transmissió electrònica de dades.

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, núm. SS / mutualitat, nom i cognoms, signatura/emprempta.

Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (data de naixement – edat – nacionalitat).

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer: Cristóbal García Santafilomena.



g) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda Constitució, núm. 11, C, 46269 Tous (València).



h) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.





Fitxer: Entrada i sortida de documents

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Entrada i sortida de documents.

a.2) Finalitat i usos previstos: la finalitat del fitxer és la gestió del registre d'entrada i eixida de documents de l'organisme, en els termes que preveu l'article 45 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. (Finalitats diverses [Registre d'entrada i eixida de documents – Altres finalitats]).

b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre el qual es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: persones físiques o representants de persones jurídiques que es dirigeixen a o reben comunicacions de l'organisme. Personal de l'organisme destinatari o que remet comunicacions. (Empleats, ciutadans i residents, contribuents i subjectes obligats, proveïdors, propietaris o arrendataris, pacients, estudiants, representants legals, persones de contacte, demandants d'ocupació, càrrecs públics).

b.2) Procedència: declaració en suport paper, magnètic o telemàtic del propi interessat o el seu representant legal (el mateix interessat o el seu representant legal, administracions públiques).

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon, direcció electrònica.

Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (data de naixement – edat – nacionalitat)

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer: Cristóbal García Santafilomena.



g) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda Constitució, s/n, 11, C, 46269 Tous (València).



h) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.





Fitxer: Receptes

a) Identificació del fitxer, indicant la seua denominació, així com la descripció de la seua finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Receptes.

a.2) Finalitat i usos previstos: la finalitat del fitxer és dispensar receptes als pacients que les requerisquen. (Sanitat [Gestió i control sanitari]).

b) Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre el qual es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-los, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: pacients. (Pacients).

b.2) Procedència: propi interessat o representant legal (el propi interessat o el seu representant legal).

Procediment de recollida: propi interessat.

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seua organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF/DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon.



Altres dades especialment protegides: salut (vegada recaptats amb consentiment exprés de l'afectat).

Altres categories de caràcter personal: dades de característiques personals (data de naixement – edat).

c.2) Sistema de tractament: fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes: no es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països: no es realitzen o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer: Cristóbal García Santafilomena.



g) Serveis o unitats davant els quals poden exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Ajuntament de Tous, amb domicili en avinguda Constitució, número 11, C, 46269 Tous (València).



h) Nivell de mesures de seguretat: nivell bàsic.

Mapa web