Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Politècnica de Valencia. RESOLUCIÓ de 8 de febrer de 2018, del rector, per la qual es convoca concurs per a la provisió de llocs de treball vacants del grup A, subgrup A2; grup C, subgrup C1, sector de administració general, caps d'unitat administrativa



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8246 de 02.03.2018
Número identificador:  2018/1286
Referència Base de Dades:  002237/2018
 



RESOLUCIÓ de 8 de febrer de 2018, del rector, per la qual es convoca concurs per a la provisió de llocs de treball vacants del grup A, subgrup A2; grup C, subgrup C1, sector de administració general, caps d'unitat administrativa (nivell 22) i llocs de treball vacants del grup C, subgrup C1, sector d'administració general, escala administrativa (nivell 21 i nivell 19), amb destinació en aquesta Universitat Politècnica de València (codi: 2017/P/FC/CM/3). [2018/1286]





Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



De conformitat amb el que estableix l'article 76 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, en exercici de les atribucions previstes en l'article 53.j del Decret 182/2011, de 25 de novembre, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, resolc:

Convocar concurs per a la provisió de llocs de treball vacants, que es regiran pel que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana; el Decret 182/2011, de 25 de novembre, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, i la resta de normativa de desenvolupament, les condicions, els requisits i els mèrits de la qual s'especifiquen en aquesta resolució, conformement a les bases següents.



Bases



Primera. Participació

Pot participar en aquest concurs per a la provisió de llocs de treball vacants, les característiques dels quals figuren en l'annex I, el personal funcionari de carrera d'aquesta Universitat Politècnica de València que complisca les condicions següents:

1.1. Per a llocs de nivell 22: pertànyer al grup A, subgrup A2, categoria/escala, gestió administrativa del sector d'administració general, o be, pertànyer al grup C, subgrup C1, categoria/escala, administrativa del sector d'administració general.

1.2. Per a llocs de nivell 21 i nivell 19: pertànyer al grup C, subgrup C1, categoria/escala, Administrativa del sector d'administració general.



Amb caràcter forçós:

El personal funcionari de carrera indicat més amunt que es trobe en alguna d'aquestes situacions administratives:

1. Suspens, complit el temps de suspensió.

2. Excedència forçosa. L'obligació de participació en aquest concurs està limitada a llocs de la seua localitat.

3. Expectativa de destinació.

4. Adscripció provisional, ocupant llocs oferits en aquesta convocatòria.

1.2. No pot participar en aquest concurs el personal funcionari que, a data de publicació de la convocatòria, estiga un temps inferior a un any des de la presa de possessió en l'última destinació definitiva adjudicada, amb les excepcions següents:

– Quan es tracte de la provisió de llocs en la mateixa unitat, entenent-se per aquesta cada departament, centre, servei o equivalent.

– Quan haja estat remogut del lloc de treball obtingut per concurs.



– Quan haja estat cessat en un lloc de lliure designació.

– Quan s'haja suprimit el lloc de treball.

– Quan es trobe en la situació d'expectativa de destinació o excedència forçosa.

– Quan es tracte de llocs de treball que tinguen assignat major nivell de complement de destinació que el lloc que s'ocupa.

– Quan estiga ocupant la primera destinació definitiva que li haja estat adjudicat.

– Quan el lloc que ocupa s'haguera obtingut com a resultat d'un procés de reassignació d'efectius.

En el supòsit de reingrés amb reserva de lloc d'igual nivell i localitat en les situacions administratives garantides per la llei.

1.3. No hi pot participar el personal suspès en ferm mentre dure la suspensió; el personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció, i el personal excedent voluntari per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació, si hi és aplicable.



Segona. Peticions

Les peticions s'han de formular mitjançant la cita, per ordre de prioritat, del nombre que cada lloc de treball té adjudicat en aquest concurs, de conformitat amb el que es disposa en l'annex I.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les sol·licituds per a participar en aquesta convocatòria s'han de dirigir al rector de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, 46071 València. La sol·licitud de participació i el currículum s'han d'imprimir i presentar tal com s'especifica en el paràgraf següent.



Qui vulga participar en aquest concurs ha d'emplenar les dades de la sol·licitud i el currículum accedint a la intranet de la UPV i triant l'opció «Concurs de mèrits PAS (Bullent)». Una de les còpies de la sol·licitud i una altra còpia del currículum s'han de lliurar juntament amb la documentació acreditativa dels mèrits que no consten en l'expedient personal del Servei de Recursos Humans, davant el Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS de Gandia i l'EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Amb aquest efecte, la persona interessada pot revisar el seu expedient personal que consta en el Servei de Recursos Humans o pot consultar les seues dades a través de la intranet, en l'aplicació Bullent

Qualsevol modificació de les dades que consten en la sol·licitud i el currículum, que l'aspirant una vegada presentat davant el registre vulga modificar, s'ha d'efectuar de la mateixa manera que anteriorment s'ha detallat. Únicament es poden efectuar modificacions de les dades dins del termini de presentació de sol·licituds.

Per al personal funcionari de carrera que no es trobe en la situació administrativa d'actiu i que, per tant, no puga tenir accés a l'aplicació informàtica Bullent, ha d'emplenar la instància i el currículum en suport paper i lliurar-ho juntament amb la documentació acreditativa dels mèrits que no consten en el seu expedient personal del Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat, davant el Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS de Gandia i EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



3.2. El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils, i comença a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.3. Les persones aspirants que únicament desitgen optar a les noves vacants que, si s'escau, es produeixen, resultants de l'adjudicació definitiva del present concurs, i que així oferisca expressament aquesta Universitat Politècnica, han de presentar la sol·licitud en els mateixos termes que en l'apartat anterior.

Aquests aspirants, a l'hora de seleccionar i relacionar l'ordre de prioritat dels llocs vacants, han de sol·licitar únicament la vacant PF0000 i el seu número d'ordre serà l'1; no ha de figurar cap altre lloc dels oferits.

Només poden participar com a sol·licitants en aquesta nova oferta de vacants aquells aspirants que no hagen obtingut cap lloc de treball oferit en la present convocatòria, i hagen fet constar expressament en la sol·licitud la participació en Resultes, marcant al final de les sol·licituds el lloc PF0000 Resultes, o aquells que, encara sense participar de forma activa en aquest concurs, hagen mostrat interès mitjançant sol·licitud expressa per a poder optar per les possibles vacants que es generen i que oferisca aquesta universitat Politècnica de València. No s'admeten noves sol·licituds una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies a què fa referència la base 3.2. d'aquesta convocatòria.





Quarta. Valoració

4.1. La valoració dels mèrits condició o situació per a l'adjudicació dels llocs s'efectua d'acord amb el barem contingut en l'annex II d'aquesta convocatòria.

4.2. Els llocs de treball s'adjudicaran al personal funcionari que reunisca els requisits establits per a cada lloc de treball en la relació de llocs, i que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.



4.3. La puntuació mínima requerida per a l'adjudicació d'aquests llocs és la que consta en l'annex I d'aquesta convocatòria.

El que es disposa en aquest apartat no s'aplica per a l'adjudicació de la primera destinació al personal funcionari de nou ingrés.



Cinquena. Adjudicació

5.1. L'ordre de prioritat per a l'adjudicació dels llocs al personal funcionari ve donat per la puntuació obtinguda segons el barem especificat en l'annex II.

5.2. La comissió ha de resoldre els casos d'empat en la puntuació final del personal que no siga de nou ingrés; d'acord amb criteris de gènere i de diversitat funcional, i si no, si s'escau, en primer lloc, segons qui haja obtingut major puntuació en l'apartat d'experiència professional. En cas de persistir l'empat, s'adjudicaria el lloc a qui tinga més antiguitat i, si l'empat persisteix, es farà un sorteig públic.



5.3. Les persones aspirants poden desistir de la petició de participar en aquest concurs abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants poden renunciar a les destinacions obtingudes en aquest concurs únicament quan s'haguera obtingut un altre lloc segons resolució d'una convocatòria concurrent, de concurs o lliure designació. En aquest cas, s'ha d'exercir l'opció oportuna dins del termini assenyalat per a la presa de possessió.

No obstant això, es pot desistir de la participació en el concurs o renunciar al lloc adjudicat quan transcórreguen més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.

5.4. El personal funcionari a qui s'adjudique un lloc de treball en aquesta convocatòria està obligat a romandre un mínim d'un any des de la presa de possessió en l'última destinació definitiva adjudicada per poder participar en un nou concurs de provisió de llocs, amb les excepcions previstes a l'apartat 2 de la base primera.

5.5. El personal funcionari que obtinga un lloc de treball per concurs no pot exercir provisionalment en comissió de serveis un altre lloc de treball fins que hi transcórrega un any de permanència, llevat que es done algun dels supòsits previstos a la base 1.2.





Sisena. Comissió de valoració

6.1. La comissió de valoració, aquesta conformada pels següents membres:



Comissió de valoració titular

President: Emilio José Mur Mur, funcionari de carrera, tècnic d'administració general de la Generalitat Valenciana en la Universitat Politècnica de València.

Vocal primera: Maria Consol Nadal i Navarro, funcionària de carrera, tècnica superior de gestió de la Universitat Politècnica de València.

Vocal segona: Ysabel Almudena Maestro Cano, funcionària de carrera, lletrada de la Universitat Politècnica de València.

Vocal tercer: Vicente José Montes García, funcionari de carrera, escala gestió administrativa de la Universitat Politècnica de València.

Vocal quarta: Maria Cristina Blasco Solsona, funcionària de carrera, escala gestió administrativa de la Universitat Politècnica de València

Un dels quatre vocals que integra aquesta Comissió de Valoració, actua com a secretari d'aquesta.

Així mateix, es nomena una comissió de valoració suplent amb la mateixa composició.



Comissió de valoració suplent

President: Josep Antoni Claver Campillo, funcionari de carrera, tècnic superior de gestió de la Universitat Politècnica de València.

Vocal primera: Fuensanta Cascales García, funcionària de carrera, tècnica superior de gestió de la Universitat Politècnica de València.

Vocal segona: Sara Collado Sebastián, funcionària de carrera, escala gestió administrativa de la Universitat Politècnica de València.

Vocal tercer: Enrique Demetrio Guijarro Hernández, funcionari de carrera, escala gestió administrativa de la Universitat Politècnica de València

Vocal quart: Rafael Gómez Fornés, funcionari de carrera, escala administrativa de la Universitat Politècnica de València.

A la comissió de valoració se li pot prestar el suport administratiu necessari per dur a terme la gestió del concurs de provisió, tenint en compte la complexitat i el nombre de participants.



6.2. Els membres de la comissió de valoració estan subjectes als motius i causes generals d'abstenció i recusació dels articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



6.3. Els resultats de cadascuna de les fases del concurs, comunicacions o qualsevol decisió que adopte la comissió i que haja de conèixer el personal concursant durant tot el procés de provisió, s'exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica, sede.upv.es (apartat anuncis), i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és: http://www.upv.es/entidades/srh/. La publicació en la microweb del Servei de Recursos Humans es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis, considerant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general.



6.4. Les resolucions de les comissions de valoració vinculen aquestes i l'administració, que només podrà revisar-les pels mitjans i procediments previstos en la normativa reguladora del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.5. Contra els actes de la comissió de valoració, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



Setena. Desenvolupament del procediment

7.1. Havent finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Servei de Recursos Humans, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades, amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no compleixen els requisits de participació.

7.2. Una vegada rebuda la documentació anterior, la comissió de valoració procedeix a avaluar els mèrits o condició o situació del personal concursant i formular una proposta d'adjudicació provisional, que ha d'incloure:

a) Una primera relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cadascun/a de l'obtinguda en cada apartat del barem, així com, si s'escau, el mèrit o mèrits condició o situació al·legats que hagen d'acreditar-se documentalment per no trobar-se en l'expedient personal de la persona interessada.

Així mateix, en aquesta relació s'ha d'incloure, si s'escau, el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que haja fet constar en la sol·licitud.

b) Una segona relació de les persones que s'hagen d'excloure del concurs, amb indicació de la causa que motive l'exclusió.

Aquestes relacions s'han d'exposar de conformitat amb la base 6.3 d'aquesta convocatòria, durant el termini de 10 dies hàbils, en el qual les persones concursants podran formular les reclamacions que consideren oportunes.

Dins d'aquest mateix termini, les persones adjudicatàries hauran d'aportar la documentació acreditativa dels mèrits al·legats quan això siga preceptiu de conformitat amb la normativa vigent.

7.3. Havent transcorregut el termini previst a l'apartat anterior i resoltes, si s'escau, les reclamacions formulades, la comissió elevarà una proposta d'adjudicació definitiva al rector.

Si com a conseqüència de la documentació i les al·legacions presentades s'hagueren modificat les relacions previstes en l'apartat anterior, la comissió, abans d'elevar la proposta, farà a les noves persones adjudicatàries els requeriments d'esmena que pertoquen.



7.4. En el termini màxim de sis mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria, el rector dictarà la Resolució aprovant la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicació serveix de notificació a les persones interessades.

7.5. Si en el desenvolupament del concurs per a la provisió de llocs de treball, se susciten dubtes a la comissió de valoració respecte a la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitarà dictamen al Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral de la Universitat Politècnica de València, que haurà d'especificar les causes per les quals no se li ha d'adjudicar el lloc o les mesures necessàries per a adaptar-lo. En aquest cas, la persona podrà participar condicionadament en el concurs, i queda en suspens el transcurs del termini màxim per dictar la resolució que aprove la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.





Vuitena. Resultes

8.1. De conformitat amb la legislació vigent, en aquest concurs de provisió es preveu una segona fase d'adjudicació o resultes, integrada per aquells llocs de treball de similars característiques a les dels llocs oferits que resulten vacants com a conseqüència que la persona titular ha obtingut una altra destinació en el concurs.

8.2. Pot participar en la fase de resultes qui havent participat en la primera fase del concurs no se li haja adjudicat cap lloc, sempre que així ho haja fet constar en la sol·licitud.



Així mateix, en la sol·licitud de participació es pot optar per concórrer només a la fase de resultes prevista en la convocatòria.

8.3. No poden formar part de les resultes aquells llocs en els quals hi haja un impediment legal per a l'adjudicació.

8.4. Una vegada adjudicats els destins amb caràcter definitiu, els nous llocs vacants, que oferirà expressament la UPV, derivats d'aquesta adjudicació, s'oferiran entre les persones aspirants que no hagen obtingut cap lloc en l'esmentada adjudicació, sempre que així ho hagueren fet constar en la sol·licitud (introduint com a última opció el codi PF0000 Resultes), i entre aquells aspirants que a pesar de no haver participat activament en primera instància en aquest concurs, hagen manifestat, mitjançant sol·licitud expressa, l'interès per poder participar en aquesta nova oferta de vacants.

Amb aquesta finalitat, es publicarà en la web del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/rrhh, resolució del rector amb la relació dels nous llocs oferits.

8.5. Les persones esmentades més amunt han de presentar novament la sol·licitud davant el Registre General de la Universitat Politècnica de València; els registres auxiliars de l'EPS de Gandia i l'EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8.6. El termini màxim per a poder presentar aquesta sol·licitud és de cinc dies, i en aquesta s'ha de fer constar l'ordre de prioritat dels llocs sol·licitats. Aquells aspirants que, per no haver participat activament en el primer concurs, no hagen introduït els seus mèrits en l'aplicació Bullent, ho hauran de fer també en aquest mateix termini de cinc dies, no obstant el termini que regirà als efectes de còmput de mèrits, serà l'establit en la base 3.2 d'aquesta convocatòria.







Novena. Informació respecte de les dades recollides

9.1. De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per les persones interessades poden quedar incorporades a un fitxer automatitzat personal, el titular del qual és la Universitat Politècnica de València, per a la gestió de les proves i els concursos convocats per la Universitat, així com la gestió de la borsa de treball que es poguera constituir a la conclusió del procés selectiu.

9.2. El fitxer quedarà sota la responsabilitat del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, situat al camí de Vera, s/n, CP 46071 València.

9.3. La informació obtinguda es processarà exclusivament per a la gestió de personal.

9.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

9.5. Les persones interessades podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat Politècnica de València, situat al camí de Vera, s/n, CP 46071 València.





Deu. Recursos

Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada podrà interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat del contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 8 de febrer de 2018.– El rector: Francisco José Mora Mas.







ANNEX I



Relació de llocs oferits. Nivell 22

Funcions generals per a tots els llocs de direcció d'unitats administratives de centres, departaments i serveis centrals

Nota: el terme servei s'entén referit a centre, departament i institut de recerca, segons l'adscripció de cada lloc.

D'acord amb les instruccions i directrius de les persones responsables del servei, tenen les funcions següents:

Coordinació del personal sota la seua responsabilitat i també organització administrativa de la unitat, d'acord amb les directrius de la persona responsable del servei.

Ús de les aplicacions informàtiques pròpies del servei.

Ús de PC a nivell d'usuari, ús de paquets ofimàtics, navegació i eines col·laboratives (correu electrònic, calendaris) amb bons hàbits pel que fa a la seguretat informàtica.

Control i gestió d'arxius propis del servei.

Informació general en qüestions que competeixen al servei i, en concret, a la unitat.

Col·laborar amb la persona responsable corresponent en l'elaboració, el disseny i la normalització de formularis, impresos i, en general, dels documents relatius al servei.

Donar suport a les persones responsables del servei en el desenvolupament del sistema de qualitat i manuals de procediment.

Proposta i preparació de normes internes o informatives de la unitat.



Col·laborar amb les persones responsables del servei i donar-los suport en la preparació de resolucions i informes de l'àrea competencial.

Elaboració d'informes de l'àrea competencial de la unitat.

Control i manteniment a nivell d'usuari de la microweb de la unitat/servei fent ús dels mitjans informàtics que la Universitat posa a la seua disposició expressament.

Gestió de residus en l'àmbit del mateix lloc de treball.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut emanades dels òrgans tècnics competents.

Col·laborar per a la creació de millora i innovació en la Unitat i participar en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

I totes les funcions inherents a la categoria professional i lloc de treball.

Funcions específiques dels llocs de cap d'unitat d'escola o facultat



Sota la dependència directa del cap d'administració d'escola o facultat, tenen assignades les funcions específiques següents:

– Atenció i informació a usuaris.

– Control i gestió de tots els assumptes de gestió econòmica de la seua àrea competencial, seguint les directrius del Servei de Gestió Econòmica.

– Control i gestió de tots els assumptes de gestió acadèmica de la seua àrea competencial, seguint les directrius del Servei d'Alumnat i de l'Escola de Doctorat.

Funcions específiques dels llocs de cap d'unitat administrativa de departament

Sota la dependència de la persona responsable del departament corresponent, tenen assignades les funcions específiques següents:

Control i gestió de tots els assumptes de personal, tant docent i investigador com d'administració i serveis, que actualment tinguen atribuïts, com també els que en el futur els puguen assignar, seguint les directrius del Servei de Recursos Humans.

Control i gestió de tots els assumptes de gestió econòmica de la seua àrea competencial seguint les directrius del Servei de Gestió Econòmica.

Control i gestió de tots els assumptes de gestió acadèmica de la seua àrea competencial seguint les directrius del Servei d'Alumnat i de l'Escola de Doctorat.

Redactar, despatxar i gestionar la correspondència del departament, sota la supervisió de les persones responsables del departament.

Funcions específiques per a cadascun dels llocs de cap d'unitat administrativa



PF2069. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DE L'ÀREA DE COMUNICACIÓ (Administració)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

– Gestió de les activitats relacionades amb la difusió de la ciència i la tecnologia.

– Gestionar la comunicació amb els diversos usuaris dels serveis de difusió de la informació (web, articles d'opinió, rodes de premsa, vídeos, material gràfic, entre altres).

– Gestió, enviament i arxivament de les notes de premsa.

– Gestió de l'arxiu audiovisual de l'Àrea de Comunicació.



PF2070. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DE L'ÀREA DE COMUNICACIÓ (Administració)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

– Coordinar i gestionar l'Oficina d'Acreditacions de la Universitat Politècnica de València.

– Coordinar i gestionar les relacions amb altres serveis/unitats que siguen usuari/client/proveïdor del procés d'acreditacions.



PF2084. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DE L'ESCOLA DE DOCTORAT (Escola de Doctorat)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents

– Gestió i procés per a dur a terme l'oferta de cursos de formació transversal de l'Escola de Doctorat: inscripció d'alumnes, gestió d'actes, entre altres.

– Gestió i procés per a dur a terme l'oferta de nous programes de doctorat, o extinció d'algun, i processos de seguiment anual intern i AVAP dels programes vigents.

– Atenció i gestió administrativa al Comité de Direcció de l'Escola de Doctorat i gestió d'acords.

– Atenció i gestió administrativa de les comissions acadèmiques dels diversos programes de doctorat de l'Escola de Doctorat.

– Atenció i gestió administrativa dels informes i les justificacions corresponents als contractes predoctorals de l'estudiantat de doctorat: FPI, FPU, altres.

– Gestió econòmica de les despeses de funcionament de l'Escola de Doctorat i d'altres accions especials assignades a l'Escola de Doctorat (programes de mobilitat de doctorands, accions d'internacionalització, entre altres).

– Comunicació interna amb les estructures de recerca que participen en els programes de doctorat de l'escola i amb els organismes col·laboradors externs.

– Atenció al públic: estudiants, personal de direcció, coordinació i membres de les comissions acadèmiques, personal avaluador i membres de tribunal.

– Suport a la Direcció de l'Escola de Doctorat.



PF1523. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE FISCALITZACIÓ (Servei de Fiscalització)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

– Fiscalització de les propostes de pagament.

– Fiscalització dels comptes justificatius en el supòsit de pagaments lliurats per justificar i en el de bestretes de caixa fixa.

– Fiscalització dels expedients de contractació administrativa.



– Fiscalització dels expedients de modificacions pressupostàries.



– Fiscalització prèvia de tot acte, document o expedient susceptible de produir drets o obligacions de contingut econòmic.

Fiscalització dels diversos tipus de nòmina de personal.



PF1508. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE GESTIÓ DE LA INFORMACIÓ PÚBLICA I ASSUMPTES GENERALS (Oficina de Correus)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

– Supervisió i control del personal i dels processos bàsics de l'Oficina de Correus de la UPV (OCUPV), pel que fa a recepció, manipulació i expedició d'enviaments.

– Supervisió i coordinació de l'OCUPV amb les diverses oficines de correus (servei públic).

– Manteniment actualitzat dels arxius documentals per obligació legal (Correus-servei públic).

– Ús d'aplicacions informàtiques per a la supervisió i confecció de la informació estadística oficial.

– Ús d'aplicacions informàtiques per a l'elaboració de la informació comparativa estadística-despeses.

– Elaboració d'informació suficient sobre noves possibilitats i per a l'optimació dels recursos de l'oficina.

– Gestió personal sobre certs tipus d'enviaments.

– Resoldre consultes de la comunitat universitària sobre qualsevol qüestió referida a aquesta oficina.

– Procés de decisió i resolució sobre consultes d'enviaments de qualitat.

– Resolució de tràmits administratius amb proveïdors, atenció de visites, entre altres.

– Coordinació amb proveïdors de serveis de correus.



PF1662. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA (Gestió Econòmica)

PF1671. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA (Gestió Econòmica)

PF1903. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA (Gestió Econòmica)

Ateses les funcions assignades a aquests llocs de treball, aquestes són incompatibles amb la percepció de remuneració per la realització d'activitats de l'article 83 de la LOU.

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

Suport i gestió administrativa de tots el processos relacionats amb la gestió pressupostària, econòmica i tributaria de la Universitat.



PF1518. CAP D'UNITAT ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE TRESORERIA I GESTIÓ TRIBUTÀRIA (Tresoreria i Gestió Tributària)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

– Control i comptabilització dels drets i ingressos de la Universitat.



– Comptes i relacions dels deutors.

– Control i conciliació dels comptes amb entitats financeres.

– Realització de gestions amb entitats financeres.

– Suport en l'elaboració de les declaracions tributàries.

– Control i seguiment de l'inventari de la Universitat.



RELACIÓ DE LLOCS OFERITS. NIVELL 21

Funcions generals per a tots els llocs d'escala administrativa de centres, departaments i serveis centrals (amb nivell 21)

Nota: el terme servei s'entén referit a centre, departament, institut de recerca o servei central, segons l'adscripció de cada lloc.



D'acord amb el nivell de responsabilitat i la dificultat tècnica, i tenint en compte la classificació del lloc, han de complir les funcions generals següents:

Tramitació d'expedients i processos administratius seguint unes pautes de procediment prèviament establides i usant els mitjans adequats, entre els quals s'inclouen els informàtics.

Seguint instruccions dels superiors jeràrquics, assumir la responsabilitat de la coordinació del personal de menys qualificació professional en la seua àrea funcional per a la realització de tasques concretes.

– Revisar i proposar impresos i formularis.

– Proporcionar atenció i informació especialitzada sobre els serveis que presta la unitat.

– Gestió i ús de les aplicacions informàtiques vinculades als processos de la unitat de destinació.

– Organització, fotocòpies, escaneig, registre i arxivament de la documentació.

– Preparar propostes de resolució dels assumptes que són competència de la seua unitat.

– Actualització i gestió dels continguts de la microweb de la seua unitat.

– Suport i participació en els tribunals de selecció del PAS.

– Maneig de PC a nivell d'usuari, ús de paquets ofimàtics, navegació i eines col·laboratives (correu electrònic, calendaris) amb bons hàbits pel que fa a seguretat informàtica.

– Gestió de residus en l'àmbit del lloc de treball.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut emanades dels òrgans tècnics competents.

Col·laborar per a la creació de millora i innovació en la Unitat i participar en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– I totes les funcions inherents al lloc de treball i la categoria professional.

Funcions específiques del lloc de secretari o secretària d'escola o facultat

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

Donar suport administratiu al degà o degana, o al director o directora de centre, així com a la resta de membres de l'equip de direcció, en les tasques que li encomanen.

De conformitat amb el director o directora o amb el degà o degana, organitzar i portar al dia la seua agenda.

Preparar, tramitar i enviar la documentació i correspondència.

Confeccionar i transcriure escrits, actes o altres documents relacionats amb qüestions de la seua competència.

Prestar suport a la preparació i l'organització d'actes oficials.





Funcions específiques del lloc Administratiu de Departament

Sota la dependència del responsable corresponent, ha de dur a terme:

Control i gestió de tots els assumptes de personal, tant docent i investigador com d'administració i serveis, que actualment tinguen atribuïts, com també els que en un futur s'hi pogueren assignar, seguint les directrius del Servei de Recursos Humans.

Gestió i correcta imputació comptable de les propostes de pagament del departament.

Gestió de la tramitació dels estudis de doctorat en coordinació amb el Servei d'Alumnat i lectura de tesi.

Facilitar la informació comptable que requerisquen els superiors.

Gestió de la caixa fixa, si el departament en té, o dels fons a justificar.

Redactar, despatxar i gestionar la correspondència del departament, sota la supervisió dels responsables del departament.

Preparar propostes de resolucions dels assumptes competència de la unitat que no suposen una dificultat especial.

Col·laborar en la gestió dels màsters propis del departament.

Funcions específiques per a cadascun dels llocs d'administratiu o administrativa



PF1928. ADMINISTRATIU O ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE RECURSOS HUMANS (Tresoreria i Gestió Tributària)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

Suport i gestió administrativa en qüestions relacionades amb: selecció i provisió de PAS; plantilla i RLT del PAS, així com en aspectes relacionats amb els òrgans de representació del personal, incloent-hi els processos d'elecció a òrgans de representació.

PF1237. ADMINISTRATIU O ADMINISTRATIVA DE VICEGERÈNCIA (Vicegerència)

Ateses les funcions assignades a aquests llocs de treball, aquestes són incompatibles amb la percepció de remuneració per la realització d'activitats de l'article 83 de la LOU.

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

Suport i gestió administrativa de tots el processos relacionats amb la gestió pressupostària, econòmica i tributaria de la Universitat i suport a Vicegerència.



RELACIÓ DE LLOCS OFERITS. NIVELL 19

Funcions generals per a tots els llocs d'escala administrativa de centres, departaments i serveis centrals (amb nivell 19)

Nota: el terme servei s'entén referit a centre, departament, institut de recerca o servei central, segons l'adscripció de cada lloc.



D'acord amb el nivell de responsabilitat i la dificultat tècnica, i segons la classificació dels llocs, han de dur a terme les funcions generals següents:

Tramitació d'expedients i processos administratius seguint unes pautes de procediment prèviament establides i usant els mitjans adequats, incloent-hi els informàtics.

Seguint instruccions dels superiors jeràrquics, assumir la responsabilitat de la coordinació del personal de menys qualificació professional en la seua àrea funcional per a la realització de tasques concretes.

Revisar i proposar impresos i formularis.

Proporcionar atenció i informació especialitzada sobre els serveis que presta la unitat.

Gestió i ús de les aplicacions informàtiques vinculades als processos de la unitat de destinació.

Organització, fotocòpies, escaneig, registre i arxivament de la documentació.

Preparar propostes de resolució dels assumptes competència de la seua unitat.

Actualització i gestió dels continguts de la microweb de la seua unitat.

Accions de suport i participació en els tribunals de selecció del PAS.

Ús de PC a nivell d'usuari, ús de paquets ofimàtics, navegació i eines col·laboratives (correu electrònic, calendaris) amb bons hàbits pel que fa a seguretat informàtica.

– Gestió de residus en l'àmbit del lloc de treball.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut emanades dels òrgans tècnics competents.

Col·laborar per a la creació de millora i innovació en la Unitat i participar en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– I totes les funcions inherents al lloc de treball i la categoria professional.

Funcions específiques per al lloc de cap de grup



PF1023. CAP DE GRUP DEL SERVEI D'ADVOCACIA (Servei d'Advocacia)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

Participació i col·laboració en les tasques d'informatització del servei.

Atenció a usuaris.

Seguiment i control del compliment dels processos de qualitat.



Seguiment de la tramitació dels expedients judicials.

Col·laborar en el disseny i la revisió dels mètodes i procediments administratius corresponents.



PF31. CAP DE GRUP DEL SERVEI DE RECURSOS HUMANS (Assegurances Socials)

Sota la dependència de la persona responsable corresponent, té les funcions següents:

Suport i gestió administrativa en tots els processos relacionats amb les assegurances socials (règim de seguretat social i drets passius) i MUFACE del personal de la Universitat Politècnica de València.





ANNEX II

Barem



1. Antiguitat. Es valora amb 1,25 punts per cada any complet de serveis en un lloc de treball en qualsevol administració pública, ja siga amb destinació provisional o definitiva, fins a un màxim de 10,00 punts.



Amb aquest efecte, es computen els serveis prestats amb caràcter previ a l'ingrés en el cos o escala expressament reconeguts. No es computen serveis que hagueren estat prestats simultàniament amb uns altres igualment al·legats.

2. Grau personal: s'adjudica un màxim de 2,00 punts per la possessió d'un determinat grau personal consolidat dins de la carrera administrativa, de la manera següent:

a) Per tenir un grau personal superior al nivell del lloc sol·licitat: 2,00 punts.

b) Per tenir un grau personal igual al nivell del lloc sol·licitat: 1,00 punt.

c) Per tenir un grau personal inferior al nivell del lloc sol·licitat: 0,50 punts.

3. Experiència professional. Es valora com a màxim fins a 7,00 punts, d'acord amb l'escala següent:

a) Pel nivell de complement de destinació del lloc de treball exercit en el període comprès en els últims 3 anys, amb una antiguitat mínima de 6 mesos continuats en aquest lloc, s'adjudica fins a un màxim de 3,00 punts, distribuïts de la forma següent:

Per l'acompliment d'un lloc de treball de nivell superior al del lloc de treball al que es concursa: fins a un màxim de 3,00 punts. El càlcul s'efectua de manera proporcional al temps treballat: es valora 1,00 punt per any complet, els mesos es prorrategen i es valoren a 0,0833 punts per mes, sense que es consideren els períodes inferiors al mes.



Per l'acompliment d'un lloc de treball d'igual nivell al que es concursa: fins a un màxim de 2,00 punts. El càlcul s'efectua de manera proporcional al temps treballat: es valora 0,6666 punts per any complet, els mesos es prorrategen i es valoren a 0,0555 punts per mes, sense que es consideren els períodes inferiors al mes.

Per l'acompliment d'un lloc de treball com a màxim inferior a dos nivells al del lloc al qual es concursa: fins a un màxim d'1,00 punt. El càlcul s'efectua de manera proporcional al temps treballat: es valora 0,3333 punts per any complet, i els mesos es prorrategen i es valoren a 0,0278 punts per mes, sense que se'n consideren els períodes inferiors.



A aquest efecte:

El personal que estiga en una situació d'excedència s'entendrà que presta serveis en un lloc corresponent al grau reconegut al seu moment, sempre que no hagen transcorregut més de cinc anys que es trobe en aquesta situació. En el cas que hagen transcorregut més de cinc anys o no tinguera grau consolidat, es considera el nivell mínim assignat al grup del seu cos o escala o categoria.



Pel que fa al personal procedent de les situacions d'excedència voluntària per cura de familiars, excedència voluntària per violència de gènere i situació de serveis especials, es valora el nivell de l'últim lloc que exercien en actiu i, en defecte d'això, el nivell mínim corresponent al grup en què es classifique el seu cos o escala o categoria. Tot això d'acord amb el que disposa la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana:



Quan es tracte de personal que ocupe destinació provisional, la valoració s'ha de referir al lloc que s'ocupe provisionalment. En cas contrari, s'ha de considerar el nivell del lloc o llocs anteriors que complisquen aquests requisits o, en defecte d'això, el nivell mínim del grup d'adscripció com a personal funcionari .

No es valora en aquest apartat el període que excedisca de dos anys en els llocs que s'ocupen en comissió de serveis. En aquest supòsit, aquest temps d'excés es valora amb el treball desenvolupat en el lloc que el funcionari ocupe amb caràcter definitiu.

b) Per l'acompliment de llocs de treball pertanyents a la mateixa àrea a què correspon el lloc convocat, a més dels que corresponga computar per l'aplicació de l'apartat anterior, s'adjudiquen fins a un màxim de 4,00 punts, i amb un màxim d'1,00 punt per any, sobre la base de les funcions i la responsabilitat del lloc ocupat, prorratejant-se els mesos, i sense que es consideren els períodes inferiors al mes.



Així doncs, per l'exercici de llocs que pertanyen a la mateixa unitat del lloc objecte de la convocatòria, s'adjudica fins a un màxim d'1 punt per any, d'acord amb l'escala següent:



Per a llocs de nivell 22:



La mateixa unitat Lloc de nivell 22 1 punt per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 21 0,95 punts per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 19 0,85 punts per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 17 0,75 punts per any





Per l'exercici de llocs que pertanyen a una unitat distinta de la del lloc objecte de la convocatòria, la puntuació que s'atorga és la següent:





Distinta unitat Lloc de nivell 22 0,75 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 21 0,70 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 19 0,60 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 17 0,50 punts per any





Per a llocs de nivell 21:



La mateixa unitat Lloc de nivell 21 o superior 1 punt per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 19 0,95 punts per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 17 0,85 punts per any





Per l'exercici de llocs que pertanyen a una unitat distinta de la del lloc objecte de la convocatòria, la puntuació que s'atorga és la següent





Distinta unitat Lloc de nivell 21 o superior 0,75 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 19 0,70 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 17 0,60 punts per any





Per a llocs de nivell 19:



La mateixa unitat Lloc de nivell 19 o superior 1 punt per any

La mateixa unitat Lloc de nivell 17 0,95 punts per any





Per l'exercici de llocs que pertanyen a una unitat distinta de la del lloc objecte de la convocatòria, la puntuació que s'atorga és la següent:





Distinta unitat Lloc de nivell 19 o superior 0,75 punts per any

Distinta unitat Lloc de nivell 17 0,70 punts per any







En tot cas, per a la valoració de l'apartat b només es prendran en consideració com a màxim 4 anys compresos dins dels 10 anys immediatament anteriors a la present convocatòria, ja siga ocupant el lloc de treball amb destinació definitiva o provisional, i es consideraran amb aquesta finalitat els 4 anys l'experiència professional dels quals siga més favorable.

Els expedients ferms de remoció de llocs de treball o els expedients disciplinaris ferms en els quals haja sigut part la persona interessada i que tinguen relació amb les funcions exercides en el seu lloc de treball, es tindran en consideració a l'efecte de valorar l'experiència professional; aquesta valoració es redueix en 2/3 respecte de la puntuació prevista per aquest concepte.

No es valora com a experiència professional, en el lloc que s'ocupa en comissió de serveis, el període que excedisca de dos anys; es valora en aquest supòsit el treball desenvolupat en el lloc que s'ocupa amb caràcter definitiu.

4. Titulacions acadèmiques. Aquest apartat es valora fins a un màxim de 0,50 punts. Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a l'exigida per a l'acompliment del lloc de treball sol·licitat amb 0,50 punts.

Quan es tracte de llocs de treball classificats indistintament per a dos grups, s'aplica el criteri anterior respecte del grup superior en què estiguera classificat aquest lloc.

5. Cursos de formació i perfeccionament. Es valoren fins a un màxim de 5,00 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.

Únicament es consideren els cursos genèrics fins a un màxim d'1,50 punts, en el cas en què pel concepte de cursos específics no se sobrepasse el topall màxim establit anteriorment.

La valoració dels cursos específics s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75





La valoració dels cursos genèrics s'efectuarà d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 09.00 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només serà considerat el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,05

De 15 a 19 0,125

De 20 a 29 0,20

De 30 a 49 0,25

De 50 a 74 0,30

75 o més hores 0,375





Només es valoren aquests cursos si han sigut convocats o organitzats per universitats o si estan homologats per un organisme públic competent en el marc de programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar aquest aspecte, mitjançant diploma o certificat d'assistència o, si escau, d'aprofitament.

Amb aquesta finalitat, es tindran en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

Segons les funcions i les característiques dels llocs convocats i de conformitat amb el que disposa aquest barem, s'estableixen els criteris de valoració que van ser aprovats per la Mesa de Negociació del Personal d'Administració i Serveis i que són els que hi ha en l'adreça electrònica següent http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/1019122normalv.html.

6. Coneixement del valencià. Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:





Per a llocs dels subgrups A1 i A2

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punts.

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts



Per a llocs dels subgrups C1 i C2

Certificat de nivell A2 (bàsic) 0,50 punts.

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punts.

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament seran considerats els superiors a aquest.

En els llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió el fet de tenir el certificat de nivell C2 (Superior), es considerarà com a mèrit, i es valorarà amb 1,00 punt, estar en possessió del Certificat de Correcció de Textos expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (Ordre de 16 d'agost de 1994, de la Conselleria d'Educació i Ciència).

El quadre en termes generals d'equivalències de les certificacions més habituals es troba publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, al qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalv.html. Per obtenir informació sobre altres certificats equivalents, es poden consultar els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, als quals es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2017.pdf

7. Coneixement d'idiomes. Es valora fins a un màxim d'1,00 punt el coneixement de les llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixeran com a acreditats de la capacitació lingüística i comunicativa en les citades llengües estrangeres, els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), i també els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística. Es pot accedir a aquesta informació a través de l'enllaç següent: https://cdl.webs.upv.es/el-centro/normativa/9-normativa-oficial-certificaciones-competencia-lingueistica

En aquest apartat, s'adoptaran els criteris que estableix el Centre de Llengües de la UPV, en ser centre de reconeguda competència en matèria lingüística.

Per a la valoració d'aquests idiomes, en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.



Nivell PUNTS

Haver obtingut el certificat A2 acreditatiu de competència lingüística 0,25

Haver obtingut el certificat B1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat B2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió el nivell de coneixement B2 d'algun dels idiomes, es considera com a mèrit i es valora el fet d'estar en possessió dels títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, dels nivells següents:





Nivell PUNTS

Haver obtingut el certificat C1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat C2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de competència lingüística, es poden consultar al següent enllaç: http://www.upv.es/entidades/acdl/infoweb/cdl/info/847058normalc.html

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria, i s'han de lliurar al Servei de Recursos Humans per a incorporar-los a l'expedient personal.



8. Víctima del terrorisme o de violència de gènere. Es valora amb 10 punts.

Aquest apartat s'estableix per a qui tinga la condició de víctima del terrorisme o de persona amenaçada, en els termes fixats en l'article 35 de la Llei 29/2011, de 22 de setembre, de reconeixement i protecció integral a les víctimes del terrorisme, sempre que s'acredite que l'obtenció del lloc siga necessària per a la consecució de les finalitats de protecció i assistència social integral d'aquestes persones. L'acreditació d'aquesta condició s'ha d'efectuar de conformitat amb l'article 3 bis de la Llei 29/2011, de 22 de setembre, de reconeixement i protecció integral a les víctimes del terrorisme.

Així mateix, aquest mateix apartat s'estableix per a les víctimes de violència de gènere. L'acreditació d'aquesta situació es realitza amb la sentència condemnatòria, l'ordre de protecció a favor de la víctima i, excepcionalment, l'informe del ministeri fiscal que indique l'existència d'indicis com que la demandant és víctima de violència de gènere, fins que es dicte l'ordre de protecció.

Mapa web