Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDE 11/2011, de 21 de març, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es convoquen les proves selectives d'accés al subgrup C2, sector administració general, torn d'accés lliure i de persones amb discapacitat, Convocatòria 7/10, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2010 per al personal de l'administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6493 de 01.04.2011
Número identificador:  2011/3811
Referència Base de Dades:  003957/2011
 



ORDE 11/2011, de 21 de març, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es convoquen les proves selectives d'accés al subgrup C2, sector administració general, torn d'accés lliure i de persones amb discapacitat, Convocatòria 7/10, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2010 per al personal de l'administració de la Generalitat. [2011/3811]

De conformitat amb el que establix el Decret 207/2010, de 10 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova l'Oferta d'Ocupació Pública per a l'any 2010, i a fi d'atendre les necessitats de personal en l'administració de la Generalitat, esta Conselleria, en exercici de les atribucions previstes en l'article 9.1.i) De la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, acorda convocar les proves selectives d'accés al subgrup C2, sector administració general, pel sistema de concurs oposició, les quals es regiran pel que establix la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, el Decret 33/99, de 9 de març, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de Treball i Carrera Administrativa del Personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de Funció Pública, l'Acord de 9 d'abril de 2010, del Consell, pel qual s'aprova el I Pla d'Igualtat entre Dones i Hòmens de l'Administració de la Generalitat 2010-2012 i la resta de normativa de desplegament i, pel que disposen les següents,





Bases de la convocatòria



1. Objecte de la convocatòria

1.1. La present convocatòria té com a objecte la selecció de personal, mitjançant el sistema de concurs oposició, per a cobrir 5 llocs de treball del Subgrup C2, sector Administració General.

Els 5 llocs de treball corresponen:

Torn d'accés lliure: 4 llocs

Torn de persones amb discapacitat: 1 lloc.

Només es podrà optar a un dels torns convocats. Serà motiu d'exclusió la presentació de sol·licituds a diversos torns, se n'ha d'optar per un.

1.2. Si el lloc de treball reservat al torn de persones amb discapacitat quedara sense cobrir, s'acumularà als corresponents al torn d'accés lliure.

1.3. Els llocs de treball que queden sense cobrir en la convocatòria 8/10, d'accés pel torn de promoció interna, s'acumularan als del torn d'accés lliure.

1.4. En compliment del que establix el I Pla d'Igualtat entre Dones i Hòmens de l'Administració de la Generalitat 2010-2012, es declara la present convocatòria infrarepresentada a favor del sexe masculí en existir un percentatge superior al 60% de dones en el nombre total de personal funcionari de carrera.



2. Condicions generals de les persones aspirants

2.1. Per a l'admissió a estes proves selectives, caldrà complir els requisits següents:

2.1.1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun Estat que aplique la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent Tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'esta edat que visquen al seu càrrec.

2.1.2. Edat: tindre 16 anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació.

2.1.3. Titulació: estar en possessió del títol de Graduat Escolar, Graduat en Educació Secundària, Formació Professional i o equivalent o complides les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2.1.4. Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

2.1.5. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.

2.2. Podran optar al torn de persones amb discapacitat aquelles persones aspirants amb discapacitat de grau igual o superior al 33% i que el formulen expressament en la sol·licitud de participació seguint les instruccions establides en la base 6.4.1.

2.3. Les condicions per a l'admissió a les proves, hauran de reunir-se en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

2.4. No podrà participar en este procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de personal funcionari de carrera del subgrup C2, sector administració general, de l'administració de la Generalitat.





3. Persones aspirants amb discapacitat

3.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció establirà, per a les persones amb discapacitat que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A l'efecte, les persones interessades hauran de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en el present concurs oposició, seguint les instruccions establides en la base 6.4.2.

3.2. Si en el desplegament del procés selectiu se suscitaren dubtes raonables a l'Òrgan Tècnic de Selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, podrà demanar el dictamen corresponent de la Comissió Mixta de Discapacitats i, en este cas, la persona admesa inicialment, podrà participar condicionalment en el procés selectiu, però quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.





4. Sol·licituds

Els qui vulguen prendre part en estes proves selectives hauran d'omplir la sol·licitud d'una de les formes següents:

Sol·licitud presencial: a través del model que figura en l'annex II i que els serà facilitada en les oficines públiques que es relacionen en l'annex III o en el portal de l'Administració de la Generalitat Http://www.gva.es (apartat: Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, Direcció General d'Administració Autonòmica, Oposicions i Concursos).

Sol·licitud telemàtica: a través del formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat <http://www.gva.es> (apartat: Atenció al ciutadà, Guia "PROP", Ocupació Pública, Descripció: "Subgrup C2, Sector Administració General, Convocatòria 7/10", Tramitació amb certificat).



5. Drets d'examen

5.1. Els drets d'examen seran de 9,12 euros i s'ingressaran en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud. El pagament de la taxa es justificarà per mitjà de l'oportú justificant que l'entitat bancària emetrà atenent a la modalitat de pagament triada per la persona aspirant.

5.2. La falta de la justificació de l'abonament dels drets d'examen determinarà l'exclusió de la persona aspirant, llevat que concórreguen una de les següents circumstàncies i es faça constar en la sol·licitud de participació.

5.2.1. Les persones amb discapacitat igual o superior al 33%. Per a això assenyalaran amb una ics (X) en l'apartat d'exempcions "Discapacitats" de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.2. Els membres de famílies nombroses de categoria especial. Per a això assenyalaran amb una ics (X) en l'apartat d'exempcions "Família Nombrosa Especial" de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.3. Els membres de famílies nombroses de categoria general disfrutaran d'una bonificació del 50% de l'import total de la taxa. Per a això assenyalaran amb una ics (X) en l'apartat d'exempcions "Família Nombrosa General" de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.4. S'aplicarà una bonificació del 10% de l'import total de la taxa, acumulable a la bonificació anterior, quan la presentació de la sol·licitud de participació en les proves es realitze per mitjans telemàtics.



5.3. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior hauran de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció. En el cas que no es presenten en el termini indicat en la base 11, no podran ser nomenades personal funcionari de carrera de la Generalitat, sense perjuí de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



5.4. Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en l'article 9 del Decret Legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Taxes de la Generalitat.





6. Presentació de sol·licituds

6.1 Les sol·licituds seran adreçades a la Direcció General d'Administració Autonòmica.

6.2. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de vint dies hàbils, comptats a partir de l'endemà al de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

Les sol·licituds hauran de presentar-se d'una de les formes següents:

Sol·licitud presencial: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades en les oficines públiques que figuren relacionades en l'annex III, una vegada omplida i abonada la taxa que es fixa en la base 5.

També es podran presentar les sol·licituds en la forma prevista en l'article 38 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.

Sol·licitud telemàtica: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades a través d'Internet per mitjà de la firma electrònica, una vegada omplit el formulari i realitzat el pagament telemàtic de la taxa que es fixa en la base 5. No seran vàlides aquelles sol·licituds que encara que hagen sigut pagades no han sigut firmades electrònicament.

6.3. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola i, d'acord amb la base 7.7, estiguen exemptes de la realització de la prova de castellà, hauran de fer-ho constar amb una ics (X) en l'apartat 40.2 de la sol·licitud presencial o en l'apartat dada addicional 2.4 de la sol·licitud telemàtica.

6.4. Les persones aspirants, en l'ompliment de la seua sol·licitud, hauran d'observar les instruccions següents:

6.4.1. En l'apartat nombre 30 de l'imprés de sol·licitud presencial, "forma d'accés", les persones aspirants que accedisquen pel torn d'accés lliure, assenyalaran amb una ics (X) sobre la lletra "L" i les que accedisquen pel torn de persones amb discapacitat, assenyalaran amb una ics (X) sobre la lletra " D". En la sol·licitud telemàtica es triarà l'opció corresponent en el desplegable de l'apartat forma "d'accés".



6.4.2. Les persones amb discapacitat, que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran d'assenyalar amb una ics (X) en la casella 33 de la sol·licitud presencial, el tipus de discapacitat: (F) Física, (P) Psíquica, (S) Sensorial. Podran sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten previstes en els apartats 34 i 35 de l'imprés de sol·licitud presencial, d'acord amb la classificació següent:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme esta mesura d'adaptació les persones aspirants hauran d'acompanyar obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el temps (nombre de minuts) d'ampliació que sol·licita.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordera.

5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invident.



6) Altres, especificant quins.

En la sol·licitud telemàtica, les persones amb discapacitat que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran de marcar les caselles habilitades a este efecte en l'apartat E "Discapacitat".

6.4.3. Les persones de nacionalitat diferent de l'espanyola hauran d'omplir els apartats 10 a 15 de la sol·licitud presencial. En cas de la sol·licitud telemàtica s'ompliren les caselles de l'apartat B "altres dades si no tenen la nacionalitat espanyola".

6.4.4. En la sol·licitud haurà de constar que s'ha realitzat el corresponent ingrés dels drets d'examen, per mitjà de la validació per l'entitat col·laboradora en què es realitze l'ingrés, a través de certificació mecànica, o si no n'hi ha segell i firma, llevat que concórreguen una de les causes d'exempció establides en la base 5.2. I es faça constar en l'imprés de sol·licitud.

6.4.5. En cap cas el pagament de les taxes en l'entitat col·laboradora no suposarà la substitució del tràmit de presentació davant de l'Administració Pública, dins del termini i la forma escaient, de la sol·licitud presencial o telemàtica d'acord amb el que disposa la base 6.2.



7. Admissió de les persones aspirants

7.1. Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds, podent únicament demandar la seua modificació per mitjà d'un escrit motivat, dins del termini establit en la base 6.2 per a la presentació de sol·licituds.

7.2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, prèvia verificació que s'ha realitzat el pagament dels drets d'examen, l'òrgan convocant dictarà una resolució, la qual serà publicada en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves per cada un dels torns.

7.3. Les persones aspirants podran, en el cas d'errada o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que establix l'article 71 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Publiques i del Procediment Administratiu Comú.

7.4. En tot cas, a fi d'evitar errades i, en el supòsit de produir-se, possibilitar la seua esmena dins del termini i la forma escaient, les persones aspirants comprovaran no només que no figuren arreplegues en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals i torn triat consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

7.5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si s'escau, es dictarà una resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves para cada un dels torns que es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

7.6. En la resolució per mitjà de la qual es faça pública la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves s'establirà, amb com a mínim, 15 dies d'antelació, la data, el lloc de celebració i l'hora de començament de les proves, així com l'orde de crida de les persones admeses, iniciant-se l'orde en la lletra "V" conforme el resultat del sorteig celebrat el dia 24 de setembre de 2010 (DOCV número 6376, de 14 d'octubre de 2010).

7.7. Prova de coneixement del castellà per a les persones admeses que no tinguen la nacionalitat espanyola:

Amb caràcter previ a la realització de les proves del concurs oposició, les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprenga el coneixement del castellà hauran d'acreditar el coneixement del mateix per mitjà de la realització d'una prova en què es comprovarà que posseïxen un nivell adequat de compressió i expressió oral i escrita en esta llengua.

El contingut d'esta prova s'ajustarà al que disposa el Reial Decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen diplomes d'espanyol com a llengua estrangera.

La prova es qualificarà "d'apta" o "no apta" i caldrà obtindre la valoració "d'apta" per a passar a realitzar les proves de la fase d'oposició.

Queden eximides de realitzar esta prova les persones que estiguen en possessió del Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera regulat en el Reial Decret 1137/2002 de 31 d'octubre o del certificat d'aptitud en espanyol per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes, o acrediten estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.





8. Proves selectives

8.1. El procediment de selecció serà el de concurs oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

8.2. Desplegament de la fase d'oposició:

L'oposició constarà de dos exercicis obligatoris i eliminatoris.



8.2.1 Primer exercici.

Consistirà a contestar per escrit a un qüestionari de 80 preguntes, sobre matèries comunes arreplegades en l'annex I, amb quatre respostes alternatives de les quals només una serà la correcta.

El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament per l'Òrgan Tècnic de Selecció i en cap cas no serà inferior a 50 segons per pregunta.

8.2.2. Segon exercici.

Consistirà a contestar per escrit preguntes teòriques i/o pràctiques d'informàtica sobre tractament de texts Word, full de càlcul Excel i base de dades Access del paquet informàtic Office 2003 per a Windows XP.



8.3. Qualificació dels exercicis.

La puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició serà de 75 punts, que es distribuirà de la manera següent:

8.3.1. Primer exercici: l'exercici es qualificarà de 0 a 35 punts i caldrà obtindre per a superar-lo un mínim de 15 punts.

El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir els 21 punts en l'exercici serà contestar el 60% de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La formula de correcció serà:

Respostes correctes netes = nombre d'encerts - (nombre d'errades/3).

Establides les respostes correctes netes es convertiran en puntuacions finals per mitjà d'una distribució proporcional.

8.3.2. Segon exercici: l'exercici es qualificarà de 0 a 40 punts i caldrà obtindre per a superar-lo un mínim de 20 punts.

8.4. Qualificació final de la fase d'oposició.

Per a superar la fase d'oposició serà necessari obtindre un mínim de 41 punts, puntuació que vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cada un dels dos exercicis que han de realitzar les persones admeses.

8.5. Fase de concurs.

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició.

Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies.

La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 25 punts que es distribuiran d'acord amb el barem que figura en l'annex IV.

8.6. Puntuació final del concurs oposició

La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdós fases.

A continuació es configuraran dues llistes corresponents al torn d'accés i lliure i al torn de persones amb discapacitat, ordenades per puntuació de major a menor que s'interromprà quan el nombre d'incloses en ella coincidisca amb el nombre de llocs convocats per cada torn, inclòs el que preveuen les bases 1.2. i 1.3. Estes constituiran la llista definitiva de persones aprovades.

Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent: caldrà ajustar-se, en primer lloc, a la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició i, si persistira l'empat este es dirimirà per la major puntuació obtinguda en els distints apartats del barem del concurs, pel mateix orde en què figuren relacionats.

En cas de persistir l'empat caldrà ajustar-se, en tercer lloc, a la major puntuació obtinguda en el segon exercici i en quart lloc pel sexe de la persona aspirant declarat com infrarepresentat en la base 1.4 de la present convocatòria.

Si encara persistira l'empat, este es dirimirà finalment per orde alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, iniciant-se l'esmentat orde per la lletra "V", conforme el resultat del sorteig celebrat el dia 24 de setembre de 2010 (DOCV número 6376, de 14 d'octubre de 2010).



9. Desenrotllament de les proves selectives

9.1. El primer exercici es realitzarà en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves.

9.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de cada exercici en crida única. Quedaran decaigudes en el seu dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la seua inassistència, encara que es dega a causes justificades. Tractant-se de proves orals o altres de caràcter individual i successiu, l'Òrgan Tècnic de Selecció podrà apreciar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que estes no hagen finalitzat i dita admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.



Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, per a una correcta realització de les proves. Qualsevol alteració en el normal desplegament de les proves per part d'una persona aspirant, quedarà reflectida en l'acta corresponent, dita persona podrà continuar la realització de l'exercici amb caràcter condicional fins que l'Òrgan Tècnic de Selecció resolga sobre l'incident.

Abans de l'inici de cada exercici i sempre que s'estime convenient durant la seua realització els membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses per mitjà de la presentació del DNI, del NIE, del passaport o del permís de conduir emés a Espanya, sense que per a este efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades dels dits documents; així com, si és el cas, de l'exemplar per a les persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

Si en qualsevol moment del procés arriba a coneixement de l'Òrgan Tècnic de Selecció que alguna de les persones admeses no té la totalitat dels requisits exigits, haurà de requerir-li l'acreditació de tals requisits. Si els requisits en qüestió no foren acreditats en el termini de deu dies hàbils següents a la notificació del requeriment, l'Òrgan Tècnic de Selecció realitzarà la proposta d'exclusió d'esta persona, i indicarà les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, prèvia les verificacions oportunes, dictarà una resolució motivada excloent a la persona admesa del concurs oposició.



9.3. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic per l'Òrgan Tècnic de Selecció a les seus de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques d'Alacant, Castelló i València, en el Web de la Direcció General de la Direcció General d'Administració Autonòmica, amb una antelació mínima de 12 hores si la crida és per a la sessió següent d'un mateix exercici i de 48 hores com a mínim si es tracta de la convocatòria per a un exercici distint, d'acord amb el que preceptua l'article 10.4 del Decret del Consell 33/1999, de 9 de març, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de Treball i Carrera Administrativa del Personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de la Funció Pública Valenciana.



9.4. En totes les proves l'Òrgan Tècnic de Selecció prendrà les mesures que calguen per a garantir l'anonimat en la seua valoració i seran anul·lats tots aquells exercicis que continguen alguna marca que poguera identificar la seua autoria.



10. Publicitat de les llistes

10.1. En finalitzar cada un dels exercicis de la fase d'oposició l'Òrgan Tècnic de Selecció publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en el web de la Direcció General d'Administració Autonòmica: la relació de persones que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms, document d'identitat, el torn d'accés i la puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament aquelles persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a superar els exercicis segons el que disposa la base 8.



10.2. Una vegada finalitzada la fase d'oposició, l'Òrgan Tècnic de Selecció, mitjançant un anunci publicarà a les seus de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en el Web de la Direcció General d'Administració Autonòmica les llistes amb la qualificació final de la fase d'oposició a què fa referència la base 8.4 que constituirà la llista de les persones admeses que han superat la fase d'oposició en cada un dels torns per orde de puntuació i que han de passar a la fase de concurs.

A les persones incloses en les esmentades llistes se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè presenten, obligatòriament, un currículum acompanyat de tots aquells documents acreditatius dels mèrits prevists en l'annex IV, degudament compulsats. Si els mèrits que s'al·leguen ja constaren en el registre de personal de la Generalitat, únicament caldrà citar-los en el currículum, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en el currículum.



10.3. Una vegada baremats els mèrits, l'Òrgan Tècnic de Selecció exposarà a les seus de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en el web de la Direcció General d'Administració Autonòmica, les llistes provisionals de persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs per cada un dels torns, desglossada en els distints apartats del barem, concedint-los un termini de 10 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació.



10.4. Resoltes les possibles reclamacions, l'Òrgan Tècnic de Selecció, per mitjà d'anunci, publicarà a les seus de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en el web de la Direcció General d'Administració Autonòmica: les llistes definitives amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els distints apartats del barem, servint la dita publicació de notificació a les persones interessades, així com la relació definitiva de persones aprovades en cada un dels torns per la seua orde de puntuació total a què es referix la base 8.6.

En cap cas l'Òrgan Tècnic de Selecció podrà declarar que han aprovat el procés selectiu un número superior al de llocs de treball convocats, tenint en compte el que preveuen les bases 1.2, 1.3 i 12 de la present convocatòria.



11. Relació definitiva i presentació de documents

11.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció elevarà a la consellera de Justícia i Administracions Públiques per a la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana la relació definitiva de persones aprovades, per orde de puntuació total, perquè en el termini de 20 dies hàbils comptats des del següent al de la publicació aporten davant de la Direcció General d'Administració Autonòmica els documents següents:



11.1.1. Fotocòpia compulsada del DNI o NIE.

11.1.2. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons el que establix la base 2.1.3 de la convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger fotocòpia compulsada de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



11.1.3. Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



11.1.4. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferits.

11.1.5. Els qui superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià per mitjà de la presentació dels certificats, diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat, o per mitjà de la realització d'un exercici específic a este efecte. El personal que no puga acreditar els dits coneixements haurà de realitzar els cursos de perfeccionament que a este fi es realitzaran a través de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP) en coordinació amb la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià.

11.2. Les persones que superen les proves selectives pel torn de persones amb discapacitat hauran de presentar, a més dels documents anteriors, la fotocòpia compulsada de la certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgans competents d'altres administracions públiques que acredite discapacitat igual o superior al 33%, així com l'informe de compatibilitat per a l'exercici de les tasques i funcions del lloc.



11.3. Les persones que superen les proves selectives i que van sol·licitar una de les exempcions establides en la base 5.2 hauran de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció.



11.4. Les persones aspirants seleccionades que dins del termini indicat i excepte casos de força major, no presentaren la documentació acreditativa o de la mateixa es deduïra que no tenen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de l'administració de la Generalitat, sense perjuí de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



12. Nomenament de personal funcionari de carrera

Transcorregut el termini de presentació de la documentació es dictarà una resolució, la qual serà publicada en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, per a procedir al nomenament com personal funcionari de carrera del cos auxiliar de l'administració de la Generalitat, subgrup C2, les persones aprovades a què fa referència la base 10.4, prèvia l'adjudicació d'un lloc de treball d'acord amb la puntuació obtinguda.



A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant podrà requerir de l'Òrgan Tècnic de Selecció una relació complementària de les persones que continuen a les proposades, per al seu possible nomenament com personal funcionari de carrera.

Als efectes de la provisió de llocs de treball, d'acord amb el que establix l'article 119.5 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, les persones que hagen superat les proves selectives pel torn de promoció interna, gaudiran de preferència sobre el personal que les supere pel torn d'accés lliure o de persones amb discapacitat.



13. Òrgans Tècnics de Selecció

13.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció de la convocatòria, estarà compost per :president a/, secretari/ària i tres vocals. S'han de designar el mateix nombre de suplents.

13.2. La relació nominal dels membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció serà publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant una resolució la qual es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, una vegada hagen sigut publicades les llistes provisionals de persones admeses i excloses.

13.3 L'Òrgan Tècnic de Selecció, per a la realització de les proves podrà designar personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que crega oportuns.

13.4. Correspon a l'Òrgan Tècnic de Selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de totes aquelles mesures que calguen per a una correcte realització de les proves selectives.



13.5 Les persones integrants de l'Òrgan Tècnic de Selecció, així com el personal assessor, hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones interessades quan concórreguen en ells circumstàncies de les previstes en els articles 28 i 29 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



Així mateix, hauran d'abstindre's aquells membres que hagueren realitzat tasques de preparació de persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'esta Convocatòria.

13.6 Als efectes de comunicacions i de qualssevol altra incidència l'Òrgan Tècnic de Selecció tindrà la seua seu en la Direcció General d'Administració autonòmica, (C/ Miquelet núm. 5, 46001 València).

13.7 L'Òrgan Tècnic de Selecció als efectes de gratificacions i indemnitzacions, es regirà pel que disposa el Decret 24 1997,/ d'11 de febrer i Orde de 23 de juliol de 1998 (DOGV de15 de setembre de 1998) de desplegament, sobre indemnitzacions per raons del servici, modificat pel Decret 88 08,/de 20 de juny.

13.8 El funcionament de l'Òrgan Tècnic de Selecció s'adaptarà al que establix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i la resta de normativa vigent.



14. Recursos

14.1. La present convocatòria, les seues bases i tots aquells actes administratius siguen dictats per a desplegar-la, excepte les actuacions de l'Òrgan Tècnic de Selecció, podran ser impugnats per les persones interessades per mitjà de la interposició del recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació, davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb el que disposen els articles 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, així com en els articles 10, 14.2, 25.1 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. No obstant podrà interposar-se potestativament recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte que es recorre, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la seua publicació, o qualsevol altre recurs que estime procedent per a la defensa dels seus interessos.

14.2. Contra els actes de l'Òrgan Tècnic de Selecció podrà interposar-se recurs d'alçada davant de la consellera de Justícia i Administracions Públiques en el termini d'un mes, a partir de l'endemà al de la publicació del corresponent acord de l'Òrgan Tècnic de Selecció.





València, 21 de març de 2011



El conseller d'Economia, Hisenda i Ocupació

i vicepresident segon del Consell,

p. d. (R 30.07.2010, DOCV de 02.08.2010),

GERARDO CAMPS DEVESA





ANNEX I



BLOC GENERAL



I. DRET CONSTITUCIONAL I ORGANITZACIÓ ADMINISTRATIVA.

1. La Constitució espanyola de 1978: Característiques, estructura i reforma. Els principis constitucionals, els drets fonamentals i les llibertats públiques: regulació, protecció i restriccions.

2. La Corona: La seua regulació en la Constitució espanyola.

3. Les Corts Generals. Les Cambres: composició, organització i funcions. Relacions entre les Cambres. El Defensor del Poble.

4. El Govern i l'administració. Relacions entre el Govern i les Corts Generals. L'administració pública: Principis constitucionals que la informen.

5. El Poder judicial: La regulació constitucional de la justícia. El Tribunal Constitucional: naturalesa, composició i atribucions. Regulació constitucional.

6. L'organització territorial de l'Estat. Les Comunitats Autònomes. Organització política i administrativa. El sistema de distribució de competències en la Constitució. La legislació bàsica de l'Estat. Lleis marc, de transferència i d'harmonització. Els conflictes de competència.



7. Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la Igualtat Efectiva de Dones i Hòmens. Llei Orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de Mesures de Protecció Integral contra la Violència de Gènere.



II. DRET AUTONÒMIC

8. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana.

9. El president de la Generalitat. Elecció i estatut personal. Atribucions. El Consell. Composició, atribucions i funcions. La seua potestat reglamentària. Relacions entre el Consell i els Corts. Regulació en la Llei del Consell 5/1983 de 30 de desembre.

10. Govern i administració. Els consellers. Estatut personal. L'administració de la Generalitat. Organització, competència i estructura. Organització territorial de les conselleries. L'administració institucional. Responsabilitat dels membres del Consell i de l'administració pública de la Generalitat.

11. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la Igualtat de Dones i Hòmens.



III. DRET COMUNITARI

12. Les institucions de la Unió Europea: El Parlament Europeu. El Consell Europeu. El Consell. La Comissió Europea. El Tribunal de Justícia de la Unió Europea. El Banc Central Europeu. El Tribunal de Comptes.



IV. DRET ADMINISTRATIU

13. La Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediments Administratiu Comú: objecte i àmbit d'aplicació Principis generals. Les administracions públiques i les seues relacions.



14. Els òrgans de les administracions públiques. Creació. Competència. Delegació. Avocació. Encàrrec de gestió. Delegació de firma. Suplència. Coordinació i comunicacions. Instruccions i ordes de servici. Òrgans col·legiats. Règim jurídic. Composició. Convocatòries, sessions i actes. Abstenció i recusació.

15. Els interessats. Concepte. Capacitat d'obrar. Representació. Identificació. Pluralitat d'interessats. Drets dels ciutadans. Llengua dels procediments. Dret d'accés a arxius i registres. Els registres. Col·laboració i compareixença dels ciutadans.

16. La responsabilitat de la tramitació. Obligació de resoldre. Silenci administratiu. Incorporació de mitjans tècnics. Validesa i eficàcia de documents i còpies. Termes i terminis. Còmput. Ampliació. Tramitació d'urgència.

17. Les disposicions administratives. Jerarquia i competència. Publicitat i inderogabilitat singular. Els actes administratius. Producció i contingut. Motivació. Forma. Eficàcia: executivitat. Efectes. Notificació. Publicació. Nul·litat i anul·labilitat. Transmissibilitat. Conservació. Convalidació.

18. El procediment administratiu. Iniciació. Ordenació. Instrucció. Finalització. Execució.

19. La revisió d'ofici. Recursos administratius. Les reclamacions prèvies a l'exercici d'accions civils i laborals.

20. La potestat sancionadora. Principis. El procediment sancionador. Principis.

21. La responsabilitat patrimonial de l'administració. Responsabilitat de les autoritats i personal al seu servici.

22. Objecte i àmbit d'aplicació de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic. Delimitació dels tipus contractuals. Contractes administratius i contractes privats. Perfecció i forma del contracte. Règim d'invalidesa. L'òrgan de contractació. Objecte, preu i quantia del contracte. Normes generals d'adjudicació dels contractes de les administracions públiques.

23. La jurisdicció contenciosa administrativa. Àmbit. Les parts i l'objecte del recurs. El recurs contenciós administratiu: procediment en primera o única instància. Execució de sentències.



V. FUNCIÓ PÚBLICA

24. Principis constitucionals en matèria de funció pública. Les bases del règim estatutari dels funcionaris públics: marc jurídic, la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana: objecte, principis i àmbit d'aplicació.



25. El personal al servici de les administracions públiques. La planificació de recursos humans en les administracions públiques: Les ofertes públiques d'ocupació, instruments de planificació i ordenació del personal, relacions de llocs de treball i registres de personal.

26. Naixement i extinció de la relació de servici en l'administració de la Generalitat. Selecció de personal. Adquisició i pèrdua de la condició del personal empleat públic.

27. L'articulació de la funció pública: el model de cossos i el model de llocs de treball. Classificació de llocs de treball. La provisió de llocs de treball: sistemes de provisió. Promoció professional. Sistemes i conceptes retributius en l'Administració de la Generalitat.



28. Situacions administratives dels funcionaris al servici de la Generalitat. Drets i deures dels funcionaris públics de la Generalitat. Règim d'incompatibilitats. Responsabilitat civil, penal i administrativa dels funcionaris públics. Règim disciplinari.



29. La prevenció de riscs laborals: conceptes bàsics i disciplines que la integren. Drets i obligacions. Sistemes de prevenció. Responsabilitats i sancions.



VI. GESTIÓ FINANCERA

30. La Hisenda Pública Valenciana: principis i règim jurídic. El Pressupost de la Generalitat Valenciana. Elaboració i aprovació. El règim dels crèdits pressupostaris. Execució i liquidació. La pròrroga del pressupost.











ANNEX II / ANEXO II<div id="AquiVaUnaImagen"></div>ANNEX III

(Oficines públiques)



Alacant

Direcció Territorial de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques

Oficina PROP

Rambla de Méndez Núñez, 41, 3a planta, 03001 Alacant



Castelló

Direcció Territorial de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques.

Oficina PROP

Carrer Major núm. 78, 12001 Castelló



València

Conselleria de Justícia i Administracions Públiques.

Oficina PROP

C/ Sant Calze núm. 2, 46001 València



Descàrrega del model d'instància per internet.

Http://www.gva.es (Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, Direcció General d'Administració Autonòmica, Oposicions i Concursos, Oferta 2010)



Tramitació telemàtica de la instància per internet.

Http://www.gva.es (apartat: Atenció al ciutadà, Guia "PROP", Ocupació Pública, Descripció: "Subgrup C2, Sector Administració General, Convocatòria 7/10", Tramitació amb certificat).



Oficines Prop

Alacant

- Alacant - C. Churruca, 29 - 03003

- Alacant - Rambla de Méndez Núñez, 41, 3a planta - 03001

- Benidorm - Foietes - Colònia de Madrid, Av. Beniardà, 61 - 03500

- Benidorm - Racó de Loix, Av. Joan Fuster Zaragoza, 3-1, Edifici Aquarium II- 03503

- Elx - Pl de la Mercé, 5 - 03202

- Orihuela - C. López Pozas, s/n - 03300

- Torrevieja - C. Hermanos Bazán, 6, baix, - 03181



Castelló

- Germans Bou - Castelló - Av. Germans Bou, 47 - 12003

- Carrer Major núm. 76 - Castelló - 12001

- Avinguda del Mar - Castelló - Av. del Mar, 16 - 12003

- Vila-real - C. Joan Fuster, 28 - 12540

- Vinaròs - C. Sant Joaquim, 14 - 12500

- Segorbe - C. San Antonio, 11 - 12400



València

- Gregorio Gea I - València - C. Gregorio Gea, 27 - 46009

- Gregorio Gea II - València - C. Gregorio Gea, 14 . 46009

- Hospital - València - C. Hospital, 2 - 46001 (Ubicació provisional)

- Sant Calze - València - C/ Sant Calze, núm. 2 - 46001

- Alzira - Pl. Casassús, 1 - 46600

- Ontinyent - Pl. Mestre Ferrero, 22 - 46870

- Port Sagunt - Pl. Ramón de la Sota, s/n (Edifici Rotonda) - 46520

- Requena - Av. Raval, 9 - 46340

- Safor (Gandia) Av. República Argentina, 28 - 46700

- Sagunt - Camí Reial, 65-67 - 46500

- Xàtiva - C. Montcada, 32 - 46800



Madrid

- Madrid - C/ Españoleto, 25 - 28010



TELÈFON 012 D'INFORMACIÓ ADMINISTRATIVA DE LA GENERALITAT

(963866000 per a telefonades des de fora de la Comunitat Valenciana)





ANNEX IV



BAREM FASE CONCURS SUBGRUP C2, SECTOR ADMINISTRACIÓ GENERAL



En la fase de concurs a què es referix la base 8.5 de la present convocatòria, la valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el barem següent:

A) Experiència professional: 15 punts

1. Es valorarà l'experiència professional de les persones participants d'acord amb el barem següent:

1.1. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències del qual en matèria de personal siguen exercides per la Direcció General d'Administració Autonòmica, que pertanguen al subgrup C2 (grup D), naturalesa funcionarial, sector administració general, a raó de 0.13 punts per cada mes complet de servici en actiu.



1.2. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències del qual en matèria de personal siguen exercides per la Direcció General d'Administració Autonòmica, no previstos en l'anterior apartat, a raó de 0.09 punts per cada mes complet de servicis en actiu.

1.3. Per treballs realitzats en llocs d'altres administracions públiques i entitats de dret públic vinculades o dependents d'una administració pública territorial, a raó de 0.09 punts per cada mes complet de servicis en actiu.

1.4. Per treballs realitzats en societats públiques mercantils i fundacions públiques o en el sector privat, en treballs per compte d'altri, autònoms i professionals, en llocs amb funcions equivalents a les del subgrup C2 (Grup D), sector administració general, auxiliar administratiu, a raó de 0.07 punts per mes complet de servicis en actiu.



No obstant això, al personal funcionari transferit se li computarà els servicis prestats en les seues administracions d'origen d'acord amb el que disposen els apartats 1.1 o 1.2 segons siga procedent.

En cap cas es valorarà l'experiència professional obtinguda en l'exercici de llocs de treball reservat a personal eventual.

2. L'experiència professional s'acreditarà d'acord amb els criteris següents:

2.1. Els treballs per a administracions públiques s'acreditaran sempre mitjançant el certificat oficial de l'òrgan competent.

2.2. La resta dels treballs per compte d'altri, per mitjà del contracte de treball i el certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup o grups de cotització corresponent a la categoria de les places convocades.



2.3. Per al supòsit de professionals i autònoms, llicència Fiscal o IAE on s'acrediten el o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, així com el certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan siga procedent, i en substitució d'eixos documents, s'aportarà el certificat oficial que acredite haver cotitzat en el Règim Especial o en la Mutualitat corresponent.

En tot cas la puntuació màxima a aconseguir, per experiència, no podrà superar els 15 punts.

B) Formació: 10 punts

1. Valencià: màxim 4 punts.

El coneixement del valencià serà valorat fins a un màxim de 4 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, d'acord amb l'escala següent:

- Coneixement oral: 1,00 punt

- Grau elemental: 2,00 punts

- Grau mitjà: 3,00 punts

- Grau superior: 4,00 punts

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

2. Idiomes comunitaris: màxim de 2 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola acreditant-se documentalment per mitjà de certificats expedits per l'escola oficial d'idiomes, segons els nivells especificats.

Es puntuarà fins a un màxim de 2 punts, a raó de 0,40 punts per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes.

Per a la valoració dels idiomes comunitaris, en cap cas no es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de Batxiller Elemental, Graduat Escolar, Formació Professional, Batxiller Superior i d'estudis universitaris de qualsevol nivell.



3. Titulació acadèmica: màxim 4 punts.

Per la possessió de títols acadèmics oficials superiors a l'exigit en la convocatòria per a pertànyer al subgrup C2, a raó de 2 punts per títol, fins a un màxim de 4 punts.

Mapa web