Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 de maig de 2013, del president de la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià, per la qual es publica l'acord de la comissió sobre regulació dels procediments d'admissió al primer curs dels ensenyaments universitaris oficials de grau en les universitats públiques i els seus centres adscrits de la Comunitat Valenciana.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7036 de 31.05.2013
Número identificador:  2013/5662
Referència Base de Dades:  005360/2013
 



RESOLUCIÓ de 27 de maig de 2013, del president de la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià, per la qual es publica l'acord de la comissió sobre regulació dels procediments d'admissió al primer curs dels ensenyaments universitaris oficials de grau en les universitats públiques i els seus centres adscrits de la Comunitat Valenciana. [2013/5662]

La normativa bàsica sobre accés i admissió als ensenyaments universitaris oficials de grau es fixa en el Reial Decret 1892/2008, de 14 de novembre, pel qual es regulen les condicions per a l'accés als ensenyaments universitaris oficials de grau i els procediments d'admissió a les universitats públiques espanyoles.

En l'àmbit de la Comunitat Valenciana es va dictar el Decret 80/2010, de 7 de maig, del Consell, pel qual es regula la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià, el qual determina en l'article 4 les funcions de l'esmentada comissió en matèria de preinscripció en les universitats públiques del sistema universitari valencià.

En virtut del dit decret, es va dictar la Resolució de 13 de maig de 2011, de la presidenta de la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià, per la qual es publica l'acord de la comissió sobre regulació dels procediments d'admissió al primer curs dels ensenyaments universitaris oficials de grau en les universitats públiques i els seus centres adscrits de la Comunitat Valenciana.

La Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià ha pres nous acords quant a la gestió dels processos de preinscripció per al curs 2013-2014 i posteriors, en relació amb el nombre de convocatòries anuals i la forma de presentació de les sol·licituds, per la qual cosa, a fi d'obtindre més seguretat jurídica, es considera convenient incloure en una única resolució tant els acords anteriors que es mantenen com els nous, que regulen el procediment d'admissió al primer curs dels ensenyaments universitaris oficials de grau en les universitats públiques i els seus centres adscrits de la Comunitat Valenciana.



De conformitat amb el que disposa el Reial Decret 1892/2008, de 14 de novembre, i en virtut de les atribucions conferides pel Decret 80/2010, de 7 de maig, del Consell, pel qual es regula la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià, la comissió esmentada, en les sessions celebrades el dia 23 d'octubre de 2012 i el dia 21 de febrer de 2013, va adoptar els acords següents:



Primer. Àmbit d'aplicació

1. L'alumnat que complisca els requisits acadèmics corresponents i vullga accedir als ensenyaments universitaris de grau impartits per centres propis o adscrits a universitats públiques del sistema universitari valencià que tinguen aprovat un nombre limitat de places d'accés, haurà de sol·licitar la seua admissió a través del procés general de preinscripció que s'establix en els presents acords.



2. A l'efecte de l'accés a la universitat, les universitats públiques valencianes es consideraran com una de sola, per la qual cosa el procés de preinscripció serà comú i únic en totes, amb independència d'aquella en què hagen superat la prova d'accés.



Segon. Requisits acadèmics

Podran participar en el procediment de preinscripció els sol·licitants que es troben en algun dels casos següents:

a) Haver superat la prova d'accés a la universitat.

b) Haver superat els estudis requerits d'acord amb el sistema educatiu d'un estat membre de la Unió Europea o d'un altre estat amb què Espanya haja subscrit un acord internacional al respecte en règim de reciprocitat, i complir els requisits acadèmics exigits en el seu respectiu país per a l'accés a la universitat.

c) Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de vint-i-cinc anys.

d) Haver superat la prova d'accés per a majors de quaranta-cinc anys, o haver superat el procés d'admissió per als majors de quaranta anys amb experiència professional, en ambdós casos en una universitat de la Comunitat Valenciana.

e) Haver superat el Curs d'Orientació Universitària (COU) abans del curs acadèmic 1974-75, el Curs Preuniversitari i les proves de maduresa o el Batxillerat de plans d'estudis anteriors al de l'any 1953.



f) Estar en possessió d'un títol de tècnic superior de Formació Professional, tècnic superior d'Arts Plàstiques i Disseny, o tècnic esportiu superior; haver superat les ensenyances de Formació Professional de segon grau o un mòdul professional de nivell III, obtenint el títol de tècnic especialista, o títols declarats equivalents als anteriors.



g) Estar en possessió d'un títol universitari o equivalent que habilite per a l'accés a la universitat.



Tercer. Sol·licituds

1. Els estudiants ompliran la sol·licitud de preinscripció telemàticament, a través del procediment que s'establix en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, en l'adreça <www.preinscripcion.gva.es>.

2. Els estudiants de Batxillerat que s'hagen examinat de la prova d'accés a la universitat a la Comunitat Valenciana el mateix any, o l'any anterior, de la convocatòria de preinscripció en què participen, no hauran de presentar la sol·licitud de preinscripció impresa en paper si, quan l'òmpliguen telemàticament, s'autentiquen, a més de fent servir el número de DNI, amb la clau que se'ls proporciona el primer dia de la prova d'accés a la universitat per a accedir al portal de l'alumne PASEU. En cas de fer més d'una sol·licitud telemàtica per mitjà d'este procediment, es considerarà vàlida l'última realitzada.



Si estos estudiants han de presentar algun document que justifique les condicions que es detallen en l'apartat quart, lletres h i i, dels presents acords, una vegada emplenada la sol·licitud de forma telemàtica, hauran d'imprimir-la, firmar-la i presentar-la, juntament amb la documentació procedent en cada cas, en el lloc de presentació que corresponga, segons s'establix en l'apartat quint dels presents acords. En este cas, sense el compliment del tràmit de presentació de la instància en paper no es considerarà vàlidament realitzada la preinscripció.



3. Els altres estudiants, una vegada omplida la sol·licitud de forma telemàtica, hauran d'imprimir-la, firmar-la i presentar-la, juntament amb la documentació procedent en cada cas, en el lloc de presentació que corresponga, segons s'establix en l'apartat quint dels presents acords. Sense el compliment d'este tràmit, no es considerarà vàlidament realitzada la preinscripció.

4. Aquells estudiants que no puguen utilitzar la via informàtica, podran omplir la sol·licitud de preinscripció utilitzant el model de sol·licitud que a este efecte s'adjunta com a annex I dels presents acords, que podrà obtindre's en l'adreça d'Internet assenyalada en el punt 1 d'este apartat tercer (document PDF) o sol·licitar-se en els servicis d'estudiants de les universitats públiques valencianes o en la seu de la Conselleria d'Educació Cultura i Esport, avinguda de Campanar, número 32, de València.

5. Els estudiants faran constar en la sol·licitud de preinscripció, per orde de preferència, fins a un màxim de 20 ensenyaments universitaris oficials de grau.

En el cas que un estudiant puga participar per més d'una quota, indicarà les qualificacions amb què concorre en cada una d'aquelles en la mateixa sol·licitud.

6. La presentació de més d'una instància de sol·licitud en paper en diferents universitats de la Comunitat Valenciana comportarà la nul·litat de totes. Per això, només podrà presentar-se en el registre corresponent una única sol·licitud en paper, amb independència que puguen fer-se totes les que es consideren convenients telemàticament en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. No obstant això, en cas de presentar més d'una sol·licitud en paper en la mateixa universitat dins del termini de preinscripció i dins de l'horari de registre corresponent, es validarà l'última presentada.

Quart. Documentació

1. Per mitjà de la presentació de la sol·licitud de preinscripció, siga telemàticament o en els llocs corresponents, una vegada impresa en paper i firmada per l'estudiant, la persona interessada autoritza la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport a obtindre, a través de les administracions corresponents, les dades necessàries per a la verificació de les seues dades personals en el Sistema de Verificació de Dades d'Identitat i Residència. No obstant això, el dit consentiment podrà ser denegat expressament pel sol·licitant marcant l'espai reservat a l'efecte en la sol·licitud, i en este cas serà necessari aportar la sol·licitud impresa en paper i una fotocòpia del DNI.

2. L'alumnat, en el moment de presentar la documentació necessària en cada cas, segons s'indica a continuació, haurà d'aportar-ne els originals i una fotocòpia, per a la confrontació per l'òrgan receptor.

a) L'alumnat de Batxillerat que haja realitzat la prova d'accés a la universitat a la Comunitat Valenciana el mateix any, o l'any anterior, de la convocatòria de preinscripció en què participe, i haja presentat la sol·licitud de forma telemàtica segons s'establix en el punt 2 de l'apartat tercer d'estos acords, no presentarà cap documentació, excepte si ha de justificar alguna de les condicions que es determinen en les lletres h i i d'este apartat. En este últim cas, l'alumnat haurà de presentar la sol·licitud impresa i firmada en paper, que s'acompanyarà dels documents justificatius corresponents a les condicions al·legades.



b) L'alumnat de Batxillerat que haja realitzat la prova d'accés a la universitat en altres comunitats autònomes, o a la Comunitat Valenciana en anys diferents dels que s'especifiquen en l'apartat a anterior, o en la UNED per a alumnat no inclòs en l'apartat c següent, haurà de presentar la sol·licitud en paper, a la qual adjuntarà:



- Fotocòpia confrontada del certificat amb la nota d'accés a la universitat.

c) L'alumnat procedent d'un sistema educatiu d'estats membres de la Unió europea o del sistema educatiu d'estats que han subscrit un acord internacional a este respecte amb Espanya, haurà de presentar la sol·licitud en paper, a la qual adjuntarà:

- Fotocòpia confrontada de la credencial emesa per la UNED per a l'accés a la universitat espanyola.

d) L'alumnat que ha superat el Curs d'Orientació Universitària (COU) abans del curs acadèmic 1974-75, el Curs Preuniversitari i les proves de maduresa o el Batxillerat de plans d'estudis anteriors a 1953, haurà de presentar la sol·licitud en paper, a la qual adjuntarà:



- Fotocòpia confrontada del llibre de qualificació escolar on conste la superació dels dits estudis.

e) L'alumnat en possessió d'un títol de tècnic superior de Formació Professional, tècnic superior d'Arts Plàstiques i Disseny o tècnic esportiu superior, i el que ha superat les ensenyances de Formació Professional de segon grau o mòdul professional de nivell III, així com el que tinga titulacions declarades equivalents a les anteriors, hauran de presentar la sol·licitud en paper, a la qual adjuntaran:

- Fotocòpia confrontada del certificat acadèmic oficial en què conste la nota mitjana final de l'expedient acadèmic dels estudis cursats, expedida a l'únic efecte del procediment de preinscripció amb tres decimals, arredonida a la mil·lèsima més pròxima, i en cas d'equidistància a la superior, conforme al model que s'adjunta com a annex II als presents acords.

- Fotocòpia confrontada del títol obtingut o del resguard d'haver abonat els drets d'expedició.

-Si este alumnat s'ha presentat a la fase específica de la prova d'accés a la universitat, presentarà la fotocòpia confrontada del certificat amb les qualificacions obtingudes en les matèries de què s'haja examinat, excepte el que s'haja presentat en una universitat pública de la Comunitat Valenciana.

f) L'alumnat que ha superat la prova d'accés per a estudiants majors de vint-i-cinc anys, haurà de presentar la sol·licitud en paper, a la qual adjuntarà:

- Fotocòpia confrontada del certificat d'haver superat la prova.

g) Els candidats que han superat el procés d'accés per a persones majors de quaranta anys amb experiència professional, o la prova d'accés per a majors de quaranta-cinc anys en una universitat de la Comunitat Valenciana, hauran de presentar la sol·licitud en paper, a la qual adjuntaran:

- Fotocòpia confrontada del certificat d'haver superat la prova o el procés d'accés.

h) L'alumnat que està en possessió d'un títol universitari o equivalent que l'habilite per a l'accés a la universitat, haurà de presentar la sol·licitud en paper, a la qual adjuntarà:

- Fotocòpia confrontada del títol universitari obtingut o del resguard d'haver abonat els drets d'expedició.

- Certificat de l'expedient acadèmic oficial on conste la totalitat de les qualificacions obtingudes i la qualificació mitjana de l'expedient.



i) L'alumnat amb discapacitat. Les persones sol·licitants que, complint algun dels requisits acadèmics anteriors, tinguen reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent, menyscabament total de la parla o pèrdua total d'audició, hauran d'acreditar-ho per mitjà de la presentació d'algun dels documents següents:

- Certificat acreditatiu expedit per la conselleria amb competència en la matèria o per l'organisme competent en altres comunitats autònomes, o per l'IMSERSO.

- Resolució de l'INSS en què es reconega la condició de pensionista per incapacitat permanent total, absoluta o gran invalidesa.

- Resolució del Ministeri d'Economia i Hisenda o del Ministeri de Defensa en què es reconega una pensió de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servici o inutilitat.

j) Els esportistes d'alt nivell, d'alt rendiment i d'elit de la Comunitat Valenciana. Les persones sol·licitants que, complint algun dels requisits acadèmics anteriors, tinguen reconeguda la condició d'esportista d'alt rendiment, hauran d'adjuntar una acreditació expedida pel Consell Superior d'Esports o per l'òrgan corresponent de la comunitat autònoma, segons corresponga. Els alumnes que tinguen la condició d'esportista d'alt nivell i esportista d'elit de la Comunitat Valenciana, únicament hauran d'indicar-ho en la sol·licitud corresponent, ja que la dita condició està publicada en el Boletín Oficial del Estado o en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, respectivament.





Quint. Lloc de presentació

L'alumnat que no tinga l'opció de presentar la sol·licitud de forma telemàtica tal com s'establix en l'apartat tercer, punt 2, paràgraf primer, d'estos acords, haurà de presentar la sol·licitud impresa i firmada juntament amb la corresponent documentació en els llocs següents:



En el centre docent de la Comunitat Valenciana on els estudiants hagen cursat els estudis de segon de Batxillerat o els estudis d'un cicle formatiu de Formació Professional de grau superior, o ensenyances superiors d'Arts Plàstiques i Disseny o ensenyances de tècnic esportiu superior.

En la resta de casos, en qualsevol de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, preferentment en la universitat corresponent als estudis sol·licitats en primera opció.

Tot això sense perjuí que puga presentar-se per correu certificat, en un sobre obert per a ser datat i segellat abans de ser certificat, així com a través de les altres formes o llocs que determina l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.





Sext. Terminis de presentació

1. La Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció Universitària determinarà i farà públiques les dates de la convocatòria de cada curs acadèmic.

2. Per al curs acadèmic 2013-2014 els terminis de presentació de sol·licituds seran:

a) L'alumnat que ja disposa de les seues qualificacions d'accés, per haver-se presentat a les proves d'accés en anys anteriors, o als processos d'accés de majors de 25, 40 i 45 anys de 2013, o per ser titulat universitari, o per tindre titulació de tècnic superior de Formació Professional, tècnic superior d'Arts Plàstiques i Disseny o tècnic esportiu superior d'anys anteriors a la convocatòria de preinscripció en què participen, etc., del dia 3 de juny de 2013 al dia 10 de juny de 2013, ambdós inclusivament.

b) L'alumnat que es presenta a les proves d'accés a la universitat del curs 2012-2013 en la convocatòria ordinària de juny, del dia 17 de juny de 2013 al dia 5 de juliol de 2013, ambdós inclusivament. En este termini s'inclouen els estudiants de la convocatòria ordinària de la prova d'accés a la universitat (PAU) d'altres comunitats autònomes i els de sistemes educatius estrangers que s'examinen en la UNED i no estan inclosos en l'apartat d següent.

c) L'alumnat que es presenta a les proves d'accés a la universitat del curs 2012-2013 en la convocatòria extraordinària de juliol, del dia 9 de juliol de 2013 al dia 14 de juliol de 2013, ambdós inclusivament.

Els estudiants de Batxillerat de la Comunitat Valenciana podran realitzar i presentar telemàticament la instància fins a les 24 hores del dia 14 de juliol, però si han de presentar algun document, tal com s'específica en l'apartat 4, punt 2, lletra a, dels presents acords, s'acceptarà la presentació de la instància en paper i la documentació fins a les 14 hores del dia 15 de juliol en les universitats corresponents.



L'alumnat de Batxillerat de la Comunitat Valenciana haurà de presentar la sol·licitud de preinscripció en el termini indicat encara que no conega les seues qualificacions de la prova d'accés, ja que serà el programa informàtic el que carregarà les seues qualificacions, quan estiguen disponibles, abans del procés de baremació i adjudicació de places.

Els alumnes d'altres comunitats autònomes o de la UNED que es presenten a les proves d'accés a la universitat del curs 2012-2013 en les seues convocatòries extraordinàries, o els alumnes de cicles formatius de grau superior de la Comunitat Valenciana que finalitzen els estudis en la seua convocatòria extraordinària del present curs, es presenten o no a la fase específica de la prova d'accés en la convocatòria extraordinària de juliol, presentaran la sol·licitud en paper, junt amb la documentació corresponent, en els terminis que s'establixen en este apartat c), i si no disposen en el dit termini de la documentació necessària, no podran participar en el procés de preinscripció. Els alumnes que no hi puguen participar perquè no coneixen les seues qualificacions, es dirigiran directament a les universitats públiques de la Comunitat Valenciana per a sol·licitar plaça quan tinguen les seues qualificacions, en el mes de setembre, i tindran els mateixos drets d'adjudicació que els alumnes de la Comunitat Valenciana que hagen superat la prova d'accés a la universitat en la convocatòria extraordinària de juliol de 2013.



d) L'alumnat que obtinga el seu títol de tècnic superior de Formació Professional, tècnic superior d'Arts Plàstiques i Disseny o tècnic esportiu superior en la convocatòria ordinària del curs 2012-2013, així com el que accedisca a la universitat per la via prevista en l'article 38.5 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig d'Educació, és a dir, els alumnes procedents de sistemes educatius d'estats membres de la Unió Europea o els d'altres estats amb què s'hagen subscrit acords internacionals aplicables a este respecte, el període de presentació de sol·licituds serà del dia 17 de juny de 2013 al dia 12 de juliol de 2013, ambdós inclusivament.



Sèptim. Procediment i quotes de preinscripció

1. El procediment tindrà una única convocatòria en cada curs acadèmic. Encara que la convocatòria siga única i es resolga per a tot l'alumnat el mateix dia, els alumnes que tinguen aprovat l'accés en cursos anteriors i els que aproven en la convocatòria ordinària de la PAU de l'any en curs, tenen preferència per a l'adjudicació de places sobre els alumnes que aproven la PAU en la convocatòria extraordinària de l'any en curs. Les assignatures de fase específica aprovades en la convocatòria extraordinària de l'any en curs no es comptabilitzaran per a l'adjudicació preferent a aquells estudiants que hagen aprovat la PAU en la convocatòria ordinària de l'any en curs, o en anys anteriors.



2. Quan la demanda de places siga superior a l'oferta, es reservarà anualment un nombre de places per als estudiants als quals es referixen els articles 49 a 53 del Reial Decret 1892/2008, de 14 de novembre, amb els percentatges següents, que podran ser modificats per mitjà d'un acord nou, sempre dins dels límits que establisca la normativa estatal:



a) Estudiants amb titulació universitària o equivalent: el 3 per cent.



b) Estudiants que, complint els requisits acadèmics necessaris, el secretari d'estat president del Consell Superior d'Esports qualifique i publique en el Boletín Oficial del Estado com a esportistes d'alt nivell o que el Consell Superior d'Esports qualifique com a esportistes d'alt rendiment o que la Generalitat qualifique com a esportistes d'elit de la Comunitat Valenciana, nivell A o B.

Per a ells es reservarà el 3 per cent de places oferides i, addicionalment, el 5 per cent de les places corresponents a les ensenyances conduents als títols oficials de grau en Fisioteràpia i grau en Mestre d'Educació Primària, i el 10 per cent per a les ensenyances de grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.

L'accés a estes places es farà amb l'orde de prelació següent: primerament els esportistes d'alt nivell i després, en cas de quedar places per a completar estes quotes, els esportistes d'alt rendiment en l'orde que disposa l'article 2 del Reial Decret 971/2007, de 13 de juliol, sobre esportistes d'alt nivell i alt rendiment. Dins d'este orde, els esportistes qualificats per la Generalitat com a esportistes d'elit nivell A precediran els qualificats com a esportistes d'elit nivell B.



c) Estudiants amb discapacitat en els termes establits per l'article 51 del Reial Decret 1892/2008, de 14 de novembre: el 5 per cent.



d) Estudiants que hagen superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys d'edat: el 3 per cent.

e) Estudiants majors de 40 i 45 anys que hagen superat el seu respectiu procés d'accés a la universitat: es reservarà un 1 per cent per a cada apartat, i si no es cobrixen la totalitat de les places d'un apartat, s'acumularan en l'altre; en conjunt, no podran superar el 2 per cent de les places.

3. L'adjudicació de les places l'efectuarà la Comissió Gestora, d'acord amb el resultat de l'aplicació de les regles, les prioritats i els criteris de valoració establits en el Reial Decret 1892/2008, de 14 de novembre.

4. Als estudiants que, com a conseqüència d'utilitzar la possibilitat establida en el punt 4 de l'article 48 del Reial Decret 1892/2008, de 14 de novembre, obtinguen plaça per la quota general i per algunes de les quotes de reserva assenyalades en l'apartat anterior d'esta orde, se'ls adjudicarà la plaça obtinguda en la quota general.

5. La Comissió Gestora procedirà a publicar els resultats del procés de preinscripció en els taulers d'anuncis de les universitats públiques. Així mateix, i a efectes merament informatius, es publicaran en els mitjans de comunicació escrita de la Comunitat Valenciana. La publicació de dades personals es limitarà a aquelles que siguen estrictament necessàries, en els termes de l'article 4 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, per a garantir la transparència del procediment de preinscripció universitària.



6. Els alumnes que no obtinguen plaça quan es resolga el procés de preinscripció amb l'assignació inicial, o posteriorment en la gestió de les llistes d'espera que facen les universitats, hauran de posar-se en contacte amb les universitats al setembre per a sol·licitar les places que hagen quedat vacants.



Octau. Dades de caràcter personal

Les dades personals de l'alumnat arreplegades en el procés de preinscripció, siga per mitjans telemàtics o per qualsevol altre, no s'utilitzaran per a cap altra finalitat que no siga la relacionada amb les activitats que l'Administració educativa du a terme, i en tot cas d'acord amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport és l'organisme responsable del fitxer de dades obtingudes a partir de les dades de caràcter personal subministrades per l'alumnat en el procés de preinscripció, creat per l'Orde de 25 d'agost de 2008, de la Conselleria d'Educació, per la qual s'inscriuen i se suprimixen fitxers de dades de caràcter personal gestionats per la Conselleria d'Educació, amb la denominació Alumnes.



Nové. Reclamacions

El termini de presentació de reclamacions serà de tres dies hàbils a partir de la publicació oficial dels resultats.

L'alumnat que haja finalitzat els estudis de Batxillerat o cicles formatius de grau superior en un centre docent de la Comunitat Valenciana el mateix any en què realitze la preinscripció, presentarà la reclamació en la universitat de què depenga el dit centre. En la resta de casos, es presentarà en la universitat on s'haja presentat la sol·licitud de preinscripció.

No s'admetran reclamacions que impliquen modificació sobre les sol·licituds que hagen sigut correctament tramitades.



Deu. Sol·licitud de places en altres universitats

Els estudiants que sol·liciten plaça en altres universitats públiques no pertanyents al sistema universitari valencià formalitzaran la seua sol·licitud de conformitat amb el procediment establit per la comunitat autònoma on radique la universitat en què vullguen realitzar els seus estudis.



Onze. Vigència

El present acord tindrà vigència per a les successives convocatòries de preinscripció, sense perjuí que la Comissió Gestora adopte nous acords quan ho considere oportú, dins del marc legal fixat per la normativa vigent.



Dotze. Derogació normativa

Queden derogades la Resolució de 13 de maig de 2011, de la presidenta de la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià, per la qual es publica l'acord de la comissió sobre regulació dels procediments d'admissió al primer curs dels ensenyaments universitaris oficials de grau en les universitats públiques i els seus centres adscrits de la Comunitat Valenciana, i totes les disposicions que del mateix rang o d'un rang inferior contravinguen a la present resolució.



València, 27 de maig de 2013. El president de la Comissió Gestora dels Processos d'Accés i Preinscripció en les Universitats Públiques del Sistema Universitari Valencià: Rafael Carbonell Peris.







ANNEX I<div id="AquiVaUnaImagen"></div><div id="AquiVaUnaImagen"></div>ANEXO I<div id="AquiVaUnaImagen"></div><div id="AquiVaUnaImagen"></div>ANNEX II









(Nom i cognoms) …, com a secretari/secretària del centre …, faig constar:



Que, d'acord amb l'article 26 del Reial Decret 1892/2008, de 14 de novembre, i l'Orde EDU/3242/2010, de 9 de desembre, que regulen les condicions per a l'accés als ensenyaments universitaris de grau i els procediments d'admissió a les universitats públiques espanyoles, l'estudiant …, amb DNI … ha aprovat, en el curs acadèmic …, en la convocatòria de …, el següent títol de Tècnic Superior de Formació Professional, Tècnic Superior d'Arts Plàstiques i Disseny, Tècnic Esportiu Superior o equivalents:



…, que pertany a la família professional …



A l'efecte de la preinscripció, faig constar

que la nota mitjana dels estudis cursats és: …



I perquè així conste als efectes oportuns, firme este document a …, … d … de …





Signat, el/la secretari/ària Vist i plau, el/la director/a

Mapa web