Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 27 de desembre de 2013, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista d'aspirants declarats aptes i no aptes, una vegada efectuada la prova avaluadora del personal del servei específic d'admissió del dia 10 de desembre de 2013. [2014/472]

(DOGV núm. 7196 de 21.01.2014) Ref. Base de dades 000612/2014

RESOLUCIÓ de 27 de desembre de 2013, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista d'aspirants declarats aptes i no aptes, una vegada efectuada la prova avaluadora del personal del servei específic d'admissió del dia 10 de desembre de 2013. [2014/472]
La Resolució de 17 de setembre de 2013, de la Conselleria de Governació i Justícia (DOCV 7119, de 26 de setembre), va aprovar les bases generals i la convocatòria de la prova avaluadora per a l’acreditació del personal del servei específic d’admissió a efectuar el 10 de desembre de 2013.
La prova esmentada es va realitzar en les seus indicades en la Resolució de 28 de novembre de 2013, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana (DOCV 7165, de 3 de desembre), en què se’n publicava la llista definitiva d’admesos i exclosos.
La convocatòria constava de dues proves; una primera consistent en un examen psicotècnic, i una altra de coneixements teoricopràctics. Cada una de les dues proves es qualificava per separat, sent necessari aprovar les dues per a obtindre la consideració d’apte.
D’acord amb l’article 10 de la Resolució de 17 de setembre de 2013, una vegada finalitzades les proves i corregits els exàmens, la comissió avaluadora farà públiques les llistes d’aspirants qualificats com a aptes en els taulers d’anuncis de la Conselleria de Governació i Justícia de les tres províncies, així com en qualsevol altre lloc que es considere convenient per a la seua millor difusió. De la mateixa manera, la indicada llista es publicarà en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

Per tot això, i d’acord amb l’article 10 adés citat, en relació amb l’article 8 del Decret 194/2012, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Governació i Justícia, i l’article 12 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, resolc:

Primer
Publicar, a proposta de la comissió avaluadora a què es refereix l'article 6 de la Resolució de 17 de setembre de 2013, el llistat d'aspirants qualificats com a aptes (annex I d'esta resolució) i el llistat d'aspirants considerats com a no aptes (annex II), una vegada efectuada la correcció de les dues proves fetes el dia 10 de desembre de 2013, per a l'acreditació del personal del Servei Específic d'Admissió.


Segon
Els aspirants considerats com a no aptes podran interposar recurs d'alçada davant la Secretaria Autonòmica de Governació, en el termini d'un mes des de la publicació d'esta resolució en el DOCV.

Tercer
En el termini d'un mes computat des de la publicació de la present resolució, els aspirants declarats aptes podran presentar en les dependències de les direccions territorials de la Conselleria de Governació i Justícia a Alacant, Castelló i València, una fotografia per a l'expedició de l'acreditació del Servei Específic d'Admissió.

Per a la retirada de l’acreditació esmentada serà necessari abonar prèviament la taxa de 5,05 euros en les entitats col·laboradores de la Generalitat. En el cas del seu enviament per correu certificat, la persona interessada haurà d'acreditar, així mateix, el pagament previ de la taxa esmentada davant l'òrgan competent per a la seua expedició.

València, 27 de desembre de 2013.– La directora general de Seguretat i Protecció Ciutadana: Sonia Vega Cueje.



linea
Mapa web