DECRET 65/2014, de 2 de maig, del Consell, pel qual es modifica el Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública. [2014/3923]
(DOGV núm. 7266 de 05.05.2014) Ref. Base de dades 003827/2014
-
Anàlisi jurídica
Data d'entrada en vigor: 06.05.2014 Data de fi de vigència: 24.09.2015 Aquesta disposició afecta: Modifica: Aquesta disposició està afectada per: Derogada per: -
Anàlisi documental
Origen de disposició: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública Grup temàtic: Legislació Matèries: Organització de l'administració Descriptors: Temàtics: reglament intern, administració regional, organització administrativa , Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, VIII legislatura
DECRET 65/2014, de 2 de maig, del Consell, pel qual es modifica el Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública. [2014/3923]
PREÀMBUL
Pel Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, es va aprovar el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Publica, partint de lestructura orgànica bàsica aprovada pel Decret 179/2012, de 14 de desembre, del Consell, pel qual es va establir lestructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat.
Des de linici desta legislatura, el Consell ha considerat lordenació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional com un compromís prioritari a què ha prestat especial atenció, la qual cosa es va corroborar amb la creació i adscripció de la Secretaria Autonòmica del Sector Públic Empresarial a la conselleria competent en matèria dhisenda.
En este sentit, lobjecte de la Llei 1/2013, de 21 de març, de Mesures de Reestructuració i Racionalització del Sector Públic Empresarial i Fundacional pretén contribuir a lesforç de consolidació fiscal i generar un sector públic viable i sostenible financerament. Este procés de racionalització i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional es troba actualment en una fase avançada i està plenament canalitzat, per la qual cosa resulta necessari adequar lestructura orgànica de la conselleria a la nova realitat existent.
El manteniment duna política de racionalització i austeritat en el gasto públic i la necessitat de comptar amb una estructura administrativa que desenrotlle la funció de continuar amb ladopció de mesures de control i reducció del gasto en el sector públic empresarial i fundacional, ha comportat la supressió duna secretaria autonòmica en esta conselleria, i que la Direcció General del Sector Públic, adscrita a la Secretaria Autonòmica dAdministració Pública, assumisca les competències de planificació, coordinació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional, i cal també que assumisca determinades competències relatives als consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat.
Daltra banda, larticle 26.1, lletres a) i b) del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, atribuïx a la Direcció General de Tributs i Joc la gestió, recaptació i inspecció dels tributs cedits per lAdministració de lEstat a la Generalitat, així com la gestió dels tributs propis de la Generalitat, llevat que, en este últim cas, les lleis latribuïsquen a altres òrgans o entitats.
En lactualitat, larticle 57.3, lletres a, b i d, del Decret 20/2013 establix que corresponen als servicis de Gestió Tributària de les respectives direccions territorials dHisenda i Administració Pública, entre altres funcions, les de gestió i liquidació dels tributs que la normativa vigent atribuïx a la Direcció General de Tributs i Joc, així com la resolució dels recursos de reposició; la imposició de sancions tributàries; i totes aquelles relacionades amb les funcions de gestió tributària de la Conselleria dHisenda i Administració Pública, en làmbit territorial de la seua direcció.
Lhabilitació de ferramentes informàtiques de gestió dexpedients dopcions de presentació telemàtica i de vies dintercanvi electrònic dinformació entre sistemes, en el marc general del desenrotllament de les noves tecnologies, ha agilitzat extraordinàriament la gestió agregada de les declaracions tributàries i contribuït decisivament a la normalització i uniformització de les actuacions administratives en làmbit de la gestió tributària de la Generalitat, amb independència del lloc en què els contribuents tenen el seu domicili fiscal, i permet, particularment en relació amb determinats impostos, el desenrotllament posterior dactuacions extensives de control basades en processos informàtics aplicables, amb els mateixos criteris, a tot el territori de la Comunitat.
Això és especialment evident en làmbit de la gestió de limpost sobre el patrimoni, tribut la declaració del qual sefectua periòdicament i de forma conjunta amb limpost sobre la renda de les persones físiques, a través de ferramentes informàtiques dajuda, i resulta, a més, obligatòria la seua presentació telemàtica, la qual cosa facilita la integració automàtica en les bases de dades tributàries, el seu tractament massiu i els intercanvis dinformació necessaris, amb vista a les actuacions de gestió i control de competència de la Generalitat que es consideren oportunes, reduint-se la necessitat dactuacions complementàries que requerisquen el contacte directe amb els contribuents. Estes circumstàncies i loptimització dels recursos existents determinen la conveniència de lassignació de les funcions gestores respecte daixò a làmbit regional.
Resulten aplicables les mateixes consideracions a la gestió dels impostos mediambientals de la Comunitat Valenciana i de limpost sobre els depòsits en les entitats de crèdit, tenint en compte la dimensió i les característiques del col·lectiu de subjectes passius afectats i lobligació de presentació telemàtica de les corresponents declaracions censals i dautoliquidació i pagaments fraccionats.
De conformitat amb allò que sha exposat, es considera convenient, dins de làmbit funcional de la Direcció General de Tributs i Joc de la Conselleria dHisenda i Administració Pública, lassignació de les funcions de gestió tributària relacionades amb lImpost sobre el Patrimoni, lImpost sobre activitats que incidixen en el medi ambient, lImpost sobre la eliminació de residus en abocadors i lImpost sobre els depòsits en les entitats de crèdit al Servici de Gestió Tributària de la Subdirecció General de Tributs.
Finalment, es modifica així mateix el text de larticle 38 del Decret 20/2013, de 25 de gener, relatiu a la Subdirecció General dAtenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis. La modificació ressalta que el personal inspector de servicis passa a dependre jeràrquicament de la persona titular de la mencionada subdirecció general, que és qui supervisa, dirigix i controla de forma directa lexecució de les funcions deste personal. Amb este canvi, que arreplega reglamentàriament el que era una pràctica consolidada de funcionament, es posa fi a lactual adscripció deste personal al Servici de Canals dInformació, Qualitat i Inspecció de Servicis. Este canvi dadscripció obliga a alterar també la configuració desta última unitat, la qual passa a denominar-se Servici de Modernització i Atenció al Ciutadà i manté íntegrament les seues comeses anteriors, excepte pel que fa a lapartat h) del punt 2.1 de larticle, «lexecució de les funcions de control i inspecció dels servicis...», apartat que queda suprimit per correspondre el seu exercici directament a la subdirecció general.
Per tot això, de conformitat amb el que establix la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, a proposta del conseller dHisenda i Administració i amb la deliberació prèvia del Consell, en la reunió del dia 2 de maig de 2014,
DECRETE
Article únic. Modificació del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública
1. Es modifiquen els articles 1, 2.1, 7, 8, 13.1, 13.2, 27.2.2, 37.1, 37.2, 38, 57.3 a, que queden redactats en la forma ressenyada en lannex.
2. Saddicionen els articles numerats 51 bis i 51 ter, que queden redactats en la forma ressenyada en lannex.
3. Es deixa sense contingut els articles 2.3, 5, 6, 34, 35 i 36.
DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA
Única. Derogació normativa
Queden derogades totes les disposicions del mateix rang, o dun rang inferior, que soposen al que establix este decret.
DISPOSICIONS FINALS
Primera. Habilitació normativa
Es faculta el conseller dHisenda i Administració Pública per a dictar totes les disposicions que requerisca el desplegament i lexecució del present decret.
Segona. Entrada en vigor
Este decret entrarà en vigor lendemà de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.
Alcoi, 2 de maig de 2014
El president de la Generalitat,
ALBERTO FABRA PART
El conseller dHisenda i Administració Pública,
JUAN CARLOS MORAGUES FERRER
ANNEX
Modificació de larticle 1 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública
La Conselleria dHisenda i Administració Pública com a departament responsable del Consell de la Generalitat en matèries dhisenda, sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, funció pública i tecnologies de la informació i comunicació de ladministració, exercix en les mencionades àrees les màximes competències que legalment té atribuïdes, sota la superior direcció del conseller o consellera, i sestructura en tres nivells: òrgans superiors, nivell directiu i nivell administratiu.
Modificació de lapartat 1 de larticle 2 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
Article 2. Dels òrgans superiors, del nivell directiu i de lInstitut Valencià de Finances
1. Sota lautoritat del conseller o consellera, la Conselleria dHisenda i Administració Pública està integrada pels següents òrgans superiors i nivell directiu:
Òrgans superiors:
Secretaria Autonòmica dHisenda i Pressupostos
Secretaria Autonòmica dAdministració Pública
Intervenció General
Nivell directiu:
Subsecretaria
Direcció General de Pressupostos
Direcció General de Tributs i Joc
Direcció General de Projectes i Fons Europeus
Direcció General de Patrimoni
Direcció General del Sector Públic
Direcció General de Recursos Humans
Direcció General de Tecnologies de la Informació
Modificació de larticle 7 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
La Secretaria Autonòmica dAdministració Pública exercirà les competències que li atribuïx larticle 68 de la Llei del Consell en matèria de funció pública, inspecció general de servicis, atenció al ciutadà, qualitat dels servicis, simplificació administrativa, administració electrònica i tecnologies de la informació i del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat. Li correspon dirigir i coordinar els centres directius que sadscriguen sota la seua dependència així com les unitats administratives integrades en estos.
Modificació de larticle 8 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
Article 8. Del nivell directiu de la Secretaria Autonòmica dAdministració Pública
Depenent de la Secretaria Autonòmica dAdministració Pública el nivell directiu desta estarà integrat pels òrgans següents:
a) Direcció General de Recursos Humans. Assumix les competències en matèria dordenació, selecció, provisió i formació del personal al servici de lAdministració del Consell i relacions sindicals.
b) Direcció General de Tecnologies de la Informació. Assumix les competències en matèria dinnovació tecnològica, seguretat dels sistemes dinformació, planificació, coordinació, autorització i control de les tecnologies de la informació, les telecomunicacions, les comunicacions corporatives, el desenrotllament de la societat digital i ladministració electrònica.
c) Direcció General del Sector Públic. Assumix les competències de planificació, coordinació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, així com les de seguiment i control de les dites actuacions.
Modificació dels apartats 1 i 2 de larticle 13 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
Article 13. Dels òrgans superiors, del nivell directiu i de la substitució
1. Són òrgans superiors de la Conselleria dHisenda i Administració Pública, el conseller o consellera i sota la seua dependència, la Secretaria Autonòmica dHisenda i Pressupostos, la Secretaria Autonòmica dAdministració Pública i la Intervenció General.
2. El nivell directiu de la Conselleria dHisenda i Administració Pública queda integrat per les unitats que sassenyalen en les lletres que figuren a continuació, adscrites als òrgans superiors de la manera següent:
Sota la directa dependència de la persona titular de la conselleria:
a) La Subsecretaria
Adscrites a la Secretaria Autonòmica dHisenda i Pressupostos i sota la seua dependència:
b) La Direcció General de Pressupostos
c) La Direcció General de Tributs i Joc
d) La Direcció General de Projectes i Fons Europeus
e) La Direcció General de Patrimoni
Adscrites a la Secretaria Autonòmica dAdministració Pública i sota la seua dependència:
f) La Direcció General de Recursos Humans
g) La Direcció General de Tecnologies de la Informació
h) La Direcció General del Sector Públic
Modificació de lapartat 2.2 de larticle 27 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
Article 27. De la Subdirecció General de Tributs
2.2. El Servici de Gestió Tributària que té a càrrec seu la realització de les funcions següents:
a) Planificació, coordinació i control de lactuació dels òrgans dependents de làmbit funcional de gestió tributària.
b) En làmbit de lImpost sobre el Patrimoni, de limpost sobre activitats que incidixen en el medi ambient, de limpost sobre eliminació de residus en abocadors i de limpost sobre els depòsits en les entitats de crèdit:
1r La gestió i liquidació dels mencionats impostos, així com la resolució dels recursos de reposició contra actes dictats en lexercici destes funcions.
2n La resolució dels procediments dimposició de sancions tributàries.
3r La formulació de propostes i consultes per a la seua elevació a la direcció general.
c) Prestació dassistència als servicis de Gestió Tributària de les direccions territorials dHisenda i Administració Pública.
d) Planificació, coordinació i control dels servicis dinformació i assistència tributària.
e) Elaboració destadístiques i memòries relatives a la gestió tributària.
f) Elaboració dels informes previs a la proposta de resolució de consultes en matèria de gestió tributària.
g) Formulació de les propostes de resolució de recursos dalçada contra actes dictats en via de gestió tributària i en matèria de fiances darrendaments urbans i de prestació de servicis i subministraments complementaris.
h) Si és el cas, les que la normativa en vigor atribuïx, en làmbit estatal, al director de Departament de Gestió Tributària de lAgència Estatal dAdministració Tributària.
i) Qualssevol altres que, en el marc de la gestió tributària autonòmica, li encomanen al servici la Direcció General de Tributs i Joc o la Subdirecció General de Tributs.
Modificació dels apartats 1 i 2 de larticle 37 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
Article 37. De la Secretaria Autonòmica dAdministració Pública
1. La Secretaria Autonòmica dAdministració Pública assumix les competències que li atribuïx larticle 68 de la Llei del Consell en matèria de funció pública, inspecció general de servicis, atenció al ciutadà, qualitat dels servicis, simplificació administrativa, administració electrònica i tecnologies de la informació, i planificació, reestructuració, coordinació, control i avaluació del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat.
2. De la Secretaria Autonòmica dAdministració Pública depenen els òrgans directius següents:
Direcció General de Recursos Humans
Direcció General de Tecnologies de la Informació
Direcció General del Sector Públic
Modificació de larticle 38 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració pública:
Article 38. De la Subdirecció General dAtenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis.
1. La Subdirecció General dAtenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis, sota la supervisió del titular o la titular de la secretaria autonòmica, dirigix, controla, coordina i supervisa lexecució dels projectes, objectius o activitats que se li assignen, així com els servicis i les unitats administratives que se li adscriuen en lapartat 2 deste article.
2. En particular, la Subdirecció General dAtenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis dirigix, coordina i supervisa directament lexecució de les funcions de control i inspecció general dels servicis. A este fi, els llocs del personal inspector de servicis que desenrotllen estes funcions, amb rang de cap de servici, depenen jeràrquicament, de forma directa, de la persona titular de la dita subdirecció general.
Per al compliment de les funcions mencionades en lapartat anterior, la Subdirecció General dAtenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis sestructura en els següents servicis a què corresponen les funcions que així mateix sindiquen:
2.1. Servici de Modernització i Atenció al Ciutadà
a) La coordinació i gestió de les activitats datenció al ciutadà en la Generalitat, que integren la coordinació del Sistema dInformació al Ciutadà i la direcció dels canals datenció, tant presencials en les oficines Prop, com no presencials: en la plataforma 012, en terminals mòbils, en la web, així com en els nous canals emergents que proporcione la implantació de les noves tecnologies.
b) La coordinació, homogeneïtzació i validació de la informació que continga el Catàleg de procediments administratius de la Generalitat, i el seu sector públic, i la normalització dels seus formularis.
c) La coordinació de les infraestructures datenció al ciutadà en les oficines Prop i del Projecte dOficines Integrades dAtenció al Ciutadà en làmbit territorial de la Comunitat Valenciana.
d) La gestió de les funcions atribuïdes pel Decret 165/2006, de 3 de novembre, del Consell, pel qual es regulen les queixes i els suggeriments en làmbit de ladministració i les organitzacions de la Generalitat.
e) La gestió i el seguiment dels plans i programes de modernització administrativa, simplificació administrativa i en matèria de qualitat dels servicis públics.
f) Lexecució dels programes dactuació per al mesurament de la qualitat dels servicis públics de la Generalitat.
g) Lexecució dels programes davaluació de la qualitat dels servicis públics i dacreditació i certificació de la qualitat dels servicis.
2.2. Servici de Coordinació Administrativa de les Tecnologies de la Informació
a) Supervisió dels plecs de prescripcions tècniques, estudi i preparació de les propostes dels expedients de contractació, així com lelaboració de les incidències que es deriven dels contractes, en làmbit de la secretaria autonòmica.
b) La gestió de les propostes de convenis, acords i protocols de col·laboració de la secretaria autonòmica.
c) Gestionar les línies de subvenció en matèria de tecnologies de la informació.
d) Estudis i anàlisi dels assumptes relacionats amb la gestió economicopressupostària dels distints programes pressupostaris de la secretaria autonòmica. i la proposta per a la seua tramitació als òrgans competents.
e) Suport jurídic a totes les actuacions realitzades en làmbit competencial de la secretaria autonòmica.
f) Seguiment de les normes que, en matèria de tecnologies de la informació, siguen promulgades, als efectes de la seua compilació i difusió entre els altres servicis dels distints òrgans directius de la secretaria autonòmica.
g) Prestar suport tècnic i administratiu i informar a lòrgan superior i a lòrgan de nivell directiu, en les matèries pròpies del seu àmbit competencial, així com qualsevol altra funció que per estos li siga encomanada expressament.
h) La coordinació general de les actuacions administratives la competència de la qual està atribuïda a la secretaria autonòmica.
Introducció dun nou article 51 bis al Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
Article 51 bis. De la Direcció General del Sector Públic
1. La Direcció General del Sector Públic assumix les competències de planificació, coordinació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, així com les de seguiment i control de les dites actuacions.
2. Així mateix li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que sadscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i lexecució dels projectes que exercisquen les unitats administratives que estiguen sota la seua dependència, controlant i supervisant el compliment dels objectius.
Introducció dun nou 51 ter al Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
Article 51 ter. Nivell administratiu de la Direcció General del Sector Públic
1. De la Direcció General del Sector Públic depén la Subdirecció General del Sector Públic.
2. A la Subdirecció General del Sector Públic li correspon el desenrotllament de les competències atribuïdes a la Direcció General del Sector Públic i en especial la supervisió i coordinació de totes aquelles corresponents als servicis que es troben sota la seua dependència.
3. Per al compliment dels seus fins, la Subdirecció General del Sector Públic, sestructura en els servicis següents:
a) Servici de Planificació i Ordenació del Sector Públic
b) Servici de Control i Avaluació del Sector Públic
c) Servici dAnàlisi i Informes del Sector Públic
4. Al Servici de Planificació i Ordenació del Sector Públic li correspon lexercici de les funcions següents:
a) Planificació, programació, gestió i seguiment de plans, programes, projectes i altres actuacions referides al sector públic, amb vista a la seua organització, reestructuració, ordenació i coordinació.
b) Elaboració destudis, propostes i plans dactuació amb vista a la planificació, ordenació, reestructuració i coordinació del sector públic.
c) Elaboració dinformes i plans dactuació amb vista a la modernització, millora de leficàcia, eficiència i qualitat, i impuls de la col·laboració publicoprivada del sector públic.
d) Disseny, posada en marxa i seguiment dinstruccions, directrius i procediments de planificació estratègica, matèria economicofinancera i organització a implantar en el sector públic.
e) Elaboració de normativa, propostes dordenació i reglamentació del sector públic.
f) Qualsevol altra que li siga encomanada en relació amb les matèries que li són pròpies.
5. Al Servici de Control i Avaluació del Sector Públic li correspon lexercici de les funcions següents:
a) Gestió, seguiment i avaluació de plans, programes, projectes i altres actuacions referides al sector públic, amb vista al seu seguiment i control.
b) Elaboració destudis, propostes i plans dactuació amb vista al control, seguiment i avaluació del sector públic, en especial quant a plans dactuació, plans dinversions, ingressos i gastos dexplotació.
c) Disseny i posada en marxa dun quadro de comandament integral que permeta el control i seguiment dels principals indicadors economicofinancers, pressupostaris i de gestió relatius al sector públic.
d) Disseny, posada en marxa i seguiment dinstruccions, directrius, informes preceptius i procediments en matèria de pressupostació, gestió, control i avaluació a implantar en el sector públic.
e) Identificació de les necessitats de reordenació i reestructuració de lorganització del sector públic, i elaboració i supervisió destudis dimpacte sobre leficàcia de les mesures dordenació i reestructuració del sector públic.
f) Disseny i posada en marxa de mesures tendents a una major coordinació i control del sector públic empresarial, fundacions públiques de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, amb lobjectiu de millorar la seua gestió, la seua modernització i professionalització.
g) Implantació de sistema de captació de la informació centralitzat que permeta dur a terme un adequat seguiment de la gestió i de lexecució pressupostària del sector públic, sense perjuí de les funcions atribuïdes a la Intervenció General.
h) Qualsevol altra que li siga encomanada en relació amb les matèries que li són pròpies.
6. Al Servici dAnàlisi i Informes del Sector Públic, li correspon lexercici de les funcions següents:
a) Realització dinformes que permeten ladequat seguiment i anàlisi comparativa de polítiques i mesures adoptades pel sector públic.
b) Seguiment de levolució del sector públic en linventari dens de la comunitat autònoma, sense perjuí de les funcions atribuïdes a la Intervenció General.
c) Proposta i realització dinformes en relació amb laprovació dels plans de sanejament i de pagament a proveïdors, previstos en la normativa sobre mesures de règim economicofinancer del sector públic, així com respecte al seu seguiment i a ladopció de mesures correctores.
d) La coordinació amb altres nivells institucionals de lAdministració de la Generalitat i amb altres administracions públiques en matèria de sector públic.
e) Qualsevol altra que li siga encomanada en relació amb les matèries que li siguen pròpies.
Modificació de la lletra a de lapartat 3 de larticle 57 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual saprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria dHisenda i Administració Pública:
a) Sense perjuí del que disposen les lletres b i i de lapartat 2.2 de larticle 27, la gestió i liquidació dels tributs que la normativa vigent atribuïx a la Direcció General de Tributs i Joc, la resolució dels recursos de reposició que es formulen contra els actes de gestió i liquidació relatius als dits tributs, i lexpedició de certificats acreditatius de la presentació de declaracions de limpost sobre el patrimoni. Així mateix, totes aquelles que en làmbit estatal atribuïx la normativa tributària vigent a les dependències regionals de gestió de lAgència Estatal de lAdministració Tributària, si bé circumscrites a làmbit de la seua província.