Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

DECRET 65/2014, de 2 de maig, del Consell, pel qual es modifica el Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública. [2014/3923]

(DOGV núm. 7266 de 05.05.2014) Ref. Base de dades 003827/2014

DECRET 65/2014, de 2 de maig, del Consell, pel qual es modifica el Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública. [2014/3923]
PREÀMBUL

Pel Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, es va aprovar el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Publica, partint de l’estructura orgànica bàsica aprovada pel Decret 179/2012, de 14 de desembre, del Consell, pel qual es va establir l’estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat.
Des de l’inici d’esta legislatura, el Consell ha considerat l’ordenació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional com un compromís prioritari a què ha prestat especial atenció, la qual cosa es va corroborar amb la creació i adscripció de la Secretaria Autonòmica del Sector Públic Empresarial a la conselleria competent en matèria d’hisenda.
En este sentit, l’objecte de la Llei 1/2013, de 21 de març, de Mesures de Reestructuració i Racionalització del Sector Públic Empresarial i Fundacional pretén contribuir a l’esforç de consolidació fiscal i generar un sector públic viable i sostenible financerament. Este procés de racionalització i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional es troba actualment en una fase avançada i està plenament canalitzat, per la qual cosa resulta necessari adequar l’estructura orgànica de la conselleria a la nova realitat existent.

El manteniment d’una política de racionalització i austeritat en el gasto públic i la necessitat de comptar amb una estructura administrativa que desenrotlle la funció de continuar amb l’adopció de mesures de control i reducció del gasto en el sector públic empresarial i fundacional, ha comportat la supressió d’una secretaria autonòmica en esta conselleria, i que la Direcció General del Sector Públic, adscrita a la Secretaria Autonòmica d’Administració Pública, assumisca les competències de planificació, coordinació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional, i cal també que assumisca determinades competències relatives als consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat.

D’altra banda, l’article 26.1, lletres a) i b) del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, atribuïx a la Direcció General de Tributs i Joc la gestió, recaptació i inspecció dels tributs cedits per l’Administració de l’Estat a la Generalitat, així com la gestió dels tributs propis de la Generalitat, llevat que, en este últim cas, les lleis l’atribuïsquen a altres òrgans o entitats.
En l’actualitat, l’article 57.3, lletres a, b i d, del Decret 20/2013 establix que corresponen als servicis de Gestió Tributària de les respectives direccions territorials d’Hisenda i Administració Pública, entre altres funcions, les de gestió i liquidació dels tributs que la normativa vigent atribuïx a la Direcció General de Tributs i Joc, així com la resolució dels recursos de reposició; la imposició de sancions tributàries; i totes aquelles relacionades amb les funcions de gestió tributària de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública, en l’àmbit territorial de la seua direcció.
L’habilitació de ferramentes informàtiques de gestió d’expedients d’opcions de presentació telemàtica i de vies d’intercanvi electrònic d’informació entre sistemes, en el marc general del desenrotllament de les noves tecnologies, ha agilitzat extraordinàriament la gestió agregada de les declaracions tributàries i contribuït decisivament a la normalització i uniformització de les actuacions administratives en l’àmbit de la gestió tributària de la Generalitat, amb independència del lloc en què els contribuents tenen el seu domicili fiscal, i permet, particularment en relació amb determinats impostos, el desenrotllament posterior d’actuacions extensives de control basades en processos informàtics aplicables, amb els mateixos criteris, a tot el territori de la Comunitat.

Això és especialment evident en l’àmbit de la gestió de l’impost sobre el patrimoni,  tribut la declaració del qual s’efectua periòdicament i de forma conjunta amb l’impost sobre la renda de les persones físiques, a través de ferramentes informàtiques d’ajuda, i resulta, a més, obligatòria la seua presentació telemàtica, la qual cosa facilita la integració automàtica en les bases de dades tributàries, el seu tractament massiu i els intercanvis d’informació necessaris, amb vista a les actuacions de gestió i control de competència de la Generalitat que es consideren oportunes, reduint-se la necessitat d’actuacions complementàries que requerisquen el contacte directe amb els contribuents. Estes circumstàncies i l’optimització dels recursos existents determinen la conveniència de l’assignació de les funcions gestores  respecte d’això a l’àmbit regional.
Resulten aplicables les mateixes consideracions a la gestió dels impostos mediambientals de la Comunitat Valenciana i de l’impost sobre els depòsits en les entitats de crèdit, tenint en compte la dimensió i les característiques del col·lectiu de subjectes passius afectats i l’obligació de presentació telemàtica de les corresponents declaracions censals i d’autoliquidació i pagaments fraccionats.
De conformitat amb allò que s’ha exposat, es considera convenient, dins de l’àmbit funcional de la Direcció General de Tributs i Joc de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública, l’assignació de les funcions de gestió tributària relacionades amb l’Impost sobre el Patrimoni, l’Impost sobre activitats que incidixen en el medi ambient, l’Impost sobre la eliminació de residus en abocadors i l’Impost sobre els depòsits en les entitats de crèdit al Servici de Gestió Tributària de la Subdirecció General de Tributs.
Finalment, es modifica així mateix el text de l’article 38 del Decret 20/2013, de 25 de gener, relatiu a la Subdirecció General d’Atenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis. La modificació ressalta que el personal inspector de servicis passa a dependre jeràrquicament de la persona titular de la mencionada subdirecció general, que és qui supervisa, dirigix i controla de forma directa l’execució de les funcions d’este personal. Amb este canvi, que arreplega reglamentàriament el que era una pràctica consolidada de funcionament, es posa fi a l’actual adscripció d’este personal al Servici de Canals d’Informació, Qualitat i Inspecció de Servicis. Este canvi d’adscripció obliga a alterar també la configuració d’esta última unitat, la qual passa a denominar-se Servici de Modernització i Atenció al Ciutadà i manté íntegrament les seues comeses anteriors, excepte pel que fa a l’apartat h) del punt 2.1 de l’article, «l’execució de les funcions de control i inspecció dels servicis...», apartat que queda suprimit  per correspondre el seu exercici directament a la subdirecció general.

Per tot això, de conformitat amb el que establix la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, a proposta del conseller d’Hisenda i Administració i amb la deliberació prèvia del Consell, en la reunió del dia 2 de maig de 2014,

DECRETE

Article únic. Modificació del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública
1. Es modifiquen els articles 1, 2.1, 7, 8, 13.1, 13.2, 27.2.2, 37.1, 37.2, 38, 57.3 a, que queden redactats en la forma ressenyada en l’annex.
2. S’addicionen els articles numerats 51 bis i 51 ter, que queden redactats en la forma ressenyada en l’annex.
3. Es deixa sense contingut els articles 2.3, 5, 6, 34, 35 i 36.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Única. Derogació normativa
Queden derogades totes les disposicions del mateix rang, o d’un rang inferior, que s’oposen al que establix este decret.

DISPOSICIONS FINALS

Primera. Habilitació normativa
Es faculta el conseller d’Hisenda i Administració Pública per a dictar totes les disposicions que requerisca el desplegament i l’execució del present decret.
Segona. Entrada en vigor
Este decret entrarà en vigor l’endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

Alcoi, 2 de maig de 2014

El president de la Generalitat,
ALBERTO FABRA PART

El conseller d’Hisenda i Administració Pública,
JUAN CARLOS MORAGUES FERRER


ANNEX
Modificació de l’article 1 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública

La Conselleria d’Hisenda i Administració Pública com a departament responsable del Consell de la Generalitat en matèries d’hisenda, sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, funció pública i tecnologies de la informació i comunicació de l’administració, exercix en les mencionades àrees les màximes competències que legalment té atribuïdes, sota la superior direcció del conseller o consellera, i s’estructura en tres nivells: òrgans superiors, nivell directiu i nivell administratiu.

Modificació de l’apartat 1 de l’article 2 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:

Article 2. Dels òrgans superiors, del nivell directiu i de l’Institut Valencià de Finances
1. Sota l’autoritat del conseller o consellera, la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública està integrada pels següents òrgans superiors i nivell directiu:
Òrgans superiors:
– Secretaria Autonòmica d’Hisenda i Pressupostos
– Secretaria Autonòmica d’Administració Pública
– Intervenció General

Nivell directiu:
– Subsecretaria
– Direcció General de Pressupostos
– Direcció General de Tributs i Joc
– Direcció General de Projectes i Fons Europeus
– Direcció General de Patrimoni
– Direcció General del Sector Públic
– Direcció General de Recursos Humans
– Direcció General de Tecnologies de la Informació
Modificació de l’article 7 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:
La Secretaria Autonòmica d’Administració Pública exercirà les competències que li atribuïx l’article 68 de la Llei del Consell en matèria de funció pública, inspecció general de servicis, atenció al ciutadà, qualitat dels servicis, simplificació administrativa, administració electrònica i tecnologies de la informació i del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat. Li correspon dirigir i coordinar els centres directius que s’adscriguen sota la seua dependència així com les unitats administratives integrades en estos.

Modificació de l’article 8 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:

Article 8. Del nivell directiu de la Secretaria Autonòmica d’Administració Pública
Depenent de la Secretaria Autonòmica d’Administració Pública el nivell directiu d’esta estarà integrat pels òrgans següents:
a) Direcció General de Recursos Humans. Assumix les competències en matèria d’ordenació, selecció, provisió i formació del personal al servici de l’Administració del Consell i relacions sindicals.
b) Direcció General de Tecnologies de la Informació. Assumix les competències en matèria d’innovació tecnològica, seguretat dels sistemes d’informació, planificació, coordinació, autorització i control de les tecnologies de la informació, les telecomunicacions, les comunicacions corporatives, el desenrotllament de la societat digital i l’administració electrònica.
c) Direcció General del Sector Públic. Assumix les competències de planificació, coordinació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, així com les de seguiment i control de les dites actuacions.


Modificació dels apartats 1 i 2 de l’article 13 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:


Article 13. Dels òrgans superiors, del nivell directiu i de la substitució 
1. Són òrgans superiors de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública, el conseller o consellera i sota la seua dependència, la Secretaria Autonòmica d’Hisenda i Pressupostos, la Secretaria Autonòmica d’Administració Pública i la Intervenció General.
2. El nivell directiu de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública queda integrat per les unitats que s’assenyalen en les lletres que figuren a continuació, adscrites als òrgans superiors de la manera següent:
Sota la directa dependència de la persona titular de la conselleria:
a) La Subsecretaria
Adscrites a la Secretaria Autonòmica d’Hisenda i Pressupostos i sota la seua dependència:
b) La Direcció General de Pressupostos
c) La Direcció General de Tributs i Joc
d) La Direcció General de Projectes i Fons Europeus
e) La Direcció General de Patrimoni
Adscrites a la Secretaria Autonòmica d’Administració Pública i sota la seua dependència:
f) La Direcció General de Recursos Humans
g) La Direcció General de Tecnologies de la Informació
h) La Direcció General del Sector Públic

Modificació de l’apartat 2.2 de l’article 27 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:

Article 27. De la Subdirecció General de Tributs
2.2. El Servici de Gestió Tributària que té a càrrec seu la realització de les funcions següents:
a) Planificació, coordinació i control de l’actuació dels òrgans dependents de l’àmbit funcional de gestió tributària.
b) En l’àmbit de l’Impost sobre el Patrimoni, de l’impost sobre activitats que incidixen en el medi ambient, de l’impost sobre eliminació de residus en abocadors i de l’impost sobre els depòsits en les entitats de crèdit:
1r La gestió i liquidació dels mencionats impostos, així com la resolució dels recursos de reposició contra actes dictats en l’exercici d’estes funcions.
2n La resolució dels procediments d’imposició de sancions tributàries.
3r La formulació de propostes i consultes per a la seua elevació a la direcció general.
c) Prestació d’assistència als servicis de Gestió Tributària de les direccions territorials d’Hisenda i Administració Pública.
d) Planificació, coordinació i control dels servicis d’informació i assistència tributària.
e) Elaboració d’estadístiques i memòries relatives a la gestió tributària.
f) Elaboració dels informes previs a la proposta de resolució de consultes en matèria de gestió tributària.
g) Formulació de les propostes de resolució de recursos d’alçada contra actes dictats en via de gestió tributària i en matèria de fiances d’arrendaments urbans i de prestació de servicis i subministraments complementaris.
h) Si és el cas, les que la normativa en vigor atribuïx, en l’àmbit estatal, al director de Departament de Gestió Tributària de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
i) Qualssevol altres que, en el marc de la gestió tributària autonòmica, li encomanen al servici la Direcció General de Tributs i Joc o la Subdirecció General de Tributs.

Modificació dels apartats 1 i 2 de l’article 37 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:


Article 37. De la Secretaria Autonòmica d’Administració Pública
1. La Secretaria Autonòmica d’Administració Pública assumix les competències que li atribuïx l’article 68 de la Llei del Consell en matèria de funció pública, inspecció general de servicis, atenció al ciutadà, qualitat dels servicis, simplificació administrativa, administració electrònica i tecnologies de la informació, i planificació, reestructuració, coordinació, control i avaluació del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat.

2. De la Secretaria Autonòmica d’Administració Pública depenen els òrgans directius següents:
– Direcció General de Recursos Humans
– Direcció General de Tecnologies de la Informació
– Direcció General del Sector Públic

Modificació de l’article 38 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració pública:
 
Article 38. De la Subdirecció General d’Atenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis.
1. La Subdirecció General d’Atenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis, sota la supervisió del titular o la titular de la secretaria autonòmica, dirigix, controla, coordina i supervisa l’execució dels projectes, objectius o activitats que se li assignen, així com els servicis i les unitats administratives que se li adscriuen en l’apartat 2 d’este article.

2. En particular, la Subdirecció General d’Atenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis dirigix, coordina i supervisa directament l’execució de les funcions de control i inspecció general dels servicis. A este fi, els llocs del personal inspector de servicis que desenrotllen estes funcions, amb rang de cap de servici, depenen jeràrquicament, de forma directa, de la persona titular de la dita subdirecció general.

Per al compliment de les funcions mencionades en l’apartat anterior, la Subdirecció General d’Atenció al Ciutadà, Qualitat i Inspecció de Servicis s’estructura en els següents servicis a què corresponen les funcions que així mateix s’indiquen:
2.1. Servici de Modernització i Atenció al Ciutadà
a) La coordinació i gestió de les activitats d’atenció al ciutadà en la Generalitat, que integren la coordinació del Sistema d’Informació al Ciutadà i la direcció dels canals d’atenció, tant presencials en les oficines Prop, com no presencials: en la plataforma 012, en terminals mòbils, en la web, així com en els nous canals emergents que proporcione la implantació de les noves tecnologies.

b) La coordinació, homogeneïtzació i validació de la informació que continga el Catàleg de procediments administratius de la Generalitat, i el seu sector públic, i la normalització dels seus formularis.
c) La coordinació de les infraestructures d’atenció al ciutadà en les oficines Prop i del Projecte d’Oficines Integrades d’Atenció al Ciutadà en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.
d) La gestió de les funcions atribuïdes pel Decret 165/2006, de 3 de novembre, del Consell, pel qual es regulen les queixes i els suggeriments en l’àmbit de l’administració i les organitzacions de la Generalitat.
e) La gestió i el seguiment dels plans i programes de modernització administrativa, simplificació administrativa i en matèria de qualitat dels servicis públics.
f) L’execució dels programes d’actuació per al mesurament de la qualitat dels servicis públics de la Generalitat.
g) L’execució dels programes d’avaluació de la qualitat dels servicis públics i d’acreditació i certificació de la qualitat dels servicis.

2.2. Servici de Coordinació Administrativa de les Tecnologies de la Informació
a) Supervisió dels plecs de prescripcions tècniques, estudi i preparació de les propostes dels expedients de contractació, així com l’elaboració de les incidències que es deriven dels contractes, en l’àmbit de la secretaria autonòmica.
b) La gestió de les propostes de convenis, acords i protocols de col·laboració de la secretaria autonòmica.
c) Gestionar les línies de subvenció en matèria de tecnologies de la informació.
d) Estudis i anàlisi dels assumptes relacionats amb la gestió economicopressupostària dels distints programes pressupostaris de la secretaria autonòmica. i la proposta per a la seua tramitació als òrgans competents.
e) Suport jurídic a totes les actuacions realitzades en l’àmbit competencial de la secretaria autonòmica.
f) Seguiment de les normes que, en matèria de tecnologies de la informació, siguen promulgades, als efectes de la seua compilació i difusió entre els altres servicis dels distints òrgans directius de la secretaria autonòmica.
g) Prestar suport tècnic i administratiu i informar a l’òrgan superior i a l’òrgan de nivell directiu, en les matèries pròpies del seu àmbit competencial, així com qualsevol altra funció que per estos li siga encomanada expressament.
h) La coordinació general de les actuacions administratives la competència de la qual està atribuïda a la secretaria autonòmica.

Introducció d’un nou article 51 bis al Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:

Article 51 bis. De la Direcció General del Sector Públic
1. La Direcció General del Sector Públic assumix les competències de planificació, coordinació i reestructuració del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, així com les de seguiment i control de les dites actuacions.

2. Així mateix li correspon dirigir i coordinar les unitats administratives que s’adscriuen sota la seua dependència, impulsant i coordinant la consecució dels programes i l’execució dels projectes que exercisquen les unitats administratives que estiguen sota la seua dependència, controlant i supervisant el compliment dels objectius.

Introducció d’un nou 51 ter al Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:

Article 51 ter. Nivell administratiu de la Direcció General del Sector Públic
1. De la Direcció General del Sector Públic depén la Subdirecció General del Sector Públic.
2. A la Subdirecció General del Sector Públic li correspon el desenrotllament de les competències atribuïdes a la Direcció General del Sector Públic i en especial la supervisió i coordinació de totes aquelles corresponents als servicis que es troben sota la seua dependència.

3. Per al compliment dels seus fins, la Subdirecció General del Sector Públic, s’estructura en els servicis següents:
a) Servici de Planificació i Ordenació del Sector Públic
b) Servici de Control i Avaluació del Sector Públic
c) Servici d’Anàlisi i Informes del Sector Públic
4. Al Servici de Planificació i Ordenació del Sector Públic li correspon l’exercici de les funcions següents:
a) Planificació, programació, gestió i seguiment de plans, programes, projectes i altres actuacions referides al sector públic, amb vista a la seua organització, reestructuració, ordenació i coordinació.
b) Elaboració d’estudis, propostes i plans d’actuació amb vista a la planificació, ordenació, reestructuració i coordinació del sector públic.

c) Elaboració d’informes i plans d’actuació amb vista a la modernització, millora de l’eficàcia, eficiència i qualitat, i impuls de la col·laboració publicoprivada del sector públic.
d) Disseny, posada en marxa i seguiment d’instruccions, directrius i procediments de planificació estratègica, matèria economicofinancera i organització a implantar en el sector públic.
e) Elaboració de normativa, propostes d’ordenació i reglamentació del sector públic.
f) Qualsevol altra que li siga encomanada en relació amb les matèries que li són pròpies.
5. Al Servici de Control i Avaluació del Sector Públic li correspon l’exercici de les funcions següents:
a) Gestió, seguiment i avaluació de plans, programes, projectes i altres actuacions referides al sector públic, amb vista al seu seguiment i control.
b) Elaboració d’estudis, propostes i plans d’actuació amb vista al control, seguiment i avaluació del sector públic, en especial quant a plans d’actuació, plans d’inversions, ingressos i gastos d’explotació.

c) Disseny i posada en marxa d’un quadro de comandament integral que permeta el control i seguiment dels principals indicadors economicofinancers, pressupostaris i de gestió relatius al sector públic.

d) Disseny, posada en marxa i seguiment d’instruccions, directrius, informes preceptius i procediments en matèria de pressupostació, gestió, control i avaluació a implantar en el sector públic.
e) Identificació de les necessitats de reordenació i reestructuració de l’organització del sector públic, i elaboració i supervisió d’estudis d’impacte sobre l’eficàcia de les mesures d’ordenació i reestructuració del sector públic.
f) Disseny i posada en marxa de mesures tendents a una major coordinació i control del sector públic empresarial, fundacions públiques de la Generalitat i consorcis no sanitaris adscrits a la Generalitat, amb l’objectiu de millorar la seua gestió, la seua modernització i professionalització.
g) Implantació de sistema de captació de la informació centralitzat que permeta dur a terme un adequat seguiment de la gestió i de l’execució pressupostària del sector públic, sense perjuí de les funcions atribuïdes a la Intervenció General.
h) Qualsevol altra que li siga encomanada en relació amb les matèries que li són pròpies.
6. Al Servici d’Anàlisi i Informes del Sector Públic, li correspon l’exercici de les funcions següents:
a) Realització d’informes que permeten l’adequat seguiment i anàlisi comparativa de polítiques i mesures adoptades pel sector públic.

b) Seguiment de l’evolució del sector públic en l’inventari d’ens de la comunitat autònoma, sense perjuí de les funcions atribuïdes a la Intervenció General.
c) Proposta i realització d’informes en relació amb l’aprovació dels plans de sanejament i de pagament a proveïdors, previstos en la normativa sobre mesures de règim economicofinancer del sector públic, així com respecte al seu seguiment i a l’adopció de mesures correctores.

d) La coordinació amb altres nivells institucionals de l’Administració de la Generalitat i amb altres administracions públiques en matèria de sector públic.
e) Qualsevol altra que li siga encomanada en relació amb les matèries que li siguen pròpies.

Modificació de la lletra a de l’apartat 3 de l’article 57 del Decret 20/2013, de 25 de gener, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d’Hisenda i Administració Pública:
a) Sense perjuí del que disposen les lletres b i i de l’apartat 2.2 de l’article 27, la gestió i liquidació dels tributs que la normativa vigent atribuïx a la Direcció General de Tributs i Joc, la resolució dels recursos de reposició que es formulen contra els actes de gestió i liquidació relatius als dits tributs, i l’expedició de certificats acreditatius de la presentació de declaracions de l’impost sobre el patrimoni. Així mateix, totes aquelles que en l’àmbit estatal atribuïx la normativa tributària vigent a les dependències regionals de gestió de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària, si bé circumscrites a l’àmbit de la seua província.

linea
Mapa web