Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

ORDRE de 8 d'abril de 2009, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula i convoca la concessió de subvencions dirigides a treballadors desocupats, amb experiència laboral i greus problemes d'empleabilitat, que participen en itineraris personalitzats d'inserció. [2009/4313]

(DOGV núm. 5999 de 23.04.2009) Ref. Base de dades 004419/2009

ORDRE de 8 d'abril de 2009, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula i convoca la concessió de subvencions dirigides a treballadors desocupats, amb experiència laboral i greus problemes d'empleabilitat, que participen en itineraris personalitzats d'inserció. [2009/4313]
El Reial Decret Llei 2/2008, de 21 d'abril, de mesures d'impuls de l'activitat econòmica autoritza l'aprovació d'un Pla extraordinari de mesures d'orientació, formació professional i inserció laboral destinat a incrementar la contractació laboral i el reforçament de l'estabilitat professional tant de les persones desocupades com de les exposades a la seua exclusió del mercat laboral. L'esmentada norma establix que la seua gestió es realitzarà per les comunitats autònomes amb competències estatutàriament assumides en l'àmbit del treball, l'ocupació i la formació.
El citat Reial Decret establix subvencions per a treballadors desocupats que participen en accions d'orientació per a la recerca d'ocupació, com a part del seu itinerari personalitzat d'inserció.
Posteriorment mitjançant un Acord del Consell de Ministres de 18 d'abril de 2008, es va aprovar el Pla extraordinari d'orientació, formació professional i inserció laboral per a fer front a l'increment de la desocupació registrada.
El citat Pla extraordinari preveu una ajuda econòmica de 350 euros mensuals durant un màxim de tres mesos, dirigit a treballadors desocupats durant la realització de processos de busca d'ocupació i vinculada, en tot cas, a la seua participació en itineraris personalitzats d'inserció. Este Pla establix que estes ajudes es dirigiran de manera especial a treballadors amb experiència laboral, amb greus problemes d'empleabilitat i que no tinguen rendes de qualsevol naturalesa superiors a l'Indicador Públic de Renda d'Efectes Múltiples (IPREM) mensual, sense concretar estos conceptes.
Com a conseqüència de la competència de les comunitats autònomes per a dictar normes que permeten l'execució de les mesures recollides en el Pla, a través de la present ordre, es delimita el que s'entén per experiència laboral, així com les circumstàncies que han de concórrer per a determinar si hi ha greus problemes d'empleabilitat.
Així mateix, a través de l'Ordre TET/381/2009, de 18 de febrer es distribuïxen territorialment per a l'exercici econòmic de 2009, per a la seua gestió per les comunitats autònomes amb competències assumides, subvencions per a finançar el cost imputable al 2009 del Pla extraordinari d'orientació, formació professional i inserció laboral.
D'una altra part, el Reial Decret 2673/1998, d'11 de desembre, va determinar el traspàs de la gestió realitzada per l'Institut Nacional d'Ocupació, en l'àmbit del treball, l'ocupació i la formació a la Comunitat Valenciana.
En virtut d'això, fent ús de les facultats conferides per la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i el Decret 129/2007, de 27 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació
ORDENE
CAPÍTOL I
Disposicions Generals
Article 1. Objecte i àmbit d'aplicació
1. La present ordre té com a objecte convocar per a l'exercici 2009, subvencions destinades a facilitar la participació de treballadors desocupats en processos de busca d'ocupació, d'acord amb el que establix el capítol II del Reial Decret Llei 2/2008, de 21 d'abril, de mesures d'impuls de l'activitat econòmica i en el Pla extraordinari d'orientació, formació professional i inserció laboral per a fer front a l'increment de la desocupació registrada.
2. S'aplicarà, el que disposa esta ordre, als treballadors desocupats que participen en itineraris personalitzats d'inserció amb l'objectiu d'afavorir el seu reciclatge professional i facilitar la seua reinserció en el mercat de treball. Els dits itineraris es configuren d'acord amb el que preveu esta ordre.
3. Es consideraran treballadors desocupats, a l'efecte d'esta ordre, els demandants d'ocupació, no ocupats, i inscrits com a tals en el SERVEF.
Article 2. Règim jurídic aplicable
1. Les ajudes regulades en esta ordre tindran la naturalesa jurídica de subvencions i els serà aplicable amb caràcter general el que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol pel qual s'aprova el Reglament d'esta.
2. Atenent al seu caràcter singular, les subvencions previstes en esta ordre s'atorgaran a sol·licitud dels treballadors desocupats en règim de concessió directa, atés el seu interés públic, econòmic i social derivat de les particulars circumstàncies econòmiques i socials del col·lectiu destinatari de la subvenció, a l'empara del que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i el seu Reglament aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol.
Article 3. Itineraris personalitzats d'inserció
1. Els itineraris personalitzats d'inserció es configuren com a processos flexibles i dinàmics, dirigits individualitzadament des dels centres SERVEF d'Ocupació per a cada usuari, d'acord amb les circumstàncies personals i professionals d'este, així com de les necessitats i requeriments del mercat de treball. Per a l'aplicació d'estos itineraris des del Centre SERVEF d'Ocupació s'analitzarà la trajectòria professional del destinatari del servici d'orientació i es duran a terme les actuacions següents:
a) Es posarà a disposició de les persones desocupades ateses, aquells instruments que es consideren necessaris per a afavorir la seua reinserció en el mercat de treball, com ara accions formatives, participació en accions d'orientació professional i autoocupació, participació en programes d'ocupació públic i accés a ofertes d'ocupació.
b) S'analitzarà i tindrà en compte la informació sobre els mercats locals d'ocupació i sobre les ocupacions amb més demanda de mà d'obra.
2. La incorporació als itineraris personalitzats d'inserció es determinarà pels centres SERVEF d'Ocupació, d'entre aquells demandants que tinguen experiència laboral i greus problemes d'empleabilitat, d'acord amb el que establix l'article següent.
CAPÍTOL II
Ajudes durant el procés de busca d'ocupació
Article 4. Beneficiaris
1. Podran ser beneficiaris d'estes subvencions els treballadors desocupats, que tinguen experiència laboral i greus problemes d'empleabilitat, d'acord amb el que establix el present article, i que, a fi d'aconseguir la seua reinserció en el mercat de treball, participen en itineraris personalitzats d'inserció i complisquen els requisits següents:
a. No ser beneficiari de cap tipus de prestació o subsidi per desocupació.
b. No tindre rendes de qualsevol naturalesa superiors a l'Indicador Públic de Renda d'Efectes Múltiples (IPREM) mensual vigent. A estos efectes es considerarà que complix este requisit quan el sol·licitant no tinga rendes superiors al dit IPREM, i a més si té cònjuge i/o fills menors de 26 anys, majors incapacitats, o menors acollits, únicament s'entendrà complit el requisit quan la suma dels ingressos de tots els integrants de la unitat familiar, inclòs el sol·licitant, dividida pel nombre de membres que la formen no superen el citat IPREM.
No obstant això, per a les víctimes de violència de gènere i víctimes de violència domèstica les rendes individuals del cònjuge o del fill agressor no es computaran com a rendes familiars i estos no han de ser considerats membres integrants de la unitat familiar de la víctima.
c. Subscriguen un compromís de disponibilitat per a la seua presentació a ofertes d'ocupació i per a la participació en programes d'ocupació o en accions d'inserció, orientació, promoció, formació que es determine en els centres SERVEF d'Ocupació.
2. A l'efecte d'esta ordre s'entendrà que els desocupats tenen experiència laboral i greus problemes d'empleabilitat quan:
a. Figuren inscrits com a treballadors desocupats ininterrompudament en el SERVEF durant els 6 mesos immediatament anteriors a l'entrada en vigor de la present ordre.
b. Hagueren perdut la seua ocupació en els 24 mesos immediatament anteriors a la data d'entrada en vigor de la present ordre.
c. Hagueren romàs empleats com a treballador per compte d'altre o pel seu compte durant un període de, almenys, 6 mesos en els 12 mesos immediatament anteriors al moment en què va perdre la seua última ocupació.
3. Els requisits establits en la present ordre hauran de complir-se durant tot el període establit per a la percepció de la subvenció. Amb esta finalitat el sol·licitant haurà de comunicar qualsevol modificació que puga produir-se, en relació amb els requisits que acredite, durant el període de participació en l'itinerari personalitzat d'inserció.
Article 5. Quantia i percepció de les ajudes
1. Els treballadors desocupats objecte del Pla que participen en itineraris personalitzats d'inserció i que reunisquen els requisits establits en l'article anterior podran percebre, durant el temps que romanguen inclosos en els itineraris, una subvenció de 350 euros per mes, o part proporcional per períodes inferiors, durant un termini màxim de tres mesos, computable de forma continuada des de la seua incorporació a l'itinerari personalitzat d'inserció en què participe.
2. Les ajudes es percebran en un sol pagament, després de la participació en l'itinerari d'inserció durant un període màxim de tres mesos o després de la seua baixa en l'itinerari amb anterioritat al període de tres mesos si esta fóra deguda a la realització d'un treball per compte propi o alié.
3. El dret a la percepció de la subvenció s'extingirà, en la seua totalitat, per alguna de les causes següents:
- Incompliment de les obligacions que implique el compromís de disponibilitat a què es referix l'article 4 d'esta ordre. Així, es considerarà incompliment de les dites obligacions el rebuig d'una oferta de col·locació adequada o a la participació en programes d'ocupació o en accions d'inserció, orientació, promoció, formació.
- Deixar de complir els requisits establits en la present ordre per a tindre dret a la subvenció. No obstant això, quan es deixe de reunir el requisit de carència de rendes superiors a l'IPREM, es podrà percebre l'ajuda durant el període en què l'esmentat requisit es complia.
- Estar en situació d'incapacitat temporal un període superior al mes.
- Percebre el període màxim de la subvenció.
- Renunciar voluntàriament a la subvenció.
4. Els qui causen baixa en el programa no podran tornar a ser beneficiaris de la subvenció prevista en este, llevat que la mateixa s'haja produït per incapacitat temporal.
5. Les ajudes s'atorgaran fins a esgotar el crèdit disponible, segons l'ordre en què la sol·licitud haja tingut entrada en qualsevol dels registres a què es fa referència en l'article següent, sempre que concórreguen els requisits i s'haja aportat la documentació exigida per a cada tipus d'ajuda.
Article 6. Termini i presentació de sol·licituds
1. El termini de presentació de les sol·licituds d'ajuda serà de quinze dies, des de la incorporació del treballador desocupat a l'itinerari personalitzat d'inserció. En tot cas, la data final de presentació de sol·licituds serà el 31 d'agost de 2009.
A estos efectes es considerarà que el treballador desocupat s'incorpora a l'itinerari personalitzat d'inserció des de la data en què té entrada en el seu centre SERVEF d'Ocupació, el compromís de disponibilitat que figura com a annex I de la present ordre.
2. Les sol·licituds per a l'obtenció de les ajudes previstes en la present ordre es presentaran en imprés normalitzat, junt amb la documentació requerida, en les direccions territorials d'Ocupació i Treball, sense perjuí de poder presentar-la en els altres llocs previstos en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la seua redacció donada per la Llei 4/1999. La documentació que acompanye a la sol·licitud es presentarà en una còpia i original, que serà tornada amb la prèvia compulsa.
3. Les sol·licituds aniran necessàriament acompanyades dels documents següents:
a) Còpia compulsada del document nacional d'identitat del sol·licitant o document equivalent, així com els documents d'identificació dels altres membres que convisquen amb el sol·licitant o estiguen a càrrec seu.
b) Certificat de convivència expedit per l'ajuntament de la localitat de residència del sol·licitant, així com document que acredite la relació de parentiu dels familiars que convisquen amb el sol·licitant o estiguen a càrrec seu.
c) Declaració de rendes del sol·licitant i dels familiars que convisquen amb ell o estiguen a càrrec seu d'acord amb el model normalitzat que s'establisca a este efecte. Si és el cas, s'haurà d'acreditar la condició de minusvàlid dels fills majors de 26 anys que pertanguen a la unitat familiar.
d) Autorització perquè el SERVEF puga demanar dades tributàries a l'Agència Tributària relatives al nivell de renda, segons model normalitzat.
e) Compromís de disponibilitat en el model normalitzat que figura en l'annex I d'esta ordre.
f) Dades de domiciliació bancària segons model facilitat a este efecte (Fitxa de Manteniment de Tercers). S'acompanyarà d'un certificat de l'entitat bancària en què s'acredite la titularitat del compte bancari corresponent.
g) Autorització per a consultar les dades de vida laboral, a fi de comprovar els períodes de treball realitzats i exigits per la present ordre, segons model normalitzat o, si no n'hi ha, certificat de vida laboral del sol·licitant.
h) Declaració responsable de no haver sol·licitat o percebut altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, provinents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, tant nacional com internacional, que tinguen com a objecte el finançament de les activitats subvencionades.
i) Declaració responsable de no incórrer en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari recollides en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
4. La presentació de la sol·licitud de la subvenció comportarà l'autorització del sol·licitant perquè el SERVEF obtinga directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social previstes en els articles 18 i 19, respectivament, del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre de 2003, General de Subvencions, i en este cas el sol·licitant no haurà d'aportar les corresponents certificacions.
No obstant això, el sol·licitant podrà denegar o revocar este consentiment efectuant comunicació escrita al SERVEF en este sentit. En este supòsit, hauran de presentar-se certificats originals positius de l'Agència Estatal de l'administració Tributària, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, expressius d'estar al corrent en el compliment de les obligacions fiscals i amb la Seguretat social, la validesa de la qual haurà d'estendre's a la data d'atorgament de l'ajuda.
5. A més de la documentació esmentada, el SERVEF inclourà d'ofici en el corresponent expedient de subvenció un informe del director del centre SERVEF d'Ocupació, amb indicació de la data d'inici i finalització de l'itinerari personalitzat d'inserció, així com del compliment del compromís de disponibilitat subscrit pel sol·licitant.
6. L'òrgan competent per a la tramitació de les sol·licituds podrà demanar dels interessats l'aportació addicional d'altres documents o dades aclaridores que considere necessàries per a resoldre sobre la sol·licitud presentada.
Article 7. Resolució de concessió de les ajudes
1. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds formulades correspondrà als directors territorials d'Ocupació i Treball dins dels seus respectius àmbits, per delegació director general del SERVEF, d'acord amb el règim de delegació establit a este efecte.
2. El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució procedent serà de sis mesos a comptar de l'endemà a la presentació de la sol·licitud en qualsevol dels registres a què es fa referència en l'article 5 de la present ordre.
3. Una vegada transcorregut el termini anterior sense que s'haja dictat i notificat resolució expressa, s'entendrà desestimada la pretensió per silenci administratiu, de conformitat amb el que preveu l'article 44.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la seua redacció donada per la Llei 4/99, de 13 de gener, en relació amb el que disposa l'article 55 de la Llei 9/2001, de 27 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i d'Organització de la Generalitat; i això sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de resoldre sobre la sol·licitud.
4. La resolució de concessió de les ajudes fixarà expressament la seua quantia i incorporarà, si és el cas, les condicions, obligacions i determinacions accessòries a què ha de subjectar-se la persona beneficiària d'estes, i es notificarà a les persones interessades en els termes que preveu l'article 58 de la Llei 30/92, abans mencionada.
5. Les resolucions que es dicten a l'empara d'esta convocatòria esgotaran la via administrativa, i contra elles podran les persones interessades interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seua notificació, davant de la Sala Contenciosa Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que establix els articles 10.1.a) i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, o, potestativament, recurs de reposició davant d'este mateix òrgan en el termini d'un mes computat en els termes ja dites, de conformitat amb el que disposen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la seua redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener. I això, sense perjuí de la possibilitat que les persones interessades puguen exercitar, si és el cas, qualsevol altre recurs que consideren convenient.
Davant de la desestimació per silenci administratiu podrà interposar-se idèntic recurs, en el termini de sis mesos des que haguera finalitzat el termini que per a dictar i notificar la resolució expressa que es menciona en el punt 3 d'este article, tot això de conformitat amb el que disposa l'article 46.1 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa; i sense perjuí del que disposen els articles 116 i 117, abans mencionats.
Article 8. Resolució d'incidències
Els directors territorials d'Ocupació i Treball resoldran les incidències que es produïsquen, com ara pròrrogues de terminis, modificacions justificades o qualsevol variació de les condicions particulars de la concessió, si és el cas, de conformitat amb el règim de delegació establit.
CAPÍTOL III
Seguiment i control
Article 9. Control de les ajudes
Correspondrà als directors territorials d'Ocupació i Treball dur a terme la funció de control de les subvencions concedides, així com l'avaluació i el seguiment del present programa.
El beneficiari estarà obligat a sotmetre's a les actuacions de control financer previst en l'article 45 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions que es realitzen per part de la Intervenció General i, així mateix haurà de complir amb l'obligació de col·laboració amb el control financer de conformitat amb el que disposa l'article 46 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Article 10. Obligacions dels beneficiaris
És obligació dels beneficiaris:
a) Realitzar l'activitat que fonamenta la concessió de la subvenció
b) Comunicar al SERVEF la concessió de qualssevol altres subvencions o ajudes que, amb la mateixa finalitat, els siga atorgada per una altra administració o ens públic o privat.
c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació que efectue l'òrgan concedent i les de control financer que correspon a la Intervenció General de la Generalitat i a les previstes en la legislació.
d) Complir totes les obligacions se que troben previstes per al règim de subvencions i ajudes públiques, que siguen aplicables a la present ordre, de conformitat amb el que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, en el text refós de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana aprovat per Decret Legislatiu de 26 de juny de 1991, del Consell de la Generalitat Valenciana i la resta de legislació concordants i d'aplicació.
Article 11. Causes de reintegrament de subvencions
1. A més de les causes d'invalidesa de la resolució de concessió, arreplegades en l'article 36 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, donaran lloc a l'obligació de reintegrar, totalment o parcialment, les quantitats percebudes, així com l'exigència de l'interés de demora des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acorde la procedència del reintegrament d'esta, en els casos previstos en l'article 37 de la Llei General de Subvencions.
2. Tota alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, i en tot cas, l'obtenció concurrent d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, provinents de qualsevol altra administració o ens públic o privat, tant nacional com internacional, que tinguen com a objecte el finançament de les activitats subvencionades podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
Article 12. Procediment de reintegrament
1. Els supòsits previstos en l'article anterior donaran lloc a la incoació d'un procediment de reintegrament de l'import total o parcial de la subvenció concedida, que serà incoat per l'òrgan competent.
2. El procediment de reintegrament de subvencions es regirà per allò que disposa l'article 42 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i en els articles 94 i següents del seu Reglament aprovat per RD 887/2006, de 21 de juliol, que regulen el Procediment de Reintegrament.
3. Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d'ingressos de dret públic de naturalesa no tributària i seran d'aplicació, als efectes del càlcul, l'interés legal dels diners en els termes establits en l'article 38 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Article 13. Procediment sancionador
Si, com a conseqüència de la tramitació de l'expedient de reintegrament, es detectara alguna de les infraccions tipificades en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, se seguirà el procediment establit en l'article 67 de la dita Llei i en l'article 102 del seu Reglament.
DISPOSICIONS ADDICIONALS
Primera. Finançament
Les ajudes regulades en esta ordre es finançaran a càrrec del capítol IV, subprograma 322.54, Inserció Laboral del Pressupost 2009 del Servici Valencià d'Ocupació i Formació, codi de línia T7704000, «Subvencions a desocupats de difícil inserció durant el procés de recerca d'ocupació», per un import màxim d'1.050.000 euros.
Segona. Compatibilitat amb el mercat comú
A les subvencions regulades en la present ordre tampoc li resulta d'aplicació el que preveu l'article 87, apartat 1 del Tractat constitutiu de la Comunitat Europea, per tractar-se d'ajudes que no beneficien a empreses sinó que van dirigides a particulars que no exercixen a títol individual cap tipus d'activitat econòmica, de manera que no complixen amb el requisit de l'avantatge econòmic ni amb el falsejament de la competència que afecte els intercanvis comercials entre els estats membres.
Tercera. Models normalitzats
Els models normalitzats als quals s'al·ludix en la present ordre es troben a disposició dels sol·licitants en la direcció d'Internet «http://www.servef.és», així com en les direccions territorials d'Ocupació del SERVEF.
Quarta. Aportació de documentació
En el cas que els documents que han d'acompanyar a la sol·licitud de concessió de les ajudes ja estigueren en poder de qualsevol òrgan de l'administració de la Generalitat, la persona sol·licitant podrà acollir-se al que establix l'apartat f) de l'article 35 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, sempre que es faça constar la data, l'òrgan o la dependència a què van ser dirigits, la identificació del procediment en què estiguen, i que no hagen transcorregut mes de cinc anys des de la finalització del procediment a què corresponguen. En els supòsits d'impossibilitat material d'obtindre el document, l'òrgan competent podrà requerir a la persona sol·licitant la seua presentació o, si no n'hi ha, l'acreditació per altres mitjans dels requisits a què es referix el document.
DISPOSICIONS FINALS
Primera. Facultats d'execució i desenvolupament
Es faculta el director general del SERVEF per a dictar totes les instruccions que siguen necessàries per a l'execució i el desenvolupament del que disposa esta ordre.
Contra el present acte, que esgota la via administrativa, podran les persones interessades interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seua publicació, davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el que establix els articles 10.1.a) i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, o, potestativament, recurs de reposició davant d'este mateix òrgan en el termini d'un mes computat en els termes ja dites, de conformitat amb el que disposen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la seua redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener. I això, sense perjuí de la possibilitat que les persones interessades puguen exercitar, si és el cas, qualsevol altre recurs que consideren convenient.
València, 8 d'abril de 2009
El vicepresident segon del Consell i conseller d'Economia, Hisenda i Ocupació,
GERARDO CAMPS DEVESA

linea
Mapa web