Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

DECRET 196/2013, de 20 de desembre, del Consell, pel qual modifica el Decret 179/2012, de 14 de desembre, pel qual establix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat. [2013/12364]

(DOGV núm. 7179 de 24.12.2013) Ref. Base de dades 011645/2013

DECRET 196/2013, de 20 de desembre, del Consell, pel qual modifica el Decret 179/2012, de 14 de desembre, pel qual establix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat. [2013/12364]
PREÀMBUL

El Decret 179/2012, de 14 de desembre, del Consell, establix l’estructura orgànica bàsica de l’Administració de la Generalitat; l’assignació de competències de televisió i radiodifusió a la Presidència de la Generalitat mitjançant el Decret 8/2013, de 20 de desembre, del president de la Generalitat, determina la necessitat de modificar els seus articles 2 i 3 a fi d’ajustar el seu contingut a la modificació operada.

En virtut d’això, i fent ús de les atribucions conferides en l’article 64 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, a proposta del president de la Generalitat, i la deliberació prèvia del Consell, en la reunió del dia 20 de desembre de 2013,


DECRETE

Article únic
Modificació dels articles 2 i 3 del Decret 179/2012, de 14 de desembre, del Consell, pel qual establix l’estructura orgànica bàsica de l’Administració de la Generalitat.
Es modifica l’article 2 i l’article 3, del Decret 179/2012, de 14 de desembre, del Consell, pel qual establix l’estructura orgànica bàsica de l’Administració de la Generalitat; la redacció dels qual s’inserix en l’annex del present decret.


DISPOSICIÓ FINAL

Única. Entrada en vigor
Este decret entrarà en vigor el mateix dia de l’aprovació.

València, 20 de desembre de 2013

El president de la Generalitat,
ALBERTO FABRA PART


ANNEX

Nova redacció dels articles 2 i 3 del Decret 179/2012, de 14 de desembre, del Consell, pel qual s’establix l’estructura orgànica bàsica de l’administració de la Generalitat

«Article 2. De les secretaries autonòmiques de la Presidència
1.1 La Secretaria Autonòmica d’Organització, Coordinació i Relacions Institucionals assumix les funcions d’assessorament i coordinació de l’agenda institucional del president i dels integrants del Consell, així com l’agenda dels alts càrrecs de l’Administració de la Generalitat, la direcció del protocol dels actes de caràcter representatiu i la coordinació de l’agenda del president.
1.2 De la Secretaria Autonòmica d’Organització, Coordinació i Relacions Institucionals depén l’òrgan directiu següent:
– Direcció General de Coordinació Institucional
Que assumix les funcions en matèria d’organització, protocol, desenvolupament dels actes del president i la coordinació de les conselleries que hi participen, així com les funcions en matèria de coordinació de l’agenda interdepartamental.
2.1 La Secretaria Autonòmica de Comunicació assumix les funcions que li atribuïx l’article 68 de la Llei del Consell en matèria de política informativa, comunicació institucional de la Generalitat i relació amb els mitjans de comunicació social, així com televisió i radiodifusió.
2.2 De la Secretaria Autonòmica de Comunicació depén l’òrgan directiu següent:
– Direcció General de Relacions Informatives i Promoció Institucional.
Que assumix les funcions en matèria de política informativa, imatge institucional, campanyes publicitàries de la Generalitat, televisió, radiodifusió i continguts».

«Article 3. De la Secretaria Autonòmica de Presidència
1. La Secretaria Autonòmica de Presidència assumix les funcions que li atribuïx l’article 68 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, en matèria de secretariat del Consell, relacions amb les Corts, coordinació general de la política legislativa del Consell, defensa en judici i assessorament en dret de la Generalitat, administració local, participació ciutadana i xarxes socials.
2. De la Secretaria Autonòmica de Presidència depenen els òrgans directius següents:
a) Direcció General del Secretariat del Consell i Relacions amb les Corts
Que assumix les funcions en matèria de secretariat del Consell, relacions amb les Corts, Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, publicacions de la Generalitat, Registre d’Òrgans Col·legiats, els registres d’Activitats i de Béns i Drets Patrimonials d’Alts Càrrecs i el Registre de Convenis de la Generalitat.
b) Direcció General de l’Advocacia General de la Generalitat
Que assumix les funcions d’assistència jurídica establides en la Llei 10/2005, de 9 de desembre, de la Generalitat, d’Assistència Jurídica a la Generalitat.
c) Direcció General d’Administració Local
Que exercirà les funcions relatives a l’estudi, l’informe i la resolució dels assumptes referits al règim jurídic, personal, organització, béns i serveis de les entitats locals i organització territorial.

d) Direcció General de Participació Ciutadana
Que assumix les funcions en matèria de participació social i ciutadana, suport als col·lectius de valencians residents fora de la Comunitat Valenciana, suport a les cases regionals i federacions d’associacions d’altres comunitats autònomes a la Comunitat Valenciana, i xarxes socials».

linea
Mapa web