Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 14 de novembre de 2011, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista definitiva d'admesos i exclosos per a la prova avaluadora del personal del Servei Específic d'Admissió a efectuar el 29 de novembre de 2011. [2011/11684]

(DOGV núm. 6653 de 17.11.2011) Ref. Base de dades 011649/2011

RESOLUCIÓ de 14 de novembre de 2011, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, per la qual es publica la llista definitiva d'admesos i exclosos per a la prova avaluadora del personal del Servei Específic d'Admissió a efectuar el 29 de novembre de 2011. [2011/11684]
Dins del marc del Decret 52/2010, de 26 de març, del Consell, la Resolució de 25 d'agost de 2011, de la Conselleria de Governació (DOCV núm. 6599, d'1 de setembre), va aprovar les bases generals i la convocatòria de la prova avaluadora per a l'acreditació del personal del Servei Específic d'Admissió a efectuar en el segon semestre de 2011 i, en concret, el dia 29 de novembre de 2011.
En virtut del procediment establit, la Resolució de 17 d'octubre de 2011, de la Conselleria de Governació (DOCV núm. 6639, de 27 d'octubre), va publicar la llista provisional d'admesos i exclosos per a la referida prova avaluadora. Alhora, s'obria un termini de 10 dies hàbils per a procedir, per part dels aspirants, a l'esmena de la documentació no aportada o aportada amb deficiències.
En aquest marc, l'article 5, paràgraf 3, de la Resolució de 25 d'agost preveu que, en el termini de 10 dies hàbils a comptar de la finalització del termini d'esmena, la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana procedirà a publicar en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i als taulers d'anuncis del departament, en les tres províncies, la llista definitiva d'admesos i exclosos de la convocatòria. En la publicació esmentada s'indicarà hora i lloc en què tindrà lloc la prova avaluadora.

En conseqüència, la present resolució, una vegada transcorreguts els terminis establits per a l'esmena de la documentació per part dels aspirants, té com a finalitat continuar el procediment iniciat seguint la tramitació establida en la referida Resolució de 25 d'agost.

Per tot això, i d'acord amb l'article 5 adés citat, en relació amb l'article 8 del Decret 114/2011, de 2 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Governació, i amb l'article 12 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, resolc:

Primer
Publicar, a proposta de la comissió avaluadora a què es refereix l'article 6 de la Resolució de 25 d'agost de 2011, la llista definitiva d'admesos (annex I d'esta resolució) i la llista provisional d'exclosos (annex II) per a la prova avaluadora per a l'acreditació del personal del Servei Específic d'Admissió, que tindrà lloc el dia 29 de novembre de 2011.

Segon
La realització de les proves avaluadores serà a les 10.00 hores del dia 29 de novembre de 2011.

Tercer
Els llocs de realització de les proves avaluadores del personal del Servei Específic d'Admissió seran:
- Província d'Alacant: Universitat d'Alacant. Seu ciutat d'Alacant. Adreça: avinguda Ramón y Cajal, núm. 4.
- Província de Castelló: dependències de la Direcció Territorial de la Conselleria de Governació a Castelló. Adreça: carrer Major, núm. 78 de Castelló de la Plana.
- Província de València: dependències de l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut (EVES). Direcció: carrer Juan de Garay, núm. 21, de València.

Quart
Els aspirants que n'hagen estat exclosos podran, en el termini establit en l'article 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, interposar recurs d'alçada davant de la secretària autonòmica de Governació, tal com estableix l'article 5.3 de la Resolució de 25 d'agost de 2011.

Cinqué
Les llistes que consten en els annexos d'esta resolució inclouran, si fa el cas, els aspirants que, sense haver estat inclosos en les llistes d'admesos i d'exclosos de la Resolució de 17 d'octubre de 2011, de la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana, van acreditar després de la publicació esmentada que havien presentat en termini la documentació exigida per a la convocatòria i que, en conseqüència, ostentaven el dret de poder realitzar les proves avaluadores previstes.


València, 14 de novembre de 2011.- La directora general de Seguretat i Protecció Ciutadana: Sonia Vega Cueje.

linea
Mapa web